abonnement Unibet Coolblue
pi_173116441
Deze korte docu over de verloren strafschoppenreeks van de Engelsen tegen de West-Duitsers tijdens het WK van 1990 en de zekerheid dat ze de strafschoppenreeks niet zouden overleven

na 34m, 31s

Peter Shilton (oud doelman): I knew what I was gonna do anyway, that I was basically going to wait as long as I could and trying to read the penalty so if it would hit straight hard I'd still got a chance.

Andere speler: I've played with Peter (Shilton) for many years with Southampton, Derby and England and... I'd never seen him save a penalty.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:21:38 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_173152904
Brian Clough:

"Beckham? His wife can’t sing and his barber can’t cut hair."
On Roy Keane: "I only ever hit Roy the once. He got up so I couldn't have hit him very hard."
On Sven Erikson getting the England job: "At last we’ve appointed a manager who speaks English better than the players."
"When I go, God’s going to have to give up his favourite chair."
"Players lose you games, not tactics. There’s so much crap talked about tactics by people who barely know how to win at dominoes."
"I'm sure the England selectors thought if they took me on and gave me the job, I'd want to run the show. They were shrewd, because that's exactly what I would have done."
After his liver transplant: "To put everybody’s mind at rest, I’d like to stress that they didn’t give me George Best’s old liver."
On his relationship with players: ”We talk about it for twenty minutes and then we decide I was right.”
"I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one."

:7

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 19:54:07 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_173216221
"Ieder elftal heeft pianosjouwers en pianospelers nodig." Johan Boskamp

"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn." Youp van 't Hek

"Ni Zievere…Speile" trainer Raymond Goethals

"Het is niet de sterke die wint, degene die wint is sterk" Franz Beckenbauer

"Ik ben getrouwd met het voetbal en ga vreemd met mijn vrouw" Sir Bobby Robson

"Van alle onbelangrijke zaken is voetbal de belangrijkste" Paus Johannes Paulus II

"Voetbal is als het leven zelve: pure kunst met maar bitter weinig kunstenaars" Herman Brusselmans

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:55:20 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_173238385
"Als iemand mij passeert, gaat-ie er eigenlijk met een stuk van mijn salaris vandoor."
Johan Neeskens
"Zo af en toe raak ik een bal verkeerd, en dan vliegt-ie er wel eens in."
Jan Wouters
"Ik maak 70% van de goals en Wilmots maakt de overige 40%."
Ingo Anderbrugge
"Ik ben blij dat het weer goed gaat met Feyenoord. Ik heb hier toch een paar jaar op de tribune gezeten en dan was ik al tevreden als we de toss wonnen."
Jan Linssen
"Alleen voor Piet Schrijvers komen, stond gelijk aan zelfmoord."
Frank Kramer
"Strafschoppen zou ik het liefst koppend willen nemen."
John Bosman
"Als ik toeschouwer was en ik zag een type Eykelkamp voor de eerste keer voetballen zou ik ook denken: wat moet die vogel nou op een voetbalveld."
René Eykelkamp
"Als speler hoefden ze me na een doelpunt nooit achterna te rennen. Daar had ik de snelheid niet voor."
Willem van Hanegem
"Op de bank krijg je rare gedachten. Dan hoop je dat sommige ploeggenoten er niets van bakken. Of dat ze tegen een blessure aanlopen, geen pijnlijke, maar wel een langdurige. Je voelt je net een benzinepomphouder die erop zit te wachten dat de tent van z'n concurrent vijftig meter verderop in de fik vliegt."
Richard Witschge
"De beste scheidrechter heeft goede ogen en slechte oren."
Mario van den Ende
"Ik was de enige scheidsrechter voor wie de mensen naar het stadion kwamen. Bij Elinkwijk landde ik eens voor de aftrap met een helicopter op de middenstip. Bij PSV - Go Ahead nam ik zelf een corner toen het me allemaal te lang duurde."
Leo Horn

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:56:41 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173238414
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:17:37 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_173239799
quote:
Wat is daar geinig aan ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173242041
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:21 schreef tong80 het volgende:
Brian Clough:

"Beckham? His wife can’t sing and his barber can’t cut hair."
On Roy Keane: "I only ever hit Roy the once. He got up so I couldn't have hit him very hard."
On Sven Erikson getting the England job: "At last we’ve appointed a manager who speaks English better than the players."
"When I go, God’s going to have to give up his favourite chair."
"Players lose you games, not tactics. There’s so much crap talked about tactics by people who barely know how to win at dominoes."
"I'm sure the England selectors thought if they took me on and gave me the job, I'd want to run the show. They were shrewd, because that's exactly what I would have done."
After his liver transplant: "To put everybody’s mind at rest, I’d like to stress that they didn’t give me George Best’s old liver."
On his relationship with players: ”We talk about it for twenty minutes and then we decide I was right.”
"I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one."

:7

:P
"Rome wasn't built in a day. But I wasn't on that particular job."

"I’m not saying he’s pale and thin, but the maid in our hotel room pulled back the sheets and remade the bed without realising he was still in it!"

To the Forest physio after Stuart Pearce suffered concussion: "Tell him he’s Pele and that he’s playing up front for the last 10 minutes."

The Damned United. _O_
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:59:59 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_173242095
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:57 schreef Windhapper het volgende:

[..]

"Rome wasn't built in a day. But I wasn't on that particular job."

"I’m not saying he’s pale and thin, but the maid in our hotel room pulled back the sheets and remade the bed without realising he was still in it!"

To the Forest physio after Stuart Pearce suffered concussion: "Tell him he’s Pele and that he’s playing up front for the last 10 minutes."

The Damned United. _O_
Heb ze niet allemaal gepost. Maar briljante man. Weet niet of je m'n anekdotes/verhalen topic ken in VBL. Heb ik een item aan hem gewijd. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')