abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:15:51 #1
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173080915
Er is wel één en ander te vinden over Toos Nijenhuis. Beginnend met een korte introductie:

quote:
Selectieproces van psychopaten bij de Vrijmetselarij

Zo vertelt ze in het interview dat ze misbruikt werd tijdens een inwijdingsritueel van de Vrijmetselarij. Tijdens dit ritueel werden de deelnemers aangezet tot pedofilie, necrofilie en andere perverse praktijken en diegene die niet bereid waren om zover te gaan, werden op een vreselijke manier verminkt. Als dit inderdaad de gang van zaken is in de hogere kringen van de Vrijmetselarij, bewijst dit ook dat men systematisch de meest psychopathische en sadistische mensen selecteert om door te laten stromen naar de top.

Misdaden in de hoogste kringen

Gedurende haar hele lagere school tijd werd Toos met grote regelmaat meegenomen naar allerlei kastelen in Nederland, zoals het kasteel de Sprengenberg bij Haarle en kasteel Goedenraad in het Limburgse Eys. Maar ze ging ook regelmatig naar het buitenland, naar kastelen en paleizen in: Wales, Schotland, Frankrijk, Duitsland en zelfs naar Saoedi-Arabië en Australië. Buitenlandse kastelen die Toos noemt zijn: Caernarfon Castle vlakbij Ford William in Schotland en Slot Hohrenschwangau in Beieren.
bron
Bron bevat meer info, bovenstaande is een kleine selectie
Stamt zij af van Albert Nijenhuis?

Alle info mbt dit onderwerp is welkom.

Hoax of realiteit?
Graag onderbouwen met bronnen of een goede uitleg.
A child is born with no state of mind.
pi_173081324
ik zie in je bron een verhaaltje staan waar ze zeggen dat 9/11 een nucleaire aanval was :)
dus bij deze zal het wel een hoax zijn :)
ps:) als dit echt was dan had het allang uitgebreid in het nieuws geweest :)
pies on joe toe
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:53:54 #3
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081344
quote:
Barnett, Dutch therapist Toos Nijenhuis and Jenny Hill of Garden Grove California all claimed their mind control experiences were overseen by Nazi mind control experts imported into their countries by the CIA after World War II to develop Super Spies. The childhood trauma that shattered them into multiple personalities included being repeatedly raped from an early age. Their abuse seemed to intensify by age six... Dutch therapist Toos Nijenhuis testified before five judges of the International Common Law Court of Justice in Brussels about her childhood torture at Barnett’s same Australian Holsworthy Army Base. Her perpetrators were military personnel directed by the CIA. Toos claimed that as a child she was forced to witness child murders that involved global elites who included former Pope Joseph Ratzinger, Dutch Catholic Cardinal Alfrink and Bilderberger founder Prince Bernhard. In this video Nijenhuis explained to International Tribunal into Crimes of Church and State Secretary Reverand Kevin Annett, her witness to child sacrifices as late as 2010...Like Nijenhuis, since 2011 over 64 survivor witnesses have been testifying before the ICLCJ Court of their ritualized abuse by global elites of the Ninth Circle Satanic Child Sacrifice Cult. These European royality, prominent government officials, Catholic popes and cardinals, politicians and military personnel throughout the Americas and UK commonwealth countries evidently had well organized and secretive human hunting parties. Privately owned forest groves were said to be used in the US, Canada, France and Holland. It appeared children and teens were obtained by a criminal drug syndicate known as Octopus, then stripped naked, raped, hunted down and killed... Barnett and Nijenhuis claims of rape and witnessing child sacrifice was much like those of Jenny Hill of Garden Grove California..."
bron
A child is born with no state of mind.
pi_173081398
Het lastige hiervan is altijd dat het eigenlijk nooit te verifiëren is. Nu is dat best wel BNW-eigen (als het bewijs op straat lag zou het niet verborgen zijn) maar bij dit soort extreme claims is het wel enigszins nodig dat dit te bewijzen is op een of andere manier.

Bovendien denk ik altijd dat als dit waar is zo'n geheime organisatie nooit zulke losse eindjes zou laten leven in de maatschappij met het risico dat ze de boel kunnen blootgeven. Dan verdwijn je gewoon 6 meter onder de grond op een landgoed.

Het onderwerp zelf is natuurlijk sowieso wel interessant; het lijkt een algemeen thema als het gaat om geheime genootschappen.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:58:01 #5
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081408
Dutroux zou voor het elitair netwerk hebben gewerkt.
https://www.google.nl/amp(...)-netwerk~a712834/amp
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:59:30 #6
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081428
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Het lastige hiervan is altijd dat het eigenlijk nooit te verifiëren is. Nu is dat best wel BNW-eigen (als het bewijs op straat lag zou het niet verborgen zijn) maar bij dit soort extreme claims is het wel enigszins nodig dat dit te bewijzen is op een of andere manier.

Bovendien denk ik altijd dat als dit waar is zo'n geheime organisatie nooit zulke losse eindjes zou laten leven in de maatschappij met het risico dat ze de boel kunnen blootgeven. Dan verdwijn je gewoon 6 meter onder de grond op een landgoed.

Het onderwerp zelf is natuurlijk sowieso wel interessant; het lijkt een algemeen thema als het gaat om geheime genootschappen.
Je hebt gelezen dat ze voor de rechtbank heeft getuigd?
A child is born with no state of mind.
pi_173081452
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:59 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Je hebt gelezen dat ze voor de rechtbank heeft getuigd?
Ja maar dat kunnen pathologische leugenaars die aandacht willen ook gewoon doen. Dat zegt voor mij helaas niet zoveel... Dat betekent niet dat ik zeg dat zij een pathologische leugenaar is die het om aandacht doet overigens.

Hoeveel mensen verklaren wel niet onterecht voor de rechtbank dat ze onschuldig zijn bijvoorbeeld.

Daarom is het geen bewijs om ergens te getuigen.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:02:52 #8
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:51 schreef bonke het volgende:
ik zie in je bron een verhaaltje staan waar ze zeggen dat 9/11 een nucleaire aanval was :)
dus bij deze zal het wel een hoax zijn :)
ps:) als dit echt was dan had het allang uitgebreid in het nieuws geweest :)
Want we hebben de war on drugs en de war on terror. Maar de war on child-abuse is niet nodig, natuurlijk?
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:04:03 #9
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081495
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja maar dat kunnen pathologische leugenaars die aandacht willen ook gewoon doen. Dat zegt voor mij helaas niet zoveel... Dat betekent niet dat ik zeg dat zij een pathologische leugenaar is die het om aandacht doet overigens.

Hoeveel mensen verklaren wel niet onterecht voor de rechtbank dat ze onschuldig zijn bijvoorbeeld.

Daarom is het geen bewijs om ergens te getuigen.
Heb jij cijfers of bronnen van hoeveel mensen dat verklaren? :P
A child is born with no state of mind.
pi_173081522
Ik las dit en werd er misselijk van. Namen en shamen zonder bewijs.
https://volkstribunaal.net/getuigenis-kindermoorden-nederland/

Dat is toch laster op grote schaal?
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:05:41 #11
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081523
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja maar dat kunnen pathologische leugenaars die aandacht willen ook gewoon doen. Dat zegt voor mij helaas niet zoveel... Dat betekent niet dat ik zeg dat zij een pathologische leugenaar is die het om aandacht doet overigens.

Hoeveel mensen verklaren wel niet onterecht voor de rechtbank dat ze onschuldig zijn bijvoorbeeld.

Daarom is het geen bewijs om ergens te getuigen.
Het is idd geen direct, fysiek bewijs. Maar ook niet helemaal waardeloos lijkt me?
A child is born with no state of mind.
pi_173081532
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:04 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Heb jij cijfers of bronnen van hoeveel mensen dat verklaren? :P
Misschien vind je dit boek dan wel interessant.

https://dekennisvannu.nl/(...)-de-rechtszaal-/5337
pi_173081546
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:05 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Het is idd geen direct, fysiek bewijs. Maar ook niet helemaal waardeloos lijkt me?
Voor de beschuldigingen die mevrouw Nijenhuis uit moet ze zeker wel met bewijs komen anders kan mevrouw opgepakt worden wegens laster.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:07:46 #14
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081550
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ik las dit en werd er misselijk van. Namen en shamen zonder bewijs.
https://volkstribunaal.net/getuigenis-kindermoorden-nederland/

Dat is toch laster op grote schaal?
Ja dat gaat ver.
Vandaar dat ik getuigenissen en gebeurtenissen probeer te plaatsen. Zoals van Dutroux.
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:11:09 #15
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor de beschuldigingen die mevrouw Nijenhuis uit moet ze zeker wel met bewijs komen anders kan mevrouw opgepakt worden wegens laster.
Ze is voor de rechtbank geweest, dus dan had ze al opgepakt moeten zijn geweest.
A child is born with no state of mind.
pi_173081617
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:11 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ze is voor de rechtbank geweest, dus dan had ze al opgepakt moeten zijn geweest.
Nee, als men geen aangifte doet wordt er over het algemeen niks gedaan. Het is geen vergrijp waarbij het OM automatisch omgaat tot vervolging.

Bovendien kan een aangifte + rechtszaak ruchtbaarheid geven aan het geheel, wat aandacht oplevert. Vaak is dat ook het doel van de persoon die de lasterlijke uitspraken doet. Dus dan win je er nog niets mee.
pi_173081635
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:11 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ze is voor de rechtbank geweest, dus dan had ze al opgepakt moeten zijn geweest.
Maar als alles wat zij beweerde waar was waren er toch mensen opgepakt? En was het all over the news geweest? Hoe bestaat het dat zoiets groots onder de radar is gebleven?
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:17:38 #18
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081660
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, als men geen aangifte doet wordt er over het algemeen niks gedaan. Het is geen vergrijp waarbij het OM automatisch omgaat tot vervolging.

Bovendien kan een aangifte + rechtszaak ruchtbaarheid geven aan het geheel, wat aandacht oplevert. Vaak is dat ook het doel van de persoon die de lasterlijke uitspraken doet. Dus dan win je er nog niets mee.
Niet letterlijk. ;)
Ik doelde op die uitspraak van Lavenderr, bij wijze van spreken.

Dus even los van het werkelijke rechtssysteem.
A child is born with no state of mind.
pi_173081735
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:17 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Niet letterlijk. ;)
Ik doelde op die uitspraak van Lavenderr, bij wijze van spreken.

Dus even los van het werkelijke rechtssysteem.
Oh zo.

Nou ja, ik snap dat je zo iemand (als het niet waar is wat ze zegt) geen aandacht wil geven door er een hele zaak van te maken. Bijvoorbeeld.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:26:14 #20
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173081785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar als alles wat zij beweerde waar was waren er toch mensen opgepakt? En was het all over the news geweest? Hoe bestaat het dat zoiets groots onder de radar is gebleven?
Ik heb persoonlijk nooit begrepen waarom dat van Corey Feldman nooit in NL media is geweest. Ontzettend nieuwswaardig, maar toch onder de radar gebleven.
In plaats daarvan is het nieuwswaardig om te zien dat er een familie eendjes gered wordt. :{
A child is born with no state of mind.
pi_173081892
'Vervolgens werd ze door de dokter naar Beieren gebracht, naar kasteel Hohenschwangau, waar volgens Toos Nijenhuis verscheidene Duitse bisschoppen aanwezig waren, plus paus Johannes II en een opperrabbijn, Menachem Mendel Schneerson. Volgens mij klopt dat niet, want paus Johannes Paulus II werd pas paus in 1978, terwijl Toos 11 jaar oud was en het misbruik dus plaats vond in de jaren ’60. Dat wil echter niet zeggen dat Toos niet de waarheid spreekt. Ze kan zich vergissen en ook kan een van de aanwezigen zich als paus hebben voorgedaan. Hetzelfde geldt uiteraard voor de rabbi, al noemt ze hem twee maal.'



http://www.boublog.nl/201(...)slachtoffer-getuigt/

Tja, kan zomaar een vergissing zijn.
pi_173081935
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:02 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Want we hebben de war on drugs en de war on terror. Maar de war on child-abuse is niet nodig, natuurlijk?
als je nou met een degelijke bron komt dan heb je en punt
maar een bron waar de complottheorieen vanafspatten doet me niet zoveel :)
pies on joe toe
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:46:59 #23
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173082103
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:35 schreef bonke het volgende:

[..]

als je nou met een degelijke bron komt dan heb je en punt
maar een bron waar de complottheorieen vanafspatten doet me niet zoveel :)
Feit is dat ze met haar verhaal bij rechtbank is geweest.
Op zijn minst vind ik het interssant om te weten waarom.

Die bron van het Dutroux- verhaal is toch geen complotbron? Het verhaal van Dutroux op zich is geen theorie, er waren duidelijk andere partijen betrokken. Nooit gezien hoe het volk van België flipte toen er betrokkenen van andere partijen zijn opgepakt?
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:50:08 #24
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_173082145
@CrisCarter
Heb jij verstand van recht? Je kan de meeste zaken toch terug vinden in een rapportage of zoiets? Het zou mooi zijn als we deze zaak kunnen inzien.
A child is born with no state of mind.
pi_173082260
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:50 schreef SuperHartje het volgende:
@CrisCarter
Heb jij verstand van recht? Je kan de meeste zaken toch terug vinden in een rapportage of zoiets? Het zou mooi zijn als we deze zaak kunnen inzien.
Het probleem is meer dat de enige getuigenis "onder ede" die ze heeft gedaan is bij het "ITCCS"

Dat staat dan heel tof, dat het onder ede is enzo. Maar het is helemaal geen echte rechtbank,

https://rationalwiki.org/(...)_of_Church_and_State

Het is een organisatie (opgericht en beheerd door 1 persoon) die zich voordoet als tribunaal. Dus ja, maak daarvan wat je wil. Voor mij doet dat heel veel af aan de legitimiteit dat ze dus niet eens bij een echte rechtbank is geweest in al die jaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')