abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 augustus 2017 @ 02:13:10 #101
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173127769
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Wouters tijd heb ik niet meegemaakt, dus kan ik niet over oordelen. Maar Keizer zal minder snel zijn zin doordrukken ja, want die is gigantisch blij dat hij überhaupt hoofdtrainer van Ajax is.
Die was ook zo slap en zonder persoonlijkheid . Maar nu heb je geen f-side die even laat merken wat ze ervan vinden


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 14 augustus 2017 @ 02:27:28 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173127840
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 02:13 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die was ook zo slap en zonder persoonlijkheid . Maar nu heb je geen f-side die even laat merken wat ze ervan vinden


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kuttrommels _O- En die hoge heren inderdaad :')
Oh.
  maandag 14 augustus 2017 @ 02:46:13 #103
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173127882
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die kuttrommels _O- En die hoge heren inderdaad :')
Lekker dat 100 jarig bestaan vieren met een nederlaag tegen fc Vennegoor of Hesselink op een druilerige regenachtige dag

Genieten
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 14 augustus 2017 @ 06:36:17 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173128244
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2017 00:27 schreef eight het volgende:

[..]

Excelsior, Roda JC, Sparta, Heracles, ADO,PEC en VVV inmiddels

Feiten:
- Alle technische vaardigheden zoals passen, trappen, aannemen zijn anders op kunstgrasvelden

-Competitievervalsing

-Meer kans op blessures

- Leuk voetballen is onmogelijk

-Beïnvloedt de ontwikkeling van het Nederlands voetbal op een negatieve manier

Reactie KNVB: We zien ook voordelen in kunstgras. Dat is begrijpelijk als je kijkt naar de financiën en de belastbaarheid van een kunstgrasveld" ;( x oneindig

Het standpunt van de KNVB hierin is werkelijk onbegrijpelijk. Het lijkt wel of ze een 2de agenda hebben.
De helft van je feiten zijn meningen. Prima meningen, dat wel, maar geen feiten.
pi_173128443
Spannende dagen dus. Veel F5'en. :9~
  maandag 14 augustus 2017 @ 08:07:18 #106
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173128465
er komen dus 2 verdedigers bij en een controlerende middenvelder.
Sanchez is gewoon weg, leuk die spierballentaal van Overmars, maar hij staat machteloos.

die speler van Heerenveen staat hopelijk snel in de basis, die kan blijkbaar echt wel ballen.

afgelopen wedstrijd niet gezien, was van plan hem terug te kijken. blij dat ik dat niet gedaan heb.
spannende en interessante weken nog dus.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173128522
quote:
'Ajax zou voor hen ruim 150 miljoen euro kunnen ontvangen’

Het lijkt onwaarschijnlijk dat Ajax na Davinson Sánchez meer belangrijke spelers laat gaan, maar de telefoon van directeur spelersbeleid Marc Overmars staat wel roodgloeiend. Volgens De Telegraaf stromen de aanbiedingen voor met name vier voetballers van de Amsterdammers binnen in de Johan Cruijff ArenA.

“Er liggen (direct of indirect) biedingen voor André Onana, Matthijs de Ligt, Hakim Ziyech en Kasper Dolberg, voor wie Ajax samen ruim honderdvijftig miljoen zou kunnen ontvangen. Er klinkt (zolang het verantwoord is) steevast: niet te koop!”, zo valt er in het dagblad te lezen.

Ajax vindt het financiële aspect in principe ondergeschikt aan het sportieve, zo klinkt het, maar toch lijkt men deze week afscheid te nemen van Sánchez. Een bod van veertig miljoen euro van Tottenham Hotspur werd afgewezen, maar die club is nog altijd geïnteresseerd en ook Real Madrid en Chelsea zijn in de markt voor de Colombiaan.
VZ.nl



  maandag 14 augustus 2017 @ 08:40:00 #108
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173128624
quote:
Het lijkt er op dat Davinson Sanchez alsnog gaat vertrekken bij Ajax. De club heeft later vandaag een overleg met de zaakwaarnemer en de verdediger. In dat overleg gaat Ajax de Colombiaan nog één keer een aanbod doen, maar inmiddels is het besef er dat het moeilijk wordt Sanchez te behouden.

Ajax heeft nog wel de hoop dat het bod van veertig miljoen wat omhoog gaat. Inmiddels hebben Chelsea en Real Madrid ook een bod in voorbereiding. Echter heeft Sanchez na een gesprek met Tottenham-trainer Mauricio Pochettino een voorkeur voor de Premier League club.

Bron: telesport
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173128677
Wij zijn Ajax, wij zijn de rijkste :)
pi_173128744
Waarom kopen we niet gewoon Feyenoord en PSV? Dan worden we sowieso kampioen.
pi_173128763
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:40 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Waarom voorkeur voor de club die het minste kan betalen. Beetje jammer dit.
pi_173128785
Ik vraag mij trouwens af waar hij komt te spelen bij Tottenham. Volgens mij is het huidige duo Alderweireld - Vertonghen best wel succesvol.
  maandag 14 augustus 2017 @ 09:03:41 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173128830
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom voorkeur voor de club die het minste kan betalen. Beetje jammer dit.
Zuid Amerikaanse trainer
  maandag 14 augustus 2017 @ 09:09:17 #114
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173128889
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:00 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waar hij komt te spelen bij Tottenham. Volgens mij is het huidige duo Alderweireld - Vertonghen best wel succesvol.
naast vertongen, alderweireld naar buiten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 14 augustus 2017 @ 09:10:39 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173128906
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:09 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

naast vertongen, alderweireld naar buiten.
3 achterin is mode tegenwoordig dus dat zou met hem wel kunnen puur als de mandekker
pi_173128932
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

3 achterin is mode tegenwoordig dus dat zou met hem wel kunnen puur als de mandekker
Hoewel Alderweireld zeker naar de backpositie kan lijkt het me niet dat Pochettino dat snel zou doen. Tenzij hij besluit om een 3-6-1 of 3-5-1-1 te gaan spelen.
pi_173129174
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zuid Amerikaanse trainer
Dan mag hij zelf het verschil bijleggen.
pi_173129566
Als hij echt niet te behouden is hoop ik toch echt wel dat ze nog meer gaan vragen. Als Real en Chelsea hem ook willen... Gewoon tussen de 50-55 miljoen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 14 augustus 2017 @ 09:51:31 #119
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173129596
quote:
Ajax wil deze week toeslaan op de transfermarkt om de selectie verder op peil te brengen en de roep om nieuwe spelers te beantwoorden. In de aanloop naar het debacle bij Heracles sloeg trainer Marcel Keizer al alarm en na de nederlaag (2-1) in Almelo slaakte Joël Veltman een noodkreet. De prioriteit van Ajax ligt bij twee verdedigers, maar ook versterking van andere linies is een reële optie.

De zoektocht naar nieuwe spelers staat los van de zeperd tegen Heracles of het aanstaande vertrek van Davinson Sanchez. De clubleiding maakt al veel langer jacht op spelers met extra kwaliteit. Het probleem waar Ajax voortdurend tegenaan loopt, is dat grote sterren of supertalenten de Eredivisie niet zien zitten. Áls ze het om sportieve redenen toch overwegen, haken ze af omdat in het buitenland astronomische salarissen worden geboden.

Financieel kan Ajax daar met geen mogelijkheid tegen op boksen. In Engeland, Spanje en Duitsland liggen aanbiedingen klaar, die een veelvoud vormen van wat de rijkste club van Nederland kan bieden. Topkwaliteit aantrekken, blijkt daarom bijna een onmogelijke opgave.


Richarlison
Zo sneed het de beleidsbepalers door de ziel dat zij Richarlison als invaller van Watford(!) eergisteren zagen excelleren tegen Liverpool, terwijl zij een mondeling akkoord met de Braziliaan hadden. Aan de megatransfer was maandenlang in stilte gewerkt. Ajax was bereid qua transfersom én salaris diep in de buidel te tasten.

Maar op het moment dat de afspraken – vijf jaar en een salaris van 1,6 miljoen euro bruto – op papier moesten worden gezet, eiste het gevolg van de speler door tussenkomst van Watford opeens een jaarinkomen van een half miljoen euro meer. En dus zette Ajax op het moment dat er bijna overeenstemming was met Fluminense over de transfersom van vijftien miljoen euro (!) met pijn in het hart een streep door de transfer. De hele deal voor één speler zou de club een dikke 25 miljoen euro kosten.

Hand op de knip
Inmiddels wordt men in de directiekamer moe van opmerkingen dat de ’zuinige leiding het liefst de hand op de knip houdt’. Edwin van der Sar, Marc Overmars en Dennis Bergkamp willen naar eigen zeggen niets liever dan het geld laten rollen, maar – volgens de filosofie van Johan Cruijff – wel voor een duidelijke meerwaarde, spelers waarin de opleiding niet voorziet.

De vraag die wel terecht is: waarom Ajax zijn spelersgroep altijd zo laat op orde heeft?

De naam van de verdediger, waarmee Ajax op dit moment al ver is, wordt angstvallig stilgehouden. Uit vrees dat er weer een (nog) kapitaalkrachtigere club doorheen komt fietsen. Op het verlanglijstje van Keizer prijkt naast nóg een verdediger ook een (controlerende) middenvelder. En als zich een buitenkans voordoet, wordt er vlak voor het sluiten van de transfermarkt op 1 september wellicht ook nog een aanvaller gecontracteerd.

Goed figuur slaan
Bij het sleutelen aan een selectie die de landstitel moet grijpen en een goed figuur kan slaan in de Europa League, boekte Ajax afgelopen week twee successen. Rechtsback Luis Manuel Orejuela (21) wordt in Colombia gezien als de opvolger van Santiago Arias in de nationale ploeg. En bij SC Heerenveen wordt getreurd om het vertrek van buitenspeler Dennis Johnsen (19) naar Ajax.

Om de druk bij de nieuwelingen niet al te veel op te voeren, wordt het niet uitgesproken. Maar bij Ajax houdt men er serieus rekening mee dat Orejuela snel kan concurreren met Veltman, die dan weer een optie wordt voor de plaats rechts-centraal in de verdediging. Johnsen start bij Jong Ajax maar wordt in staat geacht snel een plek te veroveren in de selectie (of zelfs basis) van Ajax 1.

Het zijn geluiden die door het tegen de plinten klotsende geld bij Ajax voorbijgaan aan de fans. Net als de positieve berichten over de voor meer dan drie miljoen euro(!) van FC Kopenhagen aangetrokken jeugdspeler Victor Jensen (17). De met Christian Eriksen vergeleken, compleet tweebenige, middenvelder start in Ajax onder 19 maar moet dit seizoen perspectief houden op een (basis)plaats bij het eerste. Volgens de kenners is dat scenario zeer reëel.
pi_173129600
quote:
Hoeveel mio hebben we inmiddels op de bank? :') En wat doen we ermee... :X
  maandag 14 augustus 2017 @ 09:51:49 #121
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173129603
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als hij echt niet te behouden is hoop ik toch echt wel dat ze nog meer gaan vragen. Als Real en Chelsea hem ook willen... Gewoon tussen de 50-55 miljoen.
ach waar hebben we het over.

PSG koopt Neymar voor 220+ en wil dan ook nog even Mpappe halen voor 150+.
gewoon naar de 80 miljoen met Sanchez
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173129612
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:00 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waar hij komt te spelen bij Tottenham. Volgens mij is het huidige duo Alderweireld - Vertonghen best wel succesvol.
Sanchez is wereldtop dus het is eerder de vraag wie van die twee gaat wieberen.
pi_173129648
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:51 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het jammere is dat je wel nieuwe spelers kan kopen, maar je vast blijft zitten aan een trainer die er niet het maximale uit kan halen.
pi_173129651
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als hij echt niet te behouden is hoop ik toch echt wel dat ze nog meer gaan vragen. Als Real en Chelsea hem ook willen... Gewoon tussen de 50-55 miljoen.
Of je nou 40 miljoen gaat krijgen of 60 miljoen het maakt echt geen fuk uit, dat geld komt alleen maar op de bankrekening terecht. Je krijgt er niet een speler voor terug die net zo goed is.

Na deze transfer is geld helemaal niet zo interresant meer voor ajax. Dan staat er zoveel op de bankrekening..

Misschien dat overmars en van der sar zichzelf een grote salarisverhoging gaan geven....

Wat verdienen die gasten eigenlijk....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173129659
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:51 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ach waar hebben we het over.

PSG koopt Neymar voor 220+ en wil dan ook nog even Mpappe halen voor 150+.
gewoon naar de 80 miljoen met Sanchez
Inderdaad. Het grootste verdedigende talent van dit millennium.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')