abonnement Unibet Coolblue
pi_173107742
Ik had geen tijd voor mijn make up, dus ben niet gaan rijden/ fietsen en heb besloten de tram te nemen voor dat kwartiertje. Eenmaal in de tram neem ik plaats op zo'n eenpersoonszitje, doe ik mijn make-up tasje open en begin ik met het gebruiken van oogpotlood, mascara.. vervolgens mijn gezichtscreme en blush op de wangen.. vraagt een onbekende man die schuin tegenover me zit of ik lekker aan het schilderen ben en begint dan te lachen alsof hij zojuist de leukste opmerking van Nederland heeft gemaakt. Praktisch gezien heb ik niks aan zo'n opmerking, daarnaast is het niet grappig en publiekelijk ongepast.

Op zulke momenten denk ik "bemoei met je eigen zaken lul" en kan ik iemand wel de tram uitflikkeren. :)
pi_173107784
Het is toch ook een opvallende handeling in de tram?
pi_173107788
Wijven die zich opmaken in het OV. :r Rot op.

Nog ergers zijn degenen die hun nagels lakken in de trein. :r
Protège moi de mes désirs.
pi_173107802
Geweldige opmerking. _O-
pi_173107857
Nadat ik iemand nagels zag knippen in het ov kan ik alles wel hebben.
pi_173107907
Maar wat was jouw reactie? Heb je hem gevraagd of hij de leukste is thuis? Heb je hem tussen de ogen gemept?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173107931
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:21 schreef TheInnocent het volgende:
Op zulke momenten denk ik "bemoei met je eigen zaken lul"
Dat moet je niet alleen denken. Dat moet je gewoon zeggen.

Eerlijkheid duurt het langst, hè.
(zegt 'ie over iemand die de wereld bedriegt met een dikke laag make-up)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173107989
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is toch ook een opvallende handeling in de tram?
Wat je niet het recht geeft om een dergelijke opmerking te maken. Ik zeg ook niet tegen zo'n vent dat ik zijn opvallende buik misselijkmakend vind, of die kanariegele jas die pijn aan mijn ogen doet, of zijn afschuwelijke lichaamsgeur.. weet je, ik laat mensen ook hun gang gaan zonder een rotopmerking te maken, want ik wil me niet met hun zaken bemoeien (ik ken ze niet he). En dat van nagels lakken (sterke geur) en nagels knippen (bacteriën) begrijp ik wel, maar mag ik even ongestoord oogpotlood gebruiken, even mijn mascara opdoen aub?
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:31:11 #9
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173107991
Trek je er ook van die gekke bekken bij?
pi_173108021
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat je niet het recht geeft om een dergelijke opmerking te maken.
Vrijheid van meningsuiting is een duur verworven recht.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:32:59 #11
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173108043
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wijven die zich opmaken in het OV. :r Rot op.

Nog ergers zijn degenen die hun nagels lakken in de trein. :r
Dat zijn inderdaad handelingen die je fatsoenshalve beter in de beslotenheid van je huis kunt uitvoeren. Beter nog: helemaal achterwege kunt laten.
pi_173108053
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:27 schreef -AMG- het volgende:
Maar wat was jouw reactie? Heb je hem gevraagd of hij de leukste is thuis? Heb je hem tussen de ogen gemept?
Ik zei kortaf "ja" zonder hem een blik te werpen en ben ongestoord verder gaan schilderen.
pi_173108069
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:33 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zei kortaf "ja" zonder hem een blik te werpen en ben ongestoord verder gaan schilderen.
leugenaar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:33:42 #14
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173108070
Whahahahaa ik vind 'm wel leuk :D
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173108132
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:31 schreef Lunatiek het volgende:
Trek je er ook van die gekke bekken bij?
Alleen als jij naar me zou loeren...
pi_173108247
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat je niet het recht geeft om een dergelijke opmerking te maken. Ik zeg ook niet tegen zo'n vent dat ik zijn opvallende buik misselijkmakend vind, of die kanariegele jas die pijn aan mijn ogen doet, of zijn afschuwelijke lichaamsgeur.. weet je, ik laat mensen ook hun gang gaan zonder een rotopmerking te maken, want ik wil me niet met hun zaken bemoeien (ik ken ze niet he). En dat van nagels lakken (sterke geur) en nagels knippen (bacteriën) begrijp ik wel, maar mag ik even ongestoord oogpotlood gebruiken, even mijn mascara opdoen aub?
Meissie. Verdraag eens wat meer humor. ;)
pi_173108288
quote:
14s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is een duur verworven recht.
Klopt, maar hardop om je eigen flauwe grap gaan zitten lachen, zou beboet moeten worden.
pi_173108308
Debiele narcistische arrogante aandachtshoer. Ben je autistisch of zo?
pi_173108327
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Klopt, maar hardop om je eigen flauwe grap gaan zitten lachen, zou beboet moeten worden.
Ach, je gaat met de tram en je wil wat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:46:04 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173108400
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Alleen als jij naar me zou loeren...
Iedereen loert naar je als je gaat make-uppen in het ov. En als je geen gekke bekken trekt zit je make-up belachelijk dus dat is ook het loeren waard.
pi_173108403
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ach, je gaat met de tram en je wil wat.
Ik kan dat type man zo uittekenen. Altijd de lolbroek willen zijn op feestjes. 'Trek eens aan mijn vinger'.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:46:11 #22
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173108406
Leuke opmerking toch.

Ben je zonder make-up zo lelijk dan trouwens?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_173108410
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ach, je gaat met de tram en je wil wat.
Ga een boek lezen, bel je vriend of vriendin, kijk uit het raam, luister muziek en ontspan, maar laat een ander met rust. Niemand zit op zo'n flauwe opmerking te wachten.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:47:48 #24
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173108448
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ga een boek lezen, bel je vriend of vriendin, kijk uit het raam, luister muziek en ontspan, maar laat een ander met rust. Niemand zit op zo'n flauwe opmerking te wachten.
Niemand zit te wachten op een vrouw die in het ov gaat zitten schilderen. Doe dat lekker thuis, of helemaal niet.
pi_173108461
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat je niet het recht geeft om een dergelijke opmerking te maken. Ik zeg ook niet tegen zo'n vent dat ik zijn opvallende buik misselijkmakend vind, of die kanariegele jas die pijn aan mijn ogen doet, of zijn afschuwelijke lichaamsgeur.. weet je, ik laat mensen ook hun gang gaan zonder een rotopmerking te maken, want ik wil me niet met hun zaken bemoeien (ik ken ze niet he). En dat van nagels lakken (sterke geur) en nagels knippen (bacteriën) begrijp ik wel, maar mag ik even ongestoord oogpotlood gebruiken, even mijn mascara opdoen aub?
Wat jij nu ertegenover stelt is beledigend, hij stelt slechts dat je aan het schilderen bent. Menselijke interactie is normaal un het OV, als je dat niet wil kan je beter niet met het OV, maar ook in de auto maak je je beter niet op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')