abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:24:28 #51
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_173110829
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:15 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Dit wordt nu de 5de dag al.. dus ik ga alles proberen wat ik kan. Zoals je zegt; niet geschoten is altijd mis.
Ik snap dat je alles wil proberen, dat neemt je machteloze gevoel misschien enigszins weg... Dus ik hoop voor je dat het iets uithaalt. Maar die vriend ter plaatse heeft geen Facebook ofzo, zodat je misschien wat 'vrienden' van die persoon een berichtje kan sturen? Misschien zelfs familie?

Als je vriend en zijn vriend beide 'kwijt' zijn, is dat wel wat vreemd. Tenzij ze vijf dagen lang didgeridoo aan het spelen zijn met de Aboriginals.
pi_173110875
Als het vliegtuig geland is dan lijkt het me niet dat het vliegveld verdere informatie heeft. Als je je echt zorgen maakt zou ik hem gewoon bellen als ik jou was. Je hoeft geen uren te praten, gewoon even weten of hij aangekomen is. Kan het ook niet zijn dat z'n telefoon leeg/kwijt/gestolen is?

Edit: oh ik zie dat je al gebeld hebt. Heb je geen facebook ofzo van die vriend, zoals hierboven al is geopperd?

[ Bericht 17% gewijzigd door Wenteleef op 13-08-2017 14:28:13 (Niet goed gelezen ) ]
heroes always get remembered but you know legends never die.
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:32:21 #53
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173111001
Waar wil je dan goedkoop naartoe bellen als je vriend z'n telefoon niet opneemt en je geen andere contactgegevens hebt?
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:38:01 #54
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173111123
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:26 schreef Wenteleef het volgende:
Als het vliegtuig geland is dan lijkt het me niet dat het vliegveld verdere informatie heeft.
Zowel vliegmaatschappijen als vliegvelden mogen die informatie niet delen. Heb complete noodkreten bij bijvoorbeeld de KLM voorbij zien komen, doen ze niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173111159
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:38 schreef static het volgende:

[..]

Zowel vliegmaatschappijen als vliegvelden mogen die informatie niet delen. Heb complete noodkreten bij bijvoorbeeld de KLM voorbij zien komen, doen ze niet.
Ahh oke. Maar het is toch ook zo dat ze daar geen verdere informatie zullen hebben? Alleen dat hij in het vliegtuig zat dat geland is?
heroes always get remembered but you know legends never die.
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:44:24 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173111225
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:40 schreef Wenteleef het volgende:

[..]

Ahh oke. Maar het is toch ook zo dat ze daar geen verdere informatie zullen hebben? Alleen dat hij in het vliegtuig zat dat geland is?
Zelfs dat hij in het vliegtuig zat mogen ze niet zomaar doorgeven.
Misschien dat iemand van de ambassade die informatie krijgt als die er naar vraagt, maar reken maar niet dat ze je dat telefonisch even doorgeven, ook niet als je zegt dat je z'n vrouw bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:49:06 #57
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173111310
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:40 schreef Wenteleef het volgende:

[..]

Ahh oke. Maar het is toch ook zo dat ze daar geen verdere informatie zullen hebben? Alleen dat hij in het vliegtuig zat dat geland is?
Nope, zelfs dat niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:49:59 #58
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173111329
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:07 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

In andere posts hier in dit topic heb ik dit wel aangegeven.
Wat voor melding krijg je en bij welke provider zit hij hier in NL?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173111334
Binnenkort in R&P;

''Mijn ex-vriend heeft gelogen dat hij naar Australië ging''.
pi_173111363
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zelfs dat hij in het vliegtuig zat mogen ze niet zomaar doorgeven.
Misschien dat iemand van de ambassade die informatie krijgt als die er naar vraagt, maar reken maar niet dat ze je dat telefonisch even doorgeven, ook niet als je zegt dat je z'n vrouw bent.
Vreemd eigenlijk, want stel dat er nu echt iets ergs gebeurd is? Van het vliegveld snap ik het wel, maar als iemand langer dan 48 uur vermist is snap ik dat je er dan achteraan gaat. Zou de familie van TS dr vriend er geen melding van kunnen maken bij de ambassade? (Ik heb hier echt geen verstand van maar vind het wel een bijzonder idee dat je zomaar van de 'aardbodem' verdwenen kan raken en niemand die je informatie mag geven.)
heroes always get remembered but you know legends never die.
  zondag 13 augustus 2017 @ 15:07:49 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173111712
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:51 schreef Wenteleef het volgende:

[..]

Vreemd eigenlijk, want stel dat er nu echt iets ergs gebeurd is? Van het vliegveld snap ik het wel, maar als iemand langer dan 48 uur vermist is snap ik dat je er dan achteraan gaat. Zou de familie van TS dr vriend er geen melding van kunnen maken bij de ambassade? (Ik heb hier echt geen verstand van maar vind het wel een bijzonder idee dat je zomaar van de 'aardbodem' verdwenen kan raken en niemand die je informatie mag geven.)
Het is idd de taak van de familie van de vermiste.... het zou natuurlijk van de zotte zijn als iedereen zomaar informatie over iedereen zou kunnen krijgen.
Iemand zal voor je op de vlucht zijn omdat je hem/haar naar het leven staat, en de eerste beste telefoniste op het vliegveld vertelt dan even dat je helemaal niet in het vliegtuig zat, of juist wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173112285
Vriend heeft een vriendin die maar al te graag wilt weten wat en wanneer die wat aan het doen is. Moet zich constant verantwoorden. Nu is die even naar Australië en wilt even rust hebben en loskomen van het constant zich te moeten verantwoorden nu die aan de andere kant van de wereld is, maar vriendin heeft die boodschap niet ontvangen en is nu ongerust.

Althans dat hoop ik maar, weet zijn familie niet meer? Aangezien die nog niet in paniek zijn geraakt.
pi_173124298
Als het mijn vriend was had ik allang de politie gebeld. Man man man. Maar wel sterkte. Best heftig.
pi_173154180
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 04:17 schreef ladyy__ het volgende:
Hallo allemaal,

Mijn vriend zit in het buitenland (Australië), maar ik kan hem niet bereiken via internet. Dus ik zou graag willen weten wat de goedkoopste optie is om te bellen naar het buitenland. Nou heb ik gezien dat hierover al ooit eerder een topic gemaakt is maar dat was in 2013. Aangezien er veel veranderd is ten aanzien van telefoons, providers etc. vraag ik het nogmaals.
Ik zag dat er gebeld kan worden via een 0900 nummer, maar ik ben bang dat er uiteindelijk hogere kosten komen dan er vermeld staat. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand andere opties?
Goochel eens op Talk 360.
Beviel ons best in verweggistan.

Ow en laat je nog eens weten hoe het verlopen is.
# aagje
pi_173155619
Wilde gisteren de ambassade bellen, maar juist op dat moment kreeg ik een bericht van hem :) hij is dus weer terecht en alles is nu in orde gelukkig!! Bedankt voor jullie advies!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:39:26 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173155662
Had zijn familie inmiddels al contact opgenomen met de diverse instanties?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173156112
En waarom nu pas contact?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:59:05 #68
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173156135
Wat een sisser. -O-
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_173156181
Tenzij hij een goed excuus had denk ik dat het voor mij klaar zou zijn geweest na zoiets als dit. Iedereen weet dat even een berichtje dat je goed bent aangekomen gewenst is voor het thuisfront. Daar zou ik als reiziger in ieder geval alles aan doen zodat niet iedereen thuis zich zorgen maakt. Dat je daarna even wat minder contact wil daar kan ik nog in komen maar laat even weten dat je veilig bent aangekomen op de plek van bestemming..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_173156280
Wel afspraken voor toekomstige communicatie gemaakt hoop ik?
I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther
pi_173156565
Waarom had hij niet eerder wat van zich laten horen?
heroes always get remembered but you know legends never die.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:59:09 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173157384
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:01 schreef Yesse het volgende:
Tenzij hij een goed excuus had denk ik dat het voor mij klaar zou zijn geweest na zoiets als dit. Iedereen weet dat even een berichtje dat je goed bent aangekomen gewenst is voor het thuisfront. Daar zou ik als reiziger in ieder geval alles aan doen zodat niet iedereen thuis zich zorgen maakt. Dat je daarna even wat minder contact wil daar kan ik nog in komen maar laat even weten dat je veilig bent aangekomen op de plek van bestemming..
Dit, als je niet in coma in het ziekenhuis lag en daarom nu pas wat laat horen hoef je verder ook geen moeite te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173159051
Wat grappig dat iedereen meteen een oordeel klaar heeft zonder te weten wat er gaande was.. Dit was wel meer dan een goed excuus, het ging om een erg zorgelijke situatie. Maarja sommigen van jullie kunnen niet verder kijken dan hun neus lang is.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:11:39 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173159109
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:08 schreef ladyy__ het volgende:
Wat grappig dat iedereen meteen een oordeel klaar heeft zonder te weten wat er gaande was.. Dit was wel meer dan een goed excuus, het ging om een erg zorgelijke situatie. Maarja sommigen van jullie kunnen niet verder kijken dan hun neus lang is.
Als jij hier komt melden dat er contact is geweest zonder enige nadere toelichting, dan kunnen we wel proberen om verder te kijken dan onze neus lang is, maar dat blijft speculeren. Als je het nou gewoon eens vertelde, dan begrijpen we het vast.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173159202
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als jij hier komt melden dat er contact is geweest zonder enige nadere toelichting, dan kunnen we wel proberen om verder te kijken dan onze neus lang is, maar dat blijft speculeren. Als je het nou gewoon eens vertelde, dan begrijpen we het vast.
Ik kwam hier voor opties om te bellen naar het buitenland. Niet om te vertellen wat er is gebeurd met hem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')