abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 11:08:56 #51
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_173655109
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:07 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ik vind hugecooll een objectieve mod.
Gr, een subjectieve user
Klopt maar kreeg 't idee dat ze nog niet echt doorhad dat ze al een objectieve reactie had ontvangen dus k denk k help ff :@ xx doei
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_173655152
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

Klopt maar kreeg 't idee dat ze nog niet echt doorhad dat ze al een objectieve reactie had ontvangen dus k denk k help ff :@ xx doei
doei.
pi_173655202
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoi, hier de mening van een objectieve mod en als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren. Domme kut valt haske mee, zie geen reden om te huilen.
:') dus als ik jou een domme kut noem is dan helemaal prima?
Tevens 'praat' ik nooit zo tegen andere users en sprak ik in het algemeen over bepaalde mensen met een Wajong uitkering.
Maar het is me duidelijk, bepaalde users hebben een uitzonderingspositie en bepaalde mods mogen users ook een uitbrander geven. Het is niet de eerste keer [en waarschijnlijk ook niet de laatste keer] dat een mod als hugecooll zijn/haar minachting laat schijnen over users.
Ik begin steeds meer te begrijpen dat het forum zo snel achteruit gaat....users die gedreven worden door haat en dat op de man uitspreken krijgen hier vrij spel. ^O^
Mijn schoonheidsgeheim? Veel blowen, weinig neuken!
pi_173655219
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

Een objectieve mening van een drugsgebruiker kan nooit objectief zijn, Moira..just saying.
pi_173655234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:') dus als ik jou een domme kut noem is dan helemaal prima?
Tevens 'praat' ik nooit zo tegen andere users en sprak ik in het algemeen over bepaalde mensen met een Wajong uitkering.
Maar het is me duidelijk, bepaalde users hebben een uitzonderingspositie en bepaalde mods mogen users ook een uitbrander geven. Het is niet de eerste keer [en waarschijnlijk ook niet de laatste keer] dat een mod als hugecooll zijn/haar minachting laat schijnen over users.
Ik begin steeds meer te begrijpen dat het forum zo snel achteruit gaat....users die gedreven worden door haat en dat op de man uitspreken krijgen hier vrij spel. ^O^
De benaming domme kut begint steeds terechter te worden.
Het is hier geen viva forum
pi_173655262
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:16 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

De benaming domme kut begint steeds terechter te worden.
Het is hier geen viva forum
Als je een asociale Tokkie bent die niet normaal kan communiceren, ja. Maar ik ben geen Tokkie. :W
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:15:54 #57
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_173655971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Als je een asociale Tokkie bent die niet normaal kan communiceren, ja. Maar ik ben geen Tokkie. :W
Je kent er genoeg blijkbaar gezien je felle en uiteraard goed onderbouwde mening over mensen met wajong, zegt toch iets over het sociale milieu waar je uit komt.
No class, White Trash - I'm so obscene
pi_173656081
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:15 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Je kent er genoeg blijkbaar gezien je felle en uiteraard goed onderbouwde mening over mensen met wajong, zegt toch iets over het sociale milieu waar je uit komt.
Ik ken nu eenmaal veel mensen uit verschillende 'milieu's', met verschillende achtergronden. Ook ik heb me omringd met bepaalde types, dat zegt idd iets over mijn achtergrond. Maar..je bent niet verplicht om je hele leven daarmee door te gaan en kan keuzes maken waarbij je een beter leven krijgt en een beter persoon wordt voor jezelf en de omgeving!

Toch bedankt voor je normale reactie. Je ziet, dan krijg je ook een normale reactie terug. ^O^
pi_173656293
@hugecooll; bedankt voor het slotje. Het laat precies DAT zien wat ik bedoel met het topic! ^O^
Het feit dat meerdere users het met me eens zijn is niet van belang maar het is puur op de persoon gericht uit persoonlijke minachting. En dan nog durven beweren dat men objectief is.. :W
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 12:46:48 #60
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173656415
Dat is gewoon niet de plaats voor je feedback, ook niet als twee anderen het met je eens zijn. Geen idee wat je tegen mij hebt, maar ik heb niks tegen jou. Los daarvan vind je al onze mods niet objectief dus ik denk niet dat wij verder nog iets voor je kunnen betekenen.

Xo
pi_173656470
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:46 schreef hugecooll het volgende:
Dat is gewoon niet de plaats voor je feedback, ook niet als twee anderen het met je eens zijn. Geen idee wat je tegen mij hebt, maar ik heb niks tegen jou. Los daarvan vind je al onze mods niet objectief dus ik denk niet dat wij verder nog iets voor je kunnen betekenen.

Xo
Ho ho, ik vind dat er veel leuke mods zijn, maar ik noem geen namen als ik niet persoonlijk tegen ze spreek.
En ja, ik vind jou vaak onaardig reageren tegen users. Vind ik niet netjes voor een mod.
Kusjekroel O+
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 12:59:59 #62
179075 crew  hugecooll
pi_173656640
Ik ben ook niet superaardig of zo, maar dat betekent niet dat ik niet objectief probeer te reageren. Toevallig had ik over jouw klacht overlegd met een collega en beide vonden we het allemaal wel meevallen, zeker als je daarvoor een groep wajongers op behoorlijk matige wijze wegzet.

Als iemand je vanuit het niets zo aanspreekt, dan is dat tuurlijk anders. Als iemand doorgaat ook (snolletje was bijv wel weggehaald).

We krijgen zo veel TR's van mensen die eerst lekker uitdelen en vervolgens verontwaardigd zijn dat ze zelf ook op een voor hen vervelende wijze worden aangesproken, dat ik soms wat onaardig reageer omdat het overkomt alsof die persoon de ander een oor wil aannaaien. Ik ga er zeg maar van uit dat iemand zelf ook wel snapt hoe zijn of haar eigen posts op anderen overkomen.

Jij tikt dan een hele denigrerende alinea waarin je wajongers wegzet als (geloof ik) harddrugsgebruikers, Tokkies en mensen die er geen recht op hebben (uitzonderingen daargelaten) en een ander gebruikt wat minder woorden en noemt je dan een domme kut. Mja, niet chic maar dat vond ik van jouw post ook niet
pi_173656838
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:59 schreef hugecooll het volgende:
Ik ben ook niet superaardig of zo, maar dat betekent niet dat ik niet objectief probeer te reageren. Toevallig had ik over jouw klacht overlegd met een collega en beide vonden we het allemaal wel meevallen, zeker als je daarvoor een groep wajongers op behoorlijk matige wijze wegzet.

Als iemand je vanuit het niets zo aanspreekt, dan is dat tuurlijk anders. Als iemand doorgaat ook (snolletje was bijv wel weggehaald).

We krijgen zo veel TR's van mensen die eerst lekker uitdelen en vervolgens verontwaardigd zijn dat ze zelf ook op een voor hen vervelende wijze worden aangesproken, dat ik soms wat onaardig reageer omdat het overkomt alsof die persoon de ander een oor wil aannaaien. Ik ga er zeg maar van uit dat iemand zelf ook wel snapt hoe zijn of haar eigen posts op anderen overkomen.

Jij tikt dan een hele denigrerende alinea waarin je wajongers wegzet als (geloof ik) harddrugsgebruikers, Tokkies en mensen die er geen recht op hebben (uitzonderingen daargelaten) en een ander gebruikt wat minder woorden en noemt je dan een domme kut. Mja, niet chic maar dat vond ik van jouw post ook niet
Mijn ervaring met 'Wajongers' is dan ook niet zo positief, zoals je verder kunt lezen.
Als ze daarnaast ook nog harddrugs gebruiken kun je je idd afvragen of die Wajong wel terecht uitgekeert wordt. Waar of niet? Dat is het punt dat ik wou maken.
Nergens val ik een user persoonlijk aan, ik vertel uit eigen ervaring.. Dat er dan users zich aangevallen voelen..tsja, dat zijn dan ook meestal de mensen die dezelfde levensstijl er op na houden, anders zou men zich niet aangevallen voelen, toch? Allemaal prima, maar ik laat me niet uitschelden, door niemand niet!
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 13:18:16 #64
179075 crew  hugecooll
pi_173656914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:13 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Mijn ervaring met 'Wajongers' is dan ook niet zo positief, zoals je verder kunt lezen.
Als ze daarnaast ook nog harddrugs gebruiken kun je je idd afvragen of die Wajong wel terecht uitgekeert wordt. Waar of niet? Dat is het punt dat ik wou maken.
Nergens val ik een user persoonlijk aan, ik vertel uit eigen ervaring.. Dat er dan users zich aangevallen voelen..tsja, dat zijn dan ook meestal de mensen die dezelfde levensstijl er op na houden, anders zou men zich niet aangevallen voelen, toch? Allemaal prima, maar ik laat me niet uitschelden, door niemand niet!
naja je bracht het alsof dat de norm was, dus juist mensen die niet eenzelfde levensstijl hebben en wel zo'n uitkering ontvangen/ontvingen of iemand kennen die zo'n uitkering krijgt voelt zich dan aangevallen. Als je moslims, homo's, joden of negers maakt van de groep in je verhaal dan snap je hopelijk zelf ook wel dat je niet al te vriendelijk overkomt :P
pi_173657011
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:18 schreef hugecooll het volgende:

[..]

naja je bracht het alsof dat de norm was, dus juist mensen die niet eenzelfde levensstijl hebben en wel zo'n uitkering ontvangen/ontvingen of iemand kennen die zo'n uitkering krijgt voelt zich dan aangevallen. Als je moslims, homo's, joden of negers maakt van de groep in je verhaal dan snap je hopelijk zelf ook wel dat je niet al te vriendelijk overkomt :P
Als je verder hebt gelezen kun je zien dat ik niet iedereen over n kam scheer. Doe ik ook niet over moslims, homo's, joden [persoonlijk ken ik er geen] en negers al helemaal niet. Dus die vlieger gaat niet op.
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 13:31:09 #66
179075 crew  hugecooll
pi_173657157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Als je verder hebt gelezen kun je zien dat ik niet iedereen over n kam scheer. Doe ik ook niet over moslims, homo's, joden [persoonlijk ken ik er geen] en negers al helemaal niet. Dus die vlieger gaat niet op.

ja je had er (uitzonderingen daargelaten) oid bij gezet. Maakte voor de toonzetting weinig uit. Maar goed, nu weet je iig waarom het een wel bleef staan en het ander niet
pi_173657268
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ja je had er (uitzonderingen daargelaten) oid bij gezet. Maakte voor de toonzetting weinig uit. Maar goed, nu weet je iig waarom het een wel bleef staan en het ander niet
Je verwacht dat ik een heel epistel ga schrijven van 2 pagina's lang? Naarmate een discussie langer voortduurt en de mensen ook de kans krijgen om iets uit te leggen valt de puzzel vanzelf wel in elkaar. Direct op de man spelen werkt daar niet aan mee iig.
Maar laten we het idd hierbij houden. :Y
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:49:26 #68
19440 Maanvis
Centuries in a Lifetime
pi_173657498
Ik zoek asiel. Mag ik hier over murp praten?
... This action will have consequences ...
"If Tetris has taught me anything, it's that errors pile up and accomplishments disappear"
pi_173657523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik zoek asiel. Mag ik hier over murp praten?
nee }:|
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 13:53:20 #70
179075 crew  hugecooll
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 15:29:21 #71
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_173659462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:15 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Een objectieve mening van een drugsgebruiker kan nooit objectief zijn, Moira..just saying.
:') _O-
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_173663878
Is dit Iwaniusbaak?
Ga weg
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:51:51 #73
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173671702
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:16 schreef Nikmans het volgende:
Is dit Iwaniusbaak?
Er iets tegen doen is bejaardenbashing. In KLB is het immer met twee maten meten :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_173671890
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:16 schreef Nikmans het volgende:
Is dit Iwaniusbaak?
Ik stel voor dat een FOK!ker zijn TV gaat slopen want dit loopt wel beetje uit de hand ja
  zondag 10 september 2017 @ 01:21:25 #75
401520 SebbeSwensje
Sebbe+Swensje=SebbeSwensje
pi_173687578
Verzoek tot verwijdering IPV slotje voor KLB / hodor aan hugecoolll.

Werkelijk vogeltjesdans-onwaardig.
Dit snap ik ook niet.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')