abonnement Unibet Coolblue
pi_173119702
De meesten hebben ze wel, maar hoe ver ga je in het vertellen van je priveleven?
Je zit gemiddeld toch zo'n 7 uur per dag met elkaar opgescheept en ziet ze langer dan kennissen of vrienden.
TS kennen ze na al die jaren door en door, en ik de meeste ook. Al zijn er bij die totaal niets loslaten, van die vage stille.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173119736
Ik vertel helemaal niks en vraag ook niks.
pi_173119761
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:34 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik vertel helemaal niks en vraag ook niks.
Jij staat dan ook bekend als de autist van de afdeling.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_173119810
Bepaalde collega's beschouw ik als vrienden en spreek ik af en toe ook af mee buiten werktijden, daar deel ik meer persoonlijke dingen mee.

Met het gros van de collega's gaat het over wederzijdse interesses, koetjes en kalfjes en lokale evenementen bijvoorbeeld.
pi_173119844
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:34 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik vertel helemaal niks en vraag ook niks.
Een stille dus? ik heb altijd het gevoel dat die iets te verbergen hebben.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173119929
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:36 schreef racerdkb het volgende:
Bepaalde collega's beschouw ik als vrienden en spreek ik af en toe ook af mee buiten werktijden, daar deel ik meer persoonlijke dingen mee.

Met het gros van de collega's gaat het over wederzijdse interesses, koetjes en kalfjes en lokale evenementen bijvoorbeeld.
Precies dit ja.
pi_173119945
Bij sommigen vertel ik wel wat uit mijn privéleven, maar daar heb ik ook echt een klik mee. Waar ik geen klik mee voel vertel ik niets en zijn de gesprekken slechts oppervlakkig.
pi_173119993
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jij staat dan ook bekend als de autist van de afdeling.
Nee hoor, ik ben heel sociaal in de omgang, maar van mn eerdere werk als barkeeper heb geleerd hoe je 'relaties' met mensen kan hebben zonder het over je eigen priveleven te hebben.

quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:38 schreef halfway het volgende:

[..]

Een stille dus? ik heb altijd het gevoel dat die iets te verbergen hebben.
Ben niet stil, maar heb genoeg te verbergen/verzwijgen. Bijvoorbeeld dat ik blow, zoiets kan je beter verzwijgen.
pi_173120003
Ik vraag veel en vertel praktisch niks. Heb graag de overhand.
  † In Memoriam † zondag 13 augustus 2017 @ 20:45:57 #10
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_173120089
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij sommigen vertel ik wel wat uit mijn privéleven, maar daar heb ik ook echt een klik mee. Waar ik geen klik mee voel vertel ik niets en zijn de gesprekken slechts oppervlakkig.
Dit
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:00:31 #11
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173120589
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:36 schreef racerdkb het volgende:
Bepaalde collega's beschouw ik als vrienden en spreek ik af en toe ook af mee buiten werktijden, daar deel ik meer persoonlijke dingen mee.

Met het gros van de collega's gaat het over wederzijdse interesses, koetjes en kalfjes en lokale evenementen bijvoorbeeld.
_O_
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173120757
Ik niet zo ver, maar blijkbaar mag het wel iets meer qua vertellen van interesses. Nou oke, doe ik dat. Maar vind wel dat je niet alles hoeft te bespreken, collega's zijn meestal geen vrienden. Echte issues bespreek je maar ergens anders. Zolang ze maar globaal weten wie ik ben en wat mijn interesses zijn vind ik het best.
pi_173121919
Als je priveleven goed is kan je het gewoon vertellen zonder dat ze je kunnen pakken. Als dat niet zo is dan kan je beter het er niet over hebben. Heeft niks te maken met overhand hebben, tenzij je graag anderen wil kunnen pakken terwijl jij eigenlijk net zo slecht bezig bent.

Ik ben vrij open zolang het binnen de normale maatstafen is. Als je zelf wat meer vertelt kan je ook oprecht wat meer over anderen vragen zonder dat je een lul bent.

En die stille die ik ken zijn soms gemeen maar hebben ook geen echt sociaal leven verder dus ja. Het 1 verklaart het ander ook wat dat betreft en daar mag je ook best rekening mee houden als je zelf het wel voor elkaar hebt.
Fylax is op televisie geweest
pi_173122081
Collegae zijn doorgaans geen mensen die je zelf hebt uitgekozen om je vrienden te zijn. Dat heeft je werkgever voor jou gedaan. Met een aantal kun je prima opschieten, een aantal zou je wel kunnen schieten en het gros werk je gewoon mee samen en that's it.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_173125689
Mn directe collega's vertel ik nagenoeg alles.. vaak ook voor een objectief ordeel ofzo..

Dat zijn er maar 2 van de 200.
pi_173126195
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:42 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ben niet stil, maar heb genoeg te verbergen/verzwijgen. Bijvoorbeeld dat ik blow, zoiets kan je beter verzwijgen.
Wodan, morgenvroeg om 08:30 op mijn kantoor!

Gr
je baas
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')