Een 182 inderdaad, maar dat is toch ook gewoon een Taurus?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een BR182 neem ik aan? Lijkt me niet dat ÖBB met Duitse RE's rijdt.
Neubrandenburg Hbf? Vanaf perron 2/4 richting het westen kijkende, trein die binnenkomt is (gok ik) de RE richting Rostock of Lubeckquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een 182 inderdaad, maar dat is toch ook gewoon een Taurus?
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor wie het station goed raadt
Het station en perron klopt, maar het is kijkend naar het oosten en de RE naar Stralsund. Overigens zelden zo'n onlogische spoornummer gezien als daar: langs het stationsgebouw ligt een perronloos spoor, dan komt spoor 4, vervolgens spoor 2, dan spoor 1 en tenslotte nog spoor 3quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:28 schreef boriq het volgende:
[..]
Neubrandenburg Hbf? Vanaf perron 2/4 richting het westen kijkende, trein die binnenkomt is (gok ik) de RE richting Rostock of Lubeck
Oosten bedoelde ik ook, daar lag het viaduct ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het station en perron klopt, maar het is kijkend naar het oosten en de RE naar Stralsund. Overigens zelden zo'n onlogische spoornummer gezien als daar: langs het stationsgebouw ligt een perronloos spoor, dan komt spoor 4, vervolgens spoor 2, dan spoor 1 en tenslotte nog spoor 3
Ik heb ze in december 2017 nog voor een Dosto-stam zien staan tbv RE9 bij Aken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat moest die 120'er hier dan? Die kan toch niet rijden.
Worden 120'ers nog wel ingezet bij DB? Heb ze nog nooit gezien.
Hee Barabas, kom even terug naar augustus andersquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:15 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ik heb ze in december 2017 nog voor een Dosto-stam zien staan tbv RE9 bij Aken.
Ze hebben daar natuurlijk wel een hoop voordelen van het warmere klimaat. Risico op ijs in de bodemplaten is al te verwaarlozenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:11 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of het ze gaat lukken. Die treinen staan nu al een paar jaar in Italië, en TI denkt dat ze over een jaar prima treinen hebben?
Als dat zo blijkt te zijn mogen ze zich bij NS wel eens achter de oren gaan krabben.
Vroeger, toen er nog trams reden tussen Gouda en Alphen, reed de trein naar Leiden als versterking en was er dus een kwartierdienst (of iets wat daar op leek) in de spitsrichting.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:39 schreef dennistd het volgende:
Nee, ze reden alleen een kwartier verschoven in de spits en door naar Leiden.
_0- 2017=2016, stop de tijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Barabas, kom even terug naar augustus anders
[ afbeelding ]
Zo. dat is inderdaad goed misgegaan daar als ze overgaan op dergelijke maatregelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:08 schreef bork het volgende:
Meer info over situatie Ratstatt -> https://inside.bahn.de/tu(...)dbpr=152033178165965
Dat gaat dus nog weken duren lijkt mequote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zo. dat is inderdaad goed misgegaan daar als ze overgaan op dergelijke maatregelen.
Deutsche Grundlichkeit is niet zichtbaar in bouwprojecten. Wel opvallend, er is opvallend weinig literatuur (voor zo ver ik weet) over het mismanagement in Duitse infrastructuurprojecten..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:32 schreef J.B. het volgende:
Welke grote infrastructuurprojecten gaan eigenlijk wel nog goed in Duitsland? Ik las laatst ook nog een verhaal dat de Denen compleet krankjorum beginnen te worden van het procedureel gepruts in Duitsland aangaande de Fehmarnbelttunnel. Zes jaar vertraging, en dan moet de bouw nog beginnen
Ik heb er voor mijn werk mee te maken en mijn indruk is dat alles zo geformaliseerd is, dat niemand meer weet wie nou eigenlijk verantwoordelijk voor dingen is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Deutsche Grundlichkeit is niet zichtbaar in bouwprojecten. Wel opvallend, er is opvallend weinig literatuur (voor zo ver ik weet) over het mismanagement in Duitse infrastructuurprojecten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |