abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173096530
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:45 schreef TRT het volgende:

[..]

We hadden het over Joey tillen en elders verstoppen.
Als we weten dat dat 1100 meter is zouden we Joey snel moeten vinden. 😊
ja maar als je een lichaam verplaatst/versleept en (tijdelijk) in een shallow grave verstopt in de buurt van het restaurant - dan is het vrij simpel om het lichaam later of met de bus of met een andere auto op te halen en elders naar toe te brengen.
De afstand kampeerplek tot aan de plek waar je met de auto kan komen is ong.1100 meter

dan heb ik het over de groene lijn.

p3zFcvf.png
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173096719
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja maar als je een lichaam verplaatst/versleept en (tijdelijk) in een shallow grave verstopt in de buurt van het restaurant - dan is het vrij simpel om het lichaam later of met de bus of met een andere auto op te halen en elders naar toe te brengen.
De afstand kampeerplek tot aan de plek waar je met de auto kan komen is ong.1100 meter
Duidelijk verhaal.
Ik durf het niet te zeggen ook niet icm speed.
Hangt er ook vanaf of het in zeg 10 minuten of 10 uur versleept/vertild moest worden.
Het lijkt mij iig loodzwaar.

Weten we eigenlijk ook wat over de huurders van oma's huis?
Toevallig geen Nederlanders of kennissen van B en D? Met een auto 😜

Ik vind dat ook maar apart.
Als ik iets zou huren zou ik het ook niet echt op prijs stellen als er ineens familie op het dak komt logeren.
pi_173096733
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zouden die op dat stort door alle zooi heen kunnen ruiken?
Als ze dat niet kunnen, laat ze dan maar lekker achter een frisbee aan hollen of zo.
pi_173096829
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dan heb ik het over de groene lijn.

[ afbeelding ]
Ik zie nu pas je plaatje.

Die groene lijn precies zo volgen is volgens mij niet mogelijk...te steil....zeker met iemand over je schouder.
Ik kreeg hier de indruk dat je wel dat pad moet volgen toch?
pi_173096863
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:59 schreef TRT het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal.
Hangt er ook vanaf of het in zeg 10 minuten of 10 uur versleept/vertild moest worden.

Als ik iets zou huren zou ik het ook niet echt op prijs stellen als er ineens familie op het dak komt logeren.
misschien stond oma's auto er en kon Derya deze meenemen. Neem aan dat oma gewoon met het vliegtuig naar Nederland ging.
pi_173096979
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:59 schreef TRT het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal.

We weten dat hij ook over een flinke spanband beschikte ( die zat om de bus ) en je pakt een brede plank (of de zijdeur van de bus) en je legt daar een lichaam op dan trek je die als een Sleetje zo van die heuvel af . zo zwaar hoeft dat niet te zijn.
Die zijdeur van die bus was niet voor niks los .JMO

7YPAk0L.png
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_173097091
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:49 schreef Eigenwhys het volgende:
Beste reukvermogen
Signi werkt bij voorkeur met Mechelse herders. Ze hebben volgens Van Neerbos van alle rassen het beste reukvermogen
Is dat zo? Of is dat een mening? Ik weet dat een bloedhond zo'n 75 miljoen geurreceptoren meer heeft dan een Duitse herder.

Iemand die dat weet toevallig of dit ook daadwerkelijk klopt of dat dit slechts een mening is gestoeld op eigen ervaringen? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173097296
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:02 schreef TRT het volgende:

[..]

Ik zie nu pas je plaatje.

Die groene lijn precies zo volgen is volgens mij niet mogelijk...te steil....zeker met iemand over je schouder.
Ik kreeg hier de indruk dat je wel dat pad moet volgen toch?
klopt, dat pad loopt niet in een rechte lijn maar zo :

(waar richting hotel staat daaronder is dat weggetje)

K2XwE92.png
pi_173097319
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

We weten dat hij ook over een flinke spanband beschikte ( die zat om de bus ) en je pakt een brede plank (of de zijdeur van de bus) en je legt daar een lichaam op dan trek je die als een Sleetje zo van die heuvel af . zo zwaar hoeft dat niet te zijn.
Die zijdeur van die bus was niet voor niks los .JMO

[ afbeelding ]
Origineel :)

Maar dat zou je aan die deur moeten zien. Als het al werkt, het is geen gladde woestijnheuvel of sneeuwheuvel.
pi_173097535
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Origineel :)

Maar dat zou je aan die deur moeten zien. Als het al werkt, het is geen gladde woestijnheuvel of sneeuwheuvel.
Ze hebben het allemaal over > naar beneden lopen - of berg af
hoe schuin dat loopt zie je een beetje op deze foto

22xG7Qn.jpg

dit is volgens mij de slimste route naar beneden

MhlLxxQ.gif
pi_173097903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dit is volgens mij de slimste route naar beneden

[ afbeelding ]
Gaat wel omlaag en daar sleetje spelen met de deur van die Vito ga je zien aan de deur.
pi_173097979
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Van wat ik begrepen heb loopt dat pad niet helemaal naar beneden zoals jij met de foto ( over hoe scheef het loopt) aangeeft.
Ik begreep uit het verhaal dat bij vertrek van de kampeerplaats na een x-aantal meter het pad zo'n beetje ophoudt en zeg maar ruiger wordt.
Dat Joey daar niet verder wilde en terug ging...of zit ik nu helemaal mis?
pi_173098114
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gaat wel omlaag en daar sleetje spelen met de deur van die Vito ga je zien aan de deur.
het hoeft niet per se die deur geweest te zijn maar iets wat er op lijkt kan ook
een brede plank of een stook multiplex
pi_173098231
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:30 schreef TRT het volgende:

[..]

Van wat ik begrepen heb loopt dat pad niet helemaal naar beneden zoals jij met de foto ( over hoe scheef het loopt) aangeeft.
Ik begreep uit het verhaal dat bij vertrek van de kampeerplaats na een x-aantal meter het pad zo'n beetje ophoudt en zeg maar ruiger wordt.
Dat Joey daar niet verder wilde en terug ging...of zit ik nu helemaal mis?
Dat Joey daar terug wilde komt uit de koker van die Bjorn.(onbetrouwbaar)
Ik denk dat ze ruzie hebben gekregen bij die kampeerplek en dat dat fataal afgelopen is.
Dat van dat ruige terrein geloof ik ook niet,je ziet al die reddingswerkers er gewoon lopen.
pi_173098346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

het hoeft niet per se die deur geweest te zijn maar iets wat er op lijkt kan ook
een brede plank of een stook multiplex
Dat moet dan wel een schavot zijn in plaats van een plank. Waar haalt ie het vandaan? Lijkt wel een aflevering van The A Team dan.
pi_173098610
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat moet dan wel een schavot zijn in plaats van een plank. Waar haalt ie het vandaan? Lijkt wel een aflevering van The A Team dan.
Als je hier kijkt ,dan staan daar allemaal foto's(28) van het kampeerterrein
daar ligt genoeg aan bouwmaterialen meuk en zelfs een karretje

https://www.hurriyetemlak.com/arsa-satilik/mersin(icel)-silifke-narlikuyu-emlakcidan-tarla/detay/25391667

N2Odl6V.png

[ Bericht 1% gewijzigd door StaceySinger op 12-08-2017 23:16:54 ]
pi_173098819
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als je hier kijkt ,dan staan daar allemaal foto's(28) van het kampeerterrein
daar ligt genoeg aan bouwmaterialen meuk en zelf een karretje

https://www.hurriyetemlak.com/arsa-satilik/mersin(icel)-silifke-narlikuyu-emlakcidan-tarla/detay/25391667

[ afbeelding ]
Met een karretje kan het wel. Mits niemand je ziet.
pi_173099025
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met een karretje kan het wel. Mits niemand je ziet.
waterbak van zink - lichaam erin en je sleept de bak aan een spanband zo naar beneden
sleetje :Y

dIRoSvq.png
pi_173099155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

waterbak van zink - lichaam erin en je sleept de bak aan een spanband zo naar beneden
sleetje :Y

[ afbeelding ]
Yep,maar wel met sleepspoor dan toch?
pi_173099262
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep,maar wel met sleepspoor dan toch?
Die hebben ze in de 2 weken erna weggepoetst met wat struikjes.😂😂
pi_173099401
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:04 schreef TRT het volgende:

[..]

Die hebben ze in de 2 weken erna weggepoetst met wat struikjes.😂😂
Zou knap zijn zonder dat Alim het ziet :)
pi_173099801
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zou knap zijn zonder dat Alim het ziet :)
Die heeft dan die zinken trog ook niet zien glijden anders waren die struikjes niet nodig.😂😂😂
pi_173099834
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:27 schreef TRT het volgende:

[..]

Die heeft dan die zinken trog ook niet zien glijden anders waren die struikjes niet nodig.😂😂😂
:)

Weinig wat hij niet ziet lijkt het wel.
pi_173099949
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

:)

Weinig wat hij niet ziet lijkt het wel.
Dat waren zijn eigen woorden...of het ook echt zo is is vraag 2.

Of hij heeft geen leven en zit die de hele dag op zijn veranda met een verrekijker alles in de gaten te houden.
Ik vermoed dat hij (groot) verkeer wel ziet maar iemand die sluip door, kruip door langs al die kleine opgetrokken muurtjes rots....ik weet het niet of je dan alles ziet.
pi_173099955
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

klopt, dat pad loopt niet in een rechte lijn maar zo :

(waar richting hotel staat daaronder is dat weggetje)

[ afbeelding ]
Kan je dit kaartje corrigeren? Ik zie nu 2 maal dezelfde bocht. Vanaf geel pijltje 2 t/m geel pijltje 6 zie ik hetzelfde als van zwart pijltje 1 t/m zwart pijltje 2 (en een half).
She's been working late, She comes home, Gets on the phone, Calls up a few close friends, Gets a bottle of wine or something, And as the evening draws on they sit and reminisce....
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')