abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173111781
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat je niet het recht geeft om een dergelijke opmerking te maken. Ik zeg ook niet tegen zo'n vent dat ik zijn opvallende buik misselijkmakend vind, of die kanariegele jas die pijn aan mijn ogen doet, of zijn afschuwelijke lichaamsgeur.. weet je, ik laat mensen ook hun gang gaan zonder een rotopmerking te maken, want ik wil me niet met hun zaken bemoeien (ik ken ze niet he). En dat van nagels lakken (sterke geur) en nagels knippen (bacteriŽn) begrijp ik wel, maar mag ik even ongestoord oogpotlood gebruiken, even mijn mascara opdoen aub?
waarom niet? We leven in een vrij land.

PS verzonnen topics :')
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.
  zondag 13 augustus 2017 @ 17:19:54 #52
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_173114459
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik kan dat type man zo uittekenen. Altijd de lolbroek willen zijn op feestjes. 'Trek eens aan mijn vinger'.
Ja, die categorie... gelukkig tref ik ze niet op feestjes, maar dus wel in de tram helaas.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 17:27:34 #53
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173114661
:') volgende keer thuis blijven kan je rustig je boel plamuren voor de webcam.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 13 augustus 2017 @ 17:51:31 #54
372149 VarkensHart
Ik leef die leven
pi_173115301
Haha bazen opmerking _O_ TS stond volledig voor lul
pi_173116891
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:13 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het gaat er om dat mensen met hun eigen zaken moeten bemoeien..
Het gaat erom dat jij je niet zo druk moet maken om een grappige opmerking. Humorloze schilder. :P
pi_173116966
Waar blijven die pics van de vermeend knapste vrijgezelle Murkse van FOK!? :(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173116978
Waarom zou je zoveel moeite doen om van een 4 naar een 5 te gaan
''He who says he can and he who says he can't are both usually right''
pi_173117693
Pics van het resultaat
pi_173117891
Passende gevatte opmerking. Met je make-up troep. _O-
pi_173119107
Pfoe, ik word doorgaans ook graag met rust gelaten, maar om zoiets zou ik nog wel kunnen lachen hoor. Als je in een tram zo uitgebreid je make-up gaat zitten doen, kun je ook wel zoiets verwachten vind ik en ik vind de opmerking best grappig en ook niet echt beledigend.
pi_173119597
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Drie 'ik ga helemaal stuk'-smileys voor zo'n opmerking...

Vrouwenhumor in optima forma.
:')
pi_173120396
Mensen vrouwen die in het openbaar hun make-up bijwerken of hun nagels knippen/lakken.
Doe dat lekker in je eigen tijd. :')
#Nexit
pi_173123398
quote:
13s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:55 schreef Taaladvies het volgende:
Mensen vrouwen die in het openbaar hun make-up bijwerken of hun nagels knippen/lakken.
Ik deed dat (vroeger, toen ik vaker van ov gebruikmaakte) ook wel eens :Y
Maar had het dan ook niet gek/vervelend gevonden daar een opmerking over te krijgen (misschien ook wel eens gehad, maar niet bijgebleven).
Overigens deed ik dat niet/nooit zo uitgebreid als TS, dat niet.
pi_173123551
TS vindt zichzelf ook wel een speciaal sneeuwvlokken natuurlijk. Snap best dat mensen opmerkingen naar je maken als je in het echt ook zo'n hautaine trut bent.
pi_173123782
Gewoon naar een andere plek gaan na zo'n opmerking. Klaar.
Fylax is op televisie geweest
pi_173123815
quote:
13s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:55 schreef Taaladvies het volgende:
Mensen die commentaar daarop hebben, doe dat lekker in je eigen tijd :') Serieus wat zijn jullie voor stakkers. In je hoofd zit het waarschijnlijk wel heel stoer maar als je geestelijk wat normaal bent en wat normaal reist dan zou je nooit echt zo kunnen denken. Kinderlijk hinderlijk
Fylax is op televisie geweest
pi_173124119
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:21 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Mensen die commentaar daarop hebben, doe dat lekker in je eigen tijd :') Serieus wat zijn jullie voor stakkers. In je hoofd zit het waarschijnlijk wel heel stoer maar als je geestelijk wat normaal bent en wat normaal reist dan zou je nooit echt zo kunnen denken. Kinderlijk hinderlijk
Echt commentaar daarop zou ik ook onnodig en ongewenst vinden, maar zo'n opmerking als in dit geval is toch gewoon best grappig en in ieder geval onschuldig?
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:38:49 #68
168121 retuow82
Het is friet!
pi_173124421
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:31 schreef TheInnocent het volgende:
Wat je niet het recht geeft om een dergelijke opmerking te maken. Ik zeg ook niet tegen zo'n vent dat ik zijn opvallende buik misselijkmakend vind, of die kanariegele jas die pijn aan mijn ogen doet, of zijn afschuwelijke lichaamsgeur..
MAAR GOED OOK DAT JE DAT NIET ZEGT ANDERS IS HET TANDJES TUFFEN... JE GAAT GEEN GROTE BEK HEBBEN TEGEN RINUS!

GOERTJES HENK

Schermafbeelding%202017-02-01%20om%2008.07.15.png
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_173148625
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:21 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ik zit niet te wachten op nagelslijpsel op mijn zetel in de trein en ook niet een acetonlucht in mij coupť jongeman!
#Nexit
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:02:04 #70
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_173149047
quote:
8s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:48 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Ik zit niet te wachten op nagelslijpsel op mijn zetel in de trein en ook niet een acetonlucht in mij coupť jongeman!
Daar gaat het niet over in dit topic. Acetongeur is hinderlijk en nagels betekenen bacteriŽn. Hoe dan ook, zelfs dan hoor je je niet te bemoeien want het is niet verboden. Ik ruik ook voldoende wiet- of sigarettengeur (of net zo erg: mac donalds vetgeur of geur van een broodje pindakaas/ zalm of eiersalade..) waar ik slecht tegen kan, maar vind dan alsnog niet dat ik het recht heb om iemand anders zijn recht hierop te ontnemen.

Praten in een stiltecoupe, daar mag bijv. wat van gezegd worden.
pi_173149481
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Daar gaat het niet over in dit topic. Acetongeur is hinderlijk en nagels betekenen bacteriŽn. Hoe dan ook, zelfs dan hoor je je niet te bemoeien want het is niet verboden. Ik ruik ook voldoende wiet- of sigarettengeur (of net zo erg: mac donalds vetgeur of geur van een broodje pindakaas/ zalm of eiersalade..) waar ik slecht tegen kan, maar vind dan alsnog niet dat ik het recht heb om iemand anders zijn recht hierop te ontnemen.

Wie ontnam jou het recht om je op te maken dan? Die man zag jou nogal druk/opvallend bezig en -sociaal als die is- reageert daar ff op, maar gaf niet aan dat je daarmee op moest houden of iets dergelijks...
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:35:37 #72
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_173149710
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wie ontnam jou het recht om je op te maken dan? Die man zag jou nogal druk/opvallend bezig en -sociaal als die is- reageert daar ff op, maar gaf niet aan dat je daarmee op moest houden of iets dergelijks...
Nee, hij hoort in mijn visie niet zo te reageren. Je gaat niet iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelen, sterker nog, je hoeft je niet te bemoeien met anderen als er niet iets wordt gedaan wat verboden is. De omzittenden keken hem ook geirrinteerd aan, gewoon ongepast zo'n reactie en geheel onnodig.

Als een agent een boete uitschrijft, dan zeg ik ook niet voor de grap in publiek dat ze beter achter de boeven aan kunnen gaan om vervolgens te lachen. Dat is zelfs strafbaar volgens ons wetssysteem.
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:40:51 #73
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_173149792
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je ontneemt inderdaad niet andermans recht om iets te doen, maar wel het recht om niet beledigd/ voor schut gezet te worden. Ik wil ook gewoon kunnen reizen zonder dat er ongewenste opmerkingen naar mij toe worden geslingerd.
pi_173149810
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Bitch please. :')
quote:
Wat precies?
#Nexit
pi_173149868
Sorry, maar persoonlijk vind ik het echt een heleboel gezeur om zo goed als niks...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')