abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:58:48 #51
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_173094802
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:57 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat betekend nog niet dat je het moment van je dood moet vervroegen.
ik wil geen oorlog ik kan het echter niet veranderen, dus maak me er ook niet druk om,heb al genoeg om mij druk voor te maken. Voor de dingen waar ik het wel bij veranderen kan.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:01:55 #52
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173094893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

ik wil geen oorlog ik kan het echter niet veranderen, dus maak me er ook niet druk om,heb al genoeg om mij druk voor te maken. Voor de dingen waar ik het wel bij veranderen kan.
Als we bijna zeker weten dat hier oorlog komt of als we net op tijd kunnen vluchten dan is het een verstandige keuze om dat te doen.
Men vindt macht en geld belangrijker dan de toekomst van onze samenleving en onze planeet.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:02:30 #53
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_173094907
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:01 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Als we bijna zeker weten dat hier oorlog komt of als we net op tijd kunnen vluchten dan is het een verstandige keuze om dat te doen.
Dan zit Zwitserland allang potdicht.
pi_173097253
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:15 schreef Colonia het volgende:
TS, ik zou naar Zwitserland vertrekken, lekker neutraal, niet in de Navo. Verder zal geen land hen aanvallen omdat alle dictators er hun eigen goud hebben liggen.
Denk jij dat de Zwitsers hem binnenlaten? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:16:58 #55
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_173097323
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Denk jij dat de Zwitsers hem binnenlaten? ;)
Als hij iets te bieden heeft waarom niet?
pi_173097326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:57 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat betekend nog niet dat je het moment van je dood moet vervroegen.
Een oorlog die Nederland omvat zal een wereldoorlog zijn dus waarom zou je dan als een ontheemde Syrier gaan rondzwerven terwijl er niets veilig is? Raar idee vind ik dat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:18:14 #57
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173097373
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een oorlog die Nederland omvat zal een wereldoorlog zijn dus waarom zou je dan als een ontheemde Syrier gaan rondzwerven terwijl er niets veilig is? Raar idee vind ik dat.
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Wat heeft mijn post met een SyriŽr o.i.d te maken?
Men vindt macht en geld belangrijker dan de toekomst van onze samenleving en onze planeet.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:19:21 #58
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_173097455
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Wat heeft mijn post met een SyriŽr o.i.d te maken?
Die vluchten ook voor oorlog. Net als jij claimt te willen doen.
pi_173097467
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel gebieden die minder in de vuurlinie liggen. Zuid-Amerika of zo, Nieuw-Zeeland...

Maar of de gemiddelde Nederlander daar zo even binnen komt is een tweede. Meeste landen zoeken mensen die wat toevoegen. Het is niet overal zoals in Nederland.
pi_173097487
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel gebieden die minder in de vuurlinie liggen. Zuid-Amerika of zo, Nieuw-Zeeland...

Maar of de gemiddelde Nederlander daar zo even binnen komt is een tweede. Meeste landen zoeken mensen die wat toevoegen. Het is niet overal zoals in Nederland.
Nederland is zelfs niet als Nederland.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:21:35 #62
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173097498
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Die vluchten ook voor oorlog. Net als jij claimt te willen doen.
Mogelijk zijn er landen waar het veilig zal zijn tijdens oorlog. Welke zouden dat zijn, denk je?
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:22:04 #63
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173097524
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik kan emigreren naar Nieuw-Zeeland of Curacao, zijn dat goede opties, denk je?
pi_173097530
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:21 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Mogelijk zijn er landen waar het veilig zal zijn tijdens oorlog. Welke zouden dat zijn, denk je?
Bij een volgende wereldoorlog? Geen enkel.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:22:23 #65
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_173097538
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:21 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Noord of zuidpool?
pi_173097767
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:22 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik kan emigreren naar Nieuw-Zeeland of Curacao, zijn dat goede opties, denk je?
Nieuw Zeeland sowieso. Niks mis mee lijt me.
pi_173097818
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nederland is zelfs niet als Nederland.
Daar kom je wel binnen als je niks kunt, toch? En mensen die wel wat kunnen wordt het moeilijk gemaakt.
pi_173097870
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar kom je wel binnen als je niks kunt, toch? En mensen die wel wat kunnen wordt het moeilijk gemaakt.
Dat is niet mijn ervaring of beleving.
pi_173098176
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring of beleving.
Het is teveel op dossierniveau en dan kijken naar het salaris dat ze in dat dossier krijgen in plaats van wat iemand structureel bij kan dragen.

En al die lui uit SyriŽ en Eritrea? Wat kunnen die? Voegt allemaal weinig tot niets toe, net zoals eerder SomaliŽrs en weet ik wat allemaal.
pi_173098368
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is teveel op dossierniveau en dan kijken naar het salaris dat ze in dat dossier krijgen in plaats van wat iemand structureel bij kan dragen.

En al die lui uit SyriŽ en Eritrea? Wat kunnen die? Voegt allemaal weinig tot niets toe, net zoals eerder SomaliŽrs en weet ik wat allemaal.
Teveel op dossierniveau...ik weet niet wat dat moet betekenen of wat jij denkt dat dat betekent. Iemand die iets te bieden heeft kan dat meestal vrij eenvoudig aantonen in mijn ervaring, soms met wat geduld en vanuit een lagere positie, zoals het al heel lang gaat.

Ik heb geen idee wat die kunnen, dat zijn asielzoekers, die worden, indien gerechtvaardigd, een veilig heenkomen geboden, ik wist niet dat daar kwalificaties aan moesten zitten verder.
pi_173098971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Teveel op dossierniveau...ik weet niet wat dat moet betekenen of wat jij denkt dat dat betekent. Iemand die iets te bieden heeft kan dat meestal vrij eenvoudig aantonen in mijn ervaring, soms met wat geduld en vanuit een lagere positie, zoals het al heel lang gaat.

Ik heb geen idee wat die kunnen, dat zijn asielzoekers, die worden, indien gerechtvaardigd, een veilig heenkomen geboden, ik wist niet dat daar kwalificaties aan moesten zitten verder.
Dat als iemand een kok nodig heeft om iets in de Wokpan te flikkeren, men dan een keer gaat kijken. Vooral naar het salaris.

Die lui halen familie en blijven, ook als de oorlog klaar is. Wel handig als ze wat kunnen en niet vooral in de sociale hangmat komen hangen.
pi_173099238
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat als iemand een kok nodig heeft om iets in de Wokpan te flikkeren, men dan een keer gaat kijken. Vooral naar het salaris.

Die lui halen familie en blijven, ook als de oorlog klaar is. Wel handig als ze wat kunnen en niet vooral in de sociale hangmat komen hangen.
Ik kan je redenering over koks en wokpannen niet echt volgen.

Tja, volgens mij is het criterium of mensen in gevaar zijn en mensen die geen naturalisatie aanvragen worden wel degelijk teruggestuurd als een land veilig verklaard word. De meesten kunnen ook inderdaad wat anders hebben ze het geld en de mogelijkheden niet om uberhaupt te vluchten. Niet iedereen die asiel claimt word toegelaten, overigens.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:05:36 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173099303
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:15 schreef Colonia het volgende:
TS, ik zou naar Zwitserland vertrekken, lekker neutraal, niet in de Navo. Verder zal geen land hen aanvallen omdat alle dictators er hun eigen goud hebben liggen.
TS wordt sneller Zwitserland uitgeflikkert dan dat het oorlog wordt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173099357
Tja, dan weet ik het ook niet. Is een praktijkvoorbeeld.

Naturalisatie is nu ook weer niet heel ingewikkeld. Punt is dat het cumuleert. Zo krijg je steeds meer mensen die ooit binnen zijn gekomen en niks toevoegen.

En wat wel wordt toegewezen haalt nog weleens familie. Bij deze stroom zijn ook veel aanvragen toegewezen.
pi_173103674
We sturen Pechtold naar NK waar hij heel hard pang pang mag roepen, dat zal ze leren !!
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')