abonnement Unibet Coolblue
pi_173134098
Hi,

Heb er na enig nadenken (privacy en ook het gescheiden houden) toch maar voor gekozen om dit niet op mijn " normale" fok account te posten, maar er een aparte voor aan te maken.

Heb denk ik een nogal aparte kick, heb wel wat rondgelezen en wat herkenbaars gezien maar toch was het allemaal net wat anders. Zal het kort proberen te samenvatten;

Ik houd er enorm van om een meid of dame te behagen, me op wat voor manier dan ook dienstbaar voor haar te maken. Zo maar een voorbeeld :
(in de afgelopen 5 jaar dat ik dit nu doe ) heb ik bv wel dames gehad waar ik 2x per week schoon ging maken (ramen zemen, dweilen, badkamer, was doen etc). Het aparte aan mijn kick is misschien dat ik niet op zoek ben naar aandacht of vernedering.
Ik hoef niet haar schoenen te kussen of kick er niet op om te worden afgesnauwd etc, daarnaast vind ik het ook prima als zij ondertussen gewoon wat anders gaat doen en mij negeert . Het gaat gewoon op een vriendelijke manier en mij geeft het gewoon een kick dat ik haar op die manier kan ontlasten en dat ik me inzet voor haar. Of ze al dan niet een relatie heeft maakt me ook al helemaal niks uit.

Andere voorbeelden: heb wel eens een meisje gehad die school maar niks vond en dat zoveel mogelijk door mij liet opknappen zoals verslagen schrijven etc. Ook het financiële /materiële pleasen is vaak een onderdeel, zo nam ik wel eens wat kados mee naar een dame waarvan ik wist dat ze die wel kon gebruiken (kleding, make up) of waarvan ze had aangegeven die graag te willen. Of boodschappen gaan doen , samen naar de supermarkt waarbij ik dan mocht afrekenen.

Zoals ik al zei, gaat het mij puur om het pleasen, een dame laten genieten en me voor haar inzetten, de aandacht of erbij worden vernederd etc hoeft van mij niet en kick ik ook niet op.
Zo heb ik ook wel eens aan een meid gewoon geld afgegeven in de stad waarmee zij dan ging winkelen, maar ik heb dan niet de behoefte om mee te gaan of me te laten uitlachen etc, als ik daarna hoor dat ze leuke dingen heeft gekocht en een leuke middag heeft gehad met bijvoorbeeld een vriendin, vind ik het al helemaal top.

Ook aandacht via mail en app blijft altijd beperkt tot niet meer dan noodzakelijk.
Al met al herken ik me dus na enig rondlezen hier en elders niet zo in mannen die van de ene kan wat vergelijkbaars hebben maar van de andere kant denk ik ook op zoek zijn naar aandacht/vernedering etc en dus totaal iets anders dan ik zoeken.

Mensen die dit herkennen of soortgelijke ervaringen hebben of gewoon meer willen weten , want ik heb geen zin om er al te uitgebreid op in te gaan in mijn OP, hoop dat ik de basis een beetje duidelijk heb uitgelegd zo.
Er zijn natuurlijk nog vele andere manieren om me dienstbaar te maken en dames op materieel en financieel gebied te pleasen (die ik ook heb gedaan) maar zoals gezegd ben ik eerst vooral benieuwd hoe mensen hier er tegenaan kijken en wil ik het topic niet meteen beginnen met een behangrol tekst.

PS: staat een typfout in de titel van het topic zie ik en geen idee hoe dit aan te passen...
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:13:52 #2
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173134245
Hallo, kan mijn vrouw contact met jou zoeken zodat je hier even de ramen lapt, het gras maait, stofzuigen en dweilen ?

Groetjes Rob
pi_173134350
Ben je toevallig een christen zoals ze eigenlijk zouden moeten zijn? Of wil je er seks voor terug?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173135278
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:13 schreef RobjeGeus het volgende:
Hallo, kan mijn vrouw contact met jou zoeken zodat je hier even de ramen lapt, het gras maait, stofzuigen en dweilen ?

Groetjes Rob
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173135394
Maar wil je ook seks met die vrouwen? Raak je er opgewonden van? Anders snap ik niet zo goed wat dit in SEX doet.
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:04:29 #6
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_173135527
Tja, an sich is er niks op tegen te hebben. Mocht ik mij al zorgen maken dan is dat vooral om jou. Misschien word je (nu of in de toekomst) uitgebuit, maar als jij dan niet zo ondervindt ... so what.
Ik denk wel dat het een probleem kan worden als je een vaste partner krijgt. Dat je dan jaloerse opmerkingen krijgt of opmerkingen waarom je geld spendeert aan anderen en niet aan jullie zelf, of aan jullie gezin. Geef niet teveel geld weg want straks heb je het misschien zelf nodig en dan ... is het er niet meer.
Er is toch een gezegde .... al te goed is (buurmans) gek (of iets dat er op lijkt).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_173135528
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar wil je ook seks met die vrouwen? Raak je er opgewonden van? Anders snap ik niet zo goed wat dit in SEX doet.
Ik ben totaal niet uit op een tegenprestatie laat staan seks , dacht dat ik wel meer dan duidelijk had uitgelegd dat het me puur om het puur om het pleasen gaat (maar bij deze nogmaals).

En ja, het is voor mij een kick, een soort van fetish die me (seksueel) opwindt om dat te mogen doen (en ook na afloop als ik bv soms een foto zie waarop zij kleding draagt die ik heb betaald) , vandaar dat ik hem hier heb geplaatst.
pi_173135608
Vind het maar vaag, maar dat komt omdat je er totaal geen baat bij hebt. Ja, behalve dat bepaalde behoeften vervuld worden, maar niets voor een lange(re) termijn, zeg maar.

Zou het wat beter begrijpen als je het bij je vriendin deed. Bij vreemden vind ik het maar... vreemd.
pi_173135636
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:04 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet uit op een tegenprestatie laat staan seks , dacht dat ik wel meer dan duidelijk had uitgelegd dat het me puur om het puur om het pleasen gaat (maar bij deze nogmaals).

En ja, het is voor mij een kick, een soort van fetish die me (seksueel) opwindt om dat te mogen doen (en ook na afloop als ik bv soms een foto zie waarop zij kleding draagt die ik heb betaald) , vandaar dat ik hem hier heb geplaatst.
Dus je raakt er wel seksueel opgewonden van maar hoeft niet met haar te seksen?
Als je iemand nodig hebt: ik wil graag vijf dagen per week van en naar mijn werk gebracht worden. ;) :P

Verder kijk ik niet meer op van de diversiteit aan fetisjes.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_173135795
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:09 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dus je raakt er wel seksueel opgewonden van maar hoeft niet met haar te seksen?

Een voorbeeld: iemand die puur opgewonden raakt van (ik noem maar wat) het kussen van schoenen van een meid, raakt daar opgewonden van en wil dat doen, die wil dan toch ook niet met die meid seksen, hij wil juist de schoenen kussen om bevredigd te worden.
Zie het ook zo met pleasen...


NB: wat jij noemt heb ik ook wel eens gedaan (al was het niet elke dag, en niet perse voor werk), maar die persoon woonde wel in de buurt, anders is dat bijna niet te doen (ben zelfstandig ondernemer wat alles qua inplannen wat makkelijker voor me maakt, zolang ik niet elke dag naar Groningen op en neer moet)
pi_173135874
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:15 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Een voorbeeld: iemand die puur opgewonden raakt van (ik noem maar wat) het kussen van schoenen van een meid, raakt daar opgewonden van en wil dat doen, die wil dan toch ook niet met die meid seksen, hij wil juist de schoenen kussen om bevredigd te worden.
Okay. Maar bij seksueel opgewonden zijn koppel ik klaarkomen als bevrediging. Of hoeft dat niet pers se?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:20:26 #12
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173135934
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:15 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Een voorbeeld: iemand die puur opgewonden raakt van (ik noem maar wat) het kussen van schoenen van een meid, raakt daar opgewonden van en wil dat doen, die wil dan toch ook niet met die meid seksen, hij wil juist de schoenen kussen om bevredigd te worden.
Zie het ook zo met pleasen...
Maar die man wil wel vervolgens klaarkomen. In het geval van de schoen fetish het liefste over die schoen heen. Hoe is dat dan bij jou?
pi_173136045
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:18 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Okay. Maar bij seksueel opgewonden zijn koppel ik klaarkomen als bevrediging. Of hoeft dat niet pers se?
Als je bedoelt tijdens het pleasen, dan nee. Ik vind de kick gewoon heerlijk.
Maar na afloop als ik eraan terugdenk thuis masturberen wel in de meeste gevallen ja, als het dat is wat je bedoelt. Maar haar tevreden maken geeft me al gewoon een super lekker gevoel en op dat moment heb ik er de behoefte niet aan en wil haar daar ook niet mee lastig vallen, want dan zou het op mezelf gericht zijn ipv puur op haar, en dat is juist wat me totaal niet aantrekt.

Hiermee hopende meteen op de post van Oganesson gereageerd te hebben
pi_173136101
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:24 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Als je bedoelt tijdens het pleasen, dan nee. Ik vind de kick gewoon heerlijk.
Maar na afloop als ik eraan terugdenk thuis masturberen wel in de meeste gevallen ja, als het dat is wat je bedoelt. Maar haar tevreden maken geeft me al gewoon een super lekker gevoel en op dat moment heb ik er de behoefte niet aan en wil haar daar ook niet mee lastig vallen, want dan zou het op mezelf gericht zijn ipv puur op haar, en dat is juist wat me totaal niet aantrekt.

Hiermee hopende meteen op de post van Oganesson gereageerd te hebben
Ah, ik snap het!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:35:54 #15
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173136334
Heb je dat ook bij strijken?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173136550
Je bent aanstaande maandag om 09:00 welkom bij ons thuis om onze tuin en ramen te doen. Mijn vrouw zal dan af en toe naar je kijken terwijl je aan het zwoegen bent. We hanteren een minus-salaris van ¤ 12,50 per uur. (Mag je dus aan ons betalen voor je werkzaamheden om ons extra te pleasen)

Normaal gesproken zou ik aanbieden koffie voor je te zetten en je eventueel naar het station te brengen, maar ik ga er in deze situatie vanuit dat je het fijner vindt om zelf koffie te zetten en naar huis te lopen. Je mag eventueel ook seksueel over mij fantaseren als dat het werk leuker maakt en als dat de productiviteit ten goede komt. Mocht het van beide kanten bevallen, dan hebben we nog meer klusjes voor je.

Bij interesse, hoor ik graag een reactie.
gr gr
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:44:30 #17
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173136551
Kan je nu verredomme mijn vraag eens beantwoorden ?
pi_173137485
Ik denk dat dit een gebrek aan eigenwaarde en een doel in het leven is. Je hebt zelf niets in je leven om je goed over te voelen, dus zoek je maar bevestiging in het helpen van anderen. En aangezien je geen andere persoonlijke aspecten hebt om dit te bereiken dan geld, doe je het op deze manier.
pi_173137976
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:32 schreef Steenkool het volgende:
Ik denk dat dit een gebrek aan eigenwaarde en een doel in het leven is. Je hebt zelf niets in je leven om je goed over te voelen, dus zoek je maar bevestiging in het helpen van anderen. En aangezien je geen andere persoonlijke aspecten hebt om dit te bereiken dan geld, doe je het op deze manier.
Het klinkt alsof je een paar colleges van Nietzsche hebt gevolgd (of op Wikipedia hebt gelezen) en halverwege bent afgehaakt :) En het dan, zonder echt goed de feiten te overzien , het op mijn situatie projecteert.

Zonder gekheid: als ik bevestiging zocht om me goed te voelen, dan ging ik toch juist op zoek naar mensen die me juist WEL aandacht en dankbaarheid gaven voor mijn inzet waardoor mijn eigenwaarde zou stijgen.
Dan ging ik juist wel met ze de stad in, zodat iedereen me met een leuke meid zag waarvan ik alle aandacht kreeg en wilde ik juist wel veelvuldig contact onderhouden om mijn eigenwaarde te boosten...

Zulke mensen gaan dan bijvoorbeeld in de zorg werken, om maar wat te noemen...
pi_173140419
Ik kan je helemaal begrijpen TS. Je zult het maar hebben, een fetisj. Ik heb die ook, op dit forum bekend, alleen weer een heel andere invulling. Ik zou zeker ook kunnen gaan boenen, dweilen, stofzuigen, als het moet voor straf, maar zomaar geld geven aan haar doe ik dan weer niet.
Vernedering vind ik ook geen probleem alleen niet middels klappen ofzo, maar middels een behoorlijke uitbrander, al dan niet met straf.
Het gaat er bij mij ook om dat ik opgewonden raak als een vrouw mij verteld wat ik moet doen. Het zal ook wel een soort van pleasen zijn.

Ik weet niet wat je inkomen is, maar kom je nooit in financiële problemen met zoiets?
pi_173143597
Dank voor je bericht Marius. Ik heb een redelijk goede baan op WO niveau, daarnaast houd ik dit wel binnen de perken. Ik zorg dat ik , indien ik een dergelijk contact heb, ik in ieder geval mijn vaste lasten kan betalen en zelf ook wel wat dingen kan ondernemen. Als er een fijne klik is zal het voor mij geen probleem zijn om haar meer te pleasen ten laste van mezelf, want dat geeft me juist een kick, maar het moet wel leefbaar blijven.
Maar je hebt wel een punt, van de ene kant geeft het me wel een kick natuurlijk, dat ik zelf iets moet laten en geld aan haar af ga geven en ik daarna zie dat zij van dat geld leuke laarsjes en andere kleding heeft gekocht.

Maar een uitbrander of straf trekt me niet zo, eerder een lieve meid en dan gaat het vanzelf. Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren natuurlijk!

En een relatie, tja, heb er een aantal achter de rug, zelfs een van 6 jaar, maar ik voel me op dit moment beter hierbij. Een relatie en deze fetish gaan inderdaad niet goed samen en zoals gezegd bevalt het vrijgezelle leven in combinatie met deze fetish me prima
pi_173147851
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:09 schreef Pleaserr het volgende:
Dank voor je bericht Marius. Ik heb een redelijk goede baan op WO niveau, daarnaast houd ik dit wel binnen de perken. Ik zorg dat ik , indien ik een dergelijk contact heb, ik in ieder geval mijn vaste lasten kan betalen en zelf ook wel wat dingen kan ondernemen. Als er een fijne klik is zal het voor mij geen probleem zijn om haar meer te pleasen ten laste van mezelf, want dat geeft me juist een kick, maar het moet wel leefbaar blijven.
Maar je hebt wel een punt, van de ene kant geeft het me wel een kick natuurlijk, dat ik zelf iets moet laten en geld aan haar af ga geven en ik daarna zie dat zij van dat geld leuke laarsjes en andere kleding heeft gekocht.

Maar een uitbrander of straf trekt me niet zo, eerder een lieve meid en dan gaat het vanzelf. Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren natuurlijk!

En een relatie, tja, heb er een aantal achter de rug, zelfs een van 6 jaar, maar ik voel me op dit moment beter hierbij. Een relatie en deze fetish gaan inderdaad niet goed samen en zoals gezegd bevalt het vrijgezelle leven in combinatie met deze fetish me prima
Heel goede uitleg hoor. Veel plezier verder. Ik denk wel dat vele vrouwen blij met je zullen zijn. Kijk wel uit voor misbruik. In dat geval houd je het leuk.
pi_173147874
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:22 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Heel goede uitleg hoor. Veel plezier verder. Ik denk wel dat vele vrouwen blij met je zullen zijn. Kijk wel uit voor misbruik. In dat geval houd je het leuk.
Mag je het misbruik noemen als de TS er blij van wordt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173147899
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Mag je het misbruik noemen als de TS er blij van wordt?
Nee, dat niet, maar niet dat er iemand bij wijze van spreken aan je voordeur komt en geld komt bedelen. Dat bedoel ik er mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')