abonnement Unibet Coolblue
pi_173148150
Verkering is toch relatie?
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:58:41 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173148947
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Verkering is toch relatie?
Hoe staat dat bij jou inmiddels?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173149054
Molo, ja goed. Zien en spreken elkaar dagelijks. Beiden vlinders in de buik en verliefd. En we hebben ook een relatie.
pi_173149110
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:10 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nou op date zes begon hij mij in een indirecte zin 'mijn vriendinnetje' te noemen :o O+ Dus nu is het heel klein lief voorzichtig aan. :) Niet te hoogdravend allemaal, we willen allebei elkaar in ieder geval elke week zien en vooral veel leuke dingen doen met elkaar. We zijn allebei niet zo goed in kwetsbaar opstellen maar dit was toch fijn om jegens elkaar uit te spreken.

Dus... Ik ga de datingapps maar eens onklaar maken. :)
Wat lief!
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:06:04 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173149148
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Molo, ja goed. Zien en spreken elkaar dagelijks. Beiden vlinders in de buik en verliefd. En we hebben ook een relatie.
Meer verhalen en pics graag! En veel plezier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173149714
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Meer verhalen en pics graag! En veel plezier
Doe dit nou niet.
pi_173150650
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Doe dit nou niet.
Het is al te laat denk ik ;(
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:56:30 #108
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_173151285
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tof trouwens, dat je ook docent bent! Welk vak? Geef zelf filosofie en maatschappijleer, wat enorm leuk is om te geven aan pubers. Ik hou me er ook veel mee bezig in m'n vrije tijd. Maar toegegeven: m'n huidige aanstellingsomvang (tussen 0,8 en 0,9 fte) vind ik ook ècht genoeg. :+
Economie. Dat snap ik, voorbereiding kost wel wat tijd, zeker als je niet elke week een standaard les wil geven. Ook dat speelt mee bij keuze voor 0,6 fte. Onderwijs is wat dat betreft wel ideaal, veel vacatures met een beperkt aantal uren.

quote:
Dit is trouwens ook zeker herkenbaar - ik ben ook absoluut geen carrière-gericht type. Alles wat ik hierboven neerpende zou je ook kunnen beschouwen als een zoektocht naar een persoon met een soortgelijke levensstijl als ik. En die is ook niet ambitieus van aard, want uiteindelijk werk ik om te leven en niet andersom.
Precies.

Overigens om het ontopic te houden. Een vraag aan de fanatieke daters hier. Worden jullie nooit moe van het daten? Ik vind er zelf eigenlijk helemaal niks aan. Steeds iemand leren kennen om meestal na 1-5 dates er achter te komen dat het niks wordt (van mijn, haar of beide kanten). Wat doen jullie om het interessant te houden, of is de drang naar een relatie gewoon enorm groot? :D
Bedankt Hans.
pi_173151345
In de categorie 'oepsie':
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 02:15 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme, wat heb ik er weer een puinzooi van gemaakt. Afgelopen zaterdag had ik een leuke date, prima gedaan en alles. Kom ik vandaag in m'n stamkroeg, maar rijdt zij (de date) op een gegeven moment voorbij. Dus ik: "Hey [naam], gaat 'ie lekker?!" waarna ik wat dubieuze blikken kreeg vanuit de aanwezigen. Bleek dat ze de verse ex was van een van de stamgasten, waardoor ik zowel als held, als wel als enorm gehaat persoon werd binnengehaald.

Daarna maar heel snel vetrokken. :')
Hij gaat weer lekker.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2017 02:27:04 ]
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 06:52:04 #110
447051 crew  Peejtur
pi_173151750
Kun jij toch niet weten? En ik zou ook gewoon verder daten.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 06:55:49 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173151758
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Doe dit nou niet.
Ja sorry, ben nieuwsgierig :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173152171
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:56 schreef bascross het volgende:

[..]

Economie. Dat snap ik, voorbereiding kost wel wat tijd, zeker als je niet elke week een standaard les wil geven. Ook dat speelt mee bij keuze voor 0,6 fte. Onderwijs is wat dat betreft wel ideaal, veel vacatures met een beperkt aantal uren.

[..]

Precies.

Overigens om het ontopic te houden. Een vraag aan de fanatieke daters hier. Worden jullie nooit moe van het daten? Ik vind er zelf eigenlijk helemaal niks aan. Steeds iemand leren kennen om meestal na 1-5 dates er achter te komen dat het niks wordt (van mijn, haar of beide kanten). Wat doen jullie om het interessant te houden, of is de drang naar een relatie gewoon enorm groot? :D
Gewoon niet meer geforceerd daten en hopen dat je iemand in het wild tegenkomt. :P
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:22:01 #113
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173152909
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:56 schreef bascross het volgende:

[..]

Economie. Dat snap ik, voorbereiding kost wel wat tijd, zeker als je niet elke week een standaard les wil geven. Ook dat speelt mee bij keuze voor 0,6 fte. Onderwijs is wat dat betreft wel ideaal, veel vacatures met een beperkt aantal uren.

[..]

Precies.

Overigens om het ontopic te houden. Een vraag aan de fanatieke daters hier. Worden jullie nooit moe van het daten? Ik vind er zelf eigenlijk helemaal niks aan. Steeds iemand leren kennen om meestal na 1-5 dates er achter te komen dat het niks wordt (van mijn, haar of beide kanten). Wat doen jullie om het interessant te houden, of is de drang naar een relatie gewoon enorm groot? :D
Af en toe pauze nemen van een paar maanden. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173153117
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 06:52 schreef Peejtur het volgende:
Kun jij toch niet weten? En ik zou ook gewoon verder daten.
Klopt. Maar waarschijnlijk weet ik wat minder dan zij.

Goed, het zal ook allemaal wel. Iemand nog leuke dates in het verschiet?
pi_173153133
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:56 schreef bascross het volgende:
Overigens om het ontopic te houden. Een vraag aan de fanatieke daters hier. Worden jullie nooit moe van het daten? Ik vind er zelf eigenlijk helemaal niks aan. Steeds iemand leren kennen om meestal na 1-5 dates er achter te komen dat het niks wordt (van mijn, haar of beide kanten). Wat doen jullie om het interessant te houden, of is de drang naar een relatie gewoon enorm groot? :D
Ik heb een heel rigoureus selectieproces, bovendien vermaak ik mijzelf altijd wel bij het daten. Als er geen klik is kom ik ook niet tot de 5 dates hooguit een 2e. Of het moet echt leuk zijn dan zou ik nog wel door willen gaan maar dat is dan niet op de basis dat er meer uit gaat komen.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:47:08 #116
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_173153266
Echt fanatiek daten heb ik al meer dan een half jaar niet gedaan. En dan bedoel ik in een korte periode meerdere vrouwen daten. Ik werd inderdaad ook moe van hetzelfde riedeltje de hele tijd.

Dit jaar maar 2 vrouwen gedate en verder weinig moeite gedaan om nieuwe dates "te vinden". Het lijkt mij erg leuk om iemand tegen te komen om een relatie mee te beginnen, maar ik heb er totaal geen haast mee.
pi_173153375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:47 schreef escalatie het volgende:
Echt fanatiek daten heb ik al meer dan een half jaar niet gedaan. En dan bedoel ik in een korte periode meerdere vrouwen daten. Ik werd inderdaad ook moe van hetzelfde riedeltje de hele tijd.

Dit jaar maar 2 vrouwen gedate en verder weinig moeite gedaan om nieuwe dates "te vinden". Het lijkt mij erg leuk om iemand tegen te komen om een relatie mee te beginnen, maar ik heb er totaal geen haast mee.
Zo hoort het ook. Mensen die wanhopig daten zijn daar over 5 jaar nog mee bezig.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:09:18 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_173154906
Mooi altijd die eisen. Bepaalde muziek, bepaalde opleiding, wel geen werk. Als je dit doet of niet doet dan ga ik daar niet eens mee date. Of heb ik totaal geen interesse in.

Aan het eind van de dag, als jij stapel verliefd ben op iemand boeit bovenstaande allemaal niet meer. Een relatie begint ook bij het kunnen accepteren van de min punten van je partner. Niemand is perfect.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_173155882
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef ook_gek het volgende:
Mooi altijd die eisen. Bepaalde muziek, bepaalde opleiding, wel geen werk. Als je dit doet of niet doet dan ga ik daar niet eens mee date. Of heb ik totaal geen interesse in.

Aan het eind van de dag, als jij stapel verliefd ben op iemand boeit bovenstaande allemaal niet meer. Een relatie begint ook bij het kunnen accepteren van de min punten van je partner. Niemand is perfect.
De eis hebben dat een volwassen iemand werkt lijkt me niet heel gek :P.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:53:39 #120
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173156008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef ook_gek het volgende:
Mooi altijd die eisen. Bepaalde muziek, bepaalde opleiding, wel geen werk. Als je dit doet of niet doet dan ga ik daar niet eens mee date. Of heb ik totaal geen interesse in.

Aan het eind van de dag, als jij stapel verliefd ben op iemand boeit bovenstaande allemaal niet meer. Een relatie begint ook bij het kunnen accepteren van de min punten van je partner. Niemand is perfect.
Grappig is dat inderdaad.
Moet er hier vaak ook wel om lachen als zulke eisen lijstjes voorbij komen omdat ze eigenlijk nergens op slaan al die eisen. Krijg ook vaak het idee dat het vooral mensen zijn met weinig levenservaring die zulke dingen neerzetten.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:57:30 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_173156101
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:48 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

De eis hebben dat een volwassen iemand werkt lijkt me niet heel gek :P.
Hangt er van af natuurlijk waarom iemand wel / geen werk heeft. Het gaat er om hoe een persoon in het leven staat. Dat is vaak het eerst waar je door aangetrokken word. Maar al die "eisen" waar je dus kennelijk iemand door laat gaan is lachwekkend. Het is bijna een kut excuus om iets niet te doen. Of je zelf indekken mocht de ander niks in je zien. Zo lang je maar niet op je bek gaat of vaalt. Want stel je voor!

Ga maar na. Als iets niks geworden is en je vraagt waarom dat is. 9 van de 10x ligt het altijd aan de ander en nooit aan de persoon zelf. En dan vaak onderbouwd met een willekeurig iets uit een groot eisen pakket.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_173156448
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hangt er van af natuurlijk waarom iemand wel / geen werk heeft. Het gaat er om hoe een persoon in het leven staat. Dat is vaak het eerst waar je door aangetrokken word. Maar al die "eisen" waar je dus kennelijk iemand door laat gaan is lachwekkend. Het is bijna een kut excuus om iets niet te doen. Of je zelf indekken mocht de ander niks in je zien. Zo lang je maar niet op je bek gaat of vaalt. Want stel je voor!

Ga maar na. Als iets niks geworden is en je vraagt waarom dat is. 9 van de 10x ligt het altijd aan de ander en nooit aan de persoon zelf. En dan vaak onderbouwd met een willekeurig iets uit een groot eisen pakket.
Ben het niet vaak met je eens maar dit.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173156651
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:48 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

De eis hebben dat een volwassen iemand werkt lijkt me niet heel gek :P.
Waarom?

Zoals ook_gek aangeeft, misschien werkt hij/zij 5 maanden later weer wel :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173157441
Pff je zou maar voorkeuren hebben. Bah bah.

Dat jullie nou overal op duiken.. :{w
pi_173157532
Ach, natuurlijk zijn die eisenlijstjes zo oppervlakkig als de pest en zegt het concreet maar weinig over wie je uiteindelijk tegen het lijf loopt. Stel je voor dat ik een geweldige klik heb met een vrouw in de kroeg (omdat we de grootste lol hebben samen), maar zodra ze laat vallen dat ze Kane zo'n goede band vindt, ik ineens een ernstig gezicht trek en me snel uit de voeten maak. Nee, dat zou ook belachelijk zijn. (Zou wel eerlijk toegeven dat ik het een grafband vind, maar dat terzijde. :'))

Desondanks denk ik wel dat die eisenlijstjes of wensen een uitdrukking zijn van een bepaald type of profiel dat je zoekt. Een hele normale, burgerlijke vrouw (met dito interesses) zou bijvoorbeeld absoluut niet bij me passen. Enorm moraliserende of zeurende vrouwen kan ik ook helemaal niets mee (mijn humor kan behoorlijk grof, ironisch, cynisch of zwart zijn). Domme vrouwen gaat ook gewoon echt niet werken, want die begrijpen helemaal niets van me.

En hoewel ik zelf zwaar atheïstisch ben en nooit anders dan op progressieve partijen heb gestemd, heb ik toch ook een keer met een vrouwelijke dominee gedate. Hele interessante dame en echt urenlange gesprekken mee gehad over religie, toestanden in de wereld en hoe haar kerk probeert vluchtelingen en armen op te vangen. Uiteindelijk niets geworden omdat het niet genoeg klikte verder, maar ook die mensen geef ik graag een kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2017 13:08:53 ]
pi_173157567
Sorry hoor, maar sommige dingen zijn prima eisen voor de voorselectie. :{
Als je iemand ontmoet en t klikt echt goed, zijn die dingen misschien niet zo belangrijk, maar daarvoor moet je selecteren op bepaalde dingen. Werk, leeftijd, uiterlijk, geloof, sporten... allemaal prima selectieonderwerpen. :{
compact en kleverig.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:09:02 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173157592
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry hoor, maar sommige dingen zijn prima eisen voor de voorselectie. :{
Als je iemand ontmoet en t klikt echt goed, zijn die dingen misschien niet zo belangrijk, maar daarvoor moet je selecteren op bepaalde dingen. Werk, leeftijd, uiterlijk, geloof, sporten... allemaal prima selectieonderwerpen. :{
Het zegt alleen vrij weinig over de persoon zelf omdat je diegene niet kent.
pi_173157648
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry hoor, maar sommige dingen zijn prima eisen voor de voorselectie. :{
Als je iemand ontmoet en t klikt echt goed, zijn die dingen misschien niet zo belangrijk, maar daarvoor moet je selecteren op bepaalde dingen. Werk, leeftijd, uiterlijk, geloof, sporten... allemaal prima selectieonderwerpen. :{
Ik selecteer alleen op moederschap en of er geen verslavingen aanwezig zijn. Oh en lengte, maar meer omdat ik de dames toch al een stap voor wil zijn.

Tenslotte een klik. Die moet er wel zijn...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173157663
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het zegt alleen vrij weinig over de persoon zelf omdat je diegene niet kent.
dat klopt. En wie weet zou je n heel goede klik hebben met die persoon, maar je kan moeilijk op elk profiel reageren en met iedereen daten... dus selecteer je op verschillende dingen. Dat doet iedereen.

Als je iemand irl ontmoet en niet via een datingsite/-app is dat anders, maar dan nog kun je ergens compleet op afknappen. (Ik zou bv echt heel veel moeite hebben met iemand die nog bij zijn ouders woont :X )
compact en kleverig.
pi_173157710
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik selecteer alleen op moederschap en of er geen verslavingen aanwezig zijn. Oh en lengte, maar meer omdat ik de dames toch al een stap voor wil zijn.

Tenslotte een klik. Die moet er wel zijn...
nou, prima toch?
compact en kleverig.
pi_173157740
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het zegt alleen vrij weinig over de persoon zelf omdat je diegene niet kent.
maar je kunt nu eenmaal niet elke persoon op aarde leren kennen. En om dat terug te brengen naar werkbare proporties zijn 'criteria' prima
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:24:24 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173157940
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat klopt. En wie weet zou je n heel goede klik hebben met die persoon, maar je kan moeilijk op elk profiel reageren en met iedereen daten... dus selecteer je op verschillende dingen. Dat doet iedereen.

Als je iemand irl ontmoet en niet via een datingsite/-app is dat anders, maar dan nog kun je ergens compleet op afknappen. (Ik zou bv echt heel veel moeite hebben met iemand die nog bij zijn ouders woont :X )
Dat snap ik, alleen als je een leuke date hebt en om dan iemand op vage criteria af te vallen gaat ook wat ver.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:15 schreef Allures het volgende:

[..]

maar je kunt nu eenmaal niet elke persoon op aarde leren kennen. En om dat terug te brengen naar werkbare proporties zijn 'criteria' prima
Het gaat niet om elke persoon op aarde leren kennen, het gaat erom dat het enom kortzichtig is als contact verder gewoon leuk is. Je hoeft het ook niet met alles eens te zijn hoe iemand in zijn-haar leven staat, dat zal voor degene die je date ook het geval zijn namelijk.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:29:04 #133
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_173158062
Ach, iedereen heeft voorkeuren. En voor dating apps/websites lijkt mij dat inderdaad een prima voorselectie. Om eerlijk te zijn, echte hele harde eisen heb ik ook niet als ik iemand echt heel leuk vind. Als je iemand 'in het wild' ontmoet is het al heel anders.

Ik heb het destijds al eens gepost, maar paar maanden terug een vrouw stuk of 6x gedate waarbij de wederzijdse aantrekkingskracht best groot was. Maar na de eerste date bleek wel dat we totaal verschillend waren. Daarna toch daarna tijdje door blijven daten. Als het aan mij had gelegen hadden we kunnen 'proberen', maar zij was achter in de 30 en had grote kinderwens, dus wilde het 'risico' niet nemen. Rationeel gezien kan ik het begrijpen, maar toch ook wel zonde ergens.
Ik sprak haar overigens onlangs even en ze is nog steeds druk aan het daten.
pi_173158107
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat snap ik, alleen als je een leuke date hebt en om dan iemand op vage criteria af te vallen gaat ook wat ver.

[..]

Het gaat niet om elke persoon op aarde leren kennen, het gaat erom dat het enom kortzichtig is als contact verder gewoon leuk is. Je hoeft het ook niet met alles eens te zijn hoe iemand in zijn-haar leven staat, dat zal voor degene die je date ook het geval zijn namelijk.
het gaat vaak ook niet echt daar om, maar dan weet je gewoon al dat er wat 'mist', dat is niet altijd zo gemakkelijk aan te geven, ongrijpbaar. En dan wordt er toch gevraagd: waarom dan? En dan geef je maar n antwoord, en dan is t weer niet goed, want hoe kún je iemand afwijzen op zon stom criterium?

Ik heb vaker gedate, en na 1 date had ik meestal wel n idee if t wat zou kúnnen worden of niet. Ik had t ook altijd wel leuk op dates, maar dat betekende niet dat ik met iedereen wat wilde :{
compact en kleverig.
pi_173158328
Ik zou nooit een duurzame relatie op kunnen bouwen met iemand die (streng) gelovig is. Dat gaat gewoon niet werken, op een gegeven moment ben ik die slayer nummers ook wel zat.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:40:52 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173158346
Och wat een gedoe allemaal.
Iedereen heeft voorkeuren, de ene is er strenger in dan de ander. De ene laat ze sneller varen dan de ander.
Opgelost slotje.
pi_173158371
Tja, je kunt toch gewoon zeggen waarom je een persoon afwijst? Je bent lelijker dan ik dacht. Je bent tien kilo dikker dan ik dacht. Je levensstijl past niet bij de mijne. Je stemt op de verkeerde politieke partij. Je bent verlegen. Je bent niet enthousiast genoeg. Je bent werkloos. Je woont nog thuis bij je ouders.
Hoe moeilijk is het?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:44:12 #138
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_173158454
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Och wat een gedoe allemaal.
Iedereen heeft voorkeuren, de ene is er strenger in dan de ander. De ene laat ze sneller varen dan de ander.
Opgelost slotje.
pi_173158513
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:41 schreef HaHaJa het volgende:
Tja, je kunt toch gewoon zeggen waarom je een persoon afwijst? Je bent lelijker dan ik dacht. Je bent tien kilo dikker dan ik dacht. Je levensstijl past niet bij de mijne. Je stemt op de verkeerde politieke partij. Je bent verlegen. Je bent niet enthousiast genoeg. Je bent werkloos. Je woont nog thuis bij je ouders.
Hoe moeilijk is het?
:')

Daar gaat t juist om, dat zijn geen goede redenen :'(
compact en kleverig.
pi_173158674
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
:')

Daar gaat t juist om, dat zijn geen goede redenen :'(
Nah. Iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. As they say, it's all in the eye of the beholder.
pi_173158803
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:')

Daar gaat t juist om, dat zijn geen goede redenen :'(
Liever de waarheid dan met feedback waar je echt niets mee kunt.
Doet me denken aan een date van laatst. Ze voldeed aan mijn strenge selectiecriteria, perfect dacht ik. Op de date zelf was ze alleen maar negatief. Ik heb haar geconfronteerd met haar gedrag en uitlatingen. Eerlijk gezegd dat ik het waardeloos vond en geen volgende date afgesproken. Ze belde me enkele dagen later om mij te bedanken dat ik haar deze spiegel heb voorgehouden en ging hard met zichzelf aan het werk. En met het verzoek of ze me over een tijdje weer mocht benaderen om wat af te spreken.
pi_173158879
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Nah. Iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. As they say, it's all in the eye of the beholder.
Ik geef ook alleen maar aan wat ik hier af en toe proef ;)
Geef je n eerlijke reden/mening, is t niet goed, want het zou geen goede reden zijn :{
compact en kleverig.
pi_173159414
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik selecteer alleen op moederschap en of er geen verslavingen aanwezig zijn. Oh en lengte, maar meer omdat ik de dames toch al een stap voor wil zijn.

Tenslotte een klik. Die moet er wel zijn...
Lengte?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:32:09 #144
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173159541
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:25 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Lengte?
Zijn vaak kleine mannen die dat belangrijk vinden
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173159828
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zijn vaak kleine mannen die dat belangrijk vinden
Denk eerder dat de meeste vrouwen dat juist belangrijk vinden. En dan word je als kleine(re) man al bijna gedwongen om je daarop voor te bereiden. Er zijn er vast die het oppervlakkig vinden (misschien jij zelf ook wel), maar in de praktijk blijkt gewoon dat veel (zo niet de meeste) vrouwen toch op zoek zijn naar iemand die langer is dan zijzelf (bij al mn dates waar het ter sprake kwam, was dit zo, en als je op reddit kijkt bijv dan is het ook schering en inslag).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:06:39 #146
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173160150
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het gaat vaak ook niet echt daar om, maar dan weet je gewoon al dat er wat 'mist', dat is niet altijd zo gemakkelijk aan te geven, ongrijpbaar. En dan wordt er toch gevraagd: waarom dan? En dan geef je maar n antwoord, en dan is t weer niet goed, want hoe kún je iemand afwijzen op zon stom criterium?

Ik heb vaker gedate, en na 1 date had ik meestal wel n idee if t wat zou kúnnen worden of niet. Ik had t ook altijd wel leuk op dates, maar dat betekende niet dat ik met iedereen wat wilde :{
Maar dat is toch ook prima, dan sta je er in iedergeval open voor.
Met wat heir staat komt het over alsof het bij voorbaat al afgekapt wordt. Het is ook wat anders als je nog voordat er een date is geweest al een eisenlijstje op tafel legt met allerlei debiele eisen.

Maar dat is mijn mening.
pi_173160191
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zijn vaak kleine mannen die dat belangrijk vinden
Nee hoor, vrouwen zie je vaak in hun profiel zetten (ook al hebben ze formaat 150 cm): ohja mannen>1,85 m O+ O+
Als je dit niet bent, reageer dan niet/swipe naar links!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:11:13 #148
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_173160248
Mannen boven de 1.80 graag ^O^
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:14:34 #149
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173160311
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:11 schreef MsMessy het volgende:
Mannen boven de 1.80 graag ^O^
1.89, check :7

Ik date alleen geen vrouwen met eisenlijstjes, dat staat op mijn eigen eisenlijstje.
pi_173160359
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
Ik date alleen geen vrouwen met eisenlijstjes, dat staat op mijn eigen eisenlijstje.
Dan kun je dus prima de eerste beste downie daten, want die zijn ook best leuk, lief en aardig toch? O-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')