abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173107020
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:48 schreef MaGNeT het volgende:
Een stijging van BTC is uiteindelijk altijd goed geweest voor de Dollarprijs van altcoins, ze doen meestal niet gelijk mee maar beginnen pas met stijgen zodra de BTC stijging wat afgekoeld is.
Is dat dan een logisch gevolg dat ‘men’ tijdens de BTC stijging daarin gaat kopen, als dat voorbij is, de aandacht weer naar de alts gaat? Of denk ik dan te simpel.
  zondag 13 augustus 2017 @ 11:51:16 #227
38065 MaGNeT
fretjes.nl - levensgevaarlijk
pi_173107063
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Is dat dan een logisch gevolg dat ‘men’ tijdens de BTC stijging daarin gaat kopen, als dat voorbij is, de aandacht weer naar de alts gaat? Of denk ik dan te simpel.
Zou kunnen, ik begrijp niet veel van traders / traden.
Maar in mei / juni zag je dat ook weer, Bitcoin steeg eerst, daarna kwamen de alts mee.
bekijk mijn gevaarlijke huisdieren in actie op http://www.fretjes.nl
pi_173107078
Iemand hier die nog meedoet aan de oceanlabs ico?
pi_173107088
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou jij uit de raket naar de maan springen om dan maar te hopen dat je nieuwe raket ook nog eens gaat starten? :+

Kun je beter wachten tot de btc raket is geland, kun je daarna veiliger overstappen. :+
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_173107230
BTC 1800 euro in de plus sinds mei. Niet bevatten hoe hard het gaat.
You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
pi_173107300
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:58 schreef Mashina het volgende:
En dan heb ik die gratis BCH cash nog niet meegerekend
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:10:44 #232
132191 -jos-
Money=Power
pi_173107498
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:58 schreef Mashina het volgende:
1500 euro in de plus sinds 4 weekjes geleden toen ik ze inkocht :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_173107709
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou jij uit de raket naar de maan springen om dan maar te hopen dat je nieuwe raket ook nog eens gaat starten? :+

Kun je beter wachten tot de btc raket is geland, kun je daarna veiliger overstappen. :+
Ja precies wat ik zeg dus :P. Toch? Of bedoel je het anders?
pi_173107749
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja precies wat ik zeg dus :P. Toch? Of bedoel je het anders?
Ja wat je zegt.
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_173107985
Mijn porto is de $5k door, die 100% per week mag nog wel even doorgaan..
  zondag 13 augustus 2017 @ 13:10:46 #236
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173109037
Waves is flink door het ijs gezakt zie ik. Terug naar het niveau van een maand geleden.

Bitcoin/antshares _O_

[ Bericht 27% gewijzigd door VeX- op 13-08-2017 13:17:12 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173109214
Waves is een underperformer inderdaad de laatste tijd, ik hoop op een moon binnenkort, dat zou mij flink wat opleveren en dan kan MaGNeT elke week een nieuwe tesla kopen.
  zondag 13 augustus 2017 @ 13:20:38 #238
38065 MaGNeT
fretjes.nl - levensgevaarlijk
pi_173109299
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Stokkie_ het volgende:
Waves is een underperformer inderdaad de laatste tijd, ik hoop op een moon binnenkort, dat zou mij flink wat opleveren en dan kan MaGNeT elke week een nieuwe tesla kopen.
:P
Zal eerder een 2e hands Volvo V70 (~2014) worden ;)
bekijk mijn gevaarlijke huisdieren in actie op http://www.fretjes.nl
pi_173109691
Waves is gewoon zo vriendelijk om de late beslissers alsnog wat mooie instapmomenten te geven.
pi_173109957
Tja, Sasha heeft helaas het charisma van een kledingkast en de PR om waves heen is beperkt. Ze hebben wel iemand in de hoek van communicatie aangenomen geloof ik? Wellicht dat die persoon wat gaat helpen. En als ze uiteindelijk een goed product hebben dan komt de stijging vanzelf al zullen ze ook wat moeten doen aan de transactie limiet van 100 per minuut voordat er een goed werkend DEX is. Wel veel potentie naar mijn mening maar de producten moeten natuurlijk wel eerst komen als ze geen FOMO creŽren.
pi_173109991
Ik heb waves gekocht omdat iedereen hier zo positief was :')
  zondag 13 augustus 2017 @ 13:49:33 #242
94080 VeX-
pi_173109995
Magnet, vind je het niet enorm jammer/zonde dat de waarde van je crypto in hoeveelheid bitcoins elke dag flink afneemt? Die 'verloren' bitcoins zijn nu al aanzienlijk, maar kunnen je op de lange termijn ECHT heel veel gaan schelen.

Bitcoin heeft zich vele jaren. bewezen, bij waves/lisk etc is het nog maar afwachten. Bij Waves blijft de prijs ver beneden pijl, zelfs in een bullish maand qua ontwikkelingen. Lisk heeft volgende maand ook een rebranding, maar tegen die tijd zal bitcoin waarschijnlijk ook zoveel duurder zijn.

Heb jij dusdanig veel vertrouwen in die alts van je dat je die 'verloren' bitcoins voor lief neemt? Ik ben benieuwd naar je gedachtegang hierover. :P
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173110119
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:49 schreef chantalxx het volgende:
Ik ben nog steeds positief maar je zal moeten hodlen voor resultaat. Niet elke coin moont elke maand maar de coins met potentie doen het over het algemeen allemaal wel een keer. Welkom in de crypto gokwereld.
pi_173110442
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 06:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Niet kopen op Litebit.
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 07:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

litebit :')
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet kopen op LiteBit, maar waar dan wel? :)
Inderdaad, als je nog weinig EUR/USD in cryptocurrencies hebt zitten, zal je het toch ergens moeten convergeren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:07:02 #245
94080 VeX-
pi_173110452
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:48 schreef Stokkie_ het volgende:
Tja, Sasha heeft helaas het charisma van een kledingkast en de PR om waves heen is beperkt. Ze hebben wel iemand in de hoek van communicatie aangenomen geloof ik? Wellicht dat die persoon wat gaat helpen. En als ze uiteindelijk een goed product hebben dan komt de stijging vanzelf al zullen ze ook wat moeten doen aan de transactie limiet van 100 per minuut voordat er een goed werkend DEX is. Wel veel potentie naar mijn mening maar de producten moeten natuurlijk wel eerst komen als ze geen FOMO creŽren.
Wat mij vooral opvalt is dat er zelfs bij goed nieuws nauwelijks een blijvende, significant prijsstijging is. Het schiet even omhoog om de periode erna net zo hard in te zakken, als niet harder.

Dat is gewoon een heel slecht voorteken. En het valt erg op juist omdat het in tegenstelling tot andere alts die wel consistent moon gaan, een goed werkend product al op die markt heeft. Die wave token creation en DEX zijn grote dingen.

Ik begin te denken dat er iets fundamenteel mids is met hoe het op de markt staat. Laks managment, slechte marketing, het feit dat het niet op polo staat? Ik kan mn vinger niet direct op die zere plek leggen, maar het gaat niet goed.
pi_173110605
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:49 schreef chantalxx het volgende:
Ik ook :')
Maar 300% winst :') :')
Ergens geld in steken omdat wildvreemden op een internetforum zeggen dat dat een goed idee is, zonder research te doen :') :') :')

Als je de markt 2 minuten had bekeken en de posts over de koers van Waves had je direct gezien dat je niet op dit moment had moeten instappen.
pi_173110626
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:06 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

[..]

Inderdaad, als je nog weinig EUR/USD in cryptocurrencies hebt zitten, zal je het toch ergens moeten convergeren.
Account maken op een exchange, verified worden, en fiat storten.
pi_173110646
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:07 schreef VeX- het volgende:

[..]

Wat mij vooral opvalt is dat er zelfs bij goed nieuws nauwelijks een blijvende, significant prijsstijging is. Het schiet even omhoog om de periode erna net zo hard in te zakken, als niet harder.

Dat is gewoon een heel slecht voorteken. En het valt erg op juist omdat het in tegenstelling tot andere alts die wel consistent moon gaan, een goed werkend product al op die markt heeft. Die wave token creation en DEX zijn grote dingen.

Ik begin te denken dat er iets fundamenteel mids is met hoe het op de markt staat. Laks managment, slechte marketing, het feit dat het niet op polo staat? Ik kan mn vinger niet direct op die zere plek leggen, maar het gaat niet goed.
Management, marketing en nieuws is natuurlijk wel enkel FOMO, ik ben zelf al vrij lang actief met aandelen en ben gewend om te investeren in een product waar ik in geloof. Nou doet FOMO het erg goed bij crypto ook al is het gebaseerd op niks maar als Waves gaat doen wat ze in de planning hebben dan heeft het serieus potentie. Het product wat er nu reeds staat is ook al solide dus ik verwacht zelf wel dat het goed komt.
pi_173110677
quote:

[..]

Ik vind dat je wel een punt hebt idd. Waarom staat Waves eigenlijk niet op andere exchanges? Ze hadden ruzie met Polo toch? :')

Gelukkig wel Bittrex, wat nu een van de grootste aan het worden is. Die adoptie van de DEX gaat ook echt niet een keer gebeuren hoor, dat is echt toekomstmuziek en het voelt nu nog erg rommelig allemaal. Zelfde met dat coin creatie systeem. Waarom willen we zoiets eigenlijk?

Ik hoop op succesvolle samenwerkingen en plannen in Rusland. Zo breid ik m'n portfolio over de grootste economieŽn uit: China, Rusland, VS, Japan. Maar dan via cryptos :)

[ Bericht 3% gewijzigd door kthxbye op 13-08-2017 14:22:03 ]
pi_173110690
quote:

[..]

Juist omdat de Wavesmarkt vrij klein is (volume op bittrex valt in het niet bij andere coins plus de helft van alle Waves zit in de Lease en dus niet op de markt) is het volgens mij voor Whales vrij makkelijk om de prijs kunstmatig laag te houden. Ik heb zeker niet het idee dat er structureel iets mis is met Waves. Integendeel zelfs😁
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')