abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:21:45 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173327415
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:14 schreef Kamina het volgende:

[..]

In schaken heeft de pion een belangrijkere rol dan de koning, wist je dat?

[..]

Het volk is dan ook machtiger dan die koning
quote:
.
[..]

Jij hangt wel vaak kwaadaardige karakters aan, hè? Gezien je ook bewonderaar bent van de bioterroristische goeroe Osho.

Ben je echt zo slecht als zij waren, of ben je eerder een goedgelovige copy-paster?
Als ik zie hoeveel Obama en hillary fans er bestaan ben ik toch nog een beetje goed terecht gekomen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173327433
Ja, want de wereld is zwart wit.
Conscience do cost.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:32:53 #153
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173327746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:22 schreef ems. het volgende:
Ja, want de wereld is zwart wit.
Soms wel bij een leugen of de waarheid wel toch ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173327958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Soms wel bij een leugen of de waarheid wel toch ?
Nu nog leren leugen en waarheid van mening te onderscheiden :)
Conscience do cost.
pi_173327967
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Het volk is dan ook machtiger dan die koning
Waarom plaats je dan die afbeeldingen?

quote:
[..]

Als ik zie hoeveel Obama en hillary fans er bestaan ben ik toch nog een beetje goed terecht gekomen .
Bij Trump? Osho? Menninck?
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:59:22 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173328480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:40 schreef Kamina het volgende:

[..]

Waarom plaats je dan die afbeeldingen?

[..]

Bij Trump? Osho? Menninck?
Goede quotes . Hoort er nog aanbidding voor de persoon in kwestie bij ofzo :? Hitler en goebels zie ik ook weleens voorbij komen als dat raakvlakken heeft met de wereld van nu .
En waar haal jij trump vandaan ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:05:44 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173328629
Over Dolf gesproken ...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173328632
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Goede quotes . Hoort er nog aanbidding voor de persoon in kwestie bij ofzo :? Hitler en goebels zie ik ook weleens voorbij komen als dat raakvlakken heeft met de wereld van nu .
En waar haal jij trump vandaan ?
De grootste gekken zeggen de gekste dingen; soms zit daar wel eens iets bij dat normaal klinkt, maar het blijft onderdeel van een gekke gedachtengang. Ook dwazen hebben het wel eens bij het rechte eind.

Je spreekt van Hillary en Obama, dus wat overblijft, gezien de recente politiek, blijft Trump. Of niet?

Betere vraag is, waarom spreek je van buitenlandse politiek, terwijl de politiek in je eigen land een veel grotere rol zou moeten spelen in jouw leven?
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:06:08 #159
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173328637
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173328657
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:05 schreef Copycat het volgende:
Over Dolf gesproken ...

[ afbeelding ]
Nu ben je gewoon aan het trollen, Summers.

Oh, hallo Copycat! :D
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:12:01 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173328792
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:05 schreef Kamina het volgende:

[..]

De grootste gekken zeggen de gekste dingen; soms zit daar wel eens iets bij dat normaal klinkt, maar het blijft onderdeel van een gekke gedachtengang. Ook dwazen hebben het wel eens bij het rechte eind.

Je spreekt van Hillary en Obama, dus wat overblijft, gezien de recente politiek, blijft Trump. Of niet?

Betere vraag is, waarom spreek je van buitenlandse politiek, terwijl de politiek in je eigen land een veel grotere rol zou moeten spelen in jouw leven?
We leven in een wereld waar waanzin verkocht word als normaal en waar we geregeerd worden door gekken met gekke gedachtengangen dus ik ben het wel gewend .
Mischien dat jij vind dat de politiek in eigen land meer jouw aandacht vereist maar ik besteed mijn tijd liever aan het wereldtoneel wat ik weer nuttiger vind .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:12:53 #162
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173328820
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

Nu ben je gewoon aan het trollen, Summers.

Oh, hallo Copycat! :D
Waar heb je het over :? Wil je nou beweren dat waar jij op wenst te focussen de enige waarheid is en wie dat niet vind is aan het trollen anders was diegene het wel met je eens ?
Wauw wat een arrogantie
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173329072
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:12 schreef Summers het volgende:

[..]

We leven in een wereld waar waanzin verkocht word als normaal en waar we geregeerd worden door gekken met gekke gedachtengangen dus ik ben het wel gewend .
Mischien dat jij vind dat de politiek in eigen land meer jouw aandacht vereist maar ik besteed mijn tijd liever aan het wereldtoneel wat ik weer nuttiger vind .
Het wereldtoneel gaat veel verder dan de politiek in de Verenigde Staten van Amerika. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Waar heb je het over :? Wil je nou beweren dat waar jij op wenst te focussen de enige waarheid is en wie dat niet vind is aan het trollen anders was diegene het wel met je eens ?
Wauw wat een arrogantie
Verre van; ik neem meer een socratische positie in, namelijk overal vraagtekens bij zetten en mensen via hun eigen gedachtengang hun fouten in laten zien. Dat werkt bij jou alleen niet, want je denk niet, en al helemaal niet over je eigen ideeenwereld. Dat blijkt uit het gebrek je eigen fouten toe te geven, of kritisch te zijn over wat je hier copy-pastet. ;(
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:31:56 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173329452
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:21 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het wereldtoneel gaat veel verder dan de politiek in de Verenigde Staten van Amerika. ;)

[..]
Hoe rijmt dat met je advies om me voornamelijk op de politiek in eigen land te focussen ?
Hoezo geef jij andere advies over waar ze op zouden moeten focussen ? Ik kies voor mezelf waar ik op focus en jij moet helemaal zelf weten waar jij op focused of je tijd aan verspild .
quote:
Verre van; ik neem meer een socratische positie in, namelijk overal vraagtekens bij zetten en mensen via hun eigen gedachtengang hun fouten in laten zien. Dat werkt bij jou alleen niet, want je denk niet, en al helemaal niet over je eigen ideeenwereld. Dat blijkt uit het gebrek je eigen fouten toe te geven, of kritisch te zijn over wat je hier copy-pastet. ;(
Ik heb er geen behoefte aan om door jou veranderd te worden . Ik ben en denk prima zoals ik ben en volgens mij ben jij degene die zijn focus op de verkeerde zaken legt alleen is dat jouw zaak en jouw eigen keuze EN in jouw eigen tijd . Mijn tijd besteed ik op de voor mij meest waardevolle manier . Ik hoef en wil dus ook niet op je lijken of net zoals jou denken en het maakt niet uit hoe erg jij ervan overtuigt bent dat jij het beter weet voor mij .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:40:26 #165
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173329719
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:42:47 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173329797
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173329902
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Goede quotes . Hoort er nog aanbidding voor de persoon in kwestie bij ofzo :? Hitler en goebels zie ik ook weleens voorbij komen als dat raakvlakken heeft met de wereld van nu .
En waar haal jij trump vandaan ?
Maar begrijp je wel waar het citaat van Mencke over gaat?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173330039
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik krijg in ieder geval de indruk dat hij een realistischer beeld van het systeem had dan mensen in 2017 die het niet meer van een afstand kunnen bekijken .
Hij was voorstander van oorlog...
Tegen democratie omdat dat de macht bij het volk legt. Hij was journalist.
Allemaal zaken die je lijkt te bestrijden gezien je andere memes...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:53:22 #169
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173330080
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar begrijp je wel waar het citaat van Mencke over gaat?
nee leg uit alsjeblieft
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173330197
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe rijmt dat met je advies om me voornamelijk op de politiek in eigen land te focussen ?
Hoezo geef jij andere advies over waar ze op zouden moeten focussen ? Ik kies voor mezelf waar ik op focus en jij moet helemaal zelf weten waar jij op focused of je tijd aan verspild .
Nou, als je je dan op de politiek van een enkel land focust, doe het dan in je eigen land. Beter voor jou en iedereen die je plaatjes ziet, wat voornamelijk Nederlands publiek zal zijn. ;)

En wees eerlijk, je kiest totaal niet zelf, want je laat al je 'wijsheden' afkomen van plaatjes op het internet, zonder daarbij enige vorm van zelfkritiek te tonen. Je quote massamoordenaars, psychopaten, terroristen en bedriegers. Het lijkt veel meer op sheeple gedrag dan vrij denken.

quote:
[..]

Ik heb er geen behoefte aan om door jou veranderd te worden . Ik ben en denk prima zoals ik ben en volgens mij ben jij degene die zijn focus op de verkeerde zaken legt alleen is dat jouw zaak en jouw eigen keuze EN in jouw eigen tijd . Mijn tijd besteed ik op de voor mij meest waardevolle manier . Ik hoef en wil dus ook niet op je lijken of net zoals jou denken en het maakt niet uit hoe erg jij ervan overtuigt bent dat jij het beter weet voor mij .
*overtuigd.

Wat je hierboven schrijft, getuigt van typisch millenial narcisme, namelijk dat jouw persoonlijke wereld de enige wereld is die telt. De ironie is dat je plaatjes een meer humanistische denkwijze propageren (los van de steunbetuigingen aan bovengenoemde ziekelingen).

Kortom, wat je zegt te vinden, en wat je propageert, staan haaks op elkaar. Wat jammer is, is dat je dat zelf niet door lijkt te hebben. Dat is een voorbeeld van hoe je niet vrij lijkt te denken, maar gevangen lijkt in een of meerdere ideologieën. Ofwel, beeeeeeeh. ):O
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:06:45 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173330455
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij was voorstander van oorlog...
Tegen democratie omdat dat de macht bij het volk legt. Hij was journalist.
Allemaal zaken die je lijkt te bestrijden gezien je andere memes...
Alles is bedoeld om zelf na te denken over zaken maar de meeste mensen denken dat ze er zijn als ze de ander controleren op fouten in hun denkwijzen . Je bent pas echt kritisch als je het aandurft om naar je eigen fouten in je eigen denkwijze en je eigen wereldbeeld te kijken . Er is serieus iets mis met je als je bepaalde memes of andere ideeen van de realiteit niet meer kan dulden . Dat is bekrompen , zo leer je ook zeker weten niks nieuws en is niet de waarheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:23:00 #172
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173330980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:57 schreef Kamina het volgende:

[..]

Nou, als je je dan op de politiek van een enkel land focust, doe het dan in je eigen land. Beter voor jou en iedereen die je plaatjes ziet, wat voornamelijk Nederlands publiek zal zijn. ;)

En wees eerlijk, je kiest totaal niet zelf, want je laat al je 'wijsheden' afkomen van plaatjes op het internet, zonder daarbij enige vorm van zelfkritiek te tonen. Je quote massamoordenaars, psychopaten, terroristen en bedriegers. Het lijkt veel meer op sheeple gedrag dan vrij denken.

[..]

*overtuigd.

Wat je hierboven schrijft, getuigt van typisch millenial narcisme, namelijk dat jouw persoonlijke wereld de enige wereld is die telt. De ironie is dat je plaatjes een meer humanistische denkwijze propageren (los van de steunbetuigingen aan bovengenoemde ziekelingen).

Kortom, wat je zegt te vinden, en wat je propageert, staan haaks op elkaar. Wat jammer is, is dat je dat zelf niet door lijkt te hebben. Dat is een voorbeeld van hoe je niet vrij lijkt te denken, maar gevangen lijkt in een of meerdere ideologieën. Ofwel, beeeeeeeh. ):O
Hebben ze weer een eng propaganda woord verzonnen voor een medemens met andere ideeen dan die als waarheid door het systeem word gebracht _O- Het is juist positief en de hoogste tijd dat mensen weer naar zichzelf beginnen te luisteren , hun eigen hersenen weer gaan gebruiken , hun eigen ogen . Kortom weer meer mens worden in plaats van robot zombies die geprogrammeerd moeten worden . En dat vind jij eng en jij bent spiritueel ???? Huh ....
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:30:58 #173
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173331224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:06 schreef Summers het volgende:
Er is serieus iets mis met je als je bepaalde memes of andere ideeen van de realiteit niet meer kan dulden . Dat is bekrompen , zo leer je ook zeker weten niks nieuws en is niet de waarheid .
Amen
Huig
pi_173332023
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Hebben ze weer een eng propaganda woord verzonnen voor een medemens met andere ideeen dan die als waarheid door het systeem word gebracht _O- Het is juist positief en de hoogste tijd dat mensen weer naar zichzelf beginnen te luisteren , hun eigen hersenen weer gaan gebruiken , hun eigen ogen . Kortom weer meer mens worden in plaats van robot zombies die geprogrammeerd moeten worden . En dat vind jij eng en jij bent spiritueel ???? Huh ....
Welk eng propaganda woord heb je het over?

Ieder daadwerkelijk spiritueel persoon weet dat onze eigen waarneming aan illusie onderhevig is, en dus is een gezonde dosis aan zelfkritiek... gezond.

Wat jij doet is anderen copy-pasten, wat ver verwijderd is van je eigen hersenen gebruiken. Je gebruikt de woorden van anderen. Dat vind ik enger dan mensen die ;echt zelf nadenken, want zulke mensen denken niet, ze papegaaien.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:12:12 #175
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173332452
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Welk eng propaganda woord heb je het over?

Ieder daadwerkelijk spiritueel persoon weet dat onze eigen waarneming aan illusie onderhevig is, en dus is een gezonde dosis aan zelfkritiek... gezond.

Wat jij doet is anderen copy-pasten, wat ver verwijderd is van je eigen hersenen gebruiken. Je gebruikt de woorden van anderen. Dat vind ik enger dan mensen die ;echt zelf nadenken, want zulke mensen denken niet, ze papegaaien.
Papegaaien we niet allemaal, in mindere of meerdere mate..?
wie zonder die zonde is werpen de eerste steen, zou'k zeggen.

en daarnaast: waarom het veroordelen..? het copypasten...(proest..)
"WEG met het copy-pasten..!"

welke spirituele leer is dat..?
ik zou m'n geld terugvragen als ik jouw was.
Huig
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:14:07 #176
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173332485
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Welk eng propaganda woord heb je het over?

Ieder daadwerkelijk spiritueel persoon weet dat onze eigen waarneming aan illusie onderhevig is, en dus is een gezonde dosis aan zelfkritiek... gezond.

Wat jij doet is anderen copy-pasten, wat ver verwijderd is van je eigen hersenen gebruiken. Je gebruikt de woorden van anderen. Dat vind ik enger dan mensen die ;echt zelf nadenken, want zulke mensen denken niet, ze papegaaien.
millenium narcisme en Ik ben tevreden met mezelf en meer heb ik eigenlijk niet nodig ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:21:22 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173332645
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:35:36 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173332974


Voor de duidelijkheid :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:41:41 #179
45833 crew  Fogel
pi_173333134
quote:
Helaas is dit vaak wel zo.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:45:28 #180
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173333231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:41 schreef Fogel het volgende:

[..]

Helaas is dit vaak wel zo.
helaas wel ja
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:47:51 #181
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173333287


kleine toevoeging :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173333518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:12 schreef Orwell het volgende:

[..]

Papegaaien we niet allemaal, in mindere of meerdere mate..?
wie zonder die zonde is werpen de eerste steen, zou'k zeggen.

en daarnaast: waarom het veroordelen..? het copypasten...(proest..)
"WEG met het copy-pasten..!"
Wanneer iemand daadwerkelijk begrijpt waar hetgeen ze copy-pasten vandaan komt, en het dan bewust aandragen, geen probleem! ^O^

Maar wanneer iemand A zegt, maar B copy-paste, dan wordt het toch wel gedachteloos papegaaien, namelijk dat iets onbewust wordt gekopieerd. Wanneer de inhoud spreekt van bewust zijn en zelfdenkend, wordt het lachwekkend, zo niet treurig.

quote:
welke spirituele leer is dat..?
ik zou m'n geld terugvragen als ik jouw was.
De enige die spreekt van spiritualiteit is Summers zelf. Welk geld doel je op? Wil je een cracker?
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:01:25 #183
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173333560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:59 schreef Kamina het volgende:

[..]

Wanneer iemand daadwerkelijk begrijpt waar hetgeen ze copy-pasten vandaan komt, en het dan bewust aandragen, geen probleem! ^O^

Maar wanneer iemand A zegt, maar B copy-paste, dan wordt het toch wel gedachteloos papegaaien, namelijk dat iets onbewust wordt gekopieerd. Wanneer de inhoud spreekt van bewust zijn en zelfdenkend, wordt het lachwekkend, zo niet treurig.

[..]

De enige die spreekt van spiritualiteit is Summers zelf. Welk geld doel je op? Wil je een cracker?
is dat drugs..?
sorry loop 'n beetje achter
Huig
pi_173333590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:01 schreef Orwell het volgende:

[..]

is dat drugs..?
sorry loop 'n beetje achter
Dat is een referentie naar de uitspraak 'Polly wants a cracker'.

Polly is een typische naam voor een papegaai.

In de USA.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:04:40 #185
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173333617
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:03 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat is een referentie naar de uitspraak 'Polly wants a cracker'.

Polly is een typische naam voor een papegaai.

In de USA.
en die houdt van crackers...
Huig
pi_173333648
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:04 schreef Orwell het volgende:

[..]

en die houdt van crackers...
Volgens de uitdrukking wel.

1 + 1 = blauw
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:22:03 #187
39237 crew  H_T
2733
pi_173333952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:41 schreef Fogel het volgende:

[..]

Helaas is dit vaak wel zo.
Ik vind m'n werk best leuk, maar zou het niet zoveel uur in de week doen als ik er geen beloning voor kreeg.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:23:16 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173333965
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:59 schreef Kamina het volgende:

[..]

Wanneer iemand daadwerkelijk begrijpt waar hetgeen ze copy-pasten vandaan komt, en het dan bewust aandragen, geen probleem! ^O^

Maar wanneer iemand A zegt, maar B copy-paste, dan wordt het toch wel gedachteloos papegaaien, namelijk dat iets onbewust wordt gekopieerd. Wanneer de inhoud spreekt van bewust zijn en zelfdenkend, wordt het lachwekkend, zo niet treurig.

[..]

De enige die spreekt van spiritualiteit is Summers zelf. Welk geld doel je op? Wil je een cracker?
Andere mensen begrijpen me wel dus ik denk dat je misschien wat ruimdenker moet worden en wat meer open moet staan voor andere ideeen maar dat moet je helemaal zelf weten en ook zelf leven en dan ga ik gewoon door met gelukkig zijn met mijn kijk op de wereld ongeacht hoe dat op jou overkomt . Ik geloof je niet en ik ben niet van plan close minded te worden om jou een plezier te doen . Leef de negatieve gevolgen van je foute denkwijze en houding lekker zelf en verwacht van mij geen bijval . Ik kijk wel op een afstand hoe jij in rondjes blijft lopen en iedereen de schuld geeft van je eigen gesloten houding waar je niks van leert .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:31:46 #189
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173334075
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

Volgens de uitdrukking wel.

egoistisch kutbeest.
wil alleen vreten
ondankbare shit-papagaai
Huig
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:32:42 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173334086
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:36:06 #191
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173334132
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:36:13 #192
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173334133
quote:
voor de liefhebber:
https://www.youtube.com/user/jberwick9
Huig
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:39:17 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_173334168
quote:
Het leidt vaak tot onenigheid, en daar wordt je feestje of andere bijeenkomst niet gezelliger op.Toch kan ik het met een vriend prima over politiek hebben, juist omdat onze opvattingen zo ver uit elkaar liggen dat we het toch nooit eens gaan worden. Ik ben een kapitalistisch zwijn, hij een socialistische dromer en daarna halen we weer bier voor elkaar :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:47:44 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173334279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het leidt vaak tot onenigheid, en daar wordt je feestje of andere bijeenkomst niet gezelliger op.Toch kan ik het met een vriend prima over politiek hebben, juist omdat onze opvattingen zo ver uit elkaar liggen dat we het toch nooit eens gaan worden. Ik ben een kapitalistisch zwijn, hij een socialistische dromer en daarna halen we weer bier voor elkaar :)
Dat is liefde ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:53:19 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173334344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:36 schreef Orwell het volgende:

[..]

voor de liefhebber:
https://www.youtube.com/user/jberwick9
Dat is wel zo question everything is het nieuwe normaal en had nooit abnormaal moeten worden en ik ben blij dat mensen zich daar niks meer van aantrekken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:01:00 #196
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173334431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is wel zo question everything is het nieuwe normaal en had nooit abnormaal moeten worden en ik ben blij dat mensen zich daar niks meer van aantrekken .
de ontmaskering van Dr R. Clavan (Polemoloog) 30 jaar na dato.
(beter laat dan nooit)


vs

[ Bericht 25% gewijzigd door Orwell op 23-08-2017 00:34:46 ]
Huig
pi_173334445
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is wel zo question everything is het nieuwe normaal en had nooit abnormaal moeten worden en ik ben blij dat mensen zich daar niks meer van aantrekken .
Probleem is dat de mensen die dit roepen kwaad worden als je ze vragen stelt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 00:08:07 #198
45833 crew  Fogel
pi_173334527
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik vind m'n werk best leuk, maar zou het niet zoveel uur in de week doen als ik er geen beloning voor kreeg.
Als je een opgave van je baas krijgt die tegen je principes ingaan en je zegt nee, verander je dan naar ja zogauw je baas je [meer/veel] geld belooft?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:19:00 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173334610
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:30:58 #200
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173334677
quote:
Heliocentric crap!
:)
Huig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')