abonnement Unibet Coolblue
pi_173083488
Ik heb tips nodig om mijn lichaam meer in verhouding te krijgen. Als vrouw heb ik een peerfiguur, maar dan wel extreem.
Mijn maten zijn als volgt:

Borst: 78 cm
Taille: 64 cm
Heupen: 98 cm

Op mijn borst zit geen grammetje vet. Mijn borstbeen en sleutelbeenderen zijn heel goed zichtbaar. Het is zelfs zo erg dat het daar vaak beurs aanvoelt, omdat er gewoon geen vet zit om spieren/botten te beschermen. Al mijn vet zit op mijn heupen en bovenbenen verzameld.
Ik weeg 53,5 kg bij een lengte van 1,69 m, dus gewoon maar gaan afvallen is geen optie.

Wat kan ik doen om minstens 5 cm van mijn heupen te krijgen (en het liefst naar mijn borst te verhuizen :D )?
Sinds een tijdje ben ik ziek (dit heeft overigens niets met het probleem hier te maken), waardoor ik niet veel en erg intensief kan sporten ( 2 à 3x in de week 30 minuten is echt de max). Ik wandel wel veel.

Iemand tips voor mij?
pi_173083619
Met een medische ingreep. Waar je lichaam je vet opslaat ga je niet met oefeningen veranderen. Het enige dat je kan doen is afvallen en zorgen dat je bovenlichaam gespierder wordt.
pi_173083828
Gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Er zijn echt niet veel vrouwen met een perfect figuur.
Je zou je kunnen laten adviseren door een kleding-expert, wat jou het beste staat.
pi_173084002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:16 schreef Hiddendoe het volgende:
Gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Er zijn echt niet veel vrouwen met een perfect figuur.
Je zou je kunnen laten adviseren door een kleding-expert, wat jou het beste staat.
Ik hoef ook geen perfect afgetraind lichaam. Maar mijn lichaam is dusdanig uit verhouding geraakt dat ik me daar niet meer comfortabel bij voel.
pi_173084023
Das nagenoeg onmogelijk zonder chirurg.

Wat voor cupmaat heb je?
pi_173084559
Krachttraining kan helpen. Zeker om ook de spieren op je bovenlijf aan te laten groeien.

Extra spieren zullen wellicht het beetje vetreserve wel willen gebruiken.

Maar je zit volgens mij bijna tegen ondergewicht aan, wellicht kun je dat beter met juiste begeleiding doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173084669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:24 schreef hoechst het volgende:
Das nagenoeg onmogelijk zonder chirurg.

Wat voor cupmaat heb je?
Geweldig }:| 70A
pi_173085202
Het is niet mogelijk om specifiek heupvet weg te krijgen. Sowieso is het niet mogelijk om vet uit specifieke regionen weg te krijgen met specifieke training.

Je kan alleen globaal vet verliezen, en dan zal het uiteindelijk ook van je heupen gaan. Als je heup de enige plek is waar nog vet zit, dan zal het daar uiteindelijk ook verdwijnen.

En dat is gewoon een kwestie van goed eten en bewegen. Spieropbouw helpt niet op korte termijn, maar zorgt er op de langere termijn voor dat je meer vet verbrandt, dus het is wel een belangrijk middel om je uiteindelijke doel te bereiken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173085252
Je kan helaas geen vet overhevelen van de ene naar de andere paats van je lichaam, niet door sport of voeding in ieder geval.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173085375
Je zegt dat het extreem uit verhouding is, met name op de heupen en bovenbenen. Peervorm.

Heb je het weleens bij de huisarts laten onderzoeken? Klinkt namelijk heel erg naar lipoedeem:

http://www.huidtherapie.nl/lipoedeem/

Meisje waarmee ik heb gedatet had dit ook, het is alleen niet zo'n bekende aandoening en zoals je op de pagina kunt lezen is het ook erg moeilijk om er iets aan te doen (met sporten kun je het bijna niet plaatselijk laten verdwijnen).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173086047
Coolsculpting
pi_173086136
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:41 schreef LuNaTiC het volgende:
(met sporten kun je het bijna niet plaatselijk laten verdwijnen).
Gewoon niet. Maar als het totale vetpercentage daalt, slinkt het daar ook
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173089330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Gewoon niet. Maar als het totale vetpercentage daalt, slinkt het daar ook
Ja true natuurlijk, maar als je kijkt naar haar huidige gewicht lijkt me dat lastig. Vandaar mijn vermoeden ook van lipoedeem.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 13 augustus 2017 @ 12:38:52 #15
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_173108200
Ik zou je bovenlichaam wat gaan trainen zodat je boven iets steviger wordt, en het allemaal wat meer in proportie is.
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 13:08:38 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_173108984
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:38 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Ik zou je bovenlichaam wat gaan trainen
Dat kan ze zelf ook wel, denk ik.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:27:12 #17
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_173110888
quote:
17s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dat kan ze zelf ook wel, denk ik.
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')