abonnement Unibet Coolblue
pi_173094118

Deze commercial kennen jullie vast allemaal wel, want hij komt heel regelmatig op TV.

Het eerste wat door mij heengaat, is irritatie. Maar als ik het ff op mij in laat werken, vind ik die muziek (wat me eerst ook irriteert) wel erg cool en de hele commercial zit goed in elkaar.

Somehow vind ik het niet bij Apple passen. Het zou meer geschikt zijn als commercial voor een Windows Phone of een willekeurig merk van Android zoals HTC of Samsung

Vaag topic misschien. Maar ik vroeg mij af of deze gewaarwording ook wel bij anderen herkenbaar is
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:33:07 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173094157
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173094185
quote:
Is dat die kerel van Brooklyn 911?
pi_173094208
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Deze commercial kennen jullie vast allemaal wel, want hij komt heel regelmatig op TV.

Het eerste wat door mij heengaat, is irritatie. Maar als ik het ff op mij in laat werken, vind ik die muziek (wat me eerst ook irriteert) wel erg cool en de hele commercial zit goed in elkaar.

Somehow vind ik het niet bij Apple passen. Het zou meer geschikt zijn als commercial voor een Windows Phone of een willekeurig merk van Android zoals HTC of Samsung

Vaag topic misschien. Maar ik vroeg mij af of deze gewaarwording ook wel bij anderen herkenbaar is
Al een paar keer gezien ja. Geen idee waar ze reclame voor maken.
pi_173094635
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Deze commercial kennen jullie vast allemaal wel,
Eh, nee :?

quote:
want hij komt heel regelmatig op TV.
Ah, vandaar.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')