abonnement Unibet Coolblue
pi_173104177
quote:
We zijn weer de rijkste club van Nederland, die prijs is tenminste binnen _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173104183
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tactisch echt een onbenul, tegen Nice ook open huis spelen met een voorsprong.
Tactisch is het inderdaad een flapdrol, maar hey, hij likt de aarsjes van het TH goed schoon, dat is ook wat waard.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173104206
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tactisch echt een onbenul, tegen Nice ook open huis spelen met een voorsprong.
Alsof Keizer het voor het zeggen heeft. :') Gewoon een stromannetje voor mensen die wel alles beter weten, maar geen verantwoordelijkheid willen nemen.
pi_173104227
quote:
14s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Vind iedereen hier nog steeds Ajax de grote favoriet voor de titel?
Dat vond niemand na de aanstelling van Keizer en zijn prestaties tegen Nice.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173104247
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:34 schreef TheJanitor het volgende:
Ik zou de hele handel maar verkopen. Na dit seizoen met deze kneus zijn ze allemaal geen reet meer waard. Dit gaat me toch een zooi geld kosten. _O-

Zo blijkt goedkoop weer duurkoop.
Die kneus ligt er voor de winterstop uit. Damage control.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:35:07 #256
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_173104297
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof Keizer het voor het zeggen heeft. :') Gewoon een stromannetje voor mensen die wel alles beter weten, maar geen verantwoordelijkheid willen nemen.
Dit dus. Vrees ik.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_173104301
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof Keizer het voor het zeggen heeft. :') Gewoon een stromannetje voor mensen die wel alles beter weten, maar geen verantwoordelijkheid willen nemen.
Op het veld wel, of zegt Netto dat je moet blijven aanvallen bij een 2-1 in de CL?
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:36:51 #258
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_173104315
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Op het veld wel, of zegt Netto dat je moet blijven aanvallen bij een 2-1 in de CL?
Denk niet dat hij met "mensen" uitsluitend Netto bedoelt. Eerder Bergkamp en co.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:38:06 #259
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173104329
Wat een zooitje toch weer :')
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:38:50 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173104341
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Op het veld wel, of zegt Netto dat je moet blijven aanvallen bij een 2-1 in de CL?
lijkt me ook niet, maar goed dit was vorig seizoen ook al zo, ik had wel de hoop dat ze dat gedeelte beter zouden doen
pi_173104357
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:36 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Denk niet dat hij met "mensen" uitsluitend Netto bedoelt. Eerder Bergkamp en co.
dan moet hij zich daar niet voor lenen, krijg er bijna medelijden mee
pi_173104616
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Op het veld wel, of zegt Netto dat je moet blijven aanvallen bij een 2-1 in de CL?
Ik doelde niet op Netto. Wel op het kliekje rondom Bergkamp. Het bestaat anders niet dat Marcel Keizer coach wordt van het eerste van Ajax.
pi_173104656
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:40 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

dan moet hij zich daar niet voor lenen, krijg er bijna medelijden mee
Dan kan hij fijn weer bij FC Emmen, Telstar of het 2e van Cambuur of zo aan de slag. Nu tikt hij maandelijks wat meer binnen en straks heeft 'ie Ajax op zijn cv staan. Dan kom je toch weer iets hoger terecht dan wanneer je van Telstar of zo af komt.

Medelijden met Marcel Keizer is nergens voor nodig. Steekt zijn kale bolletje elke week een keer in een emmer vaseline en doet alsof 'ie gek is.
pi_173104806
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel stuitend inderdaad en dat gedeelte vond ik onder Bosz al niet goed
Dat was niet zijn plan wat ik net hoorde in een interview op fox sport. Dat was het plan van de spelers zelf in de wedstrijd. Keizer geeft aan dat hij het zelf ook naïef vond dat de spelers maar naar voren bleven lopen.

Maar dan denk ik geef dat tijdens de wedstrijd dan aan tegen je spelers......dat deed hij dus niet.

https://www.foxsports.nl/video/keizer-het-een-enorme-mokerslag/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173104911
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat was niet zijn plan wat ik net hoorde in een interview op fox sport. Dat was het plan van de spelers zelf in de wedstrijd. Keizer geeft aan dat hij het zelf ook naïef vond dat de spelers maar naar voren bleven lopen.

Maar dan denk ik geef dat tijdens de wedstrijd dan aan tegen je spelers......dat deed hij dus niet.

https://www.foxsports.nl/video/keizer-het-een-enorme-mokerslag/
Bovendien lijkt het me toch dat je een dergelijk scenario (0-1 voor komen) in de rust ook even bespreekt.

Nee, het was dramatisch. En ja, ik vond Ajax echt titelkandidaat nummer 1. Ook na de duels met Nice. Thuis tegen Nice was niet verpletterend, maar al drie keer beter dan wat ik gisteren zag.

De uitleg van Keizer is wel schrijnend en past niet bij het niveau wat een trainer van Ajax moet nastreven. Met Dijks win je geen oorlog, maar als 'ie de boel de boel gelaten had pak je minimaal een punt. Hoe beschamend dat zelfs al is.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:18:49 #266
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173104944
Toch wel aardig. Afgelopen jaren waser best wel wat kritiek op FdB en in wat mindere mate Bosz omdat ze te laat en niet aanvallend wisselen, nu wordt er verloren met vroeg wisselen en dan is het opeens idioot om vroeg te wisselen

Iedere analyse hangt af van het resultaat blijkbaar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173104978
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:18 schreef Tagliano het volgende:
Toch wel aardig. Afgelopen jaren waser best wel wat kritiek op FdB en in wat mindere mate Bosz omdat ze te laat en niet aanvallend wisselen, nu wordt er verloren met vroeg wisselen en dan is het opeens idioot om vroeg te wisselen

Iedere analyse hangt af van het resultaat blijkbaar
Niks mis met vroeg wisselen natuurlijk. Maar niet deze wissel.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:22:18 #268
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173104998
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:21 schreef Fargo het volgende:

[..]

Niks mis met vroeg wisselen natuurlijk. Maar niet deze wissel.
Dijks-De Jong vond ik geen gekke gedachte. Drie CV's achterin is geen zelfmoord plegen, ofzo. Schöne-Huntelaar kun je wel kritiek op hebben, daarmee verlies je wel veel grip
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173105019
Ik vind het in en intriest dat we wat de linksbackpositie betreft na een paar jaar weer terug bij af zijn door Mitchell Dijks op te stellen. Dijks heeft bij Ajax niets te zoeken, komt volledig tekort en is verder ook in niets een Ajaxspeler. Pure armoede. Als Ajax vechtvoetbal wil spelen moet het zich inschrijven voor de Championship.
pi_173105049
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:23 schreef AmaninFull het volgende:
Ik vind het in en intriest dat we wat de linksbackpositie betreft na een paar jaar weer terug bij af zijn door Mitchell Dijks op te stellen. Dijks heeft bij Ajax niets te zoeken, komt volledig tekort en is verder ook in niets een Ajaxspeler. Pure armoede.
Was bij lange na niet de slechtste gisteren.
pi_173105067
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:25 schreef Fargo het volgende:

[..]

Was bij lange na niet de slechtste gisteren.
Ik heb genoeg wedstrijden van Dijks gezien om een oordeel te vellen.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:27:37 #272
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173105076
Passmapje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor iemand als Keizer die graag door het midden aanvalt wel weinig activiteit daar. Schöne en de inschuivende CV's konden op basis hiervan te weinig de middenvelders voorin inschakelen

xG:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch voldoende gecreëerd blijkbaar, als je hiernaar zou kijken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173105086
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:22 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dijks-De Jong vond ik geen gekke gedachte. Drie CV's achterin is geen zelfmoord plegen, ofzo. Schöne-Huntelaar kun je wel kritiek op hebben, daarmee verlies je wel veel grip
Ik vond het een vreemde wissel en achteraf (ja, achteraf) bleek het wel degelijk zelfmoord. Waarom niet De Jong voor Schöne op dat moment? Waarom dat ene punt ook nog te grabbel gooien?
pi_173105097
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:26 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Ik heb genoeg wedstrijden van Dijks gezien om een oordeel te vellen.
Eens. Maar op basis van gisteren komen er wel meer in aanmerking voor een uitbrander.
pi_173105100
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tactisch is het inderdaad een flapdrol, maar hey, hij likt de aarsjes van het TH goed schoon, dat is ook wat waard.
Wat een misselijk ventje ben je toch ook, praat eens normaal.

OT: Geen mannen maar jongetjes in onze verdediging. Dat bleek gister maar weer eens, niet erbovenop zitten maar verdedigen op 3 meter. Tering wat kan ik mij daaraan ergeren.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:29:59 #276
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173105117
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik vond het een vreemde wissel en achteraf (ja, achteraf) bleek het wel degelijk zelfmoord. Waarom niet De Jong voor Schöne op dat moment? Waarom dat ene punt ook nog te grabbel gooien?
Je middenveld versterken om daar meer grip te krijgen vond ik niet heel idioot gedacht. Ja, je loopt risico's maar dat zie ik liever dan genoegen nemen met een puntje (waarbij dan daarna Huntelaar ook nog inbrengen wel weer over de top is/kan zijn, natuurlijk moet je balans houden). Zeker wanneer de mogelijkheden er liggen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173105181
Vanaf 24 mei is echt alles als een kaartenhuis in elkaar gestort bij Ajax. Die middag voor de EL-finale was ik zo enorm trots om Ajacied te zijn en amper 3 maanden later is het zo'n grote puinhoop.

- Verloren EL-finale
- Bosz weg
- Nouri ;(
- Uitschakeling door Nice
- Sanchez weg
- Verliezen van Heracles :')

Gelukkig hebben we 500 miljoen op de bank. |:(
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:37:58 #278
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_173105246
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:23 schreef AmaninFull het volgende:
Ik vind het in en intriest dat we wat de linksbackpositie betreft na een paar jaar weer terug bij af zijn door Mitchell Dijks op te stellen. Dijks heeft bij Ajax niets te zoeken, komt volledig tekort en is verder ook in niets een Ajaxspeler. Pure armoede. Als Ajax vechtvoetbal wil spelen moet het zich inschrijven voor de Championship.
Sorry hoor maar ik vond hem gister zeker niet slecht. Als hij zich nog verder ontwikkelt dit seizoen zie ik dat wel goed komen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_173105370
Wat een drama allemaal. Is allemaal begonnen met het gekut bij het vertrek van Bosz. En die vieze lul van een Bergkamp zat weer achter die onrust.

Eerst het drama tegen Nice en nu spelers een kutjaar zien aankomen zijn ze straks allemaal weg. Ik reken op een vertrek van Dolberg, Sanchez en Ziyech. Dan kan je gaan spelen voor de play offs. We hadden al geld genoeg, we hebben het vrij goed gedaan vorig jaar. Waarom kunnen ze nou niet een keer de portemonnee trekken en iedereen nog voor 1 jaar binnen boord houden. 1x dat je aan het begin van het seizoen niet weer van vooraf aan begint, maar gewoon verder kan gaan waar je was gebleven.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173105380
Snapt Keizer trouwens wel waar hij zelf mee bezig is? Gisterenavond op de radio zei ie: "Iedereen stond goed maar liep uit positie." Snap je dan wel wat je zegt eigenlijk?
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:44:08 #281
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173105401
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat een drama allemaal. Is allemaal begonnen met het gekut bij het vertrek van Bosz. En die vieze lul van een Bergkamp zat weer achter die onrust.

Eerst het drama tegen Nice en nu spelers een kutjaar zien aankomen zijn ze straks allemaal weg. Ik reken op een vertrek van Dolberg, Sanchez en Ziyech. Dan kan je gaan spelen voor de play offs. We hadden al geld genoeg, we hebben het vrij goed gedaan vorig jaar. Waarom kunnen ze nou niet een keer de portemonnee trekken en iedereen nog voor 1 jaar binnen boord houden. 1x dat je aan het begin van het seizoen niet weer van vooraf aan begint, maar gewoon verder kan gaan waar je was gebleven.
Dat laatste doen ze al bij Sanchez en dat lijkt ook niet te lukken. Niet eens heel gek ook, als ik de kans kon krijgen bij Tottenham had ik hem ook gepakt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173105427
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:18 schreef Tagliano het volgende:
Toch wel aardig. Afgelopen jaren waser best wel wat kritiek op FdB en in wat mindere mate Bosz omdat ze te laat en niet aanvallend wisselen, nu wordt er verloren met vroeg wisselen en dan is het opeens idioot om vroeg te wisselen

Iedere analyse hangt af van het resultaat blijkbaar
Ligt er aan hoe je wisselt. Je kan niet ontkennen dat die wissels van gisteren echt helemaal nergens op sloegen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:46:20 #283
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173105452
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe je wisselt. Je kan niet ontkennen dat die wissels van gisteren echt helemaal nergens op sloegen.
Dijks-De Jong om meer grip op het middenveld te krijgen vond ik vooraf geen slechte wissel. Achteraf pakt dat misschien niet goed uit maar keuzes beoordelen op informatie achteraf is vrij bijzonder
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 13 augustus 2017 @ 10:49:48 #284
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_173105523
Dat gezeik gelijk op Keizer , geef die gast ff een wedstrijd of 10 , man man man
Ik ben inmiddels overleden
pi_173105536
Waan van de dag hier hoor, Jezus zeg. Als je gister gewoon je kansen afmaakt win je relatief eenvoudig en is het één en al Hallelujah hier. Nu doe je dat niet en schiet Heracles er van 25 meter een bal in. Zal je 1 op de 10 keer overkomen.

Maar dan al die huilberichten over wanbeleid, onvermogen en weet ik veel wat nog meer. Jullie hebben gewoon veruit de sterkste selectie van NL hoor, met of zonder Sanchez.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:51:05 #286
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173105552
En ook wel grappig dat precies dezelfde figuren die vorig jaar Bosz er nu al uit wilden hetzelfde doen met Keizer _O_

Ik zeg niet dat het een groot succes gaat worden, geen idee, maar er wordt weer heerlijk vroeg geconcludeerd
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173105554
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:44 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat laatste doen ze al bij Sanchez en dat lijkt ook niet te lukken. Niet eens heel gek ook, als ik de kans kon krijgen bij Tottenham had ik hem ook gepakt
Daar zijn ze nu al te laat mee. Ze hebben er al (met trainer) 5 de deur uit laten lopen. Het signaal is al afgegeven. En zo'n Sanchez ziet ook dat het niks gaat worden, de trainer waar je EL finale mee haalde is weg, tot nu toe alleen maar belabberde resultaten.

Dat is juist het hele punt, er wordt geen eens een situatie gecreëerd waar spelers willen blijven. Als er op dezelfde voet was doorgegaan had je mooie dingen kunnen doen in de CL. Maar nu dat allemaal van de kaart is kan het alleen maar slechter gaan voor zo'n jongen.

Wat Ajax nu doet is halverwege de keutel weer in trekken. Je laat basiskrachten en een trainer de deur uit wandelen en nu ga je opeens moeilijk doen. Je had moeilijk moeten doen vanaf het begin.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:52:29 #288
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173105582
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Daar zijn ze nu al te laat mee. Ze hebben er al (met trainer) 5 de deur uit laten lopen. Het signaal is al afgegeven. En zo'n Sanchez ziet ook dat het niks gaat worden, de trainer waar je EL finale mee haalde is weg, tot nu toe alleen maar belabberde resultaten.

Dat is juist het hele punt, er wordt geen eens een situatie gecreëerd waar spelers willen blijven. Als er op dezelfde voet was doorgegaan had je mooie dingen kunnen doen in de CL. Maar nu dat allemaal van de kaart is kan het alleen maar slechter gaan voor zo'n jongen.

Wat Ajax nu doet is halverwege de keutel weer in trekken. Je laat basiskrachten en een trainer de deur uit wandelen en nu ga je opeens moeilijk doen. Je had moeilijk moeten doen vanaf het begin.
4 basiskrachten weg ja? Dan heb ik toch naar een ander elftal zitten kijken vorig jaar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173105585
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Daar zijn ze nu al te laat mee. Ze hebben er al (met trainer) 5 de deur uit laten lopen. Het signaal is al afgegeven. En zo'n Sanchez ziet ook dat het niks gaat worden, de trainer waar je EL finale mee haalde is weg, tot nu toe alleen maar belabberde resultaten.

Dat is juist het hele punt, er wordt geen eens een situatie gecreëerd waar spelers willen blijven. Als er op dezelfde voet was doorgegaan had je mooie dingen kunnen doen in de CL. Maar nu dat allemaal van de kaart is kan het alleen maar slechter gaan voor zo'n jongen.

Wat Ajax nu doet is halverwege de keutel weer in trekken. Je laat basiskrachten en een trainer de deur uit wandelen en nu ga je opeens moeilijk doen. Je had moeilijk moeten doen vanaf het begin.
Als je Ajax gister 3-0 had gewonnen, had je dan ook dat calimero verhaal hier opgehangen?
pi_173105602
Ik weet nog goed dat meerdere users hier ervan overtuigd waren dat Veltman véél en véél beter was dan De Vrij :') Veldheer werd hij zelfs genoemd _O- . Die gast kan er dus écht hélemaal niks van :')
pi_173105673
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:49 schreef Enchanter het volgende:
Dat gezeik gelijk op Keizer , geef die gast ff een wedstrijd of 10 , man man man
Nou ja... Inmiddels heeft hij er al drie op zitten, zonder overwinning.
pi_173105677
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:49 schreef Enchanter het volgende:
Dat gezeik gelijk op Keizer , geef die gast ff een wedstrijd of 10 , man man man
Ik loop niet expliciet te zeiken op Keizer, maar dit is elke keer de leus aan het begin van het seizoen. 'Geef het een wedstrijd of 10'. Waarom? Net zoals afgelopen 3 jaar is het na het seizoen elke keer weer opnieuw beginnen.

Het is precies de reden dat we al weer jaren achter de feiten aanhobbelen en geen kampioen worden. Voordat je weer een beetje solide speelt ben je alweer over 1/3 van de competitie en is het van dag 1 weer achter de concurrentie aanlopen.

Denk je nou echt dat als het helemaal loopt de komende jaren het weer goed gaat. Volgend jaar rond deze tijd ga je weer exact hetzelfde zeggen. 'Geef het een wedstrijd of 10'.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173105715
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:52 schreef Tagliano het volgende:

[..]

4 basiskrachten weg ja? Dan heb ik toch naar een ander elftal zitten kijken vorig jaar
Waar zeg ik 4 basiskrachten? Stop alsjeblieft met het verdraaien van woorden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173105724
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:52 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als je Ajax gister 3-0 had gewonnen, had je dan ook dat calimero verhaal hier opgehangen?
Ja.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:59:18 #295
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173105730
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nou ja... Inmiddels heeft hij er al drie op zitten, zonder overwinning.
Waarbij je tegen Nice imo ook niet heel veel meer hoefde te verwachten dan dit
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 10:59:38 #296
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173105739
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Waar zeg ik 4 basiskrachten? Stop alsjeblieft met het verdraaien van woorden.
Ik zou niet weten waarom je met alle van de moeite van de wereld drie bankzitters moet houden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173105741
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik loop niet expliciet te zeiken op Keizer, maar dit is elke keer de leus aan het begin van het seizoen. 'Geef het een wedstrijd of 10'. Waarom? Net zoals afgelopen 3 jaar is het na het seizoen elke keer weer opnieuw beginnen.

Het is precies de reden dat we al weer jaren achter de feiten aanhobbelen en geen kampioen worden. Voordat je weer een beetje solide speelt ben je alweer over 1/3 van de competitie en is het van dag 1 weer achter de concurrentie aanlopen.

Denk je nou echt dat als het helemaal loopt de komende jaren het weer goed gaat. Volgend jaar rond deze tijd ga je weer exact hetzelfde zeggen. 'Geef het een wedstrijd of 10'.
Misschien, heel misschien is dat niet de schuld van Keizer maar van de mensen daarboven die de staff aanstellen? Daarnaast weet je dat Bosz een goede trainer is maar het is ook, net als v.d. Brom, iemand die de eerste de beste trein naar eens stapje hogerop zonder aarzeling neemt.
pi_173105761
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Misschien, heel misschien is dat niet de schuld van Keizer maar van de mensen daarboven die de staff aanstellen? Daarnaast weet je dat Bosz een goede trainer is maar het is ook, net als v.d. Brom, iemand die de eerste de beste trein naar eens stapje hogerop zonder aarzeling neemt.
Daarom zeg ik ook dat ik niet expliciet zeik op Keizer, maar wel klaar ben met het 'Geef het 10 wedstrijden'.

Jongens, begrijpend lezen is iets wat de meeste hier nier hebben gehad volgens mij.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:08:38 #299
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_173105924
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nou ja... Inmiddels heeft hij er al drie op zitten, zonder overwinning.
Nog 7 te gaan voor de ommekeer
Ik ben inmiddels overleden
pi_173105934
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:59 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom je met alle van de moeite van de wereld drie bankzitters moet houden
Het weg laten gaan van Tete en Riedewald brengt je nu wel in een vervelende positie, achterin zit je vrij dun in de spelers.

En met het inleveren van Traore en Klaassen (ondanks dat Traore huur was), lever je wel 33 doelpunten in. En zoals ik Huntelaar heb zien spelen gaat hij die 33 doelpunten niet goed maken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')