abonnement Unibet Coolblue
pi_173728144
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:42 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Liever een Iwanius die 100 topics aanmaakt, dan iemand die hoopt dat FOK! stuk gaat. Sowieso wel een beetje de strekking, van hierboven, users proberen weg te krijgen onder het mom van FOK! te redden van de teloorgang. Beter richt je je op content die je wel leuk vindt, met users waar je wel een klik mee hebt en werkt daar actief aan mee ipv je met andere users te bemoeien waar je iets op tegen hebt. Genoeg van dit soort acties gezien. En is de user eindelijk weggetreiterd / geband dan als stroopvliegen op de volgende tot dat de middelmatigheid overwonnen heeft en FOK! inderdaad stuk is.
Ja leuk maar dan moet je je eerst door de stront van Iwanius worstelen voordat je enigszins leuke content vindt.

Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_173728488
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:42 schreef Pharkus het volgende:

Beter richt je je op content die je wel leuk vindt, met users waar je wel een klik mee hebt en werkt daar actief aan mee ipv je met andere users te bemoeien waar je iets op tegen hebt.

Dit riedeltje wordt ook al jaren herhaald... Dang. Inmiddels loopt het overal leeg, en zijn de users die daadwerkelijk iets toevoegden langzaamaan verdwenen.

Het is een wisselwerking.

Je hoort als user niet negatief te doen en mee te zeiken op content die je niet aanstaat en zodoende zelf lekker verneukend bezig zijn. Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Inderdaad, reageren op de dingen die je wel leuk vindt, dat is wat je hoort te doen.

Aan de andere kant hoort de negativiteit niet de overhand te krijgen. Het hoort niet zoveel groeiruimte te krijgen, dat het dus het plezier van anderen gaat verneuken. En daar schort het in bepaalde fora echt aan. Bepaalde users krijgen te veel ruimte, zoveel dat het negeren niet meer mogelijk is. Ja, en dan kun je blijven vragen aan de users om dat maar te negeren, maar zo werkt het helaas niet. Sommige dingen mogen best wat strakker, vooral als het gewoon niets toevoegt.

En ja, ik snap dat 'content' inhoudelijk allemaal subjectief is; beauty, eye, beholder. Maar hé, voor de user is het prima, die maakt het er het beste van en als-ie het zat is gaat-ie wel ergens anders heen. En dan zit KLB met de pareltjes van een Iwanius; omdat het kan en mag en toegestaan wordt, en omdat er gewoon verder niemand meer is die wat toe te voegen heeft, omdat die al ergens anders hangen.

Maar goed, deze discussie wordt al tiiiijden gevoerd; dat verhaaltje van Pharkus is niet nieuw in ieder geval.

Als ik door rotzooi heen moet worstelen om iets leuks te vinden, is het al heel snel niet leuk meer. Denk daar even aan voordat je de volgende keer een verzoekt om zich te richten op de leukere dingen.
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:32:50 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173728570
Op GC wordt hetzelfde gezegd over tong80 iig :).
We zullen er maar mee moeten leren leven. Want users die verslaafd zijn aan FOK! moeten we tolereren en zielig vinden en mogen we vooral niet een strobreed in de weg leggen :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:40:39 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173728664
quote:
Bepaalde users krijgen te veel ruimte, zoveel dat het negeren niet meer mogelijk is. Ja, en dan kun je blijven vragen aan de users om dat maar te negeren, maar zo werkt het helaas niet.
Het is sowieso al absurd te verwachten dat je niet op negatieve topics reageert en enkel de lieflijke topics zoekt waar je een geluksmomentje ervaart.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 11:47:28 #105
206731 Mortaxx
Doomer
pi_173728735
Ik lees de topics van iwanius graag :)
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_173728740
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lees de topics van iwanius graag :)
Ik ook regelmatig. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:48:43 #107
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_173728751
het is sowieso beter dan de zoveelste bagger van tong80, maar goed dat is al snel natuurlijk
pi_173728847
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lees de topics van iwanius graag :)
Het is prima dat óók Iwanius de ruimte krijgt om te kunnen posten in KLB. Het gaat me echt niet om het uitbannen van specifieke mensen uit specifieke fora.

Er hoort mijns inziens echter wel een balans te zijn. Niet te veel topics achter elkaar, niet te overheersend, en graag nog wel iets dat KLB-waardig (klachtwaardig) is. Als je dingen gaat verzinnen om te kunnen klagen is van datl laatste geen sprake van, en hoort dat mijns inziens gesloten te worden (vooral als dat meehelpt om de hoeveelheid topics van één persoon behapbaar te maken).

Dit verhaal geldt ook voor tong80. Het is echt geen probleem dat hij post, het gaat om het overheersende, vooral als er het qua inhoud ook weinig voorstelt (bijv: plaatjestopics...).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2017 11:57:47 ]
pi_173728913
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is prima dat óók Iwanius de ruimte krijgt om te kunnen posten in KLB. Het gaat me echt niet om het uitbannen van specifieke mensen uit specifieke fora.

Er hoort mijns inziens echter wel een balans te zijn. Niet te veel topics achter elkaar, niet te overheersend, en graag nog wel iets dat KLB-waardig (klachtwaardig) is. Als je dingen gaat verzinnen om te kunnen klagen is van datl laatste geen sprake van, en hoort dat mijns inziens gesloten te worden (vooral als dat meehelpt om de hoeveelheid topics van één persoon behapbaar te maken).

Dit verhaal geldt ook voor tong80. Het is echt geen probleem dat hij post, het gaat om het overheersende, vooral als er het qua inhoud ook weinig voorstelt (bijv: plaatjestopics...).
Maar is niet eerder een gebrek aan compenserende klaagtopics het probleem dan? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173728931
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is prima dat óók Iwanius de ruimte krijgt om te kunnen posten in KLB. Het gaat me echt niet om het uitbannen van specifieke mensen uit specifieke fora.

Er hoort mijns inziens echter wel een balans te zijn. Niet te veel topics achter elkaar, niet te overheersend, en graag nog wel iets dat KLB-waardig (klachtwaardig) is. Als je dingen gaat verzinnen om te kunnen klagen is daar geen sprake van, en hoort dat mijns inziens gesloten te worden (vooral als dat meehelpt om de hoeveelheid topics van één persoon behapbaar te maken).

Dit verhaal geldt ook voor tong80. Het is echt geen probleem dat hij post, het gaat om het overheersende, vooral als er het qua inhoud ook weinig voorstelt (bijv: plaatjestopics...).
Inderdaad. Veel van Iwanius zijn topics zijn simpel samen te vatten:

"Dit op TV is stom"
"BN'ers doen iets stoms"
"Iemand heeft een shirtje aan dat ik stom vind"

Pleur er een hoop ingewikkeld klinkende woorden en spelfouten in en voilà, een Iwanius topic. Los van het feit dat het absolute non-klachten zijn vraag ik me ook oprecht af hoe iemand zich daar nou aan kan ergeren, maar stel dat je je er echt aan ergert. Zap dan weg, kijk niet en laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben en vooral: maak niet voor elke kleine ergernis of hersenscheet een topic.

En dan heb ik het nog niet eens over het schaamteloos foto's maken van mensen op straat en ze hier te kakken zetten. Ja je mag volgens de wetgeving in het openbaar foto's maken maar om hier willekeurige mensen af te zeiken gaat me gewoon veel te ver, iets met fatsoensnormen enzo.

Overigens denkt men waarschijnlijk wel dat ik sowieso een hekel aan die gozer heb maar dat valt nog mee. Ik lees regelmatig in CUL en daar laat ik hem over het algemeen met rust (tenzij hij weer eens een foto plaatst waaruit blijkt dat hij alles bij elkaar verzint) want daar hebben zijn posts wel een toegevoegde waarde.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_173728973
Iwanius heeft overigens een streepje door zijn naam. Ben wel benieuwd waarom precies, maar tja, dat gaat ons niets aan. :P.
pi_173728987
Dan zal KLB wel gaan floreren naar het schijnt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173729036
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan zal KLB wel gaan floreren naar het schijnt.
Waar baseer je dat op? :)
pi_173729117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? :)
De combinatie van de klaagzang omtrent Iwa en het bericht van zijn ban.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173729138
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

De combinatie van de klaagzang omtrent Iwa en het bericht van zijn ban.
Ik lees daarin juist dat de users die van toegevoegde waarde zijn voor KLB daardoor reeds vervlogen zijn.
pi_173729179
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik lees daarin juist dat de users die van toegevoegde waarde zijn voor KLB daardoor reeds vervlogen zijn.
Door het verbannen van gebruikers, of begrijp ik je nu verkeerd?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173729209
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Door het verbannen van gebruikers, of begrijp ik je nu verkeerd?
Nee, ik doel op dit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit riedeltje wordt ook al jaren herhaald... Dang. Inmiddels loopt het overal leeg, en zijn de users die daadwerkelijk iets toevoegden langzaamaan verdwenen.
Kun jij mij aanwijzen waaruit je afleidt dat KLB nu weer zou moeten gaan floreren? Want die volg ik dus net weer niet.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:25:26 #118
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173729224
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lees de topics van iwanius graag :)
Ik ook.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 12:28:52 #119
206731 Mortaxx
Doomer
pi_173729285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:25 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik ook.
jammer dat een paar zure users hier het bestuur onder druk zetten en iwanius daardoor een ban heeft gekregen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:28:58 #120
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173729286
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:13 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Belachelijk. Het is een van de grootste stoorzenders op FOK, met racistische en misogynistische topics waarin hij verzonnen informatie als waarheid verkoopt. Tegenspraak wordt niet geduld en ik heb zelf de censuur (en zelfs een ban! mijn eerste ooit!) dit weekend mogen ervaren. Ik vind het echt schandalig dat hij zo stiekem de hand boven het hoofd gehouden wordt en meneer blijkbaar "vriendjes achter de schermen" heeft.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 06:41 schreef hugecooll het volgende:
Hoe kun je nou weer iemand bannen voor 'latent' racisme? Volgens mij betekent dat woord niet wat jij denkt dat het betekent. En op het moment van jullie posts had die user geen postrechten, m.a.w. een ban.

Maar er wordt 'gecensureerd' omdat posts die enkel/vooral op de man gericht zijn, niet zijn toegestaan en dus worden verwijderd. Wat iemands oude account is, is ook gewoon irrelevant; de meeste van jullie die het erover hebben, waren er niet eens toen hij die naam gebruikte. In andere topics zie je ze misschien weleens staan en dat komt dan vooral omdat wij ook niet alles lezen.

Als je dus het idee hebt dat uit Iwanius' topics meer wordt verwijderd dan uit andere topics, dan staat het je vrij om zelf ook posts in andere topics te rapporteren als jij vindt dat die niet door de beugel kunnen.
Dat latente komt terug in dingen erbij halen die er totaal niks mee te maken hebben. Ik weet niet hoe hij het flikt, maar hij kan op de meest creatieve wijze 'Haat'Vana Simons bij zijn OP betrekken, ook al heeft dat mens niks met zijn klacht te maken. Of het laatste woord van deze TT. Echt, waar slaat dat op? Heel subtiel, maar toch zichtbaar genoeg om zijn racistische attitude te uiten. Of nieuwsberichten selectief quoten, zodat hij zich (onterecht!) racistisch kan ventileren over hoe kut het allemaal is. Snap dat het moeilijk te modereren is, maar ik beschrijf enkel zijn gedrag.

Als je hem op zijn debiele gedrag aanspreekt, gaat hij passief-agressief doen, een hele tirade houden inclusief bedreigingen of het topic spammen met bierfoto's over dat het hem allemaal toch weinig kan schelen (zo weinig dat hij de moeite heeft genomen om die foto te maken om jou jaloers te maken op zijn oh zo geweldige nepleven). Jouw posts worden dan verwijderd, hij gaat vrijuit en geeft je nog probleemloos een sneer na (en als dat niet kan, dan zoekt ie je wel op via DM). En als dat zo doorgaat, krijgt langzamerhand heel KLB een hekel aan hem. En dat laatste is ook precies wat er aan de hand is op dit moment. Elk topic van hem begint met aanvallen tegen hem die hij toch echt zelf verdiend heeft.
pi_173729287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee, ik doel op dit.

[..]

Kun jij mij aanwijzen waaruit je afleidt dat KLB nu weer zou moeten gaan floreren? Want die volg ik dus net weer niet.
Aangezien hier een aantal pagina's geklaagd wordt over het te grote KLB-aandeel van Iwanius, en deze nu niet meer in staat is topics te openen, zou dit resulteren in verhoudingsgewijs minder Iwanius topics, en dit zou deze eerder genoemde klachten oplossen en derhalve zou KLB moeten floreren?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173729303
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Aangezien hier een aantal pagina's geklaagd wordt over het te grote KLB-aandeel van Iwanius, en deze nu niet meer in staat is topics te openen, zou dit resulteren in verhoudingsgewijs minder Iwanius topics, en dit zou deze eerder genoemde klachten oplossen en derhalve zou KLB moeten floreren?
Helaas is iemand bezig alle Iwanus topics te kicken, en het is niet eens Iwanus zelf dit keer.
pi_173729306
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Aangezien hier een aantal pagina's geklaagd wordt over het te grote KLB-aandeel van Iwanius, en deze nu niet meer in staat is topics te openen, zou dit resulteren in verhoudingsgewijs minder Iwanius topics, en dit zou deze eerder genoemde klachten oplossen en derhalve zou KLB moeten floreren?
Het is geen aan/uit-situatie.


Allejezus.
Hngg.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 12:31:26 #124
206731 Mortaxx
Doomer
pi_173729319
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:30 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Helaas is iemand bezig alle Iwanus topics te kicken, en het is niet eens Iwanus zelf dit keer.
wat een genot ik had ze nog niet allemaal gelezen _O_
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_173729320
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is geen aan/uit-situatie.


Allejezus.
Hngg.
Wat?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:32:02 #126
438758 zeer
Opritsjniki
pi_173729330
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

wat een genot ik had ze nog niet allemaal gelezen _O_
ik dacht waar gaat dit allemaal over maar bleken echt wel leuke topics te zijn eigenlijk

snap het punt niet zo, is het afgunst?
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:32:09 #127
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173729335
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jammer dat een paar zure users hier het bestuur onder druk zetten en iwanius daardoor een ban heeft gekregen
Zo werkt de wereld nu. Die paar schreeuwers en huilers krijgen alles voor elkaar :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173729361
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

wat een genot ik had ze nog niet allemaal gelezen _O_
Maakt niet uit, Iwanus doet zelf na een weekje meestal een kickrondje dus dan had je ze dan wel gezien.
pi_173729393
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:32 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld nu. Die paar schreeuwers en huilers krijgen alles voor elkaar :)
In een topic als dit komt ook vooral het negatieve aan bod, mensen komen hier niet snel plaatsen wat een fantastische topics iemand maakt volgens mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:35:06 #130
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173729401
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jammer dat een paar zure users hier het bestuur onder druk zetten en iwanius daardoor een ban heeft gekregen
Ventje zeurt ook om de haverklap om bans tegen users die hem niet aanstaan. :') Alleen is hij te laf om dat in het openbaar te doen, dus vraagt hij het maar privé. Goed voor hem dus.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:35:38 #131
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173729413
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

In een topic als dit komt ook vooral het negatieve aan bod, mensen komen hier niet snel plaatsen wat een fantastische topics iemand maakt volgens mij.
Sowieso niet hoor, dit is FOK!, huis van alle zure in het algemeen voor life afgewezen personen van Nederland.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173729613
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:32 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld nu. Die paar schreeuwers en huilers krijgen alles voor elkaar :)
Nee hoor de mensen die klagen over Iwanius komen met onderbouwde argumenten waar de pro-Iwanius users hier komen zeuren en huilen en eigenlijk geen enkel goed argument hebben waaruit blijkt dat zijn overdreven aanwezigheid wel van toegevoegde waarde is.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_173729845
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:49 schreef renwan het volgende:

[..]

Nee hoor de mensen die klagen over Iwanius komen met onderbouwde argumenten waar de pro-Iwanius users hier komen zeuren en huilen en eigenlijk geen enkel goed argument hebben waaruit blijkt dat zijn overdreven aanwezigheid wel van toegevoegde waarde is.
En hoe is jouw aanwezigheid precies van toegevoegde waarde dan?
pi_173729882
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:03 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En hoe is jouw aanwezigheid precies van toegevoegde waarde dan?
Niemands aanwezigheid is dat. We zijn al tot de conclusie gekomen dat die users vervlogen zijn.

Het enige dat wij schapen kunnen doen is een beetje leuk reageren op topics van users met (potentie tot) toegevoegde waarde, meer niet.
pi_173729907
Ik ga weer even afgewezen worden door het leven, dat is nog nuttiger dan hier een normale discussie proberen te voeren :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_173729910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Niemands aanwezigheid is dat. We zijn al tot de conclusie gekomen dat die users vervlogen zijn.

Het enige dat wij schapen kunnen doen is een beetje leuk reageren op topics van users met (potentie tot) toegevoegde waarde, meer niet.
Er lekker op los acclimatiseren dus. :7
pi_173729917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:06 schreef renwan het volgende:
Ik ga weer even afgewezen worden door het leven, dat is nog nuttiger dan hier een normale discussie proberen te voeren :')
Groetjes thuis.
pi_173730296
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:42 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Liever een Iwanius die 100 topics aanmaakt, dan iemand die hoopt dat FOK! stuk gaat. Sowieso wel een beetje de strekking, van hierboven, users proberen weg te krijgen onder het mom van FOK! te redden van de teloorgang. Beter richt je je op content die je wel leuk vindt, met users waar je wel een klik mee hebt en werkt daar actief aan mee ipv je met andere users te bemoeien waar je iets op tegen hebt. Genoeg van dit soort acties gezien. En is de user eindelijk weggetreiterd / geband dan als stroopvliegen op de volgende tot dat de middelmatigheid overwonnen heeft en FOK! inderdaad stuk is.
Dat klopt wel ^O^ en je weet dat ik je hoog heb zitten ( O+ ) maar het neemt niet weg dat een overdaad aan Iwaniustopics zorgen dat KLB een bepaalde uitstraling krijgt waardoor nieuwe users eerder weg worden gejaagd dan aangetrokken.

Ik ben zelf misschien geen goed voorbeeld maar ik hang hier inmiddels wel alweer een poos waardoor ik mijns inziens wel *iets* van inzicht in deze toko heb, maar als ik KLB open en vijf topics zie die zijn geschreven door een oude vent met die op iedere foto een sigaar probeert te verstoppen en afgeeft op die kut generatie x/y/z/millennials weet ik veel wat de FUCK zakt me de moed in de schoenen en heb ik een stuk minder zin om mee te doen.

Iedereen draagt natuurlijk zijn steentje bij en fora over het algemeen zijn een uitstervend fenomeen maar juist daarom is kwaliteit waarborgen zo belangrijk.

Ik wil verder ook niet zeggen dat Iwan geen recht heeft om te klagen over shit die hij op TV ziet (dat doet Tong bijv al sinds mensenheugenis) of over 'de jongere generatie' maar voor mijn gevoel doet het oprecht afbreuk aan de kwaliteit van KLB.

Nogmaals, gesproken als een user zonder verdere invloed op het reilen en zeilen hier, die zich er 100% van bewust is dat mensen al sinds de oprichting van FOK! roepen dat KLB/FOK! in zijn algemeen 'niet meer zo leuk als vroeger is', maar soms is dit soort feedback ook gewoon nodig. En ik doe het uit liefde voor O+ KLB O+ want ik vind het gewoon jammer allemaal.
Ga weg
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:38:51 #139
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173730356
Hij mag zijn klachten wmb wel wat meer bundelen ipv vijf topics die over niks of over hetzelfde gaan en dat gekick is tuurlijk ook overbodig. In principe mag hij tuurlijk gewoon net als een ander posten maar zo overdreven aanwezig vind ik ook niet nodig. Moeten we eens kijken hoe dat op te lossen is op een manier dat (vrijwel) iedereen daar tevreden over is

Maar niet nu want dus nog niet thuis
  Forum Admin dinsdag 12 september 2017 @ 13:39:42 #140
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173730367
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit riedeltje wordt ook al jaren herhaald... Dang. Inmiddels loopt het overal leeg, en zijn de users die daadwerkelijk iets toevoegden langzaamaan verdwenen.

Het is een wisselwerking.

Je hoort als user niet negatief te doen en mee te zeiken op content die je niet aanstaat en zodoende zelf lekker verneukend bezig zijn. Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Inderdaad, reageren op de dingen die je wel leuk vindt, dat is wat je hoort te doen.

Aan de andere kant hoort de negativiteit niet de overhand te krijgen. Het hoort niet zoveel groeiruimte te krijgen, dat het dus het plezier van anderen gaat verneuken. En daar schort het in bepaalde fora echt aan. Bepaalde users krijgen te veel ruimte, zoveel dat het negeren niet meer mogelijk is. Ja, en dan kun je blijven vragen aan de users om dat maar te negeren, maar zo werkt het helaas niet. Sommige dingen mogen best wat strakker, vooral als het gewoon niets toevoegt.

En ja, ik snap dat 'content' inhoudelijk allemaal subjectief is; beauty, eye, beholder. Maar hé, voor de user is het prima, die maakt het er het beste van en als-ie het zat is gaat-ie wel ergens anders heen. En dan zit KLB met de pareltjes van een Iwanius; omdat het kan en mag en toegestaan wordt, en omdat er gewoon verder niemand meer is die wat toe te voegen heeft, omdat die al ergens anders hangen.

Maar goed, deze discussie wordt al tiiiijden gevoerd; dat verhaaltje van Pharkus is niet nieuw in ieder geval.

Als ik door rotzooi heen moet worstelen om iets leuks te vinden, is het al heel snel niet leuk meer. Denk daar even aan voordat je de volgende keer een verzoekt om zich te richten op de leukere dingen.
Je hebt ook wel gelijk, ik gooide de langspeelherhaalplaat er even uit. Ik denk dat er meer winst voor FOK! in zit om dit technischer te benaderen. De users zelf meer laten kiezen wat ze voor hun neus krijgen. Dat is alleen iets wat een stuk lastiger te realiseren is. Wat al een paar jaar 'trend' is bij bijvoorbeeld Facebook, Twitter en YouTube is de content adhv je profiel zo goed mogelijk te matchen. Het liefst wil je de topics waar je in geïnteresseerd zou kunnen zijn op 1 pagina willen vangen. (Dat dit vrij lastig is zie je bijvoorbeeld aan YouTube, die Enzo Knol aan me blijft pushen). MyAt was hier toe een eerste aanzet, maar daarmee krijg je niet de nieuwe topics te zien.

Verder zie ik liever een levendigere klaagbaak waarbij de topics, van bijvoorbeeld een Iwanius, beter verdeeld zijn over de overige klachten. Niet door zijn volume omlaag te brengen, maar door het volume van de rest omhoog te brengen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:40:22 #141
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173730376
Maar los daarvan moet dat persoonlijke gedoe tegen hem ook gewoon stoppen, wat je ook van hem vindt
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 13:40:50 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173730387
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:38 schreef hugecooll het volgende:
Hij mag zijn klachten wmb wel wat meer bundelen ipv vijf topics die over niks of over hetzelfde gaan en dat gekick is tuurlijk ook overbodig. In principe mag hij tuurlijk gewoon net als een ander posten maar zo overdreven aanwezig vind ik ook niet nodig. Moeten we eens kijken hoe dat op te lossen is op een manier dat (vrijwel) iedereen daar tevreden over is

Maar niet nu want dus nog niet thuis
:Y
Your beauty never ever scared me.
pi_173730507
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:40 schreef hugecooll het volgende:
Maar los daarvan moet dat persoonlijke gedoe tegen hem ook gewoon stoppen, wat je ook van hem vindt
Dit ja.
Als je het stom vindt negeer het dan. Ik zie echt ervaren FOK!kers toch steeds weer happen. Doe dat dan niet en lurk gewoon verder.
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 13:52:56 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173730525
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:51 schreef zovty het volgende:

[..]

Dit ja.
Als je het stom vindt negeer het dan. Ik zie echt ervaren FOK!kers toch steeds weer happen. Doe dat dan niet en lurk gewoon verder.
Ja dit sowieso. Maar dat is met alle topics en users. Als je het niks vind klik je het weg en ga je ergens anders posten op het forum.
Your beauty never ever scared me.
pi_173730611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:39 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Verder zie ik liever een levendigere klaagbaak waarbij de topics, van bijvoorbeeld een Iwanius, beter verdeeld zijn over de overige klachten. Niet door zijn volume omlaag te brengen, maar door het volume van de rest omhoog te brengen.
Dit vooral, in plaats van dat eeuwige gezever zie ik van het grootste deel van de klaagzangbrigade nooit een leuk topic terug, en dan heb ik niet specifiek om deze Iwa rel of de users in dit topic.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:05:46 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173730721
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dit sowieso. Maar dat is met alle topics en users. Als je het niks vind klik je het weg en ga je ergens anders posten op het forum.
Ja dat zeg ik ook atlijd, koop een abo dan kun je mijn posts negeren.
maar jammergenoeg zijn degenen die het hardst zeiken of mod of ze willen geen cent uitgeven aan hun dagbesteding.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173730745
Beetje flauw dat sommigen zG's feedback afdoen als Iwaniushaat. Gaat net zo goed op in een andere situatie natuurlijk. Als mapima weer met een kloontje komt en een paar dagen achter elkaar elke dag een topic opent, overheerst dat in het subforum KLB al gauw en gaat hetzelfde op.

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:51 schreef zovty het volgende:

[..]

Dit ja.
Als je het stom vindt negeer het dan. Ik zie echt ervaren FOK!kers toch steeds weer happen. Doe dat dan niet en lurk gewoon verder.
9.gif Kan iemand de deur dicht doen? Denk niet dat er ooit meer is genegeerd door zulke posts tbh.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2017 14:15:48 ]
pi_173731018
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:07 schreef Chai het volgende:
Beetje flauw dat sommigen zG's feedback afdoen als Iwaniushaat. Gaat net zo goed op in een andere situatie natuurlijk. Als mapima weer met een kloontje komt en een paar dagen achter elkaar elke dag een topic opent, overheerst dat in het subforum KLB al gauw en gaat hetzelfde op.

[..]

[ afbeelding ] Kan iemand de deur dicht doen? Denk niet dat er ooit meer is genegeerd door zulke posts tbh.
Een goed lezer ziet dat ik iemand persoonlijk aanspreek, en misschien heeft dat wel effect.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 23:17:25 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_173743967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:32 schreef Maanvis het volgende:
Op GC wordt hetzelfde gezegd over tong80 iig :).
We zullen er maar mee moeten leren leven. Want users die verslaafd zijn aan FOK! moeten we tolereren en zielig vinden en mogen we vooral niet een strobreed in de weg leggen :D.
Wat wordt daar gezegd over mij :? Wat heb ik te maken met een discussie over een zwakbegaafde :? Een user die niks toevoegt en idd één van de typische voorbeelden is van het huidige FOK!
Leg eens uit wat ik post in GC dat vergelijkbaar is met de diarree aan pulp die Iwanius dagelijks op FOK! pleurt. Diarree zo verrot en stinkend slecht dat je er niks aan kunt doen, niet kunt negeren en niet kunt vermijden door de ondraaglijke stank van de etterende geur. Je durft er niet te dicht bij te komen, dus je opent zijn shit niet meer. De rioleringsvulling zakt meestal weer weg, tot ie van zijn dwangbuis wordt verlost en het rijtje weer afgaat om z'n mislukte drollen weer omhoog te kikken.
Leg eens uit.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:20:23 #150
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_173744008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat wordt daar gezegd over mij :? Wat heb ik te maken met een discussie over een zwakbegaafde :? Een user die niks toevoegt en idd één van de typische voorbeelden is van het huidige FOK!
Leg eens uit wat ik post in GC dat vergelijkbaar is met de diarree aan pulp die Iwanius dagelijks op FOK! pleurt. Diarree zo verrot en stinkend slecht dat je er niks aan kunt doen, niet kunt negeren en niet kunt vermijden door de ondraaglijke stank van de etterende geur. Je durft er niet te dicht bij te komen, dus je opent zijn shit niet meer. De rioleringsvulling zakt meestal weer weg, tot ie van zijn dwangbuis wordt verlost en het rijtje weer afgaat om z'n mislukte drollen weer omhoog te kikken.
Leg eens uit.

:P
Nuff said :7
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')