abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:15:51 #51
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173107602
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zolang je ieder jaar je beste spelers van de hand gaat doen en teveel wisselingen in je ploeg he zal het de komende jaren denk ik niets zoveel worden in Amsterdam.

Feyenoord is voor een groot gedeelte vorig jaar kampioen geworden omdat het elftal over een aantal jaar langzaam opgebouwd was. Vorig seizoen werd er praktische met hetzelfde elftal gespeeld met uitzondering van 2 posities.ten opzichte van het jaar daarvoor. Zo krijg je dus een ingespeeld elftal die precies van elkaar weet wat ze in veld aan elkaar hebben.

Je ziet ook aan andere europese topploegen die ieder jaar teveel wisselingen hebben ondanks dat ze veel spelers aankopen dat ze geen succes hebben.
Feyenoord wordt niet leeggekocht omdat ze gewoon geen bijzondere spelers hebben in de leeftijd dat het interessant is om ze op te pikken. Het zijn allemaal spelers, op de spits na, die gewoon op hun top zitten.

Uiteindelijk levert dat een keer een prijs op, maar langetermijn is het geen slim beleid.
pi_173107782
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord wordt niet leeggekocht omdat ze gewoon geen bijzondere spelers hebben in de leeftijd dat het interessant is om ze op te pikken. Het zijn allemaal spelers, op de spits na, die gewoon op hun top zitten.

Uiteindelijk levert dat een keer een prijs op, maar langetermijn is het geen slim beleid.
Karsdorp en Kongolo zijn toch opgepikt of niet?

En je zegt het goed: spelers die op hun top zitten

Bij Feyenoord heeft inderdaad het beleid nu dat ze gewoon prijzen willen pakken. Er is geen beleid om spelers op te stellen om ze voor veel geld door te verkopen.

En dat beleid is er wel duidelijk wel in Amsterdam. Feyenoord heeft de laatste jaren een hoop spelers gekocht met veel ervaring.

Dus welk beleid is nu het betere beleid dan? 200 miljoen in kas of 3 prijzen in 15 maanden met ervaren spelers die moeilijk te verkopen zijn.

Welk beleid zien de supporters het liefst?

Gisteren wordt Sanchez gewoon niet opgesteld en de enige reden is dat ze bang zijn dat hij geblessseeerd raakt en die deal van 40 miljoen niet doorgaat. Dan ben je toch alleen maar bezig met geld verdienen en niet met punten pakken.

Dat verhaal over die zaakwaarnemer die niet wilde dat hij speelde is grote bullshit. Die heeft er geen klote over te vertellen zolang ajax zijn salaris betaalt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173107869
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Eigenlijk bijna precies hetzelfde als vorig jaar ja. En dat was me toch een partij kut!
Ja gelukkig maar dat we toen wel een prijs hebben ... oh wacht nee het was wederom te weinig op alle vlakken, weer een jaar helemaal niks in Amsterdam!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173107933
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Finalist EL. ;)

Alleen het aloude probleem van dragende spelers die vertrekken.
Dat zegt op dit moment dus niks meer he _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:30:14 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173107967
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:28 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat zegt op dit moment dus niks meer he _O-
helemaal niks maar er is ook nog nooit een competitie gewonnen of verloren op de eerste dag
pi_173107977
Ik vind het echt genot dat jullie nu seizoenen waarin je niks wint als prima bestempelen. :D
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:31:14 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173107994
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt genot dat jullie nu seizoenen waarin je niks wint als prima bestempelen. :D
bij die jullie hoor ik niet
pi_173108050
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

bij die jullie hoor ik niet
Dat weet ik.
pi_173108076
Het zal mij straks ook niet verbazen als die deal met ajax en tottenham gewoon niet doorgaat.

De afgelopen maanden zijn er een hoop van dit soort transfers met uitzonderlijke hoge bedragen afgeketst

Ik zie Sanchez straks gewoon nog bij ajax spelen....ben benieuwd of Tottenham dit rond krijgt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173108257
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt genot dat jullie nu seizoenen waarin je niks wint als prima bestempelen. :D
zijn enkele debiele users hier ja die dat vinden. Die overschatten ook altijd Ajax spelers.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:43:30 #61
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173108336
_O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173108367
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt genot dat jullie nu seizoenen waarin je niks wint als prima bestempelen. :D
Maar maar maar ze spelen leuk voetbal
pi_173108408
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:36 schreef Tjacka het volgende:
Dijks is wel echt een fantastische verdediger. Zwaar onderschat.
Hij was de beste bij Ajax. Wat zegt dat?
pi_173108413
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Maar maar maar ze spelen leuk voetbal
argument waar je niks aan hebt, tenenkrommend.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:48:03 #65
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173108453
Zoveel geld maar niemand die hier wilt spelen op kunstgras en tegen de excselsiors.

Mag ik u verwijzen naar het BeneLiga topic?

:D :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173108470
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:32 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Zoals een tweede plek vieren?
Zoals ze dat bij Feyenoord onder Koeman deden bedoel je?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173108497
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt genot dat jullie nu seizoenen waarin je niks wint als prima bestempelen. :D
Dat is er welgeteld 1.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173108527
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Maar maar maar ze spelen leuk voetbal
Dat is het enige dat telt _O_ al vier jaar lang _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 12:51:32 #69
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173108530
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt genot dat jullie nu seizoenen waarin je niks wint als prima bestempelen. :D
Prima niet, maar om nou te roepen dat alles kut wat gaat me ook wat ver
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173108572
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Prima niet, maar om nou te roepen dat alles kut wat gaat me ook wat ver
waarom hebben ze nooit de selectie op tijd in orde? Dat is toch ieder jaar vrij kut.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:55:16 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173108620
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

waarom hebben ze nooit de selectie op tijd in orde? Dat is toch ieder jaar vrij kut.
met je eens wel maar het blijft ook vreemd dat het transfer window open is, lijkt me toch niet zo moeilijk om die te sluiten voor de competities beginnen
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 12:55:24 #72
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173108623
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

waarom hebben ze nooit de selectie op tijd in orde? Dat is toch ieder jaar vrij kut.
Dat kan ook best beter

Echter, om op basis van een wedstrijd te roepen dat dit hele seizoen kut is, er geen enkele prijs gewonnen gaat worden, Europese uitschakeling en dat iedereen die ook maar enigszins met beleid of de selectie te maken heeft maar op moet tyfen is wel echt doodvermoeiend. Zeker als we vorig jaar rond deze tijd allemaal dezelfde riedel hebben kunnen lezen. Dat probeer ik ermee te zeggen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173108647
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

waarom hebben ze nooit de selectie op tijd in orde? Dat is toch ieder jaar vrij kut.
Je weet in januari, uiterlijk mei al dat er een zooi spelers vertrekken en dat je sterspelers in de belangstelling staan, en dan opeens in de laatste weken van augustus gaan die dikke aan de slag en is er paniek en hectiek. Tenenkrommend beleid.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173108724
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:55 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat kan ook best beter

Echter, om op basis van een wedstrijd te roepen dat dit hele seizoen kut is, er geen enkele prijs gewonnen gaat worden, Europese uitschakeling en dat iedereen die ook maar enigszins met beleid of de selectie te maken heeft maar op moet tyfen is wel echt doodvermoeiend. Zeker als we vorig jaar rond deze tijd allemaal dezelfde riedel hebben kunnen lezen. Dat probeer ik ermee te zeggen
Van een nieuw Heracles verliezen is pas doodvermoeiend. Bosz moest ook het hele elftal veranderen terwijl Keizer gewoon kan doorbouwen op Bosz zijn werk. Dat helpt hij al aardig omver. Wat een armoede was dat gisteren zeg.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 12:59:57 #75
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173108738
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Van een nieuw Heracles verliezen is pas doodvermoeiend. Bosz moest ook het hele elftal veranderen terwijl Keizer gewoon kan doorbouwen op Bosz zijn werk. Dat helpt hij al aardig omver. Wat een armoede was dat gisteren zeg.
Ik zeg ook nergens dat dat niet vermoeiend is
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173108748
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:59 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat dat niet vermoeiend is
Wat zeg je nou eigenlijk wel?
pi_173108750
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:55 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat kan ook best beter

Echter, om op basis van een wedstrijd te roepen dat dit hele seizoen kut is, er geen enkele prijs gewonnen gaat worden, Europese uitschakeling en dat iedereen die ook maar enigszins met beleid of de selectie te maken heeft maar op moet tyfen is wel echt doodvermoeiend. Zeker als we vorig jaar rond deze tijd allemaal dezelfde riedel hebben kunnen lezen. Dat probeer ik ermee te zeggen
En dus moeten we allemaal maar de mond houden? Ik heb vorig jaar aan het begin van het seizoen geen slecht woord gezegd over Bosz. Je kan alle topics van toen afstruinen en je zal mij geen 1x zien zeggen dat het een kut seizoen gaat worden.

Echter dit jaar zie ik dit jaar gewoon weer uitlopen in geen prijzen. Dat heeft niet zozeer te maken met Keizer, maar vooral waarop Marc Netto en consorten met de selectie omgaan.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 13:00:34 #78
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173108752
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zeg je nou eigenlijk wel?
Dat ik bijzonder moe word van sommige reacties hier.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173108760
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zeg je nou eigenlijk wel?
Open deuren intrappen genot
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 13:00:58 #80
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173108765
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

En dus moeten we allemaal maar de mond houden? Ik heb vorig jaar aan het begin van het seizoen geen slecht woord gezegd over Bosz. Je kan alle topics van toen afstruinen en je zal mij geen 1x zien zeggen dat het een kut seizoen gaat worden.

Echter dit jaar zie ik dit jaar gewoon weer uitlopen in geen prijzen. Dat heeft niet zozeer te maken met Keizer, maar vooral waarop Marc Netto en consorten met de selectie omgaan.
Nee, natuurlijk mag je kritiek hebben. Ik zeg ook helemaal niet dat dat niet mag
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173108799
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:55 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat kan ook best beter

Echter, om op basis van een wedstrijd te roepen dat dit hele seizoen kut is, er geen enkele prijs gewonnen gaat worden, Europese uitschakeling en dat iedereen die ook maar enigszins met beleid of de selectie te maken heeft maar op moet tyfen is wel echt doodvermoeiend. Zeker als we vorig jaar rond deze tijd allemaal dezelfde riedel hebben kunnen lezen. Dat probeer ik ermee te zeggen
Snap ik maar de paniek was achteraf terecht aangezien je aan het eind met lege handen stond.

Die mensen wat er nu staan die iets met beleid te maken hebben doen maar wat heb ik het idee.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 13:02:39 #82
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173108805
Maar goed

Nooit meer een prijs, zoals in dit topic te lezen viel, en verder komen we niet

Uitstekend :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 13:03:35 #83
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173108837
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Snap ik maar de paniek was achteraf terecht aangezien je aan het eind met lege handen stond.

Die mensen wat er nu staan die iets met beleid te maken hebben doen maar wat heb ik het idee.
Ik hang mijn plezier niet compleet op aan het wel of niet winnen van prijzen, maar daar verschillen we in

Is ook niet erg verder :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173108848
Keizer hield Davinson Sánchez buiten de selectie. "Davinson heeft te veel aan zijn hoofd'', doelde de coach op de belangstelling die Tottenham Hotspur voor de verdediger heeft. "Hij vond zichzelf niet gemotiveerd genoeg. Van mij hoeft hij niet weg.

:|W
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_173108947
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk mag je kritiek hebben. Ik zeg ook helemaal niet dat dat niet mag
Oké mooi ^O^

Omdat mensen hier kritisch zijn betekend niet dat ze hier maar roepen omdat het begin van het seizoen kut is. Misschien is hier een handje vol die dat roepen alleen maar om het roepen, maar die doen dat het hele jaar door, na elk verlies. Laat die gewoon links liggen.

Ik denk dat de meeste het hier vooral zat zijn omdat Ajax leek op de goede weg terug te zijn, maar zoals er nu met de club en selectie wordt omgegaan door onder andere Marc Overmars blijkt dat een illusie zijn te geweest.

Je moet zelf toegeven dat het de afgelopen 4 jaar ook niet geholpen heeft en we wel degelijk conclusies kunnen trekken aan hoe het nu verloopt. Alle voortekenen zijn er weer, voor weer een jaar zonder kampioenschap.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 13 augustus 2017 @ 13:09:07 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173108995
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:02 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed

Nooit meer een prijs, zoals in dit topic te lezen viel, en verder komen we niet

Uitstekend :)
het is wel goed om te kijken wat er allemaal niet goed gaat, dan heb ik het niet over gisteren maar in het algemeen.
Zo'n geval Sanchez lijkt me onvermijdelijk maar Riedewald en Tete stonden al een jaar op de vertreklijst, als je dan met Dijks aankomt is het ook niet bijster inventief.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 13:09:52 #87
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173109009
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Oké mooi ^O^

Omdat mensen hier kritisch zijn betekend niet dat ze hier maar roepen omdat het begin van het seizoen kut is. Misschien is hier een handje vol die dat roepen alleen maar om het roepen, maar die doen dat het hele jaar door, na elk verlies. Laat die gewoon links liggen.

Ik denk dat de meeste het hier vooral zat zijn omdat Ajax leek op de goede weg terug te zijn, maar zoals er nu met de club en selectie wordt omgegaan door onder andere Marc Overmars blijkt dat een illusie zijn te geweest.

Je moet zelf toegeven dat het de afgelopen 4 jaar ook niet geholpen heeft en we wel degelijk conclusies kunnen trekken aan hoe het nu verloopt. Alle voortekenen zijn er weer, voor weer een jaar zonder kampioenschap.
Nee natuurlijk wil ik geen goednieuwsshow houden, zeker kunnen/moeten er dingen beter en mag er soms meer geanticipeerd worden (aan de andere kant, welke spelers die echt een toevoeging zijn komen graag naar de Eredivisie)

Toch blijf ik erbij dat je niet op basis van 1 wedstrijd in de competitie kunt concluderen dat je geen kampioen wordt. Dat is gewoon bijzonder voorbarig, en wie weet waar Ajax in de competitie toe in staat was als ze een "normaal" Europees seizoen zouden hebben
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173109013
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:03 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik hang mijn plezier niet compleet op aan het wel of niet winnen van prijzen, maar daar verschillen we in

Is ook niet erg verder :)
Denk dat we allemaal best wel genieten van het voetbal wat Ajax zo nu en dan laat zien. Maar aan het einde van de rit haal je je plezier uit een seizoen als daar ook iets tegenover staat wat loont.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 13:10:11 #89
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173109018
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is wel goed om te kijken wat er allemaal niet goed gaat, dan heb ik het niet over gisteren maar in het algemeen.
Zo'n geval Sanchez lijkt me onvermijdelijk maar Riedewald en Tete stonden al een jaar op de vertreklijst, als je dan met Dijks aankomt is het ook niet bijster inventief.
Dat ben ik ook met je eens hoor :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173109048
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is wel goed om te kijken wat er allemaal niet goed gaat, dan heb ik het niet over gisteren maar in het algemeen.
Zo'n geval Sanchez lijkt me onvermijdelijk maar Riedewald en Tete stonden al een jaar op de vertreklijst, als je dan met Dijks aankomt is het ook niet bijster inventief.
hele gezeik rondom Dijks is sowieso irritant. Terug kopen, opstellen, uitlenen en nu weer opstellen. Die jongen speelt vast uiterst gemotiveerd.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 13:11:24 #91
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173109053
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Denk dat we allemaal best wel genieten van het voetbal wat Ajax zo nu en dan laat zien. Maar aan het einde van de rit haal je je plezier uit een seizoen als daar ook iets tegenover staat wat loont.
Dat hoeft voor mij niet per se. Ik denk dat ik vorig seizoen meer wedstrijden met plezier heb zitten kijken dan de laatste jaren van De Boer
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 13 augustus 2017 @ 13:12:07 #92
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173109073
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Denk dat we allemaal best wel genieten van het voetbal wat Ajax zo nu en dan laat zien. Maar aan het einde van de rit haal je je plezier uit een seizoen als daar ook iets tegenover staat wat loont.
De vraag is dan natuurlijk wat 'loont'. Je haalt geen prijzen, maar je pakt wel een mooie finaleplek in de EL. Het is jammer dat het daar dan uiteindelijk niet lukt, maar het is wel een enorme prestatie voor een Nederlandse club anno 2017.
pi_173109146
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:11 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat hoeft voor mij niet per se. Ik denk dat ik vorig seizoen meer wedstrijden met plezier heb zitten kijken dan de laatste jaren van De Boer
Ik heb plezier tijdens de wedstrijden omdat Ajax wint en aan het eind omdat je met een titel in je handen staat anders is alles voor niks.
pi_173109315
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Zoals ze dat bij Feyenoord onder Koeman deden bedoel je?
Inderdaad. Echt genieten was dat.
pi_173109588
Ik vind dat het her en der wel enorm wordt overdreven door mensen :). Voor mijn gevoel was Ajax aan het begin van vorig seizoen stukken schrikbarender dan momenteel. Ajax speelt met vlagen best goed voetbal, deden het tegen Nice niet slecht maar het komt toch neer op meer dan alleen balbezit en wat priegelen met steekpasses en combinaties. Uiteindelijk moet je de kansen wel afmaken. Gisteravond had Ajax genoeg kansen om vier, misschien wel vijf keer te scoren, echter laat men dat na. Heracles krijgt, twee kansen en scoort twee keer.

Heb ook niet het gevoel dat er nu schrijnend gebrek aan kwaliteit is. Wel zou het misschien goed zijn voor Ajax om eens wat namen te banken. Younes, Schone, Kluivert maar ook Dolberg die een enorm ongeïnteresseerde indruk maakt. Nu zit dat een beetje in zijn karakter, stoïcijns ijskonijn. Maar misschien heeft hij weer zo'n schop onder de kont nodig als Bosz hem vorig seizoen gaf tijdens de voorbereiding. Je kan nog zo talentvol zijn, maar hard werken hoort er ook bij.
pi_173109719
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:04 schreef eight het volgende:
Keizer hield Davinson Sánchez buiten de selectie. "Davinson heeft te veel aan zijn hoofd'', doelde de coach op de belangstelling die Tottenham Hotspur voor de verdediger heeft. "Hij vond zichzelf niet gemotiveerd genoeg. Van mij hoeft hij niet weg.

:|W
Daar gaat zn krediet.
wooblabalurg
pi_173109721
Vorig jaar was het niet goed genoeg, en dit jaar is het slechter en met een kneus als coach.
pi_173109737
quote:
9s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Daar gaat zn krediet.
Moet wel lachen om: "Van mij hoeft hij niet weg."
pi_173109752
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:32 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind dat het her en der wel enorm wordt overdreven door mensen :). Voor mijn gevoel was Ajax aan het begin van vorig seizoen stukken schrikbarender dan momenteel. Ajax speelt met vlagen best goed voetbal, deden het tegen Nice niet slecht maar het komt toch neer op meer dan alleen balbezit en wat priegelen met steekpasses en combinaties. Uiteindelijk moet je de kansen wel afmaken. Gisteravond had Ajax genoeg kansen om vier, misschien wel vijf keer te scoren, echter laat men dat na. Heracles krijgt, twee kansen en scoort twee keer.

Heb ook niet het gevoel dat er nu schrijnend gebrek aan kwaliteit is. Wel zou het misschien goed zijn voor Ajax om eens wat namen te banken. Younes, Schone, Kluivert maar ook Dolberg die een enorm ongeïnteresseerde indruk maakt. Nu zit dat een beetje in zijn karakter, stoïcijns ijskonijn. Maar misschien heeft hij weer zo'n schop onder de kont nodig als Bosz hem vorig seizoen gaf tijdens de voorbereiding. Je kan nog zo talentvol zijn, maar hard werken hoort er ook bij.
Younes en Schone gaan niet op de bank. Dat zijn spelers die je belangrijk moet maken en erbij moet houden.
wooblabalurg
  zondag 13 augustus 2017 @ 13:40:11 #100
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_173109768
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Moet wel lachen om: "Van mij hoeft hij niet weg."
Als ik Davinson was en ik las dit zou ik wel weg willen.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')