abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:01:12 #251
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173154720
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij bent echt flink van het padje af als je denkt dat iedereen daar of een nazi is.


Dat eerste filmpje. :')

"Links en rechts zoeken gewoon vijanden om zich slachtoffer te kunnen voelen. Door de ander aan te vallen, doen ze niets om hun problemen op te lossen!!!"

Ja joh, negers en Joden voelen zich onterecht slachtoffer van de mensen die oproepen om hen te lynchen en uit te schakelen, en anti-racisten doen niets om racisme op te lossen door een duidelijk tegensignaal te sturen naar racisten. Wat een idioot zeg... :D
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:01:17 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173154723
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:00 schreef Halcon het volgende:
Demonstreren kan prima zonder honkbalknuppels, pistolen e.d.
Je wilt amerikanen hun wapens afpakken, succes :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173154725
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Een revolte
Dat stopt niet hier .
Die gasten gaan door en sommigen gaan terreurgroepen beginnen, met wapens, bommen, al dan niet met uniformen.
Ze voelden zich gesterkt door de haattirades van Trump, toch ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 15-08-2017 11:12:33 ]
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:01:19 #254
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173154726
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarom zou ik een demonstratie in deze vorm ook verbieden. Demonstreren kan prima zonder honkbalknuppels, pistolen e.d.

Of organiseer een petitie of zo. Heeft niemand last van en maak je je punt wel mee.
Waar was je maanden geleden toen anti-fa M80's in het publiek aan het gooien waren en mensen met fietssloten kapot aan het rammen waren?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:01:59 #255
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173154739
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat eerste filmpje. :')

"Links en rechts zoeken gewoon vijanden om zich slachtoffer te kunnen voelen. Door de ander aan te vallen, doen ze niets om hun problemen op te lossen!!!"

Ja joh, negers en Joden voelen zich onterecht slachtoffer van de mensen die oproepen om hen te lynchen en uit te schakelen, en anti-racisten doen niets om racisme op te lossen door een duidelijk tegensignaal te sturen naar racisten. Wat een idioot zeg... :D
Wat een vergelijking. Wow... jij bent echt ver heen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173154755
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je wilt amerikanen hun wapens afpakken, succes :X
Waar zeg ik dat ik wapens af wil pakken? Volgens mij had ik het over deze demonstratie in deze vorm.
pi_173154800
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waar was je maanden geleden toen anti-fa M80's in het publiek aan het gooien waren en mensen met fietssloten kapot aan het rammen waren?
Toen was ik niet op Fok, als je vraag daar over gaat.

Mijn mening over Antifa mogen duidelijk zijn: extremistisch en gewelddadig tuig. Het explosieve sfeertje bij deze demonstratie kwam ook duidelijk van beide kanten. Wat ik hier eerder al zei: twee groepen hooligans misbruiken zo'n discussie om met elkaar te matten.

Als tegenstander van het weghalen van dat beeld, zou ik niet tussen bewapende nazi-uniformen gaan staan. Als voorstander zou ik ook niet tussen bewapende BLM-figuren gaan staan overigens.

Als je het ene niks vindt, wil dat niet zeggen dat je het andere dan per definitie wel goed vindt. Al is dat wel de tendens in deze discussie. Van beide kanten.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:05:56 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173154819
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik wapens af wil pakken? Volgens mij had ik het over deze demonstratie in deze vorm.
Je wilt dus een demonstratie in een andere vorm zonder wapens etc. dat is gelijk aan amerikanen het recht ontzeggen wapens te dragen, dat pikken ze niet.

Ik ben het met je eens maar dat is niet te doen in dat klimaat en zorgt voor nog grotere rellen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:07:26 #259
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173154861
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Misschien staan pro-free-speechers en centrum-mensen daar en komen nazi's er bij staan?
Ever thought of that?
De mars heette 'Unite the Right' en was expliciet bedoeld om met alle stromingen binnen rechts - inclusief de extremistische - een signaal te zenden. Bovendien is het niet zo dat die mensen onverwachts zijn komen opdagen: het was al heel lang duidelijk dat het hele afvalputje van de Amerikaanse samenleving daar zouden komen. Mensen als Richard Spencer en David Duke stonden al heel lang op de gastenlijst.
quote:
[..]

En zo staan aan de andere kant protesters ook mensen met de communistische vlag en anti-fa figuren te "legitimeren".
Tu quoque. Het doet er niets aan af dat die vermeende demonstranten met centrum-mening enorme idioten zijn door daar aanwezig te zijn.
quote:
[..]

Met zo'n uitrusting geef je aan jezelf te willen beschermen. Honkbalknuppels even daar gelaten... een beetje een stevig pak aan waarmee je wat klappen op kan vangen en een schild ben je wat mij betreft niet per se een agressor.
Nee joh, met voetbalschoenen, een voetbalbroek en een voetbalshirt aan ben je ook niet per se een voetballer. Maar hoe groot is die kans?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:08:40 #260
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_173154890
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:53 schreef AchJa het volgende:
Beelden omver trekken weet ik, maar dat ze vervolgens full retard op de brokstukken gaan is toch echt wel een soort Midden Oosten sport...
Waarom denk je dat? :)
Ik denk van niet namelijk; ook dat gebeurd(e) overal. Zoek maar eens op: "Lenin statues destroyed" of "Franco statues destroyed" of nog veel ouder...


Overal een redelijk vergelijkbaar beeld. (Ha! 8-) )
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:09:15 #261
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173154901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toen was ik niet op Fok, als je vraag daar over gaat.

Mijn mening over Antifa mogen duidelijk zijn: extremistisch en gewelddadig tuig. Het explosieve sfeertje bij deze demonstratie kwam ook duidelijk van beide kanten. Wat ik hier eerder al zei: twee groepen hooligans misbruiken zo'n discussie om met elkaar te matten.

Als tegenstander van het weghalen van dat beeld, zou ik niet tussen bewapende nazi-uniformen gaan staan. Als voorstander zou ik ook niet tussen bewapende BLM-figuren gaan staan overigens.

Als je het ene niks vindt, wil dat niet zeggen dat je het andere dan per definitie wel goed vindt. Al is dat wel de tendens in deze discussie. Van beide kanten.
Luister daar kunnen we het best wel over eens zijn. Het is alleen dan vrij frustrerend en oneerlijk (jaja kom me maar een Calimero noemen) dat als links geweld pleegt je daar in het nieuws en op fok niks over hoort in de zin dat het niet sterk veroordeeld wordt. Als rechts iets flikt is het direct het centrum van elke discussie.

Daar zit ergens iets heel erg scheef.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:11:07 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_173154941
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Luister daar kunnen we het best wel over eens zijn. Het is alleen dan vrij frustrerend en oneerlijk (jaja kom me maar een Calimero noemen) dat als links geweld pleegt je daar in het nieuws en op fok niks over hoort in de zin dat het niet sterk veroordeeld wordt. Als rechts iets flikt is het direct het centrum van elke discussie.

Daar zit ergens iets heel erg scheef.
Ja het zijn nazi's. En als je het oneerlijk en frustrerend vindt dat mensen boos zijn op gewelddadige nazi's, dan wordt het tijd voor introspectie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:11:15 #263
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173154943
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat een vergelijking. Wow... jij bent echt ver heen.
Welke vergelijking? Er staat helemaal geen vergelijking in mijn post.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:11:34 #264
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173154952
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Luister daar kunnen we het best wel over eens zijn. Het is alleen dan vrij frustrerend en oneerlijk (jaja kom me maar een Calimero noemen) dat als links geweld pleegt je daar in het nieuws en op fok niks over hoort in de zin dat het niet sterk veroordeeld wordt. Als rechts iets flikt is het direct het centrum van elke discussie.

Daar zit ergens iets heel erg scheef.
Als links,rechts, of wie dan ook geweld pleegt wordt het direct veroordeeld hier op FOK! Door een vrij grote groep mensen.

Helaas is er ook een grotere groep die gelijk tegengeweld gaat aanraden....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173154972
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je wilt dus een demonstratie in een andere vorm zonder wapens etc. dat is gelijk aan amerikanen het recht ontzeggen wapens te dragen, dat pikken ze niet.

Ik ben het met je eens maar dat is niet te doen in dat klimaat en zorgt voor nog grotere rellen.
Ja.

Ik denk dat zo'n treffen tussen twee groepen hooligans vragen om problemen is als beide groepen bewapend zijn.

Het heeft ook geen fluit meer te maken met het uiten van een mening. Ook als pro-wapenbezit en pro-General Lee-standbeeld persoon, zie je, als je er twee tellen over nadenkt, dat dit soort lui de discussie alleen maar verkloten.

Maar goed, ik snap je punt wel hoor. Het kan heel zwart-wit uitgelegd worden, wat hellend vlak-argumenten erbij, etc.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:13:17 #266
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173154976
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Luister daar kunnen we het best wel over eens zijn. Het is alleen dan vrij frustrerend en oneerlijk (jaja kom me maar een Calimero noemen) dat als links geweld pleegt je daar in het nieuws en op fok niks over hoort in de zin dat het niet sterk veroordeeld wordt. Als rechts iets flikt is het direct het centrum van elke discussie.

Daar zit ergens iets heel erg scheef.
Heb je de Hamburg-topics gemist? :D
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:13:53 #267
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173154988
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De mars heette 'Unite the Right' en was expliciet bedoeld om met alle stromingen binnen rechts - inclusief de extremistische - een signaal te zenden. Bovendien is het niet zo dat die mensen onverwachts zijn komen opdagen: het was al heel lang duidelijk dat het hele afvalputje van de Amerikaanse samenleving daar zouden komen. Mensen als Richard Spencer en David Duke stonden al heel lang op de gastenlijst.

[..]

Tu quoque. Het doet er niets aan af dat die vermeende demonstranten met centrum-mening enorme idioten zijn door daar aanwezig te zijn.
Tu quoque geldt alleen maar als iemand anders niet ergens mee begonnen is. Als het OK is voor gematigd links om zich samen te scholen (en ja anti-fa was expliciet uitgenodigd door links een paar demonstraties geleden voor "bescherming") dan is het OK voor rechts om "bescherming" mee te nemen een paar demonstraties later.

Ik vind zelf dat men wapens en shit lekker thuis moet laten en dat de politie actief moet fouilleren en arresteren als je wapens mee neemt naar een demonstratie. Maar laten we wel wezen. Anti-fa pakt gewoon een fietsslot ergens vandaan en ramt er op los. Ga jij dan met een gerust hart naar een demonistratie?

En zo niet... en je blijft thuis.. betekent dat niet gewoon dat links er mee weg komt om jouw vrijheden te verminderen met fysieke intimidatie? Is dat wenselijk in een vrije samenleving?

quote:
[..]

Nee joh, met voetbalschoenen, een voetbalbroek en een voetbalshirt aan ben je ook niet per se een voetballer. Maar hoe groot is die kans?
Een hoop van deze protesten zijn een vorm van LARP-ing wat dat betreft dus dat zou nog best kunnen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:14:26 #268
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173154998
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja het zijn nazi's. En als je het oneerlijk en frustrerend vindt dat mensen boos zijn op gewelddadige nazi's, dan wordt het tijd voor introspectie.
We praten langs elkaar heen, speknek. Je bent het plot kwijt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:15:33 #269
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173155019
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb je de Hamburg-topics gemist? :D
Hamburg werd in de media geportretteerd als zijnde "leuke gezellige protesten met naakte dames en lieve linkse mensjes" tot op het punt dat de halve stad werd gesloopt en niemand er meer omheen kon.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:16:37 #270
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173155047
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hamburg werd in de media geportretteerd als zijnde "leuke gezellige protesten met naakte dames en lieve linkse mensjes" tot op het punt dat de halve stad werd gesloopt en niemand er meer omheen kon.
Net zoals charleston werd gezien als een demonstratie van een stel mafklappende nazi's en anti-fas totdat er doden vielen er niemand meer omheen kon....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173155060
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Luister daar kunnen we het best wel over eens zijn. Het is alleen dan vrij frustrerend en oneerlijk (jaja kom me maar een Calimero noemen) dat als links geweld pleegt je daar in het nieuws en op fok niks over hoort in de zin dat het niet sterk veroordeeld wordt. Als rechts iets flikt is het direct het centrum van elke discussie.

Daar zit ergens iets heel erg scheef.
Dat vind ik ook hoor. Wat ik hier ook al zei: een aantal mensen in dit topic probeert het wel heel geforceerd uit te venten allemaal.

Nederlandse media vind ik ook vrij bevooroordeeld, maar dat maakt niet dat ik opeens tussen nazi-uniformen zou willen staan of het tof vindt dat ze daar rotzooi komen trappen.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:17:40 #272
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173155074
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Tu quoque geldt alleen maar als iemand anders niet ergens mee begonnen is. Als het OK is voor gematigd links om zich samen te scholen (en ja anti-fa was expliciet uitgenodigd door links een paar demonstraties geleden voor "bescherming") dan is het OK voor rechts om "bescherming" mee te nemen een paar demonstraties later.

Ik vind zelf dat men wapens en shit lekker thuis moet laten en dat de politie actief moet fouilleren en arresteren als je wapens mee neemt naar een demonstratie. Maar laten we wel wezen. Anti-fa pakt gewoon een fietsslot ergens vandaan en ramt er op los. Ga jij dan met een gerust hart naar een demonistratie?

En zo niet... en je blijft thuis.. betekent dat niet gewoon dat links er mee weg komt om jouw vrijheden te verminderen met fysieke intimidatie? Is dat wenselijk in een vrije samenleving?
Als dit alleen een demonstratie was geweest van centrum-rechts, was er geen AFA aan te pas gekomen. En de bewering dat de nazi's en de KKK alleen aanwezig waren bij de 'Unite the Right'-demonstratie om de veiligheid van de centrum-rechtse mensen te waarborgen is te dom voor woorden. Dan negeer je volledig wat de organisatoren van die demonstratie zelf hebben gezegd.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:18:25 #273
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173155099
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Net zoals charleston werd gezien als een demonstratie van een stel mafklappende nazi's totdat er doden vielen er niemand meer omheen kon....
Met andere woorden. Je moet een complete stad slopen en meerdere agenten kapot slaan voordat de media schoorvoetend links durft aan te wijzen.

Maar voor rechts is er 1 actie nodig voordat iedereen en dik bovenop zit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173155124
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hamburg werd in de media geportretteerd als zijnde "leuke gezellige protesten met naakte dames en lieve linkse mensjes" tot op het punt dat de halve stad werd gesloopt en niemand er meer omheen kon.
Zodra er bivakmutsen of zonnebrillen of wat dan ook op gaan om een identiteit te verhullen gaat het fout. Of het nou links of rechts is. Zoveel verschil zit daar niet niet in. Meestal volgt er dan geweld.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:19:23 #275
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173155126
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hamburg werd in de media geportretteerd als zijnde "leuke gezellige protesten met naakte dames en lieve linkse mensjes" tot op het punt dat de halve stad werd gesloopt en niemand er meer omheen kon.
In de Hamburg-topics werd er uitgebreid gepraat over hoe links geweld veroorzaakt en zo. Je bewering dat er op FOK! vrijwel geen ruimte is om daarover te praten, is dus aantoonbaar onjuist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')