abonnement Unibet Coolblue
pi_173152768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 02:02 schreef maho_91 het volgende:
Btw ik geloof echt niet dat Cercei zwanger is. Gewoon een list om Jaime loyaal te houden.
Ik geloof het wel, maar misschien dat het niet Jaime's kind is. Qyburn (?) was daar niet voor niks.
pi_173152783
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik geloof het wel, maar misschien dat het niet Jaime's kind is. Qyburn (?) was daar niet voor niks.
Denk niet dat ze het met Qyburn doet. Misschien heeft hij haar net onderzocht ofzo? Maesters zijn ook een beetje de huisartsen daar
pi_173152789
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 05:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, viel me op hoe ze dat ene zinnetje er zo tussen hebben gepropt. Stom gesprek over steps, en ja hoor, tussen de bowel movements door leest ze toevallig iets heel belangrijks. :').

Vond het verder maar matig hoe Daenerys reageerde op de interactie tussen Drogon en Jon, alsof het wel vaker gebeurd. :/.

Maar goed, bovenstaande is allemaal al gemeld, geloof ik. Overigens ook eens met wat er verder is gezegd; dat hele gebeuren tussen Jaime en Tyrion en Cersei die allemaal maar toelaat, gewoon matig.
Dat maakt Gilly eindelijk relevant. Ze zal binnenkort wel een naam horen en roepen 'oh die is getrouwd met die, I read it in a book'

Of het was gewoon voor de kijker :)
pi_173152798
Cersei die dat toeliet van Tyrion was idd wel belachelijk en totaal niet geloofwaardig.
pi_173152804
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:14 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Denk niet dat ze het met Qyburn doet. Misschien heeft hij haar net onderzocht ofzo? Maesters zijn ook een beetje de huisartsen daar
Dat bedoelde ik niet :D Meer dat hij haar pillen gaf voor de zwangerschap of zo.
pi_173152818
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet :D Meer dat hij haar pillen gaf voor de zwangerschap of zo.
woops, dirty mind :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Cersei die dat toeliet van Tyrion was idd wel belachelijk en totaal niet geloofwaardig.
Cersei had het toch die ep ook met Jaime erover dat ze eigenlijk even een wapenstilstand moesten hebben (ik neem aan om huurlingen te kunnen halen)? Kan me voorstellen dat ze het dan toelaat, in de overtuiging dat ze hem later wel te pakken krijgt
pi_173152874
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Cersei die dat toeliet van Tyrion was idd wel belachelijk en totaal niet geloofwaardig.
ze kan het ook pas achteraf te horen gekregen hebben natuurlijk :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173152922
Ben benieuwd of Arya en Sansa slim genoeg zijn om de streek van LF te zien. Denk het wel... hoop het wel.
pi_173152970
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben benieuwd of Arya en Sansa slim genoeg zijn om de streek van LF te zien. Denk het wel... hoop het wel.
Denk het wel, ze hypen het waarschijnlijk net zo op als de "ruzie" tussen Jon en Sansa eerder dit seizoen, dat stelde ook niets voor. Denk dat ze hem nog samen afmaken dit seizoen :)
pi_173152977
Op zich prima aflevering, maar wel duidelijk de minste. Duidelijk wel een opbouwende aflevering, en veel dingen gaan wel erg snel, maar dat is onvermijdelijk. Wel stoort het me enorm dat het nu wel erg onvermijdelijk lijkt dat de cliffhanger van dit seizoen dat iedereen samen gaat werken tegen de White Walkers....ik hoop ook nog op wat jaw droppers.

De grootste tegenvaller was iig dat Jamie nog leeft. Die had gewoon dood moeten zijn; en hoe hebben ze in godsnaam ongemerkt kunnen wegzwemmen met zwaar pantser zonder dat ze zijn opgepakt door Dany? Hele slechte scene, terwijl ik vorige aflevering met een :o :o :o 'beste aflevering ooit' gevoel voor het scherm zat....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:32:01 #111
35723 crew  GGMM
pi_173153054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft wel nog weinig te doen gehad dit seizoen.

En we hebben Euron nu ook al twee episodes niet gezien met die Unsullied, hoe zal het daar mee gaan :{ Euron zou dit seizoen een ergere villain worden dan Ramsay was maar daar moet hij echt nog wel wat voor doen
Blijkbaar wil Cersei de wereld bekendmaken dat ze zwanger is van Jaimie. Dat snap ik niet met het oog op Euron.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:38:36 #112
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173153143
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Blijkbaar wil Cersei de wereld bekendmaken dat ze zwanger is van Jaimie. Dat snap ik niet met het oog op Euron.
Euron en zijn bootjes lijken eigenlijk ook direct irrelevant na deze aflevering. Bijzonder.
pi_173153207
Is voor mij ook wel inherent aan het verhaal dat het minder leuk wordt. Die politiek in King's landing, de mysteries en af en toe een broodnodige veldslag vind ik het vetst. Maar draken tegen zombies boeit me niet enorm, en door de elephant in the room van die eindstrijd zijn de meeste andere plotten ook een beetje futiel.
pi_173153351
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:26 schreef Norrage het volgende:
Wel stoort het me enorm dat het nu wel erg onvermijdelijk lijkt dat de cliffhanger van dit seizoen dat iedereen samen gaat werken tegen de White Walkers....

Alleen Dany en Jon. Cersei wil best een wapenstilstand afspreken zodat ze die kan verbreken en Dany kan aanvallen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173153367
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Blijkbaar wil Cersei de wereld bekendmaken dat ze zwanger is van Jaimie. Dat snap ik niet met het oog op Euron.
Misschien keert Euron zich wel tegen Cersei als hij ontdekt dat hij haar niet mag bezwangeren.

Waarschijnlijker is dat zijn vloot in de fik wordt gezet door draken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173153412
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Cersei die dat toeliet van Tyrion was idd wel belachelijk en totaal niet geloofwaardig.
Op zich is Cersei wel even gebaat bij een wapenstilstand, dus tactisch is het wel slim:

- meer van die Scorpions / ballistas bouwen
- huurlingen naar Westeros halen
- even geen verbrande soldaten meer door draken
- meer tijd om de voedselvoorraden aan te vullen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:04:41 #117
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173153538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:10 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Voorlopig dient Sam nog de NW, waar Jon Lord Commander van was. Als het goed is gaat hij straks braaf terug naar de muur
Ik denk eerder dat hij gewoon naar Jon gaat. Zeker aangezien Jon de enige is die echt actief de White Walkers aan het bevechten is en Sam daar duidelijk zijn doel in het leven in ziet.

En aangezien dat uiteindelijk ook het doel van de night watch is, zullen ze 'm dat ook niet kwalijk nemen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173153592
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij gewoon naar Jon gaat. Zeker aangezien Jon de enige is die echt actief de White Walkers aan het bevechten is en Sam daar duidelijk zijn doel in het leven in ziet.

En aangezien dat uiteindelijk ook het doel van de night watch is, zullen ze 'm dat ook niet kwalijk nemen.
Hij heeft ook boeken en scrolls gestolen, die gaat hij echt wel gebruiken bij de Night's Watch. Vraag me wel af hoe hij gaat reageren las hij er achter komt dat Jon met Dany samenwerkt terwijl zij zijn vader/broer vermoord heeft :9
pi_173153598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij gewoon naar Jon gaat. Zeker aangezien Jon de enige is die echt actief de White Walkers aan het bevechten is en Sam daar duidelijk zijn doel in het leven in ziet.

En aangezien dat uiteindelijk ook het doel van de night watch is, zullen ze 'm dat ook niet kwalijk nemen.
Dan hoop ik wel dat ze Edd even een raven sturen met de vraag of dat ok is. Zou ook zo jammer zijn als Edd hem moet executeren nadat hij Westeros gered heeft.

Al is de noodzaak voor een Night's Watch ook wel weg nadat de muur is gevallen
pi_173153615
Leuke aflevering weer. Ik geloof Cersei niet mbt zwanger zijn van Jaime.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173153694
Wel bijzondere liefde van Jaime. Denk niet dat er veel mannen die tig jaar geleden al drie kinderen bij een vrouw verwekt hadden nog steeds zo geobsedeerd zijn van die vrouw en elke krankzinnige actie van desbetreffend persoon met de mantel der liefde bedekken.
pi_173153978
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ze gaan een wight vangen, die kunnen namelijk langs de muur en white walkers niet...

(niet dat dat het er per sé makkelijker op maakt...)
Ja dat was me wel soort van duidelijk geworden, maar White Walkers kunnen nu wel langs de muur toch, ook al weten ze dat nog niet?
pi_173154082
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:30 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja dat was me wel soort van duidelijk geworden, maar White Walkers kunnen nu wel langs de muur toch, ook al weten ze dat nog niet?
Dat is de verwachting omdat Bran een mark heeft ja. Maar wat dat precies betekend weten we nog niet volgens mij.
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:37:32 #124
35723 crew  GGMM
pi_173154141
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is de verwachting omdat Bran een mark heeft ja. Maar wat dat precies betekend weten we nog niet volgens mij.
betekent
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:38:44 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173154170
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is de verwachting omdat Bran een mark heeft ja. Maar wat dat precies betekend weten we nog niet volgens mij.
Betekend _O- man man man
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173154342
Ik geloof wel dat Cersei zwanger is. Ik denk alleen dat ze wordt vermoord voordat ze kan bevallen.
pi_173154384
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:26 schreef Norrage het volgende:
Op zich prima aflevering, maar wel duidelijk de minste. Duidelijk wel een opbouwende aflevering, en veel dingen gaan wel erg snel, maar dat is onvermijdelijk. Wel stoort het me enorm dat het nu wel erg onvermijdelijk lijkt dat de cliffhanger van dit seizoen dat iedereen samen gaat werken tegen de White Walkers....ik hoop ook nog op wat jaw droppers.

De grootste tegenvaller was iig dat Jamie nog leeft. Die had gewoon dood moeten zijn; en hoe hebben ze in godsnaam ongemerkt kunnen wegzwemmen met zwaar pantser zonder dat ze zijn opgepakt door Dany? Hele slechte scene, terwijl ik vorige aflevering met een :o :o :o 'beste aflevering ooit' gevoel voor het scherm zat....
Op het moment dat hij niet direct verbrandde door het voorspuwen van de draak wist je dat hij op extreem onrealistische wijze de dans zou ontspringen. Dat je al uitgaat van zo'n gebrek aan kwaliteit mogen de makers zich zeker aanrekenen.
pi_173154435
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

betekent
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Betekend _O- man man man
Ik stoor me meer aan taalpuristen dan aan zijn spellingfout.
pi_173154555
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:44 schreef Bananenpap het volgende:
Ik geloof wel dat Cersei zwanger is. Ik denk alleen dat ze wordt vermoord voordat ze kan bevallen.
Of doodgaan door een miskraam gelijk aan hoe Tywin zijn vrouw verloor met de komst van Tyrion. >:)
mag het weten
pi_173154603
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:55 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Of doodgaan door een miskraam gelijk aan hoe Tywin zijn vrouw verloor met de komst van Tyrion. >:)
En een dwerg krijgt.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:57:38 #131
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_173154632
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

En een dwerg krijgt.
The dwarf that was promised.
pi_173154665
LF wordt verslagen in zijn eigen spel :) Voorspelling.
pi_173154712
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Op het moment dat hij niet direct verbrandde door het voorspuwen van de draak wist je dat hij op extreem onrealistische wijze de dans zou ontspringen. Dat je al uitgaat van zo'n gebrek aan kwaliteit mogen de makers zich zeker aanrekenen.
Ik had echt verwacht dat ze gevangen genomen zouden worden. Dat was interessante dialoog geweest tussen Dani en Jaime en Jaime en Tyrion.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:02:09 #134
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173154742
Ik verwacht trouwens eerder dat Drogon of een van de andere draken zonder Dany gaat verschijnen bij de Wall als Jon in de problemen zit.
And so is the past
pi_173154750
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
LF wordt verslagen in zijn eigen spel :) Voorspelling.
Hij trekt sowieso aan het kortste eind.

Het was een beetje tricky voor Arya, maar ik heb het idee dat als ze zou willen dat ze er dan wel voor had kunnen zorgen dat ze niet gezien zou worden. Dus wellicht weet ze ook wel dat Littlefinger het weet.
pi_173154753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
LF wordt verslagen in zijn eigen spel :) Voorspelling.
Dat zit er wel aan te komen inderdaad. Maar zoals Sansa al tegen Arya zei: ze kan niet zo maar mensen omleggen wanneer zij elke manschappen nodig zullen hebben tegenover de strijd tegen de White Walkers. Dus de zusjes moeten een manier vinden om het leger van de Vale te behouden terwijl ze LF kunnen wegwerken.
mag het weten
pi_173154770
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat zit er wel aan te komen inderdaad. Maar zoals Sansa al tegen Arya zei: ze kan niet zo maar mensen omleggen wanneer zij elke manschappen nodig zullen hebben tegenover de strijd tegen de White Walkers. Dus de zusjes moeten een manier vinden om het leger van de Vale te behouden terwijl ze LF kunnen wegwerken.
Arya neemt zijn gezicht over na zijn dood.
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:03:25 #138
35723 crew  GGMM
pi_173154771
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
LF wordt verslagen in zijn eigen spel :) Voorspelling.
Ja, zijn plan is ook extreem debiel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173154773
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik verwacht trouwens eerder dat Drogon of een van de andere draken zonder Dany gaat verschijnen bij de Wall als Jon in de problemen zit.
Dan zou het Drogon moeten zijn, Aangezien hij daar al een soort van vertrouwensband mee heeft.
pi_173154788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:02 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hij trekt sowieso aan het kortste eind.

Het was een beetje tricky voor Arya, maar ik heb het idee dat als ze zou willen dat ze er dan wel voor had kunnen zorgen dat ze niet gezien zou worden. Dus wellicht weet ze ook wel dat Littlefinger het weet.
Precies! En ze zou LF ook wel hebben opgemerkt denk ik. Of zelfs geroken, omdat LF naar het schijnt een typische mint geur met zich meedraagt, althans in de boeken.
pi_173154807
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, zijn plan is ook extreem debiel.
Nogal ja, al begrijp ik sowieso niet goed wat het doel is. Misschien een Arya die gevangen wordt genomen en dus geen gevaar meer is voor hem? Al kan Arya natuurlijk ook wel nagaan dat die brief onder dwang geschreven was.
pi_173154817
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Arya neemt zijn gezicht over na zijn dood.
Ja, dat gaat wel werken denk ik :Y
mag het weten
pi_173154875
Zou sowieso wel logisch geschreven zijn. Maakt het hele gezichten stelen ook nuttig voor de rest van het plot.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:08:26 #144
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173154883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:03 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dan zou het Drogon moeten zijn, Aangezien hij daar al een soort van vertrouwensband mee heeft.
Ja logischerwijs zou je dat denken maar als ik een gokker was zou ik op Rhaegal inzetten.
And so is the past
pi_173154899
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had echt verwacht dat ze gevangen genomen zouden worden. Dat was interessante dialoog geweest tussen Dani en Jaime en Jaime en Tyrion.
Dat had ook nog wel gekund ja, ben benieuwd of Jaime de knie had gebogen.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:12:17 #146
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173154965
En wat Arya en LF betreft, die zijn beide zeer goed in het spelen van de long con dus kan gewoon echt alle kanten op.
And so is the past
pi_173155021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou sowieso wel logisch geschreven zijn. Maakt het hele gezichten stelen ook nuttig voor de rest van het plot.
Daarnaast blijft de hamvraag of het werkelijk Arya is die we zien. Juist omdat Arya in the house of Black & White ook haar eigen gezicht tegen is gekomen.. Het kan ook de waif zijn die Arya haar identiteit heeft overgenomen zonder dat hier op gehint is. Dat zou ik persoonlijk lame vinden maar het is een mogelijkheid.
mag het weten
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:17:54 #148
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173155081
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarnaast blijft de hamvraag of het werkelijk Arya is die we zien. Juist omdat Arya in the house of Black & White ook haar eigen gezicht tegen is gekomen.. Het kan ook de waif zijn die Arya haar identiteit heeft overgenomen zonder dat hier op gehint is. Dat zou ik persoonlijk lame vinden maar het is een mogelijkheid.
Nee.
And so is the past
pi_173155096
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies! En ze zou LF ook wel hebben opgemerkt denk ik. Of zelfs geroken, omdat LF naar het schijnt een typische mint geur met zich meedraagt, althans in de boeken.
Zou ik wel stoer vinden namelijk, want ik wil Arya zien als OP karakter nu, ook al is ze nog maar net begonnen, ze was wel ''geslaagd''.
pi_173155128
Wat stond er eigenlijk op dat papiertje dat LT kreeg en Arya heeft gelezen? Ik ken het ergers van en heb de tekst ook wel gelezen, maar wat voor plan heeft LT ermee?
pi_173155154
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarnaast blijft de hamvraag of het werkelijk Arya is die we zien. Juist omdat Arya in the house of Black & White ook haar eigen gezicht tegen is gekomen.. Het kan ook de waif zijn die Arya haar identiteit heeft overgenomen zonder dat hier op gehint is. Dat zou ik persoonlijk lame vinden maar het is een mogelijkheid.
Die theorie is nu al duizend keer voorbij gekomen, maar wat voor motief heeft de waif om als Arya door te gaan, house Frey om te leggen en terug te keren naar Winterfell?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:24:00 #152
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173155244
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Die theorie is nu al duizend keer voorbij gekomen, maar wat voor motief heeft de waif om als Arya door te gaan, house Frey om te leggen en terug te keren naar Winterfell?
En vooral NIET opgegeten worden door Nymeria's wolfpack.
And so is the past
pi_173155245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Die theorie is nu al duizend keer voorbij gekomen, maar wat voor motief heeft de waif om als Arya door te gaan, house Frey om te leggen en terug te keren naar Winterfell?
Oehh, lees hier nu voor het eerst over. Ik weet het niet hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173155272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:19 schreef Odaiba het volgende:
Wat stond er eigenlijk op dat papiertje dat LT kreeg en Arya heeft gelezen? Ik ken het ergers van en heb de tekst ook wel gelezen, maar wat voor plan heeft LT ermee?
Dat was de brief van Sansa naar Rob, die ze onder dwang schreef. Daarin zegt ze dat Ned een verrader was en Rob moest komen knielen.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:25:19 #155
211083 Angelof9
I must go first
pi_173155287
Ik ben op een punt gekomen waar ik de fantheorieën een stuk interessanter vind dan de serie zelf.

Er werden deze aflevering wel HEEL VEEL shortcuts genomen. En dat armour zwemmen :X

Echt jammer, vorige week was zo goed.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173155334
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:19 schreef Odaiba het volgende:
Wat stond er eigenlijk op dat papiertje dat LT kreeg en Arya heeft gelezen? Ik ken het ergers van en heb de tekst ook wel gelezen, maar wat voor plan heeft LT ermee?
Chaos creëeren tussen de Stark zussen natuurlijk. Met wat tweespalt kan LF proberen om house Stark in afwezigheid van Jon onder controle te krijgen. Maar ik denk dat Sansa en Arya gezamenlijk wel inzien wat LF zijn plan is. Ze steken er een stokje voor.
mag het weten
pi_173155396
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Chaos creëeren tussen de Stark zussen natuurlijk. Met wat tweespalt kan LF proberen om house Stark in afwezigheid van Jon onder controle te krijgen. Maar ik denk dat Sansa en Arya gezamenlijk wel inzien wat LF zijn plan is. Ze steken er een stokje voor.
Mjah hij heeft weer gezien dat Arya in zijn kamer is geweest, en hij kan 1 en 1 wel optellen vermoed ik. Dus ik denk niet dat we even simpel van Littlefinger af zijn in de volgende ep ofzo.

Sterker nog, het kan juist een truc zijn zodat Arya nu bij Sansa gaat klagen, terwijl het toch al niet bepaald boterde tussen die twee. LF speelt vermoorde onschuld en zorgt dat het bewijs 'verdwijnt', en tadaaa Sansa neigt wss meer naar LF dan naar Arya, wat in haar ogen een soort van losgeslagen wildebras is.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2017 11:30:17 ]
pi_173155407
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:25 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben op een punt gekomen waar ik de fantheorieën een stuk interessanter vind dan de serie zelf.

Er werden deze aflevering wel HEEL VEEL shortcuts genomen. En dat armour zwemmen :X

Echt jammer, vorige week was zo goed.
Dan moet je eens reddit.com/r/asoiaf checken. Mooi spul te vinden daar.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:35:40 #159
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173155570
Nog geen lek trouwens?

:@.
And so is the past
pi_173155726
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:29 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mjah hij heeft weer gezien dat Arya in zijn kamer is geweest, en hij kan 1 en 1 wel optellen vermoed ik. Dus ik denk niet dat we even simpel van Littlefinger af zijn in de volgende ep ofzo.

Sterker nog, het kan juist een truc zijn zodat Arya nu bij Sansa gaat klagen, terwijl het toch al niet bepaald boterde tussen die twee. LF speelt vermoorde onschuld en zorgt dat het bewijs 'verdwijnt', en tadaaa Sansa neigt wss meer naar LF dan naar Arya, wat in haar ogen een soort van losgeslagen wildebras is.
Het idee is toch juist dat het het doel was dat Arya het briefje zou vinden?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:42:15 #161
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_173155727
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:25 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben op een punt gekomen waar ik de fantheorieën een stuk interessanter vind dan de serie zelf.

Er werden deze aflevering wel HEEL VEEL shortcuts genomen. En dat armour zwemmen :X

Echt jammer, vorige week was zo goed.
Jaime werd toch door Bronn uit het water getrokken?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_173155743
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Chaos creëeren tussen de Stark zussen natuurlijk. Met wat tweespalt kan LF proberen om house Stark in afwezigheid van Jon onder controle te krijgen. Maar ik denk dat Sansa en Arya gezamenlijk wel inzien wat LF zijn plan is. Ze steken er een stokje voor.
Debiel plan, want Sansa hoeft maar te zeggen 'Cersei made me write it' en de ruzie is voorbij.
pi_173155775
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het idee is toch juist dat het het doel was dat Arya het briefje zou vinden?
Dat weet ik niet, hij weet iig wel dat Arya het heeft gevonden. Of dat nou echt zijn bedoeling was...?
pi_173155778
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarnaast blijft de hamvraag of het werkelijk Arya is die we zien. Juist omdat Arya in the house of Black & White ook haar eigen gezicht tegen is gekomen.. Het kan ook de waif zijn die Arya haar identiteit heeft overgenomen zonder dat hier op gehint is. Dat zou ik persoonlijk lame vinden maar het is een mogelijkheid.
Neuh, de daden spreken voor zich. Alleen Arya zou het lijstje afwerken. Vind dat een beetje een gekke theorie.
pi_173155803
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:44 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, hij weet iig wel dat Arya het heeft gevonden. Of dat nou echt zijn bedoeling was...?
Daar hinten ze wel op.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:45:45 #167
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173155817
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Debiel plan, want Sansa hoeft maar te zeggen 'Cersei made me write it' en de ruzie is voorbij.
Dit dus, en ze weten sowieso dat hij een kei in manipuleren is (en aan de kant stond van de Lannisters), dus daar trappen ze echt niet in. Beetje gaar plannetje van LF, had beter van m verwacht.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:46:28 #168
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173155835
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Debiel plan, want Sansa hoeft maar te zeggen 'Cersei made me write it' en de ruzie is voorbij.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173155873
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het idee is toch juist dat het het doel was dat Arya het briefje zou vinden?
Tenzij Arya wist dat LF haar in de smiezen had.

Maar misschien weet LF wel dat Arya weet dat LF haar in de smiezen heeft.
pi_173155877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit dus, en ze weten sowieso dat hij een kei in manipuleren is (en aan de kant stond van de Lannisters), dus daar trappen ze echt niet in. Beetje gaar plannetje van LF, had beter van m verwacht.
Ja dus ook wel weer jammer als dit zijn downfall wordt.
pi_173155896
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:48 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Tenzij Arya wist dat LF haar in de smiezen had.

Maar misschien weet LF wel dat Arya weet dat LF haar in de smiezen heeft.
Dat bovenste denk ik sowieso.

Onderste zou wel een mindfuck zijn maar dat verwacht ik niet.
pi_173155953
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Debiel plan, want Sansa hoeft maar te zeggen 'Cersei made me write it' en de ruzie is voorbij.
Inderdaad, al zal Arya wel vinden dat ze het alsnog niet had moeten schrijven. Cersei kennende had de komst van Robb naar King's landing zijn dood betekend, en daar vraagt Sansa nu om. Ja, dan kan je weer zeggen dat Sansa wellicht dacht dat Robb slim genoeg was om niet te luisteren, maar dat is vergezocht.

Dus Sansa valt alsnog wel wat te verwijten door Arya.
pi_173155972
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:48 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Tenzij Arya wist dat LF haar in de smiezen had.

Maar misschien weet LF wel dat Arya weet dat LF haar in de smiezen heeft.
Wat is het voordeel daarvan voor Arya?
pi_173155981
Hoop wel dat Little Finger uitgeschakeld wordt door Sansa. Hij is de reden dat ze moest trouwen met Ramsey en uiteindelijk verkracht werd.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:52:38 #175
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173155991
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat is het voordeel daarvan voor Arya?
Dat LF weet dat zij hem afmaakt als hij iets probeert?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173156048
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies! En ze zou LF ook wel hebben opgemerkt denk ik. Of zelfs geroken, omdat LF naar het schijnt een typische mint geur met zich meedraagt, althans in de boeken.
De Thierry Baudet van GoT, zeg maar. :P

Ik zou het in ieder geval een redelijke plothole vinden als Arya niets doorhad. Mensen merkten al op dat ze het bijzonder vonden dat ze zo goed was geworden in zwaardvechten, maar ik vond het eerder bijzonder dat ze na haar training als sluipmoordenaar zich zo makkelijk in de luren zou laten leggen door een LF die toch vooral een politieke intrigant is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173156057
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat LF weet dat zij hem afmaakt als hij iets probeert?
Dat weet LF sowieso al wel.

Waarom verbergt ze zich dan achter muurtjes?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:56:05 #178
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173156071
Arya en Sansa zijn natuurlijk geen beste vrienden. In EP4 heb je ook die scene waarin Arya Sansa ervan beschuldigd het allemaal wel best te vinden. Daar zal LF wel wind van hebben gekregen en probeert nu de impulsiviteit van Arya te misbruiken. Waarbij hij Arya, net als destijds met Ramsey, nogal onderschat doordat ze een tijdje van de radar is geweest.
And so is the past
pi_173156074
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat weet LF sowieso al wel.

Waarom verbergt ze zich dan achter muurtjes?
Ze is een sluipmoordenaar.
pi_173156113
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ze is een sluipmoordenaar.
Dus ze kan niet anders? Als ze wist dat LF haar in de smiezen had, had ze ook gewoon langs kunnen lopen en hoi kunnen zeggen. Dan had ze ook wel door gehad dat dat briefje sowieso niet relevant was en alleen een val.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:58:54 #181
211083 Angelof9
I must go first
pi_173156131
Misschien wil ze LF doen laten geloven dat ze in zijn val trapt
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:59:27 #182
35723 crew  GGMM
pi_173156141
Dat hele plan gaat gewoon helemaal nergens over. Dom plot.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173156147
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dus ze kan niet anders? Als ze wist dat LF haar in de smiezen had, had ze ook gewoon langs kunnen lopen en hoi kunnen zeggen. Dan had ze ook wel door gehad dat dat briefje sowieso niet relevant was en alleen een val.
:')
pi_173156151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:52 schreef Bananenpap het volgende:
Hoop wel dat Little Finger uitgeschakeld wordt door Sansa. Hij is de reden dat ze moest trouwen met Ramsey en uiteindelijk verkracht werd.
En dit alles is zo ongeveer begonnen met de dood van Ned, ook veroorzaakt door het verraad van LF.
pi_173156165
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dus ze kan niet anders? Als ze wist dat LF haar in de smiezen had, had ze ook gewoon langs kunnen lopen en hoi kunnen zeggen. Dan had ze ook wel door gehad dat dat briefje sowieso niet relevant was en alleen een val.
Dan is ze de upperhand kwijt.
pi_173156187
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dus ze kan niet anders? Als ze wist dat LF haar in de smiezen had, had ze ook gewoon langs kunnen lopen en hoi kunnen zeggen. Dan had ze ook wel door gehad dat dat briefje sowieso niet relevant was en alleen een val.
Ja joh. Met die theorie zouden alle hoofdpersonages ook gewoon even rond de tafel kunnen zitten met een kop koffie over wie de troon krijgt. :')
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:07:00 #187
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173156305
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja joh. Met die theorie zouden alle hoofdpersonages ook gewoon even rond de tafel kunnen zitten met een kop koffie over wie de troon krijgt. :')
En dan Cersei die even de neus gaat poederen en de boel even opblaast. -O-.
And so is the past
pi_173156637
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Debiel plan, want Sansa hoeft maar te zeggen 'Cersei made me write it' en de ruzie is voorbij.
Klopt. En LF valt dan zo in zijn eigen val. Bran weet dat hij Ned heeft verraden, de hele war of the five kings is door toedoen van LF ontstaan. Bran hoeft dat maar aan Sansa te laten weten en ze hebben genoeg bewijs. Arya had al het nodige wantrouwen hoe ze naar hem keek nadat ze klaar was met sparren tegen Brienne. Bran heeft chaos is a ladder al terug in zijn gezicht gegooid. Het is alleen Sansa die nog overtuigd moet worden. Het is dat Jon nu niet in Winterfell is, anders had ie met het verhaal van Bran en Arya haar bevindingen LF allang tot dood veroordeeld wegens samenzwering en verraad aan de Stark familie.
mag het weten
pi_173156688
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, de daden spreken voor zich. Alleen Arya zou het lijstje afwerken. Vind dat een beetje een gekke theorie.
Mee eens, ik ben ook geen fan van die theorie oid. Het was meer een willekeurige gedachtengang. In de trant: wat ook kan.. Nee, dan liever gewoon Arya Arya zien zijn. Laat haar eigenhandig het lijstje maar afwerken idd.
mag het weten
pi_173156714
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja joh. Met die theorie zouden alle hoofdpersonages ook gewoon even rond de tafel kunnen zitten met een kop koffie over wie de troon krijgt. :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan is ze de upperhand kwijt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Mijn punt is niet dat ik dat een realistisch scenario acht, mijn punt is dat uit niets blijkt dat Arya Littlefinger's opgezette spel doorheeft (wat beweerd werd). En dat Arya ook als ze LF wantrouwt Sansa nog verwijten zal maken.

Maar we zullen zien :)
pi_173156754
Jullie denken echt dat Arya dat briefje volledig goedkeurt als Sansa zegt dat het moest van Cersei? Dat vind ik totaal niet bij het karakter van Arya passen.
pi_173156875
Ik denk dat Arya niet zo stom is om in dat plan van LF te trappen.
pi_173156989
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:23 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Klopt. En LF valt dan zo in zijn eigen val. Bran weet dat hij Ned heeft verraden, de hele war of the five kings is door toedoen van LF ontstaan. Bran hoeft dat maar aan Sansa te laten weten en ze hebben genoeg bewijs. Arya had al het nodige wantrouwen hoe ze naar hem keek nadat ze klaar was met sparren tegen Brienne. Bran heeft chaos is a ladder al terug in zijn gezicht gegooid. Het is alleen Sansa die nog overtuigd moet worden. Het is dat Jon nu niet in Winterfell is, anders had ie met het verhaal van Bran en Arya haar bevindingen LF allang tot dood veroordeeld wegens samenzwering en verraad aan de Stark familie.
Sansa is ook niet naïef. Die weet dat LF voor geen meter te vertrouwen is. Dat hij alleen dingen doet uit eigenbelang, heeft hij zelfs al tegen haar gezegd.
pi_173156991
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie denken echt dat Arya dat briefje volledig goedkeurt als Sansa zegt dat het moest van Cersei? Dat vind ik totaal niet bij het karakter van Arya passen.
Dit inderdaad! Sansa heeft er voor gekozen om haar eigen leven te redden door dat briefje te schrijven in de wetenschap dat ze daarmee het leven van Robb, al zijn bannermen en manschappen in gevaar bracht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173156998
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie denken echt dat Arya dat briefje volledig goedkeurt als Sansa zegt dat het moest van Cersei? Dat vind ik totaal niet bij het karakter van Arya passen.
Meh ik denk dat ze wel begrijpt dat Sansa moest om te overleven.
pi_173157024
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meh ik denk dat ze wel begrijpt dat Sansa moest om te overleven.
Door Robb, al z'n bannermen, vele noordelijke huizen en al z'n manschappen in de val te laten lopen. Denk je echt dat de Noordelijke huizen die de Starks steunen dat gaan pikken? Nou ging Robb natuurlijk niet in op dat briefje maar ik denk niet dat ze er blij mee zijn dat Sansa dit heeft geflikt, ook al was het onder dwang.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173157127
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sansa is ook niet naïef. Die weet dat LF voor geen meter te vertrouwen is. Dat hij alleen dingen doet uit eigenbelang, heeft hij zelfs al tegen haar gezegd.
Is ook zo. Al heeft niet geantwoord op de vraag: and you lord Baelish? What do you want? Toen Sansa met hulp van LF uit Kings Landing ontsnapte.
mag het weten
pi_173157134
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meh ik denk dat ze wel begrijpt dat Sansa moest om te overleven.
En dat ze dat dan een laffe en egoïstische keuze van Sansa vindt.
pi_173157166
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En dat ze dat dan een laffe en egoïstische keuze van Sansa vindt.
Ja dat wel. Maar goed dan spreekt ze dat uit en dan voelen ze zich beide rot, maar verder...
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:47:31 #200
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_173157169
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:23 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Klopt. En LF valt dan zo in zijn eigen val. Bran weet dat hij Ned heeft verraden, de hele war of the five kings is door toedoen van LF ontstaan. Bran hoeft dat maar aan Sansa te laten weten en ze hebben genoeg bewijs. Arya had al het nodige wantrouwen hoe ze naar hem keek nadat ze klaar was met sparren tegen Brienne. Bran heeft chaos is a ladder al terug in zijn gezicht gegooid. Het is alleen Sansa die nog overtuigd moet worden. Het is dat Jon nu niet in Winterfell is, anders had ie met het verhaal van Bran en Arya haar bevindingen LF allang tot dood veroordeeld wegens samenzwering en verraad aan de Stark familie.
Dit, ik snap niet dat Littlefinger hier geen neus voor heeft en 'm niet heel snel smeert terug naar de vale.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')