abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173116338
Mijn thinkpad g40 moet maar eens naar het afvaldepot. Ik wil de harde schijf verwijderen, zodat niemand meer bij mijn data kan. Maar ik begrijp niet hoe ik die kan verwijderen. Hij zit achter de batterij.
pi_173116442
Gewoon de latoptop vanaf usb booten en de harde schijf formatteren.
Of hem een keer of 40 automatisch laten volschrijven met random data etc. met een tooltje als DBAN. Tenzij je staatsgeheimen op je laptop hebt staan is dat meer dan voldoende.

Alternatief: aangezien je hem toch wil weggooien voldoen een paar klapjes met een hamer ook.
pi_173116557
quote:
Die van mij ziet er anders uit, ik kan niet zo'n groot gedeelte in een keer demonteren. Die van mij heet IBM Thinkpad g40, niet Lenovo.
pi_173116668
Het is deze:
Is hetgeen hij eruit haalt na de batterij, de harde schijf?
pi_173117073
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 18:46 schreef Loekie1 het volgende:
Het is deze:
Is hetgeen hij eruit haalt na de batterij, de harde schijf?
Ja
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:13:00 #7
470598 Geestendans
Danst met geesten
pi_173189249
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 18:37 schreef Kassamiep het volgende:
Gewoon de latoptop vanaf usb booten en de harde schijf formatteren.
Of hem een keer of 40 automatisch laten volschrijven met random data etc. met een tooltje als DBAN. Tenzij je staatsgeheimen op je laptop hebt staan is dat meer dan voldoende.

Alternatief: aangezien je hem toch wil weggooien voldoen een paar klapjes met een hamer ook.
TS: Formatteer je harde schijf NIET als je je bestanden wil bewaren. Formatteren zorgt er namelijk voor dat alle bestanden die op de harde schijf (of partitie) staan worden verwijdert.
Ik dans met humoristische plaaggeesten die mensen kwellen en treiteren. Ze vernietigen bijvoorbeeld vazen en TV's. En ze slaan ook mensen in elkaar.
pi_173200417
Omdat die toch naar het afvaldepot gaat, kan je met een flinke schroevendraaier en eventueel een hamer hier en daar tikken om de harde schijf eruit te krijgen.
Natuurlijk een en ander filmen en op Dumpert zetten met als titel 'Laptop reparatie' :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')