abonnement Unibet Coolblue
pi_173113149
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:11 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik graag weer ontopic gaan.
Oh, doe maar zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:13:34 #52
395200 deadprez
One more rail
pi_173113157
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:11 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik graag weer ontopic gaan.
doe niet zo raar

probleemwijken is veel boeiender dan jouw topic
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_173113177
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:11 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik graag weer ontopic gaan.
Haten op Amerika. :')
We hebben het anders wel aan de Amerikanen te danken dat we hier in dit prachtige land geen Duits praten.
paypal.me/taaladvies
pi_173113240
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:14 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Haten op Amerika. :')
We hebben het anders wel aan de Amerikanen te danken dat we hier in dit prachtige land geen Duits praten.
Niet weten dat de opa van Bush de tweede wereldoorlog startte en Hitler financieerde :')
't is natuurlijk een goede tactiek om een oorlog te starten en je vervolgens als held voor te doen als je hem eindelijk beëindigd.

De Amerikanen zijn schuldig aan het starten van de meeste oorlogen sinds de tweede wereldoorlog. Ook is het "dankzij" hun dat Nederland tegenwoordig vol zit van de corruptie in de vorm van haatdragende ideologieën en algemeen geaccepteerde seksuele immoraliteit, en nog meer wickedness.
pi_173113246
paypal.me/taaladvies
pi_173113282
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:17 schreef Firewarrior het volgende:
Ook is het "dankzij" hun dat Nederland tegenwoordig vol zit van de corruptie in de vorm van haatdragende ideologieën en algemeen geaccepteerde seksuele immoraliteit, en nog meer wickedness.
Wat?
paypal.me/taaladvies
pi_173113292
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:20 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Wat?
Denk dat de Amerikanen er wel aan mee "geholpen" hebben om die onzin geaccepteerd en gelegaliseerd te maken. Snap je niet over welke onzin ik het heb?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 16:21:03 ]
pi_173113310
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:20 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Denk dat de Amerikanen er wel aan mee "geholpen" hebben om die onzin geaccepteerd en gelegaliseerd te maken. Snap je niet over welke onzin ik het heb?
Nee.
paypal.me/taaladvies
pi_173113559
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:21 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Nee.
Het feminisme, transgenderisme, cultureel marxisme, homohuwelijken, sjwisme, privileges voor, "minderheden" islamisering, etc.
pi_173113645
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:35 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het feminisme, transgenderisme, cultureel marxisme, homohuwelijken, sjwisme, privileges voor, "minderheden" islamisering, etc.
Wat is er mis met homohuwelijken en feminisme?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173113669
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat is er mis met homohuwelijken en feminisme?
In het kort: het feminisme heeft genderongelijkheid voor mannen veroorzaakt. Mannen worden onderdrukt en gediscrimineerd, terwijl vrouwen van maatschappelijk privileges genieten.

Homohuwelijken zijn onnatuurlijk en raar, en anale seks veroorzaakt ziektes.
pi_173113686
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:42 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

In het kort: het feminisme heeft genderongelijkheid voor mannen veroorzaakt. Mannen worden onderdrukt en gediscrimineerd, terwijl vrouwen van maatschappelijk privileges genieten.

Homohuwelijken zijn onnatuurlijk en raar, en anale seks veroorzaakt ziektes.
Hahaha gekkie toch. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173113694
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hahaha gekkie toch. :P
Je bent gebrainwasht. Wellicht heb ik niet genoeg uitgelegd, maar het klopt wel wat ik zeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 16:43:55 ]
pi_173113742
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:43 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Je bent gebrainwasht. Wellicht heb ik niet genoeg uitgelegd, maar het klopt wel wat ik zeg.
Ik ben een zionist man, ik brainwash juist.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173113802
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik ben een zionist man, ik brainwash juist.
Ik ben ook een zionist, wel op de voorwaarde dat de Israëlieten niet aan machtsmisbruik (zullen) doen en het conflict zonder destructieve oorlog kan worden opgelost. Maar ik zou wel zeggen; de Joden verdienen het hele land Israël eerder dan de Palestijnen.
pi_173113828
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:35 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het feminisme, transgenderisme, cultureel marxisme, homohuwelijken, sjwisme, privileges voor, "minderheden" islamisering, etc.
Het cultureel marxisme is een Amerikaanse uitvinding ja?
paypal.me/taaladvies
pi_173113836
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:48 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Het cultureel marxisme is een Amerikaanse uitvinding ja?
Nee, maar ze hielpen er aan mee om dit mogelijk te maken.
pi_173113883
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:47 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik ben ook een zionist, wel op de voorwaarde dat de Israëlieten niet aan machtsmisbruik (zullen) doen en het conflict zonder destructieve oorlog kan worden opgelost. Maar ik zou wel zeggen; de Joden verdienen het hele land Israël eerder dan de Palestijnen.
Ik gun al die SJW'ers en overige kontenbonkers ook wel een eigen staat. Ergens in de woestijn ver weg van Nederland. :W
paypal.me/taaladvies
pi_173113907
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:49 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Nee, maar ze hielpen er aan mee om dit mogelijk te maken.
Slechts een tegenbeweging op de de Amerikaanse en Westerse cultuur.
Langzamerhand zullen de patriotten in Amerika en Europa opstaan. :7
paypal.me/taaladvies
pi_173113936
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Slechts een tegenbeweging op de de Amerikaanse en Westerse cultuur.
Langzamerhand zullen de patriotten in Amerika en Europa opstaan. :7
We hebben deze rotzooi te ver laten escaleren. Als de tweede golf van het feminisme & de importatie van gastarbeiders nooit gekomen waren hadden we niet met deze shit te maken gehad.
pi_173113963
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:11 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik graag weer ontopic gaan.
Als andere landen hun problemen maar zelf oplossen ipv altijd afwachtend hun gezicht naar Amerika te draaien. Waarom betaalden ze de NAVO zo weinig en Amerika zoveel meer als het niet is dat ze verwachtten dat Amerika de leiding nam? Is toch ook zo gemakkelijk?
En dan roepen : "Waarom doet Amerika niets?" wanneer Amerika niets doet tegen anderlands problemen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_173113998
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:54 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Als andere landen hun problemen maar zelf oplossen ipv altijd afwachtend hun gezicht naar Amerika te draaien. Waarom betaalden ze de NAVO zo weinig en Amerika zoveel meer als het niet is dat ze verwachtten dat Amerika de leiding nam? Is toch ook zo gemakkelijk?
En dan roepen : "Waarom doet Amerika niets?" wanneer Amerika niets doet tegen anderlands problemen.
Als Amerika ingrijpt: geklaag.
Als Amerika niet ingrijpt: geklaag.

Ondankbare honden zijn het.
paypal.me/taaladvies
pi_173114013
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:56 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Als Amerika ingrijpt: geklaag.
Als Amerika niet ingrijpt: geklaag.

Ondankbare honden zijn het.
Precies.
Maar zelf iets doen, ho maar.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_173114206
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:57 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Precies.
Maar zelf iets doen, ho maar.
Klopt.
paypal.me/taaladvies
pi_173114365
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:47 schreef Firewarrior het volgende:
Joden verdienen het hele land Israël eerder dan de Palestijnen.
:')
pi_173116613
De VS zijn overrated
pi_173118093
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:')
Het land was oorspronkelijk van hun totdat de Romeinen hun uit het land verdreven. Later pikten de Palestijnen het land in.

De Palestijnen kunnen prima in Saudi-Arabië o.i.d wonen, hun cultuur verschilt toch niet zo veel van de Saudische cultuur. De Joden hebben een hele andere cultuur, en ze hebben wel een eigen land nodig, deels omdat er een kans bestaat dat er nog een holocaust komt. Als ze een eigen land hebben zijn ze daar beter tegen beveiligd, en kunnen ze hun eigen cultuur behouden.
pi_173119566
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 18:44 schreef wielrennerdt het volgende:
De VS zijn overrated
Je moeder heeft gelukkig wel een goede rating.
paypal.me/taaladvies
  Grootste baggeraar 2022 zondag 13 augustus 2017 @ 21:04:52 #80
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173120762
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:52 schreef Firewarrior het volgende:

Klacht: Elke president tot nu toe is een oorlogszuchtige psychopaat geweest die oorlog voert om zijn zakken te vullen.

Nee hoor, die van Tennessee niet. Die had zelfs a deep distrust towards banks.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_173125772
Alsof Nederland zo onschuldig is. Onze regering doet niks aan kindbruidjes.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173125875
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:52 schreef Firewarrior het volgende:
Bij deze post ik mijn klacht over de Verenigde Staten.

Klacht: Elke president tot nu toe is een oorlogszuchtige psychopaat geweest die oorlog voert om zijn zakken te vullen.
Subklacht: De VS is corrupt en vergiftigd andere landen met hun onzin.

Ik heb het kort gehouden, hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. Zo niet, dan wil ik het nog wel aanpassen en een langer verhaal eraan toevoegen.
Jouw vrijheid om nu dit te posten en elke dag te mogen doen wat je wilt of moet doen is te danken aan die 6 juni 1944 toen Amerikaanse soldaten van jouw leeftijd de stranden van Normandie bestormden om EU te bevrijden van de nazi's. En nee, ik begrijp heel goed wat je bedoelt, maar als China of Rusland besluiten om een aanval op de EU te doen dan hebben we de USA heel hard nodig. Dus...minder snel je anti-USA retoriek uiten alleen maar op grond van je wilt zien en horen.

Faalklacht derhalve!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 23:35:24 ]
pi_173125902
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jouw vrijheid om nu dit te posten en elke dag te mogen doen wat je wilt of moet doen is te danken aan die 6 juni 1944 toen Amerikaanse soldaten van jouw leeftijd de stranden van Normandie bestormden om EU te bevrijden van de nazi's. En nee, ik begrijp heel goed wat je bedoelt, maar als China of Rusland besluiten om een aanval op de EU te doen dan hebben we de USA heel hard nodig. Dus...minder snel je anti-USA retoriek uiten alleen maar op grond van je wilt zien en horen.

Faalklacht derhalve!
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:17 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Niet weten dat de opa van Bush de tweede wereldoorlog startte en Hitler financieerde :')
't is natuurlijk een goede tactiek om een oorlog te starten en je vervolgens als held voor te doen als je hem eindelijk beëindigd.


De Amerikanen zijn schuldig aan het starten van de meeste oorlogen sinds de tweede wereldoorlog. Ook is het "dankzij" hun dat Nederland tegenwoordig vol zit van de corruptie in de vorm van haatdragende ideologieën en algemeen geaccepteerde seksuele immoraliteit, en nog meer wickedness.
pi_173125921
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jouw vrijheid om nu dit te posten en elke dag te mogen doen wat je wilt of moet doen is te danken aan die 6 juni 1944 toen Amerikaanse soldaten van jouw leeftijd de stranden van Normandie bestormden om EU te bevrijden van de nazi's. En nee, ik begrijp heel goed wat je bedoelt, maar als China of Rusland besluiten om een aanval op de EU te doen dan hebben we de USA heel hard nodig. Dus...minder snel je anti-USA retoriek uiten alleen maar op grond van je wilt zien en horen.

Faalklacht derhalve!
Heb je niet gelezen dat FireWarrior een paladin is? Die kan die Russen zelf ook wel hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173126032
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Heb je niet gelezen dat FireWarrior een paladin is? Die kan die Russen zelf ook wel hebben.
Met mijn light magic schakel ik uiteindelijk alle onrechtvaardige machthebbers uit! Zodra ik op de troon kom zullen er geen hongersnoden en oorlogen meer zijn!
pi_173126642
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jouw vrijheid om nu dit te posten en elke dag te mogen doen wat je wilt of moet doen is te danken aan die 6 juni 1944 toen Amerikaanse soldaten van jouw leeftijd de stranden van Normandie bestormden om EU te bevrijden van de nazi's. En nee, ik begrijp heel goed wat je bedoelt, maar als China of Rusland besluiten om een aanval op de EU te doen dan hebben we de USA heel hard nodig. Dus...minder snel je anti-USA retoriek uiten alleen maar op grond van je wilt zien en horen.

Faalklacht derhalve!
De Russen hebben nazi-Duitsland verslagen. De landing in Normandië heeft er slechts voor gezorgd dat de oorlog eerder voorbij was.

En je vergeet een aantal landen die bij D-Day betrokken waren, waren niet alleen Amerikanen.
pi_173126675
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:30 schreef HSG het volgende:
Alsof Nederland zo onschuldig is. Onze regering doet niks aan kindbruidjes.
Onze regering is ook niet rechtvaardig, nee. Die bestaat ook uit zakkenvullers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')