abonnement Unibet Coolblue
pi_173104280


1.1:


1.2:


1.3:



Handige links

Reddit

BUGreport Reddit - good read

Steam Community

NMS wiki (up to date t/m Pathfinder - 1.2)

[ Bericht 14% gewijzigd door De_cameraman_uit_Colombia op 14-08-2017 00:10:28 ]
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173104558
Zelfde probleem dat schild zo leeg raakt in een ruimte gevecht.

Ook is het richten lastiger, eerst was de "auto lock", die je toch echt nodig hebt in dit spel, een stuk ruimer.
Nu moet je wel heel erg richten om alsnog iets te raken.

De +1 2 en 3 schilden, lijken niet aan elkaar toe te voegen.

Het geeft +.01 aan extra schildkracht. :')
Lijkt mij niet te kloppen in ieder geval.
pi_173104563
en we crashen weer bij het scannen naar resources :')

hmm, shadercache verwijderen lijkt de oplossing :X

[ Bericht 35% gewijzigd door mschol op 13-08-2017 10:21:15 ]
pi_173105943
De story zag er wel leuk uit, maar je moet alle missies van de home base weer gaan doen :{

Ik heb alleen geen zin om al die missies weer te gaan doen. Ik ben er tijdens de Foundation Update best lang mee bezig geweest.
SOONY
pi_173106027
ik had nog geen homebase ^O^ :P
pi_173106274
Ik ben gister weer eens begonnen, heb alle vorige updates nog niet gespeeld, dus op 0 beginnen is voor mij niet zo'n ramp gelukkig.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_173106279
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:12 schreef mschol het volgende:
ik had nog geen homebase ^O^ :P
ik ook niet :P
Hell To The Liars
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:23:04 #8
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_173106333
Heb even een kort filmpje gemaakt van wat gameplay zodat jullie die rode pijlen kunnen zien. Ik heb nog steeds geen idee wat ze me proberen duidelijk te maken.


Sorry voor de kwaliteit, ik ben vergeten die instelling te veranderen. Maar het maakt niet uit het toont de rode pijlen waar ik het over heb.

Ik overweeg om weer opnieuw te beginnen. Ik heb al zowat alles wat je kan hebben op deze save. behalve dan meerdere schepen. Ik kan maar moeilijk afscheid nemen van deze fighter. Heb er zowat het hele game mee gevlogen. Net mijn savegame al op een usb stick gezet.
pi_173106370
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:23 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Heb even een kort filmpje gemaakt van wat gameplay zodat jullie die rode pijlen kunnen zien. Ik heb nog steeds geen idee wat ze me proberen duidelijk te maken.


Sorry voor de kwaliteit, ik ben vergeten die instelling te veranderen. Maar het maakt niet uit het toont de rode pijlen waar ik het over heb.

Ik overweeg om weer opnieuw te beginnen. Ik heb al zowat alles wat je kan hebben op deze save. behalve dan meerdere schepen. Ik kan maar moeilijk afscheid nemen van deze fighter. Heb er zowat het hele game mee gevlogen. Net mijn savegame al op een usb stick gezet.
Bugje lijkt me. Die pijlen zijn er normaal voor om te laten zien dat je gaat landen dacht ik.
pi_173106433


Wow :).
pi_173106505
Ik wilde de GIF net van Neogaf hier plaatsen _O-
SOONY
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:30:52 #12
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_173106517
Leuk schip. Nog kunnen terug vinden voor de stats?

Edit: niet zelf gevonden dus :)
pi_173106533
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:30 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Leuk schip. Nog kunnen terug vinden voor de stats?

Edit: niet zelf gevonden dus :)
Nee helaas niet van mijzelf :P.
pi_173106541
S Class, niet te betalen....
Of te weinig inventory slots natuurlijk....
SOONY
pi_173106563
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]

Wow :).
:o Nice _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173106589
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:33 schreef Divje het volgende:

[..]

:o Nice _O_
Ja :). Het vervelende is wel dat als je hem zelf hebt je niets van de animatie ziet natuurlijk :P. Third person view in volgende update, moet wel _O_
pi_173106631
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja :). Het vervelende is wel dat als je hem zelf hebt je niets van de animatie ziet natuurlijk :P. Third person view in volgende update, moet wel _O_
Dat mis ik ook ja. Lekker in 3rd person rond vliegen _O_
M'n hauler had zo'n beperkt zicht vanuit die cockpit ;( net alsof ik naar een 4:3 tv-tje zat te kijken.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173106657
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat mis ik ook ja. Lekker in 3rd person rond vliegen _O_
M'n hauler had zo'n beperkt zicht vanuit die cockpit ;( net alsof ik naar een 4:3 tv-tje zat te kijken.
Ja precies :'). Ik heb nu voor de looks zo'n explorer schip, puur omdat ie een rond cockpit raampje heeft.
pi_173106711
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja precies :'). Ik heb nu voor de looks zo'n explorer schip, puur omdat ie een rond cockpit raampje heeft.
:D
Vind die explorers zo lelijk he :@ daar zou ik niet vnuit 3rd person naar willen kijken _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173106730
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:38 schreef Divje het volgende:

[..]

:D
Vind die explorers zo lelijk he :@ daar zou ik niet vnuit 3rd person naar willen kijken _O-
Ja eens :'). Maar wel betere warpdrives dus verder warpen :P
pi_173106752
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja eens :'). Maar wel betere warpdrives dus verder warpen :P
Pff, afwegingen :P
Even die update binnen halen en een nieuwe game starten *O*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173106795
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:39 schreef Divje het volgende:

[..]

Pff, afwegingen :P
Even die update binnen halen en een nieuwe game starten *O*
Enjoy :).
pi_173106865
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Enjoy :).
Thx, gaat wel weer lukken denk ik :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173106908
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Thx, gaat wel weer lukken denk ik :D
Ik blijf me verbazen over hoeveel beter alles eruit ziet.
pi_173107040
ik heb het ider dat alles verkennen op een planeet een stuk minder duidelijk is geworden, ik dacht dat in het begin per planeet bekend was hoeveel fauna en flora je kon vinden, nu zie ik die info niet terug
pi_173107074
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:50 schreef mschol het volgende:
ik heb het ider dat alles verkennen op een planeet een stuk minder duidelijk is geworden, ik dacht dat in het begin per planeet bekend was hoeveel fauna en flora je kon vinden, nu zie ik die info niet terug
Die is er nog wel, in je discoveries tabje. Rechtsboven dacht ik.
pi_173107110
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen over hoeveel beter alles eruit ziet.
Ben benieuwd _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173107262
Het grafisch verschil is inderdaad groot.

Er zitten wel foutjes in, ik zit op een lush planet, in een al ontdekt systeem (waar ik mijn basis ooit hebt neergeplempt) maar in de discovery lijst staat het als een hot planet met als rare material, solarium.

Dus de info klopt in ieder geval niet in "oude" systemen.
Gek genoeg had ik de helft van de wezens al ontdekt enzo maar goed, verder lijkt alles het nog prima te doen in combi met de oude savegame uit 1.2.
  Redactie Frontpage zondag 13 augustus 2017 @ 12:27:55 #29
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173107914
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

En hoe doe je dat? :P
Je moet geloof ik in de buurt van monolieten zoeken in grotten en scannen naar de graven van dode travellers, staat geloof ik ook in je menu. Ben er zelf nog niet mee bezig geweest, maar zo schijnt het te werken.

Andere leuke nieuwe feature, scan rotsen! als je ze scant krijg je ook een secundair element te zien, dus naast ijzer krijg je dan ook nikkel of koper uit een steen. Nog beter om te scannen zijn de plutonium kristallen, dan krijg je als secundair element thanium-9 erbij :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173108998
Scan alles :9~
SOONY
pi_173109046
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je moet geloof ik in de buurt van monolieten zoeken in grotten en scannen naar de graven van dode travellers, staat geloof ik ook in je menu. Ben er zelf nog niet mee bezig geweest, maar zo schijnt het te werken.

Andere leuke nieuwe feature, scan rotsen! als je ze scant krijg je ook een secundair element te zien, dus naast ijzer krijg je dan ook nikkel of koper uit een steen. Nog beter om te scannen zijn de plutonium kristallen, dan krijg je als secundair element thanium-9 erbij :)
wat ?
dus als ik eerst scan krijg ik extra zooi :)
Hell To The Liars
  Redactie Frontpage zondag 13 augustus 2017 @ 13:11:54 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173109068
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

wat ?
dus als ik eerst scan krijg ik extra zooi :)
Yep :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173109676
Edit: Nieuw dus

[ Bericht 65% gewijzigd door DKUp op 13-08-2017 14:17:56 ]
SOONY
pi_173110618
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja :). Het vervelende is wel dat als je hem zelf hebt je niets van de animatie ziet natuurlijk :P. Third person view in volgende update, moet wel _O_
Dat zou ideaal zijn inderdaad. Hopen maar.
pi_173111748
soms heb je een dier die heb je eten gegeten.
dan later krijgt ie een vergrootglas (search) bij hem

wat kan je er dan mee doen
Hell To The Liars
pi_173113361
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 15:09 schreef Droopie het volgende:
soms heb je een dier die heb je eten gegeten.
dan later krijgt ie een vergrootglas (search) bij hem

wat kan je er dan mee doen
zodra jij een beest eten hebt gegeven zal hij op een gegeven moment gaan graven en als je dat vergrootglas hebt dan heeft hij wat gevonden/uitgepoept wat je kan verzamelen :s)
pi_173113971
Andere bug is uitroepteken aka mission objective op de galaxy map, terwijl er daar niets te vinden is en ik geen lopende missie heb behalve het explore freely en tegelijkertijd zoek atlas antwoorden.

Die laatste heeft een andere stelsel als doel dus dat is t ook niet, erg vreemd weer allemaal.
pi_173115903
Andere veranderingen;

- als je zo'n groene kist wil openen, moet je nu of twee slots vrij hebben of het nieuwe waardeloze "rusted metal" eerst accepteren en dan weer weggooien
- van die gecrashte machines waar je eerst blueprints uit kreeg (pre 1.2) en in 1.2 Nanites, moet je nu eerst maken met 50 Fe, 15 C en 15 He(ridium)
- asteroïden breken makkelijker, maar de range van je cannon is beperkter
- display van snelheid en afstand in je schip is kleiner (helaas)
- als je een waypoint op een planeet hebt bezocht (gesaved), blijft dat groene rondje met vraagteken in beeld (irritant)
- de woorden die je voor 1.3 geleerd had van de verschillende soorten aliens staan niet geregistreerd; je hebt 0 woorden geleerd. Dat terwijl ik vrij "goed" Geks kon en nu het een raadsel is wat ze zeggen...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173116471
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 18:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Andere veranderingen;

- als je zo'n groene kist wil openen, moet je nu of twee slots vrij hebben of het nieuwe waardeloze "rusted metal" eerst accepteren en dan weer weggooien

je kan ze direct weggooien met middelste muisknop
quote:
- van die gecrashte machines waar je eerst blueprints uit kreeg (pre 1.2) en in 1.2 Nanites, moet je nu eerst maken met 50 Fe, 15 C en 15 He(ridium)
- asteroïden breken makkelijker, maar de range van je cannon is beperkter
- display van snelheid en afstand in je schip is kleiner (helaas)
- als je een waypoint op een planeet hebt bezocht (gesaved), blijft dat groene rondje met vraagteken in beeld (irritant)
dat lag dus niet aan mij, heel irritant idd..
quote:
- de woorden die je voor 1.3 geleerd had van de verschillende soorten aliens staan niet geregistreerd; je hebt 0 woorden geleerd. Dat terwijl ik vrij "goed" Geks kon en nu het een raadsel is wat ze zeggen...
ik heb gewoon mijn talen geschiedenis gehouden volgens mij hoor..
pi_173116897
Ah cool, dat eerste wist ik niet.

Dat laatste: hij registreert wel dat ik 277 woorden geleerd heb, maar waar ik eerst een Gek of Vykeen nog redelijk kon volgen, is het nu allemaal abracadabra.

Zie het al. In de Journey Milestones staat "277 words learned", maar bij zowel Gek als Korvax staat bij hun soort "-" bij words learned en bij Vykeen "66".

Dus dat ding kan inderdaad niet rekenen. :')

Nog een verandering; bij trading staat het prijsverschil ten opzichte van het gemiddelde niet meer in procenten (handig), maar in absolute units (onhandig).

Ook als je eerst wil kijken wat een alien wil kopen, dan wat ie te koop heeft en dan wat z'n schip kost (mijn vaste volgorde), is dat veel langer geworden door meer menukliks. Jammer.

[ Bericht 10% gewijzigd door De_cameraman_uit_Colombia op 13-08-2017 20:59:06 ]
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173119062
Godverdomme, heb ik mijn containers afgebroken omdat die opeens weg waren, kan ik geen nieuwe bouwen omdat ik zogenaamd geen Voltaic Cells kan maken, terwijl dat wel kon in 1.2... :(

Iemand hetzelfde probleem?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173121993
Godverdomme een freighter redden van hostiles en vervolgens vies kapot gemaakt worden door die freighter? WTF :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173122021
Mijn eerste gevecht ehhh..
Oefening baart kunst blijkbaar..

Dat was pijnlijk kansloos haha
Hell To The Liars
pi_173124662
Ben blijkbaar niet de enige die de bugs is opgevallen.

https://amp.reddit.com/r/(...)eedback_no_mans_sky/

Oude materialen als Voltaic Cells enzo verdwenen ook gewoon tussen 1.2 en 1.3.

En je kan ze blijkbaar niet opnieuw halen.

Enige optie bij deze update lijkt opnieuw beginnen, aangezien eerdere progressie toch geen of nauwelijks (shields, anti-overheats, woorden leren, blueprints krijgen, farmen, etc.) zin heeft.

Best matig. :{
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173124770
Dogfights zijn trouwens een stuk beter geworden.
SOONY
  zondag 13 augustus 2017 @ 23:20:05 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173125523
Oei! Dan moet ik maar wachten op een patch wil ik dit spel weer eens opstarten als ik jullie zo hoor!
pi_173126833
Als ik een nieuw spel begin hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op een lush planet begin?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173127359
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die is er nog wel, in je discoveries tabje. Rechtsboven dacht ik.
hmm, bij fauna zit inderdaad een groot logo wat je kan activeren..

en ik dacht dat ik alles moest vinden (fauna en flora) maar kennelijk is voor de milestones alleen fauna genoeg..
pi_173127507
niet mijn plaatje, maar wel leuk:

  † In Memoriam † maandag 14 augustus 2017 @ 11:11:59 #50
159966 lifeblind
pi_173131205
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 01:31 schreef mschol het volgende:
niet mijn plaatje, maar wel leuk:

[ afbeelding ]
:')

Afgelopen vrijdag ook maar weer eens NMS aangeslingerd (op PC). Uit voorzorg maar een nieuwe game begonnen, aangezien ik eigenlijk geen flauw idee meer had waar ik een paar maanden geleden gebleven was. Tot nu toe bevalt 'ie eigenlijk best wel prima! En die guide die er nu in gestopt is hadden ze wel eerder mogen doen, scheelt weer een hoop extra zoekwerk buiten het spel om voor (soms simpele) informatie ^O^

De eerste paar uur gruntwork zitten er in ieder geval op nu, dus vandeweek maar eens wat dieper op alles ingaan.
pi_173131698
Zitten wel veel bugs in, zowel voor nieuwe als oude savegames echt niet normaal.

Het is niet getest, dat is wel duidelijk.
pi_173131773
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zitten wel veel bugs in, zowel voor nieuwe als oude savegames echt niet normaal.

Het is niet getest, dat is wel duidelijk.
Lekkere simpele conclusie _O-

Er zitten wel bugs in, maar ik kom alleen die van die witte stip die niet weg gaat tegen en dat ik geen extra slots kan kopen op mijn exosuit. Verder de afgelopen dagen heerlijk gespeeld _O_
pi_173131975
De update "moest" vorige week worden uitgebracht. Hello Games is een klein team, dus al die mogelijk bugs/glitches/crashes worden vaker door de spelers ontdekt.

Veel nieuwe content er snel doorheen gedrukt.
Voorwerpen uit vorige updates zijn nutteloos geworden; recruits zijn weg, recepten zijn niet meer geldig, farmen is onnodig gerekt.
SOONY
pi_173132073
Moet wel zeggen dat ik niet de persoon ben om over deze bugs te praten, aangezien ik toch alleen maar planeten aan het ontdekken ben in een hopeloze zoektocht naar een nieuwe homeplanet :').

Ik heb zelfs nog niet 1 missie gedaan of de nieuwe content aangeraakt. Hoog op de verlanglijst voor volgende updates staan in elk geval nieuwe (en betere) wolken, ze mogen hiervoor best wat lenen van Horizon: Zero Dawn, al zal dat wel te zwaar zijn.

Voorbeeldje:

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2017 11:49:51 ]
pi_173132097
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zitten wel veel bugs in, zowel voor nieuwe als oude savegames echt niet normaal.

Het is niet getest, dat is wel duidelijk.
Jij bent erg kortzichtig, dat is ook wel duidelijk.
pi_173132169
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij bent erg kortzichtig, dat is ook wel duidelijk.
Wat is dat nou weer voor achterlijk commentaar? :')

Duizenden klachten / bug meldingen op reddit, duizenden bugmeldingen op steam.
Nee ik ben kortzichtig.
pi_173132229
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lekkere simpele conclusie _O-

Er zitten wel bugs in, maar ik kom alleen die van die witte stip die niet weg gaat tegen en dat ik geen extra slots kan kopen op mijn exosuit. Verder de afgelopen dagen heerlijk gespeeld _O_
Tig mensen lopen tegen gamebreakende bugs aan.
Afhankelijk of jij een nieuwe game of oude savegame aan het spelen bent, hoop ik voor je dat je nog niet maxed out bent wat betreft woorden en reputaties.

Want dan ga je vastlopen met de Artemis quests bijv.

Maar ook bij veel nieuwe savegames (en wederom oude) lopen mensen vast op de basis waarvan quests het simpelweg niet doen of npc's in een rare houding staan, basis verhuizen maakt niet uit want dan reageren ze alleen nog maar met "leave me alone".

Nee heel simpele conclusies allemaal hoor.

Oh en niet te vergeten dat hellogames nu smeekt om (ps4) savegames waarop ze kunnen testen..
pi_173132306
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor achterlijk commentaar? :')

Duizenden klachten / bug meldingen op reddit, duizenden bugmeldingen op steam.
Nee ik ben kortzichtig.
Je hebt in elk geval een behoorlijke fantasie. Welke duizenden (!) klachten heb je het over op reddit? Linkje?
pi_173132333
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je hebt in elk geval een behoorlijke fantasie. Welke duizenden (!) klachten heb je het over op reddit? Linkje?
https://www.reddit.com/r/(...)eedback_no_mans_sky/

2400+ reacties and counting. :')
pi_173132359
quote:
:'). En dat vind jij raar? Dat zijn geen klachten, dat zijn reacties. De helft beaamt klacht van persoon Y, de helft daarvan post hun klacht 2 keer, etc. Je overdrijft als een idioot. Geeft niets verder :).
pi_173132396
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:'). En dat vind jij raar? Dat zijn geen klachten, dat zijn reacties. De helft beaamt klacht van persoon Y, de helft daarvan post hun klacht 2 keer, etc. Je overdrijft als een idioot. Geeft niets verder :).
Tel daarbij de klachten van steam op..

Het zijn er duizenden.
Veel gaat over hetzelfde, maar dat maakt het probleem niet kleiner.

Op een gegeven moment, in ieder geval met 1.2 savegames of eerder, ga je vastlopen, dat is een zekerheid op dit moment.

Je kan wel roepen 'begin dan opnieuw' maar dat is net zo idioot.
pi_173132741
Het verschil niet snappen tussen reacties en klachten :') _!!
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 14 augustus 2017 @ 12:14:11 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173132781
Meh, met alles wat ze in de tussentijd hebben gedaan kan ik me wel voorstellen dat bepaalde savegames niet meer functioneren. Niet geheel geweldig maar gezien het feit dat ze vergeleken met het prille begin een heel nieuw spel in elkaar hebben geflanst wel begrijpelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173135199
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:12 schreef Divje het volgende:
Het verschil niet snappen tussen reacties en klachten :') _!!
Het zijn geen reacties, maar mensen met dezelfde klachten die reageren.

Lees het anders eens door.
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:03:07 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173135496
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het zijn geen reacties, maar mensen met dezelfde klachten die reageren.

Lees het anders eens door.
Ja, ze melden dezelfde problemen maar dat hoeft niet per definitie een klacht te zijn. Het melden van een bug is niet voor iedereen meteen ook klaagwaardig. Snappie?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:29:19 #66
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_173136162
Ik ging nog vragen of het nu de moeite was, 24, - op steam

Op de release gerefund, maar van wat ik nu weer over die laatste patch lees blijft het meh?
Dum de dum
pi_173136257
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het zijn geen reacties, maar mensen met dezelfde klachten die reageren.

Lees het anders eens door.
Haha :D

"Het zijn geen reacties maar mensen die reageren" :')
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:34:21 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173136291
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:29 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik ging nog vragen of het nu de moeite was, 24, - op steam

Op de release gerefund, maar van wat ik nu weer over die laatste patch lees blijft het meh?
Het is nu nagenoeg het spel wat een jaar geleden werd belooft. Maar het ligt er helemaal aan waarom je het spel hebt gerefund destijds.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:03:49 #69
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_173136911
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is nu nagenoeg het spel wat een jaar geleden werd belooft. Maar het ligt er helemaal aan waarom je het spel hebt gerefund destijds.
Omdat het destijds dezelfde shit op dezelfde planeet met hetzelfde gebrek aan diepgang was :)
Dum de dum
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:09:43 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173137020
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:03 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Omdat het destijds dezelfde shit op dezelfde planeet met hetzelfde gebrek aan diepgang was :)
Tja, het is een sandbox game. maaaaar de variatie en de invulling van de systemen en planeten zijn wel helemaal aangepakt. Én er blijkt nu ook meer verhaal in te zitten en je kan missies doen (blijkbaar). Maar de volledig open sandbox is er nog steeds.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173137099
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Haha :D

"Het zijn geen reacties maar mensen die reageren" :')
:D Mooi he.
pi_173137123
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D Mooi he.
Ik ben die Lambiekje quote kwijt waar ik aan moest denken _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173137126
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:03 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Omdat het destijds dezelfde shit op dezelfde planeet met hetzelfde gebrek aan diepgang was :)
Wat waren je verwachtingen?
pi_173137139
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ben die Lambiekje quote kwijt waar ik aan moest denken _O-
Dat zal vast een ongelofelijk intelligent en bijzonder goed doordachte quote zijn. :)
pi_173137150
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zal vast een ongelofelijk intelligent en bijzonder goed doordachte quote zijn. :)
Dat laatste betwijfel ik. Intelligent was het zeker, filosofisch bijna.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173139094
TheOddDutchGuy, je hebt helemaal gelijk hoor.

Als je mission statement van Foundation 1.1 was "je kan basissen bouwen" en juist dat is onmogelijk gemaakt door een glitch, klopt er iets niet.

Als je mission statement van Pathfinder 1.2 was "je kan nu nog mooiere basissen bouwen en rondrijden" en juist je exocraft is verdwenen en de basisbouw ook, klopt er iets niet.

Opeens je homebase van een lush koude planeet op een prachtige locatie waar Coryzagen buiten groeit naar een radioactieve planeet met de helft van je basis en exocraft kwijt ineens op een lelijke locatie maar waar nog wél Coryzagen groeit, slaat game- en programmeertechnisch gewoon nergens op.

De missies van Artemis zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk dat ze hun best hebben gedaan op Atlas Rises, maar dat je (daarom) geen inhoudelijke terechte kritiek zou mogen hebben, is nonsens.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173139301
Niemand die zegt dat je geen inhoudelijke kritiek mag hebben toch?

Je verhaal slaat nergens op verder. Help, een update veranderd dingen, paniek!
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:03:21 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173139559
quote:
3s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:45 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
TheOddDutchGuy, je hebt helemaal gelijk hoor.

Als je mission statement van Foundation 1.1 was "je kan basissen bouwen" en juist dat is onmogelijk gemaakt door een glitch, klopt er iets niet.

Als je mission statement van Pathfinder 1.2 was "je kan nu nog mooiere basissen bouwen en rondrijden" en juist je exocraft is verdwenen en de basisbouw ook, klopt er iets niet.

Opeens je homebase van een lush koude planeet op een prachtige locatie waar Coryzagen buiten groeit naar een radioactieve planeet met de helft van je basis en exocraft kwijt ineens op een lelijke locatie maar waar nog wél Coryzagen groeit, slaat game- en programmeertechnisch gewoon nergens op.

De missies van Artemis zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk dat ze hun best hebben gedaan op Atlas Rises, maar dat je (daarom) geen inhoudelijke terechte kritiek zou mogen hebben, is nonsens.
Het punt is dat mensen daar melden dat ze een probleem hebben maar er vooralsnog niet over klagen. dus de problemen zijn er voor sommigen wel (niet voor iedereen dus, ik ben geen enkele keer shit kwijtgeraakt maar nu zit ik inderdaad wel op een planeet die er anders uit ziet.) maar mensen hebben er gewoon vertrouwen in dat hello games het voortvarend op gaat pakken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:14:04 #79
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173139781
Volgens mij heb ik wel vaker (vooral vroeger) meegemaakt dat patches vaak niet compatible zijn met je savegames.

Maar ik snap de frustratie.
pi_173139901
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Het punt is dat mensen daar melden dat ze een probleem hebben maar er vooralsnog niet over klagen. dus de problemen zijn er voor sommigen wel (niet voor iedereen dus, ik ben geen enkele keer shit kwijtgeraakt maar nu zit ik inderdaad wel op een planeet die er anders uit ziet.) maar mensen hebben er gewoon vertrouwen in dat hello games het voortvarend op gaat pakken.
Als er iets is wat vertrouwen schaadt is het juist het compleet irrelevant maken van al die uren die ervaren spelers in het spel gestoken hebben. En dat is gewoon heel makkelijk te testen in de aanloopfase. Tussen 1.1 en 1.2 bleef je homeplaneet hetzelfde en je basis ook. 1.3 is niet 2.0, waar je een grote verandering mag verwachten, dus ook dat hoort hetzelfde te blijven.

Simpele bugjes als "dit icoontje blijft in beeld" of een typo zijn het punt niet. Dat kan altijd gebeuren (al zijn die ook duidelijk als je een beetje test).

Oude savegames laden in je nieuwe versie en de al gespeelde zaken verdwenen of zodanig veranderd zijn dat ze nutteloos zijn geworden is heul wat anders en makkelijk te testen.

Zeker als de terechte kritiek was dat het "wel erg repetitief is" en je creëert een nieuw repetitief probleem; alles opnieuw moeten doen om je basis en farm te bouwen/mooi te maken/uit te breiden. Dat rijmt niet met elkaar.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173139938
Hebben ze water lelijker gemaakt?

De oppervlakte ziet er ruk uit...
SOONY
pi_173139965
Maar 1.3 is eigenlijk wel 2.0
SOONY
pi_173139989
Ik heb wel nog steeds dat ik vol enthousiasme richting een planeet vlieg. Vol verwachting dat dat blauw/groene oppervlak mijn nieuwe homeplanet wordt. Op het moment dat ik bijna te pletter vlieg verandert alles in een gele smurrie en blijkt het een toxic planet te zijn :'(

Zal wel aan m'n GPU liggen :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173155191
Nog niet getest, maar mensen die vast zitten met quests in hun homebase (dus dat ze zeggen dat ze niets voor je kunnen doen, terwijl je questlog dat wel aangeeft en je dus niet verder kunt); verplaats je homebase weer even terug naar de planeet waar hij vandaan kwam. Het schijnt dat dan de quests weer heractiveren en je verder kan.

Of gewoon wachten op de fix van HelloGames, die vast snel gaat komen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2017 11:22:23 ]
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:33:31 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173155519
quote:
12s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Als er iets is wat vertrouwen schaadt is het juist het compleet irrelevant maken van al die uren die ervaren spelers in het spel gestoken hebben. En dat is gewoon heel makkelijk te testen in de aanloopfase. Tussen 1.1 en 1.2 bleef je homeplaneet hetzelfde en je basis ook. 1.3 is niet 2.0, waar je een grote verandering mag verwachten, dus ook dat hoort hetzelfde te blijven.

Simpele bugjes als "dit icoontje blijft in beeld" of een typo zijn het punt niet. Dat kan altijd gebeuren (al zijn die ook duidelijk als je een beetje test).

Oude savegames laden in je nieuwe versie en de al gespeelde zaken verdwenen of zodanig veranderd zijn dat ze nutteloos zijn geworden is heul wat anders en makkelijk te testen.

Zeker als de terechte kritiek was dat het "wel erg repetitief is" en je creëert een nieuw repetitief probleem; alles opnieuw moeten doen om je basis en farm te bouwen/mooi te maken/uit te breiden. Dat rijmt niet met elkaar.
Ik ben bang dat No Man's Sky hoe dan ook repititief zal blijven, dat is een kwestie van smaak. Dat ik nu mijn mannetjes in de basis kwijt ben vind ik ook wel jammer ja. Het punt van de planeten die opeens helemaal anders aandoen begrijp ik op zich wel. Omdat de algorithmes van het opbouwen van de planeten nu op een andere manier gaat en je anders eventueel de oude en de nieuwe manier intact moet laten voor de 'legacy planeten' ?

En Hello Games heeft aardig wat gedaan wat het vertrouwen van de gebruikers schaadt maar is gewoon het gevecht met de publieke opinie aan gegaan en doen er nu alles aan om dit weer terug te krijgen, dat alleen al vind ik een complimentje waard. En ja, op een gegeven moment zijn oudere savegames niet meer compatible met de nieuwe update maar die stap moet je hoe dan ook een keer maken als de onderliggende code zodanig gemuteerd is dat het niet meer 1 op 1 te 'vertalen' is. Op zich zou een savegame herstel tool of optie wel tof zijn misschien, geen idee of dat realistisch is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173155929
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben bang dat No Man's Sky hoe dan ook repititief zal blijven, dat is een kwestie van smaak. Dat ik nu mijn mannetjes in de basis kwijt ben vind ik ook wel jammer ja. Het punt van de planeten die opeens helemaal anders aandoen begrijp ik op zich wel. Omdat de algorithmes van het opbouwen van de planeten nu op een andere manier gaat en je anders eventueel de oude en de nieuwe manier intact moet laten voor de 'legacy planeten' ?

En Hello Games heeft aardig wat gedaan wat het vertrouwen van de gebruikers schaadt maar is gewoon het gevecht met de publieke opinie aan gegaan en doen er nu alles aan om dit weer terug te krijgen, dat alleen al vind ik een complimentje waard. En ja, op een gegeven moment zijn oudere savegames niet meer compatible met de nieuwe update maar die stap moet je hoe dan ook een keer maken als de onderliggende code zodanig gemuteerd is dat het niet meer 1 op 1 te 'vertalen' is. Op zich zou een savegame herstel tool of optie wel tof zijn misschien, geen idee of dat realistisch is.
Het is geen EA spel waar je bij nieuwe versies inderdaad wel eens opnieuw moet beginnen.

Het is een full release.
Ik ken geen enkel "fully released" spel waarbij je bij iedere update opnieuw moest beginnen.

Daarnaast heeft HG nergens gezegd dat je opnieuw moet beginnen bij deze update, dan mag ik er vanuit gaan dat alles dus goed werkt en dat is dus niet zo voor heel veel mensen die het toch weer zijn gaan proberen. (of voor het eerst de sprong waagde)

Het is verder geen slechte update, maar ik zeg alleen maar dat er niet bepaald goed is getest wat betreft een beetje backwards compatibility en dat blijkt ook gewoon zo te zijn.
Dat ontkennen is een beetje.. tja hoe zullen we benoemen, het riekt naar fanboy gedrag en ik heb zelf ook 160+ uur er in zitten hoor dus het is niet dat ik een hekel heb aan HG of aan NMS.

In mijn geval valt het nog mee met de bugs, maar ik lees genoeg ellende dat je inderdaad bepaalde conclusies kan trekken.
pi_173156036
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is een full release.
Ik ken geen enkel "fully released" spel waarbij je bij iedere update opnieuw moest beginnen.
Dat hoeft nu dus ook niet. Net als bij vorige updates.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2017 11:55:02 ]
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:06:59 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173156303
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is geen EA spel waar je bij nieuwe versies inderdaad wel eens opnieuw moet beginnen.

Het is een full release.
Ik ken geen enkel "fully released" spel waarbij je bij iedere update opnieuw moest beginnen.

Daarnaast heeft HG nergens gezegd dat je opnieuw moet beginnen bij deze update, dan mag ik er vanuit gaan dat alles dus goed werkt en dat is dus niet zo voor heel veel mensen die het toch weer zijn gaan proberen. (of voor het eerst de sprong waagde)

Het is verder geen slechte update, maar ik zeg alleen maar dat er niet bepaald goed is getest wat betreft een beetje backwards compatibility en dat blijkt ook gewoon zo te zijn.
Dat ontkennen is een beetje.. tja hoe zullen we benoemen, het riekt naar fanboy gedrag en ik heb zelf ook 160+ uur er in zitten hoor dus het is niet dat ik een hekel heb aan HG of aan NMS.

In mijn geval valt het nog mee met de bugs, maar ik lees genoeg ellende dat je inderdaad bepaalde conclusies kan trekken.
Fair enough maar bedenk wel dat de mensen met problemen het melden en de mensen zonder problemen gewoon lekker aan het spelen zijn. Dus het vertekend wel het een en ander. Wat ik in principe wel als een teleurstelling zou kunnen zien is het feit dat de PS4 ook relatief veel bugs ondervinden. Zeker omdat het redelijk uniforme hardware betreft. Op de PC kan ik het me wel voorstellen want het is niet makkelijk om veel verschillende soorten hardware/software (OS) configuraties te testen. De piek van gister was 14000 actieve spelers, zullen we even met de natte vinger gokken dat het over de week iets van 25000 actieve spelers zijn (PC dan) dan valt het in principe qua buggyness nog wel mee toch? Steam recensies zijn de laatste tijd trouwens positief over het spel en dat zegt ook wel iets.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173156768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat hoeft nu dus ook niet. Net als bij vorige updates.
Dat blijkt in de praktijk toch anders he.
pi_173156821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat blijkt in de praktijk toch anders he.
Niet echt. Ik ben pas een maand geleden opnieuw begonnen, en heb de vorige 2 updates prima kunnen spelen zonder een nieuwe save.

Nu zijn er wat bugs, maar die gaan gewoon opgelost worden natuurlijk.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:32:13 #91
277865 Sejt
Ondertitel
pi_173156860
Ik heb dit spel vanaf de release, en heb halsuitreikend naar elke update uit gekeken. Helaas pakt het spel mij nog steeds niet.
Grafisch en control-matig is het spel wel beter geworden. Het is echter nog steeds even repetitief en zonder uitdaging - en nee, survival vind ik niet de juiste manier van uitdaging. Daarnaast vind ik het jammer van alle kleuren in de lucht en de ruimte. De planeten staan verschrikkelijk dicht bij elkaar dat het zo onrealistisch aan doet. Bijna elke planeet heeft wel flora en fauna.
Dit zijn keuzes van de ontwikkelaar om het universum niet realistisch te maken. Dat vind ik erg jammer. Het zou voor mij al veel speelbaarder en leuker maken als de omgeving van het spel realistisch aandeed.

Ik wil dit spel heel graag leuk vinden. Ruimte spellen spreken mij aan, en het ontdekken ook. Alleen is het nog steeds zo flinterdun en onrealistisch dat ook de updates voor mij niet werken. Helaas :(
I love my mispoken words.
pi_173156919
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:32 schreef Sejt het volgende:
Ik heb dit spel vanaf de release, en heb halsuitreikend naar elke update uit gekeken. Helaas pakt het spel mij nog steeds niet.
Grafisch en control-matig is het spel wel beter geworden. Het is echter nog steeds even repetitief en zonder uitdaging - en nee, survival vind ik niet de juiste manier van uitdaging. Daarnaast vind ik het jammer van alle kleuren in de lucht en de ruimte. De planeten staan verschrikkelijk dicht bij elkaar dat het zo onrealistisch aan doet. Bijna elke planeet heeft wel flora en fauna.
Dit zijn keuzes van de ontwikkelaar om het universum niet realistisch te maken. Dat vind ik erg jammer. Het zou voor mij al veel speelbaarder en leuker maken als de omgeving van het spel realistisch aandeed.

Ik wil dit spel heel graag leuk vinden. Ruimte spellen spreken mij aan, en het ontdekken ook. Alleen is het nog steeds zo flinterdun en onrealistisch dat ook de updates voor mij niet werken. Helaas :(
Check Elite Dangerous!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:39:39 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173157017
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:32 schreef Sejt het volgende:
Ik heb dit spel vanaf de release, en heb halsuitreikend naar elke update uit gekeken. Helaas pakt het spel mij nog steeds niet.
Grafisch en control-matig is het spel wel beter geworden. Het is echter nog steeds even repetitief en zonder uitdaging - en nee, survival vind ik niet de juiste manier van uitdaging. Daarnaast vind ik het jammer van alle kleuren in de lucht en de ruimte. De planeten staan verschrikkelijk dicht bij elkaar dat het zo onrealistisch aan doet. Bijna elke planeet heeft wel flora en fauna.
Dit zijn keuzes van de ontwikkelaar om het universum niet realistisch te maken. Dat vind ik erg jammer. Het zou voor mij al veel speelbaarder en leuker maken als de omgeving van het spel realistisch aandeed.

Ik wil dit spel heel graag leuk vinden. Ruimte spellen spreken mij aan, en het ontdekken ook. Alleen is het nog steeds zo flinterdun en onrealistisch dat ook de updates voor mij niet werken. Helaas :(
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Check Elite Dangerous!
Wat hij zegt.

Let wel op, qua sandbox en (gebrek aan) storyline is het hetzelfde maar qua realisme is het top notch.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:13:10 #94
277865 Sejt
Ondertitel
pi_173157687
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat hij zegt.

Let wel op, qua sandbox en (gebrek aan) storyline is het hetzelfde maar qua realisme is het top notch.
Heb ik al eerder gehoord inderdaad en heb er meerdere reviews over gelezen. Wat ik lees en me tegen staat daar, zijn dat missies constant hetzelfde zijn. Klopt dat volgens jullie?
I love my mispoken words.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:28:24 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173158042
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:13 schreef Sejt het volgende:

[..]

Heb ik al eerder gehoord inderdaad en heb er meerdere reviews over gelezen. Wat ik lees en me tegen staat daar, zijn dat missies constant hetzelfde zijn. Klopt dat volgens jullie?
Je hebt wel wát variatie maar het is allemaal procedureel in elkaar geflanst. Dus je hebt cargo missies (halen of brengen), vechtmissies (piraten of vijanden) en onderzoekmissies (zoek de black box of data cannister van [iets] en tegenwoordig ook passagiersmissies.

De variatie zit in de wekelijkse community goals waar iedereen zich in zet om de hoogste tier te halen (8 ) en dan krijg je een beloning bovenop het geld wat je krijgt per kill/levering. En er is nog variatie in de zin van dat je jezelf aan kan sluiten bij één van de grote powers en je hun kan helpen om uit te breiden door acties te doen (vechten of leveringen doen etc ) En je kan gewoon rondvliegen en zelf gaan handelen bijvoorbeeld, of op ontdekkingsreis gaan of vechten (heb je weer scanners voor die laten zien of een NPC/speler 'wanted' of 'clean' is. Maar er is ook een eigen reeks voor hier: GAM / Elite: Dangerous / Wie vliegt er mee?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:37:04 #96
277865 Sejt
Ondertitel
pi_173158230
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt wel wát variatie maar het is allemaal procedureel in elkaar geflanst. Dus je hebt cargo missies (halen of brengen), vechtmissies (piraten of vijanden) en onderzoekmissies (zoek de black box of data cannister van [iets] en tegenwoordig ook passagiersmissies.

De variatie zit in de wekelijkse community goals waar iedereen zich in zet om de hoogste tier te halen (8 ) en dan krijg je een beloning bovenop het geld wat je krijgt per kill/levering. En er is nog variatie in de zin van dat je jezelf aan kan sluiten bij één van de grote powers en je hun kan helpen om uit te breiden door acties te doen (vechten of leveringen doen etc ) En je kan gewoon rondvliegen en zelf gaan handelen bijvoorbeeld, of op ontdekkingsreis gaan of vechten (heb je weer scanners voor die laten zien of een NPC/speler 'wanted' of 'clean' is. Maar er is ook een eigen reeks voor hier: GAM / Elite: Dangerous / Wie vliegt er mee?
Super, dank je wel. Sowieso speelt een goede vriend het ook, dus het zal makkelijk instappen zijn.
Anyway, hier verder met NMS inderdaad. :)
I love my mispoken words.
pi_173163573
Gisteren was ik bezig een nieuwe homeplanet te zoeken, en ik lande op een maantje..



Prachtige maan. Prachtig groen gras, een reusachtige planeet op de achtergrond.. Maar.. geen dieren, dus toen was ik er alweer klaar mee.

Vandaag besloten toch maar een nieuwe save te starten. Ik werd wakker:



Snel mijn schip in orde gemaakt, en toen het nacht werd:



Toch maar besloten in de ochtend, na alle dieren gevonden te hebben, verder te trekken naar een nieuw avontuur:



To infinity!

Moet zeggen, deze planneet, een ijsplaneet, had verschrikkelijk veel bomen. Ik geloof niet dat ik eerder zoveel bomen op een planeet heb gezien eigenlijk. Mooi hoe een nieuwe start je zo snel alweer iets nieuws kan geven :).
pi_173163969
_O_

Maantje O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173164050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat blijkt in de praktijk toch anders he.
mijn 1.0 save doet het ook nog, sandbox had de basis ondergronds geplaatst :X
pi_173164675
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:05 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn 1.0 save doet het ook nog, sandbox had de basis ondergronds geplaatst :X
Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)

Dat foutje kom je niet tegen als je basis nog gewoon stond hoewel je ook dan wat workarounds moet toepassen.
pi_173164838
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)

Dat foutje kom je niet tegen als je basis nog gewoon stond hoewel je ook dan wat workarounds moet toepassen.
Een niet (door mij) geteste oplossing voor dat probleem staat ook al in dit topic.
pi_173168392
Twijfel nog of ik de PC versie ga halen, voor 24 euro is het een leuke deal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173169512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twijfel nog of ik de PC versie ga halen, voor 24 euro is het een leuke deal
Er komt meer content en de fouten zullen wel worden opgelost. Een tof spel, maar je moet wel grinden voor spullen :P.
SOONY
pi_173170025
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)

Dat foutje kom je niet tegen als je basis nog gewoon stond hoewel je ook dan wat workarounds moet toepassen.
ik had in mijn normale save geen base, so i'm lucky i guess *)
pi_173193427
quote:
New Experimental branch patch on Steam is out.

-Fixed an issue that caused cargo slots not to unlock following purchase
-Players who've unlocked all general exosuit slots can now unlock tech and cargo slots as intended
-Fixed an issue that caused claiming a new base to stop NPC missions from working
-Fixed an issue preventing players from being able to finish the farmer and exocraft missions
-The Base terminus will now display mission objectives, allowing you to pick the correct system, and it will no longer forget mission critical systems. Note: this is currently a preventitive fix, a cure for those who've already experienced it will come soon
-Fixed issue requiring creative mode players to complete mercenary missions
-Fixed a rare issue causing players with multiple ships in a freighter to spawn on top of each other
-Fixed an issue that caused custom waypoints to over ride the Atlas Path in the Galactic Map
-Standing will now be correctly rewarded for guild missions
-Players who recruited base NPCs prior to update 1.3 can now take missions from those NPCs as soon as they are at their terminals
-Fixed an issue that allowed players to miss Atlas Stations and thus block their atlas path progress. This is currently a preventitive fix, a cure will follow.
-Players will no longer be prevented from progressing when sent to an Atlas Station as part of the story
-NPC base missions requiring you to destroy a depot should no longer send you to a destroyed depot
-The power of the Analysis Visor upgrades has been significantly increased, resulting in much higher rewards when scanning with flora or fauna upgrades
-Fixed an issue causing waypoint lines not to draw in the galactic map
-Fixed some rare crashes
SOONY
pi_173193525
Mooie patch, jammer dat ik net besloten heb mijn base te verplaatsen.

Maar dat je in ieder geval een nieuwe kan bouwen met de alienmissies is positief. ^O^
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173194091
Dat van die destroyed depot was redelijk makkelijk op te lossen, gewoon een andere zoeken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:35:52 #108
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_173205195
Iemand die die nieuwe story missies al heeft gespeeld van de 1.3 update en is dat wat?

Heb de game ooit eens gekocht in de sale maar werd iets te veel in het diepe gegooid en niet echt verder mee bezig geweest.
pi_173205229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:35 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand die die nieuwe story missies al heeft gespeeld van de 1.3 update en is dat wat?

Heb de game ooit eens gekocht in de sale maar werd iets te veel in het diepe gegooid en niet echt verder mee bezig geweest.
Ik ben er mee bezig in elk geval. Je word nu veel meer aan het handje meegenomen in het begin, wat je moet doen, waar je heen moet, etc.

Niet dat je geen vrijheid meer hebt, je kan gewoon nog gaan en staan waar je wil, maar de quests laten je wel de basis dingen zien enzo.
pi_173212147
quote:
ATLAS RISES PATCH 1.32

August 17, 2017.
Hello!

Thanks for your continued feedback following the release of Atlas Rises! Today we’re releasing Patch 1.32 on PS4 and PC, which addresses the following issues:

-Fixed an issue that could cause cargo slots not to unlock after purchase
-Players who had previously learned all alien words are now able to progress through the story
-Players who’ve unlocked all general exosuit slots can now unlock tech and cargo slots as intended
-We’ve fixed an issue that caused base NPCs to stop responding after claiming a new base location. This will prevent new occurrences of the issue, a fix for those who have already experienced it is under investigation
-Fixed an issue preventing players from being able to finish farmer and exocraft missions
-The base terminus teleporter will now display mission objectives, allowing you to select the correct system. It will also no longer ‘forget’ mission critical systems. This will prevent new occurrences of this issue and a fix for those who’ve already experienced it is under investigation
-Creative mode players no longer need to complete mercenary missions as part of the story
-Fixed a rare issue causing multiple ships in a freighter to spawn on top of each other
-Custom waypoints will no longer override the Atlas Path in the Galactic Map
-Standing will now be correctly awarded for guild missions
-Players who recruited base NPCs prior to update 1.3 can now take missions from those NPCs as soon as they are at their terminals
-Fixed an issue that allowed players to miss Atlas Stations, which prevented progress. This will prevent new occurrences of the issue, a fix for those who’ve already experienced it is under investigation
-Fixed an issue that prevents some players from progressing when sent to an Atlas station as part of the story
-Fixed an issue causing waypoint lines not to draw in the Galactic Map
-Fixed some rare crashes
-The power of Analysis Visor upgrades has been significantly improved, resulting in much higher rewards when scanning with Flora or Fauna upgrades

If you come across any further issues, don’t hesitate to report them so we can take a closer look.

Enjoy!


[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 17-08-2017 17:02:26 ]
SOONY
  Redactie Frontpage donderdag 17 augustus 2017 @ 16:56:11 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173212187
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Kan ik tenminste weer tegen mijn personeel praten *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173213251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:35 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand die die nieuwe story missies al heeft gespeeld van de 1.3 update en is dat wat?

Heb de game ooit eens gekocht in de sale maar werd iets te veel in het diepe gegooid en niet echt verder mee bezig geweest.
Mee begonnen. Voor een ervaren speler die de eerdere missies gespeeld heeft, is het een beetje basic. Denk dat het ook te maken heeft met dat je bij de base building missies dingen moet craften en ze die missies niet konden mengen.

Wellicht dat ze erna uitdagender en afwisselender worden, ben net bij het begin van Apollo.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173215974
Liquid Explosive item schijnt 1 miljoen units waard te zijn :+
SOONY
pi_173218433
Wat screencaps van mijn exploratie in Atlas Rises





Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173218511
Ik wil meer haaien in het water, volgens mij maar één keer gezien op een planeet.

Oh ja patch downloaden ;)
SOONY
pi_173223367

Stond ik even bovenop een neergestorte freighter. O-)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173223550
Toch maar verder met de Home Base missies gegaan, toch wel weer leuk :') :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_173225446
Nog iets grappigs, de views van de update trailers van No Man's Sky:
-1.1 The Foundation Update 27 november 2016 : 1,063 miljoen views;
-1.2 The Path Finder Update 8 maart 2017: 614.000 views;
-1.3 Atlas Rises Update 11 augustus 2017: 904.000 views.
SOONY
pi_173242928


Deze was me eigenlijk wel groot genoeg, bijna 8 meter hoog. Vraag me af wat de maximale grootte is van wildlife.
pi_173243163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:33 schreef Dutchguy het volgende:
[ link | afbeelding ]

Deze was me eigenlijk wel groot genoeg, bijna 8 meter hoog. Vraag me af wat de maximale grootte is van wildlife.
Wow _O_
pi_173243747
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:33 schreef Dutchguy het volgende:
[ link | afbeelding ]

Deze was me eigenlijk wel groot genoeg, bijna 8 meter hoog. Vraag me af wat de maximale grootte is van wildlife.
Vet :D _O_
SOONY
pi_173243877
quote:
New Steam experimental branch patch

-Fixed issue where player bases were given the name "Unknown Base" rather than a generated name
-Fixed S-class ships having incorrect pricing and numbers of slots
-Added rockets to starting ship in creative default save game
-Added new icon for solo difficulty AI ships
-Fixed Albumen Pearl plants using the wrong name on their interaction labels
-Fixed the landing marker being visible in some fighter cockpits
-Fixed texturing issue seen with some combinations of AMD GPU and drivers
-Added and improved audio at the ending of the Atlas path
-Added and improved audio for terrain editing
-Improved audio for missions
-Improvement to vehicle boost timings
-Made marker for rare graves stay up for the same time as other object markers
-Prevented trees in frozen biomes spawning close to or intersecting buildings
-Fixed issue where travelling through the centre of the galaxy could sometimes take you back to the same galaxy
-Fixed issue where mission waypoints on the galactic map would not be for your current mission
-Improved UI error messages relating to missions on the galactic map
-Improved ship speed output on ship HUD
-Increased guidance for finding Convergence Cubes as part of the scientist mission
-Prevented some tutorials (for example for life support) from being shown in your log
-Prevented Artemis being visible in the holohub after they should have left
-Protected against some cases where missions can send you to depot which has already been destroyed
-Improved binocular scanning for background objects
-Prevented binocular scanning flicking between multiple objects
-Added ability to scan all building types and fixed their displayed names
-Added ability to scan ships
-Fixed text truncation on binocular HUD
-Added the option to display temperatures in Celcius, Fahrenheit or Kelvin regardless of locale
-Fixed display of longer planet names on the discovery page UI
-Added ability to cancel in progress missions
-Added faction icons on the galactic map
-Improved ship handling when booster upgrades are installed
-Fixed mission notifications showing an incorrect icon for Electron Vapour
-Fixed an issue where portals you've returned through could not be updated to a different address
-Improved visuals around icons for different inventories
-Added joypad and keyboard controls for switching between inventories
-Fixed galactic map showing joypad prompts for changing filters when playing on mouse and keyboard
-Fixed issue where players could lose the teleport destination they needed to complete the Mind Arc mission
-Fixed players getting stuck in an interaction with the armourer if they hadn't yet built a terminal
-Fix for visual artifacts from transparent objects showing through the warp effect
-Reduced cases where terrain editing changes are lost when reloading a save
-Reduced difficulty of the final armourer mission
-Improved low flight mode handling
-Fixed crash in string translation when loading certain saves
-Added missing scan event icon to the Antimatter tutorial
-Fixed terrain editor being built with full charge
-Fixed occasional hang in displaying some multi-byte characters
-Improved saving and loading of terrain edits
-Fixed issue where upgrading from a previous save would cause player bases to be floating or underground
-Fixed very occasional crash in rendering
-Fixed occasional crash relating to destructable objects
-Prevented the interaction camera occasionally triggering at inappropriate times
-Fixed the Farmer displaying the wrong text for their final mission
-Prevented pinned missions occasionally being deselected on warp
-Fixed issue where players could become stuck in the final atlas station
-Improved automatically selecting missions from NPCs in your base when they begin
-Improved pricing of base building parts in normal mode
Snel weer de nieuwe patch dus :D
SOONY
pi_173253262
Iemand nog wat tips voor gevechten in de lucht :)
Hell To The Liars
pi_173254501
Gister m'n eerste S class schip in het wild gezien :P Mooi hoor :). Koste maar erg weinig ook, had alleen maar 11 sloten :').

Ik wacht wel tot ik ooit een freighter heb.
pi_173254729
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:17 schreef Droopie het volgende:
Iemand nog wat tips voor gevechten in de lucht :)
Zorgen voor een schip met een goede gezondheid, upgrades voor de wapens en die gele voorwerpen om je gezondheid aan te vullen.
SOONY
pi_173254767
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Zorgen voor een schip met een goede gezondheid, upgrades voor de wapens en die gele voorwerpen om je gezondheid aan te vullen.
En zorgen dat je die rocket dingen hebt :P.

Mijn nieuwe schip heeft die dus niet. En ik ben nog geen blueprint trader tegengekomen die ze heeft.
pi_173254849
Dat had ik dus allemaal nog niet
Nou ja..Heb de eerste 2 piraten maar omgekocht :P

En mijn spullen verkocht.Op naar planeet 2
Hell To The Liars
pi_173254909
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En zorgen dat je die rocket dingen hebt :P.

Mijn nieuwe schip heeft die dus niet. En ik ben nog geen blueprint trader tegengekomen die ze heeft.
Ik heb die rocket dingen niet.
SOONY
pi_173255136
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 14:04 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik heb die rocket dingen niet.
Oh, dat is wel erg fijn hoor :).
pi_173255200
Ik heb ook geen bericht gehad om de nieuwe verhaallijn te volgen of ik moet straks even goed kijken in "het logboek" :P
SOONY
pi_173291672
moet kistje afleveren maar de piraten kan ik nog niet verslaan :'(
Hell To The Liars
pi_173322991
Update 1.33 is uit voor de PS4 (Pro) en het is 2.2GB groot :)
-Bug Fixes

Patch notes zullen wel snel volgen.
SOONY
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:47:10 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173323150
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:37 schreef DKUp het volgende:
Update 1.33 is uit voor de PS4 (Pro) en het is 2.2GB groot :)
-Bug Fixes

Patch notes zullen wel snel volgen.
Ik hoop dat dan eindelijk de bug in het basebuilden is gefikst, kan ik tenminste weer verder in de normale modus.

In creative ga ik alleen maar rare dingen maken :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173323214
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik hoop dat dan eindelijk de bug in het basebuilden is gefikst, kan ik tenminste weer verder in de normale modus.

In creative ga ik alleen maar rare dingen maken :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Nait Soezn Moar Broezn
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:10:49 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173323576
De patch notes overigens:

quote:
• Fixed issue where player bases were given the name "Unknown Base" rather than a generated name
• Fixed S-class ships having incorrect pricing and numbers of slots
• Added rockets to starting ship in creative default save game
• Added new icon for solo difficulty AI ships
• Fixed Albumen Pearl plants using the wrong name on their interaction labels
• Fixed the landing marker being visible in some fighter cockpits
• Fixed texturing issue seen with some combinations of AMD GPU and drivers
• Added and improved audio at the ending of the Atlas path
• Added and improved audio for terrain editing
• Improved audio for missions
• Improvement to vehicle boost timings
• Made marker for rare graves stay up for the same time as other object markers
• Prevented trees in frozen biomes spawning close to or intersecting buildings
• Fixed issue where travelling through the centre of the galaxy could sometimes take you back to the same galaxy
• Fixed issue where mission waypoints on the galactic map would not be for your current mission
• Improved UI error messages relating to missions on the galactic map
• Improved ship speed output on ship HUD
• Increased guidance for finding Convergence Cubes as part of the scientist mission
• Prevented some tutorials (for example for life support) from being shown in your log
• Prevented Artemis being visible in the holohub after they should have left
• Protected against some cases where missions can send you to depot which has already been destroyed
• Improved binocular scanning for background objects
• Prevented binocular scanning flicking between multiple objects
• Added ability to scan all building types and fixed their displayed names
• Added ability to scan ships
• Fixed text truncation on binocular HUD
• Added the option to display temperatures in Celcius, Fahrenheit or Kelvin regardless of locale
• Fixed display of longer planet names on the discovery page UI
• Added ability to cancel in progress missions
• Added faction icons on the galactic map
• Improved ship handling when booster upgrades are installed
• Fixed mission notifications showing an incorrect icon for Electron Vapour
• Fixed an issue where portals you've returned through could not be updated to a different address
• Improved visuals around icons for different inventories
• Added joypad and keyboard controls for switching between inventories
• Fixed galactic map showing joypad prompts for changing filters when playing on mouse and keyboard
• Fixed issue where players could lose the teleport destination they needed to complete the Mind Arc mission
• Fixed players getting stuck in an interaction with the armourer if they hadn't yet built a terminal
• Fix for visual artifacts from transparent objects showing through the warp effect
• Reduced cases where terrain editing changes are lost when reloading a save
• Reduced difficulty of the final armourer mission
• Improved low flight mode handling
• Fixed crash in string translation when loading certain saves
• Added missing scan event icon to the Antimatter tutorial
• Fixed terrain editor being built with full charge
• Fixed occasional hang in displaying some multi-byte characters
• Improved saving and loading of terrain edits
• Fixed issue where upgrading from a previous save would cause player bases to be floating or underground
• Fixed very occasional crash in rendering
• Fixed occasional crash relating to destructable objects
• Prevented the interaction camera occasionally triggering at inappropriate times
• Fixed the Farmer displaying the wrong text for their final mission
• Prevented pinned missions occasionally being deselected on warp
• Fixed issue where players could become stuck in the final atlas station
• Improved automatically selecting missions from NPCs in your base when they begin
• Improved pricing of base building parts in normal mode
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173323580
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik hoop dat dan eindelijk de bug in het basebuilden is gefikst, kan ik tenminste weer verder in de normale modus.

In creative ga ik alleen maar rare dingen maken :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O_
SOONY
pi_173323937
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:10 schreef LTVDK het volgende:
De patch notes overigens:

[..]

Dat is die experimental patch van Steam een paar dagen terug, dus bijna zo goed als de 1.33 patch :Y)
SOONY
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:30:00 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173323976
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:28 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat is die experimental patch van Steam een paar dagen terug, dus bijna zo goed als de 1.33 patch :Y)
Ja 1.31 en 1.32 waren ook al vrijwel gelijk aan de Steam patch :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173328206
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik hoop dat dan eindelijk de bug in het basebuilden is gefikst, kan ik tenminste weer verder in de normale modus.

In creative ga ik alleen maar rare dingen maken :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal als je zoiets tegenkomt totaal onverwacht. :D

Lekkere game is dit toch. Gisteren alleen maar bijna mooie plaatjes geschoten.
pi_173328581
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja 1.31 en 1.32 waren ook al vrijwel gelijk aan de Steam patch :P
Echt letterlijk blijkbaar _O-
SOONY
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:12:46 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173328815
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Echt letterlijk blijkbaar _O-
Ja het enige waar wij op de PS4 ons niet druk over hoeven te maken is het videokaart geneuzel :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173328898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja het enige waar wij op de PS4 ons niet druk over hoeven te maken is het videokaart geneuzel :P
Heerlijk, daar zou ik niet tegen kunnen :D
SOONY
pi_173330305
Gisteren weer wat wezen stoeien met de photomode. Sinds de laatste update ook echt veel meer variatie in planeten en ook hogere bergen lijkt het.

[


pi_173330666
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik hoop dat dan eindelijk de bug in het basebuilden is gefikst, kan ik tenminste weer verder in de normale modus.

In creative ga ik alleen maar rare dingen maken :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minecraft wat voor je? :+
pi_173331966
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:01 schreef Dutchguy het volgende:
Gisteren weer wat wezen stoeien met de photomode. Sinds de laatste update ook echt veel meer variatie in planeten en ook hogere bergen lijkt het.

[ afbeelding ][
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi schip _O_
Die had ik ook nog op mijn oude PS4 voor de Foundation update :@
SOONY
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:07:55 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173332344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:12 schreef mschol het volgende:

[..]

minecraft wat voor je? :+
Nee vind ik niks aan eigenlijk :P Een basis bouwen in Fallout 4 vond ik dan weer wel leuk :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:10:30 #147
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173332408
Hier vliegt ergens een exocraft :P

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173332638
Mooi al die foto's _O_
SOONY
pi_173332765
Hoe kom ik het snelst aan een goed kanon zodat ik de piraten de baas ben..
Hell To The Liars
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:56:39 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173334376
Ik heb mijn basis op een planeet met nogal zeer opgefokte sentinels, net was ik een basis aan het bouwen en heb ik er per ongeluk eentje opgesloten :D. Bijkomend gevolg is dat ik nu rond mijn basis wel met rust wordt gelaten door die fuckers :P

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:52:07 #151
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_173336995
Gisteren moest ik voor een missie 3 sentinel ruimteschepen verslaan. Ik vlieg de ruimte in en mijn geluid flipt helemaal. precies een cd die blijft hangen. Heb de game moeten herstarten om het te herstellen. Gelukkig is het bij die ene keer gebleven. Die sentinels waren best wel pittig, 3 sterren. In de ruimte maakte hij mij in, maar ik lokte hem mee de atmosfeer van een planeet in en daar was ik blijkbaar in het voordeel. Heb het met de 2 anderen dan ook zo gedaan.

Vandaag een nieuw schip zoeken, want ik moet al dagen het zelfde simpele deuntje aanhoren als ik er me rond vlieg.
pi_173341484
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:25 schreef Droopie het volgende:
Hoe kom ik het snelst aan een goed kanon zodat ik de piraten de baas ben..
:@
Hell To The Liars
pi_173341535
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:13 schreef Droopie het volgende:

[..]

:@
Blueprints kopen bij Gek systemen denk ik :).
pi_173341558
Hoe krijgen de PS4 spelers overigens screens van PS4 naar computer? Ik moet dus telkens als ik een paar screens heb gemaakt USB stick in PS4 stoppen, screens kopiëren, op PC weer van USB naar internet. Omslachtig en daardoor gebruik ik de photo mode veel minder dan dat ik zou willen.
pi_173341788
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Hoe krijgen de PS4 spelers overigens screens van PS4 naar computer? Ik moet dus telkens als ik een paar screens heb gemaakt USB stick in PS4 stoppen, screens kopiëren, op PC weer van USB naar internet. Omslachtig en daardoor gebruik ik de photo mode veel minder dan dat ik zou willen.
Goede vraag want zoals jij het doet doe ik het dus ook.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:45:42 #156
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173342197
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:28 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Goede vraag want zoals jij het doet doe ik het dus ook.
ik heb een twitter acc ervoor gemaakt _O-. Dus als je een ss maakt gewoon daar heen sturen.
pi_173342283
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik heb een twitter acc ervoor gemaakt _O-. Dus als je een ss maakt gewoon daar heen sturen.
Opzich wel een idee natuurlijk. Dan maak ik wel een privé account aan, en laat ik met IFTTT automatisch de foto's naar dropbox ofzo verplaatsen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:15:19 #158
194233 Friday12
Originele kloon
pi_173342676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:50 schreef Scrummie het volgende:
IFTTT
Ik had het eerst met facebook geprobeerd maar dat werkt voor geen meter :P
  Redactie Frontpage woensdag 23 augustus 2017 @ 14:30:26 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173342979
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik heb een twitter acc ervoor gemaakt _O-. Dus als je een ss maakt gewoon daar heen sturen.
Dit ja, ik heb een speciaal account voor screenshot gemaakt :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173348861
heb hem na de update opnieuw geinstalleerd maar toen ik zag dat je tegenwoordig brandstof moet gebruiken om de kassen te gebruiken was ik er eigenlijk al klaar mee.

heb de game vanaf dag 1 gespeeld en met de foundation update weer veel uurtjes ingestoken maar het kan mij helaas niet meer bekoren.
Meer of minder Meeuwen?
pi_173349403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:08 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
heb hem na de update opnieuw geinstalleerd maar toen ik zag dat je tegenwoordig brandstof moet gebruiken om de kassen te gebruiken was ik er eigenlijk al klaar mee.

heb de game vanaf dag 1 gespeeld en met de foundation update weer veel uurtjes ingestoken maar het kan mij helaas niet meer bekoren.
Creative mode niets voor je? Dan gaat het echt om het ontdekken zonder dat je je om resources zorgen hoeft te maken.
pi_173351405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:34 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Creative mode niets voor je? Dan gaat het echt om het ontdekken zonder dat je je om resources zorgen hoeft te maken.
kun je dan ook alle schepen kopen?
Meer of minder Meeuwen?
pi_173352127
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:00 schreef Meneer-Meeuw het volgende:

[..]

kun je dan ook alle schepen kopen?
Ja, alles is eigenlijk gratis. Ik speel ook Creative Mode, ik kan me dan nog best goed vermaken. Dat gedoe met resources vind ik ongelooflijk slecht uitgewerkt en bovendien is het gewoon ontzettend onleuk, dus ik ben blij dat ik het kan negeren.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 23:53:50 #164
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_173353629
Voor screenshots heb ik een usb stick met wifi verbinding gekocht. Die blijft in mijn ps4 zitten. Ik zet de screenshots er op en kan ze er zo via mijn laptop makkelijk afhalen.
  Redactie Frontpage woensdag 23 augustus 2017 @ 23:55:43 #165
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173353663
Die Colossus is ook maar een klein dingetje naast mijn schip :P



En nog even artistiek bezig geweest met de filters in fotomodus


Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173353908
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Die Colossus is ook maar een klein dingetje naast mijn schip :P

[ afbeelding ]

En nog even artistiek bezig geweest met de filters in fotomodus

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie plaatjes. Ik moet ook wat meer met de filters gaan spelen. :)
pi_173353913
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Voor screenshots heb ik een usb stick met wifi verbinding gekocht. Die blijft in mijn ps4 zitten. Ik zet de screenshots er op en kan ze er zo via mijn laptop makkelijk afhalen.
Handig. Ik las dat via sociale media uploaden de beelden comprimeert. Via USB zou je dat niet moeten hebben.
  Redactie Frontpage donderdag 24 augustus 2017 @ 00:17:52 #168
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173353933
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 00:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Handig. Ik las dat via sociale media uploaden de beelden comprimeert. Via USB zou je dat niet moeten hebben.
Facebook doet dat wel geloof ik ja, op Twitter niet heb ik het idee, die van mij blijven in elk geval gewoon 1920x1080.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173360412
Nu nog leeg, maar mochten mensen met Twitter het leuk vinden af en toe screenshots te zien: www.twitter.com/scrummieNMS

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 13:01:42 ]
pi_173366629
Straks via Marktplaats maar weer eens kopen en dan zal ik NMS een 2e kans geven.

Destijds op launch gekocht, maar vond het tegenvallen, maar zag wel de potentie van de game.
Nog voor 50 euro kunnen verkopen later.

Vond het toen wel al een hele rustgevende game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_173385693
Het schijnt dat 1.34 voor de PS4 uit is? Iemand patch notes?
pi_173386477
quote:
-Fixed an issue where large numbers of portal visits would be added to the player's save, greatly increasing its size and impeding the ability to save the game
-Prevented the terrain editor draining in charge when editing empty voxels
-Prevented the user being able to edit terrain outside their base radius for free while standing inside their base
-Fixed responses made to Artemis and Apollo at times being incorrectly tracked
-Prevented the player being blocked from progressing if they decline to enter glyphs into a particular story portal
-Fixed instances where Atlas text was appearing as though it came from an NPC
-Fixed FoV in photo mode showing degrees as a temperature
-Allowed discovery screen to show images from a larger number of visited waypoints
-Added a placeholder image in cases where a waypoint image is not available
-Allowed scrolling of names on the discovery page which are too long to be displayed
-Fixed an graphical issue where a blur effect would be applied while teleporting
-Improved prioritisiation of systems you have teleported from when listing your most recent teleport locations
-Altered teleporters in space stations to allow you to teleport directly to other stations as well as to your base
-Improved ordering of icons on the galactic map to more correctly indicate missions and system information
-Increased maximum number of paths which can be rendered in the galactic map
-Improved appearance of the message displayed when player's starship is out of range
-Fixed warning symbol on broken tech rendering too small
-Fixed bug where players were not always being correctly awarded glyphs
-Fixed issue in tutorial messaging when the player repaired their pulse drive but nothing else before entering their ship
-Added the amount of units you will earn for a discovery to the binocular UI
-Added correct emotion anims for various interactions with NPCs
Waarschijnlijk is het de experimental patch Steam 23 August 2017

Ik lees al dat mensen kunnen teleporteren naar van space station naar andere space stations.
SOONY
pi_173402837


Prachtige game blijft het.
pi_173402985
Hier een paar foto's van mijn kant :@




pi_173403025
_O_
pi_173403033
_O_
SOONY
pi_173409268


No high mountains they say... (en nog komt het niet over op zo'n screenshot, hij was echt heel hoog).



Illuminati.
pi_173410434
Ik moet pakketje afleveren en ik verkoop het pakketje gewoon :')
Hell To The Liars
pi_173418526
Ik had ook materialen verkocht en toen kreeg ik een melding dat het nodig was voor een missie _O-
Ik kon het natuurlijk niet terugkopen _O-
SOONY
  zondag 27 augustus 2017 @ 23:40:05 #180
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_173435486
Ik zit vast met een questlijn. Er word me gevraagd 3 missies te doen voor de mercenary guild. Ik heb er 2 kunnen doen, maar alles wat ze me nu aanbieden is hoger in rank dan ik ben. Dus dan maar verder met wat anders tot dat in orde gebracht is.
pi_173445564
Ik vroeg om een zwart gat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer avonturen:






Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173472949
Tof hoor! Aparte dieren ook haha :P
Hier nog een paar vanuit mijn kant :)






pi_173507873
De volgende experimental patch is al uit :+
SOONY
pi_173507902
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:49 schreef DKUp het volgende:
De volgende experimental patch is al uit :+
Zag het ook ja. Aantal best belangrijke wijzigingen, oa. meer gemak in je inventory, en die stipjes bug zijn eindelijk weg, en ik las dat dichtstbijzijnde POI na een scan ook weer beter werkt (nu vaak een POI op een paar uur vliegen).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2017 18:51:42 ]
pi_173508656
quote:
Experimental patch 31-8-2017

Features and changes
-Introduced ship handling variances between types/classes. Each individual ship now has procedural handling and speed characteristics, based on their type and class
-Handling is now displayed as a value on the ship statistics screen
-It's now possible to craft multiples of the same product at once
-Added the ability to craft more of the same product on top of an existing stack
-Improved transferring items between inventories
-Added a toggle to switch from buy to sell screen on the trading menu
-Added variance in handling between ship types
-Improved the appearance of popup menus
-Improved speed and smoothness of user interface page transitions
-Reduced the amount of resource required to repair tech in Survival mode
-Improved visuals for editing terrain
-Improved display of critical warning messages
-Added message to notify the player if they select a portal glyph they have not yet learned
-Added additional information to the quick menu when the player attempts to charge something with insufficient resources
-The quick menu will now automatically close after selecting an option
-Alien words which have been translated are now highlighted in interactions
-Improved messaging when portal glyphs are rewarded
-Improved user interface navigation using Q, E, W, S and A and D keys
-Added ability for player to enable torch while in caves
-Improved galactic map saturation, colours and effects
-Added an option in the galactic map to toggle user waypoints

Bug fixes
-Fixed an issue preventing players with very long play times being able to save
-Fixed an issue where black dots would occasionally appear while looking into the sun
-Added audio when interacting with portals
-Prevented hazard effects showing while teleporting or warping
-Prevented mission log opening when you unpin recipes
-Prevented players being able to scan creatures through the terrain
-Fixed an issue causing extremely distant points of interest to show when scanning
-Removed large white marker which would occasionally show up permanently over buildings
-Fixed an issue where visited buildings would not correctly update their icon
-Fixed an issue where visiting a building would not correctly mark nearby waypoints as visited
-Fixed an issue where scanning buildings would not also scan nearby waypoints
-It's no longer possible to lose the Atlas Path by using a black hole
-Denying the Atlas Path will no longer show you the Atlas Path
-Balanced the damage potential of the Scatter Blaster upgrade
-Players will no longer be directed to the anomaly in systems where it can't spawn (e.g. when an Atlas Station is present)
-Prevented portals from being incorrectly left enabled at times they shouldn't be
-Removed grass from bases created prior to the Atlas Rises update
-Completed freighter salvage missions will no longer be incorrectly re-added to the mission log
-Fixed issue where your base teleporter can be duplicated and incorrectly labelled in teleporter location lists
-Prevented incorrect distant paths being drawn in the galactic map
-Fixed an issue where galactic map paths would draw incorrectly
-Fixed an issue where players could manipulate mission boards to get multiple of the same mission type
-Fixed an issue where system race was being displayed incorrectly when talking to mission NPCs
-Fixed an issue that caused general ship handling to overly effect ship boost handling

Spoiler warning
-Fixed some rare crashes
SOONY
pi_173508950
Ben opnieuw begonnen, maar ligt het aan mij, of is schip upgraden veel moeilijker geworden?

Had een crashed schip gevonden die twee slots meer bevatte dan mijn starter schip, en ik verwachtte dat de modules stuk waren (en dat waren ze - ook vrij gemakkelijk om te maken), maar de slots zelf waren ook kapot, en kosten klauwen met credits om te repareren, wat ik dus niet heb nu.

Kun je trouwens ook niet meer schematics vinden? Koop je alles nu met die nanite dingen ofzo?
Doe eens niet.
pi_173517255
hmm ff wachten op een nieuwe sale op PSN en dan ga ik hem ook eens proberen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_173523425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Die Colossus is ook maar een klein dingetje naast mijn schip :P
Dat schip is anders ook klein :p
pi_173527838
Nieuwe patch is live op PS4:

quote:
Hello!
Patch 1.35 is here and introduces a number of quality of life tweaks and changes, while also fixing some of the remaining issues you’ve reported to us. The patch will be available on both PC and PS4 today! Here’s a closer look at what you can expect:
Features and changes
Introduced ship handling variances between types/classes. Each individual ship now has procedural handling and speed characteristics, based on their type and class
Handling is now displayed as a value on the ship statistics screen
It’s now possible to craft multiples of the same product at once
Added the ability to craft more of the same product on top of an existing stack
Improved transferring items between inventories
Added a toggle to switch from buy to sell screen on the trading menu
Added variance in handling between ship types
Improved the appearance of popup menus
Improved speed and smoothness of user interface page transitions
Reduced the amount of resource required to repair tech in Survival mode
Improved visuals for editing terrain
Improved display of critical warning messages
Added message to notify the player if they select a portal glyph they have not yet learned
Added additional information to the quick menu when the player attempts to charge something with insufficient resources
The quick menu will now automatically close after selecting an option
Alien words which have been translated are now highlighted in interactions
Improved messaging when portal glyphs are rewarded
Improved user interface navigation using Q, E, W, S and A and D keys
Added ability for player to enable torch while in caves
Improved galactic map saturation, colours and effects
Added an option in the galactic map to toggle user waypoints Bug fixes
Fixed an issue preventing players with very long play times being able to save
Fixed an issue where black dots would occasionally appear while looking into the sun
Added audio when interacting with portals
Prevented hazard effects showing while teleporting or warping
Prevented mission log opening when you unpin recipes
Prevented players being able to scan creatures through the terrain
Fixed an issue causing extremely distant points of interest to show when scanning
Removed large white marker which would occasionally show up permanently over buildings
Fixed an issue where visited buildings would not correctly update their icon
Fixed an issue where visiting a building would not correctly mark nearby waypoints as visited
Fixed an issue where scanning buildings would not also scan nearby waypoints
It’s no longer possible to lose the Atlas Path by using a black hole
Denying the Atlas Path will no longer show you the Atlas Path
Balanced the damage potential of the Scatter Blaster upgrade
Players will no longer be directed to the anomaly in systems where it can’t spawn (e.g. when an Atlas Station is present)
Prevented portals from being incorrectly left enabled at times they shouldn’t be
Removed grass from bases created prior to the Atlas Rises update
Completed freighter salvage missions will no longer be incorrectly re-added to the mission log
Fixed issue where your base teleporter can be duplicated and incorrectly labelled in teleporter location lists
Prevented incorrect distant paths being drawn in the galactic map
Fixed an issue where galactic map paths would draw incorrectly
Fixed an issue where players could manipulate mission boards to get multiple of the same mission type
Fixed an issue where system race was being displayed incorrectly when talking to mission NPCs
Fixed an issue that caused general ship handling to overly effect ship boost handling
Spoiler warning: weg gehaald
Fixed some rare crashes
Erg fijne update, dikgedrukt de dingen die ik zelf belangrijk vond.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 16:32:25 ]
pi_173641717
Hoe krijg ik die talloze icoontjes weg.. ik hoef niet al die depots of place of interest als ik er al geweest ben
Hell To The Liars
pi_173661167
quote:
Nieuwe Experimental patch.

Tweaks & changes

-Allowed economy Scanner to be used from the Quick Menu to locate an outpost
-Improved prices trade outposts offer for trade goods
-Added ability to hold backspace to delete text in text entry fields
-Improved pagination of tech and product build windows
-Improved pricing of freighters and freighter trade-in values
-Added economy information to the galactic map for systems the player has already visited
-Added a quick menu option to scan for outposts using an economy scanner
-Increased tech fragment rewards for tech debris
-Added a penalty to standing for killing civilian ships
-Updated and improved terrain editing effects
-Changed farmer missions to count plants grown anywhere towards requirements, including outside of player bases
-Improved rewards given from factory and harvester buildings to avoid awarding known recipes
-Improved fog and weather effects in low flight mode
-Reduced FPS when the game is not in focus
-Added categories to the item transfer window
-Added a new send window to aid in transferring items
-Improved planet temperature ranges
-Improved storms on lush planets
-Improved price comparison text on the ship purchase screen
-Added "Upload All" button on the discovery page
-Improved trade product pricing
-Improved price modifiers for different economy types


Bug Fixes

-Restored missing Atlas Seed blueprints to affected players
-Fixed an issue that caused players to skip certain Atlas Stations
-Reduced chance of multiple missions sending you to the same destination
-Fixed landing of S-class ships
-Fixed an issue in displaying temperature modifiers on hot planets
-Fixed an issue with a particular Factory -Raid mission which would prevent completion
-Prevented failed timed missions remaining on the mission board indefinitely
-Fixed issue where certain missions would incorrectly show markers in the galactic map
-Fixed issue where planets on a player's freighter would break whenever the freighter was moved
-Fixed an exploit with teleporting between systems to trade
-Prevented gas harvesters being constructed on planets with no atmosphere to harvest
-Fixed number visibility when moving inventory items
-Fixed an issue where player could not build item stacks in creative mode
-Fixed issue where the economy description on the galactic map had untranslated text
-Fixed issue where units would function incorrectly for players with more than the maximum amount
-Fixed issues where maintenance components would require different repairs after rebooting the game
-Fixed an issue where delivery missions were occasionally failing to register as complete
-Prevented bounty missions failing if you choose not to attempt them immediately
-Prevented terrain editing effects showing while you are in your vehicle


[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 08-09-2017 19:38:46 ]
SOONY
pi_173794182
quote:
Patch 1.37

PC control scheme

In this patch, we’ve added a new tethered ship control scheme for PC mouse & keyboard players. This option can be toggled, and changes ship controls to be cursor based, meaning you’ll be able to direct your ship easily using your mouse. In addition, PC mouse and keyboard players can now look around the ship’s cockpit by holding the ALT key. This new option will be active by default, and can be toggled back to the original control scheme via the General Options menu.

Other changes and improvements

-Allowed economy Scanner to be used from the Quick Menu to locate an outpost
Improved prices trade outposts offer for trade goods
-Added ability to hold backspace to delete text in text entry fields
-Improved pagination of tech and product build windows
-Improved pricing of freighters and freighter trade-in values
-Added economy information to the galactic map for systems the player has already visited
-Added a quick menu option to scan for outposts using an economy scanner
-Increased tech fragment rewards for tech debris
-Added a penalty to standing for killing civilian ships
-Updated and improved terrain editing effects
-Changed farmer missions to count plants grown anywhere towards requirements, including outside of player bases
-Improved rewards given from factory and harvester buildings to avoid awarding known recipes
-Improved fog and weather effects in low flight mode
-Reduced FPS when the game is not in focus
-Added categories to the item transfer window
-Added a new send window to aid in transferring items
-Improved planet temperature ranges
-Improved storms on lush planets
-Improved price comparison text on the ship purchase screen
-Added “Upload All” button on the discovery page
-Improved trade product pricing
-Improved price modifiers for different economy types

Bug fixes

-Players who find themselves a long way away from their mission destination can now use the log to reset the mission. The mission log will highlight missions and destinations over several thousand light years away with a red icon. Holding R3 or the middle mouse button over this icon will reset the mission to the most recent safe stage, allowing progress to continue.
-Fixed an issue where some players did not receive all of the portal glyphs. If you experienced this issue, the next time you find a portal glyph, those that were previously missed should be restored.
-Restored missing Atlas Seed blueprints to affected players
-Fixed an issue that caused players to skip certain Atlas Stations
-Reduced chance of multiple missions sending you to the same destination
-Fixed landing of S-class ships
-Fixed an issue in displaying temperature modifiers on hot planets
-Fixed an issue with a particular Factory Raid mission which would prevent completion
-Prevented failed timed missions remaining on the mission board indefinitely
-Fixed issue where certain missions would incorrectly show markers in the galactic map
-Fixed issue where planters on a player’s freighter would break whenever the freighter was moved
-Fixed an exploit with teleporting between systems to trade
-Prevented gas harvesters being constructed on planets with no atmosphere to harvest
-Fixed number visibility when moving inventory items
-Fixed an issue where player could not build item stacks in creative mode
-Fixed issue where the economy description on the galactic map had untranslated text
-Fixed issue where units would function incorrectly for players with more than the maximum amount
-Fixed issues where maintenance components would require different repairs after rebooting the game
-Fixed an issue where delivery missions were occasionally failing to register as complete
-Prevented bounty missions failing if you choose not to attempt them immediately
-Prevented terrain editing effects showing while you are in your vehicle
SOONY
pi_173801076
Echt mooie atmosferische effecten door de laatste patch. Mooi! :)
pi_173801663
Wolken _O_
pi_173801785
Het lijkt me een leuk spel, maar zijn er ook mods voor?
Dan met name graphics mods, want ik vind het nogal cartoon-achtig :)
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:45:11 #196
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173809677
Ik heb hem even weer opgestart.

Maar wat is er met die FPS aan de hand? Vind het merkbaar schokkerig. (Nee ik heb idd geen ps4 pro)
pi_173919608
quote:
Experimental (1.38) patch

New save system


In this patch we’re introducing a new save system, which should make managing your save files between game modes much easier. Here’s what to expect:

You will now be presented with 5 save-game slots (each of which can be used for any game mode) - your existing saves will be mapped into these slots
Selecting an empty slot will start a new game, allowing you to pick which game mode to play from the mode select menu
There are now 2 sub-slots for each save-game (instead of 3) - one for auto saves, and one for manual saves
Starting a brand new game with no existing saves will take you directly to mode select
Note for experimental: while 1.37 saves are forwards compatible with 1.38, 1.38 save files are not backwards compatible with 1.37. For this reason, when you first run 1.38, an automatic backup of your 1.37 save file will be stored in your save folder, in case you wish to return to 1.37. See this thread for more info: http://steamcommunity.com/app/275850...0416830016499/

Other changes and fixes

-Improved the accuracy of text describing planetary weather
-Storms on humid/lush planets are no longer toxic; humid/lush planets now have a chance of their rain being very hot.
-Made the temperature range of dead planets more varied
-In-flight weather effects now vary in strength based on height
-The Analysis Visor can now be used to scan farm plants and see the remaining growth time
-Analysis Visor can scan ships to determine their class, type and value at a distance
-The Analysis Visor can be used to see the approximate distance of resources discovered with the Scanner
-Added error message when no outpost is found by the economy scanner
-Added the ability to skip black bars when discovering a planet or solar system
-Fixed an issue where some delivery missions would continuously tell players to visit other systems
-Fixed an issue where the requirements to complete some missions could change as you spoke to NPCs
-Prevented the cursor being reset to the center of the page as you switch between pause menus
-Fixed scaling issues with creature feeding icons
-Fixed an issue where mining units would occasionally incorrectly produce Heridium
-Prevented mining units being placed inside each other
-Fixed an issue where base parts, including storage containers, built outside the base building radius in unlimited building mode would not be transferred when the player moved to a new base
-Trade outposts now provide hazard protection
-Added a chance for pirates to spawn earlier than usual when a player warps into a certain systems, to add more variety to exploration and trading
-Fixed an issue where the terrain manipulator audio would occasionally continue after terrain editing completed
-Fixed an issue where the terrain manipulator hologram would remain in one location after subtracting from the terrain
-Fixed an issue where the terrain manipulator would occasionally create longer lines than intended
-Fixed an issue where the ship crosshair would appear at incorrect times
-Fixed the Upload All button on the discovery page not deactivating after being used
-Corrected button prompts in the ship combat wiki
-Restored Spectral Class to the galaxy map text
-Galactic map now respects user mouse sensitivity settings
-Galactic map now respects user control inversion settings
-Prevented trade terminals having a negative quantity of stock
-Made trading terminal stock values replenish over time
-Separated stock levels for trading posts and space stations in the same system
-Lush biomes in survival mode occasionally exist without an aggressive sentinel presence
-Reduced cursor UI slowdown when using a pad
-Prevented users occasionally falling outside the trading post platform when exiting their ship
-Prevented traders from attacking pirates which are far out of their range
-Fixed an issue where NPC ships would stop outside the entrance of freighters and space stations in systems with no trade routes
-Improved NPC ship target selection in space battles, prevented them reacting to accidental player fire
-Fixed an issue where smaller freighters and containers could not be destroyed
-Added exotic ship audio for AI and NPC ships
-Added ability to transfer items to and from containers in your base or freighter
-Corrected Roamer and Rover inventories appearing incorrectly in the transfer window
-Added protection to allow the Mind Arc step of the Artemis story to be completed even if a player deletes their base
-Fixed issue where a blue eye icon would occasionally appear over the crosshair
-Added tooltip text to explain the planet icons on the discovery page
-Fixed an issue where the Space Anomaly could remain in the player's home system indefinitely
-Added ability to sell items from ship cargo slots at terminals
-Fixed an issue with dismantling tech on ship compare screens not correctly destroying the tech
-Added ability to transfer items from cargo slots during maintenance interactions
-Fixed an issue where unbinding a key would exit the control menu
-Fixed an issue where selecting a new key binding could accidentally result in it being set to a mouse button
-Improved trading by giving NPCs independent stock levels
-Fixed an issue where the Space Anomaly mission had no objective text in the log.
-Made NPCs who give directions refer to a wider spread of locations
-Added ability to rebind the discard key
-Fixed an issue where some players who should have been able to restart distant missions were unable to do so
SOONY
pi_174077141
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/no-man's-sky/cid=EP2034-CUSA03952_00-NOMANSSKYHG00001

Voor ¤13,29 valt het zeker mee lijkt me. Proberen waard.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_174081737
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:41 schreef maxmit het volgende:
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/no-man's-sky/cid=EP2034-CUSA03952_00-NOMANSSKYHG00001

Voor ¤13,29 valt het zeker mee lijkt me. Proberen waard.
Ook net gekocht, straks eens ff checken
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_174084179
Patch 1.38 is nog niet (officieel) uit...
SOONY
pi_174088425
Eeeeeeen toen was het ineens 3:30... geweldige sfeer zo in het begin, ben wel benieuwd hoe lang t leuk blijft..
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_174099278
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:14 schreef Cid het volgende:

[..]

Ook net gekocht, straks eens ff checken
Ik niet eerlijk gezegd. Had 'm al op pc.
Al een tijd geen zin/tijd meer voor gehad. Ik denk dat ik 'm over een aantal maand weer ga spelen, als waarschijnlijk het meeste uit m'n systeem is. Helemaal clean.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 8 november 2017 @ 12:56:22 #203
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174940208
Wat is de huidige status van de game ?

Is het al beter ? is het al goed ?
Is het het geld waard ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_174940481
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:56 schreef Dopekoe het volgende:
Wat is de huidige status van de game ?

Is het al beter ? is het al goed ?
Is het het geld waard ?
De game is nog maar 12.79 in de ps store. Ik zou zeggen die kun je bijna niet laten liggen, maar ik heb nog genoeg games te spelen. Dus ik laat deze aan mij voorbij gaan.
pi_174940662
¤12,80 en het spel krijgt in ieder geval nog een grote update :Y)
Of je het spel leuk vindt is een ander verhaal. Beter is het wel geworden :P
SOONY
  maandag 20 november 2017 @ 09:00:08 #206
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_175188243
Heb het spel dit weekend gedownload. Verslavend, niet normaal.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_175194662
Hebben mensen nog leuke screenshots in petto? :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175194785
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:14 schreef HSG het volgende:
Hebben mensen nog leuke screenshots in petto? :P
https://twitter.com/ScrummieNMS/with_replies

Ik heb hier een hele reeks screenshots staan. NMS begint na een aantal Fortnite en Cities screenshots.
pi_175214048
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

https://twitter.com/ScrummieNMS/with_replies

Ik heb hier een hele reeks screenshots staan. NMS begint na een aantal Fortnite en Cities screenshots.
Post ze hier dan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175214179
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:09 schreef HSG het volgende:

[..]

Post ze hier dan.
Ik voel dat ik binnenkort weer een keer zin in NMS krijg, dus dan zal ik ze wel weer posten hier :).
pi_175214222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik voel dat ik binnenkort weer een keer zin in NMS krijg, dus dan zal ik ze wel weer posten hier :).
Top! Ik heb het weer opgepakt.

Gisteren overigens op een tropisch planeet geland met aangename temperaturen van tussen de 13 en 25 graden. Enige nadeel is wel dat er meer water dan land is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175256750
Oh ja en zo even de Atlas pass v3 gevonden. :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175258114
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:52 schreef HSG het volgende:
Oh ja en zo even de Atlas pass v3 gevonden. :P
Nog nooit gevonden _O-
SOONY
pi_175258836
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nog nooit gevonden _O-
Ach ik zit al ontiegelijk lang te kutten met het vinden van Warp Reactor Tau. :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175289799
Jeeeej Warp Reactor Tau gevonden! Gewoon te koop in een Gek ruimtestation. :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175404561
Geen nieuws over update 1.4 :P
Een grote update dus :Y)

Pas alsjeblieft de flora, de fauna en de watereffecten aan. Een echte multiplayer mode en PSVR-support graag.

Ik verwacht de nieuwe update ergens in februari of maart.
SOONY
pi_175419255
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 15:00 schreef DKUp het volgende:
Geen nieuws over update 1.4 :P
Een grote update dus :Y)

Pas alsjeblieft de flora, de fauna en de watereffecten aan. Een echte multiplayer mode en PSVR-support graag.

Ik verwacht de nieuwe update ergens in februari of maart.
Meteorietinslagen, watervallen, rivieren, kometen die door het heelal zweven ect. Ze moeten het wat levendiger maken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175419499
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:25 schreef HSG het volgende:

[..]

Meteorietinslagen, watervallen, rivieren, kometen die door het heelal zweven ect. Ze moeten het wat levendiger maken.
Deze post klinkt echt fantastisch _O_

De laatste update bijna niet gespeeld :N

[ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 01-12-2017 10:00:15 ]
SOONY
pi_175421150
༼ つ ◕_◕ ༽つ
pi_175421240
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:18 schreef Scrummie het volgende:
༼ つ ◕_◕ ༽つ
It's happening?
Volgens mij niet....
SOONY
pi_175421266
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:22 schreef DKUp het volgende:

[..]

It's happening?
Volgens mij niet....
Nah nee, maar toch ;)
pi_175421324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nah nee, maar toch ;)
Het eerste kwartaal van 2018 dan maar :P
SOONY
pi_175421394
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:25 schreef DKUp het volgende:

[..]

Het eerste kwartaal van 2018 dan maar :P
Ja, zoiets zal het wel worden. Wel nieuwsgierig, uiteraard.

Zijn er eigenlijk ergens statistieken van hoeveel planeten er nou ontdekt zijn inmiddels bijvoorbeeld?
pi_175421441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal het wel worden. Wel nieuwsgierig, uiteraard.

Zijn er eigenlijk ergens statistieken van hoeveel planeten er nou ontdekt zijn inmiddels bijvoorbeeld?
Ik denk het wel ergens op internet, maar ik kom pas terug bij een toffe update.
SOONY
pi_175855894
Op 19 december 2017 hebben Sean Murray en Hello Games weer een eigen tweet geplaatst. Ze zullen dan wel aardig ver zijn met de nieuwe update. Normaal zijn ze heel stil na alle bugfixes.
Binnen twee maanden (hopelijk) O-)
SOONY
pi_176090030
Lieve mensen het is weer zover. Er is weer een Waking Titan ARG.


Update 1.5?
Fuck 1.4?

Nieuwe update komt eraan :B
SOONY
  donderdag 28 december 2017 @ 22:22:00 #227
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176090080
quote:
17s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef DKUp het volgende:
Lieve mensen het is weer zover. Er is weer een Waking Titan ARG.

[ afbeelding ]
Update 1.5?
Fuck 1.4?

Nieuwe update komt eraan :B
Dat ARG oid vind ik wel zulke bullshit. Slaat nergens op.
pi_176090123
quote:
17s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:21 schreef DKUp het volgende:
Lieve mensen het is weer zover. Er is weer een Waking Titan ARG.

[ afbeelding ]
Update 1.5?
Fuck 1.4?

Nieuwe update komt eraan :B
Thanks! Tijd om de reddit weer te volgen _O_
pi_176090243
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Thanks! Tijd om de reddit weer te volgen _O_
༼ つ ◕_◕ ༽つ
SOONY
  vrijdag 29 december 2017 @ 00:27:21 #230
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_176096054
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat ARG oid vind ik wel zulke bullshit. Slaat nergens op.
Helemaal mee eens. Gewoon communiceren doen ze toch niet. Dan liever die updates onverwacht zonder eerst dit hele gedoe.
pi_176096171
Hopelijk is dit wel snel voorbij. De nieuwe update wil ik wel echt spelen.

Hopelijk nu meer de focus op planeten (ringen om de planeten eventueel, betere watereffecten, meer diverse dieren, rivieren, bossen en rivieren), multiplayer en PS VR mode als bonus.
SOONY
  vrijdag 29 december 2017 @ 02:20:31 #232
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176098369
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Gewoon communiceren doen ze toch niet. Dan liever die updates onverwacht zonder eerst dit hele gedoe.
I know right? Gewoon opborren met die onzin en laten zien wat de volgende update is.

Van die faglords die allemaal shit gaan decoden wat geen zin heeft.
pi_176099716
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 02:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

I know right? Gewoon opborren met die onzin en laten zien wat de volgende update is.

Van die faglords die allemaal shit gaan decoden wat geen zin heeft.
:')

Je hoeft er niet aan mee te doen hè. Doe ik ook niet.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:42:55 #234
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176100971
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:')

Je hoeft er niet aan mee te doen hè. Doe ik ook niet.
Weet ik, laat me nou gewoon even een misplaatst superieuriteits gevoel hebben (is dat überhaupt een woord?) :')
pi_176128933
Maar als ze 1.4 skippen voor 1.5 :9
Dan kan dit wel een grotere update worden dan 1.3 Atlas Rises.

Multiplayer zit er bijna 100% zeker in.

Grafisch updates hebben we ook gekregen iedere grote update
_O-

Het verhaal boeit mij helemaal niks :P
SOONY
pi_176129922
Door al dit gedoe heb ik wel weer zin om een paar planeten te ontdekken _O-. Toch maar weer eens aanslingeren.
pi_176130278
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Door al dit gedoe heb ik wel weer zin om een paar planeten te ontdekken _O-. Toch maar weer eens aanslingeren.
Is het wat Scrum? Was destijds redelijk Hyped.
pi_176130744
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Is het wat Scrum? Was destijds redelijk Hyped.
Het is een heerlijke chill game die ik eens in de paar maanden helemaal grijs speel. Er is veel te doen, maar ook weer niet. Ik speel het vooral voor de exploratie, beetje planeten verkennen, me vergapen aan wat uitzichten, en weer door naar een volgende planeet. Maar tegenwoordig heb je ook allerlei quests en een heel verhaal, base building, voertuigen, freighters (onbetaalbaar _O-). Dus er is genoeg te doen, maar het moet je wel liggen. Aparte game.
pi_176131170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is een heerlijke chill game die ik eens in de paar maanden helemaal grijs speel. Er is veel te doen, maar ook weer niet. Ik speel het vooral voor de exploratie, beetje planeten verkennen, me vergapen aan wat uitzichten, en weer door naar een volgende planeet. Maar tegenwoordig heb je ook allerlei quests en een heel verhaal, base building, voertuigen, freighters (onbetaalbaar _O-). Dus er is genoeg te doen, maar het moet je wel liggen. Aparte game.
Veel loot? Want daar hou ik wel van? Maar er moet ook wel een doel zijn.
pi_176131376
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Veel loot? Want daar hou ik wel van? Maar er moet ook wel een doel zijn.
Nouja, loot. Niet als in armor of wapens ofzo. Je begint met een schip en een pistooltje waar je ook mee kan minen, en die kan je uitbreiden met blueprints die je kan zien als 'loot'. Ook kan je betere schepen kopen of vinden (dus ook loot) en je krijgt af en toe een beter pistool (meer sockets voor upgrades) aangeboden.

Voor de schepen ben je bijvoorbeeld hyperdrives nodig om interstellar te gaan, daar zijn 3 versies van, die je telkens verder laten reizen.

Maar er is geen loot zoals in World of Warcraft ofzo.

Er is wel een doel, naast het verhaal wat er tegenwoordig in zit; het centrum bereiken. Ben daar zelf nog nooit aangekomen :') maar dat centrum schijnt dan weer wat mooiere planeten te hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2017 23:06:15 ]
pi_176131457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nouja, loot. Niet als in armor of wapens ofzo. Je begint met een schip en een pistooltje waar je ook mee kan minen, en die kan je uitbreiden met blueprints die je kan zien als 'loot'. Ook kan je betere schepen kopen of vinden (dus ook loot) en je krijgt af en toe een beter pistool (meer sockets voor upgrades) aangeboden.

Voor de schepen ben je bijvoorbeeld hyperdrives nodig om interstellar te gaan, daar zijn 3 versies van, die je telkens verder laten reizen.

Maar er is geen loot zoals in World of Warcraft ofzo.

Er is wel een doel, naast het verhaal wat er tegenwoordig in zit; het centrum bereiken. Ben daar zelf nog nooit aangekomen :') maar dat centrum schijnt dan weer wat mooiere planeten te hebben.
Wat is minen? :@
pi_176131649
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat is minen? :@
Je bent grondstoffen nodig voor je schip en wapen, plutonium bijvoorbeeld. Dat vind je op de planeten, maar moet je dus minen, wat je dus met je wapen doet :P. Niets anders dan een laserstraaltje richten op stukje steen (of hoe je het ook wilt noemen) :).

De wiki zegt:

quote:
The Mining Beam is a multi-tool accessory used to expose and capture Elements within planetary rock formations and vegetation. If not used carefully, the Mining Beam may result in Sentinel scrutiny. While all multi-tools will have this function, you can find the blueprint for this item.
Dat klinkt wat gaver allemaal dan hoe ik het zeg.
pi_176131723
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je bent grondstoffen nodig voor je schip en wapen, plutonium bijvoorbeeld. Dat vind je op de planeten, maar moet je dus minen, wat je dus met je wapen doet :P. Niets anders dan een laserstraaltje richten op stukje steen (of hoe je het ook wilt noemen) :).

De wiki zegt:

[..]

Dat klinkt wat gaver allemaal dan hoe ik het zeg.
^O^
pi_176140820
Het is een beetje Minecraft-achtig.
SOONY
pi_176171594
Ik haat wachten :@
SOONY
pi_176257430
Vanaf begin december zijn er eigenlijk drie dingen naar buiten gekomen:
-Prawn Curry
-1.5
-Mirror

Prawn is een garnaal. Je kan dan denken aan een onderzeeër of een verbeterde watereffecten en waterwereld.

1.5 kan slaan op update 1.5 in plaats van 1.4 of de datum 5 januari 2018.

Mirror zal wel slaan dat we elkaar kunnen gaan zien en dat we een 3rd Person camera krijgen als personage en ruimteschip. Multiplayer duh :)

De Atlass 4 passes worden gereed voor het volgende onderdeel van Waking Titan.

Kom maar door met leaks en de update.
SOONY
pi_176259523
Ik hoop wel dat de nieuwe bewoner van mijn adres trouw de atlas pas doorstuurt ;(
pi_176295962
Vandaag mogelijk nieuws :P
SOONY
pi_176299221
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:13 schreef DKUp het volgende:
Vandaag mogelijk nieuws :P
Ik ben ontiegelijk benieuwd. :D
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_176364341
༼ つ ◕_◕ ༽つ
Sinds 28 december 2017 helemaal geen nieuws _O-



[ Bericht 46% gewijzigd door DKUp op 08-01-2018 13:52:14 ]
SOONY
pi_176380357
wat is omhoog met deze game
kan ik tegenwoordig al met een flightstickje vliegen?
pi_176385898
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:07 schreef Typisch het volgende:
wat is omhoog met deze game
kan ik tegenwoordig al met een flightstickje vliegen?
Nieuwe ARG voor de aanstaande update 1.4 of 1.5. Er is alleen niks meer gebeurd sinds meer dan een week _O-

Misschien kan je met een mod met een flightstick spelen :P
SOONY
pi_176385936
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nieuwe ARG voor de aanstaande update 1.4 of 1.5. Er is alleen niks meer gebeurd sinds meer dan een week _O-

Misschien kan je met een mod met een flightstick spelen :P
nah
dan start ik Elite: Dangerous wel weer eens op.
pi_176390647
Nieuwe tweet van Sean Murray met screenshots van fans.
https://mobile.twitter.com/NoMansSky/status/950747284957990913
SOONY
pi_176409024
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:39 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe tweet van Sean Murray met screenshots van fans.
https://mobile.twitter.com/NoMansSky/status/950747284957990913
Schijnt dat de screenshots behoorlijk wat mods bevatten. Zou mooi zijn als het die richting op gaat qua uiterlijk/flora/fauna met de nieuwe update.
pi_176409453
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Schijnt dat de screenshots behoorlijk wat mods bevatten. Zou mooi zijn als het die richting op gaat qua uiterlijk/flora/fauna met de nieuwe update.
Planeten met veel grote bomen :9~
Rivieren :9~
Realistisch water :9~
Meer dieren :9~
Grotere dieren :9~
Grafische update :9~
Multiplayer :9~
VR :9~

༼ つ ◕_◕ ༽つ
De grafische update, multiplayer en Flora en Fauna update zijn momenteel wel realistisch :P
SOONY
pi_176409693
quote:
17s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Planeten met veel grote bomen :9~
Rivieren :9~
Realistisch water :9~
Meer dieren :9~
Grotere dieren :9~
Grafische update :9~
Multiplayer :9~
VR :9~

༼ つ ◕_◕ ༽つ
De grafische update, multiplayer en Flora en Fauna update zijn momenteel wel realistisch :P
Idd, lijkt wel die kant op te gaan.

Als er PSVR support komt (wat ik me niet kan voorstellen) ga ik gek worden.
pi_176611465
Mensen in Canada hebben een Atlas Level 4 Pass ontvangen. Voor de rest valt er weinig te melden.
SOONY
pi_176695140

Wel een aardig filmpje over de status van de ARG. Gaat vast nog wel een tijdje duren :7
SOONY
pi_176695740
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:22 schreef DKUp het volgende:

Wel een aardig filmpje over de status van de ARG. Gaat vast nog wel een tijdje duren :7
Geef. Update. Nu.
pi_176699138
Prima samenvatting

Ik vind dit al te lang duren eigenlijk :@
SOONY
pi_176699716
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:37 schreef DKUp het volgende:
Prima samenvatting

Ik vind dit al te lang duren eigenlijk :@
Ligt eraan wat de update gaat brengen :P
  Redactie Frontpage dinsdag 23 januari 2018 @ 19:06:02 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_176699944
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:37 schreef DKUp het volgende:
Prima samenvatting

Ik vind dit al te lang duren eigenlijk :@
De opzet van heel dat Waking Titan is wel erg tof gedaan, maar ga er deze keer niet zoveel tijd aan besteden als de vorige keer :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_176699989
De laatste updates waren allemaal prima eigenlijk :D
SOONY
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:58:14 #265
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176703123
Die waking titan onzin kan me gestolen worden.

Sinds vorige week weer even opgestart en toch mijzelf wel aan het vermaken met het bouwen van een basis.
pi_176781260
Atlas pass level 4 ook ontvangen! :P
pi_176785796
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:33 schreef rickyszz het volgende:
Atlas pass level 4 ook ontvangen! :P
Gewoon in de brievenbus?
Dan moet ik morgen even kijken :9
SOONY
  zaterdag 27 januari 2018 @ 22:19:41 #268
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_176786258

Vandaag ontvangen. :7
Je moeder is een hamster
pi_176788106
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:33 schreef rickyszz het volgende:
Atlas pass level 4 ook ontvangen! :P
Hoe krijg je die?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 januari 2018 @ 23:56:23 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_176788197
Nog niks helaas -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 28 januari 2018 @ 07:55:48 #271
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176790178
Wat is omhoog met die lvl 4 passes?

Trouwens; het lukt mij niet om überhaupt een lvl 2 pass ingame te krijgen terwijl ik volgens mij bijna ten einde ben van mijn atlas reis.

Enige tips?

Bij die anomaly krijg ik alleen maar instructies over waar de nieuwe atlas facility is.
pi_176795107
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 07:55 schreef RickoKun het volgende:
Wat is omhoog met die lvl 4 passes?

Trouwens; het lukt mij niet om überhaupt een lvl 2 pass ingame te krijgen terwijl ik volgens mij bijna ten einde ben van mijn atlas reis.

Enige tips?

Bij die anomaly krijg ik alleen maar instructies over waar de nieuwe atlas facility is.
Daar krijg je meestal een Atlass Pass. Ik heb in mijn eerste playtrough een Atlass Pass 1 en 3 gekregen. In mijn tweede playtrough alleen de eerste Atlass Pass.

Edit: Geen Atlass Pass 4 ontvangen, misschien dinsdag en anders waarschijnlijk niet :P

[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 28-01-2018 21:54:39 ]
SOONY
pi_176860829
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Daar krijg je meestal een Atlass Pass. Ik heb in mijn eerste playtrough een Atlass Pass 1 en 3 gekregen. In mijn tweede playtrough alleen de eerste Atlass Pass.

Edit: Geen Atlass Pass 4 ontvangen, misschien dinsdag en anders waarschijnlijk niet :P
Hoe krijg je die dan? :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_176860895
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:12 schreef HSG het volgende:

[..]

Hoe krijg je die dan? :P
Daar kón je je voor inschrijven ten tijde van de ARG rondom de laatste update. Ik had me ook ingeschreven maar ben inmiddels verhuisd ;(.

Overigens ben ik de laatste dagen weer aan het spelen. Lekker exploren. Zit er wel aan te denken om een farm ergens te starten maar dan wil ik eerst een homeplanet die ik echt mooi vind. Ik wil namelijk wel een keer een freighter, en met alleen exploren krijg je niet veel units (al helpen die hogere rewards voor het scannen van beesten/planten wel érg veel).

Andere kant, grote kans dat planeten weer een reset krijgen met de nieuwe update, dus dan is een homeplanet vinden weer een nieuwe uitdaging waarschijnlijk :P.
pi_176861318
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Daar kón je je voor inschrijven ten tijde van de ARG rondom de laatste update. Ik had me ook ingeschreven maar ben inmiddels verhuisd ;(.

Overigens ben ik de laatste dagen weer aan het spelen. Lekker exploren. Zit er wel aan te denken om een farm ergens te starten maar dan wil ik eerst een homeplanet die ik echt mooi vind. Ik wil namelijk wel een keer een freighter, en met alleen exploren krijg je niet veel units (al helpen die hogere rewards voor het scannen van beesten/planten wel érg veel).

Andere kant, grote kans dat planeten weer een reset krijgen met de nieuwe update, dus dan is een homeplanet vinden weer een nieuwe uitdaging waarschijnlijk :P.
Oh god dat had ik ook. Ik zat eerst op een mooie lush planet dat veranderde in een snikhete dorre rots. :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_176862236
Wat Scrummie zegt :P
Ik heb niks ontvangen.
SOONY
pi_176881593


Uitzicht op een maan. Lovin' it. Na de foto wel weer door naar een ander system, was te heet enzo. :P
pi_176881629
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]

Uitzicht op een maan. Lovin' it. Na de foto wel weer door naar een ander system, was te heet enzo. :P
Jezus wat mooi *;
SOONY
  donderdag 1 februari 2018 @ 17:23:08 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176887350
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Overigens ben ik de laatste dagen weer aan het spelen. Lekker exploren. Zit er wel aan te denken om een farm ergens te starten maar dan wil ik eerst een homeplanet die ik echt mooi vind. Ik wil namelijk wel een keer een freighter, en met alleen exploren krijg je niet veel units (al helpen die hogere rewards voor het scannen van beesten/planten wel érg veel).

Andere kant, grote kans dat planeten weer een reset krijgen met de nieuwe update, dus dan is een homeplanet vinden weer een nieuwe uitdaging waarschijnlijk :P.
Boeiend! Die homebase van je kan je met een druk op de knop in dezelfde vorm op andere planeten oprichten!

Zelf heb ik steeds maar geen mooie planeten gezien en toen dacht ik: “fuck it! Ik bouw gewoon één en zie dan wel!”

Vooral het farmen levert veel units op als je de planten ombouwt tot onderdelen.
Wat ik wel jammer vind is dat je maar een maximaal aantal dingen kan zetten op je basis.
Kwam ik pas achter toen ik een giga farm op wilde zetten ;(
pi_176889710
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:23 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Boeiend! Die homebase van je kan je met een druk op de knop in dezelfde vorm op andere planeten oprichten!

Zelf heb ik steeds maar geen mooie planeten gezien en toen dacht ik: “fuck it! Ik bouw gewoon één en zie dan wel!”

Vooral het farmen levert veel units op als je de planten ombouwt tot onderdelen.
Wat ik wel jammer vind is dat je maar een maximaal aantal dingen kan zetten op je basis.
Kwam ik pas achter toen ik een giga farm op wilde zetten ;(
Hoe dan? Want dat wou ik dus doen, nieuwe base gezocht, en plomp alles weg. Ik mis vast een optie :') |:(

Want ja, als dat werkt is het een no brainer.
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:37:26 #281
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176894605
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe dan? Want dat wou ik dus doen, nieuwe base gezocht, en plomp alles weg. Ik mis vast een optie :') |:(

Want ja, als dat werkt is het een no brainer.
Okay. Ik moet je nu eerlijk zeggen dat ik het gelezen heb :@

Zelf nog niet geprobeerd. Zou wel kut zijn.
Al heb je in je base (zelfs je eerste) al de mogelijkheid om je inventaris van je eerste basis over te nemen.

Ik zal het morgen of overmorgrn proberen ( ;( met het risico dat ik alles kwijt ben) en als ik alles kwijt ben dan is t ook klaar met t spel :')
pi_176895087
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:37 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Okay. Ik moet je nu eerlijk zeggen dat ik het gelezen heb :@

Zelf nog niet geprobeerd. Zou wel kut zijn.
Al heb je in je base (zelfs je eerste) al de mogelijkheid om je inventaris van je eerste basis over te nemen.

Ik zal het morgen of overmorgrn proberen ( ;( met het risico dat ik alles kwijt ben) en als ik alles kwijt ben dan is t ook klaar met t spel :')
Dan zou ik het niet doen hoor :P
pi_176927555
Veel bomen.

pi_177119266
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Veel bomen.

[ afbeelding ]
Hmm link doet het niet meer.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:28:22 #285
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_177149151
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:34 schreef HSG het volgende:

[..]

Hmm link doet het niet meer.
Ik zie m gewoon hoor.
Je moeder is een hamster
pi_177149168
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Veel bomen.

[ afbeelding ]
Hopelijk nog meer in de volgende update >:)
SOONY
pi_177149330
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hopelijk nog meer in de volgende update >:)
Ik ben benieuwd. Duurt lang :P.
pi_177149641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Duurt lang :P.
Kom gewoon met informatie naar buiten. In de ARG is ook al weken niks meer gebeurd.
SOONY
pi_177149686
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Kom gewoon met informatie naar buiten. In de ARG is ook al weken niks meer gebeurd.
Nee, opvallend stil idd.

Zal vast niet lang meer duren.
pi_177149835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, opvallend stil idd.

Zal vast niet lang meer duren.
Patch 1.2 Pathfinder kwam 7 maar 2017 uit. Ik verwacht nu ook wel een eind februari/begin maart release.
SOONY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:03:13 #291
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_177384780
Van mij mag er ook wel een update komen!
pi_177385479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:03 schreef endechaos het volgende:
Van mij mag er ook wel een update komen!
Yes, het is wel tijd voor een grote update.
SOONY
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:52:03 #293
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_177391955
Ja debk dat die een dezer dagen wel komt! Heb alleen de vorderingen in dit spel niet echt gevolgd. Is er uberhaupt iets bekent wat de volgende update teweeg gaat brengen? Ben wel benieuwd!
pi_178066153
.....
SOONY
pi_178072027
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 22:37 schreef DKUp het volgende:
.....
-O-
pi_178072307
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 22:37 schreef DKUp het volgende:
.....
Wel toevallig dat jij dit topic kickt, vlak voor die hele ARG weer van start gaat :').
  zondag 25 maart 2018 @ 10:40:04 #297
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178072797
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 10:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wel toevallig dat jij dit topic kickt, vlak voor die hele ARG weer van start gaat :').
Ik voel dit soort dingen wel vaker aan _O-
Denk je dat dit echt de 1.5 update gaat worden?
Ik denk eigenlijk van wel. 1.3 is ook langer dan een half jaar uit. We krijgen vast een grote update.
SOONY
pi_178072929
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2018 10:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik voel dit soort dingen wel vaker aan _O-
Denk je dat dit echt de 1.5 update gaat worden?
Ik denk eigenlijk van wel. 1.3 is ook langer dan een half jaar uit. We krijgen vast een grote update.
Kan eigenlijk niet anders. Als het nu niet een grote update is die veel van de verlangende dingen aan gaat pakken gaan ze veel spelers verliezen. Het handje vol mensen met interesse in die ARG is erg beperkt natuurlijk.

Als het niet brengt wat ik hoop (meer variatie/extremen) is de kans groot dat ik deze game niet meer aanraak eigenlijk.
  zondag 25 maart 2018 @ 10:52:21 #299
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178073015
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 10:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan eigenlijk niet anders. Als het nu niet een grote update is die veel van de verlangende dingen aan gaat pakken gaan ze veel spelers verliezen. Het handje vol mensen met interesse in die ARG is erg beperkt natuurlijk.

Als het niet brengt wat ik hoop (meer variatie/extremen) is de kans groot dat ik deze game niet meer aanraak eigenlijk.
Update 1.3 heb ik ook niet echt veel gespeeld. Update 1.1 was wel heel tof.

Een half jaar geen info is natuurlijk ook een dikke middelvinger naar de fans.

Ik verwacht wel dat de flora en fauna worden aangepakt.
SOONY
  zondag 25 maart 2018 @ 11:05:15 #300
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_178073239
Als die updat er komt, is het dan voor mij tijd om het spel wel te kopen?

Lijkt me heerlijk om dit te spelen op een space avond op de beamer.
  zondag 25 maart 2018 @ 11:06:34 #301
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178073256
Vol
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')