abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:05:37 #226
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173123198
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:51 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

ja vind het ook een beetje doorgeslagen
Als ze dat in het ouderlijk huis van jongs af aan gewend waren is het wel begrijpelijk dat ze dat in hun tienertijd ook blijven doen. Maar ze zijn nu zelfs uit huis, wonen zelfstandig samen en slapen in hun eigen huis ook in één tweepersoonsbed. Helemaal gebruikelijk is dat volgens de geldende normen niet, dat geef ik toe :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_173123216
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Als ze dat in het ouderlijk huis van jongs af aan gewend waren is het wel begrijpelijk dat ze dat in hun tienertijd ook blijven doen. Maar ze zijn nu zelfs uit huis, wonen zelfstandig samen en slapen in hun eigen huis ook in één tweepersoonsbed. Helemaal gebruikelijk is dat volgens de geldende normen niet, dat geef ik toe:)
:P
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:06:09 #228
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173123219
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:53 schreef mario390 het volgende:
ik zit straks an de kots :r :X
Ik aan de witte wijn. :D
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_173123268
zit beu nu op schoot bij jeroen ? :{
pi_173123285
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik aan de witte wijn. :D
ieder zijn meug :Y)
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_173123295
yep op schoot bij Jeroen en Bas vind het niet leuk
pi_173123299
:')

pi_173123331
'ben je afscheid aan het nemen'
'heb je je spullen al gepakt'

|:(
pi_173123347
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
:')

[ afbeelding ]
billy die de hele tijd jeroen zwart zat te maken en weg wilde hebben doet de laatste dagen opeens heel aardig tegen hem :O
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_173123352
huh? wat zit die Bo bij Jeroen?
pi_173123366
Beau :zijn je ouders al gebeld ?
pi_173123380
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
huh? wat zit die Bo bij Jeroen?
Basje jaloers maken
pi_173123392
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
:')

[ afbeelding ]
wat is dit nou weer :')
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_173123394
Jeroentje is blij nou wij allemaal *O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_173123397
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:55 schreef dakpanlos het volgende:

[..]

Wat n onnozele trien. Ik snap wel dat haar vader haar niet wil komen bezoeken, die schaamt zich toch kapot
Ach, we zijn hier in "os" Venray allemaal RETETROTS op de Rooyse "dame van plezier"!
Nou ja, niet echt nee...
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:10:38 #241
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173123404
Met die baard eraf is het echt net Willem 'de Neus' Holleeder. _O-

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:11:07 #242
467335 kwitokni
Wat is er mis met UTOPIA?
pi_173123419
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Jeroen morgen moet vertrekken. Ja, hij is lui en dat zal niet veranderen! Ja, hij is heel onhandig in de omgang met het andere geslacht! Ja, hij zegt niet altijd de slimste dingen! Ja, hij preekt een nieuwe aanpak en is de laatste die zich eraan houdt. Maar... hij is wel een van de meest spraakmakende figuren in het verder nogal saaie, weinig aansprekende gezelschap. Of Floor of Madilia zal moeten vertrekken weet ik niet. Ik gok op Madilia, de roddeltante. Waarschijnlijk mag Floor blijven, vooral vanwege haar nogal ontluisterende optreden van vorige week met Jeroen. Makers van reality-TV houden wel van zulk gedrag en vinden het naar meer smaken. Zij zullen best vooraf wel even met de toen aspirant-bewoners hebben gepraat. Madilia voegt van de drie het minste toe en zal waarschijnlijk worden opgeofferd. We zullen het zien, maar ik vrees dat we voorlopig nog wel even blijven zitten met het geblèr van Billy, die sinds het vertrek van Jessie denkt dat ze de spil is waar alles in Utopia om draait.
pi_173123422
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk dat Bas er ook even bij gaat zitten NOT :D
Zou leuk zijn als Beau toch blijft zitten bij Jeroen op zn laatste avond. Maar ja, Bas maakte al een opmerking toen hij haar zag zitten bij Jeroen dat ze vroeg naar bed wilde. En mevrouwtje durft niet tegen te spreken en gaat ook naar caravan als Bas is uitgerookt.
pi_173123429
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Met die baard eraf is het echt net Willem 'de Neus' Holleeder. _O-

[ afbeelding ]
Die hoort de klokken van Rome biemelen
pi_173123441
beau speelt liever met de fluit van bas dan met een gitaar dus dat gaat nooit wat worden
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:11:48 #246
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173123445
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:11 schreef kwitokni het volgende:
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Jeroen morgen moet vertrekken. Ja, hij is lui en dat zal niet veranderen! Ja, hij is heel onhandig in de omgang met het andere geslacht! Ja, hij zegt niet altijd de slimste dingen! Ja, hij preekt een nieuwe aanpak en is de laatste die zich eraan houdt. Maar... hij is wel een van de meest spraakmakende figuren in het verder nogal saaie, weinig aansprekende gezelschap. Of Floor of Madilia zal moeten vertrekken weet ik niet. Ik gok op Madilia, de roddeltante. Waarschijnlijk mag Floor blijven, vooral vanwege haar nogal ontluisterende optreden van vorige week met Jeroen. Makers van reality-TV houden wel van zulk gedrag en vinden het naar meer smaken. Zij zullen best vooraf wel even met de toen aspirant-bewoners hebben gepraat. Madilia voegt van de drie het minste toe en zal waarschijnlijk worden opgeofferd. We zullen het zien, maar ik vrees dat we voorlopig nog wel even blijven zitten met het geblèr van Billy, die sinds het vertrek van Jessie denkt dat ze de spil is waar alles in Utopia om draait.
petertje.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_173123446
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:11 schreef kwitokni het volgende:
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Jeroen morgen moet vertrekken. Ja, hij is lui en dat zal niet veranderen! Ja, hij is heel onhandig in de omgang met het andere geslacht! Ja, hij zegt niet altijd de slimste dingen! Ja, hij preekt een nieuwe aanpak en is de laatste die zich eraan houdt. Maar... hij is wel een van de meest spraakmakende figuren in het verder nogal saaie, weinig aansprekende gezelschap. Of Floor of Madilia zal moeten vertrekken weet ik niet. Ik gok op Madilia, de roddeltante. Waarschijnlijk mag Floor blijven, vooral vanwege haar nogal ontluisterende optreden van vorige week met Jeroen. Makers van reality-TV houden wel van zulk gedrag en vinden het naar meer smaken. Zij zullen best vooraf wel even met de toen aspirant-bewoners hebben gepraat. Madilia voegt van de drie het minste toe en zal waarschijnlijk worden opgeofferd. We zullen het zien, maar ik vrees dat we voorlopig nog wel even blijven zitten met het geblèr van Billy, die sinds het vertrek van Jessie denkt dat ze de spil is waar alles in Utopia om draait.
nee jeroen gaat gewoon hoor.
pi_173123458
quote:
3s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

petertje.
:D Ja die gaat gewoon hoor
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:12:28 #249
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173123469
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:07 schreef sjampoeh het volgende:
zit beu nu op schoot bij jeroen ? :{
Aandachtzoeker :')

sneu wijf
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:12:39 #250
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_173123475
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:11 schreef kwitokni het volgende:
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Jeroen morgen moet vertrekken. Ja, hij is lui en dat zal niet veranderen! Ja, hij is heel onhandig in de omgang met het andere geslacht! Ja, hij zegt niet altijd de slimste dingen! Ja, hij preekt een nieuwe aanpak en is de laatste die zich eraan houdt. Maar... hij is wel een van de meest spraakmakende figuren in het verder nogal saaie, weinig aansprekende gezelschap. Of Floor of Madilia zal moeten vertrekken weet ik niet. Ik gok op Madilia, de roddeltante. Waarschijnlijk mag Floor blijven, vooral vanwege haar nogal ontluisterende optreden van vorige week met Jeroen. Makers van reality-TV houden wel van zulk gedrag en vinden het naar meer smaken. Zij zullen best vooraf wel even met de toen aspirant-bewoners hebben gepraat. Madilia voegt van de drie het minste toe en zal waarschijnlijk worden opgeofferd. We zullen het zien, maar ik vrees dat we voorlopig nog wel even blijven zitten met het geblèr van Billy, die sinds het vertrek van Jessie denkt dat ze de spil is waar alles in Utopia om draait.
Prachtig verhaal hoor, maar het wordt gewoon het zoveelste Petertje.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')