abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173078933
Hallo
Heb vijf weken terug drie dates met een meisje gehad. Deze dates gingen prima , er was een klik en alles verliep gewoon goed. Zij vond mij leuk, hebben het zelfs al even over een relatie gehad, maar daarvoor wilde ze nog iets meer tijd omdat ze me nog beter wilde leren kennen, wat ik begrijp, want na drie dates hoeft dat natuurlijk niet perse.

Echter na deze drie dates ging zij 5 weken op vakantie, dus zouden we elkaar 5 weken niet zien. Nu zitten we inmiddels in de vierde week, en hebben best veel contact gehad via sociaal media etc.

Maar nu stuurde ze dus gisteren dat ze het eigenlijk allemaal niet meer zo erg voelt en niet zeker weet of ze na de vakantie nog wat wil gaan doen, want daar hadden we het op dat moment over.

Nou kan ze dat best opeens vinden natuurlijk, en vind dat eigenlijk ook wel begrijpelijk, want merk bij mezelf dat dat gevoel eigenlijk ook zo goed als weg is. Daarnaast loopt het via sociaal media ook allemaal niet zo heel goed meer, dus snap haar gevoel wel.

Alleen ik denk dat dat puur alleen komt omdat ik haar gewoon 5 weken niet gezien heb, en dat daarom dat gevoel nu minder is en het allemaal ff minder lekker loopt. Ik ben er in principe van overtuigt dat als ik haar weer zie na die 5 weken dat dat gevoel ook gelijk weer terug is.

Echter wanneer ze nu aangeeft dat ze niet zeker weet of ze dat wil, weet ik niet helemaal wat ik ermee aan moet. Ik vind het namelijk zonde om dit ook zomaar weer weg te gooien, want heb zelden zo'n goede klik met een meid gehad.

Dus nu is mijn vraag wat ik hiermee aan moet? Moet ik sowieso de laatste week nu geen contact meer hebben via social media? En hoe nu verder, moet ik het gewoon laten doodbloeden ofzo, of toch nog proberen af te spreken?

[ Bericht 99% gewijzigd door Samzz op 12-08-2017 07:38:05 (OP teruggezet) ]
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:38:30 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_173079010
De laatste week geen contact meer en daarna nog eens proberen.
Nee heb je en ja kun je krijgen.
pi_173079123
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef pieterdj23 het volgende:
En hoe nu verder, moet ik het gewoon laten doodbloeden ofzo, of toch nog proberen af te spreken?
nee. Niks. Het gevoel is bij jou ook zo goed als weg zeg je net. Dan zijn we er toch?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173079265
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:43 schreef Argento het volgende:

[..]

nee. Niks. Het gevoel is bij jou ook zo goed als weg zeg je net. Dan zijn we er toch?
Het gevoel is bij mij inderdaad veel minder dan eerst. Echter komt dat puur alleen omdat ik dr zo lang niet gezien hebt, dan wordt dat gewoon vanzelf minder, lijkt me ook normaal.
Daarom vind ik het ook zo zonde om nu zomaar weg te gooien, want zoals ik al zei heb zelden zo'n goede klik gehad met iemand.
pi_173079287
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:52 schreef pieterdj23 het volgende:

[..]

Het gevoel is bij mij inderdaad veel minder dan eerst. Echter komt dat puur alleen omdat ik dr zo lang niet gezien hebt, dan wordt dat gewoon vanzelf minder, lijkt me ook normaal.
of het omgekeerde is normaal. Dat het gevoel zo sterk is dat je iemand juist mist als hij/zij lange tijd weg is. Dat je niet kan wachten tot hij/zij weer terug is. Dat je juist gedurende die afwezigheid pas beseft wat iemand voor je betekent.

Misschien is het feit dat je gevoel meteen verwatert zodra zij even buiten beeld is een teken dat dat gevoel überhaupt al niet zo sterk was. Geldt kennelijk ook voor haar.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173079323
Logisch dat het gevoel minder is na 4 weken alleen appcontact. Op een gegeven moment ben je ook wel uitgeluld met hoe gaat het, lekker geslapen, nog leuke plannen... etc. Zeker na 3 dates een hele opgave om enkel met appen geïnteresseerd te blijven in elkaar. Zoals basenaad zegt..... misschien het verplichte (zo voelt het wss) social media contact iets minderen en als ze terug is toch nog eens aansturen op een afspraakje!

Ik herken dat verwateren wel en dat de twijfel toeslaat en het gevoel wat minder is. Enige manier om te checken is wederom afspreken in de hoop dat je na een uur denkt waar hebben we de afgelopen weken zo over getwijfeld!? Dit voelt goed!
pi_173079393
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:55 schreef Argento het volgende:

[..]

of het omgekeerde is normaal. Dat het gevoel zo sterk is dat je iemand juist mist als hij/zij lange tijd weg is. Dat je niet kan wachten tot hij/zij weer terug is. Dat je juist gedurende die afwezigheid pas beseft wat iemand voor je betekent.

Misschien is het feit dat je gevoel meteen verwatert zodra zij even buiten beeld is een teken dat dat gevoel überhaupt al niet zo sterk was. Geldt kennelijk ook voor haar.
Mwah, zo kan je het ook zien inderdaad. Maar tis wel zo dat we elkaar niet heel lang kenden, hadden elkaar ook pas drie keer gezien, dus dan kan dat gevoel denk niet al heel sterk zijn. Daarnaast had ik dat de eerste weken zeker wel. Maar de eerste weken dus heel intensief contact gehad via social media, echt heel veel, maar na een tijdje wordt dat gewoon saai. En dat lijkt me opzich ook wel normaal, dat zou bij iedereen zo zijn, hoe sterk dat gevoel ook ooit was. Vandaar dus ook dat gevoel dat het minder is, maar dat komt dus ook wel weer doordat ik dr lang niet heb gezien en natuurlijk wil ik haar ook weer graag zien nu. Dus in zekere zin is het ook wel zo dat ik niet kan wachten, maar blijkbaar heeft zij dat dus nier echt, maar dat komt denk omdat we elkaar gewoon lang niet hebben gezien en zij dat zelfde gevoel nu ervaart dat het saai wordt.
pi_173079418
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef pieterdj23 het volgende:
Maar de eerste weken dus heel intensief contact gehad via social media, echt heel veel, maar na een tijdje wordt dat gewoon saai. En dat lijkt me opzich ook wel normaal, dat zou bij iedereen zo zijn, hoe sterk dat gevoel ook ooit was
tuurlijk. Contact via social media is ontzettend beperkt. In geval van een relatie enkel bruikbaar ter overbrugging.

Maar als het verwateren van het gevoel voor jou niet tot de conclusie leidt dat dat gevoel dus kennelijk toch al niet zo sterk was, maar juist tot de conclusie dat dat gevoel weer een boost nodig heeft middels elkaar weer eens in de ogen kijken, dan moet je daar inderdaad op aansturen. Succes!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173101719
Ze is gewoon iemand anders tegengekomen en is jou daardoor vergeten. That's life, ik zou zeggen lekker laten gaan.

Uiteraard kan je proberen om het contact wat te verminderen en als ze terug is het weer proberen. Maar denk dat je pech heb. Meeste vrouwen zijn niet zo direct als het er op aankomt.
pi_173114987
5 weken vakantie, dat wil ik ook wel
Fylax is op televisie geweest
pi_173115640
Had graag dat je een poll gemaakt had met allerlei opties. Daarna de rest van topic gebruiken voor aanvullende info gevraagd door ons.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:04:19 #12
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173133942
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:39 schreef jodelahity het volgende:
5 weken vakantie, dat wil ik ook wel
Die 5 weken heb ik wel maar hoe financier je het :?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:37:14 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173134836
Er zijn ook andere vrouwen waarbij je wel wellicht een goed gevoel bij hebt en houd, dan zou ik daar werk van maken en niet zomaar een random persoon waar het wel een beetje mee klikt maar meer ook niet...

Just een tip.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173135565
Ze heeft zich vijf weken laten uitwonen door lokale mannen en andere vakantiegangers. Logisch dat het gevoel voor jou minder is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')