abonnement Unibet Coolblue
pi_173103439
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij voelt en speelt soms een beetje als Jim? Mooi he'?
Neuh.
I´m back.
pi_173103441
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, 3 x, maar toen gingen we dochter het laten zien en wilden we zo'n foto maken en dan een leuk topic erover maken op FOK!
FOK is niet belangrijk. Je hebt je dochter wel later laten horen wie het is neem ik aan! Niet een facebookpagina geopend zonder uitleg.
pi_173103446
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

FOK is niet belangrijk. Je hebt je dochter wel later laten horen wie het is neem ik aan! Niet een facebookpagina geopend zonder uitleg.
Ja, zij wist dat wel.

En Chopin.

Maar was verder heel leuk long-weekend toen hoor.
Parijs mooie stad, hou er wel van.
I´m back.
pi_173103448
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zij wist dat wel.

En Chopin.

Maar was verder heel leuk long-weekend toen hoor.
Leuke opvoeding. Mooi. Ga je ooit naar kinderconcerten in het concertgebouw Amsterdam? Ook heel leuk. Muziek is belangrijk.
pi_173103449
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zij wist dat wel.

En Chopin.

Maar was verder heel leuk long-weekend toen hoor.
Parijs mooie stad, hou er wel van.
Geweldige stad. Ik ken het vooral uit mijn jeugd. Echt groot. Heel anders dan Amsterdam.
pi_173103450
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Leuke opvoeding. Mooi. Ga je ooit naar kinderconcerten in het concertgebouw Amsterdam? Ook heel leuk. Muziek is belangrijk.
Nee, hebben we nooit gedaan. Zitten niet echt in de buurt. Als we die kant uit gingen was het naar opa en oma. In Vreeland.
I´m back.
pi_173103451
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Geweldige stad. Ik ken het vooral uit mijn jeugd. Echt groot. Heel anders dan Amsterdam.
Zoveel geschiedenis ligt er.
I´m back.
pi_173103452
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoveel geschiedenis ligt er.
Hoe oud ben je. Hoe oud is je dochter nu en wat vindt zij nu leuk als muziek?
pi_173103453
Ik vind kinderen van zeg 14 to 18 wel wat moeilijk. In de familie.
pi_173103454
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 05:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe oud ben je. Hoe oud is je dochter nu en wat vindt zij nu leuk als muziek?
55, 17. Woont in Sp. Vrouw weggelopen. Moet echt snel weer langs (ex-)schoonouders.
Maandag of dinsdag.
I´m back.
pi_173103455
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

55, 17. Woont in Sp. Vrouw weggelopen. Moet echt snel weer langs (ex-)schoonouders.
Maandag of dinsdag.
Daar krijg je je vrouw niet mee terug. Dat weet je. Wel een goed idee verder. Woont je dochter bij jou?
pi_173103458
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar krijg je je vrouw niet mee terug. Dat weet je. Wel een goed idee verder. Woont je dochter bij jou?
Nee, maar ik kon wel goed met hun opschieten. Beide rechten gestudeerd. Ik geschiedenis.
Dochter woont bij familie in Spanje en dat gaat goed. Ze spreekt al goed Spaans. :).
Lang verhaal allemaal.
I´m back.
pi_173103459
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar ik kon wel goed met hun opschieten. Beide rechten gestudeerd. Ik geschiedenis.
Dochter woont bij familie in Spanje en dat gaat goed. Ze spreekt al goed Spaans. :).
Bijzonder. Maar dat is nieuw? Dan zie je haar niet vaak neem ik aan. Je bent de zielige pa in Holland......? Het lijkt mij moeilijk kinderen hebben in een scheiding.
pi_173103460
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bijzonder. Maar dat is nieuw? Dan zie je haar niet vaak neem ik aan. Je bent de zielige pa in Holland......? Het lijkt mij moeilijk kinderen hebben in een scheiding.
Pa's zijn niet zielig als het goed is. :).

I´m back.
pi_173103463
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Pa's zijn niet zielig als het goed is.:).

Het lijkt mij geweldig. En hoe snel men opgroeit. Dat is wat minder.
pi_173103467
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het lijkt mij geweldig. En hoe snel men opgroeit. Dat is wat minder.
Ja, klopt idd, zie dat nu in de buurt, niet zo lang geleden dat het kleine grut hier rondliep. :D.
Was wel leuk, wij hadden een zwembad en alles kon hier. Ik ben een typische liberal. Hondje er ook nog bij. :D.
I´m back.
pi_173103469
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt idd, zie dat nu in de buurt, niet zo lang geleden dat het kleine grut hier rondliep. :D.
Was wel leuk, wij hadden een bad en alles kon hier. Ik ben een typische liberal. Hondje er ook nog bij. :D.
Niet meer als ze half volwassen zijn. Het praten met iemand wordt ook anders. Je ziet dat iemand volwassen aan het worden is.
pi_173103470
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet meer als ze half volwassen zijn. Het praten met iemand wordt ook anders. Je ziet dat iemand volwassen aan het worden is.
Ja, dat is moeilijk.
Vroeger niet. Tegenwoordig wel.
I´m back.
pi_173103473
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is moeilijk.
Vroeger niet. Tegenwoordig wel.
Heb je meer dan 1 kind? Of is het een beetje ongemakkelijk met 1 kind dat moet langskomen? Ik heb ooit 1 kind gered uit Thailand mt gevaar voor eigen leven. Die wil niets meer met mij te maken hebben. ook best kwetsend.
pi_173103476
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heb je meer dan 1 kind? Of is het een beetje ongemakkelijk met 1 kind dat moet langskomen? Ik heb ooit 1 kind gered uit Thailand met gevaar voor eigen leven. Die wil niets meer met mij te maken hebben. Ook best kwetsend.
pi_173103479
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heb je meer dan 1 kind? Of is het een beetje ongemakkelijk met 1 kind dat moet langskomen? Ik heb ooit 1 kind gered uit Thailand mt gevaar voor eigen leven. Die wil niets meer met mij te maken hebben. ook best kwetsend.
Ja. :{.
Hoe dan ook 1 kind, waar het goed mee gaat.
Ehm we brengen verder dit topic om zeep nu.
I´m back.
pi_173103480
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja. :{.
Hoe dan ook 1 kind, waar het goed mee gaat.
Ehm we brengen verder dit topic om zeep nu.
Slavernij is idd fout. Het bestaat nog steeds trouwens. Ook wel bijzonder.
pi_173103484
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Slavernij is idd fout. Het bestaat nog steeds trouwens. Ook wel bijzonder.
Punt is dat mensen weinig idee hebben van die periode in de VS,
Maar tegelijkertijd is onze geschiedenis weer anders dan die van de VS.
I´m back.
pi_173103488
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Punt is dat mensen weinig idee hebben van die periode in de VS,
Maar tegelijkertijd is onze geschiedenis weer anders dan die van de VS.
Het is idd een ander verhaal. Wij speelden wel een erg belangrijke rol in slavenhandel. Zoals Afrikanen zelf ook. Dat laatste wordt weleens vergeten. Niet door Afrikanen daar trouwens. Meer door Afrikanen hier.
pi_173103510
Ik zit nu het ochtendnieuws eens door te nemen en welk medium het ook betreft, welke Amerikaanse politicus dan ook, vrijwel allemaal zijn ze het eens over een paar dingen:

- extreemrechts vormt een significant deel van de achterban van Trump
- de veronderstelling dat 'het kwaad' hier van meer dan één kant komt is minstens foutief

Het bijzondere eraan is dus dat die twee punten hier zeer discutabel worden geacht, maar in de rest van de wereld juist niet.
  zondag 13 augustus 2017 @ 07:30:29 #176
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173103536
Ik twijfel niet aan die twee punten. Trump is verkozen op een racistische retoriek. Je kunt je dan nog afvragen over wat voor percentage van de totale amerikaanse bevolking je het dan hebt. Moet behoorlijk groot zijn.

Dit soort demonstraties van nazis en kkk moeten wel gewoon kunnen vind ik, ook al praat je over verwerpelijke ideologieën. Breng het maar in het openbaar, dan kunnen mensen het ook niet meer ontkennen. Het is wel jammer dat het vaak op gewelddadigheden uitloopt met tegendemonstranten. Maakt niet uit wie daarmee begint. Over dat met auto inrijden op demonstranten kunnen we natuurlijk heel kort zijn. Dat is op geen enkele manier goed te praten en mag met de maximale straf bestraft worden. Mocht dat de doodstraf zijn, prima.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 13 augustus 2017 @ 07:41:53 #177
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173103559
Over het weghalen van dat standbeeld is nog wel wat te discussiëren natuurlijk. Zelfde verhaal als met de Nederlandse VOC helden, alleen nog wat recenter en gevoeliger omdat de slachtoffers in de USA wonen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173103571
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 07:30 schreef nixxx het volgende:
Ik twijfel niet aan die twee punten. Trump is verkozen op een racistische retoriek. Je kunt je dan nog afvragen over wat voor percentage van de totale amerikaanse bevolking je het dan hebt. Moet behoorlijk groot zijn.

Dit soort demonstraties van nazis en kkk moeten wel gewoon kunnen vind ik, ook al praat je over verwerpelijke ideologieën. Breng het maar in het openbaar, dan kunnen mensen het ook niet meer ontkennen. Het is wel jammer dat het vaak op gewelddadigheden uitloopt met tegendemonstranten. Maakt niet uit wie daarmee begint. Over dat met auto inrijden op demonstranten kunnen we natuurlijk heel kort zijn. Dat is op geen enkele manier goed te praten en mag met de maximale straf bestraft worden. Mocht dat de doodstraf zijn, prima.
Extreme uitingen leveren altijd tegenreacties op. Als je die niet kunt toestaan, dan heeft het toestaan van extreme uitingen ook geen zin meer.

Dus ja, van mij mogen IS-sympathisanten/neonazi's demonstreren. Maar alleen als er ook een tegendemonstratie is toegestaan.
  zondag 13 augustus 2017 @ 08:24:29 #179
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173103758
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 07:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Extreme uitingen leveren altijd tegenreacties op. Als je die niet kunt toestaan, dan heeft het toestaan van extreme uitingen ook geen zin meer.

Dus ja, van mij mogen IS-sympathisanten/neonazi's demonstreren. Maar alleen als er ook een tegendemonstratie is toegestaan.
Daar heb je een punt, alleen zou het toch altijd nog zonder fysiek geweld moeten kunnen. Anders zou men een een bokshal af moeten huren en daar in de ring vechten.

Ik vind het altijd een beetje zielig voor de politieagenten die in het midden staan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173103875
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 07:30 schreef nixxx het volgende:
Ik twijfel niet aan die twee punten. Trump is verkozen op een racistische retoriek. Je kunt je dan nog afvragen over wat voor percentage van de totale amerikaanse bevolking je het dan hebt. Moet behoorlijk groot zijn.

Dit soort demonstraties van nazis en kkk moeten wel gewoon kunnen vind ik, ook al praat je over verwerpelijke ideologieën. Breng het maar in het openbaar, dan kunnen mensen het ook niet meer ontkennen. Het is wel jammer dat het vaak op gewelddadigheden uitloopt met tegendemonstranten. Maakt niet uit wie daarmee begint. Over dat met auto inrijden op demonstranten kunnen we natuurlijk heel kort zijn. Dat is op geen enkele manier goed te praten en mag met de maximale straf bestraft worden. Mocht dat de doodstraf zijn, prima.
Het is weer typisch Nederlands de vote-stemmer voor Trump te vereenzelvigen met neonazi's en KKK aanhangers. Men probeert hier dezelfde stempel op te leggen op burgers die op Wilders hebben gestemd.

Het gros van de Trump stemmer is gewoon een doorsnee middel Amerikaan die net als hier in Nederland het vertrouwen in de politiek heeft verloren. Die net zoals de gemiddelde Wildersstemmer niet alleen leden van Stormfront vertegenwoordigen maar dat het juist gaat om de doorsnee Nederlandse burger.

We zien in Amerika de mogelijke toekomst van Europa. Gepolariseerde haat die zich zodanig verhard dat burgers elkaar gaan aanvallen en gaan doodmaken, zoals we nu in Amerika zien. Hier wordt al jaren tevergeefs voor gewaarschuwd.
pi_173103931
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:24 schreef nixxx het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, alleen zou het toch altijd nog zonder fysiek geweld moeten kunnen. Anders zou men een een bokshal af moeten huren en daar in de ring vechten.

Ik vind het altijd een beetje zielig voor de politieagenten die in het midden staan.
Ja, da's kut voor ze, maar het is voor de goede zaak.
  zondag 13 augustus 2017 @ 08:50:04 #182
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173103941
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is weer typisch Nederlands de vote-stemmer voor Trump te vereenzelvigen met neonazi's en KKK aanhangers. Men probeert hier dezelfde stempel op te leggen op burgers die op Wilders hebben gestemd.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Trump racistische retoriek gebruikte. Anti Mexicanen,anti moslim. Dat zal voor het racistische deel van de Amerikanen misschien een reden zijn geweest om op hem te stemmen. Andere Amerikanen zullen andere redenen gehad hebben, zoals geen vertrouwen in politiek etc.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173103981
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:50 schreef nixxx het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Trump racistische retoriek gebruikte. Anti Mexicanen,anti moslim. Dat zal voor het racistische deel van de Amerikanen misschien een reden zijn geweest om op hem te stemmen. Andere Amerikanen zullen andere redenen gehad hebben, zoals geen vertrouwen in politiek etc.
Dat is wel echt het allerachterlijkste excuus van allemaal.
  zondag 13 augustus 2017 @ 08:55:51 #184
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173103993
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is wel echt het allerachterlijkste excuus van allemaal.
We hebben het over Amerikanen hè...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173104009
Er zitten natuurlijk tal van mensen met twijfelachtig allooi bij de voordemonstratie. Toch zijn het de zogenaamde antifascisten die daar naartoe trekken om te vechten en herrie te schoppen.

Laat 'extreemrechts' alleen demonstreren en alles verloopt zonder problemen.
pi_173104024
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:55 schreef nixxx het volgende:

[..]

We hebben het over Amerikanen hè...
Dan nog. Als je geen vertrouwen hebt in de politiek, dan ga je dus niet meer stemmen. Zelfs als je een Amerikaan bent.
pi_173104031
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:50 schreef nixxx het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Trump racistische retoriek gebruikte. Anti Mexicanen,anti moslim. Dat zal voor het racistische deel van de Amerikanen misschien een reden zijn geweest om op hem te stemmen. Andere Amerikanen zullen andere redenen gehad hebben, zoals geen vertrouwen in politiek etc.
Is het überhaupt racistisch wat Trump zegt over Mexicanen en moslims als de gegeven feiten over wát hij erover zegt kloppend is?

Er is enorme overlast vanuit de Mexicaanse grens. Drugsoverlast, illegaliteit, mensensmokkel, bendes, etc. Trumps voorgangers hebben al op veel plekken een muur gebouwd en er zijn strenge grenscontroles. Trump wil de muur alleen perfectioneren omdat de huidige muur zo lek is als een mandje. Je doet juist aan symboolpolitiek te doen voorkomen alsof de grenzen nu waterdicht zijn. Dat zijn ze bij lange na niet. Dan blijven de problemen juist bestaan.

Er zijn heel wat aanslagen gepleegd door in Amerika wonende moslims. Als je dan als maatregel een tijdelijke immigratiestop voorstelt uit wat Trump risicolanden noemt, is dat dan racistisch te noemen?

Voor de ene groep wel, maar voor de andere groep niet. Trump heeft ook Mexicanen in dienst, haalt niet iedere moslim over dezelfde terroristenkam. Etc.

Is het racistisch illegalen uit te zetten die door hun verblijf formeel de wet overtreden? Je ziet hoeveel er nu verkassen naar Canada, dus Trumps beleid heeft wel terdege effect. De een zal er schande van spreken en de ander zal het interpreteren als effectief beleid. Zo werkt het nu eenmaal. Twee belichte kanten van hetzelfde verhaal.
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:26:16 #188
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_173104230
De protesten tegen het weghalen van dat beeld zijn volledig terecht. Absurd dat die mensen nu worden weggezet als neonazies. Natuurlijk trekken dit soort demonstraties rare lieden aan , maar het weghalen van dat beeld van een icoon uit de Amerikaanse geschiedenis is gewoon absurd. Geschiedenis=geschiedenis en de minumenten horen daarbij. Het geeft geen pas om monumenten te verwijderen ,omdat in retrospectief je de mening van een persoon je ineens niet meer aanstaat. De Hollandse rioolpers "vergeet" dit belangrijkste punt even te vermelden,
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:30:31 #189
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173104266
Heather Heyer is slachtoffer geworden van neonazisme.




Triest verhaal :{
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:41:04 #190
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_173104367
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Heather Heyer is slachtoffer geworden van neonazisme.


[ afbeelding ]

Triest verhaal :{
Dat is dus niet waar. Het gaat om terechte protesten tegen een beeld van een held uit de burgeroorlog, symbolen zoals ook de confederationsvlag waar nu een ware kruistocht tegen wordt gehouden door mensen die geen haar beter zijn als de mensen die daar met hakenkruizen rondlopen. Doet een beetje denken aan de belachelijke zwarte piet discussie hier. Zelfs de dukes of hazzard is inclusief merchandise al verbannen van de politiek correcte amerikaanse tv. Absurd en belachelijk. Terecht dat vele Amerikanen zo boos zijn en precies een van de redenen dat Trump verkozen is. Sneu dat er een jonge vrouw is overleden,maar dit had iedereen kunnen zijn daar en had ook een slachtoffer kunnen zijn van de linksextremisten die daar ook protesteren.
pi_173104431
weer wat geleerd vandaag

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:45:52 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173104436
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Het geeft geen pas om monumenten te verwijderen ,omdat in retrospectief je de mening van een persoon je ineens niet meer aanstaat. De Hollandse rioolpers "vergeet" dit belangrijkste punt even te vermelden,
Wat? Jouw mening vergeten ze te vermelden? Be-lach-elijk!
Al die beelden van Stalin en Lenin in Rusland terugzetten. Meteen. En ook Saddam kan wel wat postuum respect gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 13-08-2017 09:52:24 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173104442
Erg hoor, nazi's en zo, maar mensen die tegen nazi's zijn, die zijn pas écht erg.
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:47:25 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_173104453
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Absurd dat die mensen nu worden weggezet als neonazies.
:W
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173104461
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:41 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

Sneu dat er een jonge vrouw is overleden,maar
everything before the but is bullshit...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173104480
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:47 schreef speknek het volgende:

[..]

:W
Ze zijn gewoon boos dat Dukes of Hazard van tv is.
pi_173104487
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon boos dat Dukes of Hazard van tv is.
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173104513
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

;(
Nou, wie wordt daar nou geen neonazi boze demonstrant met een hele rij volstrekt legitieme punten van?
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:54:57 #199
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_173104581
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wa? Jouw mening vergeten ze te vermelden? Be-lach-elijk!
Al die beelden van Stalin en Lenin in Rusland terugzetten. Meteen. En ook Saddam kan wel wat postuum respect gebruiken.
Zo geredeneerd kunje alle beelden van iedereen wel verwijderen. Er is altijd wel een bevolkingsgroep, of een persoon die het met iemand niet eens was. Het gaat hier om een stukje geschiedenis. Wij halen toch niet het beeld van Michiel de Ruyter weg omdat hij misschien wel ziijn matrozen ook uitbuitte, of een beeld van annie mg schmidt, omdat ik jip en janneke rotboeken vond? Er is niemand meer in leven die slachtoffer is van general Lee, dus we kan zich nou bezwaard voelen bij zon beeld? De andere kant heeft ook zijn beelden, in die burgeroorlog zijn slachtoffers aan alle kanten gevallen. Beelden van Lincoln hoeven ook niet weg, omdat hij misschien wel denkbeelden had die ons niet aanstonden.
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:55:37 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173104594
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

Zo geredeneerd kunje alle beelden van iedereen wel verwijderen. Er is altijd wel een bevolkingsgroep, of een persoon die het met iemand niet eens was. Het gaat hier om een stukje geschiedenis. Wij halen toch niet het beeld van Michiel de Ruyter weg omdat hij Zijn matrozen ook uitbuitte, of een beeld van annie mg schmidt, omdat ik jip en janneke rotboeken vond?
Ja, nee. Absoluut een steekhoudende argumentatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173104600
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De protesten tegen het weghalen van dat beeld zijn volledig terecht. Absurd dat die mensen nu worden weggezet als neonazies. Natuurlijk trekken dit soort demonstraties rare lieden aan
Dat is in dit specifieke geval niet absurd. Deze rally werd juist georganiseerd door extreem rechtse, neonazistische, en white power bewegingen. Het waren geen randfiguren die er ook op afkwamen. Een van de leiders daar was oud KKK-opperhoofd David Duke. Naast hem liepen er heel veel goed georganiseerde white-power clubjes mee, sommige in nazi-uniformen.

De organisatoren van de hele rally zijn allemaal "white nationalists": Jason Kessler, een zogenaamde "white rights activist" met connecties met de KKK, Matthew Heimbach en Richard Spencer.
pi_173104603
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

Is het überhaupt racistisch wat Trump zegt over Mexicanen en moslims als de gegeven feiten over wát hij erover zegt kloppend is?

Er is enorme overlast vanuit de Mexicaanse grens. Drugsoverlast, illegaliteit, mensensmokkel, bendes, etc. Trumps voorgangers hebben al op veel plekken een muur gebouwd en er zijn strenge grenscontroles. Trump wil de muur alleen perfectioneren omdat de huidige muur zo lek is als een mandje. Je doet juist aan symboolpolitiek te doen voorkomen alsof de grenzen nu waterdicht zijn. Dat zijn ze bij lange na niet. Dan blijven de problemen juist bestaan.

Er zijn heel wat aanslagen gepleegd door in Amerika wonende moslims. Als je dan als maatregel een tijdelijke immigratiestop voorstelt uit wat Trump risicolanden noemt, is dat dan racistisch te noemen?

Voor de ene groep wel, maar voor de andere groep niet. Trump heeft ook Mexicanen in dienst, haalt niet iedere moslim over dezelfde terroristenkam. Etc.

Is het racistisch illegalen uit te zetten die door hun verblijf formeel de wet overtreden? Je ziet hoeveel er nu verkassen naar Canada, dus Trumps beleid heeft wel terdege effect. De een zal er schande van spreken en de ander zal het interpreteren als effectief beleid. Zo werkt het nu eenmaal. Twee belichte kanten van hetzelfde verhaal.
Maar zijn de Mexicanen het probleem of het feit dat heel latijns Amerika naar het noorden trekt, ergo waarom spreekt Trump over alleen maar Mexicanen.
Op de keper beschouwt is hij misschien niet openlijk racistisch, maar alle uitspraken op een rij zettend en het feit dat zijn doelgroep heel graag die uitspraken bij elkaar optelt, dan krijg je dit soort rare uitspattingen. Geen openlijk afstand nemen van David Duke, of pas na heel veel commotie. Een rechts-conservatieve nieuwszender die alles een nationalistische draai geeft.It all adds up.
pi_173104622




Zie hier de mensen die terecht aan het protesteren zijn.
pi_173104665
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:56 schreef kipknots het volgende:

[ afbeelding ]

Zie hier de mensen die terecht aan het protesteren zijn.
nigger going down oO/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173104670
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:56 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zie hier de mensen die terecht aan het protesteren zijn.
Uit hoeveel mensen bestond die demonstratie?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:59:58 #206
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_173104677
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, nee. Absoluut een steekhoudende argumentatie.
Wat is dan de reden dat dat beeld van Lee weg moet volgens jou? Ik kan daar geen enkel steekhoudend argument voor vinden.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:00:20 #207
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173104685
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

nigger going down oO/


Ook een mooie foto, nazi met pepperspray in zijn oog :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:02:20 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173104719
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

Wat is dan de reden dat dat beeld van Lee weg moet volgens jou? Ik kan daar geen enkel steekhoudend argument voor vinden.
Nee, je hebt gelijk. Lee is hetzelfde als Schmidt. Hetzelfde laken een pak, zou je bijna zeggen. Let bygones be bygones en omarm je geschiedenis. Ik eis een standbeeld voor Seisinquart. Hij stond er immers maar wel mooi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173104724
Dit is natuurlijk allemaal de schuld van de linksen. Wie dat niet ziet heeft echt een plaat voor z'n kop. Maarja, die plaat, ook die is kenmerkend voor de linksen. :')
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:03:42 #210
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173104742


:')

Heeft Donald al afstand genomen van dit soort supporters. :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173104758
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook een mooie foto, nazi met pepperspray in zijn oog :')
Schuld van de linksen.
pi_173104782
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook een mooie foto, nazi met pepperspray in zijn oog :')
martelaar van het vrije woord ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:06:38 #213
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_173104784
quote:
17s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk. Lee is hetzelfde als Schmidt. Hetzelfde laken een pak, zou je bijna zeggen. Let bygones be bygones en omarm je geschiedenis. Ik eis een standbeeld voor Seisinquart. Hij stond er immers maar wel mooi.
Dit beeld stond er al en is onderdeel van de geschiedenis. Waarom was Lee dan zoveel slechter als de generaals van the union? Alleen omdat hij deel uitmaakte van de confederatie? In die tijd was nagenoeg iedereen in de ogen van nu racistisch, ook de noorderlingen en die beelden mogen wel blijven staan. Dit was gewoon onderdeel van de tijdsgeest. Kortom, je. Hebt nog steeds geen enkele goede reden genoemd waarom het beeld van Lee weg moet.

Onderstaand wel een genuanceerde opmerking van een Amerikaanse collega:
quote:
Why was Robert E. Lee so great if he was part of the Confederate States?

Oh lord this a good one. Robert E. Lee was an amazing General, and military tactition, and fighting for the wrong side does not change that fact. If you're concerned about him being a racist, don't worry he was no more of a racist than most Northerners at the time. He almost fought for the union as well, but then his home state of Virgina suceeded and his love of his home state made him fight for the CSoA. Without Lee the Confederate army would not have stood a chance.
pi_173104789
quote:
17s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:

Ik eis een standbeeld voor Seisinquart. Hij stond er immers maar wel mooi.
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173104793
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Uit hoeveel mensen bestond die demonstratie?
Owh, ik weet het al, honderden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_173104812
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Heeft Donald al afstand genomen van dit soort supporters. :P
Nee, hij zei dat het geweld van beide kanten komt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:08:43 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173104818
Dit beeld stond er al! Ja, dan zijn we er. Het stond er al jongens. Niet zeuren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173104836
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, hij zei dat het geweld van beide kanten komt.
Die gaat zijn achterban natuurlijk niet afvallen.
pi_173104837
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:08 schreef Copycat het volgende:
Dit beeld stond er al! Ja, dan zijn we er. Het stond er al jongens. Niet zeuren.
Jij hebt niet veel tegenargumentatie of wel?
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:09:57 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173104840
Ik heb trouwens jaren terug op doorreis twee nachten in Charlottesville doorgebracht. Het komt wel erg dichtbij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:10:14 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173104845
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:09 schreef Halcon het volgende:

Jij hebt niet veel tegenargumentatie of wel?
Nee, ik ben overtuigd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173104850
quote:
9s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb trouwens jaren terug op doorreis twee nachten in Charlottesville doorgebracht. Het komt wel erg dichtbij.
Nog op nazi-jacht geweest?
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:12:32 #223
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173104874
Vraag me of die neo-nazi's het liefst hadden gezien dat Amerika faalde bij de bevrijding van Europa. Er zit toch wel een soort tegenstrijdigheid in een Amerikaanse Neo-Nazi.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:13:19 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173104881
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:10 schreef Jigzoz het volgende:

Nog op nazi-jacht geweest?
Nee, wel op een oude plantage die ook fungeerde als background voor de opnames van North and South. Maar dat kan ook in Savannah zijn geweest. Is alweer 25 jaar geleden. Heb toen ook het graf van MLK bezocht, dus dat trok het recht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173104884
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die gaat zijn achterban natuurlijk niet afvallen.
Ik vond het gisteren ook best een rare speech. Er was net een auto in een demonstratie gereden, en hij maakte een grapje over wie zijn pen kreeg.

Kijk?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:17:04 #226
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173104925
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik vond het gisteren ook best een rare speech. Er was net een auto in een demonstratie gereden, en hij maakte een grapje over wie zijn pen kreeg.

Kijk?
Ik denk dat het hem gewoon niets kan schelen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173104986
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat het hem gewoon niets kan schelen.
Ik zie dat stukje nu ineens niet meer, en ik weet zeker dat ik het gisteren had gezien?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_173104999
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Heather Heyer is slachtoffer geworden van neonazisme.


[ afbeelding ]

Triest verhaal :{
Elzies en Braindead2000 zullen trots zijn op hun Sieg Heil kameraden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173105002
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik vond het gisteren ook best een rare speech. Er was net een auto in een demonstratie gereden, en hij maakte een grapje over wie zijn pen kreeg.

Kijk?
trump bewijst keer op keer dat hij simpelweg geen politicus is. zo ook gisteren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173105041
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Elzies en Braindead2000 zullen trots zijn op hun Sieg Heil kameraden.
Je mag mensen hier geen rechtsextremisme verwijten en zo, weet ik wel, maar er zijn hier toch wel iets meer dan twee mensen die direct of indirect aangaven niet zo heel veel tegen nazi's te hebben. En in een aantal gevallen is dat nog heel zacht uitgedrukt.
pi_173105058
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat het hem gewoon niets kan schelen.
Nee, ik denk ook dat het hem niks doet. Je ziet het ook wel aan zijn lichaamstaal.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:29:28 #232
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_173105108
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:08 schreef Copycat het volgende:
Dit beeld stond er al! Ja, dan zijn we er. Het stond er al jongens. Niet zeuren.
Het is meten met 2 maten. Waarom moet het beeld van Lee weg en mogen beelden van helden uit the union blijven staan? Het weghalen van dit soort iconen leidt juist tot polarisatie, omdat mensen zich in een hoek gezet voelen. Ik heb nog steeds niet 1 goede reden gehoord waarom dit beeld weg moet. Het beeld van Lee staat er omdat hij een fantastische militair was, dat hij voor ,of tegen slavernij was is totaal niet relevant.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:35:53 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_173105207
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:56 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zie hier de mensen die terecht aan het protesteren zijn.
Vreedzame demonstratie. Altijd maar die Antifa die komen om te knokken. Zonder linksen was dit niet gebeurd mensen. Dan waren die negers gewoon gelynched en had niemand erover geklaagd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:36:37 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_173105220
Staan Duitsland en Afrika eigenlijk al vol met standbeelden van Erwin Rommel?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173105297
quote:
Als je de reacties van die lui leest zou iedereen moeten zien hoe gevaarlijk president Trump is voor de VS zelf. Dat land gaat echt grote problemen krijgen met de eigen bevolking.
pi_173105334
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je de reacties van die lui leest zou iedereen moeten zien hoe gevaarlijk president Trump is voor de VS zelf. Dat land gaat echt grote problemen krijgen met de eigen bevolking.
Schuld van de linksen, heb ik me laten vertellen.
pi_173105343
Nazivarkens die de resterende joden ook vergast willen zien worden marcheerden door de straten en Bannon & Trump zagen dat het goed was.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173105402
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

trump bewijst keer op keer dat hij simpelweg geen politicus is. zo ook gisteren.
Dat is hij ook helemaal niet. En dat is juist het mooie aan hem!
pi_173105541
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je de reacties van die lui leest zou iedereen moeten zien hoe gevaarlijk president Trump is voor de VS zelf. Dat land gaat echt grote problemen krijgen met de eigen bevolking.
Wat een domme reactie weer van een linkse. Nog even en je probeert Trump ook het onweer van vanavond in de schoenen te schuiven.

Die grote problemen die jij beschrijft waren er sowieso wel gekomen. Onder élke president. Het is allemaal de schuld van de blanke, links-liberale debielen, die anderen proberen voor te schrijven wat ze mogen denken en hoe ze moeten leven. Mensen pikken dat simpelweg niet.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:55:32 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_173105651
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een domme reactie weer van een linkse. Nog even en je probeert Trump ook het onweer van vanavond in de schoenen te schuiven.

Die grote problemen die jij beschrijft waren er sowieso wel gekomen. Onder élke president. Het is allemaal de schuld van de blanke, links-liberale debielen, die anderen proberen voor te schrijven wat ze mogen denken en hoe ze moeten leven. Mensen pikken dat simpelweg niet.
Het is de schuld van de linkse elite dat ik Joden wil vergassen boehoehoe.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:56:09 #242
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173105662
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:41 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Gebrabbel
Kijk nog even naar deze foto en lees dan je reactie terug.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:56:37 #243
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173105669
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een domme reactie weer van een linkse. Nog even en je probeert Trump ook het onweer van vanavond in de schoenen te schuiven.

Die grote problemen die jij beschrijft waren er sowieso wel gekomen. Onder élke president. Het is allemaal de schuld van de blanke, links-liberale debielen, die anderen proberen voor te schrijven wat ze mogen denken en hoe ze moeten leven. Mensen pikken dat simpelweg niet.
Uiteindelijk maakt het weinig uit wie de schuld geeft aan wie. Amerika scheurt langzaam uit elkaar zo. Ik weet niet of er ooit een burgeroorlog zou komen, maar bepaalde steden en staten kunnen zich wel afscheiden misschien. Nu is dat nog ondenkbaar, maar ik zie het wel gebeuren.

Links zal in de VS tot in het einde der dagen rechts de schuld geven, maar ook andersom. Beide kanten zijn echter schuldig door alleen naar de andere partij te kijken, en nooit naar zichzelf.

Het enige wat ik kan hopen is dat Nederland niet hetzelfde lot ondergaat. Gelukkig hebben wij niet zo'n achterlijk politiek systeem met 2 partijen (in de praktijk) en ongelooflijk sensatie beluste media.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173105676
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]
Het is allemaal de schuld van de blanke, links-liberale debielen, die anderen proberen voor te schrijven wat ze mogen denken en hoe ze moeten leven.
Zeldzaam achterlijk :N
pi_173105689
quote:
De man die met zijn auto inreed op een groep tegendemonstranten in het Amerikaanse Charlottesville inreed is de 20-jarige James Alex Fields Jr. Zijn moeder dacht dat hij naar een mars voor president Trump ging. "Ik wist niet dat het een extreemrechts protest was."
http://www.ad.nl/buitenla(...)moest-zijn~a748fcc1/



https://twitter.com/orensegal/status/896572070787768320/photo/1
pi_173105693
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:50 schreef hpeopjes het volgende:
blanke, links-liberale debielen, die anderen proberen voor te schrijven wat ze mogen denken en hoe ze moeten leven.
Dat is een uitzonderlijke definitie van links-liberalisme.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173105698
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:56 schreef Falco het volgende:

[..]

Kijk nog even naar deze foto en lees dan je reactie terug.

[ afbeelding ]
Leuke poging, maar in dergelijke kringen hoef je geen empathie te verwachten hoor.
pi_173105721
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:57 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is een uitzonderlijke definitie van links-liberalisme.
Post truth. Kan gewoon.
pi_173105747
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een domme reactie weer van een linkse. Nog even en je probeert Trump ook het onweer van vanavond in de schoenen te schuiven.

Die grote problemen die jij beschrijft waren er sowieso wel gekomen. Onder élke president. Het is allemaal de schuld van de blanke, links-liberale debielen, die anderen proberen voor te schrijven wat ze mogen denken en hoe ze moeten leven. Mensen pikken dat simpelweg niet.
Voorzover ik weet willen ook rechtse mensen bepalen hoe mensen moeten leven, alhoewel die vaak ook willen bepalen hoe mensen doodgaan. Juist de vrijheid om het zelf te mogen bepalen wordt toch beperkt door mensen die vinden dat een bepaalde cultuur of bepaalde soort mensen beter zijn dan de andere.

Als je de tekst leest zul je ook zien dat de reactie van Trump wel erg belangrijk was dus daarmee is Trump wel een belangrijk aspect.
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:02:58 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173105796
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:06 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

Dit beeld stond er al en is onderdeel van de geschiedenis. Waarom was Lee dan zoveel slechter als de generaals van the union? Alleen omdat hij deel uitmaakte van de confederatie? In die tijd was nagenoeg iedereen in de ogen van nu racistisch, ook de noorderlingen
Het noorden behandelde de US Colored Troops ook als minderwaardige soldaten toen ze eindelijk met hangen en wurgen toegelaten werden in het leger. Dat ze alleen maar kutklussen kregen, minder betaald kregen, geen promotie konden maken, uitsluitend aangevoerd werden door blanke officieren die hen keihard behandelden is vergeten.

Maar goed, de "winnaar" schrijft altijd de geschiedenis.
pi_173105911
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Voorzover ik weet willen ook rechtse mensen bepalen hoe mensen moeten leven, alhoewel die vaak ook willen bepalen hoe mensen doodgaan. Juist de vrijheid om het zelf te mogen bepalen wordt toch beperkt door mensen die vinden dat een bepaalde cultuur of bepaalde soort mensen beter zijn dan de andere.

Als je de tekst leest zul je ook zien dat de reactie van Trump wel erg belangrijk was dus daarmee is Trump wel een belangrijk aspect.
In de Amerikaanse analyses komt vrijwel unaniem naar voren dat de rechtsextremisten zich gelegitimeerd voelen door Trump en ze derhalve weer veel zichtbaarder zijn in de Amerikaanse maatschappij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:08:55 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_173105929
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het noorden behandelde de US Colored Troops ook als minderwaardige soldaten toen ze eindelijk met hangen en wurgen toegelaten werden in het leger. Dat ze alleen maar kutklussen kregen, minder betaald kregen, geen promotie konden maken, uitsluitend aangevoerd werden door blanke officieren die hen keihard behandelden is vergeten.

Maar goed, de "winnaar" schrijft altijd de geschiedenis.
Oh ja de bevrijde slaven werden ook niet altijd zonder vooroordelen behandeld. Ja dat is bijna net zo erg dan als ze slaaf zijn en doodgemarteld kunnen worden. Both sides. Teach the controversy.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173106041
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een domme reactie weer van een linkse. Nog even en je probeert Trump ook het onweer van vanavond in de schoenen te schuiven.

Die grote problemen die jij beschrijft waren er sowieso wel gekomen. Onder élke president. Het is allemaal de schuld van de blanke, links-liberale debielen, die anderen proberen voor te schrijven wat ze mogen denken en hoe ze moeten leven. Mensen pikken dat simpelweg niet.
"Ik adoreer Hitler! Alle Joden aan 't gas! Schuld van links! Het is niet eerlijk! Sieg Heil! Links zegt wat ik moet doen! Joden zijn kinderen van de duivel! Ik pik het niet langer! HH"

Man man man wat ben jij een zeldzaam treurig persoon.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173106128
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een domme reactie weer van een linkse. Nog even en je probeert Trump ook het onweer van vanavond in de schoenen te schuiven.

Die grote problemen die jij beschrijft waren er sowieso wel gekomen. Onder élke president. Het is allemaal de schuld van de blanke, links-liberale debielen, die anderen proberen voor te schrijven wat ze mogen denken en hoe ze moeten leven. Mensen pikken dat simpelweg niet.
Extreem-rechtse engnekken scanderen antisemitische leuzen, brengen de Hitlergroet en eentje rijdt zelfs op tegendemonstranten in.

Maar het is allemaal de schuld van de links-liberalen!

Oké dan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:16:39 #255
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173106136
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh ja de bevrijde slaven werden ook niet altijd zonder vooroordelen behandeld. Ja dat is bijna net zo erg dan als ze slaaf zijn en doodgemarteld kunnen worden. Both sides. Teach the controversy.
Nee, maar we moeten niet net doen alsof het noorden tov het zuiden helemaal aan de andere kant van het spectrum stond vwb de behandeling van afro amerikanen. Maakt dat beide goed? Nee dat maakt beide fout, dat is wat ik wil zeggen. Het lijkt er nu een beetje op alsof men wil zeggen dat het noorden destijds het land van melk en honing was voor de afro amerikanen...
pi_173106156
Keihard de kop indrukken, deze levensgevaarlijke opleving van het nazisme.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:17:55 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173106205
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, maar we moeten niet net doen alsof het noorden tov het zuiden helemaal aan de andere kant van het spectrum stond vwb de behandeling van afro amerikanen. Maakt dat beide goed? Nee dat maakt beide fout, dat is wat ik wil zeggen. Het lijkt er nu een beetje op alsof men wil zeggen dat het noorden destijds het land van melk en honing was voor de afro amerikanen...
In vergelijking met het zuiden was dat inderdaad het geval.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173106231
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar volgens mij is iedereen het daar wel over eens toch?
Dat idee heb ik niet. De POTUS lijkt het in ieder geval allemaal wel prima te vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:21:51 #260
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173106299
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

"Ik adoreer Hitler! Alle Joden aan 't gas! Schuld van links! Het is niet eerlijk! Sieg Heil! Links zegt wat ik moet doen! Joden zijn kinderen van de duivel! Ik pik het niet langer! HH"

Man man man wat ben jij een zeldzaam treurig persoon.
Ik geloof dat ie een hersenbloeding heeft gekregen. Zelden zo'n idiote onzinreactie gelezen :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173106305
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het noorden behandelde de US Colored Troops ook als minderwaardige soldaten toen ze eindelijk met hangen en wurgen toegelaten werden in het leger. Dat ze alleen maar kutklussen kregen, minder betaald kregen, geen promotie konden maken, uitsluitend aangevoerd werden door blanke officieren die hen keihard behandelden is vergeten.

Maar goed, de "winnaar" schrijft altijd de geschiedenis.
Maar echte apartheid is dan ook pas rond 1965 in de VS afgeschaft, het ging toendertijd meer om het slavernij aspect dan totaal gelijke behandeling van bevolkingsgroepen. :D

Trouwens krijgen heden ten dage vrouwen en niet blanke mannen meestal nog steeds minder betaald en komen ze niet zo hoog op de promotieladder terecht. :')
pi_173106312
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar volgens mij is iedereen het daar wel over eens toch?
Ik niet. Hou het maar in de openbaarheid. Nu zie je tenminste wie het zijn.
pi_173106437

Dit symbool was te zien in de video's.
Het is het symbool van Vanguard America, een racistische groep.
https://www.adl.org/educa(...)ers/vanguard-america

Hier zie je de groep op weg naar het slagveld in Charlottesville:
https://twitter.com/letsgomathias/status/896361902804267009
Helemaal achteraan op het einde van de film zie een kalende man met vlag en schild.
Diezelfde man zie je naast James Alex Fields op deze foto:
https://twitter.com/orensegal/status/896604178012917761


In het filmpje schreeuwt men 'blood and soil' In Europa zeggen we Blut und Boden.
Populair gemaakt door het nazisme .

Boze blanke mannen, lopende testosteronbommen
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:28:36 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173106467
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Keihard de kop indrukken, deze levensgevaarlijke opleving van het nazisme.
Hoe?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173106475
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat idee heb ik niet. De POTUS lijkt het in ieder geval allemaal wel prima te vinden.
JODEN, NEGERS en MOSLIMS: Wij hebben het recht om te leven!

NAZI'S: Wij geloven van niet en zijn bereid om daarvoor keihard geweld te gebruiken!

TRUMP: Beide kampen hebben een goed punt, probeer ook gewoon even van de andere kant te bekijken!

Wat een zeldzame mongool :') :')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:30:50 #266
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173106515
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In vergelijking met het zuiden was dat inderdaad het geval.
Dan romantiseer je nmm het beeld van het noorden wel enigszins, maar goed, dat gaat offtopic lijkt me.
pi_173106544
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoe?
Eigenlijk geen idee. Je kunt natuurlijk moeilijk mensen neer gaan knuppelen omdat ze met een nazivlag staan te zwaaien.

Enge ontwikkelingen, daar in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:34:15 #268
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173106597
quote:
Beetje van hetzelfde niveau als de antifa de zege claimde in Hamburg.
Hecht je hier serieus waarde aan? Eencelligen die vanuit hun wensgedachte wat schrijven?

Nare is, met deze openlijke geweldplegingen, een fractie van de criminelen wordt maar opgepakt. Dus je blijft er last van houden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:35:15 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173106626
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eigenlijk geen idee. Je kunt natuurlijk moeilijk mensen neer gaan knuppelen omdat ze met een nazivlag staan te zwaaien.

Enge ontwikkelingen, daar in de VS.
Hoezo? Dit soort manifestaties komen wel vaker voor. Zoals gewoonlijk is dit zo'n perfecte storm die in de mainstream terecht komt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173106690
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Beetje van hetzelfde niveau als de antifa de zege claimde in Hamburg.
Hecht je hier serieus waarde aan? Eencelligen die vanuit hun wensgedachte wat schrijven?

Nare is, met deze openlijke geweldplegingen, een fractie van de criminelen wordt maar opgepakt. Dus je blijft er last van houden.
Het gaat me om het artikel, niet om alleen de titel.
pi_173106693
quote:
14s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoezo? Dit soort manifestaties komen wel vaker voor. Zoals gewoonlijk is dit zo'n perfecte storm die in de mainstream terecht komt.
De alt right beweging lijkt te groeien en in het Witte Huis zit blijkbaar een nazi-apologeet.

Ik vind dat toch tamelijk zorgwekkend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:38:23 #272
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173106721
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eigenlijk geen idee. Je kunt natuurlijk moeilijk mensen neer gaan knuppelen omdat ze met een nazivlag staan te zwaaien.

Enge ontwikkelingen, daar in de VS.
Waar was je in het hamburg topic? Misschien wel enger. 10.000den die een complete stad verbouwen in een dagenlange openlijke rel. 500+ agenten gewond. Gewoon omdat het kan en 'omdat het voor de goede zaak' was.

Dit is een heel klein groepje in vergelijking met die wezens en ga het dus niet groter maken dan het is.
Extreem links is vele malen groter en gevaarlijker. Puur omdat zij de 'morele correctheid' denken te hebben en daarmee veel goedpraten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:39:18 #273
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173106742
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waar was je in het hamburg topic? Misschien wel enger. 10.000den die een complete stad verbouwen in een dagenlange openlijke rel. 500+ agenten gewond. Gewoon omdat het kan en 'omdat het voor de goede zaak' was.

Dit is een heel klein groepje in vergelijking met die wezens en ga het dus niet groter maken dan het is.
Extreem links is vele malen groter en gevaarlijker. Puur omdat zij de 'morele correctheid' denken te hebben en daarmee veel goedpraten.
Wil je beweren dat die nazi's niet denken de morele correctheid te hebben?
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:39:41 #274
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173106753
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waar was je in het hamburg topic? Misschien wel enger. 10.000den die een complete stad verbouwen in een dagenlange openlijke rel. 500+ agenten gewond. Gewoon omdat het kan en 'omdat het voor de goede zaak' was.

Dit is een heel klein groepje in vergelijking met die wezens en ga het dus niet groter maken dan het is.
Extreem links is vele malen groter en gevaarlijker. Puur omdat zij de 'morele correctheid' denken te hebben en daarmee veel goedpraten.
Deze dame is het hier niet mee eens:

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:40:19 #275
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173106773
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het gaat me om het artikel, niet om alleen de titel.
Mij ook. De inhoud is nu ook niet van een topniveau. Dus, wat is er nu aan de hand met dat vod?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173106794
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waar was je in het hamburg topic? Misschien wel enger. 10.000den die een complete stad verbouwen in een dagenlange openlijke rel. 500+ agenten gewond. Gewoon omdat het kan en 'omdat het voor de goede zaak' was.

Dit is een heel klein groepje in vergelijking met die wezens en ga het dus niet groter maken dan het is.
Extreem links is vele malen groter en gevaarlijker. Puur omdat zij de 'morele correctheid' denken te hebben en daarmee veel goedpraten.
Maar hullie!

Ik vind antikapitalisme dom, maar het is geen gevaarlijk gedachtegoed. Het is niet alsof die linkse mafklappers ondernemers dood willen hebben.

De kern van het nazisme is haat jegens joden, homo's en andere minderheden. Dat vind ik veel enger.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173106802
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mij ook. De inhoud is nu ook niet van een topniveau. Dus, wat is er nu aan de hand met dat vod?
O ja, Lügenpresse natuurlijk. Nee, lees maar niet.
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:41:29 #278
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_173106804
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:38 schreef Red_85 het volgende:

Dit is een heel klein groepje in vergelijking met die wezens en ga het dus niet groter maken dan het is.

Ah, het wegkijken is begonnen zie ik.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:42:35 #279
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173106823
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De alt right beweging lijkt te groeien en in het Witte Huis zit blijkbaar een nazi-apologeet.

Ik vind dat toch tamelijk zorgwekkend.
Voorlopig lijken beiden weinig succes te hebben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:44:48 #281
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173106866
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:39 schreef Falco het volgende:

[..]

Deze dame is het hier niet mee eens:

[ afbeelding ]
Pim Fortuyn vergeten?
De agenten die in hamburg levend in brand hebben gestaan en nu moeten leven met verbrandingen ook?

Triest. Naar beide gekkieskanten van het hoefijzer. Extreem links of rechts, maakt niet uit. Daar moet je gewoon noets mee te maken willen hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:47:56 #282
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173106973
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar hullie!

Ik vind antikapitalisme dom, maar het is geen gevaarlijk gedachtegoed. Het is niet alsof die linkse mafklappers ondernemers dood willen hebben.

De kern van het nazisme is haat jegens joden, homo's en andere minderheden. Dat vind ik veel enger.
Komt anders nooit zo duidelijk naar voren als jij je weer eens meldt in een islam discussie hier.

Voor de rest moet je je even inlezen in wat de antifa doet/ voor staat/ wil en hoe ze dat willen bereiken.
Hamburg was getuige.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:48:03 #283
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173106976
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Pim Fortuyn vergeten?
De agenten die in hamburg levend in brand hebben gestaan en nu moeten leven met verbrandingen ook?

Triest. Naar beide gekkieskanten van het hoefijzer. Extreem links of rechts, maakt niet uit. Daar moet je gewoon noets mee te maken willen hebben.
Oh dus het is wel goed wat er gebeurde bedoel je? Brabbel nou niet zo vaag en zeg gewoon waar het op staat. En richt je even op wat er gisteren gebeurde en haal niet een moordaanslag van maar liefst 15 jaar geleden terug, oke?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_173106991
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:41 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ah, het wegkijken is begonnen zie ik.
Het wegkijken begon al toen Trump zei dat BEIDE kampen een goed punt hadden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173107073
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Komt anders nooit zo duidelijk naar voren als jij je weer eens meldt in een islam discussie hier.

Voor de rest moet je je even inlezen in wat de antifa doet/ voor staat/ wil en hoe ze dat willen bereiken.
Hamburg was getuige.
Maar goed, in de VS marcheren duizenden nazi's door de straten en een of andere gek peert z'n auto in een menigte, maar jij wijst liever naar linkse demonstranten?

Oké man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173107101
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Komt anders nooit zo duidelijk naar voren als jij je weer eens meldt in een islam discussie hier.

Voor de rest moet je je even inlezen in wat de antifa doet/ voor staat/ wil en hoe ze dat willen bereiken.
Hamburg was getuige.
Waar halen mensen als jij toch altijd de smerige drang vandaan om alleen maar te wijzen naar voorbeelden die er geen reet mee te maken hebben. Ik snap het wel; je wilt de aandacht graag afleiden van het moorden door je Sieg Heil kameraden in de VS, maar het is zo treurig en dom.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:52:37 #287
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173107114
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:41 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ah, het wegkijken is begonnen zie ik.
Realistisch blijven.

Linkse anti protesten op verschillende uni's in de vs zodra er een rechts persoon wil speechen. (Berkely was er 1 van)
Overal anti protesten, niet alleen hier en grote vechtpartijen.
Hamburg wat over hoop is gehaald door 10.000den relschoppers

Maar zodra een groepje eencelligen voor een standbeeld gaan staan met hun arm te zwaaien: 'groooot gevaar!'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173107143
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar goed, in de VS marcheren duizenden nazi's door de straten en een of andere gek peert z'n auto in een menigte, maar jij wijst liever naar linkse demonstranten?

Oké man.
Eigenlijk een merkwaardig vooroordeel. Waarom zouden die mensen links zijn? Zelfs de Democraten zijn over het algemeen nog rechtser dan de VVD.
pi_173107148
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Maar zodra een groepje eencelligen voor een standbeeld gaan staan met hun arm te zwaaien: 'groooot gevaar!'
dit is wel de grootste downplay van het topic :')

anders breivik was zeker ook alleen maar aan het zwaaien met z'n armen :') :')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:54:36 #290
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173107157
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Realistisch blijven.

Linkse anti protesten op verschillende uni's in de vs zodra er een rechts persoon wil speechen. (Berkely was er 1 van)
Overal anti protesten, niet alleen hier en grote vechtpartijen.
Hamburg wat over hoop is gehaald door 10.000den relschoppers

Maar zodra een groepje eencelligen voor een standbeeld gaan staan met hun arm te zwaaien: 'groooot gevaar!'
Dat wijzen :'). Heb je een LVB ofzo :D?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:55:44 #291
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173107173
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:48 schreef Falco het volgende:

[..]

Oh dus het is wel goed wat er gebeurde bedoel je? Brabbel nou niet zo vaag en zeg gewoon waar het op staat. En richt je even op wat er gisteren gebeurde en haal niet een moordaanslag van maar liefst 15 jaar geleden terug, oke?
Nu opeens niet. Denk dat dit lang een mooie stroman gaat worden en favo puntje van de antifa fanboys hier.

Zal vast wel een verward persoon geweest zijn. Zoals ook zo vaak wordt gezegd over een moslimterrorist om de aandacht een beetje te verleggen.
Alleen in de vs hebben ze dat nog niet zo overgenomen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173107206
Als je niet warmloopt voor neonazi's dan ben je een antifa fanboy. Sterk staaltje logica weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:57:22 #293
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173107211
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Heather Heyer is slachtoffer geworden van neonazisme.


[ afbeelding ]

Triest verhaal :{
;(
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:58:20 #294
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173107229
quote:
6s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar halen mensen als jij toch altijd de smerige drang vandaan om alleen maar te wijzen naar voorbeelden die er geen reet mee te maken hebben. Ik snap het wel; je wilt de aandacht graag afleiden van het moorden door je Sieg Heil kameraden in de VS, maar het is zo treurig en dom.
Ik zeg tenminste nog wat. Maar waar waren jullie in het hamburgtopic?

Tevens lees je gewoon niet want ik maak toch echt duidelijk dat ik het niet bepaald heb op beide extreme kanten van het hoefijzer.
Dus, hoezo dom. Gelijk wijzen en schreeuwen: hij nazi!

Triest figuur.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173107231
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar goed, in de VS marcheren duizenden nazi's door de straten en een of andere gek peert z'n auto in een menigte, maar jij wijst liever naar linkse demonstranten?

Oké man.
Is hij een gek?
Eerder een fascist . Net als Breivik
Fields zou lid zijn van Vanguard
quote:
Vanguard Manifesto
AMERICAN FASCISM

America was built in the image of the Roman Republic. Its capitol, imagery, and goals were set with good intentions on that foundation. The road to Hell is paved with good intentions, however, and our nation is surrounded in brimstone. The time of the Republic has passed in America, as the system grows weak. Arrogance and delusions of infinite power have brought the state to the point of buckling. The damage done to this nation and its people will not be fixed if every issue requires a vote, if every point must be debated, discussed, or deliberated upon. Democracy has failed in this once great nation, now the time for a new Caesar to revive the American spirit has dawned.
https://bloodandsoil.org/manifesto/
pi_173107232
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:55 schreef Red_85 het volgende:

antifa fanboys
Hé, jij was toch zo fanatiek tegen dit soort stigmatisering?
pi_173107241
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:27 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Dit symbool was te zien in de video's.
Het is het symbool van Vanguard America, een racistische groep.
https://www.adl.org/educa(...)ers/vanguard-america
Die roedenbundel met bijl heet een 'fascis' en was symbool van het fascisme ten tijde van Mussolini. Door een 'fascis' als symbool te gebruiken noem je jezelf letterlijk een 'fascist'.

Zie hier ter vergelijking de oorlogsvlag van de fascistische republiek van Mussolini ten tijde van WO II:


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 11:59:58 ]
pi_173107250
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nu opeens niet. Denk dat dit lang een mooie stroman gaat worden en favo puntje van de antifa fanboys hier.

Zal vast wel een verward persoon geweest zijn. Zoals ook zo vaak wordt gezegd over een moslimterrorist om de aandacht een beetje te verleggen.
Alleen in de vs hebben ze dat nog niet zo overgenomen.
Dat wordt nou juist nooit gezegd over moslimterroristen.

En waar zie jij fans van antifa?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:59:54 #299
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173107258
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nu opeens niet. Denk dat dit lang een mooie stroman gaat worden en favo puntje van de antifa fanboys hier.

Zal vast wel een verward persoon geweest zijn. Zoals ook zo vaak wordt gezegd over een moslimterrorist om de aandacht een beetje te verleggen.
Alleen in de vs hebben ze dat nog niet zo overgenomen.
Antifa kan de tering krijgen van mij.

En ja het kan best een verward persoon zijn die Fields. Kijk eens hoe in zijn vormloze oversized broek onbeholpen en schichtig hij rondkijkt op deze foto.



Ondertussen heeft ie wel een vrouw van 32 jaar gedood. Daarvoor dient ie gewoon keihard op aangepakt te worden volgens het geldende strafrecht.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:59:54 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_173107259
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:57 schreef Monolith het volgende:
Als je niet warmloopt voor neonazi's dan ben je een antifa fanboy. Sterk staaltje logica weer.
Als je het niet eens bent met de policor ben je ss, neonazi en bruinhemd hier. Ook een sterk staaltje logica.
Het google topic staat er vol mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')