abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173106798
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Straks 200 miljoen op de bank maar geen spelers kunnen halen die in de eredivisie willen spelen
Klopt..daar moet je ook een beetje geluk mee hebben. Elia, Berghuis en Jorgensen zijn prima spelers die bewust kiezen voor Feyenoord. Dat soort spelers zal er wel meer zijn.
Kann diese Scheisse aufhören? - Thomas Muller
pi_173106806
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof Sneijder naar Ajax wilde
Dat sowieso wel. Ajax heeft er geen werk van gemaakt.
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:43:19 #28
319243 Caland
#NoJanCeesNoParty#JCVBLMOD2017
pi_173106840
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:41 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat sowieso wel. Ajax heeft er geen werk van gemaakt.
Haha oke
Op vrijdag 1 juli 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV presteert al twee jaar heel constant in de Eredivisie. Daar ga je vast in de buurt van komen met Feyenoord. Joeloeloe.
pi_173106890
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt..daar moet je ook een beetje geluk mee hebben. Elia, Berghuis en Jorgensen zijn prima spelers die bewust kiezen voor Feyenoord. Dat soort spelers zal er wel meer zijn.
Die zijn te oud voor Ajax.
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_173106920
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alleen Elia was een buitenkansje. Die andere 2 komen dus per definitie niet voor op de lijstjes van Overmars.
To survive, is to be victorious!
pi_173106927
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Waarom was dit geen rood? #DTV

FOXSportsnl twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 21:21:13 Ontsnapte Matthijs de Ligt hier aan een rode kaart? #heraja https://t.co/4F2Avz9EnE https://t.co/uSyvqYrFmc reageer retweet
Kun je geven. Hij komt gestrekt in, net onder de knie. Het lijkt wel meer onkunde te zijn dan echt een bewuste actie om iemand uit de wedstrijd te trappen.
pi_173107045
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Heb je nou zelf niet door dat je weer precies hetzelfde loopt te roeptoeteren als vorig jaar over Bosz
Heb je nou zelf niet door dat jij blijkbaar content bent met wederom een jaar zonder prijs? Je lult al het falen van dit beleid goed met 'goede spelers komen toch niet'. Moet je zelf weten hoor, ik ben en blijf zeer kritisch op die faalhazen bij Ajax die keer op keer incompetent zijn en hun eigen ego voorop stellen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 11:51:16 #33
446803 crew  Tagliano
Cremeren moet weer leuk worden
pi_173107064
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heb je nou zelf niet door dat jij blijkbaar content bent met wederom een jaar zonder prijs? Je lult al het falen van dit beleid goed met 'goede spelers komen toch niet'. Moet je zelf weten hoor, ik ben en blijf zeer kritisch op die faalhazen bij Ajax die keer op keer incompetent zijn en hun eigen ego voorop stellen.
Ik ga niet na één speelronde roepen dat er weer geen prijs verdiend wordt

Lijkt me wel heel voorbarig
Ik ga niet van mezelf zeggen dat ik eerlijk ben, maar ik zit wel redelijk eerlijk in elkaar
"Kijk, bij 1-0 kan het zomaar 1-1 worden" ~Boudewijn Zenden, 7 mei 2017
"Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent"~JC
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:52:19 #34
381583 Vasion
Tagliano's obsessie
pi_173107104
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Waarom was dit geen rood? #DTV

FOXSportsnl twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 21:21:13 Ontsnapte Matthijs de Ligt hier aan een rode kaart? #heraja https://t.co/4F2Avz9EnE https://t.co/uSyvqYrFmc reageer retweet
Blom.
Op donderdag 10 augustus 2017 14:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
_O- ALL HAIL KING VASION!
pi_173107147
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kun je geven. Hij komt gestrekt in, net onder de knie. Het lijkt wel meer onkunde te zijn dan echt een bewuste actie om iemand uit de wedstrijd te trappen.
Dat was wel donkergeel ja.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:56:23 #36
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173107186
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vorig jaar had je bijna een Europese hoofdprijs te pakken en was het gezeur aan het begin van het seizoen hetzelfde. Het is veel te vroeg voor dit soort bespiegelingen.

Ajax is gewoon een grote titelkandidaat. Daar veranderen de wedstrijden tegen Nice en Heracles niets aan.

Dat de selectie minder is dan vorig jaar lijkt nu evident, maar bij Ajax weet je nooit welke jonge spelers zich ineens manifesteren, zo is dat nu éénmaal. Net als dat die zelfde spelers die dit jaar gaan pieken, volgend jaar weer weg zijn.
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:58:17 #37
279824 Mansjester
Aldus Ronald K.
pi_173107226
1c51855102bd54239c04d25dbe0e5453.png
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 12:00:52 #38
446803 crew  Tagliano
pi_173107275
quote:
Is dit uit het interview met hem in VI 1,5 jaar geleden ofzo? Daar zei hij ook te gaan trainen op vrije trappen met rechts
Ik ga niet van mezelf zeggen dat ik eerlijk ben, maar ik zit wel redelijk eerlijk in elkaar
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:01:48 #39
269692 Divje
AnaalMeneer
pi_173107297
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:33 schreef Craptacular het volgende:
Wat dat betreft hadden ze Sneijder die nog redelijk op niveau zit gewoon moeten aantrekken. Zou veel meer toevoegen dan Huntelaar nu doet.
Alsof Sneijder zin had in deze kneuzenkermis _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:03:10 #40
279824 Mansjester
Aldus Ronald K.
pi_173107333
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Is dit uit het interview met hem in VI 1,5 jaar geleden ofzo? Daar zei hij ook te gaan trainen op vrije trappen met rechts
Klopt, aangezien ie nu 24 is :)
pi_173107337
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vorig jaar had je bijna een Europese hoofdprijs te pakken en was het gezeur aan het begin van het seizoen hetzelfde. Het is veel te vroeg voor dit soort bespiegelingen.

Ajax is gewoon een grote titelkandidaat. Daar veranderen de wedstrijden tegen Nice en Heracles niets aan.

Dat de selectie minder is dan vorig jaar lijkt nu evident, maar bij Ajax weet je nooit welke jonge spelers zich ineens manifesteren, zo is dat nu éénmaal. Net als dat die zelfde spelers die dit jaar gaan pieken, volgend jaar weer weg zijn.
Vorig jaar moest het hele systeem omgegooid worden en speelden we nog met Bazoer en Gudelj.

Nu is het een warm bad en nog is het zo slecht. Dat gaat echt niet zomaar even beter worden.
pi_173107425
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je bent in een jaar tijd geen kut opgeschoten. Sterker nog, je bent achteruit gegaan terwijl je op financieel en sportief gebied vorig jaar alles aan het einde prima op orde had. Binnen 3 maanden (!) is dat allemaal teniet gedaan en wordt je selectie uitgehold door wanbeleid en een ego van Bergkamp die je trainer wegpest om een hielenlikker ervoor terug te krijgen. 4e tussenjaar op rij here we come!
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:08:36 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173107450
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Vorig jaar moest het hele systeem omgegooid worden en speelden we nog met Bazoer en Gudelj.

Nu is het een warm bad en nog is het zo slecht. Dat gaat echt niet zomaar even beter worden.
Alsof dat kwalitatief zoveel uitmaakt. Als je de beleidsbepalers bij Ajax iets kunt verwijten dan is het dat ze Bosz toe hebben gestaan dat hij twee van de grootste talenten heeft weggejaagd.
pi_173107452
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik ga niet na één speelronde roepen dat er weer geen prijs verdiend wordt

Lijkt me wel heel voorbarig
Mislopen CL, 3 verliespunten in de eerste pot, een concurrent die minstens gelijkwaardig is, zo niet sterker met meer ervaren spelers, alle voortekenen zijn er alweer.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 12:10:29 #45
446803 crew  Tagliano
pi_173107491
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mislopen CL, 3 verliespunten in de eerste pot, een concurrent die minstens gelijkwaardig is, zo niet sterker met meer ervaren spelers, alle voortekenen zijn er alweer.
Eigenlijk bijna precies hetzelfde als vorig jaar ja. En dat was me toch een partij kut!
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:10:39 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173107495
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je bent in een jaar tijd geen kut opgeschoten. Sterker nog, je bent achteruit gegaan terwijl je op financieel en sportief gebied vorig jaar alles aan het einde prima op orde had. Binnen 3 maanden (!) is dat allemaal teniet gedaan en wordt je selectie uitgehold door wanbeleid en een ego van Bergkamp die je trainer wegpest om een hielenlikker ervoor terug te krijgen. 4e tussenjaar op rij here we come!
Wat een slap gelul. Alsof je na een finaleplaats EL kunt verwachten dat je de boel bijelkaar houdt.

Topclub in de Eredivisie is drie jaar bouwen in de hoop dat je een keer scoort. Vorig jaar was een scoorjaar en dat is niet gelukt. Nu moet je weer bouwen, maar een kampioenschap is dan niet automatisch uitgesloten.
pi_173107524
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Alsof Sneijder zin had in deze kneuzenkermis _O-
Finalist EL. ;)

Alleen het aloude probleem van dragende spelers die vertrekken.
pi_173107555
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zolang je ieder jaar je beste spelers van de hand gaat doen en teveel wisselingen in je ploeg heb zal het de komende jaren denk ik niets zoveel worden in Amsterdam.

Feyenoord is voor een groot gedeelte vorig jaar kampioen geworden omdat het elftal over een aantal jaar langzaam opgebouwd was. Vorig seizoen werd er praktische met hetzelfde elftal gespeeld met uitzondering van 2 posities.ten opzichte van het jaar daarvoor. Zo krijg je dus een ingespeeld elftal die precies van elkaar weet wat ze in veld aan elkaar hebben.

Je ziet ook aan andere europese topploegen die ieder jaar teveel wisselingen hebben ondanks dat ze veel spelers aankopen dat ze geen succes hebben.
Cristiano Ronaldo:
Het maakt niet uit of je goed of slecht speelt
Het gaat om winnen
Over 10- 20 jaar weten mensen alleen wie er gewonnen heeft
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:13:57 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173107564
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Finalist EL. ;)

Alleen het aloude probleem van dragende spelers die vertrekken.
Dat is een Eredivisieprobleem. Erger nog, dat heeft elke club buiten de grote 5/6 als ze het een keer heel goed doen in Europa.

Verander je niets aan. Geld en aanzien van de competitie.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 12:14:37 #50
446803 crew  Tagliano
pi_173107579
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zolang je ieder jaar je beste spelers van de hand gaat doen en teveel wisselingen in je ploeg he zal het de komende jaren denk ik niets zoveel worden in Amsterdam.

Feyenoord is voor een groot gedeelte vorig jaar kampioen geworden omdat het elftal over een aantal jaar langzaam opgebouwd was. Vorig seizoen werd er praktische met hetzelfde elftal gespeeld met uitzondering van 2 posities.ten opzichte van het jaar daarvoor. Zo krijg je dus een ingespeeld elftal die precies van elkaar weet wat ze in veld aan elkaar hebben.

Je ziet ook aan andere europese topploegen die ieder jaar teveel wisselingen hebben ondanks dat ze veel spelers hele goede aankopen dat ze geen succes hebben.
Punt is alleen dat Ajax geen Europese topploeg is en zo ook niet kan handelen. Haal je succes in de EL zal je gewoon een deel van je spelers kwijtraken normaliter. En dan nog valt het me mee wat er weg is
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')