abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:09:22 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173152080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:08 schreef Rikkie99 het volgende:
Shit. Ik kom er nu pas achter dat 10 september een zondag is. Dan wordt het voor mij lastig/onmogelijk om zo vroeg in amsterdam te zijn
Zaterdagavond niet zoveel drinken :P

Wat is trouwens de gemiddelde snelheid waarmee jullie willen fietsen? Nog steeds >30km p/u?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173152202
zojuist de wahoo elemnt bolt besteld bij Futuremshop,
199.99 vs 239 wat hij normaal kost.
(actie loopt alleen vandaag)

https://www.futurumshop.nl/zomerkalender

Ben benieuwd hoe hij bevalt :)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:52:20 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_173152513
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 08:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zaterdagavond niet zoveel drinken :P

Wat is trouwens de gemiddelde snelheid waarmee jullie willen fietsen? Nog steeds >30km p/u?
Hij moet dan eerst naar de kerk. ;)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:31:02 #29
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173153043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 08:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hij moet dan eerst naar de kerk. ;)
Bidden kan ook op de fiets :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas trouwens ook voor het rondje. Het is voor mij gevoelsmatig nog te vroeg om in een groep of alleen zo'n afstand te fietsen. Zet hem op het lijstje voor volgend jaar :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173154403
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 08:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hij moet dan eerst naar de kerk. ;)
Gelukkig niet. Zaterdag kan ik vertrekken vanuit wageningen (waar ik op kamers zit) terwijl ik zondag vanuit beek moet komen
pi_173154911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat klinkt wel interessant !
Wordt georganiseerd door de Roemeense randonneurs. Ik was nog m'n vakantie aan het plannen en kreeg deze tip. Vooral interesant omdat er even verder op een mooi weggetje ligt >:)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:16:48 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173155050
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:47 schreef Rikkie99 het volgende:

[..]

Gelukkig niet. Zaterdag kan ik vertrekken vanuit wageningen (waar ik op kamers zit) terwijl ik zondag vanuit beek moet komen
Dan blijf je toch een extra nachtje in Wageningen? :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173155159
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan blijf je toch een extra nachtje in Wageningen? :@
Kan wel, maar het is dan de eerste week dat ik op kamers zit en het lijkt me dan wel fijn om effe in het weekend naar huis te gaan. Zou mijn moeder ook wel waarderen.
pi_173155177
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Wordt georganiseerd door de Roemeense randonneurs. Ik was nog m'n vakantie aan het plannen en kreeg deze tip. Vooral interesant omdat er even verder op een mooi weggetje ligt >:)
Ik woon er sinds enige tijd. Nog wat trainen voor het klimwerk, maar eenmaal helemaal pico bello in conditie, wil ik ook wat tochten gaan rijden.

Vooral op de MTB lijkt het me heerlijk (hier heb ik offroad eigenlijk alleen paden die steil omhoog of omlaag lopen).
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:22:13 #35
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:28:48 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173155387
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:20 schreef Rikkie99 het volgende:

[..]

Kan wel, maar het is dan de eerste week dat ik op kamers zit en het lijkt me dan wel fijn om effe in het weekend naar huis te gaan. Zou mijn moeder ook wel waarderen.
Awh O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173155549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Awh O+
Schattig he ;)
Dan fiets ik liever 9 september de 200km van merselo. Dat ligt toch tussen wageningen en beek
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:47:23 #38
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:47:58 #39
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_173159842
Ik kom nog steeds niet echt aan fietsen toe, maar heb al wel het begin van september vrij genomen om in het Zuiden ergens in de warmte te fietsen en kamperen. Alleen een serieuse trektocht, met zo weinig inhoud als ik nu heb wordt belachelijk.
Dus ik denk nu maar, fiets in de auto, en richting Ardeche/Provence rijden, en dan om de paar dagen van camping veranderen, zodat ik overdag grotendeels ritten kan plannen zonder bagage.
Ik krijg nu nog telkens weer last van instabiliteit in m'n knie zodra ik niet een paar keer per week naar de gym ga voor m'n oefeningen, en die combineren met fietsen en daarnaast werken, trek ik niet.
Dus dan maar zo, lekker fietsen in een warm zonnetje (is het plan) zodat ik weer wat inhoud krijg, en alles wat ik nodig heb voor m'n lunges etc is een stukje vlakke grond, en een stoep of andere verhoging, dus dat vind ik altijd wel onderweg. En planken kan ik ook voor de tent.
Ik merk dat nu m'n benen even sterk beginnen te zijn, ik voortdurend last heb van m'n lage ruspieren. Die zijn natuurlijk ook niet goed in balans, door dat jaren scheef lopen, dus wel nog even denk ik bij de fysio checken wat goeie oefeningen zijn, maar ik ken m'n lichaam onderdehand een beetje. Nu ik m'n heupen weer normaal gebruik, zie je de problemen in de lage rug. Als die helemaal weer OK is zal er wel een schouderprobleem opduiken, totdat uiteindelijk we het feest afmaken met een verstuikt oorlelletje ofzo... :+ In 2018 wil ik toch weer eens aan een meet meedoen. Zou leuk zijn!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_173160180
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
Lijkt me behalve veels te lang ook pleuris saai, een rondje IJsselmeer, en dan de hele tijd (8 uur ofzo)( water an de ene kant weiland an de andere kant en voor je neus de reet van een toerdert. Gadverdamme.
Ja dat is het wel zo'n beetje, is mijn ervaring na een paar keer het IJsselmeer rond :-)
pi_173160341
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kom nog steeds niet echt aan fietsen toe, maar heb al wel het begin van september vrij genomen om in het Zuiden ergens in de warmte te fietsen en kamperen. Alleen een serieuse trektocht, met zo weinig inhoud als ik nu heb wordt belachelijk.
Dus ik denk nu maar, fiets in de auto, en richting Ardeche/Provence rijden, en dan om de paar dagen van camping veranderen, zodat ik overdag grotendeels ritten kan plannen zonder bagage.
Ik krijg nu nog telkens weer last van instabiliteit in m'n knie zodra ik niet een paar keer per week naar de gym ga voor m'n oefeningen, en die combineren met fietsen en daarnaast werken, trek ik niet.
Dus dan maar zo, lekker fietsen in een warm zonnetje (is het plan) zodat ik weer wat inhoud krijg, en alles wat ik nodig heb voor m'n lunges etc is een stukje vlakke grond, en een stoep of andere verhoging, dus dat vind ik altijd wel onderweg. En planken kan ik ook voor de tent.
Ik merk dat nu m'n benen even sterk beginnen te zijn, ik voortdurend last heb van m'n lage ruspieren. Die zijn natuurlijk ook niet goed in balans, door dat jaren scheef lopen, dus wel nog even denk ik bij de fysio checken wat goeie oefeningen zijn, maar ik ken m'n lichaam onderdehand een beetje. Nu ik m'n heupen weer normaal gebruik, zie je de problemen in de lage rug. Als die helemaal weer OK is zal er wel een schouderprobleem opduiken, totdat uiteindelijk we het feest afmaken met een verstuikt oorlelletje ofzo... :+ In 2018 wil ik toch weer eens aan een meet meedoen. Zou leuk zijn!
Ik zou lekker naar de Provence gaan om wijn te drinken, dat kan daar ook erg goed en volgens mij heb je daar meer talent voor. :*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_173160523
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik woon er sinds enige tijd. Nog wat trainen voor het klimwerk, maar eenmaal helemaal pico bello in conditie, wil ik ook wat tochten gaan rijden.

Vooral op de MTB lijkt het me heerlijk (hier heb ik offroad eigenlijk alleen paden die steil omhoog of omlaag lopen).
Het brevet in Boekarest is vlak, tenminste dat wat ik als Limburger vlak noem ;). Nog geen 1000hm op de 300km. Op dezelfde dag bieden ze ook een 200 en een 400 aan. https://www.facebook.com/groups/RR2017/?fref=ts
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:24:45 #43
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_173160538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:15 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zou lekker naar de Provence gaan om wijn te drinken, dat kan daar ook erg goed en volgens mij heb je daar meer talent voor. :*
Ik ben multi-getalenteerd inderdaad...ik denk zo, uurtje of vier fietsen per dag, en verder met schetsblok een pitoresk dorpspleintje ofzo tekenen, rosee'tje, lavendel of violen ijsje...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:33:19 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_173160722
waarom toch altijd dat strafkamp willen maken van je vakantie??

train je dan te weinig? Sporten doe je het hele jaar en op verkansie moet je uitrusten en een beetje trainen evt.
pi_173160770
fietsen en wijn zuipen op verkansie... _O_ Niks lekkerders dan eerst wat uurtjes fietsen, en dan 6miljard kCal aan kaas en wijn naar binnen hengsten.

Maar als ik net als cap_fab al half uit elkaar pleur bij het inpakken van mn fietstas zou ik m ook thuislaten denk ik.
pi_173160802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik ben multi-getalenteerd inderdaad...ik denk zo, uurtje of vier fietsen per dag, en verder met schetsblok een pitoresk dorpspleintje ofzo tekenen, rosee'tje, lavendel of violen ijsje...
Ik kom net uit de Provence, en ik moest er met die hitte niet aan denken om 4u per dag te fietsen. Tot 11u was het prima, daarna wilde je alleen maar in de schaduw bij het zwembad.
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:00:39 #47
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_173161298
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
waarom toch altijd dat strafkamp willen maken van je vakantie??

train je dan te weinig? Sporten doe je het hele jaar en op verkansie moet je uitrusten en een beetje trainen evt.
Ik wil juist eens lief voor mezelf zijn tijdens deze keer...en normaal gesproken is een trektocht puur genieten, vind ik tenminste.
Ik train de afgelopen maanden hartstikke hard, alleen het is allemaal spierkracht en en core, haast geen lange duur. Het duurt langer dan ik had gehoopt om m'n knie te stabiliseren enzo, en ik vind telkens weer dingen waar de rechterkant van mn lichaam structureel zwakker is, zeg maar 50% zwakker. Het zij zo. Ik begin weer dingen te kunnen die ik jaren heb vermeden, dus ik vind dat fantastisch!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:03:04 #48
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_173161357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:37 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik kom net uit de Provence, en ik moest er met die hitte niet aan denken om 4u per dag te fietsen. Tot 11u was het prima, daarna wilde je alleen maar in de schaduw bij het zwembad.
Daarom ga ik in september, dan moeten net de randjes er af zijn. Maar omdat ik nu geen treintickets hoef te reserveren kan ik de bestemming aanpassen aan waar het lekker warm is, maar niet te.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:07:11 #49
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_173161437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:35 schreef muzas het volgende:
fietsen en wijn zuipen op verkansie... _O_ Niks lekkerders dan eerst wat uurtjes fietsen, en dan 6miljard kCal aan kaas en wijn naar binnen hengsten.

Maar als ik net als cap_fab al half uit elkaar pleur bij het inpakken van mn fietstas zou ik m ook thuislaten denk ik.
Nou...ik ben vorig weekend naar de Lokerse feesten geweest, en op een camping op een kilometer of tien gestaan met mn tentje. Dus
tent opzetten zonder blessures : check!
naar een festival fietsen: check!
Terugfietsen om twee uur 's nachts, afgetankt met Jupiler en Jameson: check! (wel verdwaald onderweg, want de Belgen waren aan het verbouwen op de weg, en het is echt echt donker daar op het platteland...)
Toch een keiharde 20 km die ik die dag heb weggetrapt....
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:38:47 #50
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173162113
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Daarom ga ik in september, dan moeten net de randjes er af zijn. Maar omdat ik nu geen treintickets hoef te reserveren kan ik de bestemming aanpassen aan waar het lekker warm is, maar niet te.
Ga samen met mij naar Griekenland O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')