abonnement Unibet Coolblue
pi_173100863
In de stad Charlottesville in Virginia is gisteravond geprotesteerd tegen het plan om een standbeeld van een generaal uit de Amerikaanse burgeroorlog weg te halen.

Honderden extreem-rechtse demonstranten liepen met fakkels over het universiteitsterrein in Charlottesville en riepen leuzen als "witte levens doen ertoe" (white lives matter), "één volk, één natie", "maak een eind aan immigratie", "jullie zullen ons niet vervangen" en "Joden zullen ons niet vervangen". Ook werd de nazigroet gebracht.

Het beeld is van generaal Robert E. Lee. In de burgeroorlog, ruim 150 jaar geleden, was hij opperbevelhebber van het leger van de zuidelijke staten, die meer zelfbestuur wilden en de slavernij wilden handhaven.

Vorige maand waren er ook al protesten tegen de verwijdering van het beeld. Toen was een deel van de demonstranten gekleed in Ku Klux Klan-kleding. Sommige KKK-betogers droegen toen ook de Confederatievlag.

Vandaag zijn er opnieuw (tegen-)demonstranten op de been.

Op heel veel plekken in het zuiden van Amerika zijn er nog symbolen van de burgeroorlog aanwezig, zoals vlaggen en standbeelden. Die worden door veel mensen beschouwd als aanstootgevend. Sinds een aanslag op een zwarte kerk in South Carolina worden deze symbolen steeds vaker weggehaald door de autoriteiten.

Livestream van de betoging:


Voor/van Ryan;



[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 00:52:04 ]
pi_173100869
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Luister eens in feite klopt dat niet voor ons NLse perspectief hè. Ik heb zeker heel veel vraagtekens en heel veel kritiek bij de islam en ook bij die SJW-gekkies en daardoor word je af en toe idd uitgemaakt voor nazi of dan zeggen de mensen in POLSC dat je een beetje geschift bent geworden oid. Leuk en aardig hoor dat die mensen dat zeggen.
Maar daardoor word je niet in de armen gedrukt van het nazisme. Dat is hun fout om zo te redeneren, Ik zou dom zijn om dan in de contramine te gaan en nazisme te propageren imho. Nee, ik ben gewoon centrumlinks gebleven, dat sommige mensen niet willen inzien dat de islam een gevaar kan betekenen, wil niet zeggen dat ik nu maar met een nazi-vlaggetje ga rondlopen.
Luister jij eens. Op Reddit werden massa's aan dissidenten (van ''misschien is moslimmigratie naar Europa niet zo'n goed idee'') verbannen van de grootste subs. Die mensen waren in de handen gedreven van alt-right, op subs waar geen weerwoord gegeven werd. Alt-right heeft zichzelf in zulke echokamers gevormd tot hoe we het nu kennen. Ik heb het aan den lijve ondervonden.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:21:44 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173100876
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Welke andere reden is er dan om op de PVV te stemmen?
Er zijn in ieder geval ook een goed deel aan allochtonen en vrouwen die op de PVV stemmen.

Qua allochtonen heb ik het artikel niet direct voor de hand, hier wel een aantal statistieken om mee te spelen:

https://nos.nl/artikel/21(...)op-welke-partij.html
pi_173100882
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Exact. Niet elke PVV stemmer is een boze blanke man namelijk.

Net zo min als elke GL'er een SJW'er is.

Maar blijkbaar hebben links georiënteerde mensen er een probleem mee dat PVV stemmers ook op de PVV stemmen zonder dat ze een 'boze blanke man' zijn, maar op de PVV stemmen om andere redenen.
Ja, het kan ook dat ze het gewoon een superdegelijke club vinden met realistische standpunten en dat ze verwachten dat Nederland een veel fijner land wordt als dat verkiezingsprogramma een regeerakkoord zou heten.

Persoonlijk acht ik dan zelfs een willekeurige boze blanke man nog hoger, maar daar verschillen de meningen vast over.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:22:25 #5
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173100886
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Er zijn in ieder geval ook een goed deel aan allochtonen en vrouwen die op de PVV stemmen.

Qua allochtonen heb ik het artikel niet direct voor de hand, hier wel een aantal statistieken om mee te spelen:

https://nos.nl/artikel/21(...)op-welke-partij.html
Leuk hoor, maar welke andere reden is er om PVV te stemmen dan een onredelijke angst voor de toekomst?
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:23:02 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_173100896
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik had dit al aan je meegeven nadat je in het memo-topc stelde dat Milo niets op Berkeley te zoeken had:

[..]

Ah oeps ik dacht dat dat alleen voor state universities gold. Heeft Milo er als querulant nog steeds niets te zoeken natuurlijk, maar mag ie inderdaad ook niet geweerd worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:23:06 #7
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173100898
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Leuk hoor, maar welke andere reden is er om PVV te stemmen dan een onredelijke angst voor de toekomst?
Zij vinden dit niet onredelijk natuurlijk he...
pi_173100906
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, Merkel wil alweer meer vluchtelingen binnenhalen dan de quota die nu bestaan. De Lubbersdeal zeg maar. Voor ons 25K ieder jaar extra. Maar goed is een ander onderwerp toch.
Nou ja, de hoe en wat (en waarom)-vraag is een ander onderwerp. De vraag hoe we er mee moeten omgaan, en waarom transformatie-voorstanders het te komen dilemma niet onderkennen, hoort er wel weer bij.
pi_173100907
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Luister jij eens. Op Reddit werden massa's aan dissidenten (van ''misschien is moslimmigratie naar Europa niet zo'n goed idee'') verbannen van de grootste subs. Die mensen waren in de handen gedreven van alt-right, op subs waar geen weerwoord gegeven werd. Alt-right heeft zichzelf in zulke echokamers gevormd tot hoe we het nu kennen. Ik heb het aan den lijve ondervonden.
Dat is wat anders dan met swastika rond lopen en hitlergroet brengen imho. Ik ben het niet eens met censuur op het internet tenzij het van een karakter is waarvan alle partijen zeggen, dit gaat het beetje te ver, mien jong. Op straat rondlopen en internet zijn wel twee verschillende dingen imho.
Ik ben in principe op internet een puntloosiaan.
I´m back.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:24:15 #10
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173100914
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zij vinden dit niet onredelijk natuurlijk he...
Als die angst gebaseerd is op een gebrek aan inzicht en empathie, mag je die toch met een zekere objectiviteit 'onredelijk' noemen.
pi_173100935
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oké, maar wat houdt de white sharia in dan? Bij mijn weten heeft blank zijn iets te maken met de pigmentatie van je huid. Ik heb er tenminste nooit een wetboek bij gekregen.
Ik heb geen idee wat het precies inhoudt. Maar het is al jaren bekend die white jihad. Zij vinden dat hitler gelijk had (joden probleem)
Ooit stond de docu ' white jihad' op youtube maar die is eraf gehaald. Waarom weet ik niet

Zoals die van gasten aryan nations ooit zei na 11 september

" we working on relationship with the muslim world ( who we believe are ishmaelites, our cousins through nahor), as the wordwide attack agaist the yehudi shataan itensifies we, the watchers on the wall, know full well that the enemy of our enemy is our friend"
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:26:15 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173100943
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Luister jij eens. Op Reddit werden massa's aan dissidenten (van ''misschien is moslimmigratie naar Europa niet zo'n goed idee'') verbannen van de grootste subs. Die mensen waren in de handen gedreven van alt-right, op subs waar geen weerwoord gegeven werd. Alt-right heeft zichzelf in zulke echokamers gevormd tot hoe we het nu kennen. Ik heb het aan den lijve ondervonden.
Geschiedsvervalsing tenzij je bewijs hier van kunt leveren. Er zijn wel subs over mensen die van /r/the_donald verbannen zijn voor het anti-donald mening, dat wel. Dus ja, /r/the_donald is zoals ik het zie de meest extreme echo-kamer die er is, waar bv. /r/politics mensen niet direct banned voor hun mening, maar wel een overwegend anti-donald geluid heeft.
pi_173100944
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou ja, de SJW's maken zich druk over ongelijke behandeling, de boze blanke man maakt zich druk over omvolking en islamitische overheersing. Tenzij je wilt beweren dat discriminatie niet bestaat of dat er een masterplan is om de witte man te onderwerpen, maakt de ene kant zich een stuk terechter druk.
Discriminatie (en racisme) bestaat, zowel vanuit links of rechts gezien, dus daarover geen twist. Het gaat erom of de strijd tegen ongelijke behandeling eigenlijk ooit wel gewonnen kan worden. Natuurlijk niet! Discriminatie en ongelijkheid zal altijd blijven bestaan. Ieder mens heeft voorkeuren. Het is alleen zaak om die voorkeuren niet te veralgemenen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173100963
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan met swastika rond lopen en hitlergroet brengen imho. Ik ben het niet eens met censuur op het internet tenzij het van een karakter is waarvan alle partijen zeggen, dit gaat het beetje te ver, mien jong. Op straat rondlopen en internet zijn wel twee verschillende dingen imho.
Ik ben in principe op internet een puntlosiaan.
Mja, ik ben via hen voornamelijk met het joden-aspect van het alles in aanraking gekomen. (Ongeacht die bestaat of niet). Dat zat eerder niet in m'n hoofd, en toen was het plots een reële aanname. Als ik niet zo'n genuanceerd persoon ( :D ) was geweest, dan had ik wellicht ook met een nazivlag op straat gestaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 00:28:05 ]
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:28:36 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173100980
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Discriminatie (en racisme) bestaat, zowel vanuit links of rechts gezien, dus daarover geen twist. Het gaat erom of de strijd tegen ongelijke behandeling eigenlijk ooit wel gewonnen kan worden. Natuurlijk niet! Discriminatie en ongelijkheid zal altijd blijven bestaan. Ieder mens heeft voorkeuren. Het is alleen zaak om die voorkeuren niet te veralgemenen.
Discriminatie en vallen op blonde vrouwen met dikke tieten zijn twee heel andere dingen hé.
pi_173100995
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Welke andere reden is er dan om op de PVV te stemmen?
Wow......je bent echt geïndoctrineerd, niet?

Ouderenzorg bv?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:29:45 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173101001
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wow......je bent echt geïndoctrineerd, niet?

Ouderenzorg bv?
De ouderenzorg is een reden om op de PVV te stemmen? Neuh
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173101006
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Discriminatie (en racisme) bestaat, zowel vanuit links of rechts gezien, dus daarover geen twist. Het gaat erom of de strijd tegen ongelijke behandeling eigenlijk ooit wel gewonnen kan worden. Natuurlijk niet! Discriminatie en ongelijkheid zal altijd blijven bestaan. Ieder mens heeft voorkeuren. Het is alleen zaak om die voorkeuren niet te veralgemenen.
De voorkeur is er dan ook. Maar voor de rest met je eens.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:30:41 #19
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101020
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wow......je bent echt geïndoctrineerd, niet?

Ouderenzorg bv?
Dan kun je ook op andere partijen stemmen en 1 regel in een verkiezingsprogramma zegt echt geen reet over hoe extra geld besteed zou moeten worden of waar het vandaan zou komen.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:30:43 #20
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173101021
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wow......je bent echt geïndoctrineerd, niet?

Ouderenzorg bv?
Wat biedt de PVV qua ouderenzorg dat andere partijen niet realistischer en beter bieden?
pi_173101025
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mja, ik ben via hen voornamelijk met het joden-aspect van het alles in aanraking gekomen. (Ongeacht die bestaat of niet). Dat zat eerder niet in m'n hoofd, en toen was het plots een reële aanname. Als ik niet zo'n genuanceerd persoon ( :D ) was geweest, dan had ik wellicht ook met een nazivlag op straat gestaan.
Nou ja, niet alleen joden natuurlijk, hoe dan ook in NL wordt dat niet gezien als een gebbetje, in rest van Europa ook niet. VS ligt het vanwege diverse redenen anders.
I´m back.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:31:34 #22
192592 SureD1
------------------------------
pi_173101034
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Er zijn in ieder geval ook een goed deel aan allochtonen en vrouwen die op de PVV stemmen.

Qua allochtonen heb ik het artikel niet direct voor de hand, hier wel een aantal statistieken om mee te spelen:

https://nos.nl/artikel/21(...)op-welke-partij.html
Echokamers zijn het probleem... alt-right is daarbij een net zo groot probleem als de SJW-ers die niet geconfronteerd willen worden met afwijkende meningen. Generalisatie en polarisatie (waar zowel Trump als Wilders zich schuldig aan maken) werkt als een gewillige katalysator in dat proces.

Een democratie moet strijdbaar zijn, met andere woorden, zich wapenen tegen diegenen die de democratie daadwerkelijk willen afbreken. De concessie die je doet is dat er een normatief oordeel geveld wordt over wat wel en niet binnen een democratie past. De VS is daar (ook gezien haar geschiedenis; zij was de safe haven voor iedereen die in Europa niet gewenst was) altijd veel te neutraal in gebleven. Hier in Europa zijn we daar (zeker na WOII) veel uitgesprokener in. Kijk maar naar het EHRM daar vind je zowel voorbeelden van uitspraken waarin een (Nederlandse) extreem-rechtse politicus zich niet kon beroepen op het EVRM omdat hij de afschaffing van de democratie en de vrijheid van meningsuiting betoogde als van een moslima die zich niet op Godsdienstvrijheid mocht beroepen om haar hoofddoek om te doen naar een examen van haar universiteit (zaak tegen Turkije) omdat volgens het Hof een hoofdoek een symbool van onderdrukking was en indruiste tegen de waarden die het EVRM probeert te beschermen. Die aanpak biedt ook soelaas voor de worsteling waae Ryan3 mee zat in het vorige topic.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:31:36 #23
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173101035
quote:
Videos of VSP aircrafts patrolling the air have been shared since the riots broke out this morning. The crash comes after video surfaced of a car ramming into a group of counterprotesters at today’s white supremacist rally taking place at the university. In the video, a group waving LGBTQ flags and “Black Lives Matter” signs is run down by a vehicle. According to Charlottesville Mayor Mike Signer, at least one person is dead from the attack with another 19 injured.

The suspect is believed to be a white supremacist.

Verschrikkelijk.

Nogmaals: ik hoop dat Trump snel het beestje bij de naam noemt. Daar wordt hij immers normaliter zo om geprezen door rechts Amerika, echter weigert hij dat nu blijkbaar te doen. Hij moet zeggen wat het is: right wing white supremacists.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173101039
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Discriminatie en vallen op blonde vrouwen met dikke tieten zijn twee heel andere dingen hé.
Zeker, maar dat geldt voor zowel links als rechts.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:31:54 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101040
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mja, ik ben via hen voornamelijk met het joden-aspect van het alles in aanraking gekomen. (Ongeacht die bestaat of niet). Dat zat eerder niet in m'n hoofd, en toen was het plots een reële aanname. Als ik niet zo'n genuanceerd persoon ( :D ) was geweest, dan had ik wellicht ook met een nazivlag op straat gestaan.
Nu pak je het subtieler aan, doch schijn je alsnog dezelfde mening te hebben. En daarnaast een angry whit men-complexje met het bijbehorende aanhangen van bepaalde complottheorietjes.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101044
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Geschiedsvervalsing tenzij je bewijs hier van kunt leveren. Er zijn wel subs over mensen die van /r/the_donald verbannen zijn voor het anti-donald mening, dat wel. Dus ja, /r/the_donald is zoals ik het zie de meest extreme echo-kamer die er is, waar bv. /r/politics mensen niet direct banned voor hun mening, maar wel een overwegend anti-donald geluid heeft.
Dit speelde vooral medio 2015, tijdens het hittepunt van de migratiecrisis. Toentertijd zijn er ook tal van topics geweest waar alle 'onterechte' bans verzameld werden. Weet niet of ik zin heb om die te gaan zoeken :+. De subs waarop die stonden zijn na een tijdje overigens óók verbannen.

TD was een gevolg:

quote:
TD is a reaction, a result of, the totalitarian policies in big subs like worldnews, politics, news, Europe, etc. They themselves created the extremes and the frustration by censoring any unwanted, then nuanced, opinions. This is actually reflected in actual politics across the West. This entire OP proves nothing is learned. Therefor TD will continue to exist and grow.
Gelijk kreeg deze post (1k upvotes) met de overwinning van Trump.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 00:32:38 ]
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:33:36 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101065
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wow......je bent echt geïndoctrineerd, niet?

Ouderenzorg bv?
Veel gelul en weinig wol. Kijk eens hoe de PVV gestemd heeft mbt moties op en wetsvoorstellen betreffende ouderenzorg...

Over geindoctrineerd gesproken.. :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:33:55 #28
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173101070
Ik ben ook instant gebanned van TD omdat ik eventjes kritisch, doch netjes, was
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:34:14 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101076
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit speelde vooral medio 2015, tijdens het hittepunt van de migratiecrisis. Toentertijd zijn er ook tal van topics geweest waar alle 'onterechte' bans verzameld werden. Weet niet of ik zin heb om die te gaan zoeken :+. De subs waarop die stonden zijn na een tijdje overigens óók verbannen.

TD was een gevolg:

[..]

Gelijk kreeg deze post (1k upvotes) met de overwinning van Trump.
Als TD een reactie was hierop maken ze zichzelf schuldig aan hetzelfde tot in het extreme. Ik geloof er dus ook geen biet van dat dit hun reden was. Overigens ben ik een van de weinigen die niet gebanned is van TD en wel wat kritiek uitte, ooit :P

Ik meen het btw als ik zeg dat ik denk dat de stemmen in t_d bizar beinvloed worden door bots, waar zij overigens anderen van beschuldigen.
pi_173101087
Wat biedt de PVV in werkelijkheid. 10 Punten.
pi_173101089
CNN meldt 3 doden in Charlottesville, 1 door die auto.
Sterke speech van de gouverneur.
pi_173101101
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, niet alleen joden natuurlijk, hoe dan ook in NL wordt dat niet gezien als een gebbetje, in rest van Europa ook niet. VS ligt het vanwege diverse redenen anders.
Ja dat gevoelsmatige aspect. Maar die afstand neemt hier ook toe, simpelweg door het voortzetten van de tijd. Het wordt op den duur een heel krampachtige houding .
pi_173101103
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
CNN meldt 3 doden in Charlottesville, 1 door die auto.
Sterke speech van de gouverneur.
Het neerstorten van die helikopter staat sowieso los van de protesten, dat is gewoon een ongelukkig ongeval.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:35:51 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101106
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
CNN meldt 3 doden in Charlottesville, 1 door die auto.
Sterke speech van de gouverneur.
Ja, en 2 door de helicrash.

Link naar die speech?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101112
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja dat gevoelsmatige aspect. Maar die afstand neemt hier ook toe, simpelweg door het voortzetten van de tijd. Het wordt op den duur een heel krampachtige houding .
Tav nazi's niet hoor.
I´m back.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:36:44 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101117
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:35 schreef Infection het volgende:

[..]

Het neerstorten van die helikopter staat sowieso los van de protesten, dat is gewoon een ongelukkig ongeval.
Dat kan bijna geen toeval zijn. Hoe vaak stort een helikopter neer?
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:36:52 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101120
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja dat gevoelsmatige aspect. Maar die afstand neemt hier ook toe, simpelweg door het voortzetten van de tijd. Het wordt op den duur een heel krampachtige houding .
Krampachtig? Serieus? Genocide afwijzen is vreemd volgens jou?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101123
quote:
9s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:33 schreef richolio het volgende:
Ik ben ook instant gebanned van TD omdat ik eventjes kritisch, doch netjes, was
TD?
I´m back.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:37:30 #39
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101129
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

TD?
http://www.reddit.com/r/the_donald

enjoy.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:37:58 #40
104871 remlof
Europees federalist
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:38:04 #41
192592 SureD1
------------------------------
pi_173101140
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat kan bijna geen toeval zijn. Hoe vaak stort een helikopter neer?
Speculatie - I know, maar een fout is snel gemaakt in hectische omstandigheden... waar hint jij op, neergeschoten?
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:38:09 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101145
quote:
15s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

TD?
The Donald. Reddit.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101150
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nu pak je het subtieler aan, doch schijn je alsnog dezelfde mening te hebben. En daarnaast een angry whit men-complexje met het bijbehorende aanhangen van bepaalde complottheorietjes.
Ik houd de optie nog altijd open idd. Ik was vooral boos ten tijden vd crisis, waar tijdens niets er op duidde dat er een einde aan zou komen. Dat was te danken aan Orbán & co. Daarom nog altijd even wantrouwend tov bep. groepen/ideologische fenomenen.
pi_173101152
quote:
Ach ja. Ik laat The Don een beetje over me heen komen en reageer er nauwelijks op, ga iig niet discussiëren. Over 3 ½ jaar zijn we weer verder. Dat is zo voorbij.
I´m back.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:38:59 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101154
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:38 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Speculatie - I know, maar een fout is snel gemaakt in hectische omstandigheden... waar hint jij op, neergeschoten?
Ik heb echt geen flauw idee, maar slechts toeval vind ik wel bizar toevallig ...
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:39:04 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_173101155
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat kan bijna geen toeval zijn. Hoe vaak stort een helikopter neer?
Best vaak.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:39:41 #47
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101161
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Best vaak.
Ok, wat is de kans per vlucht dat je neer stort?
pi_173101172
Waarom schreeuwen ze zo op CNN?
pi_173101177


Zie ik een runeteken ? En is die helm duitsachtig 40-45 ?
pi_173101181
quote:
9s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:40 schreef tralalala het volgende:
Waarom schreeuwen ze zo op CNN?
Of FOX is het erger.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:40:56 #51
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101191
quote:
9s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:40 schreef tralalala het volgende:
Waarom schreeuwen ze zo op CNN?
Is hun MO, ze hebben iemand genomen van ESPN voor de kijkcijfers en die regelt dat. Beter MSNBC kijken als je wat Amerikaans nieuws wilt, helaas.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:41:03 #52
192592 SureD1
------------------------------
pi_173101192
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik heb echt geen flauw idee, maar slechts toeval vind ik wel bizar toevallig ...
Er is in die zin een link dat die helicopter hoogstwaarschijnlijk in de lucht was om die demonstraties in de gaten te houden... helicopter vliegen schijnt bijzonder lastig te zijn, fout zit in een klein hoekje (#educatedguessocchamsrazor)
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:41:27 #53
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173101199
pi_173101207
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Als TD een reactie was hierop maken ze zichzelf schuldig aan hetzelfde tot in het extreme. Ik geloof er dus ook geen biet van dat dit hun reden was. Overigens ben ik een van de weinigen die niet gebanned is van TD en wel wat kritiek uitte, ooit :P

Ik meen het btw als ik zeg dat ik denk dat de stemmen in t_d bizar beinvloed worden door bots, waar zij overigens anderen van beschuldigen.
Hoezo niet? De wereld zit vol met hypocrieten. En de mods van TD zijn -misschien- ook niet de dissidenten zelf, hè.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:42:21 #55
192592 SureD1
------------------------------
pi_173101215
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:40 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]

Zie ik een runeteken ? En is die helm duitsachtig 40-45 ?
Yup, en dan durven ze nog te zeggen dat 'size does not matter'...
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:42:56 #56
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101221
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:41 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Er is in die zin een link dat die helicopter hoogstwaarschijnlijk in de lucht was om die demonstraties in de gaten te houden... helicopter vliegen schijnt bijzonder lastig te zijn, fout zit in een klein hoekje (#educatedguessocchamsrazor)
Jaja, ok, ik heb geen flauw idee wat de kans is he, dus hou me ten goede. Maar er zijn talloze vluchten voor bv van/naar het ziekenhuis, het volgen van achtervolgingen, noem het maar op, en dan nu stort er eentje neer?
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:43:25 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101233
quote:
Walgelijk :r :r :r
En het waren NIET rellende Antifa-ers die aangereden zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101236
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Best vaak.
Met een grote dikke Rotterdams sprekende kok aan boord in NL. Geboren in Zeeuws-Vlaanderen. Was de laatste keer in NL. Iedereen overleefde dat.
I´m back.
pi_173101237
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, het kan ook dat ze het gewoon een superdegelijke club vinden met realistische standpunten en dat ze verwachten dat Nederland een veel fijner land wordt als dat verkiezingsprogramma een regeerakkoord zou heten.

Persoonlijk acht ik dan zelfs een willekeurige boze blanke man nog hoger, maar daar verschillen de meningen vast over.
IK ben niet begonnen om de vergelijking te maken met NL. Vaak doen dat SJW'ers (om Amerikaanse toestanden te verNederlandsen). Ik ga dus nu ook niet de PVV verdedigen. Heb daar niet eens op gestemd. Is niet mijn partij. Ik heb gestemd op Nieuwe Wegen.

Maar ben het wel zat om het hele onrealistische gegeven/idealen van de SJW's te laten woekeren zonder weerwoord.

Misschien is dat ook het punt in Charlottesville.... ?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173101247
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Walgelijk :r :r :r
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:45:07 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101252
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101257
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat kan bijna geen toeval zijn. Hoe vaak stort een helikopter neer?
Eerder vandaag of gisteren een UAE helikopter in Yemen, donderdag 10 aug één in Canada, maandag 7 augustus een apache in Israel.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:46:33 #64
192592 SureD1
------------------------------
pi_173101274
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tweede keer dat ik die van je zie langskomen, en nu wil ik wat duiding. Deze scene volgt op een klaarblijkelijke standrechtelijke executie van Duitsers als ik me het goed herinner... wat wil je er mee zeggen?
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:47:05 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101287
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

IK ben niet begonnen om de vergelijking te maken met NL. Vaak doen dat SJW'ers (om Amerikaanse toestanden te verNederlandsen). Ik ga dus nu ook niet de PVV verdedigen. Heb daar niet eens op gestemd. Is niet mijn partij. Ik heb gestemd op Nieuwe Wegen.

Maar ben het wel zat om het hele onrealistische gegeven/idealen van de SJW's te laten woekeren zonder weerwoord.

Misschien is dat ook het punt in Charlottesville.... ?
Juist ja, de SJW-ers (verzonnen term) zijn het probleem. 8)7

De gasten met hun fakkels, nazi-vlaggen, wapens, Hitlergroet etc etc, wie maalt daar nu om?!?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101291
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:46 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Tweede keer dat ik die van je zie langskomen, en nu wil ik wat duiding. Deze scene volgt op een klaarblijkelijke standrechtelijke executie van Duitsers als ik me het goed herinner... wat wil je er mee zeggen?
Het gaat 'm om de reactie. Dat niemand dit boeit.
pi_173101299
quote:
Hangt af van het land.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:48:13 #68
192592 SureD1
------------------------------
pi_173101303
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:45 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Eerder vandaag of gisteren een UAE helikopter in Yemen, donderdag 10 aug één in Canada, maandag 7 augustus een apache in Israel.
_O- de toegevoegde waarde van crystal_meth die meedoet in een topic! Kudos!
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:48:25 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101308
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Het gaat 'm om de reactie. Dat niemand dit boeit.
Maar dat doet het wel :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101314
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar dat doet het wel :)
Hier? Slavernij. Even....
pi_173101316
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Krampachtig? Serieus? Genocide afwijzen is vreemd volgens jou?
Je interpreteert al wat ik zeg alsof ik het uitspreek met een gestrekte arm :+. Ik stel niet dat het afwijzen van genocide vreemd is. Ik stel dat we steeds krampachtiger omgaan met het nazisme omdat het op gevoelsniveau minder dichtbij ligt dan eerder. Ik stel daarom voor om het als reactie daarop dmv argumenten ipv klappen/repressie te bevechten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 00:51:40 ]
pi_173101319
quote:
Ja, wel duidelijk, net wat ik zeg, verdedig je democratie white supremasits en nazi's not welcome. Volledig mee eens.
I´m back.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:49:34 #73
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173101325
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Walgelijk :r :r :r
En het waren NIET rellende Antifa-ers die aangereden zijn.



Zo beter? :')
pi_173101331
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173101335
Talk about patriots, talk about Abraham Lincoln.
I´m back.
pi_173101341
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je interpreteert al wat ik zeg alsof ik het uitspreek met een gestrekte arm :+. Ik stel niet dat het afwijzen van genocide vreemd is. Ik stel dat we steeds krampachtig(er) omgaan met het nazisme omdat het op gevoelsniveau minder dichtbij ligt dan eerder. Ik stel daarom voor om het als reactie daarop dmv argumenten ipv klappen/repressie te bevechten.
Het licht verder weg. Omdat het erg dichtbij is. Zie IS.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:50:39 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101342
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hier? Slavernij. Even....
Had ik het over slavernij?

Maar ja: ook dat boeit hier.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101344
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:48 schreef SureD1 het volgende:

[..]

_O- de toegevoegde waarde van crystal_meth die meedoet in een topic! Kudos!
Had nog één op 10 augustus in Algerije gemist.. :@
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:51:38 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_173101358
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met een grote dikke Rotterdams sprekende kok aan boord in NL. Geboren in Zeeuws-Vlaanderen. Was de laatste keer in NL. Iedereen overleefde dat.
Ja dat weet ik uhm van heel veel dichterbij dan je denkt. Maar dat was volgens mij niet de laatste keer. Sowieso had dat bedrijf drie crashes in iets meer dan een jaar tijd en is er daarna maar mee opgehouden. Het andere grote Nederlandse bedrijf had rond die tijd ook twee crashes en daar zaten wel doden bij. Dat was bizar, bijna nooit ongelukken en ineens vielen ze uit de lucht. Maar dat is private helikoptervlucht. Vaak wisselende piloten op verschillende helikopters. Ik gok dat politiepiloten wat strakker en meer werken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173101368
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Juist ja, de SJW-ers (verzonnen term) zijn het probleem. 8)7

De gasten met hun fakkels, nazi-vlaggen, wapens, Hitlergroet etc etc, wie maalt daar nu om?!?
Blanke boze man (net zo'n verzonnen term).

Die gasten? Net zo'n marginaal groepje als de SJW'ers.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:52:18 #81
192592 SureD1
------------------------------
pi_173101370
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Het gaat 'm om de reactie. Dat niemand dit boeit.
Dat er daar een stel pismannetjes met een complex door hun ondermaatse penis staan met helmpjes op die ze in de harley-davidson winkel gekocht hebben met triplex schildjes met een nazi rune erop die ze er in hun moeders kelder- waar ze op hun 35e nog steeds wonen - opgeschilderd hebben, omdat ze zich gevalideerd zien in de samenzweringstheorieën die ze op internet gevonden hebben door een oranje narcist die door middel van inmemging van Rusland zijn weg naar het presidentschap van de VS gebullshit heeft en er nu een grote teringzooi van maakt.... dat boeit niemand?
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:52:37 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101375
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je interpreteert al wat ik zeg alsof ik het uitspreek met een gestrekte arm :+. Ik stel niet dat het afwijzen van genocide vreemd is. Ik stel dat we steeds krampachtig(er) omgaan met het nazisme omdat het op gevoelsniveau minder dichtbij ligt dan eerder. Ik stel daarom voor om het als reactie daarop dmv argumenten ipv klappen/repressie te bevechten.
Dat doe je ook.

En nee, Nazisme ligt gevoelsmatig helemaal niet verder weg dan eerder. En ja: moet altijd bestreden blijven worden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101381
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Had ik het over slavernij?

Maar ja: ook dat boeit hier.
Daar gaat het deels over. Ook over het niet zien hoe racistisch men zelf is. Ik voel mij als blanke niet racistisch. Ook niet tegen LBTIOVMNAIO mensen. Ik wil dat mensen gelukkig zijn.
pi_173101383
Ze zijn er achter wie op de mensen is ingereden.
Een anti-trump kerel.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:53:20 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101385
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:52 schreef Montagui het volgende:

[..]

Blanke boze man (net zo'n verzonnen term).

Die gasten? Net zo'n marginaal groepje als de SJW'ers.
Nope, was het maar waar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101391
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope, was het maar waar.
bron?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173101400
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:53 schreef Murdera het volgende:
Ze zijn er achter wie op de mensen is ingereden.
Een anti-trump kerel.
bron? link?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173101403
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:52 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat er daar een stel pismannetjes met een complex door hun ondermaatse penis staan met helmpjes op die ze in de harley-davidson winkel gekocht hebben met triplex schildjes met een nazi rune erop die ze er in hun moeders kelder- waar ze op hun 35e nog steeds wonen - opgeschilderd hebben, omdat ze zich gevalideerd zien in de samenzweringstheorieën die ze op internet gevonden hebben door een oranje narcist die door middel van inmemging van Rusland zijn weg naar het presidentschap van de VS gebullshit heeft en er nu een grote teringzooi van maakt.... dat boeit niemand?
pi_173101404
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja dat weet ik uhm van heel veel dichterbij dan je denkt. Maar dat was volgens mij niet de laatste keer. Sowieso had dat bedrijf drie crashes in iets meer dan een jaar tijd en is er daarna maar mee opgehouden. Het andere grote Nederlandse bedrijf had rond die tijd ook twee crashes en daar zaten wel doden bij. Dat was bizar, bijna nooit ongelukken en ineens vielen ze uit de lucht. Maar dat is private helikoptervlucht. Vaak wisselende piloten op verschillende helikopters. Ik gok dat politiepiloten wat strakker en meer werken.
Was blijkbaar toch geen politiehelikopter

quote:
The Virginia State Police confirms two people were killed in a helicopter crash in Albemarle County.

In a press briefing, officials say this is not part of the Unite the Right rally police coverage.

The crash occurred just before 5 p.m. in a wooded area near a home on Old Farm Road.

The helicopter caught fire after it hit the ground.

Police say only two people were on board, and police are not saying who owned the craft.

No one on the ground was injured.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:54:48 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101409
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar gaat het deels over. Ook over het niet zien hoe racistisch men zelf is. Ik voel mij als blanke niet racistisch. Ook niet tegen LBTIOVMNAIO mensen. Ik wil dat mensen gelukkig zijn.
Nee, daar gaat het in dit topic momenteel helemaal niet over.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101416
Deze man kan een betere speech houden dan The Don iig.

Democraat, geboren 1957.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ryan3 op 13-08-2017 01:03:53 ]
I´m back.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:55:17 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101422
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:53 schreef Murdera het volgende:
Ze zijn er achter wie op de mensen is ingereden.
Een anti-trump kerel.
Bron? 4chan?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101425
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:54 schreef Montagui het volgende:

[..]

bron? link?
https://i.redd.it/dkrpsq02hdfz.jpg

Sorry, het is wat laat.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:55:50 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_173101428
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:52 schreef Montagui het volgende:

[..]

Blanke boze man (net zo'n verzonnen term).

Die gasten? Net zo'n marginaal groepje als de SJW'ers.
Niks marginaal aan als ze in het Witte Huis zitten. Stephen Miller, Bannon, Richard Spencer, en waren we deze al vergeten?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:55:56 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173101433
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:53 schreef Montagui het volgende:

[..]

bron?
Trump (en aanhang als Bannon en Miller)
Baudet
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173101434
Die groep demonstranten viel die automobilist aan hij kon geen kant op en dan gebeuren dit soort dingen helaas.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:56:01 #97
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173101435
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Had nog één op 10 augustus in Algerije gemist.. :@
Ja, leuk, maar dat zegt echt geen reet over de kans dat een vlucht neer stort :D Daarbij denk ik ook dat regulaties in de VS hieromtrent wat strenger zijn dan Algerije of oorlogsgebied Yemen, maar ik kan me hierin natuurlijk vergissen.
pi_173101439
quote:
14s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
Deze man kan een betere speech houden dan The Don iig.
Mcauliffe kan speechen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173101443
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het in dit topic momenteel helemaal niet over.
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het in dit topic momenteel helemaal niet over.
Klopt. Ik had er al iets over gezegd.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:56:37 #100
192592 SureD1
------------------------------
pi_173101447
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:53 schreef Murdera het volgende:
Ze zijn er achter wie op de mensen is ingereden.
Een anti-trump kerel.
Thats olds... en fout... kijk maar in het AMV topic in POL, daar mag Refragmental morgen - als hij wakker is - zijn excuses voor aanbieden...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')