abonnement Unibet Coolblue
pi_173094682
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:49 schreef Charmian het volgende:

[..]

vind ik ook stom, maar ik vind niet dat het penthouse groter is, daar kan ook alleen nog maar 1 bed bij, in het cordwoord staat die al
Aan de andere kant is nog ruimte zat.
Daar heeft Bats nu een hoekje met zitzakken.
pi_173094683
kan iemand die computers van hun niet hacken, zou ik wel funny vinden :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_173094688
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:52 schreef zodeju het volgende:

[..]

Daar blijft maar een heel kleine loopruimte over en toont ook kleiner door die boom erin.......Als Bill naast haar bed nog een bed zet tegen de muur hebben ze nog loopruimte over en ze heeft nog een stuk naast de trap over.
En anders zetten ze er maar eenpersoonsbedden neer. Waarom moet dat magere gedrocht in zo'n groot bed?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:55:29 #254
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_173094705
Arnold: Had ik Jacco net zover ...worden we weggestuurd...
Jacco: Ja Arnold...tegenwoordig wil iedereen DJ worden...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_173094715
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

En anders zetten ze er maar eenpersoonsbedden neer. Waarom moet dat magere gedrocht in zo'n groot bed?
tweetpersoonsbedden is sowieso onzin daar, zelfs jakkie heeft alleen de lengte nodig en niet de breedte
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_173094722
Bas stinkt naar koe. Fay vraagt of de koeien vanochtend wel zijn gedaan, de stal was heel erg vies. Zij en Chip hebben vanmiddag de stal gedaan.
pi_173094787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Linda; Dan snap ik niet dat Jeroen eruit gepikt word, en een ander niet. Omdat hij toch al de boeman is.
Of allemaal gelijk of allemaal niet.

Geen idee waar het over ging.
over geld uitgeven, dat jeroen zijn lessen van zijn zakgeld moet doen, maar andere geven veel meer uit dan die 100 euro
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_173094801
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:56 schreef Gooddeal het volgende:
Bas stinkt naar koe. Fay vraagt of de koeien vanochtend wel zijn gedaan, de stal was heel erg vies. Zij en Chip hebben vanmiddag de stal gedaan.
ze had toch alleen de kippen eten gegeven :?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_173094816
pi_173094819
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

over geld uitgeven, dat jeroen zijn lessen van zijn zakgeld moet doen, maar andere geven veel meer uit dan die 100 euro
probeer ze het maar eens wijs te maken...kom niet aan de kleertjes van sommigen :r
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_173094835
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

over geld uitgeven, dat jeroen zijn lessen van zijn zakgeld moet doen, maar andere geven veel meer uit dan die 100 euro
Ah zo.
Goed punt, er word van alles uitgegeven aan persoonlijke doelen.
Dan allemaal van de BV of allemaal van het zakgeld idd.
pi_173094847
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

En anders zetten ze er maar eenpersoonsbedden neer. Waarom moet dat magere gedrocht in zo'n groot bed?
En wat ook hier gezegd werd, as B & B was het zo mooi geweest. Smorgens vroeg lekker op de waranda voordat er leven in de loods zit. Senseoapparaatje daar, of klein koelkastje. Dan waren die prijzen het tenminste nog waard.
pi_173094849
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:58 schreef Charmian het volgende:

[..]

ze had toch alleen de kippen eten gegeven :?
Schijnbaar hebben ze meteen de stal gedaan, ik hoorde haar vanmiddag ook al tegen Demi zeggen dat ze het bloedheet had, vanwege de stal.
pi_173094854
quote:
dat er nou nog geen enkel schuimpje cola of zo over de pc's heeft gemorst tijdens een evenement of zo -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_173094906
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:00 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Schijnbaar hebben ze meteen de stal gedaan, ik hoorde haar vanmiddag ook al tegen Demi zeggen dat ze het bloedheet had, vanwege de stal.
met de franse slag dan, die zijn echt niet langer dan 10 minuten daar geweest...'ohhh ze eten uit m'n hand ahhh waarom kan disco weet ik veel wat niet...jullie moet wel lief zijn voor elkaar'...helemaal niks geen geveeg
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_173094914
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:00 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Schijnbaar hebben ze meteen de stal gedaan, ik hoorde haar vanmiddag ook al tegen Demi zeggen dat ze het bloedheet had, vanwege de stal.
is het geld verdienen al begonnen met de koeien
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_173094925
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:00 schreef Charmian het volgende:

[..]

dat er nou nog geen enkel schuimpje cola of zo over de pc's heeft gemorst tijdens een evenement of zo -O-
P.C's zouden ze alleen moeten kunnen gebruiken voor zakelijke doeleinden. Het hek is helemaal van de dam, alleen maar spelletjes spelen. En wij maar naar die kut streams kijken.
pi_173094930
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:00 schreef zodeju het volgende:

[..]

En wat ook hier gezegd werd, as B & B was het zo mooi geweest. Smorgens vroeg lekker op de waranda voordat er leven in de loods zit. Senseoapparaatje daar, of klein koelkastje. Dan waren die prijzen het tenminste nog waard.
Dat dus, maar dat egoïstische Zwolse matras denkt dat ze alleenrecht heeft en denkt alleen
aan d'r eigen inkomen/neus :r
pi_173094934
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

is het geld verdienen al begonnen met de koeien
Maandag gaat het in dacht ik.
pi_173094946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:58 schreef Charmian het volgende:

[..]

ze had toch alleen de kippen eten gegeven :?
Er lag heel veel poep voor de stal . Die heeft zij weggehaald en geveegd. En het stonk ook zeiden ze. Heb niemand de stal zien schoonmaken vanochtend maar ja, we zien ook niet alles.
pi_173094951
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:02 schreef Charmian het volgende:

[..]

met de franse slag dan, die zijn echt niet langer dan 10 minuten daar geweest...'ohhh ze eten uit m'n hand ahhh waarom kan disco weet ik veel wat niet...jullie moet wel lief zijn voor elkaar'...helemaal niks geen geveeg
Ik weet het ook niet, dit is nu al de 2e keer dat ik er haar over hoor.
pi_173094964
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Dat dus, maar dat egoïstische Zwolse matras denkt dat ze alleenrecht heeft en denkt alleen
aan d'r eigen inkomen/neus :r
ik denk dat de regie het ook wel tegen houd, vraag mij niet waarom , maar dat doen ze
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_173094973
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:03 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

P.C's zouden ze alleen moeten kunnen gebruiken voor zakelijke doeleinden. Het hek is helemaal van de dam, alleen maar spelletjes spelen. En wij maar naar die kut streams kijken.
ik haat mezelf ;(
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_173094975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:03 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Maandag gaat het in dacht ik.
We zitten al halverwege de maand, en deze contructie zou alleen deze maand als test.... dus hebben
ze nog 3 weken _O-
pi_173094978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:03 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Maandag gaat het in dacht ik.
oh, omdat ik van chip ook nog nooit gehoord heb dat hij de koeien heeft gedaan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')