abonnement Unibet Coolblue
pi_173187758
Dat is ook mijn Idee 🙈
Heb me er nog niet mee bezig gehouden maar er nu over na te denken maakt me onrustig.. 😂😂😂
pi_173188034
Hoeveel zijn er momenteel in omloop (die nog bestaan dus)? Ik neem aan dat als de FBI bitcoins in beslag neemt, ze die niet verkopen?

(moet even opfrissen, weet niet meer hoe het precies in elkaar zat)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173189159
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:37 schreef wootahH het volgende:

[..]

dus jij hebt er nog wat bijgekocht?
Ik vind m'n huidige investering wel voldoende ;)
pi_173189170
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:07 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel zijn er momenteel in omloop (die nog bestaan dus)? Ik neem aan dat als de FBI bitcoins in beslag neemt, ze die niet verkopen?

(moet even opfrissen, weet niet meer hoe het precies in elkaar zat)
FBI verkoopt ze ook.

https://www.coindesk.com/(...)oad-bitcoin-auction/
pi_173191314
quote:
oh, is dat wel ethisch? Dacht dat ze regelmatig benadrukten dat er drugs etc mee gekocht werden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173193064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

oh, is dat wel ethisch? Dacht dat ze regelmatig benadrukten dat er drugs etc mee gekocht werden.
Met Dollars ook :P
pi_173193136
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:49 schreef bascross het volgende:
Mooi om dit topic te lezen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat deze bubbel knapt.
Nog 7jaar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173204188
7 jaar?
pi_173321386
Bitcoins zijn prima gereguleerd, alle transacties zijn openbaar, en schurkenstaten zoals de EU kunnen niet de printer aanzetten, wat wil je nog meer TS? Daarnaast heb je het over terroristen: Uit niets blijkt dat bitcoins gebruikt worden door terroristen, bovendien als je dan toch zo voor hebt met een vredige wereld, dan zou ik eens een aantal landen tot de orde roepen die maar wapens blijven sturen naar dubieuse zaken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:13:00 #135
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173400601
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:50 schreef Hexagon het volgende:
De bitcoins lijken voorlopig nog niet over te waaien als alternatief geld. Nog steeds redelijk obscuur maar je kunt je voorstellen dat deze munt op een gegeven moment meer voeten aan de grond krijgt.

En dat brengt ook risico's met zich mee. Het feit dat deze munt geen enkele regulering kent maakt deze kwetsbaar voor grote koersschommelingen. Een bitcoint zeepbel die de economie bedreigt is daarom mogelijk. Bovendien is het ook een paradijs om geld wit te wassen of terroristische daden mee te financieren.

Daarom een open discussie. Is het wenselijk dat we beleid gaan maken op bitcoins? En zo ja, wat moet er dan mee gebeuren? Om eerlijk te zijn weet ik ook te weinig van de bitcoin om daar nu concrete voorstellen voor te doen.

https://www.trouw.nl/same(...)oet-zetten~a6a37c87/

http://www.finanzen.nl/aa(...)-is-nodig-1002091721
Je moet niets reguleren , reguleren is de nagel aan de doodskist van de democratie

Als je wilt reguleren ga dan naar Noord Korea
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:14:45 #136
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173400614
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:01 schreef raptorix het volgende:
Bitcoins zijn prima gereguleerd, alle transacties zijn openbaar, en schurkenstaten zoals de EU kunnen niet de printer aanzetten, wat wil je nog meer TS? Daarnaast heb je het over terroristen: Uit niets blijkt dat bitcoins gebruikt worden door terroristen, bovendien als je dan toch zo voor hebt met een vredige wereld, dan zou ik eens een aantal landen tot de orde roepen die maar wapens blijven sturen naar dubieuse zaken.
klopt helemaal

Bitcoins reguleren zichzelf wel

Alleen de banken die gaan het heel moeilijk krijgen
Het is dat ze (ten onrechte) aan geld-creatie mogen doen, anders zijn ze net zo waardeloos en achterhaald als de V en D
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:17:14 #137
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173400636
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:49 schreef bascross het volgende:
Mooi om dit topic te lezen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat deze bubbel knapt.
Dat zei men bij Google ook

een bitcoin kan wel 100.000 euro waard worden
waarom niet

terug naar nul zie ik niet gebeuren , hij is er
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 27 mei 2018 @ 05:11:47 #138
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_179415689
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:53 schreef Tijger_m het volgende:
Bitcoins vallen onder financieele diensten en valuta dus zijn al gereguleerd op dat vlak, bitcoins worden door geen enkele centrale bank gesteund en zijn geen wettig betaalmiddel maar wel valuta.. Verder zijn er simpelweg niet genoeg Bitcoins om de economie te beinvloeden dus dat is nogal overdreven.

Alle valuta is een paradijs om geld mee wit te wassen, btw.
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iemand van de oude wereld die denkt dat Bitcoins te reguleren vallen :D helaas, bitcoin is decentraal dus niet te reguleren.
klopt

bitcoins hoeft men ook niet bij te printen
al;len de admin verwerking is een groot probleem
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_179417728
Uiteraard moeten we ze controleren, kom op zeg, mensen die massaal geld kunnen verliezen, criminele activiteiten, etc dat wil je echt niet hebben als een soort digitale zwarte markt.
  maandag 28 mei 2018 @ 11:16:27 #140
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_179443124
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 09:55 schreef DeParo het volgende:
Uiteraard moeten we ze controleren, kom op zeg, mensen die massaal geld kunnen verliezen, criminele activiteiten, etc dat wil je echt niet hebben als een soort digitale zwarte markt.
Wat bedoel je met controleren?Bitcoin is al ontzettend transparant. Alle transacties zijn terug te vinden in de blockchain.
pi_179443187
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:16 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Wat bedoel je met controleren?Bitcoin is al ontzettend transparant. Alle transacties zijn terug te vinden in de blockchain.
Vandaar dat er zoveel witwaspraktijken mee plaatsvinden of als je even niet oplet dat je zomaar in een klap al je geld kwijt bent, de aandelenmarkt is ook transparant maar dat betekent niet dat je zomaar zonder moeite alles kan riskeren, controle en regulering is nodig daar waar mensen snel geld ruiken.
pi_179443652
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vandaar dat er zoveel witwaspraktijken mee plaatsvinden of als je even niet oplet dat je zomaar in een klap al je geld kwijt bent, de aandelenmarkt is ook transparant maar dat betekent niet dat je zomaar zonder moeite alles kan riskeren, controle en regulering is nodig daar waar mensen snel geld ruiken.
Witwaspraktijken vinden overal plaats ik denk niet eens dat Bitcoin de beste plek is daarvoor. Hoe raak je in één klap al je geld kwijt dan met BTC? En hoe wil je dat gaan voorkomen in de toekomst?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 28 mei 2018 @ 15:47:41 #143
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_179448517
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:41 schreef ITrade het volgende:

[..]

Witwaspraktijken vinden overal plaats ik denk niet eens dat Bitcoin de beste plek is daarvoor. Hoe raak je in één klap al je geld kwijt dan met BTC? En hoe wil je dat gaan voorkomen in de toekomst?
bitcoins zijn wel goed om snel geld naar Colombia te brengen vanuit de EU en USA

ook voor olie aankopen zij ze goed
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 28 mei 2018 @ 17:09:30 #144
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_179450203
Ik zie alleen voordelen voor het criminele circuit.
Verder is de Bitcoin het best te vergelijken met een piramidespel, wie het laatst uitstapt betaalt de rekening. Als normaal betaalmiddel veel te ingewikkeld, veel te hoge koersfluctuaties, en een veiligheidsrisico, want de munt is ergens opgeslagen en er zijn al vele hacks geweest op die vaults.

Echt naar 0 zal de munt niet gaan vanwege de criminaliteit, maar als de acceptatie van de munt terugloopt dan zal ie nog maar weinig waard zijn
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 28 mei 2018 @ 21:26:39 #145
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_179455328
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:09 schreef Oud_student het volgende:
Ik zie alleen voordelen voor het criminele circuit.
Verder is de Bitcoin het best te vergelijken met een piramidespel, wie het laatst uitstapt betaalt de rekening. Als normaal betaalmiddel veel te ingewikkeld, veel te hoge koersfluctuaties, en een veiligheidsrisico, want de munt is ergens opgeslagen en er zijn al vele hacks geweest op die vaults.

Echt naar 0 zal de munt niet gaan vanwege de criminaliteit, maar als de acceptatie van de munt terugloopt dan zal ie nog maar weinig waard zijn
Het hele idee achter Bitcoin is juist dat het netwerk gedecentraliseerd is d.m.v. Blockchain technologie, dus je kan niet zeggen dat een munt ergens fysiek opgeslagen is. Alleen de persoon die in bezit is van de private key kan de munten uitgeven (best wel vreemd dat je bitcoin aanduidt met munten, aangezien het niet fysiek is, maar dat terzijde). Exchanges zijn ook een van de minst veilige plekken om je bitcoins op te slaan aangezien je dan niet in bezit bent van de private keys.

Zodra meer mensen bitcoin als currency gebruiken en de munt steeds meer waard wordt, wordt het netwerk steeds robuuster tegen aanvallen van buitenaf, aangezien het dan steeds moeilijker wordt de blockchain-consensus overhoop te halen. Laatst gebeurde dit bij de bekende altcoin Verge. Er was sprake van een 51% attack waardoor de consensus in handen was van 1 groep. Als dit bij Bitcoin zou gebeuren verliest de coin sowieso zijn waarde, maar tot nu is het niemand gelukt om de blockchain op welke manier dan ook te wijzigen.

Ik ben het met je eens dat Bitcoin niet gebruiksvriendelijk is vanwege de constant fluctuerende koers, maar de blockchain technologie kan op ontzettend veel verschillende manieren toegepast worden (denk bijvoorbeeld aan waardetransport).

Ik vind het ontzettend kortzichtig om Bitcoin een simpel piramidespel te noemen, want dat is het in wezen niet. Sure, we zitten nu in een zeepbel, aangezien de waarde niet bepaald is door de toepassing van Bitcoin, maar puur door speculatie, maar de technologie erachter kent vele toepassingen, waaronder dus op het gebied van currency.
pi_179456846
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:09 schreef Oud_student het volgende:
Ik zie alleen voordelen voor het criminele circuit.
Verder is de Bitcoin het best te vergelijken met een piramidespel, wie het laatst uitstapt betaalt de rekening. Als normaal betaalmiddel veel te ingewikkeld, veel te hoge koersfluctuaties, en een veiligheidsrisico, want de munt is ergens opgeslagen en er zijn al vele hacks geweest op die vaults.

Echt naar 0 zal de munt niet gaan vanwege de criminaliteit, maar als de acceptatie van de munt terugloopt dan zal ie nog maar weinig waard zijn
Vind het altijd wel mooi als Sjonnie en Anita denken een goudader (bitcoins) te hebben ontdekt en dat de rest van de wereld heeft zitten slapen. Ergens gaan ze de prijs betalen. Alleen mensen die heul goedkoop hebben gekocht aan het begin gaan er iets aan over houden. De rest is te laat.
pi_179456891
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:46 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Vind het altijd wel mooi als Sjonnie en Anita denken een goudader (bitcoins) te hebben ontdekt en dat de rest van de wereld heeft zitten slapen. Ergens gaan ze de prijs betalen. Alleen mensen die heul goedkoop hebben gekocht aan het begin gaan er iets aan over houden. De rest is te laat.
Onzin. De prijs fluctueert, er is altijd wel een aan- of verkoopmoment.

Dit wordt telkens beweerd... toen Bitcoin op ¤10 stond, toen het op ¤100 stond, toen het op ¤1000 stond en ook toen het in dit topic (!) op ¤4000 stond vorig jaar... En toch staan we nu hoger dan toen...

Het zijn vooral mensen aan de zijlijn die dit altijd roepen...
  maandag 28 mei 2018 @ 22:57:59 #148
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_179457005
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:46 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Vind het altijd wel mooi als Sjonnie en Anita denken een goudader (bitcoins) te hebben ontdekt en dat de rest van de wereld heeft zitten slapen. Ergens gaan ze de prijs betalen. Alleen mensen die heul goedkoop hebben gekocht aan het begin gaan er iets aan over houden. De rest is te laat.
Dit is echt onzin. Je doet alsof je bitcoin niet direct in fiaat kan omzetten. Koop wat bitcoin in als de koers laag is en verkoop het daarna voor meer.
pi_179464679
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Onzin. De prijs fluctueert, er is altijd wel een aan- of verkoopmoment.

Dit wordt telkens beweerd... toen Bitcoin op ¤10 stond, toen het op ¤100 stond, toen het op ¤1000 stond en ook toen het in dit topic (!) op ¤4000 stond vorig jaar... En toch staan we nu hoger dan toen...

Het zijn vooral mensen aan de zijlijn die dit altijd roepen...
Maar dit is wel de reden dat het als valuta vrij ruk is.
pi_179498675
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:57 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Je doet alsof je bitcoin niet direct in fiaat kan omzetten. Koop wat bitcoin in als de koers laag is en verkoop het daarna voor meer.
Ik verbaasde me erover dat er bedrijfjes zijn die daadwerkelijk geld voor je bitcoins geven. A sucker is born every minute zullen we maar zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')