abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:39:40 #251
35723 crew  GGMM
pi_173141724
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dany heeft geen overtuiging meer nodig. Kijk jij wel?
Ja, ik dacht dat voor hun beiden was, maar als Dany al overtuigd is dan is het extreem debiel dat ze daar niet heen gaat met haar draken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:40:06 #252
35723 crew  GGMM
pi_173141729
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Uh, ze heeft haarfijn uitgelegd waarom ze dat niet kan doen. Kijk jij wel?
Drogreden. Ze hoeft alleen die 3 draken daar naar toe te nemen. Dat leger kan gewoon blijven.

Ze heeft drie draken.

Drie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 18:40:42 #253
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_173141742
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als Dany al overtuigd is is het extreem debiel dat ze niet naar het noorden gaat met haar draken.
Misschien moet je gewoon daadwerkelijk opletten bij het kijken van de aflevering, in plaats van slechts de helft kijken en vervolgens wel op alles willen zei ken
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:41:30 #254
35723 crew  GGMM
pi_173141755
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon daadwerkelijk opletten bij het kijken van de aflevering, in plaats van slechts de helft kijken en vervolgens wel op alles willen zei ken
Ik heb prima opgelet. Het plan is en blijft gewoon te debiel voor woorden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173141785
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Uh, ze heeft haarfijn uitgelegd waarom ze dat niet kan doen. Kijk jij wel?
Omdat Cersei anders naar het noorden marcheert? Wat heeft Dany daar dan? De Unsullied zitten (waarschijnlijk in een siege van Euron) op Casterly Rock. Uit niets blijkt dat Dany ook maar enige controle over wat voor gebied dan ook heeft, behalve die rots waar ze op zit.

Of heeft Dany de Dothraki in the Reach achter gelaten en heeft ze daar nu controle over?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:44:15 #256
35723 crew  GGMM
pi_173141814
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:42 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Omdat Cersei anders naar het noorden marcheert? Wat heeft Dany daar dan? De Unsullied zitten (waarschijnlijk in een siege van Euron) op Casterly Rock. Uit niets blijkt dat Dany ook maar enige controle over wat voor gebied dan ook heeft, behalve die rots waar ze op zit.
Dat dus. Ze heeft helemaal nergens controle over. Gewoon een drogreden omdat ze per se willen dat het zo verloopt in plaats van op de veel logische maar saaiere manier.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 18:46:51 #257
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173141867
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:28 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Met Cersei valt niet te praten, dus in Jon z'n geval help je of Dany om Cersei af te zetten en zo Dany en de mensen die nog achter Cersei staan mee te laten vechten tegen de WW of je laat Dany en Cersei het lekker uitzoeken en gaat terug naar het noorden om met je eigen legers tegen de WW te vechten en hoopt op het beste. Maar Jon z'n plan is om met 3 man een wight te gaan vangen bij Eastwatch (Terwijl je van Bran weet dat dat hele dode leger daarheen marcheert) om het zuiden over te halen en dat op aanraden van Tyrion die weet dat Cersei de minst rationele persoon in heel Westeros is.
Mocht Cersei en het hele team om haar heen alsnog niet geloven dat er ondoden zijn als er een ondode voor haar staat, dan hebben ze nog altijd de eerder genoemde Citadel die ze de wight kunnen laten zien.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 14 augustus 2017 @ 18:47:57 #258
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173141889
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik heb prima opgelet. Het plan is en blijft gewoon te debiel voor woorden.
Oh, vandaar dat je het doel van het hele plan dat je loopt af te kraken niet eens wist. Omdat je zo goed oplet. :D

:')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173141912
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik heb prima opgelet. Het plan is en blijft gewoon te debiel voor woorden.
Ga maar weer lekker GTST kijken, misschien dat je het daar wel kan volgen ^O^
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:49:47 #260
35723 crew  GGMM
pi_173141915
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:47 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oh, vandaar dat je het doel van het hele plan dat je loopt af te kraken niet eens wist. Omdat je zo goed oplet. :D

:')
Dat ik dacht dat het voor de overtuiging van beiden was, in plaats van enkel Cersei, doet niks af van het plan op zich, helder licht. Het plan blijft dat ze met 8 man over de muur gaan naar dat teringgrote leger om één ondode mee te nemen of niet?

Ik hoop dat je je bewust dom houdt om een discussie te ontwijken, want anders is het triest gesteld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:50:55 #261
35723 crew  GGMM
pi_173141925
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:49 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ga maar weer lekker GTST kijken, misschien dat je het daar wel kan volgen ^O^
OMG, lees.

Dat ik dacht dat het voor de overtuiging van beiden was, in plaats van enkel Cersei, doet niks af van het plan op zich, helder licht. Het plan blijft dat ze met 8 man over de muur gaan naar dat teringgrote leger om één ondode mee te nemen of niet?

Geen wonder dat je dit normaal vindt, je volgt de helft van de discussie hier al niet, laat staan dat je onlogische dingen in een serie herkent.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:52:51 #262
35723 crew  GGMM
pi_173141952
Dat plan van LittleFinger snap ik ook niet helemaal. Dat was dat was toch dat briefje van Sansa van seizoen 2 ofzo? Het is toch logisch dat ze toen deed wat haar opgedragen werd? Wat moet Arya anders denken?

Kan iemand die wél heeft opgelet dit aub uitleggen? :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 18:52:53 #263
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173141953
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat ik dacht dat het voor de overtuiging van beiden was, in plaats van enkel Cersei, doet niks af van het plan op zich, helder licht. Het plan blijft dat ze met 8 man over de muur gaan naar dat teringgrote leger om één ondode mee te nemen of niet?

Ik hoop dat je je bewust dom houdt om een discussie te ontwijken, want anders is het triest gesteld.
_O-

Dit is of een hele goede trollpoging, of je hebt echt een hilarisch gebrek aan zelfkennis. Ik ga niet eens meer de moeite doen om de dingen dit je in deze post fout hebt te herstellen. In beide gevallen heeft het toch geen zin. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173141955
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

OMG, lees.

Dat ik dacht dat het voor de overtuiging van beiden was, in plaats van enkel Cersei, doet niks af van het plan op zich, helder licht. Het plan blijft dat ze met 8 man over de muur gaan naar dat teringgrote leger om één ondode mee te nemen of niet?

Geen wonder dat je dit normaal vindt, je volgt de helft van de discussie hier al niet, laat staan dat je onlogische dingen in een serie herkent.
Dus als de Navy SEALs iemand moeten bevrijden/oppakken kun je eigenlijk beter je hele landmacht sturen? Dat is inderdaad een stuk logischer ^O^
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:53:27 #265
35723 crew  GGMM
pi_173141963
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:52 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ga niet eens meer de moeite doen om de dingen dit je in deze post fout hebt te herstellen. I
Dat dacht ik al. :) Uitgeluld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173141964
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:46 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Mocht Cersei en het hele team om haar heen alsnog niet geloven dat er ondoden zijn als er een ondode voor haar staat, dan hebben ze nog altijd de eerder genoemde Citadel die ze de wight kunnen laten zien.
Wie gaat die ondode naar haar toe brengen dan? DHL pakketservice? Dany die claimt de rightful queen te zijn? Jon die claimt king of the north te zijn? En dan gelooft Cersei dat niet en dan zegt ze "Ik geloof je niet maar misschien heb je elders meer geluk." Iedereen die niet voor Cersei is is in haar gedachten tegen haar. Wat weerhoudt Cersei ervan om degene die dat ding komt afleveren ter plekke de strot door te snijden?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173141965
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Toch raar dat het noorden ook geen man meestuurt met Jon voor die missie. Dit is eigenlijk gewoon zelfmoord plegen.
wedden van niet ;)

hoewel ik denk dat thoros en beric eraan gaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:53:45 #268
35723 crew  GGMM
pi_173141966
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dus als de Navy SEALs iemand moeten bevrijden/oppakken kun je eigenlijk beter je hele landmacht sturen? Dat is inderdaad een stuk logischer ^O^
Waar zeg ik dat? :?

Waar slaat deze vergelijking op? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:55:03 #269
35723 crew  GGMM
pi_173141982
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

wedden van niet ;)

hoewel ik denk dat thoros en beric eraan gaan
Er zullen een paar side-characters doodgaan, maar dat dit plan gaat lukken is duidelijk ja,

Dit had zekere dood van alle 8 moeten betekenen, maar Jon gaat neit dood want hij heeft nog een rol te spelen.

Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173141985
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat ik dacht dat het voor de overtuiging van beiden was, in plaats van enkel Cersei, doet niks af van het plan op zich, helder licht. Het plan blijft dat ze met 8 man over de muur gaan naar dat teringgrote leger om één ondode mee te nemen of niet?

Ik hoop dat je je bewust dom houdt om een discussie te ontwijken, want anders is het triest gesteld.
Het oorspronkelijke plan was om dat met Jon en Gendry (en misschien Tormund en wat wildlings) te doen, hè. Dat de BWB daar zou zitten en mee zou willen wisten ze ook niet van tevoren.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173141991
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? :?

Waar slaat deze vergelijking op? :?
Jij zegt dat een missie met 8 man nergens op slaat, dus Jon kan volgens jou beter met het hele noorden achter de muur gaan om een wight te gaan vangen? Nee dat is lekker logisch, liever 8 doden dan je hele leger. Daarnaast kunnen 8 man een stuk effectiever zijn dan een heel leger, daarom ook de vergelijking met de Navy SEALs.

Dit is de enige kans om de oorlog bij de Wall te winnen, dus dan zijn zo'n maatregelen nodig.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:56:28 #272
35723 crew  GGMM
pi_173142000
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:55 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke plan was om dat met Jon en Gendry (en misschien Tormund en wat wildlings) te doen, hè. Dat de BWB daar zou zitten en mee zou willen wisten ze ook niet van tevoren.
Snap ik, ik ben te kort door de bocht.

Maar dat maakt het plan slechts debieler. Ze waren dus van plan met 3 man een leger aan te vallen en een man te ontvoeren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 18:56:49 #273
35723 crew  GGMM
pi_173142010
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:55 schreef lord_bono het volgende:
Jij zegt dat een missie met 8 man nergens op slaat, dus Jon kan volgens jou beter met het hele noorden achter de muur gaan om een wight te gaan vangen
Dit moet de meest ridicule redenatie zijn die ik ooit ergens heb gelezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142024
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er allemaal gebeurt op dit moment Beyond the Wall, maar tijdens de serie hebben we op meerdere momenten kleinere groepen wights gezien. Bijv. in de eerste aflevering van deze show.

En de Reach is niet zowat dood, al had ik Dickon ook liever levend gezien. House Tyrell is in z'n voornaamste lijn wel volledig uitgestorven. De Tarly's hebben alleen hun leider en voornaamste opvolger verloren.
De Reach is de 2 grootste huizen kwijt. Daar gaat deze serie niks meer aan doen hoor net als met Dorne. En Euron is ook verdwenen ineens :P Het tempo deze episode was ook weer _O-
pi_173142029
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:21 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het is extreem riskant en heeft een kleine slagingskans, maar wat is jouw alternatief? Wachten tot de wights naar je toekomen en dan kansloos ten onder gaan?
Zet Cersei op een draak en vlieg haar erheen gr gr
  maandag 14 augustus 2017 @ 18:57:55 #276
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173142030
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:53 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Wie gaat die ondode naar haar toe brengen dan? DHL pakketservice? Dany die claimt de rightful queen te zijn? Jon die claimt king of the north te zijn? En dan gelooft Cersei dat niet en dan zegt ze "Ik geloof je niet maar misschien heb je elders meer geluk." Iedereen die niet voor Cersei is is in haar gedachten tegen haar. Wat weerhoudt Cersei ervan om degene die dat ding komt afleveren ter plekke de strot door te snijden?
Een indirecte meeting met mensen die Cersei vertrouwt, of een meeting op een neutrale plek. Om maar iets te noemen. Dit zijn twee opties, dat betekent niet dat dit de enige twee opties zijn. Er zijn heel veel manieren om het risico te beperken. Vergeet niet dat Cersei ervan overtuigt was dat ze gingen verliezen toen Jaime haar vertelde over de Dothraki en de draken, totdat Jaime via Tyrion te horen kreeg dat Dany een wapenstilstand wil. Cersei ziet die wapenstilstand als middel om toch nog te kunnen winnen. Hoe ze dat wil doen, is me niet duidelijk, maar het was voor mij wel duidelijk dat Cersei ook een wapenstilstand wilde. Zelfs als ze die wil als valstrik, zal ze er toch in eerste instantie voor moeten zorgen dat dat besproken kan worden. Als ze messengers gaat vermoorden, kan ze dat wel schudden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173142079
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:57 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Een indirecte meeting met mensen die Cersei vertrouwt, of een meeting op een neutrale plek. Om maar iets te noemen. Dit zijn twee opties, dat betekent niet dat dit de enige twee opties zijn. Er zijn heel veel manieren om het risico te beperken. Vergeet niet dat Cersei ervan overtuigt was dat ze gingen verliezen toen Jaime haar vertelde over de Dothraki en de draken, totdat Jaime via Tyrion te horen kreeg dat Dany een wapenstilstand wil. Cersei ziet die wapenstilstand als middel om toch nog te kunnen winnen. Hoe ze dat wil doen, is me niet duidelijk, maar het was voor mij wel duidelijk dat Cersei ook een wapenstilstand wilde. Zelfs als ze die wil als valstrik, zal ze er toch in eerste instantie voor moeten zorgen dat dat besproken kan worden. Als ze messengers gaat vermoorden, kan ze dat wel schudden.
Cersei/Qyburn gaan echt wel kijken als ze met een wight aankomen zetten, zeker Qyburn zal dat erg interessant vinden :9
pi_173142094
Dany vliegt gewoon nog naar het noorden toe joh. Hoe ze ook keek toen Jon wegliep. Die zullen wel gaan ketsen. Gendry en ser Davos ie echt een goden duo _O_
pi_173142104
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Er zullen een paar side-characters doodgaan, maar dat dit plan gaat lukken is duidelijk ja,

Dit had zekere dood van alle 8 moeten betekenen, maar Jon gaat neit dood want hij heeft nog een rol te spelen.

Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. :')
als jaimie met dat harnas uit die rivier kan komen dan kan jon ook een kunst uithalen north of the wall :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 19:02:11 #280
42184 crew  DaMart
pi_173142113
Toffe aflevering weer _O_.

Jon is dus niet eens een bastaard meer, maar een zoon uit een legitiem huwelijk.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:02:27 #281
35723 crew  GGMM
pi_173142122
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

als jaimie met dat harnas uit die rivier kan komen dan kan jon ook een kunst uithalen north of the wall :P
Precies, alle geloofwaardigheid die de serie had is allang verdwenen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142140
Maar dat Jon en Jorah niet hebben gesproken viel me wel wat tegen. En ik had Jaime en Tyrion ook graag langer horen praten, maarja er is gewoon tijdgebrek
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:04:16 #283
35723 crew  GGMM
pi_173142162
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
Maar dat Jon en Jorah niet hebben gesproken viel me wel wat tegen.
Klopt, ik had wel een scene over z'n zwaard verwacht.

quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
maarja er is gewoon tijdgebrek
Daar hebben ze zelf voor gekozen.

Maar inderdaad, het gaat nu met de snelheid van een superhelden-film opeens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142177
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies, alle geloofwaardigheid die de serie had is allang verdwenen.
misschien flikt drogon weer een fighting pits of meereen act, maar dan met ww's ipv de harpys. de geloofwaardigheid is niet meer wat het ooit was nee :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:05:12 #285
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173142188
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De Reach is de 2 grootste huizen kwijt. Daar gaat deze serie niks meer aan doen hoor net als met Dorne. En Euron is ook verdwenen ineens :P Het tempo deze episode was ook weer _O-
Nogmaals, de Tarly's zijn twee mannen kwijt. Meer niet. Die zijn niet helemaal uitgestorven ineens. Maar als het je puur gaat om het in de serie houden van de Reach, wat had je daar dan nog van verwacht?

Er zijn wel meer gebieden waar hele seizoenen niks of nauwelijks gebeurd. Van The Vale hebben we wat ridders gezien, maar de regio zelf is maar heel even in beeld gekomen toen Tyrion mocht toekijken hoe Lord Robin borstvoeding kreeg en toen Sansa daar was. De Westerlands hebben we volgens mij alleen gezien bij de aanval op Casterly Rock en heel misschien in een scene van Robb of Tywin. Dorne is hele seizoenen niet in beeld geweest. De Iron Islands zijn hele seizoenen niet in beeld geweest. De Stormlands hebben we mogelijk nog helemaal niet gezien.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:05:21 #286
35723 crew  GGMM
pi_173142193
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:04 schreef Slayage het volgende:
misschien flikt drogon weer een fighting pits of meereen act, maar dan met ww's ipv de harpys.
Die scene vind ik ook nog steeds debiel. :@
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:07:00 #287
35723 crew  GGMM
pi_173142238
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Nogmaals, de Tarly's zijn twee mannen kwijt. Meer niet. Die zijn niet helemaal uitgestorven ineens. Maar als het je puur gaat om het in de serie houden van de Reach, wat had je daar dan nog van verwacht?

Er zijn wel meer gebieden waar hele seizoenen niks of nauwelijks gebeurd. Van The Vale hebben we wat ridders gezien, maar de regio zelf is maar heel even in beeld gekomen toen Tyrion mocht toekijken hoe Lord Robin borstvoeding kreeg en toen Sansa daar was. De Westerlands hebben we volgens mij alleen gezien bij de aanval op Casterly Rock en heel misschien in een scene van Robb of Tywin. Dorne is hele seizoenen niet in beeld geweest. De Iron Islands zijn hele seizoenen niet in beeld geweest. De Stormlands hebben we mogelijk nog helemaal niet gezien.
Klopt, stom is dat inderdaad.

Ze hadden het heel makkelijk kunnen doen door een paar vlaggen van andere houses af en toe tijdens battle's te laten zien, maar die zijn opeens alleen nog maar van het grootste relevantste huis.

Echt lui. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142239
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Die scene vind ik ook nog steeds debiel. :@
wel een mooie uitvoering :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142260
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Nogmaals, de Tarly's zijn twee mannen kwijt. Meer niet. Die zijn niet helemaal uitgestorven ineens. Maar als het je puur gaat om het in de serie houden van de Reach, wat had je daar dan nog van verwacht?

Er zijn wel meer gebieden waar hele seizoenen niks of nauwelijks gebeurd. Van The Vale hebben we wat ridders gezien, maar de regio zelf is maar heel even in beeld gekomen toen Tyrion mocht toekijken hoe Lord Robin borstvoeding kreeg en toen Sansa daar was. De Westerlands hebben we volgens mij alleen gezien bij de aanval op Casterly Rock en heel misschien in een scene van Robb of Tywin. Dorne is hele seizoenen niet in beeld geweest. De Iron Islands zijn hele seizoenen niet in beeld geweest. De Stormlands hebben we mogelijk nog helemaal niet gezien.
Ja precies. Ze gaan nu straks dus een grote oorlog vechten tegen de WW met alleen het noorden, Vale, Dany en de Lannisters. Dat is gewoon raar en zo gaat het in de boeken echt nooit. Al geloof ik nog wel dat Gendry de stormlands erbij haat halen. Ze hadden Dickon toch kunnen laten leven. Dat was wat geloofwaardiger. Of Dany had in ieder geval iemand warden of the south moeten maken. Nu horen we er waarschijnlijk nooit meer wat van
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:08:36 #290
35723 crew  GGMM
pi_173142269
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

wel een mooie uitvoering :Y
Mwah, ik stoorde me er aan dat ze moest vluchten op die draak omdat ze verloor en dat ze die anderen (Jorah, Tyron, Greyworm,..) achterliet en die het daarna blijkbaar gewoon overleefde. :')
Daarnaast een beetje voorspelbaar dat die draak op het laatste moment zou komen.

Maar als je puur visueel bedoelt dan geef ik je gelijk. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142279
Tormund was ook weer een baas.
pi_173142301
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mwah, ik stoorde me er aan dat ze moest vluchten op die draak omdat ze verloor en dat ze die anderen (Jorah, Tyron, Greyworm,..) achterliet en die het daarna blijkbaar gewoon overleefde. :')
Daarnaast een beetje voorspelbaar dat die draak op het laatste moment zou komen.

Maar als je puur visueel bedoelt dan geef ik je gelijk. :)
daar moet je die scene ook voor kijken ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173142316
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

als jaimie met dat harnas uit die rivier kan komen dan kan jon ook een kunst uithalen north of the wall :P
Ach, in mijn ogen is het nog steeds dat het diepe water waarin Jaimie valt meer een metafoor is, voor het zinken in wanhoop. :)

Wat ik als kijker en non-lezer nog steeds niet helemaal snap is hoe Arya een volleerd faceless woman kan worden, of zo lijkt het. Ze zeiden in de serie al dat zij nooit een echt lid kan worden, waarschijnlijk verwijzend naar haar afkomst, dat ver legt van de oorspronkelijke slaven die de faceless god volgden. Ondanks haar dubieuze afstuderen door het gevecht met die truttige trainee, is ze vrij plotseling een face changer en volleerd martial swords(wo)man.

Dat komt op mij wat 'gemakkelijk' over.
1 + 1 = blauw
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:11:19 #294
35723 crew  GGMM
pi_173142319
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

daar moet je die scene ook voor kijken ;)
Daar moet je de hele serie tegenwoordig voor kijken. :'(

Oke en ik ben benieuwd wat voor einde ze er aan breien. Al is het duidelijk niet zo uitgebreid als in de boeken (hopelijk) het geval gaat zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:11:48 #295
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173142328
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:08 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja precies. Ze gaan nu straks dus een grote oorlog vechten tegen de WW met alleen het noorden, Vale, Dany en de Lannisters. Dat is gewoon raar en zo gaat het in de boeken echt nooit. Al geloof ik nog wel dat Gendry de stormlands erbij haat halen. Ze hadden Dickon toch kunnen laten leven. Dat was wat geloofwaardiger. Of Dany had in ieder geval iemand warden of the south moeten maken. Nu horen we er waarschijnlijk nooit meer wat van
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom het doden van twee Tarly's er volgens jou voor zorgt dat de Reach niet mee gaat vechten tegen de White Walkers. Helemaal aangezien je blijkbaar wel denkt dat de terugkomst van Gendry voldoende is om de Stormlands erbij te betrekken.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:11:55 #296
35723 crew  GGMM
pi_173142334
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:11 schreef Kamina het volgende:
Ach, in mijn ogen is het nog steeds dat het diepe water waarin Jaimie valt meer een metafoor is, voor het zinken in wanhoop. :)
Wat?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:12:34 #297
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173142346
Dany weer een stapje dichter bij batshit crazy. Je vijanden verbranden, identiek aan de mad king. Goed idee als men je al wnatrouwt
Laffe huichelaar
pi_173142350
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:09 schreef hafcfan het volgende:
Tormund was ook weer een baas.
zijn aanwezigheid is alleen geweldig. die gezichtsuitdrukkingen van hem _O_

"is het niet jouw taak om domme ideeen uit zijn hoofd te praten?"
"and the big woman?"
"moeten we de koningin met de draken overtuigen of die haar broer neukt"

:7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 14 augustus 2017 @ 19:12:56 #299
35723 crew  GGMM
pi_173142353
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:11 schreef Kamina het volgende:

Wat ik als kijker en non-lezer nog steeds niet helemaal snap is hoe Arya een volleerd faceless woman kan worden, of zo lijkt het. Ze zeiden in de serie al dat zij nooit een echt lid kan worden, waarschijnlijk verwijzend naar haar afkomst, dat ver legt van de oorspronkelijke slaven die de faceless god volgden. Ondanks haar dubieuze afstuderen door het gevecht met die truttige trainee, is ze vrij plotseling een face changer en volleerd martial swords(wo)man.

Dat komt op mij wat 'gemakkelijk' over.
Eens, ze heeft 0,0 seconden met een zwaard geoefend in Braavos. Slaat in principe nergens op, nee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173142374
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:11 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ach, in mijn ogen is het nog steeds dat het diepe water waarin Jaimie valt meer een metafoor is, voor het zinken in wanhoop. :)

a figure of speech dus net als de WW's of the wall of dat jaimie en cersei batsen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')