abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173100672
Tijdens mijn vakantie in Griekenland zat ik 's avonds laat op het terras een drankje te drinken samen met mijn vader. Op een begeven moment komt een meisje van het entertainmentteam van het hotel bij ons zitten. Ze kwam uit Tsjechië en had hier haar vakantiewerk. Ze knoopte een gesprek aan dat vrij oppervlakkig begon, met waar we vandaan kwamen, hoe lang we er al waren en hoe lang we er nog zouden zijn. Ze zat met haar lichaam richting mij en gekruiste benen waarvan het bovenste been ook naar mij gericht. Ze keek vooral mij veel aan tijdens ons gesprek. Ze stelde veel vragen en haakte telkens in met dingen over haarzelf. Gedurende ons gesprek lachte ze best veel, ook om wat ik vertelde en grapte. Op een begeven moment vroeg ze ook of mijn vriendin met ons mee was, waarop ik zij dat ik geen vriendin heb. Op het moment dat ik dat gezegd had keek ze snel weg en moest ze grinniken. Er kwam tussendoor iemand langs en gaf haar een moesserende wijn. Die vond ze heel zuur. Ze liet mij ook proeven en vroeg of ik dat ook vond. Hierop vertelde ze over de slechte ervaringen die ze met Oezo gehad heeft en dat ze een zoete smaakvariant wel te pruimen vond. Vervolgens vertelde ik een verhaal dat mijn ervaring met Oezo dankzij mijn vrienden op een gekke ervaring uitliep. Ons gesprek duurde vervolgens echter nog maar vrij kort en ze zei op een begeven moment dat ze naar haar collega's ging. Tien mijn vader en ik terug naar de hotelkamer liepen riep ze nog wel "good night!" 4richting ons.

Ik was vrij verbaasd dat het zo afliep en ik vraag mij sterk af wat ik anders had moeten doen. Of dat ik bepaalde signalen over het hoofd gezien had en of anders had moeten interpreteren. Ik ben benieuwd naar hoe jullie erover denken.
  Spellchecker zondag 13 augustus 2017 @ 00:28:40 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:35:26 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_173101098
Tja, dames van het entertainment team... Kan best leuk zijn, maar meestal mogen ze alleen intiem zijn met mannen buiten het resort.
Als vriendlief uit het thuisland overkomt wordt dat nog wel toegelaten, maar gasten versieren en op het resort van bil gaan is eigenlijk overal out of the question en not done, op straffe van ontslag.
So we just called him Fred
  zondag 13 augustus 2017 @ 01:36:12 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173102157
Stel ze was geïntereseerd, dan is het een beetje raar dat ze dat doet als je vader er bij is.

Ik denk dat ze gewoon een praatje met jullie wou maken, en niets meer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173102360
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:09 schreef 90kidgld het volgende:
Er kwam tussendoor iemand langs en gaf haar een moesserende wijn. Die vond ze heel zuur. Ze liet mij ook proeven en vroeg of ik dat ook vond. Hierop vertelde ze over de slechte ervaringen die ze met Oezo gehad heeft en dat ze een zoete smaakvariant wel te pruimen vond.
Ze wou je drankjes laten kopen voor haar.
pi_173103016
Ze heeft jullie ondergevraagd zodat haar vriendjes nu veilig bij jullie thuis kunnen gaan inbreken :D

Hoe dan ook: was gewoon een gesprek. Niet teveel achter zoeken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173103528
quote:
Ze stelde veel vragen en haakte telkens in met dingen over haarzelf.
Ze wilde gewoon even over zichzelf praten.

Niet overal direct wat achter zoeken.
pi_173103552
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ze wou je drankjes laten kopen voor haar.
yup genoeg opgelicht gekeken :P
pi_173103724
:') denken dat dit wat betekent
  Spellchecker zondag 13 augustus 2017 @ 08:46:37 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173103914
quote:
1s.gif [b]Op zondag 13 augustus 2017 00:09 schreef 90kidgld Op een begeven moment komt een meisje van het entertainmentteam van het hotel bij ons zitten.
Ze deed gewoon haar werk man..
pi_173103925
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:46 schreef maily het volgende:
En wat vond je vader ervan?
Die herkende de situatie wel uit het champagnebordeel.
pi_173104156
Nou...als ze met haar benen over elkaar, en dan ook nog eens het bovenste been gericht naar jou ging zitten moet dat wel een teken van het universum zijn geweest dat de hele nacht keiharde seks met je wou....jeetje.... ik bedoel...waarom zou ze anders met haar benen over elkaar gaan zitten...dat doet normaal niemand....zeker met HET BOVENSTE been richting jou....dat is echt HET teken dat vrouwen je willen! 8)7 :')

Wat is deze...had ze toevallig een rokje/jurkje aan _O-
pi_173104191
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:17 schreef smeerpijp. het volgende:
Nou...als ze met haar benen over elkaar, en dan ook nog eens het bovenste been gericht naar jou ging zitten moet dat wel een teken van het universum zijn geweest dat de hele nacht keiharde seks met je wou....jeetje.... ik bedoel...waarom zou ze anders met haar benen over elkaar gaan zitten...dat doet normaal niemand....zeker met HET BOVENSTE been richting jou....dat is echt HET teken dat vrouwen je willen! 8)7 :')

Wat is deze...had ze toevallig een rokje/jurkje aan _O-
dat rokje/ jurkje was voorzien van strepen en bij het gaan zitten drapeerde ze ook nog eens de strepen op een mysterieuze manier dat was voor TS de trigger. :D
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:25:02 #15
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173104225
Soms mis je PUB. ;(
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:11:21 #16
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_173105989
TS vond dat meisje gewoon leuk. Hij zocht gewoon naar tekens waaruit dat bleek.
Het is patat.
pi_173106578
Ik heb de hele OP plus alle reacties eronder gelezen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_173114795
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik heb de hele OP plus alle reacties eronder gelezen.
Idem dito
Fylax is op televisie geweest
pi_173116988
Haha ik heb op Mallorca gewerkt daar kregen we de opdracht om te flirten met jongens die alleen waren of met hun ouders zodat ze de rest van de week terugkwamen.
pi_173117108
Ehm nee, ze wilde gewoon een praatje maken, verder niks. Mocht waarschijnlijk ook niet vanwege haar werk. Ik zou doorgaan met je leven en er verder niks achter zoeken.
pi_173117210
Ik zou haar opzoeken op FB, en dicpics sturen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173159723
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 18:59 schreef HRC2020 het volgende:
Haha ik heb op Mallorca gewerkt daar kregen we de opdracht om te flirten met jongens die alleen waren of met hun ouders zodat ze de rest van de week terugkwamen.
zo sneu, voor die jongens dan. It's nothing personal, just business, no hard feelings
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:32 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Idem dito
zeg Vullah
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:15:41 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_173161602
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:09 schreef 90kidgld het volgende:
Tijdens mijn vakantie in Griekenland zat ik 's avonds laat op het terras een drankje te drinken samen met mijn vader. Op een begeven moment komt een meisje van het entertainmentteam van het hotel bij ons zitten. Ze kwam uit Tsjechië en had hier haar vakantiewerk. Ze knoopte een gesprek aan dat vrij oppervlakkig begon, met waar we vandaan kwamen, hoe lang we er al waren en hoe lang we er nog zouden zijn. Ze zat met haar lichaam richting mij en gekruiste benen waarvan het bovenste been ook naar mij gericht. Ze keek vooral mij veel aan tijdens ons gesprek. Ze stelde veel vragen en haakte telkens in met dingen over haarzelf. Gedurende ons gesprek lachte ze best veel, ook om wat ik vertelde en grapte. Op een begeven moment vroeg ze ook of mijn vriendin met ons mee was, waarop ik zij dat ik geen vriendin heb. Op het moment dat ik dat gezegd had keek ze snel weg en moest ze grinniken. Er kwam tussendoor iemand langs en gaf haar een moesserende wijn. Die vond ze heel zuur. Ze liet mij ook proeven en vroeg of ik dat ook vond. Hierop vertelde ze over de slechte ervaringen die ze met Oezo gehad heeft en dat ze een zoete smaakvariant wel te pruimen vond.
Tot hier ging het goed.

quote:
Vervolgens vertelde ik een verhaal dat mijn ervaring met Oezo dankzij mijn vrienden op een gekke ervaring uitliep. Ons gesprek duurde vervolgens echter nog maar vrij kort
Hier ging het fout. Je had moeten zeggen dat je een pruim met een zoete 'Oezo' best wel vond smaken, dan had je haar zo mee naar boven kunnen nemen. Laat het een les zijn voor de volgende keer, als je niet meer met je vader op vakantie gaat.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:19:18 #24
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173161678
Waarschijnlijk heb je hier inderdaad je vakantieliefde mis gelopen...en wie zal zeggen dat het alleen een vakantieliefde was wellicht was dit de toekomstige moeder van jullie kinderen.

Je hebt inderdaad bepaalde dingen over het hoofd gezien.
Ben je daar nog op vakantie ?
pi_173164947
Zo he, een entertainer die je entertainment gaf. Dat moet wel liefde zijn!
1 + 1 = blauw
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')