abonnement Unibet Coolblue
pi_173091960
Wat is er toch met Stratis aan de hand?
pi_173092002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:13 schreef carebaer het volgende:
Wat is er toch met Stratis aan de hand?
Shitcoin
pi_173092032
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:13 schreef carebaer het volgende:
Wat is er toch met Stratis aan de hand?
Iedereen haalt altcoins weg om in BTC te stoppen of neo/TenX/OMG omdat die zo'n harde pump hebben gekregen afgelopen dagen. Trekt vanzelf bij als de storm weer gaat liggen gok ik.

edit: en er zijn een hoop BTC omgezet naar altcoins toen alles up ging. Dat gaat er nu ook langzaam weer uit.
pi_173092172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:16 schreef daankes het volgende:

[..]

edit: en er zijn een hoop BTC omgezet naar altcoins toen alles up ging. Dat gaat er nu ook langzaam weer uit.
Die gaat niet helemaal op, BTC is ook alleen maar aan t stijgen geweest.
pi_173092211
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:21 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Die gaat niet helemaal op, BTC is ook alleen maar aan t stijgen geweest.
Er is FIAT in BTC gegaan en BTC in altcoins. Altcoins als NEO/OMG gingen met 30% omhoog per dag, als het niet meer was. Dan is het wat interessanter om geld in alt coins te stoppen natuurlijk. Aangezien stijging daarvan ook doortelt in de stijging van BTC op het moment dat je ze terug ruilt. De totale markt is gewoon gegroeid.

Tenminste, zo zie ik het.
pi_173092282
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:23 schreef daankes het volgende:

[..]

Er is FIAT in BTC gegaan en BTC in altcoins. Altcoins als NEO/OMG gingen met 30% omhoog per dag, als het niet meer was. Dan is het wat interessanter om geld in alt coins te stoppen natuurlijk. Aangezien stijging daarvan ook doortelt in de stijging van BTC op het moment dat je ze terug ruilt. De totale markt is gewoon gegroeid.

Tenminste, zo zie ik het.
Als je toevallig de goede alt hebt wel ja.
pi_173092350
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je toevallig de goede alt hebt wel ja.
Dat is de truc inderdaad. Vandaar dat veel alt coins nu ook droppen. Mensen hebben er BTC in gestopt in de hoop/verwachting dat deze ging stijgen (mee kopen in de hype). Nu dit niet gebeurt trekken ze het geld eruit en dondert alles in elkaar.

Dat geldt niet alleen voor afgelopen dagen maar sowieso afgelopen maanden. Alles is zo hard omhoog geknald en nu corrigeert alles. Neerwaartse spiraal enzulks.
pi_173092472
Wie kan zich vereenzelvigen met het idee dat hij/zij, die samen met ondersteuning van o.a. dit forum zijn wegen hebben gevonden in de wereld van crypto, beneveld zijn geraakt door de succesverhalen van enkele ICO-instappende users, wellicht met enige vorm van tunnelvisie in Waves zijn gestapt, maar, nu deze coin maar blijft kwakkelen en tergend langzaam nog niet van zijn plaats komt terwijl wanneer je je inleg dezer dagen uit waves had gehaald, het in andere coins had gestoken en wellicht op een later moment (er vrijwel zeker van zijnde dat Waves nog steeds rond die 5 dollar zou etteren) weer terug zou kopen, daar leuke rendementen eraan over zou hebben gehouden?

Wat ik probeer te zeggen is dat de rollercoaster $ 5 - 5,50 wel een keer leuk is geweest maar dat het wel eens tijd wordt voor de volgende stap. Ik had al die shit in NEO kunnen steken in de FOMO-race en nog meer winst kunnen maken dan deze ellendige HODL-stand!
pi_173093061
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef r3gi3boy het volgende:
Wie kan zich vereenzelvigen met het idee dat hij/zij, die samen met ondersteuning van o.a. dit forum zijn wegen hebben gevonden in de wereld van crypto, beneveld zijn geraakt door de succesverhalen van enkele ICO-instappende users, wellicht met enige vorm van tunnelvisie in Waves zijn gestapt, maar, nu deze coin maar blijft kwakkelen en tergend langzaam nog niet van zijn plaats komt terwijl wanneer je je inleg dezer dagen uit waves had gehaald, het in andere coins had gestoken en wellicht op een later moment (er vrijwel zeker van zijnde dat Waves nog steeds rond die 5 dollar zou etteren) weer terug zou kopen, daar leuke rendementen eraan over zou hebben gehouden?

Wat ik probeer te zeggen is dat de rollercoaster $ 5 - 5,50 wel een keer leuk is geweest maar dat het wel eens tijd wordt voor de volgende stap. Ik had al die shit in NEO kunnen steken in de FOMO-race en nog meer winst kunnen maken dan deze ellendige HODL-stand!
Waves is een longterm. Er zijn hier holders die het al holden toen het maar 0.50$ was en die hebben dus wel mooie winst.

NEO kwam voor mij ook uit het niks.

Maar vaak zie je onbekende coins met een toekomst al snel op bitcointalk announcements en actieve chat groepen
Gefeliciteerd
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:04:38 #110
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173093299
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef r3gi3boy het volgende:
Wie kan zich vereenzelvigen met het idee dat hij/zij, die samen met ondersteuning van o.a. dit forum zijn wegen hebben gevonden in de wereld van crypto, beneveld zijn geraakt door de succesverhalen van enkele ICO-instappende users, wellicht met enige vorm van tunnelvisie in Waves zijn gestapt, maar, nu deze coin maar blijft kwakkelen en tergend langzaam nog niet van zijn plaats komt terwijl wanneer je je inleg dezer dagen uit waves had gehaald, het in andere coins had gestoken en wellicht op een later moment (er vrijwel zeker van zijnde dat Waves nog steeds rond die 5 dollar zou etteren) weer terug zou kopen, daar leuke rendementen eraan over zou hebben gehouden?

Wat ik probeer te zeggen is dat de rollercoaster $ 5 - 5,50 wel een keer leuk is geweest maar dat het wel eens tijd wordt voor de volgende stap. Ik had al die shit in NEO kunnen steken in de FOMO-race en nog meer winst kunnen maken dan deze ellendige HODL-stand!
Nog maar 3/4 maanden geleden heb ik er een zooi gekocht op 0.40$. Toen is die naar ~6$ gegaan. Vorige maand zelfs weer ff $1.80. Nu weer $5+. Ik denk dus eerder dat het aan je aankoopmoment ligt dan aan de coin. Zou je niet verkijken op de top % gainers van dit moment, er is altijd wel een betere te vinden. Qua long term en hodlen denk ik dat waves een hele goede is.
pi_173093434
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:04 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Nog maar 3/4 maanden geleden heb ik er een zooi gekocht op 0.40$. Toen is die naar ~6$ gegaan. Vorige maand zelfs weer ff $1.80. Nu weer $5+. Ik denk dus eerder dat het aan je aankoopmoment ligt dan aan de coin. Zou je niet verkijken op de top % gainers van dit moment, er is altijd wel een betere te vinden. Qua long term en hodlen denk ik dat waves een hele goede is.
ik stapte rond 2,80 in dus het is heus niet dat ik negatief sta, maar ik vind dat de coin in het huidige sentiment (btc ATH records vliegen je om de oren) de 'positieve tweet-nieuwtjes' , de nieuwe personeelsaanwinsten etc etc etc, dat relatief gezien de koers maar weinig doet op het moment.

Ik probeer misschien ook meer het tunnelvisie-aspect aan te kaarten voor de nieuwere instappers van de afgelopen 2 maanden, die talloze fok-cryptotopics hebben teruggelezen en waarbij als hoofdsentiment naar voren kwam: KOOP WAVES HODL etc
pi_173093542
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:08 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

ik stapte rond 2,80 in dus het is heus niet dat ik negatief sta, maar ik vind dat de coin in het huidige sentiment (btc ATH records vliegen je om de oren) de 'positieve tweet-nieuwtjes' , de nieuwe personeelsaanwinsten etc etc etc, dat relatief gezien de koers maar weinig doet op het moment.
Het is best wel ongelooflijk ja. Ik heb gekocht op $5,30 en $2,80 dus heb wel wat winst. Misschien is Waves juist wél op waarde gewaardeerd nu waar andere coins ver overgewaardeerd zijn.

Hoe dan ook, Waves:
- is niet op veel exchanges beschikbaar, met een reden
- doet niet aan overdreven marketing
- houdt van het doen van ninja releases
- is wel degelijk bezig met partnerships aangaan
- goed product
- gebruiksvriendelijk product

Hier kunnen anderen vast nog wel wat op aanvullen. Komt Waves binnenkort niet met een nieuwe layout van hun DEX?

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:13 schreef XDo het volgende:
Tot vandaag had ik al mijn assets in wallets op Bittrex staan. Omdat dat ondertussen wel om een erg groot aantal coins ging en ik eigenlijk toch 90% hold heb ik vandaag besteed aan het verplaatsen naar wallets op een gescheiden VM.

Feels good.
VM = Virtual Machine? Wat is daar precies het voordeel van? Wat doet het?

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:13 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik daar wel afbeeldingen van voorbij zien komen hier
Staat mij ook iets van bij. Ben vergeten wanneer het komt, maar volgens mij nog wel dit kalenderjaar. Dat zal toch wel wat doet met de koers..

[ Bericht 17% gewijzigd door fckdedeurkruk op 12-08-2017 20:20:43 ]
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:13:39 #113
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_173093607
Tot vandaag had ik al mijn assets in wallets op Bittrex staan. Omdat dat ondertussen wel om een erg groot aantal coins ging en ik eigenlijk toch 90% hold heb ik vandaag besteed aan het verplaatsen naar wallets op een gescheiden VM.

Feels good.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_173093617
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Het is best wel ongelooflijk ja. Ik heb gekocht op $5,30 en $2,80 dus heb wel wat winst. Misschien is Waves juist wél op waarde gewaardeerd nu waar andere coins ver overgewaardeerd zijn.

Komt Waves binnenkort niet met een nieuwe layout van hun DEX?
Volgens mij heb ik daar wel afbeeldingen van voorbij zien komen hier
pi_173094075
Zooo, er is weer een blik nieuwe users opengetrokken in dit topic zo te zien. Welkom! *O*
[P]otverdorie
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:12:49 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173095168
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:05 schreef peter000115321325 het volgende:
er moet op dit topic bij het maken van een comment een minimaal aantal tekens gebruikt worden omdat je aan bovenstaande comment niks hebt. daarnaast kan je je bericht bewerken inplaats van nog een bericht posten.

het gaat hier een beetje op whatsapp lijken, zo kunnen er wel 3 topics per dag gemaakt worden.
Dit is slowchat. Waar heb jij het over? :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:14:54 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173095229
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef r3gi3boy het volgende:
Wie kan zich vereenzelvigen met het idee dat hij/zij, die samen met ondersteuning van o.a. dit forum zijn wegen hebben gevonden in de wereld van crypto, beneveld zijn geraakt door de succesverhalen van enkele ICO-instappende users, wellicht met enige vorm van tunnelvisie in Waves zijn gestapt, maar, nu deze coin maar blijft kwakkelen en tergend langzaam nog niet van zijn plaats komt terwijl wanneer je je inleg dezer dagen uit waves had gehaald, het in andere coins had gestoken en wellicht op een later moment (er vrijwel zeker van zijnde dat Waves nog steeds rond die 5 dollar zou etteren) weer terug zou kopen, daar leuke rendementen eraan over zou hebben gehouden?

Wat ik probeer te zeggen is dat de rollercoaster $ 5 - 5,50 wel een keer leuk is geweest maar dat het wel eens tijd wordt voor de volgende stap. Ik had al die shit in NEO kunnen steken in de FOMO-race en nog meer winst kunnen maken dan deze ellendige HODL-stand!
Ethereum heeft ook 2 jaar lang tussen 0.40 cent en 13 euro gestaan.
Verwacht je dat ze binnen 10 dagen m00n gaan of zo :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173095787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ethereum heeft ook 2 jaar lang tussen 0.40 cent en 13 euro gestaan.
Verwacht je dat ze binnen 10 dagen m00n gaan of zo :?
Natuurlijk, geen 100% per dag winst maakt het een shitcoin
pi_173096339
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:08 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

ik stapte rond 2,80 in dus het is heus niet dat ik negatief sta, maar ik vind dat de coin in het huidige sentiment (btc ATH records vliegen je om de oren) de 'positieve tweet-nieuwtjes' , de nieuwe personeelsaanwinsten etc etc etc, dat relatief gezien de koers maar weinig doet op het moment.

Ik probeer misschien ook meer het tunnelvisie-aspect aan te kaarten voor de nieuwere instappers van de afgelopen 2 maanden, die talloze fok-cryptotopics hebben teruggelezen en waarbij als hoofdsentiment naar voren kwam: KOOP WAVES HODL etc
Ik mag dan nieuw zijn in de handel van cryptocurrencies, maar elke markt is aan niets meer onderhevig dan aan rationele/irrationele sentimenten. Het sentiment achter Waves is enorm positief en uiteraard niet alleen hier, ik lees ook mee op Bitcointalk.org en daar geloven mensen ook massaal in Waves. Of het sentiment irrationeel of rationeel is, durf ik niet te zeggen, maar betere indicatoren dan positieve of negatieve sentimenten voor het doen van voorspellingen op de lange termijn, bestaan eigenlijk niet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173096438
Ik heb nog heel wat emc2
Zal ik het gewoon weg doen of verwachten jullie er wat van
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:32:58 #121
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_173098090
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

VM = Virtual Machine? Wat is daar precies het voordeel van? Wat doet het?
Virtual machine ja. Hardened machine gemaakt die ik alleen aan het internet hang indien nodig. Zo staan m'n private keys daar (in theorie) vrij veilig.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:46:20 #122
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_173098629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:32 schreef XDo het volgende:

[..]

Virtual machine ja. Hardened machine gemaakt die ik alleen aan het internet hang indien nodig. Zo staan m'n private keys daar (in theorie) vrij veilig.
Je kan ook alle private keys in een Veracrypt file zetten. Scheelt weer wat config werk?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_173098761
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:46 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Je kan ook alle private keys in een Veracrypt file zetten. Scheelt weer wat config werk?
Ik zet het zelf op USB in KeePass via een offline pc.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:03:11 #124
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173099225
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef r3gi3boy het volgende:
Wie kan zich vereenzelvigen met het idee dat hij/zij, die samen met ondersteuning van o.a. dit forum zijn wegen hebben gevonden in de wereld van crypto, beneveld zijn geraakt door de succesverhalen van enkele ICO-instappende users, wellicht met enige vorm van tunnelvisie in Waves zijn gestapt, maar, nu deze coin maar blijft kwakkelen en tergend langzaam nog niet van zijn plaats komt terwijl wanneer je je inleg dezer dagen uit waves had gehaald, het in andere coins had gestoken en wellicht op een later moment (er vrijwel zeker van zijnde dat Waves nog steeds rond die 5 dollar zou etteren) weer terug zou kopen, daar leuke rendementen eraan over zou hebben gehouden?

Wat ik probeer te zeggen is dat de rollercoaster $ 5 - 5,50 wel een keer leuk is geweest maar dat het wel eens tijd wordt voor de volgende stap. Ik had al die shit in NEO kunnen steken in de FOMO-race en nog meer winst kunnen maken dan deze ellendige HODL-stand!
Ik deel je sentiment wel een beetje. Ik had er zelf ook echt veel meer van verwacht, maar geloof wel in het project. Wel erg zuur dat de prijs er niet naar is.

1 week NEO leverde bijv. meer op dan de afgelopen 3 maanden Waves.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173099424
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:03 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik deel je sentiment wel een beetje. Ik had er zelf ook echt veel meer van verwacht, maar geloof wel in het project. Wel erg zuur dat de prijs er niet naar is.

1 week NEO leverde bijv. meer op dan de afgelopen 3 maanden Waves.
Dus omdat je deze week toevallig even goed zat zet je dat af tegen maanden aan Waves?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')