abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:21:46 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173090821
Altijd al willen weten hoe regisseur Woody Allen sinds de jaren 60 zo’n 50 films produceert? In Woody Allen: A documentary volgt de kijker de man en leert de kijker meer over al zijn films.



Het leven van Woody Allen heeft nooit echt rust gekend. Beginnend als schrijver van grappen voor cabaretiers en later zelf als stand-up comedian, kwam hij terecht in de film- en tv-wereld. Sindsdien maakte hij zo’n beetje ieder jaar wel weer een nieuwe film. Met maar liefst vier Oscars op zijn naam en 50 films verder, maakt hij op 80-jarige leeftijd nog steeds ieder jaar een nieuw script en een nieuwe film.

Woody Allen: A documentary krijgt een cameraploeg volledige toegang tot zijn persoonlijke en professionele leven. Filmmaker Robert B. Weide gaat langs het levensverhaal van deze regisseur aan de hand van zijn eerdere films. Hij interviewt mensen met wie hij samen heeft gewerkt, maar ook familie, om alles te weten te komen.

Chronologisch
Zijn filmografie bestaat uit veel klassiekers, maar ook een boel die de meesten niet kennen of zijn vergeten. Zij worden behandeld op chronologische volgorde, waardoor de invloeden en inspiraties van Woody Allen ook duidelijk worden. Woody Allen: a documentary is een lofprijzing van zijn werk en geeft een inkijkje in wie hij echt is en wat zijn harde werk voorstelt.

:7

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:01:46 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_173099168
Klinkt interessant. Goeie kijktip! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zondag 13 augustus 2017 @ 15:08:15 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_173111724
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
Klinkt interessant. Goeie kijktip! :Y
Geen dank. Heb er zin an. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')