matspontius | maandag 14 augustus 2017 @ 14:35 |
Prijs: ¤1300 Kilometerstand: 53.000 km Locatie: Voorschoten, ongeveer 12 km vanaf Den Haag Foto's op aanvraag via wetransfer Bouwjaar: 1991 Merk: BMW Categorie: Toer Cilinderinhoud: 1000 cc Model: K 100 RS Kleur: Zwart Land op kenteken: Nederland Accessoires en opties: ABS Motor heeft jarenlang in de opslag gestaan, eigenaren hebben zeer weinig op de motor gereden - vandaar de lage km stand. Motor moet dus goed nagekeken worden voordat deze de weg opgaat. Heeft wat lichte lak schade (niet van een ongeval!) maar niets wat niet te verhelpen is. Daarnaast ontbreekt het stuurconsole vanwege een verhoogd stuur. Er zit een nieuwe accu in van goede kwaliteit. Inclusief goed passende motorhoes, originele BMW accu druppellader, originele BMW sleutel set, origineel BMW manual. Filmpje: Specificaties Aantal cilinders: 4 Boring x slag: 67 mm * 70 mm Cilinderinhoud: 987 cc Compressieverhouding: 11 : 1 Vermogen / r.p.m.: 74 kW (100pk) / 8000 Koppel / r.p.m.: 100Nm / 6750 Materiaal cilinder: aluminium met scanmet laagje Materiaal cilinderkop: aluminium Kleppen per cilinder: 4 kopkleppen DOHC Kleppenaandrijving: ketting/nokkenassen Stroomvoorziening: wisselstroomdynamo 12V, 460W Startsysteem: startmotor 700W Ontsteking: contactloos, elektronisch Bosch Motronic MA 2.1 Bougies: Bosch R 5 DC, Beru 12 R-5 DU Accu: Y60-N24AL-B of Y60-24L-A Brandstofvoorziening: benzine inspuiting, Bosch Motronic MA 2.1 Koppeling: enkele plaat, droog, diafragma veer Versnellingsbak: 5 versnellingen Primaire overbrenging: enkele ketting Secundaire overbrenging: cardanas/hypoïd tandwielen Versn. overbrenging: 4,50 / 2,96 / 2,30 / 1,88 / 1,61 : 1 Eindoverbrenging: 11/31 (1 : 2,81) Frame-opbouw: buizensecties, motorblok dragend gedeelte Vering voor (veerweg): telescoop, hydraulisch gedempt (135 mm) Vering achter (veerweg): paralever monoshock swingarm (140 mm) Velg maat voor: 3,50 - 17 MT H2 Velg maat achter: 4,50 - 18 MT H2 Bandenmaat voor: 120/70 ZR 17 tubeless Bandenmaat achter: 160/60 ZR 18 tubeless Rem voor: dubbele schijf Ø 305 mm, hydraulisch Rem achter: enkele schijf Ø 285 mm, hydraulisch Topsnelheid: 232 km/h Acceleratie 0 - 100 km/h: 3,9 s Verbruik: 4,2 l/100 km (bij 90 km/h constant) Lengte: 2230 mm Breedte: 875 mm Hoogte: 1260 mm Grondspeling: 140 mm Wielbasis: 1565 mm Drooggewicht: 235 kg Tankinhoud: 22 liter Carter inhoud: 3,5 liter Productie tijdvak: 1989-1992 [ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 14-08-2017 15:00:52 ] | |
BrandX | maandag 14 augustus 2017 @ 14:55 |
richtprijs is verplicht. V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent | |
matspontius | maandag 14 augustus 2017 @ 15:00 |
Excuus - richtprijs is erbij vermeld | |
matspontius | donderdag 14 september 2017 @ 08:20 |
Niemand? Zonde, is toch echt wel een fraaie motor! | |
PetervdK | donderdag 14 september 2017 @ 08:55 |
Misschien helpen wat fotos bij de verkoop? Op autoscout ed doe je dat toch ook niet "op aanvraag".... | |
matspontius | donderdag 14 september 2017 @ 09:10 |
Foto's van de motor. | |
whY... | donderdag 14 september 2017 @ 10:36 |
Ik heb voorzichtige interesse, wel jammer van dat stuurconsole. Heeft hij handvatverwarming? | |
matspontius | donderdag 14 september 2017 @ 11:24 |
Nee, geen handvatverwarming. Ja, de vorige eigenaar vond dit stuur veel prettiger en meer ontspannen rijden. Hij was er nog niet aan toegekomen om het stuurconsole aan te passen. Je kan, indien gewenst, natuurlijk een origineel stuur terug plaatsen. Maar ik moet zeggen dat ik het ook wel prettig vond rijden. Als je nog meer foto's wil bekijken kan ik ze toesturen via wetransfer | |
whY... | donderdag 14 september 2017 @ 14:50 |
Hoe oud zijn de bandjes? Want dat is ook best prijzig. | |
matspontius | donderdag 14 september 2017 @ 15:09 |
De banden zijn volgens mij nog in prima staat want er is weinig op gereden. Als je wil kan ik je via wetransfer meer foto's sturen, kun je het zelf bekijken. Je mailadres kan je in mijn privebox plaatsen. | |
whY... | donderdag 14 september 2017 @ 15:17 |
Het is meer dat het rubber uitdroogt. | |
matspontius | donderdag 14 september 2017 @ 15:36 |
Aha, dat bedoel je. Ik zie geen schuren, barsten of iets dergelijks in de banden. Als je foto's wil mail me dan. | |
whY... | donderdag 14 september 2017 @ 21:46 |
DM gestuurd. 😊 | |
matspontius | zaterdag 16 september 2017 @ 09:11 |
| |
whY... | zaterdag 16 september 2017 @ 10:15 |
Als je een goed bod krijgt dan moet je hem niet voor mij vasthouden, maar als ik weer bij Den Haag ben dan wil ik komen kijken. | |
Zolderkamer | zaterdag 16 september 2017 @ 10:23 |
Iets bekend over het onderhoud? Is het originele stuur+console nog aanwezig? Wat is er nog meer niet origineel aan? Oh en de DOT code (of datum) op de banden zou wel fijn zijn idd | |
matspontius | zaterdag 16 september 2017 @ 15:43 |
Onderhoudsboekje is aanwezig maar sumier ingevuld. Vorige (1e) eigenaar was een klusser met een eigen garage, vandaar denk ik. Maar er is gewoon weinig op de motor gereden. Origineel stuur is niet aanwezig (dit stuur rijd prima overigens), origineel stuurconsole heb ik nog wel. Behalve het stuur is verder alles origineel aan de motor. Datum banden ga ik even checken - laat ik je nog weten | |
Zolderkamer | zaterdag 16 september 2017 @ 16:14 |
Oke.. en kun je nog een plaatje maken vd hele of onderste deel vd motorfiets zoals de eerste foto maar dan in de huidige staat? Ik zie wat roest op de uitlaat op de plaatjes in de stalling die er op de eerste foto niet op zit en vroeg me af of ie pekel heeft gezien? | |
matspontius | zondag 8 oktober 2017 @ 09:47 |
Slotje en verwijderen s.v.p. Is inmiddels verkocht | |
Housekeeper | maandag 9 oktober 2017 @ 18:46 |
Verkocht |