abonnement Unibet Coolblue
pi_173142407




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:15:31 #2
35723 crew  GGMM
pi_173142408
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Omdat ze nu geen huis meer hebben om te volgen misschien? :') Omdat Gendry de laatste zoon is van Robert en Dany/Jon hem zijn vaders achternaam kan geven. Snap jij het wel :{
Hij volgt de serie duidelijk niet zo goed. Dat bleek al uit mijn eerder gesprek met hem.

Jammer dat dat soort mensen zich toch bemoeien met de discussie. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142409
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:11 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ach, in mijn ogen is het nog steeds dat het diepe water waarin Jaimie valt meer een metafoor is, voor het zinken in wanhoop. :)

Wat ik als kijker en non-lezer nog steeds niet helemaal snap is hoe Arya een volleerd faceless woman kan worden, of zo lijkt het. Ze zeiden in de serie al dat zij nooit een echt lid kan worden, waarschijnlijk verwijzend naar haar afkomst, dat ver legt van de oorspronkelijke slaven die de faceless god volgden. Ondanks haar dubieuze afstuderen door het gevecht met die truttige trainee, is ze vrij plotseling een face changer en volleerd martial swords(wo)man.

Dat komt op mij wat 'gemakkelijk' over.
Ze is ook geen faceless man. Althans, niet in de zin dat ze lid is van de sekte/religie. Dat komt omdat ze hen verlaten heeft. Maar ze heeft wel de vaardigheden die ze heeft geleerd tijdens haar training. Ik zie geen reden waarom ze die opeens zou vergeten toen ze Braavos verliet. Dat er eerder gezegd werd door sommigen dat ze geen Faceless Man kon worden had er m.i. mee te maken dat ze een te sterke persoonlijkheid had en om een Faceless Man te worden moet je niemand zijn. Dat wordt ook wel duidelijk bij haar afscheid van de man met het gezicht van Jaqen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173142421
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

zijn aanwezigheid is alleen geweldig. die gezichtsuitdrukkingen van hem _O_

"is het niet jouw taak om domme ideeen uit zijn hoofd te praten?"
"and the big woman?"
"moeten we de koningin met de draken overtuigen of die haar broer neukt"

:7
Echt een geweldige acteur. Elke seconde in beeld met hem is goed. Kan die actrice van Dany een voorbeeld aannemen.
pi_173142434
Dat met Jon en die draak was wel :') waardig. Even vrijwillig een draak aaien, ja hoor.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:16:46 #6
35723 crew  GGMM
pi_173142435
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:15 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar ze heeft wel de vaardigheden die ze heeft geleerd tijdens haar training. Ik zie geen reden waarom ze die opeens zou vergeten toen ze Braavos verliet
Ze heeft niet met een zwaard getraind daar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:17:31 #7
35723 crew  GGMM
pi_173142448
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:
Dat met Jon en die draak was wel :') waardig. Even vrijwillig een draak aaien, ja hoor.
Ja, dat lag er echt véél te dik bovenop.

We snappen het, Jon is een Targaryen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142458
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:11 schreef Kamina het volgende:

Wat ik als kijker en non-lezer nog steeds niet helemaal snap is hoe Arya een volleerd faceless woman kan worden, of zo lijkt het. Ze zeiden in de serie al dat zij nooit een echt lid kan worden, waarschijnlijk verwijzend naar haar afkomst, dat ver legt van de oorspronkelijke slaven die de faceless god volgden. Ondanks haar dubieuze afstuderen door het gevecht met die truttige trainee, is ze vrij plotseling een face changer en volleerd martial swords(wo)man.

Dat komt op mij wat 'gemakkelijk' over.
ik denk dat ze nooit een volwaardige faceless man zou worden vanwege het simpele feit dat zij niet alles wie/wat ze ooit was wilde achterlaten, ze is altijd arya gebleven, tot op de dag vandaag, dus in die zin kon ze uiteraard nooit no one worden. ze heeft wel de technieken geleerd, kan ze toepassen maar zonder lid te zijn van de orde
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142490
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:15 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ze is ook geen faceless man. Althans, niet in de zin dat ze lid is van de sekte/religie. Dat komt omdat ze hen verlaten heeft. Maar ze heeft wel de vaardigheden die ze heeft geleerd tijdens haar training. Ik zie geen reden waarom ze die opeens zou vergeten toen ze Braavos verliet. Dat er eerder gezegd werd door sommigen dat ze geen Faceless Man kon worden had er m.i. mee te maken dat ze een te sterke persoonlijkheid had en om een Faceless Man te worden moet je niemand zijn. Dat wordt ook wel duidelijk bij haar afscheid van de man met het gezicht van Jaqen.
Door de serie had ik het gevoel dat ze al ver van tevoren wisten van Arya dat ze nooit een echte faceless man zou worden, maar toch hebben ze haar training voltooid, lijkt mij.

Wellicht had de faceless god toch een lot voor haar voorzien, misschien juist omdat ze een speciale bloedlijn heeft?
1 + 1 = blauw
pi_173142504
Wel jammer dat Bronn blijkbaar voor Cersie speelt :{
pi_173142522
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echt een geweldige acteur. Elke seconde in beeld met hem is goed. Kan die actrice van Dany een voorbeeld aannemen.
emilia clark heft een leuke kop en daar is ze ook op gecast, thats show business, daarom speelt sophie turner een xman in hollywood en maisie williams in kleine britse rolletjes.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142536
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ze heeft niet met een zwaard getraind daar.
Ze vocht in een stijl die deed denken aan haar leermeester uit s1. Ze oefende tijdens haar seizoenen met the Hound ook nog regelmatig op het zwaardvechten vgm.

Al is ze wel echt ongeloofwaardig zwaar op geworden ja :')
pi_173142550
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:19 schreef hafcfan het volgende:
Wel jammer dat Bronn blijkbaar voor Cersie speelt :{
voor cersei?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:21:59 #14
35723 crew  GGMM
pi_173142559
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ze vocht in een stijl die deed denken aan haar leermeester uit s1. Ze oefende tijdens haar seizoenen met the Hound ook nog regelmatig op het zwaardvechten vgm.

Al is ze wel echt ongeloofwaardig zwaar op geworden ja :')
Ze heeft zelf geoefend, maar ze is binnen 2 jaar super-ninja geworden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142568
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Echt een geweldige acteur. Elke seconde in beeld met hem is goed. Kan die actrice van Dany een voorbeeld aannemen.
Hij kan heel goed intense blikken maken, al is zijn komische kant ook zeer sterk:

_O-

NEVER FORGET! _O_

Hij is ook echt sterk in The Thing (2011).

[ Bericht 5% gewijzigd door Kamina op 14-08-2017 19:28:50 ]
1 + 1 = blauw
pi_173142599
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat ze nooit een volwaardige faceless man zou worden vanwege het simpele feit dat zij niet alles wie/wat ze ooit was wilde achterlaten, ze is altijd arya gebleven, tot op de dag vandaag, dus in die zin kon ze uiteraard nooit no one worden. ze heeft wel de technieken geleerd, kan ze toepassen maar zonder lid te zijn van de orde
Toch lijkt ze zelfs in 'haar' wereld, altijd al, een no one. Zelfs nu wordt ze nog niet begrepen, onderschat en genegeerd. Niemand ziet wie zij echt is.
1 + 1 = blauw
pi_173142636
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142663
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:19 schreef Kamina het volgende:

[..]

Door de serie had ik het gevoel dat ze al ver van tevoren wisten van Arya dat ze nooit een echte faceless man zou worden, maar toch hebben ze haar training voltooid, lijkt mij.

Wellicht had de faceless god toch een lot voor haar voorzien, misschien juist omdat ze een speciale bloedlijn heeft?
In hoe verre ze de training voltooid heeft wordt een beetje in het midden gelaten. Ze heeft in ieder geval genoeg getraind om gezichten te kunnen overnemen, gif te maken en een redelijk potje te kunnen vechten. Of er nog meer te leren viel voor haar zullen we nooit achter komen.

Vwb dat ze het al wisten. Voor de Waif was dat in ieder geval vrij duidelijk inderdaad. Daarom was die ook zo gefrustreerd door de aanwezigheid van Arya en wilde ze Arya zo graag doden. Het was Jaqen die haar een hand boven het hoofd hield. Mogelijk omdat hij toch te graag wilde denken dat Arya het in haar had om een Faceless Man te worden, of wellicht zag hij dat de Many-faced God een hoger doel voor haar had zoals je suggereert.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:26:34 #19
35723 crew  GGMM
pi_173142666
quote:
Ben benieuwd of Genry het overleeft. Ik hoop dat hij een echte grote rol gaat spelen, omdat hij zoon is van Robert, maar hij lijkt enkel en alleen teruggehaald te zijn vanwege die boot-meme's.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142742
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:23 schreef Kamina het volgende:

[..]

Toch lijkt ze zelfs in 'haar' wereld, altijd al, een no one. Zelfs nu wordt ze nog niet begrepen, onderschat en genegeerd. Niemand ziet wie zij echt is.
ze is natuurlijk niet meer de persoon die ze was, hot pie, "what happened to you arry?" sansa die moeite heeft te geloven dat ze echt haar zusje is, die met brienne durft te matten. arya die tegen nymeria zegt, "thats not you", ook slaand op haarzelf uiteraard. ze is misschien niet no one, maar ze is ook niet arya stark in zeker zin, net zoals dat bran bran niet meer is. wat dat betreft is sansa de stark die het minst is veranderd.

nothing fucks us (onze persoonlijkheid) harder than time.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:32:31 #21
35723 crew  GGMM
pi_173142782
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:52 schreef GGMM het volgende:
Dat plan van LittleFinger snap ik ook niet helemaal. Dat was dat was toch dat briefje van Sansa van seizoen 2 ofzo? Het is toch logisch dat ze toen deed wat haar opgedragen werd? Wat moet Arya anders denken?

Kan iemand die wél heeft opgelet dit aub uitleggen? :)
Kan iemand dit nog toelichten? :s)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142790
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

voor cersei?
Cersei wist toch al dat Tyrion er was, omdat Bronn dat had gezegd? Of begreep ik dat verkeerd :P
pi_173142797
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Genry het overleeft. Ik hoop dat hij een echte grote rol gaat spelen, omdat hij zoon is van Robert, maar hij lijkt enkel en alleen teruggehaald te zijn vanwege die boot-meme's.
ja die boot meme knipoog van davos was ook leuk gedaan, ik las zojuist ook dat de schrijvers hem eigenljk afgelopen seizoen al terug wilden, maar dat het niet paste ofzo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142803
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Omdat ze nu geen huis meer hebben om te volgen misschien? :') Omdat Gendry de laatste zoon is van Robert en Dany/Jon hem zijn vaders achternaam kan geven. Snap jij het wel :{
Ik geef toch letterlijk aan dat ik je reactie niet snap? Dus die "Snap jij het wel :{" is een beetje overbodig. Mijn vorige reactie op je begon er mee dat ik zei dat ik je niet begreep.

De Reach kan prima de Hightowers, Redwynes of Florents gaan volgen. Dat zijn geen bekende namen voor ons als kijker, maar dat hoeft op dit punt in het verhaal ook niet. Als maar duidelijk is dat ze meevechten. Die huizen hebben misschien nog wel een grotere kans om de rest van de Reach achter zich te krijgen dan de Tarlys.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173142806
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Genry het overleeft. Ik hoop dat hij een echte grote rol gaat spelen, omdat hij zoon is van Robert, maar hij lijkt enkel en alleen teruggehaald te zijn vanwege die boot-meme's.
Gendrygod pakt de IT gewoon _O_
pi_173142815
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kan iemand dit nog toelichten? :s)
dat LF arya probeert te stoken om iets doms te doen ofzo?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142821
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:33 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik geef toch letterlijk aan dat ik je reactie niet snap? Dus die "Snap jij het wel :{" is een beetje overbodig. Mijn vorige reactie op je begon er mee dat ik zei dat ik je niet begreep.

De Reach kan prima de Hightowers, Redwynes of Florents gaan volgen. Dat zijn geen bekende namen voor ons als kijker, maar dat hoeft op dit punt in het verhaal ook niet. Als maar duidelijk is dat ze meevechten. Die huizen hebben misschien nog wel een grotere kans om de rest van de Reach achter zich te krijgen dan de Tarlys.
Ja, maar dat gaat de serie niet doen. Daar horen we gewoon nooit meer wat van net als met Dorne. Mochten ze het toch doen dan neem ik mijn worden terug. :)
pi_173142822
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Cersei wist toch al dat Tyrion er was, omdat Bronn dat had gezegd? Of begreep ik dat verkeerd :P
ik denk dat cersei het van haar spionnen had vernomen dat bronn een meeting had geregeld met tyrion.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142826
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kan iemand dit nog toelichten? :s)
Puur om Arya en Sansa tegen elkaar op te zetten. Of bewijs van LF dat hij een troef heeft om Sansa niet Queen of the North te laten worden. Want ze geeft in die brief aan dat de Lannisters de echte leiders zijn. Dat laatste kan logisch zijn, maar past nog niet echt in de serie. Of LF moet straks met Robin Arryn aankomen zetten als king in the north.
pi_173142828
Mooi clubje dat zo achter de wall gaat. Benieuwd wie het overleven.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:35:59 #31
35723 crew  GGMM
pi_173142836
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat LF arya probeert te stoken om iets doms te doen ofzo?
Ja, dat snap ik wel, maar hoe denkt hi dat dat zo gaat uitpakken? Het is het toch logisch dat Arya snapt dat Sansa die brief moest schrijven?

Beetje een simpel plan, itt de eerdere meester-plannen van seizoenen geleden. Imo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142847
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:35 schreef Funzel het volgende:
Mooi clubje dat zo achter de wall gaat. Benieuwd wie het overleven.
jon, tormund, hound, gendry.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142848
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:35 schreef Funzel het volgende:
Mooi clubje dat zo achter de wall gaat. Benieuwd wie het overleven.
Gendry sowieso lol. Anders trollen de schrijvers ons hard. Terug voor 1,5 epsiode koekoek
pi_173142855
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Gendry sowieso lol. Anders trollen de schrijvers ons hard. Terug voor 1,5 epsiode koekoek
Kan best. Gebeurde ook met Blackfish.
pi_173142856
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

jon, tormund, hound, gendry.
Jorah ook wel denk ik
pi_173142863
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:36 schreef Funzel het volgende:

[..]

Kan best. Gebeurde ook met Blackfish.
Maar die was niet 3 seizoenen weg _O-
pi_173142869
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel, maar hoe denkt hi dat dat zo gaat uitpakken? Het is het toch logisch dat Arya snapt dat Sansa die brief moest schrijven?

Beetje een simpel plan, itt de eerdere meester-plannen van seizoenen geleden. Imo
die eerdere meester plannen zijn van GRRM deze zijn van die stakkers van HBO :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142870
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

In hoe verre ze de training voltooid heeft wordt een beetje in het midden gelaten. Ze heeft in ieder geval genoeg getraind om gezichten te kunnen overnemen, gif te maken en een redelijk potje te kunnen vechten. Of er nog meer te leren viel voor haar zullen we nooit achter komen.

Vwb dat ze het al wisten. Voor de Waif was dat in ieder geval vrij duidelijk inderdaad. Daarom was die ook zo gefrustreerd door de aanwezigheid van Arya en wilde ze Arya zo graag doden. Het was Jaqen die haar een hand boven het hoofd hield. Mogelijk omdat hij toch te graag wilde denken dat Arya het in haar had om een Faceless Man te worden, of wellicht zag hij dat de Many-faced God een hoger doel voor haar had zoals je suggereert.
Wellicht is het een soort evolutie van de faceless men; zonder ego om ze tegen te houden, zijn ze compleet vrij om te groeien is wat dan ook kan zijn. Dat is wel het verschil tussen Arya en the Waif; Arya zag zichzelf niet als beperkt, terwijl the Waif Arya wel als begrensd zag.

quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze is natuurlijk niet meer de persoon die ze was, hot pie, "what happened to you arry?" sansa die moeite heeft te geloven dat ze echt haar zusje is, die met brienne durft te matten. arya die tegen nymeria zegt, "thats not you", ook slaand op haarzelf uiteraard. ze is misschien niet no one, maar ze is ook niet arya stark in zeker zin, net zoals dat bran bran niet meer is. wat dat betreft is sansa de stark die het minst is veranderd.

nothing fucks us (onze persoonlijkheid) harder than time.
Daar kan ik me heel goed in vinden. :Y
1 + 1 = blauw
pi_173142872
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Maar die was niet 3 seizoenen weg _O-
Nouj seizoen 4 en 5 afwezig. :P
pi_173142881
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jorah ook wel denk ik
Of Jorah als wight mee terug nemen *O* Die man heeft toch al de grootste pech :9
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:38:05 #41
35723 crew  GGMM
pi_173142886
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

die eerdere meester plannen zijn van GRRM deze zijn van die stakkers van HBO :P
Ja.. goed punt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142890
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jorah ook wel denk ik
idd, die was ik vergeten!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142902
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:36 schreef Funzel het volgende:

[..]

Kan best. Gebeurde ook met Blackfish.
maar dat was zo in de boeken ook. hoewel de blackfish niet dood ging maar wel out of the picture ging
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142908
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Of Jorah als wight mee terug nemen *O* Die man heeft toch al de grootste pech :9
Jorah Martyr? Mortell?
1 + 1 = blauw
pi_173142911
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat de serie niet doen. Daar horen we gewoon nooit meer wat van net als met Dorne. Mochten ze het toch doen dan neem ik mijn worden terug. :)
Tellen wat vlaggen in een shot waarop alle legers bij elkaar te zien zijn? Of een keer de Reach noemen in een speech over hoe goed het is dat ze allemaal verenigd zijn? Want ik denk dat we hooguit iets in die richting moeten verwachten.

Of ze moeten Samwell het gezicht van de Reach willen maken, maar dan heb ik liever dat we alleen wat tekstloze soldaten op de achtergrond zien uit de Reach. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173142933
Ik vond het ook raar dat Gendry niks zei over zijn band met Arya. De gesprekken dit seizoen zijn echt jammer :'(
pi_173142940
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:39 schreef Kamina het volgende:

[..]

Jorah Martyr? Mortell?
Mormont.
pi_173142942
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:37 schreef Funzel het volgende:

[..]

Nouj seizoen 4 en 5 afwezig. :P
bijna drie volle seizoenen dan :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142962
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Of Jorah als wight mee terug nemen *O* Die man heeft toch al de grootste pech :9
ach neeee. dat zou gemeen zijn. poor troubled soul, jorah ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142967
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:40 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Mormont.
:')

Mortmont?
1 + 1 = blauw
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:41:23 #51
35723 crew  GGMM
pi_173142969
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:40 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond het ook raar dat Gendry niks zei over zijn band met Arya. De gesprekken dit seizoen zijn echt jammer :'(
Ja, ze hadden echt meer dan genoeg materiaal voor 10 afleveringen dit seizoen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142981
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Maar die was niet 3 seizoenen weg _O-
Op twee afleveringen na was hij drie seizoenen weg. Van S03e09 tot s06e07 was er geen Blackfish in beeld.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 19:42:22 #53
42184 crew  DaMart
pi_173142995
Davos tegen Gendry:"I thought you might still be rowing." _O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173143009
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:42 schreef DaMart het volgende:
Davos tegen Gendry:"I thought you might still be rowing." _O-.
Dat is wel ff mooie hint naar al die grappen etc online :9
pi_173143017
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, ze hadden echt meer dan genoeg materiaal voor 10 afleveringen dit seizoen.
ze zijn naar mijn weten ook terug gegaan naar 7 eps omdat de schaal waarop ze zouden filmen veel groter is dan gebruikelijk. niet zo zeer dat ze niet genoeg materiaal konden verzinnen. iets wat ze wel hadden kunnen doen, maar dat zou dan ten koste gaan van de schaal van bepaalde scenes. ze waren bv iets van 5 weken bezig met het schieten van die 10 minuten afgelopen week.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173143022
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:42 schreef DaMart het volgende:
Davos tegen Gendry:"I thought you might still be rowing." _O-.
Die armen van Gendry _O_ Wat een kracht heeft die man.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:44:30 #57
35723 crew  GGMM
pi_173143031
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze zijn naar mijn weten ook terug gegaan naar 7 eps omdat de schaal waarop ze zouden filmen veel groter is dan gebruikelijk. niet zo zeer dat ze niet genoeg materiaal konden verzinnen. iets wat ze wel hadden kunnen doen, maar dat zou dan ten koste gaan van de schaal van bepaalde scenes. ze waren bv iets van 5 weken bezig met het schieten van die 10 minuten afgelopen week.
Ja, daar kunnen ze dan ook weinig aan doen, maar ik vind het wel zonde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173143043
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:42 schreef DaMart het volgende:
Davos tegen Gendry:"I thought you might still be rowing." _O-.
ter referentie :P

joedempsie twitterde op woensdag 18-06-2014 om 02:19:43 Still rowin'...#GoT reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173143059
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze zijn naar mijn weten ook terug gegaan naar 7 eps omdat de schaal waarop ze zouden filmen veel groter is dan gebruikelijk. niet zo zeer dat ze niet genoeg materiaal konden verzinnen. iets wat ze wel hadden kunnen doen, maar dat zou dan ten koste gaan van de schaal van bepaalde scenes. ze waren bv iets van 5 weken bezig met het schieten van die 10 minuten afgelopen week.
Ik zou daarom ook niet vreemd opkijken als het volgende seizoen pas in 2019 komt. Zeker als er ook afleveringen van 2 uur in komen, waar wel naar gehint wordt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173143086
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, daar kunnen ze dan ook weinig aan doen, maar ik vind het wel zonde.
zeker, het is ten koste gegaan van de vele potentieel sterke dialogen tussen verschillende spelers, alleen deze ep al, jorah-tyrion, tyrion-jaimie to name few
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173143116
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:45 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zou daarom ook niet vreemd opkijken als het volgende seizoen pas in 2019 komt. Zeker als er ook afleveringen van 2 uur in komen, waar wel naar gehint wordt.
ja klopt 2019 wordt ook gewoon benoemd door de makers voor seizoen 8. ook al zijn het "maar" 6 eps
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:48:10 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173143125
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze zijn naar mijn weten ook terug gegaan naar 7 eps omdat de schaal waarop ze zouden filmen veel groter is dan gebruikelijk. niet zo zeer dat ze niet genoeg materiaal konden verzinnen. iets wat ze wel hadden kunnen doen, maar dat zou dan ten koste gaan van de schaal van bepaalde scenes. ze waren bv iets van 5 weken bezig met het schieten van die 10 minuten afgelopen week.
Heeft vooral te maken met het budget.
De grote sterren eisten 1,3 miljoen dollar per aflevering.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173143146
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heeft vooral te maken met het budget.
De grote sterren eisten 1,3 miljoen dollar per aflevering.
:{
1 + 1 = blauw
pi_173143161
iets mbt de preview komende week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:52:06 #65
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_173143197
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

zeker, het is ten koste gegaan van de vele potentieel sterke dialogen tussen verschillende spelers, alleen deze ep al, jorah-tyrion, tyrion-jaimie to name few
Gewoon later opnemen met alle acteurs die tijd over hebben. Ik zou best geld over hebben voor een DVD met enkel kroegpraat van GoT personages. Maar helaas, dat zal er wel niet komen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:52:31 #66
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_173143210
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:19 schreef hafcfan het volgende:
Wel jammer dat Bronn blijkbaar voor Cersie speelt :{
Qyburn z'n little birds, Bronn heeft niks gezegd
Ok stelletje hokboeren
pi_173143223
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:52 schreef padlarf het volgende:

[..]

Qyburn z'n little birds, Bronn heeft niks gezegd
Dit inderdaad, sommige mensen letten echt niet op ;)

Gaat wel nog gevolgen hebben voor Bronn helaas.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:54:51 #68
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_173143247
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heeft vooral te maken met het budget.
De grote sterren eisten 1,3 miljoen dollar per aflevering.
Al vroegen ze de helft minder, dat geeft de makers niet opeens meer tijd. En ze hebben al aangegeven niet met nog grotere productieteams te willen werken, omdat ze dan nog meer controle verliezen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:56:13 #69
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_173143276
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:53 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dit inderdaad, sommige mensen letten echt niet op ;)

Gaat wel nog gevolgen hebben voor Bronn helaas.
Ik zie Cersei er voor aan om The Mountain er op af te sturen ja.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:58:02 #70
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_173143311
Oh ja, Jon : I am a king.

Tywin: A king who must say 'I AM the king" is no true king
Ok stelletje hokboeren
pi_173143340
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:53 schreef lord_bono het volgende:

Gaat wel nog gevolgen hebben voor Bronn helaas.
i hope not was een behoorlijke dreigement richting bronn iig, daarnaast vond ik het ook dreigend van cersei dat ze enkele seconde niet reageerde toen jaimie zei dat hij met tyrion had gemeet, waardoor een jaimie een gezicht trok met heel veel vraagtekens. om vervolgens de scene te eindigen met dont ever betray me again terwijl ze hem omhelsd. cunt being cunt. arme jaimie heeft geen idee dat ie wordt bespeeld of weet het wel maar geeft geen ruk, want verliefd :r :r :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173143349
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:45 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zou daarom ook niet vreemd opkijken als het volgende seizoen pas in 2019 komt. Zeker als er ook afleveringen van 2 uur in komen, waar wel naar gehint wordt.
Ze zeiden dit jaar ook dat het langer duurde wat wel mee valt op de komende 2 episodes naar
pi_173143358
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heeft vooral te maken met het budget.
De grote sterren eisten 1,3 miljoen dollar per aflevering.
En dat zijn dan nog de minste acteurs ook vaak
pi_173143370
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:52 schreef padlarf het volgende:

[..]

Qyburn z'n little birds, Bronn heeft niks gezegd
Thanx. Dat verstond ik verkeerd
pi_173143392
would be kick ass als de dothraki dit hadden gedaan met de westerosi deze ep O+

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173143532
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Dany weer een stapje dichter bij batshit crazy. Je vijanden verbranden, identiek aan de mad king. Goed idee als men je al wnatrouwt
Anderen doen aan onthoofden, ophangen of weet ik veel wat. Wat maakt het uit hoe je iemand ter dood veroordeeld? Of moet het volgens jou in die wereld ook zo humaan mogelijk? :')

En batshit crazy, die hebben we al eentje en haar naam is Cersei.
pi_173143565
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eens, ze heeft 0,0 seconden met een zwaard geoefend in Braavos. Slaat in principe nergens op, nee.
Ze kreeg al training in Winterfell, maar hey, whatever.
pi_173143596
waar kennen Thoros of Myr en Jorah the Andal elkaar van? Volgens mij zijn ze elkaar toch nooit tegen gekomen in de serie?
pi_173143615
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:07 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Anderen doen aan onthoofden, ophangen of weet ik veel wat. Wat maakt het uit hoe je iemand ter dood veroordeeld? Of moet het volgens jou in die wereld ook zo humaan mogelijk? :')

En batshit crazy, die hebben we al eentje en haar naam is Cersei.
kennelijk als ned of jon iemand terechtstelt is het gerechtvaardigd, maar als dany het doet is het opeens batshit crazy.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:11:28 #80
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_173143638
Oei.... dat Jaime zo makkelijk weg kon komen... had toch even een "dit is wel heel slap" momentje.... maargoed. Verder prima tussen episode, hopelijk valt er volgende week weer wat meer te beleven :)
pi_173143643
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:09 schreef Evertjan het volgende:
waar kennen Thoros of Myr en Jorah the Andal elkaar van? Volgens mij zijn ze elkaar toch nooit tegen gekomen in de serie?
https://www.reddit.com/r/(...)er_of_how_jorah_and/

"During Balon Greyjoy's first rebellion, (nine years before the start of the story)"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173143690
quote:
Siege of Pyke oke thanks
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 20:15:54 #83
35723 crew  GGMM
pi_173143747
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:08 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ze kreeg al training in Winterfell, maar hey, whatever.
Oh ja dat verklaart waarom ze binnen 2 jaar de beste in Westeros is.

:')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:16:23 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173143759
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:07 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Anderen doen aan onthoofden, ophangen of weet ik veel wat. Wat maakt het uit hoe je iemand ter dood veroordeeld? Of moet het volgens jou in die wereld ook zo humaan mogelijk? :')

En batshit crazy, die hebben we al eentje en haar naam is Cersei.
Bolton was eigenlijk ook zo slecht nog niet. anderen doen aan onthooden en ophangen, dus hoe slecht is iemand villen nou?
Laffe huichelaar
pi_173143801
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

OMG, lees.

Dat ik dacht dat het voor de overtuiging van beiden was, in plaats van enkel Cersei, doet niks af van het plan op zich, helder licht. Het plan blijft dat ze met 8 man over de muur gaan naar dat teringgrote leger om één ondode mee te nemen of niet?

Geen wonder dat je dit normaal vindt, je volgt de helft van de discussie hier al niet, laat staan dat je onlogische dingen in een serie herkent.
Het is gebruikelijk voor zulke legers om scouts te hebben. Zelfs een groepje zou al voldoende zijn.
1 + 1 = blauw
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:17:43 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173143804
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oh ja dat verklaart waarom ze binnen 2 jaar de beste in Westeros is.

:')
De beste in Westeros? Omdat ze Brienne verslaat? Die is niet zo goed, maakt geen kans tegen een goede vechter.
Laffe huichelaar
pi_173143816
Zojuist de episode gekeken. Prima aflevering, alleen wel wat gehaast en vooral opbouwend voor wat komen gaat. Jammer dat er niet meer dialoog is, nu is het wat afgeraffeld.

Ik was mij net iets aan het bedenken, en nu ik er bij na denk heb ik een zeer goede theorie ontdekt.

Wat als Jon Longclaw uiteindelijk aan Jorah geeft als respect voor zijn vader. Samwell heeft op dit moment Heartsbane en zal deze wellicht aan Jon geven.

Nu komt het leuke voor de mensen die meer weten over de Azor Ahai prophecy..

Wat nu als Jon uiteindelijk Daenerys moet opofferen om Lightbringer te maken net zoals dit gebeurde met nissa nissa. Dan heeft het zwaard Heartsbane een letterlijke vertaling... wow....
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:18:26 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173143824
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:17 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het is gebruikelijk voor zulke legers om scouts te hebben. Zelfs een groepje zou al voldoende zijn.
Wow, jij bent echt goed. Jij weet zelfs wat gebruikelijk is voor lijkenlegers! Bij de Lannisters was het blijkbaar niet gebruikelijk
Laffe huichelaar
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:19:12 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173143851
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:18 schreef Minimunt het volgende:
Zojuist de episode gekeken. Prima aflevering, alleen wel wat gehaast en vooral opbouwend voor wat komen gaat. Jammer dat er niet meer dialoog is, nu is het wat afgeraffeld.

Ik was mij net iets aan het bedenken, en nu ik er bij na denk heb ik een zeer goede theorie ontdekt.

Wat als Jon Longclaw uiteindelijk aan Jorah geeft als respect voor zijn vader. Samwell heeft op dit moment Heartsbane en zal deze wellicht aan Jon geven.

Nu komt het leuke voor de mensen die meer weten over de Azor Ahai prophecy..

Wat nu als Jon uiteindelijk Daenerys moet opofferen om Lightbringer te maken net zoals dit gebeurde met nissa nissa. Dan heeft het zwaard Heartsbane een letterlijke vertaling... wow....
wow...
Laffe huichelaar
pi_173143852
Wel jammer dat door het hoge tempo al die ontmoetingen wat minder beladen zijn. Dany/Jorah, Jon/Jorah, Tyrion/Jaime. Daar zat zoveel meer in qua emotie bijvoorbeeld.
pi_173143855
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bolton was eigenlijk ook zo slecht nog niet. anderen doen aan onthooden en ophangen, dus hoe slecht is iemand villen nou?
Jammer dat Roos Bolton werd vergiftigd door zijn vijanden. :{
pi_173143893
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:19 schreef Funzel het volgende:
Wel jammer dat door het hoge tempo al die ontmoetingen wat minder beladen zijn. Dany/Jorah, Jon/Jorah, Tyrion/Jaime. Daar zat zoveel meer in qua emotie bijvoorbeeld.
Ook Bronn en Tyrion die elkaar gewoon niks zeggen.... Erg jammer ja.
pi_173143923
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:54 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Al vroegen ze de helft minder, dat geeft de makers niet opeens meer tijd. En ze hebben al aangegeven niet met nog grotere productieteams te willen werken, omdat ze dan nog meer controle verliezen.
Ik begrijp nooit waarom zulke series niet gewoon voor 15 jaar kunnen lopen, mensen kijken het toch wel. Als zo'n acteur perse debiele bedragen wilt moeten ze hem maar dood laten gaan.
pi_173143940
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:20 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ook Bronn en Tyrion die elkaar gewoon niks zeggen.... Erg jammer ja.
Zoveel gebeurd en dan krijgen maar die paar seconden te zien inderdaad..
pi_173143944
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:20 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ook Bronn en Tyrion die elkaar gewoon niks zeggen.... Erg jammer ja.
Ja dat was ook wel lame idd :/
pi_173143956
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wow, jij bent echt goed. Jij weet zelfs wat gebruikelijk is voor lijkenlegers! Bij de Lannisters was het blijkbaar niet gebruikelijk
Die hadden dat ongetwijfeld ook, maar ja, GRRM yeah?
1 + 1 = blauw
  Grootste filosoof 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 20:25:22 #97
442397 UitStraling
pi_173144048
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:20 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ook Bronn en Tyrion die elkaar gewoon niks zeggen.... Erg jammer ja.
Jij hebt het liefst alles uitgeschreven en uitgesproken als een aflevering van de smurfen, het is toch wel overduidelijk dat Tyrion daar juist staat dankzij Bronn _O-
En kijk nog eens naar de blik die ze uitwisselen, acteren en verhaaluitleg zit hem vaak niet in de woorden
pi_173144116
Wat staat er op het briefje ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:29:05 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173144165
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

:') :') :')
Ik vond het gedoe boven de wall eigenlijk altijd het minst leuke, omdat het zo traag gaat en de gevechten niet geavanceerd zijn.
Maar hier zie je iets nieuws.. de groep is bewust wat groter gemaakt zodat de helft ervan neergesabeld kan worden. Dus zeg maar dag tegen iedereen behalve Jon en Gendry :'(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173144203
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Jij hebt het liefst alles uitgeschreven en uitgesproken als een aflevering van de smurfen, het is toch wel overduidelijk dat Tyrion daar juist staat dankzij Bronn _O-
En kijk nog eens naar de blik die ze uitwisselen, acteren en verhaaluitleg zit hem vaak niet in de woorden
En toch had het wel iets meer gemogen. Dit is gewoon zonde joh.
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:36:26 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173144413
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:40 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond het ook raar dat Gendry niks zei over zijn band met Arya. De gesprekken dit seizoen zijn echt jammer :'(
Verfris mijn geheugen eens? Ik weet wel dat Gendry een tijdje met Arya had opgetrokken, niet dat ze een band hadden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Grootste filosoof 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 20:38:20 #102
442397 UitStraling
pi_173144469
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:30 schreef Funzel het volgende:

[..]

En toch had het wel iets meer gemogen. Dit is gewoon zonde joh.
Ik ben het er ergens wel mee eens hoor, dit seizoen is een aaneenschakeling van korte ontzettend lang verwachte ontmoetingen, wat dat betreft heeft Kaneel gelijk, de cast zijn duurbetaalde wereldsterren geworden, ze hebben haast gekregen om naar de volgende goedkopere en lucratievere spin off series toe te werken, zonder de complete franchise de nek om te willen draaien, dat merk je aan alles
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:38:38 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173144480
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:01 schreef Slayage het volgende:
would be kick ass als de dothraki dit hadden gedaan met de westerosi deze ep O+

[ afbeelding ]
wat betekent het woord 'faux' in deze context?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 20:40:34 #104
35723 crew  GGMM
pi_173144553
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De beste in Westeros? Omdat ze Brienne verslaat? Die is niet zo goed, maakt geen kans tegen een goede vechter.
Brienne is één van de betere, dus ik snap niet wat je bedoelt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:43:00 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173144661
Brienne is sowieso afgeschreven, die heeft sinds ze in winterfell is niks interessants meer gedaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Grootste filosoof 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 20:46:27 #106
442397 UitStraling
pi_173144770
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:43 schreef Maanvis het volgende:
Brienne is sowieso afgeschreven, die heeft sinds ze in winterfell is niks interessants meer gedaan.
Nee hoor, ze heeft nog wel wat zinnigs te doen, Brienne moet nog roodharige Tormund kindjes maken en zo de volkeren een beide kanten van de muur verenigen
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:47:11 #107
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173144790
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Brienne is één van de betere, dus ik snap niet wat je bedoelt.
Valt wel mee. Waar baseer je dat op?
Laffe huichelaar
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 20:47:49 #108
35723 crew  GGMM
pi_173144813
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Valt wel mee. Waar baseer je dat op?
Haar gevechten.

Ze heeft zelfs The Houd verslagen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:48:21 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173144830
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haar gevechten.

Ze heeft zelfs The Houd verslagen. :)
The Houd :?
Laffe huichelaar
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 20:48:55 #110
35723 crew  GGMM
pi_173144849
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Dany weer een stapje dichter bij batshit crazy. Je vijanden verbranden, identiek aan de mad king. Goed idee als men je al wnatrouwt
wnatrouwt? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:49:57 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173144883
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee hoor, ze heeft nog wel wat zinnigs te doen, Brienne moet nog roodharige Tormund kindjes maken en zo de volkeren een beide kanten van de muur verenigen
ik denk dat brienne geen kinderen kan krijgen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173144933
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

wnatrouwt? :?
Denk eens na
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 20:51:42 #113
35723 crew  GGMM
pi_173144950
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Denk eens na
Je mist het punt.

Alweer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173145008
#Filler
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:53:47 #115
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173145017
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Denk eens na
Je moet niet te lastige dingen vragen van GGMM, dit valt buiten zijn comfortzone
Laffe huichelaar
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:54:54 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173145052
En niemand hier die verheugd is vanwege het nieuwe lannisterbaby'tje dat in de maak is?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173145056
The Hound is, of in ieder geval was, beter dan Brienne. Vergeet niet dat Sandor gewond was gedurende het gevecht met brienne ;)
pi_173145058
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:53 schreef byah het volgende:
#Filler
Dan snap je het echt niet he.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173145101
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:54 schreef Maanvis het volgende:
En niemand hier die verheugd is vanwege het nieuwe lannisterbaby'tje dat in de maak is?
1. Cersei liegt over de baby om jaime bij zich te houden
2. Baby wordt nooit geboren (Prophecy zegt dat ze drie kinderen krijgt)
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:56:47 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173145126
Waarom was Samwell zo dom om niet op de uitspraak van Gilly in te gaan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:58:20 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173145183
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:56 schreef Minimunt het volgende:

[..]

1. Cersei liegt over de baby om jaime bij zich te houden
2. Baby wordt nooit geboren (Prophecy zegt dat ze drie kinderen krijgt)
Als we alleen maar prophecy's mogen geloven dan is GoT niks meer aan...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173145202
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan snap je het echt niet he.
Hap
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:58:59 #123
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_173145211
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:56 schreef Maanvis het volgende:
Waarom was Samwell zo dom om niet op de uitspraak van Gilly in te gaan?
omdat hij geen metagamer is. Voor Sam is die info echt totaal irrelevant.
Ok stelletje hokboeren
pi_173145240
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als we alleen maar prophecy's mogen geloven dan is GoT niks meer aan...
De boeklezers bedoel je? :')
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:00:57 #125
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173145282
Al dat gereis de hele wereld over maar dat haar van verder groeit nog langzamer dan de gletsjers... dat het er eens bijkomt.
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:01:19 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173145297
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:59 schreef byah het volgende:

[..]

De boeklezers bedoel je? :')
nee, want boekspoilers zijn hier verboden :Y
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173145298
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als we alleen maar prophecy's mogen geloven dan is GoT niks meer aan...
Die profetie klopt al niet meer in de serie, Cersei claimt in seizoen 1 tegen Cat dat ze een kind van Robert heeft gebaard maar die kreeg griep en ging de pijp uit.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:01:35 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173145302
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:54 schreef Minimunt het volgende:
The Hound is, of in ieder geval was, beter dan Brienne. Vergeet niet dat Sandor gewond was gedurende het gevecht met brienne ;)
Natuurlijk. Een heftig geïnfecteerde wond waar hij het al zwaar mee had en dan nóg wint Briënne niet makkelijk. Hetzelfde met Jaime. Die versloeg ze met zijn handen gebonden en na een jaar gevangenschap.

Genant als je dan denkt dat ze op gelijke hoogte met deze mannen staat.
Laffe huichelaar
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:02:48 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173145343
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:01 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Die profetie klopt al niet meer in de serie, Cersei claimt in seizoen 1 tegen Cat dat ze een kind van Robert heeft gebaard maar die kreeg griep en ging de pijp uit.
Sowieso, die rode priesters hebben zat profeties gedaan die niet uit kwamen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173145415
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee hoor, ze heeft nog wel wat zinnigs te doen, Brienne moet nog roodharige Tormund kindjes maken en zo de volkeren een beide kanten van de muur verenigen
Brienne gaat Littlefinger killen vermoed ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173145427
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Jij hebt het liefst alles uitgeschreven en uitgesproken als een aflevering van de smurfen, het is toch wel overduidelijk dat Tyrion daar juist staat dankzij Bronn _O-
En kijk nog eens naar de blik die ze uitwisselen, acteren en verhaaluitleg zit hem vaak niet in de woorden
Dat vond ik juist het mooie aan GOT. :P Daarom ook vaak boeken>tv. Al was dat bij GOT dus niet zo, maar dit seizoen skipt wel erg veel.
pi_173145460
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Verfris mijn geheugen eens? Ik weet wel dat Gendry een tijdje met Arya had opgetrokken, niet dat ze een band hadden?
Arya moest zelfs janken toen Gendry niet met haar mee wou :P
pi_173145505
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:56 schreef Minimunt het volgende:

[..]

1. Cersei liegt over de baby om jaime bij zich te houden
2. Baby wordt nooit geboren (Prophecy zegt dat ze drie kinderen krijgt)
Kan ook miskraam zijn
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 21:14:45 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173145765
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:56 schreef Minimunt het volgende:

[..]

1. Cersei liegt over de baby om jaime bij zich te houden
2. Baby wordt nooit geboren (Prophecy zegt dat ze drie kinderen krijgt)
Ik gok op 1.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173145768
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:56 schreef Maanvis het volgende:
Waarom was Samwell zo dom om niet op de uitspraak van Gilly in te gaan?
Hij weet niet wie die someone else is waar Gilly het over heeft dus heel relevant lijkt het niet voor hem op dat moment.
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:17:14 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173145843
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Arya moest zelfs janken toen Gendry niet met haar mee wou :P
Ze neukten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173145857
In die allerlaatste scene wie zijn nou die mannen die nog achter onze epische hunting party aan strompelen?
Edensnator over 'n out
pi_173145862
Het voelt gewoon zo vreemd om iedereen samen te zien, alsof je naar een cross-over van drie verschillende series zit te kijken _O-
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173145877
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik gok op 1.
Qyburn vroeg nog of ze er ''iets'' tegen moest hebben, net als in seizoen 4 meende ik, toen ze zwanger was van Lancel en de baby wél heeft geaborteerd.
pi_173145925
Oh, en het mag weer:


_O_

Nu nog Stannis terug als een Wight
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:21:31 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173145992
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het voelt gewoon zo vreemd om iedereen samen te zien, alsof je naar een cross-over van drie verschillende series zit te kijken _O-
idd, fanservice overload :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:22:20 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173146020
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh, en het mag weer:


_O_

Nu nog Stannis terug als een Wight
Wie uit dat groepje zijn allemaal wight al.. Jon, Thoros, Beric, the hound..?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173146023
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik gok op 1.
Serieuze spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Edensnator op 14-08-2017 21:48:26 ]
Edensnator over 'n out
pi_173146099
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie uit dat groepje zijn allemaal wight al.. Jon, Thoros, Beric, the hound..?
Thoros niet.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173146261
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:22 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Kerel, doe eens niet. :N
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:31:33 #146
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173146291
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kan iemand dit nog toelichten? :s)
Dit is eigenlijk al 3 seizoenen lang het probleem. Steeds meer karakters eindigen op een dood spoor, maar om ze nog wat speeltijd te geven komen ze dan maar met dit soort zinloze acties. - Want laten we wel wezen; Littlefinger is nu - nu er vuurspuwende draakjes rondvliegen, een mannetje in een rolstoel dwars door hem heen kijkt, en er een leger van zombies op de deur klopt - wel een beetje uitgespeeld. - Misschien sleurt ie nog een belangrijk karakter mee in zijn dood, maar ws gaat ie zelfs roemloos ten onder.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173146380
Deze topicreeks is echt leuk tot een bepaalde user online komt en gaat stampvoeten hoe kut alles wel niet is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:42:11 #148
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173146576
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze topicreeks is echt leuk tot een bepaalde user online komt en gaat stampvoeten hoe kut alles wel niet is.
Wat was dit voorspelbaar. Er wordt wel erg makkelijk gemanouvreerd naar een slot met de mensheid vs the Whitewalkers. Alles puzzelstukjes lijken gemakshalve ineens 'toevallig' bij elkaar te passen. Weinig spannends meer aan zo.

Dan waren de eerste paar seizoenen toch echt een stuk beter geschreven, maar ja toen hoefde alles ook niet zo gerushed te worden. GoT lijkt ten onder te gaan aan z'n eigen succes.

PS: Daenerys is een gestoorde bitch.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173146619
Achter the wall wordt het nu wel een beetje: 'The Hound: an unexpected journey'
pi_173146703
Eens dat het allemaal té toevallig is. Wordt tijd dat een 100% "good guy" doodgaat die niet als secundary character dient.
pi_173146801
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:18 schreef Minimunt het volgende:
Zojuist de episode gekeken. Prima aflevering, alleen wel wat gehaast en vooral opbouwend voor wat komen gaat. Jammer dat er niet meer dialoog is, nu is het wat afgeraffeld.

Ik was mij net iets aan het bedenken, en nu ik er bij na denk heb ik een zeer goede theorie ontdekt.

Wat als Jon Longclaw uiteindelijk aan Jorah geeft als respect voor zijn vader. Samwell heeft op dit moment Heartsbane en zal deze wellicht aan Jon geven.

Nu komt het leuke voor de mensen die meer weten over de Azor Ahai prophecy..

Wat nu als Jon uiteindelijk Daenerys moet opofferen om Lightbringer te maken net zoals dit gebeurde met nissa nissa. Dan heeft het zwaard Heartsbane een letterlijke vertaling... wow....
dit is mij te ingewikkeld
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_173146903
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:49 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

dit is mij te ingewikkeld
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:55:47 #153
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173147016
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ze zeiden dit jaar ook dat het langer duurde wat wel mee valt op de komende 2 episodes naar
Ja, ik ben ook licht sceptisch over de opmerkingen dat seizoen, ondanks het lage aantal afleveringen, het langste seizoen van GoT zou worden. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:00:50 #154
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173147200
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:46 schreef Minimunt het volgende:
Eens dat het allemaal té toevallig is. Wordt tijd dat een 100% "good guy" doodgaat die niet als secundary character dient.
Mja, ik ben bang dat die tijd wel even voorbij is. Ik denk dat dat hooguit aan het einde weer een keer voor komt. In het begin was dat wat makkelijker, toen had je wat meer grote personages. Nu denk ik daarbij eigenlijk alleen aan Jon en Dany en het is verhaaltechnisch gewoon niet handig om die nu al af te maken. Het zou me wel verbazen als ze allebei aan het einde van de serie nog leven.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173147334
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Mja, ik ben bang dat die tijd wel even voorbij is. Ik denk dat dat hooguit aan het einde weer een keer voor komt. In het begin was dat wat makkelijker, toen had je wat meer grote personages. Nu denk ik daarbij eigenlijk alleen aan Jon en Dany en het is verhaaltechnisch gewoon niet handig om die nu al af te maken. Het zou me wel verbazen als ze allebei aan het einde van de serie nog leven.
Zeuren dat het allemaal te toevallig en te random is maar ondertussen moet er wel maar weer eens een goeie dood want het is Game Of Thrones.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_173147384
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Mja, ik ben bang dat die tijd wel even voorbij is. Ik denk dat dat hooguit aan het einde weer een keer voor komt. In het begin was dat wat makkelijker, toen had je wat meer grote personages. Nu denk ik daarbij eigenlijk alleen aan Jon en Dany en het is verhaaltechnisch gewoon niet handig om die nu al af te maken. Het zou me wel verbazen als ze allebei aan het einde van de serie nog leven.
Misschien Cersei nog aan het eind van het seizoen door Jaime. LF gaat sowieso ook nog wel dood dit seizoen, maar dat noem ik geen main karakter
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:07:17 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173147429
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Misschien Cersei nog aan het eind van het seizoen door Jaime. LF gaat sowieso ook nog wel dood dit seizoen, maar dat noem ik geen main karakter
Je kunt er vanuit gaan dat iedereen die met Jon mee is bij eastwatch er bij is als kanonnenvoer. Dus met een beetje pech komen alleen Jon en Gendry terug.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173147502
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je kunt er vanuit gaan dat iedereen die met Jon mee is bij eastwatch er bij is als kanonnenvoer. Dus met een beetje pech komen alleen Jon en Gendry terug.
Ik denk dat die Brotherhood wel doodgaat ja.
pi_173147540
Ging Davos nou ook mee achter de muur?
pi_173147551
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je kunt er vanuit gaan dat iedereen die met Jon mee is bij eastwatch er bij is als kanonnenvoer. Dus met een beetje pech komen alleen Jon en Gendry terug.
Ik denk alleen thoros en beric. heel misschien Tormund

Het zou juist wat zijn als bijvoorbeeld Davos, Tormund, Gendry of zelfs The Hound dood zal gaan. Dát is pas des Game of Thrones. Het is nu allemaal té voorspelbaar...
pi_173147556
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zeuren dat het allemaal te toevallig en te random is maar ondertussen moet er wel maar weer eens een goeie dood want het is Game Of Thrones.

Er moet niemand doodgaan alleen maar omdat mensen dat verwachten natuurlijk, maar wel ter bevordering van het verhaal. Tyrion bijvoorbeeld. Als hij doodgaat dan is er niemand meer die Daenerys er van weerhoudt om Mad Queen te worden om maar iets te zeggen.

Het is te hopen dat Littlefinger het verhaal weer even lekker overhoop gooit, dat als Jon terugkeert hij Lord of Winterfell is of zo. :D
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:11:52 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173147578
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:10 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Ik denk alleen thoros en beric. heel misschien Tormund

Het zou juist wat zijn als bijvoorbeeld Davos, Tormund, Gendry of zelfs The Hound dood zal gaan. Dát is pas des Game of Thrones. Het is nu allemaal té voorspelbaar...
Davos is niet meegegaan. :) Maar jorah is alleen terug om weer dood te gaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173147604
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:10 schreef hafcfan het volgende:
Ging Davos nou ook mee achter de muur?
Volgens mij niet, hij zei tegen Tyrion al dat hij niet veel waard was om hem te beschermen. Dus lijkt me sterk dat hij dan mee gaat.
pi_173147617
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Davos is niet meegegaan. :) Maar jorah is alleen terug om weer dood te gaan.
Oh , waar haal jij uit dat Davos niet is meegegaan? Hij was wel in de scene daarvoor..
pi_173147644
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:10 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Ik denk alleen thoros en beric. heel misschien Tormund

Het zou juist wat zijn als bijvoorbeeld Davos, Tormund, Gendry of zelfs The Hound dood zal gaan. Dát is pas des Game of Thrones. Het is nu allemaal té voorspelbaar...
Thoros moet wel dood want zo niet dan kan hij de rest gewoon blijven respawnen. :P
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173147672
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:13 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Oh , waar haal jij uit dat Davos niet is meegegaan? Hij was wel in de scene daarvoor..
Dat zegt hij letterlijk omdat hij ze anders alleen maar af zou remmen.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173147726
Volgens mij zijn de mensen die alleen kijken en niet op internet lezen zoveel gelukkiger, dat gezeik elke aflevering.. Geniet gewoon van het verhaal zonder elke flaw te herleiden tot het boek waarop deze serie ooit gebaseerd is geweest
pi_173147842
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:17 schreef byah het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die alleen kijken en niet op internet lezen zoveel gelukkiger, dat gezeik elke aflevering.. Geniet gewoon van het verhaal zonder elke flaw te herleiden tot het boek waarop deze serie ooit gebaseerd is geweest
Haha filthy casual!!
pi_173147846
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:17 schreef byah het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die alleen kijken en niet op internet lezen zoveel gelukkiger, dat gezeik elke aflevering.. Geniet gewoon van het verhaal zonder elke flaw te herleiden tot het boek waarop deze serie ooit gebaseerd is geweest
Casual gespot. Ze namen toch wel draggonglas mee ?
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:27:16 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173147981
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:13 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Oh , waar haal jij uit dat Davos niet is meegegaan? Hij was wel in de scene daarvoor..
hij zegt toch dat ie nie tmee gaat daasrvoor?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173148085
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:17 schreef byah het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die alleen kijken en niet op internet lezen zoveel gelukkiger, dat gezeik elke aflevering.. Geniet gewoon van het verhaal zonder elke flaw te herleiden tot het boek waarop deze serie ooit gebaseerd is geweest
Ik klaag niet maar ik vergelijk het wel met eerdere seizoenen. En dan kan ik alleen maar concluderen dat het zijn charme beetje bij beetje heeft verloren. Zeker gezien de populariteit mag er best commentaar op zijn, en mensen die hierop reageren zijn even erg.

Niettemin dat ik alsnog geniet van dit seizoen.
pi_173148165
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:30 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Ik klaag niet maar ik vergelijk het wel met eerdere seizoenen. En dan kan ik alleen maar concluderen dat het zijn charme beetje bij beetje heeft verloren. Zeker gezien de populariteit mag er best commentaar op zijn, en mensen die hierop reageren zijn even erg.

Niettemin dat ik alsnog geniet van dit seizoen.
Commentaar hebben is prima, denk dat iedereen wel eens kritiek heeft. Maar dat schreeuwerige 'als jij het niet met mij eens bent dan snap je er niks van' gedoe is een beetje zielig.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:33:24 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173148167
Misschien afspreken dat er vanaf nu alleen nog maar berichten mogen komen met daarin _O_ ?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:37:34 #174
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173148299
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:13 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Oh , waar haal jij uit dat Davos niet is meegegaan? Hij was wel in de scene daarvoor..
Omdat er werd beaamt dat hij waardeloos is als vechter. Je vingerkoothes missen helpt ook niet
pi_173148359
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Commentaar hebben is prima, denk dat iedereen wel eens kritiek heeft. Maar dat schreeuwerige 'als jij het niet met mij eens bent dan snap je er niks van' gedoe is een beetje zielig.
Uiteraard, maar als je weet dat het verhaal gaat eindigen in seizoen 8, dan weet je toch dat verhaallijnen gaan samenkomen en dat de kans op nieuwe red weddings klein zijn (al verwacht ik dat er nog wel veel gaan sneuvelen).
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:40:04 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173148384
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173148390
Inderdaad gaat het allemaal erg snel, maar dat wisten we vanaf het moment dat bekend werd dat er nog maar 13 afleveringen kwamen. Minder afleveringen in ruil voor meer budget per aflevering vind ik een erg jammere keus, maar komt natuurlijk vooral door de luiheid van de viesdikke schrijver. Bronn die een metertje of 50 onder water zwemt met een man + harnas is m'n enige opvallende kritiekpunt wat betreft deze aflevering.

Tof vond ik dat Tyrion het gedrag van Daenarys probeerde goed te praten maar ook duidelijk daar moeite mee had. Verder Danny die redelijk was, Cersei die lekker in karakter blijft, Littlefinger die met een voorzichtige comeback bezig is een plot dat op de korte termijn vele kanten op kan ^O^
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:44:46 #178
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_173148533
Nou inderdaad. De afstand die ze hadden gezwommen was natuurlijk idioot onhaalbaar _O-

Maar verder woei! En Jon die een draak aait O+
Prima aflevering hoor. Ik ben ook geen zeikert, ik geniet gewoon elke keer weer :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:54:52 #179
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173148852
Heeft iedereen in Westeros inmiddels die teleportatiemachine?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Grootste filosoof 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 22:56:25 #180
442397 UitStraling
pi_173148890
Vreemd dat Tyrion ineens vergeten is dat zijn broertje op Daenerys in aan het rijden was en de volgende scene pakken ze ook die kans ook weer niet......het is verhaaltechnisch echt erg slecht geworden helaas
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:58:19 #181
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173148935
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Misschien Cersei nog aan het eind van het seizoen door Jaime. LF gaat sowieso ook nog wel dood dit seizoen, maar dat noem ik geen main karakter
Ik wilde die noemen, maar Minimunt had het over good guys. Dus ik dacht dat zhij Cersei misschien uitsloot.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:05:33 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173149133
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:44 schreef Vlindur het volgende:
Nou inderdaad. De afstand die ze hadden gezwommen was natuurlijk idioot onhaalbaar _O-

Maar verder woei! En Jon die een draak aait O+
Prima aflevering hoor. Ik ben ook geen zeikert, ik geniet gewoon elke keer weer :D
Dit bericht is afgekeurd wegens het gebrek aan _O_
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:06:08 #183
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173149151
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Inderdaad gaat het allemaal erg snel, maar dat wisten we vanaf het moment dat bekend werd dat er nog maar 13 afleveringen kwamen. Minder afleveringen in ruil voor meer budget per aflevering vind ik een erg jammere keus, maar komt natuurlijk vooral door de luiheid van de viesdikke schrijver. Bronn die een metertje of 50 onder water zwemt met een man + harnas is m'n enige opvallende kritiekpunt wat betreft deze aflevering.

Tof vond ik dat Tyrion het gedrag van Daenarys probeerde goed te praten maar ook duidelijk daar moeite mee had. Verder Danny die redelijk was, Cersei die lekker in karakter blijft, Littlefinger die met een voorzichtige comeback bezig is een plot dat op de korte termijn vele kanten op kan ^O^
Dat harnaszwemmen kan ik ook met geen mogelijkheid recht praten.

Dan had ik nog liever gehad dat 'ie werd meegesleurd door de stroming ofzo. Ik doe ook maar gewoon even alsof dat gebeurd is als headcanon ofzo. Of had hem het harnas uit laten doen ofzo. Ik weet dat dergelijke harnassen meestal niet zomaar uit te doen zijn, maar dan had ik nog wel willen doen alsof men in Westeros handigere harnassen gebruikt dan in onze middeleeuwen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:09:59 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173149245
In eenzelfde scene als waar een draak mogelijk is is het onmogelijk om met een harnas te zwemmen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173149266
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:09 schreef Maanvis het volgende:
In eenzelfde scene als waar een draak mogelijk is is het onmogelijk om met een harnas te zwemmen.
?
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:11:56 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173149286
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

?
harnaszwemmen overleven = onrealistisch.
draken = realistisch.

aldus de logica :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173149315
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

harnaszwemmen overleven = onrealistisch.
draken = realistisch.

aldus de logica :)
Binnen het verhaal wel. Dit is al 1000x behandeld, we weten nou eenmaal dat er draken zijn maar we wisten niets van de ongekende superkrachten van Bronn.
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:16:01 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173149368
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Binnen het verhaal wel. Dit is al 1000x behandeld, we weten nou eenmaal dat er draken zijn maar we wisten niets van de ongekende superkrachten van Bronn.
dus toen die eitjes voor het eerst uitkwamen spuwde FOK! ook vuur omdat dat nog niet bekend was?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173149435
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

harnaszwemmen overleven = onrealistisch.
draken = realistisch.

aldus de logica :)
Jij bent echt fucking dom he.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173149479
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus toen die eitjes voor het eerst uitkwamen spuwde FOK! ook vuur omdat dat nog niet bekend was?
Denk jij dat Bronn nu daadwerkelijk superkrachten bezit en dat we dat vaker gaan zien en dat enigszins uitgelegd wordt hoe hij daar aan komt? Want lijkt me een beetje raar als hij dat maar een keer gebruikt in al die jaren van oorlog.

Leuk, dan kunnen we daarover wedden :)
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 23:21:45 #191
58651 crew  murp
murp
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 23:25:40 #192
35723 crew  GGMM
pi_173149552
Ik snap niet dat Arya niet gewoon haar paard insmeert met pindakaas met nootjes, zodat hij vleugels krijgt en lava ademt.

Als draken voorkomen moet alles kunnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 23:27:31 #193
35723 crew  GGMM
pi_173149579
Ik snapte trouwens ook dat gezeik tussen Arya en Sansa niet over die slaapkamer. Who cares.

Ze forceren die ruzie een beetje.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173149595
Ok...

Dus Jaime ontsnapt op 1 centimeter aan een vuurspuwende draak, komt plots in de Bermuda driehoek terecht, zwemt met harnas naar de andere kant van dat meer. Stel dat dat allemaal geloofwaardig was, dan nog: zouden de Dothraki niet op zoek gaan naar die ene lijp die met een speer op hun koningin afstormde?

En ik had het al gezegd, die hamster van Sam gaat weer iets belangrijks vinden in die miljarden boeken...

Maar goed, om deze post toch Maanvis-proof te maken: _O_

:{
BFF met GGMM
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 23:30:28 #195
35723 crew  GGMM
pi_173149621
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:31 schreef EP3 het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk al 3 seizoenen lang het probleem. Steeds meer karakters eindigen op een dood spoor, maar om ze nog wat speeltijd te geven komen ze dan maar met dit soort zinloze acties. - Want laten we wel wezen; Littlefinger is nu - nu er vuurspuwende draakjes rondvliegen, een mannetje in een rolstoel dwars door hem heen kijkt, en er een leger van zombies op de deur klopt - wel een beetje uitgespeeld. - Misschien sleurt ie nog een belangrijk karakter mee in zijn dood, maar ws gaat ie zelfs roemloos ten onder.
Eens. Goed verwoord. Zelfde geldt imo voor Varys, die ook geen enkele rol van betekenis heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173149634
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:25 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat Arya niet gewoon haar paard insmeert met pindakaas met nootjes, zodat hij vleugels krijgt en lava ademt.

Als draken voorkomen moet alles kunnen.
Kan niet, Arya heeft een gluten-allergie.
BFF met GGMM
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 23:31:42 #197
35723 crew  GGMM
pi_173149646
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kan niet, Arya heeft een gluten-allergie.
Hoe zal het gaan met haar afvallen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173149657
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

harnaszwemmen overleven = onrealistisch.
draken = realistisch.

aldus de logica :)
:')
pi_173149672
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe zal het gaan met haar afvallen?
Stuk beter nu ze niet meer in de buurt van Hotpie zit.
BFF met GGMM
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:35:23 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173149701
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Stuk beter nu ze niet meer in de buurt van Hotpie zit.
eigenlijk zou het verboden moeten worden om die gasten zich zo dik te laten vreten alleen voor de serie
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173149716
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

harnaszwemmen overleven = onrealistisch.
draken = realistisch.

aldus de logica :)
Suspension of disbelief
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_173149745
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

eigenlijk zou het verboden moeten worden om die gasten zich zo dik te laten vreten alleen voor de serie
Hotpie was altijd al teringdik.
BFF met GGMM
pi_173149791
Wie is eigenlijk de Mad King 2.0 uit de tt? De enige 2 kings zijn Jon en de NK en die zijn niet mad. Die 2 wijven daarentegen...

We hebben nu eigenlijk de Mad Queen 1.0 met Cersei en de Mad Queen 1.1243343268643258643285408533 met Dany.
BFF met GGMM
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:41:58 #204
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173149814
Jammer dat het allemaal zo voorspelbaar en simplistisch is geworden en het meer om Michael Bay achtige actie draait en het focussen op fan favorites. GoT jumped the shark. Daarom alleen al is Breaking bad > Game of Thrones.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173149881
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:41 schreef VeX- het volgende:
Jammer dat het allemaal zo voorspelbaar en simplistisch is geworden en het meer om Michael Bay achtige actie draait en het focussen op fan favorites. GoT jumped the shark. Daarom alleen al is Breaking bad > Game of Thrones.
Prima :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173149899
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:41 schreef VeX- het volgende:
Jammer dat het allemaal zo voorspelbaar en simplistisch is geworden en het meer om Michael Bay achtige actie draait en het focussen op fan favorites. GoT jumped the shark. Daarom alleen al is Breaking bad > Game of Thrones.
Mee eens, daarom moet je het ook kijken als uit de hand gelopen fan fiction.
pi_173149933
Eindelijk ook gekeken. Een rustiger aflevering dan we gewend zijn dit seizoen.

Vond het wel lame dat Jaime wist te ontsnappen.
Jon Targaryen _O_ Rightfull King of the Andals and protector of the realm _O_
Dany lijkt wel moeite te hebben met het kiezen van een lover. Wordt het nu Jorah of Jon.
En fucking Littlefinger is weer bezig. Fcking hell die already! :(
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:51:51 #208
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173149975
Oh ja, Gendry's terugkeer is natuurlijk ook handig om wat frictie met de Band zonder Banners te creëren.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173150007
Jorah the Orbiter :')
pi_173150011
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:06 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat harnaszwemmen kan ik ook met geen mogelijkheid recht praten.

Dan had ik nog liever gehad dat 'ie werd meegesleurd door de stroming ofzo. Ik doe ook maar gewoon even alsof dat gebeurd is als headcanon ofzo. Of had hem het harnas uit laten doen ofzo. Ik weet dat dergelijke harnassen meestal niet zomaar uit te doen zijn, maar dan had ik nog wel willen doen alsof men in Westeros handigere harnassen gebruikt dan in onze middeleeuwen.
Ik kreeg juist het idee dat Bronn hem heeft gered. Zoals hij zegt niemand anders dan ik mag je vermoorden. Zonder Bronn was Jaime hoe dan ook dood.
pi_173150054
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Gendry sowieso lol. Anders trollen de schrijvers ons hard. Terug voor 1,5 epsiode koekoek
Gebeurde ook met Osha /rip #neverforget
Gebeurde ook met Karsi /rip #neverforget
Gebeurde ook met Rickon

Wel een fucking awesome suicide squad of magnificent seven indeed. _O_
Davosgod en Gendry met fanservice naar de rowing-memes :D
Arya-LF doen een kat-en-muisspel. Maar als Arya Sansa hiermee confrontreert, wat let Sansa gewoon te zeggen: uh, ja weet je: Cersei dwong mij dit op te schrijven, fake news, it's a hoax, true story! > fast forward: the lone wolf dies whereas the pack survives /rip LF
Gilly O+ met de grootste micdrop: en oh wat is anullment? Raggar :D

Dat Bronn/Jaimes zo eenvoudig ontkomen is wel gek, maar er zijn wel meer gekkigheden te vinden in het tempo waarmee eigenlijk iedereen van hot naar her gaat. Cersei weer zwanger huh? Does not compute with Maggi ergo hoax > miskraam in the making. Ben benieuwd of we Daario nog gaan zien, Ghost is de enige missing in action toch? En oh. qua dodenlijstje: Beric, Thoros, LF sowieso, wss Jorah of Davos. Hoop dat Jon/Gendry/Sandor/Tormund iig ontkomen. Gewoon om de Dany/Jon ship, Arya/Gendry/Mel reünie (we will meet again!) en Brienne/Tormund ship te zien als bittersweet ending. En cleganebowl, kom maar door met nieuwe fanservice. Get hyped *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Joosie200 op 15-08-2017 00:01:53 ]
mag het weten
pi_173150071
Weet nog dat mensen zo gingen haten op dat skeletten leger met Brann enzo, want dat kon toch ook niet :')
pi_173150181
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:56 schreef wuuht het volgende:
Weet nog dat mensen zo gingen haten op dat skeletten leger met Brann enzo, want dat kon toch ook niet :')
Dat waren dan debielen. Je gaat toch ook niet bij Bambi lopen mekkeren over pratende konijnen? Het wordt weer anders als dat konijn met z'n tanden de kogel voor de moeder van Bambi opvangt en die vervolgens teruggooit naar de jager. Daar mag je wel over mekkeren.

Dat is het verschil tussen een vuurspuwende draak in een fantasyreeks en de ontsnapping van Jaime. Dat laatste heeft niks met fantasy te maken, maar met lui schrijfwerk.
BFF met GGMM
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:02:35 #214
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173150194
Gendry gaat natuurlijk hartstikke dood.
And so is the past
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:02:54 #215
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_173150202
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat staat er op het briefje ?
Dat is het briefje dat Sansa in seizoen één naar Winterfell stuurde (uiteraard onder druk van Cercei) waarin ze zegt dat haar vader een verrader is en dat Joffrey de daadwerkelijke koning en erfgenaam van de troon is. etc.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:03:06 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173150205
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat waren dan debielen. Je gaat toch ook niet bij Bambi lopen mekkeren over pratende konijnen? Het wordt weer anders als dat konijn met z'n tanden de kogel voor de moeder van Bambi opvangt en die vervolgens teruggooit naar de jager. Daar mag je wel over mekkeren.

Dat is het verschil tussen een vuurspuwende draak in een fantasyreeks en de ontsnapping van Jaime. Dat laatste heeft niks met fantasy te maken, maar met lui schrijfwerk.
iedere keer als die draken weer een plothole veroorzaken is het lui schrijfwerk, dus je punt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173150226
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

iedere keer als die draken weer een plothole veroorzaken is het lui schrijfwerk, dus je punt?
Wat lul jij nou weer?
BFF met GGMM
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:05:23 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173150238
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer?
hoevaak is Dany wel niet gered door haar draken terwijl het ook gewoon een fatsoenlijke intelligente ontsnapping kon zijn?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:06:09 #219
35723 crew  GGMM
pi_173150252
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:56 schreef wuuht het volgende:
Weet nog dat mensen zo gingen haten op dat skeletten leger met Brann enzo, want dat kon toch ook niet :')
Die mensen snappen er weinig van, dan.

Maar totaal niet vergelijkbaar met de terechte klachten over deze aflevering.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173150257
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gendry gaat natuurlijk hartstikke dood.
En dan ons de fanservice ontnemen om Gendry geen dragon glass te zien forgen? No way! :{w
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:07:14 #221
35723 crew  GGMM
pi_173150263
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat waren dan debielen. Je gaat toch ook niet bij Bambi lopen mekkeren over pratende konijnen? Het wordt weer anders als dat konijn met z'n tanden de kogel voor de moeder van Bambi opvangt en die vervolgens teruggooit naar de jager. Daar mag je wel over mekkeren.

Dat is het verschil tussen een vuurspuwende draak in een fantasyreeks en de ontsnapping van Jaime. Dat laatste heeft niks met fantasy te maken, maar met lui schrijfwerk.
Dongod.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173150265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoevaak is Dany wel niet gered door haar draken terwijl het ook gewoon een fatsoenlijke intelligente ontsnapping kon zijn?
Dan is die ontsnapping op zich lui schrijfwerk ja. Ik gaf aan dat je je in een fantasyreeks niet moet storen aan de aanwezigheid op zich van draken/skeletten. Doe je dat wel, dan ben je toch lichtelijk debiel.
BFF met GGMM
pi_173150278
Trouwens wie weet wordt het een maginificent seven +1. Want waarom zou Benjen Stark niet nogmaals beyond the wall een mede-Starkgaryan uit de brand helpen zoals ie dat deed met Bran?
mag het weten
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:08:36 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173150285
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan is die ontsnapping op zich lui schrijfwerk ja. Ik gaf aan dat je je in een fantasyreeks niet moet storen aan de aanwezigheid op zich van draken/skeletten. Doe je dat wel, dan ben je toch lichtelijk debiel.
Dus Dany is debiel omdat ze niet geloofde dat er skeletten waren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:08:43 #225
35723 crew  GGMM
pi_173150286
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
Trouwens wie weet wordt het een maginificent seven +1. Want waarom zou Benjen Stark niet nogmaals beyond the wall een mede-Starkgaryan uit de brand helpen zoals ie dat deed met Bran?
Uiteraard gaat dat gebeuren. Die gaan ze gegarandeerd tegen komen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:09:38 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173150304
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
Trouwens wie weet wordt het een maginificent seven +1. Want waarom zou Benjen Stark niet nogmaals beyond the wall een mede-Starkgaryan uit de brand helpen zoals ie dat deed met Bran?
Ik denk dat dat wel een mooi verhaal zal zijn idd, Benjen is het verste heen van alle fire wights, hij kan Jon een mooie spiegel voorhouden van hoe zijn leven zal zijn in de toekomst als hij meer en meer wight wordt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173150308
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus Dany is debiel omdat ze niet geloofde dat er skeletten waren.
Nu maak ik mij toch een beetje zorgen... Je beseft toch dat het een actrice is he, het is niet echt. :{
BFF met GGMM
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:10:55 #228
35723 crew  GGMM
pi_173150323
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nu maak ik mij toch een beetje zorgen... Je beseft toch dat het een actrice is he, het is niet echt. :{
Jij leest posts van Maanvis?

Lol
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:11:30 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173150338
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nu maak ik mij toch een beetje zorgen... Je beseft toch dat het een actrice is he, het is niet echt. :{
in een wereld waarin draken vliegen niet geloven in skeletten is dom.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:12:42 #230
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173150352
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:54 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Ik kreeg juist het idee dat Bronn hem heeft gered. Zoals hij zegt niemand anders dan ik mag je vermoorden. Zonder Bronn was Jaime hoe dan ook dood.
Maar dat is dus juist zo ongeloofwaardig. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173150360
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

in een wereld waarin draken vliegen niet geloven in skeletten is dom.
In een wereld waarin iedereen je wil vermoorden, niet de eerste de beste 'koning' geloven tijdens oorlogstijd is niet meer dan logisch.
BFF met GGMM
pi_173150361
En wat airsupport beyond the wall kan ook van pas komen. Zeg maar als deux-ex-machina: Dany op Drogon en Viserion/Rhaegal die het niet kan laten om Jon een handje te helpen. Zeg Fighting Pits of Meereen revisited maar dan anders. De magnificent seven+1 lijken omsingeld, all hope was lost.. Daenerys vliegt over: dracarys! *burn baby burn* Beyond the wall was er nooit eerder zo'n grote vette barbecue gegeven :+
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:13:39 #233
35723 crew  GGMM
pi_173150362
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:54 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Ik kreeg juist het idee dat Bronn hem heeft gered. Zoals hij zegt niemand anders dan ik mag je vermoorden. Zonder Bronn was Jaime hoe dan ook dood.
Joh, je meent het?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173150379
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij leest posts van Maanvis?

Lol
Ik heb hier een poosje niet veel gepost, moet er weer inkomen. :{
BFF met GGMM
pi_173150387
Dany en Drogon. Jon en Rhaegal, kan Bran nog immer Viserion wargen ^O^
Jon en Rhaegal staat nu wel vast gelet op wat Gilly prijs gaf. Wel jammer dat Drogon alle budget opslurpt en we Rhaegal/Viserion enkel aan de horizon op de achtergrond zien.
mag het weten
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:15:47 #236
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173150391
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
En wat airsupport beyond the wall kan ook van pas komen. Zeg maar als deux-ex-machina: Dany op Drogon en Viserion/Rhaegal die het niet kan laten om Jon een handje te helpen. Zeg Fighting Pits of Meereen revisited maar dan anders. De magnificent seven+1 lijken omsingeld, all hope was lost.. Daenerys vliegt over: dracarys! *burn baby burn* Beyond the wall was er nooit eerder zo'n grote vette barbecue gegeven :+
Ik denk (hoop) dat Drogon het loodje legt en een Frost Wyrm wordt, en dat Dany dan met de overgebleven 2 draken moet gaan vechten tegen Frost Wyrm Drogon :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173150404
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
En wat airsupport beyond the wall kan ook van pas komen. Zeg maar als deux-ex-machina: Dany op Drogon en Viserion/Rhaegal die het niet kan laten om Jon een handje te helpen. Zeg Fighting Pits of Meereen revisited maar dan anders. De magnificent seven+1 lijken omsingeld, all hope was lost.. Daenerys vliegt over: dracarys! *burn baby burn* Beyond the wall was er nooit eerder zo'n grote vette barbecue gegeven :+
Jij vindt het leuk om out of the blue zomaar at random Engelse woorden te droppen he. :)
BFF met GGMM
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:17:11 #238
35723 crew  GGMM
pi_173150416
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:15 schreef Joosie200 het volgende:
Dany en Drogon. Jon en Rhaegal, kan Bran nog immer Viserion wargen ^O^
Jon en Rhaegal staat nu wel vast gelet op wat Gilly prijs gaf. Wel jammer dat Drogon alle budget opslurpt en we Rhaegal/Viserion enkel aan de horizon op de achtergrond zien.
En Jon zn wolf spoorloos verdwenen is. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  PR en moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:17:30 #239
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173150419
Ff geen kans om de boel terug te lezen om te checken of het antwoord al ergens staat..

Maar wat was dat nou voor'n briefje dat LF had gekregen en Arya onder z'n matras vandaan haalde? Iets van Sansa over 'swear fealty to King Joffrey'? Aan wie was die gericht en wat voor 'leverage' heeft het?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:17:54 #240
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173150424
Deus ex machina is wel een groot struikelblok bij fantasy. 1 van de voornaamste redenen waarom ik het slecht trek.
- Ik vrees nu al voor het moment dat het drakenprinsesje besluit om simpelweg met haar kindje over de muur te vliegen om Jon uit een hopeloze situatie te komen redden, :'). - Hop on, Jon!
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:18:43 #241
35723 crew  GGMM
pi_173150436
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:17 schreef Moira. het volgende:
Ff geen kans om de boel terug te lezen om te checken of het antwoord al ergens staat..

Maar wat was dat nou voor'n briefje dat LF had gekregen en Arya onder z'n matras vandaan haalde? Iets van Sansa over 'swear fealty to King Joffrey'? Aan wie was die gericht en wat voor 'leverage' heeft het?
Dat was de brief die Sansa onder druk van Cersei naar Rob stuurde in seizoen 2.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173150438
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jij vindt het leuk om out of the blue zomaar at random Engelse woorden te droppen he. :)
Neuh, niet at random. (doe ik het weer :P) Out of the blue en droppen daarentegen ;)
Ben gewoon enthousiast voor de volgende aflevering (wou hyped zeggen)
mag het weten
pi_173150443
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Neuh, niet at random. (doe ik het weer :P) Out of the blue en droppen daarentegen ;)
Ben gewoon enthousiast voor de volgende aflevering (wou hyped zeggen)
;)
BFF met GGMM
  PR en moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:20:31 #244
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173150456
Tevens Jon en Drogon _O_
Werd tijd dat ze weer wat hints richting z'n heritage lieten zien. Tijd dat Dany en Jon er ook achter komen O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:21:12 #245
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173150462
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat was de brief die Sansa onder druk van Cersei naar Rob stuurde in seizoen 2.
Ooooh die ja, thanks!
Kwartje valt
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173150465
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:17 schreef Moira. het volgende:
Ff geen kans om de boel terug te lezen om te checken of het antwoord al ergens staat..

Maar wat was dat nou voor'n briefje dat LF had gekregen en Arya onder z'n matras vandaan haalde? Iets van Sansa over 'swear fealty to King Joffrey'? Aan wie was die gericht en wat voor 'leverage' heeft het?
Is al tig keer beantwoord: Sansa moest na Ned zijn onthoofding onder dwang van Cersei Robb informeren over Ned zijn verraad jegens de koning. Opdat Winterfell loyaliteit zou zweren aan de nieuwe koning: Joffrey. Welke leverage LF hiermee heeft? Het vuurtje tussen Arya-Sansa opstoken. Chaos is a ladder immers, bij chaos herleeft LF. Maar zoals menigeen afvraagt: ik vraag me af of het wel komt tot chaos tussen de Stark zussen. Wat weerhoudt Sansa ervan gewoon op te biechten aan Arya dat zij dat onder dwang van Cersei geschreven had?

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat was de brief die Sansa onder druk van Cersei naar Rob stuurde in seizoen 2.
Spuit-elf ikke _O- Ofwel 'mand!' momentje uit DWDD. Dat kan korter :Y
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:21:22 #247
35723 crew  GGMM
pi_173150466
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:20 schreef Moira. het volgende:
Tevens Jon en Drogon _O_
Werd tijd dat ze weer wat hints richting z'n heritage lieten zien. Tijd dat Dany en Jon er ook achter komen O+
Echt? Ik vond dat verschrikkelijk geforceerd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  PR en moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:22:18 #248
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173150476
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:17 schreef EP3 het volgende:
Deus ex machina is wel een groot struikelblok bij fantasy. 1 van de voornaamste redenen waarom ik het slecht trek.
- Ik vrees nu al voor het moment dat het drakenprinsesje besluit om simpelweg met haar kindje over de muur te vliegen om Jon uit een hopeloze situatie te komen redden, :'). - Hop on, Jon!
En toch wil ik 't zien gebeuren _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:23:10 #249
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173150486
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Echt? Ik vond dat verschrikkelijk geforceerd.
Ja toch val ik daarvoor, zat er al een tijdje op te wachten :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173150499
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

En toch wil ik 't zien gebeuren _O_
Ik zie haar liever verliezen om dan zelf te moeten knielen. Dat eeuwige 'bend the knee' komt me al aardig mijn strot uit. :r
BFF met GGMM
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:24:41 #251
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173150501
Die "still rowing" lijn :D We zijn op het punt dat de schrijvers memes in de serie verwerken.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173150517
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
Trouwens wie weet wordt het een maginificent seven +1. Want waarom zou Benjen Stark niet nogmaals beyond the wall een mede-Starkgaryan uit de brand helpen zoals ie dat deed met Bran?
misschien nemen.ze Bemjen als bewijs mee lol. Ohnee dan flikkert die muur.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:27:15 #253
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173150533
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zie haar liever verliezen om dan zelf te moeten knielen. Dat eeuwige 'bend the knee' komt me al aardig mijn strot uit. :r
Ach, zoals ik denk dat het gaat lopen zal Jon vrijwillig en niet op commando door de knieën gaan en wel om een huwelijksaanzoek te doen aan Dany. Bend the knee? Only if you want to marry me :7
mag het weten
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:28:13 #255
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173150539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:17 schreef EP3 het volgende:
Deus ex machina is wel een groot struikelblok bij fantasy. 1 van de voornaamste redenen waarom ik het slecht trek.
- Ik vrees nu al voor het moment dat het drakenprinsesje besluit om simpelweg met haar kindje over de muur te vliegen om Jon uit een hopeloze situatie te komen redden, :'). - Hop on, Jon!
Als dat gebeurt hoop ik wel dat daar tegenover staat dat ze een draak verliest aan de Night King.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173150544
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:17 schreef EP3 het volgende:
Deus ex machina is wel een groot struikelblok bij fantasy. 1 van de voornaamste redenen waarom ik het slecht trek.
- Ik vrees nu al voor het moment dat het drakenprinsesje besluit om simpelweg met haar kindje over de muur te vliegen om Jon uit een hopeloze situatie te komen redden, :'). - Hop on, Jon!
Dat gaat sws gebeuren ja. En dan zullen ze wel ketsen
pi_173150551
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:28 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Als dat gebeurt hoop ik wel dat daar tegenover staat dat ze een draak verliest aan de Night King.
Dat zal dan ook de surprise zijn. Laat het dan maar Viserion zijn die ze kwijt raakt. Kan zij vluchten op Drogon en Jon op Rhaegal! Bran wargt de wightvariant op Viserion wel van de Night King weg. :P
mag het weten
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:29:39 #258
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173150553
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij volgt de serie duidelijk niet zo goed. Dat bleek al uit mijn eerder gesprek met hem.

Jammer dat dat soort mensen zich toch bemoeien met de discussie. :{
en nog steeds niet overtuigd dat ze langs de muur gaan?
pi_173150556
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
En wat airsupport beyond the wall kan ook van pas komen. Zeg maar als deux-ex-machina: Dany op Drogon en Viserion/Rhaegal die het niet kan laten om Jon een handje te helpen. Zeg Fighting Pits of Meereen revisited maar dan anders. De magnificent seven+1 lijken omsingeld, all hope was lost.. Daenerys vliegt over: dracarys! *burn baby burn* Beyond the wall was er nooit eerder zo'n grote vette barbecue gegeven :+
Dat is geen Deus Ex Machina.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:29:47 #261
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173150557
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat was de brief die Sansa onder druk van Cersei naar Rob stuurde in seizoen 2.
Was dit niet seizoen 1, eigenlijk?

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173150559
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:20 schreef Moira. het volgende:
Tevens Jon en Drogon _O_
Werd tijd dat ze weer wat hints richting z'n heritage lieten zien. Tijd dat Dany en Jon er ook achter komen O+
Ze hinten juist veel en veel teveel.
pi_173150569
Moira houd van standaard fan service
pi_173150574
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is geen Deus Ex Machina.
DEM is toch iets wat uit het niets verschijnt met als enkele reden om huidige plotverhalen een duwtje in de juiste richting te geven?
mag het weten
pi_173150579
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:17 schreef EP3 het volgende:
Deus ex machina is wel een groot struikelblok bij fantasy. 1 van de voornaamste redenen waarom ik het slecht trek.
- Ik vrees nu al voor het moment dat het drakenprinsesje besluit om simpelweg met haar kindje over de muur te vliegen om Jon uit een hopeloze situatie te komen redden, :'). - Hop on, Jon!
Dat is geen Deus Ex Machina.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:33:32 #266
35723 crew  GGMM
pi_173150588
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:29 schreef xzaz het volgende:

[..]

en nog steeds niet overtuigd dat ze langs de muur gaan?
huh? Die discussie ging over het hoe en waarom de WWs nu opeens kwamen. Niet of ze door (langs?? :? ) de muur gaan..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:34:09 #267
35723 crew  GGMM
pi_173150593
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:31 schreef hafcfan het volgende:
Moira houd van standaard fan service
houdt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:34:32 #268
35723 crew  GGMM
pi_173150598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:29 schreef EP3 het volgende:

[..]

Was dit niet seizoen 1, eigenlijk?

Ja, kan ook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:34:45 #269
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173150601
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is geen Deus Ex Machina.
Ja, laten we gaan discussieren over de letterlijke definitie ervan. Nu al zin in.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:34:51 #270
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173150602
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

huh? Die discussie ging over het hoe en waarom de WWs nu opeens kwamen. Niet of ze door (langs?? :? ) de muur gaan..
lees nog eens.
pi_173150608
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:24 schreef Quotidien het volgende:
Die "still rowing" lijn :D We zijn op het punt dat de schrijvers memes in de serie verwerken.
Viel mij ook op _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173150609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

DEM is toch iets wat uit het niets verschijnt met als enkele reden om huidige plotverhalen een duwtje in de juiste richting te geven?
Eigenlijk als er vanuit het niets iets onlogisch of welhaast onmogelijks gebeurt waardoor bijvoorbeeld de held tegen alle verwachtingen in toch wint.

Dany die met haar draken Jon helpt komt zeker niet vanuit het niets en is ook niet omlogisch, dus geen DEM.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173150613
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:34 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ja, laten we gaan discussieren over de letterlijke definitie ervan. Nu al zin in.
Gebruik die uitdrukking dan niet als je totaal niet weet wat het is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:36:24 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173150615
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kan niet, Arya heeft een gluten-allergie.
Dus dáárom vind ik haar lekker :o

quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe zal het gaan met haar afvallen?
Ja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:37:59 #275
35723 crew  GGMM
pi_173150627
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dus dáárom vind ik haar lekker :o

[..]

Ja.
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:38:08 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173150628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach, zoals ik denk dat het gaat lopen zal Jon vrijwillig en niet op commando door de knieën gaan en wel om een huwelijksaanzoek te doen aan Dany. Bend the knee? Only if you want to marry me :7
Inmiddels staat dus wel vast dat Jon en Dany neef en nicht zijn hè :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173150632


Gheghe _O-
mag het weten
pi_173150638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Inmiddels staat dus wel vast dat Jon en Dany neef en night zijn hè :)
Neef en tante was het toch? Rhaegar was toch Dany haar broer naast Viserys?
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:40:00 #279
35723 crew  GGMM
pi_173150642
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Neef en tante was het toch? Rhaegar was toch Dany haar broer naast Vyserius?
Klopt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173150646
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Neef en tante was het toch? Rhaegar was toch Dany haar broer naast Vyserius?
ja
  PR en moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:40:36 #281
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173150648
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:31 schreef hafcfan het volgende:
Moira houd van standaard fan service
Ja door de verder prachtige filmmakerij kan ik het hebben O+

We blijven allemaal toch wel kijken :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:41:14 #282
442397 UitStraling
pi_173150653
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Inmiddels staat dus wel vast dat Jon en Dany neef en nicht zijn hè :)
Hun hele familie en voorouders zijn een groot incestnest
pi_173150663
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Eigenlijk als er vanuit het niets iets onlogisch of welhaast onmogelijks gebeurt waardoor bijvoorbeeld de held tegen alle verwachtingen in toch wint.

Dany die met haar draken Jon helpt komt zeker niet vanuit het niets en is ook niet omlogisch, dus geen DEM.
Nee oké, zeker niet onlogisch nu Jon ook in #TeamDany zit. Maar het is niet van te voren afgesproken tussen Dany en Jon. Als het al gaat gebeuren hoor, het ligt wel in lijn der verwachting inmiddels.
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:45:19 #284
35723 crew  GGMM
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:48:08 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173150718
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

:?
:)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:49:37 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173150729
quote:
Niet geklikt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:51:26 #287
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173150743
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gebruik die uitdrukking dan niet als je totaal niet weet wat het is.
Ik zal voortaan 'het gebruik van noodgrepen en/of het invoeren van nogal bijzondere wendingen die verre van logisch zijn nav alles wat eraan voorafging, omwille het verhaal te behoeden van een dodelijke val' gebruiken. Om jou een plezier te doen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:59:40 #288
35723 crew  GGMM
pi_173150824
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Niet geklikt.
AWH PLEASE DOE

Ik lag weer dubbel. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173150850
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

AWH PLEASE DOE

Ik lag weer dubbel. :)
Zou jij niet gaan slapen? Gun jezelf wat rust :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173150857
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ze hinten juist veel en veel teveel.
Slechts de meest hardcore kijkers gaan erover posten op een forum, de gemiddelde poster hier stelt niet de gemiddelde kijker voor
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:04:28 #291
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173150870
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:51 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ik zal voortaan 'het gebruik van noodgrepen en/of het invoeren van nogal bijzondere wendingen die verre van logisch zijn nav alles wat eraan voorafging, omwille het verhaal te behoeden van een dodelijke val' gebruiken. Om jou een plezier te doen.
Dany heeft draken.
Bondgenoten van Dany gaan iets supergevaarlijks doen.
Dany komt te hulp met haar draken.

Op zich niet zo onlogisch toch? Ik zou het te gemakkelijk vinden, maar niet onlogisch.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:07:06 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173150893
Zwemmen in armor :') gvd

Toen was ik dus meteen helemaal uit die aflevering.
Oh.
pi_173150902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zwemmen in armor :') gvd

Toen was ik dus meteen helemaal uit die aflevering.
Check dan preston zijn vid :P

Al vind ik zijn intro's best meh tegenwoordig. :{
mag het weten
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:08:23 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173150908
Verder wel eens met kritieken hier dat het nu wat te geforceerd begint te worden, ook al die reünies tussen iedereen met maar een heel kort gesprekje :{
Oh.
pi_173150918
Vol
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')