abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175197488
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:30 schreef Aethereal het volgende:
Gewoon met een Vlookup de tickers matchen. In veel databases vind je ook een matchingbestandje.
Dat zijn mijn begeleider ook. Maar heb geen idee hoe dat moet. En aangezien hij daar zelf les in geeft gaan we morgen ff zitten zodat hij even het een en ander uitlegt :)
pi_175425249
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:24 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dat zijn mijn begeleider ook. Maar heb geen idee hoe dat moet. En aangezien hij daar zelf les in geeft gaan we morgen ff zitten zodat hij even het een en ander uitlegt :)
Lokquote. Was het nog gelukt?

Mijn scriptie ligt nu bij een vriendin die hem nog helemaal van nuttig commentaar gaat voorzien. Dan de boel aanpassen en dan kan ie wmb wel de deur uit. Ben er nu wel eens klaar mee.
pi_175439297
Gedeeltelijk. Dacht dat ik mijn dataset helemaal klaar had. Maar toen bleek dat als ik opnieuw sorteerde zeg maar, niet altijd alle verborgen rijen meeschoven... Dus kon weer half opnieuw beginnen. Maar hopelijk volgende week echt afronden.
pi_175653148
Concept is de deur uit. Volgend jaar maar eens verder. Hoe gaat het met de anderen?
pi_175655416
Druk op dit moment. Begin nu aan mijn regressies. Deadline is over 4 weken. Dus zou binnen 4 weken regressies moeten draaien, resultaten en discussie hoofdstuk moeten schrijven... Hopelijk is dit haalbaar.
pi_175660614
Vorige week vrijdag de conference paper ingeleverd (vandaag is de deadline), de begeleiders waren aangenaam verrast over de verbeteringen en aanpassingen tov de vorige versie en hebben er vertouwen in! Nu verder met het onderzoek door een afgebakende literatuurstudie te doen en proberen om een interview te plannen met een paar bedrijven. Zodat ik daarna een advies/strategie kan samenstellen.

Succes Pinuts en DoubleDip!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')