abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173124376
Ik zou Amrabat zeker meer speeltijd geven in de thuiswedstrijden.,

Sterk aan de bal, kan een actie maken en de bal goed aan de voeten houden

Goede speler. Ik denk vooral dat hij voor Toornstra gaat komen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173124416
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou Amrabat zeker meer speeltijd geven in de thuiswedstrijden.,

Sterk aan de bal, kan een actie maken en de bal goed aan de voeten houden

Goede speler. Ik denk vooral dat hij voor Toornstra gaat komen
Die speelde als een krant, maar Vilhena scoort veel te weinig, Toorn wel
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:39:37 #228
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173124453
Toornstra speelde vandaag misschien iets minder, maar hoort zeker in de basis te staan. Toornstra > Amrabat.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:39:53 #229
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173124465
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou Amrabat zeker meer speeltijd geven in de thuiswedstrijden.,

Sterk aan de bal, kan een actie maken en de bal goed aan de voeten houden

Goede speler. Ik denk vooral dat hij voor Toornstra gaat komen
Ik denk juist meer aan de uitwedstrijden waar de thuisclub toch altijd komt op de één of andere manier en je juist geslepen moet zijn met rust om de wedstrijden te finishen. Niet voor niets dat Toornstra geen uitgoal heeft gemaakt vorig jaar, die maakt zich voornamelijk nuttig als je vol in de aanval bent (thuis).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173124494
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:38 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Die speelde als een krant, maar Vilhena scoort veel te weinig, Toorn wel
Vilhenna speelt niet om te scoren om het spel van de tegenstander te ontregelen.

Dat is ook 1 van de redenen waarom de tegenstander maar 26 procent balbezit had....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173124523
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vilhenna speelt niet om te scoren om het spel van de tegenstander te ontregelen.

Dat is ook 1 van de redenen waarom de tegenstander maar 26 procent balbezit had....
Ja heheh, daarom zeg ik wie haal je eruit voor Amrabat, en 3-4-3 slaat nergens op wanneer je tegenstander met 1 spits speelt.
pi_173124536
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik denk juist meer aan de uitwedstrijden waar de thuisclub toch altijd komt op de één of andere manier en je juist geslepen moet zijn met rust om de wedstrijden te finishen. Niet voor niets dat Toornstra geen uitgoal heeft gemaakt vorig jaar, die maakt zich voornamelijk nuttig als je vol in de aanval bent (thuis).
in de uitwedstrijden krijg je meer ruimte en dan denk ik dat toornstra juist geschikter is om te spelen ivm zijn loopvermogen

Amrabat is juist goed in de kleine ruimte en dus meer geschikt in de kuip

Het aantal doelpunten van toornstra thuis kan gewoon een uitschieter zijn vorig seizoen die niet structureel ieder seizoen zal gebeuren denk ik.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 13 augustus 2017 @ 23:06:07 #233
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173125171
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

in de uitwedstrijden krijg je meer ruimte en dan denk ik dat toornstra juist geschikter is om te spelen ivm zijn loopvermogen

Amrabat is juist goed in de kleine ruimte en dus meer geschikt in de kuip

Het aantal doelpunten van toornstra thuis kan gewoon een uitschieter zijn vorig seizoen die niet structureel ieder seizoen zal gebeuren denk ik.....
Een trend van 14 thuisgoals en 0 uitgoals is geen toeval meer. Bovendien is Toornstra aanvallend duidelijk waardevoller dan Amrabat, dus als je die voor elkaar wisselt creëer je nog minder.

Idee om hem op te stellen in de lastige wedstrijden kan ik wel inkomen
pi_173125368
Toornstra op de bank zetten, jullie zijn niet goed.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173125464
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Een trend van 14 thuisgoals en 0 uitgoals is geen toeval meer. Bovendien is Toornstra aanvallend duidelijk waardevoller dan Amrabat, dus als je die voor elkaar wisselt creëer je nog minder.

Idee om hem op te stellen in de lastige wedstrijden kan ik wel inkomen
! seizoen noem ik geen trend. 3 seizoenen 23 doelpunten, waaronder14 doelpunten.vorig seizoen.

Ik denk dat Gio Toornstra voorlopig gewoon nog wel zal laten staan. Masr het is duidelijk dat Amrabat gewoon een versterking is voor het team.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173125534
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:01 schreef Elan het volgende:

[..]

_O_
Hoe vond je je held spelen?
Met vlagen heel aardig. Maar soms ook onzichtbaar, 2e helft vooral. Maar blijft iemand die met 1 beweging het hele spel kan opentrekken. En als hij elke week een assist aflevert ben ik blij.
pi_173126968
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toornstra op de bank zetten, jullie zijn niet goed.
Dit
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_173127119
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bang voor Twente :') Hou op hoor. Dat moet je thuis gewoon met minstens 3-0 winnen. Zelfs met Erwin Mulder op doel
Om me nog even te verantwoorden, had het over de wedstrijd tegen excelsior op dat plastic klote veld
pi_173127946
Hoogmoed komt ten val...



[ Bericht 3% gewijzigd door F.M.D. op 14-08-2017 03:36:53 ]
  maandag 14 augustus 2017 @ 03:39:17 #240
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173127975
quote:
Alleen die bolle heeft iets teveel praatjes, maar dikke mannen moet je sowieso niet serieus nemen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_173128369
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Waarom steekt die keeper z'n hand op? Voor buitenspel of zo? _O-
Denk omdat Boetius de bal over de achterlijn leek te tikken. Volgens mij was hij net op tijd met die voorzet
pi_173128479
quote:
Terwijl zijn ploeggenoten de 2-1 vierden, nam Justin Bijlow in het doel een slok uit zijn bidon. De doelman had deze zomer best op huurbasis kunnen vertrekken. Maar de in Berkel en Rodenrijs woonachtige jeugdinternational vertelde de clubleiding dat hij de voorkeur gaf aan de status van derde keeper in de Kuip.

Bijlow wil dolgraag het Rotterdamse avontuur in de Champions League meemaken, terwijl hij bovendien zich verzekerd weet van speeltijd in de zogenaamde Youth League, de Champions League voor de hoogste jeugdteams. Bovendien is er voor Bijlow eigenlijk maar één club in de wereld en dat is Feyenoord. Zijn vader Willem is al zijn leven lang een bloedfanatieke supporter van de club en zijn oudere broer Joël haalde ooit als veelbelovende spits de selectie onder trainer Gertjan Verbeek, maar zijn voetbalcarrière werd in de kiem gesmoord door ernstig blessureleed.

De jonge Bijlow hoefde als derde doelman in de Kuip in principe nergens op te rekenen, maar na het door een blessure wegvallen van Kenneth Vermeer en het afhaken van Brad Jones ging zijn droom opeens al i het openingsweekeinde van de eredivisie in vervulling.

Jones, die aan het begin van de week een rugblessure had opgelopen bij het uitstappen uit zijn auto, leek op tijd fit toen hij zaterdag tijdens de laatste training weer op het veld stond. Maar toen de Australiër na die sessie aangaf zich alsnog niet helemaal okselfris te voelen, kwam Bijlow aan bod.
De 19-jarige keeper werd fanatiek toegezongen door de aanhang waar hij tot voor kort zelf deel van uitmaakte. Dezelfde mensen die hij vorig seizoen uit hun dak liet gaan toen hij na de titel de kampioensschaal met een enorme sprint bijna tot achterin in het vak bracht.

Zijn debuut mocht onder de noemer 'uiterst degelijk' worden gecategoriseerd. De tegentreffer, een streep van het Finse talent Frederik Jensen was onhoudbaar. Die 1-1 egaliseerde de stand na de 1-0 van Nicolai Jorgensen. Die veerkracht had FC Twente niet meer na de 2-1 van Berghuis.

ad.nl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173129039
Momentje na de match was ook mooi ja.
En vlak voor de aftrap eigenlijk ook :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 14 augustus 2017 @ 09:40:13 #244
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173129358
Was er niet kapot van gisteren. Behalve de paar hoogtepunten (hier fraai in gifs vastgelegd :) ) weinig te genieten.

Het was retetraag allemaal. Botteghin veel te veel en veel te lang in balbezit. (slim van Twente ook)
Middenveld te afwachtend in de opbouw en sowieso te weinig beweging in de ploeg. Tandje erbij graag.

Boetius was wel goed, op laatste kwartier na. Die nonchalance vond ik nogal misplaatst, zeker bij slechts 2-1.
pi_173129602
Ik heb het hier mensen al eens zien voorspellen:

http://www.ad.nl/dossier-(...)zitter-rvc~a38bc94a/

quote:
Gudde nieuwe directeur KNVB, Jan Smit voorzitter RvC
De nieuwe top van de KNVB krijgt vorm. Vanaf volgende maand is Jan Smit de nieuwe voorzitter van de Raad van Commissarissen. Later dit jaar wordt Eric Gudde, die op 30 november als directeur vertrekt bij Feyenoord, de nieuwe algemeen directeur betaald voetbal van de voetbalbond.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  maandag 14 augustus 2017 @ 09:53:47 #246
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173129641
Met Jans Smit als voorzitter kunnen we het afschaffen van het kunstgras wel vergeten.
pi_173129673
Gudde :D _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173130934
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:40 schreef Rocket Ride het volgende:
Was er niet kapot van gisteren. Behalve de paar hoogtepunten (hier fraai in gifs vastgelegd :) ) weinig te genieten.

Het was retetraag allemaal. Botteghin veel te veel en veel te lang in balbezit. (slim van Twente ook)
Middenveld te afwachtend in de opbouw en sowieso te weinig beweging in de ploeg. Tandje erbij graag.

Boetius was wel goed, op laatste kwartier na. Die nonchalance vond ik nogal misplaatst, zeker bij slechts 2-1.
Ook niet kapot van, Twente was abominabel zwak en dan kom je toch nog in de problemen.
Diks was problematisch in de opbouw aan de rechterkant waardoor Berghuis constant de bal moest gaan halen en voor minder dreiging kon zorgen (itt tot vorig seizoen met Karsdorp)
As vond ik juist wel sterk spelen met name de felheid in de duels van Vilhena was weer genieten, maar daar hebben dan ook eigenlijk geen mutaties plaatsgevonden tov vorig seizoen :P.
blablablabla
  maandag 14 augustus 2017 @ 11:02:35 #249
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173130988
We mogen blij zijn dat we Twente thuis hadden als eerste pot. Dit Feyenoord had ook van Heracles uit verloren. Het wordt ten eerste tijd dat Nieuwkoop weer fit wordt. Diks kan echt niet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173131264
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:02 schreef satecl het volgende:
We mogen blij zijn dat we Twente thuis hadden als eerste pot. Dit Feyenoord had ook van Heracles uit verloren. Het wordt ten eerste tijd dat Nieuwkoop weer fit wordt. Diks kan echt niet.
Hadden we nou maar dat ventje van Sparta gehaald.
blablablabla
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')