abonnement Unibet Coolblue
pi_173085009
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:48 schreef Vasion het volgende:

[..]

:D geen grap dit?
Ik vind 'm ook overschat. Aardige verdediger voor Ajax hoor, maar meer dan dat vind ik het (nog) niet.
pi_173085035
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik heb hem afgelopen seizoen nog vaak genoeg dingen zien doen die niet horen bij een topper. Met name in balbezit. Iedereen kan zien dat hij de potentie heeft maar kom op. De echte toppers zoals Ramos zijn op dit moment nog van een hele andere orde dan Sanchez. Op het hoogste niveau red je het niet met heel sterk en snel zijn. In de Eredivisie wel.
Oja want een Spurs, AC Milan of Dortmund koopt even een Ramos? Jij gelooft dat echt?

Mooie afsluiter dat Eredivisieargument. Kwaliteit is kwaliteit, het is niet alsof Eriksen, Suarez etc buiten Nederland pas hebben leren voetballen.
wooblabalurg
pi_173085040
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je bent vrij om andere namen te noemen natuurlijk. Is de Nederlandse mentaliteit denk ik dat men spelers niet op waarde kan schatten. Tot ze bij Spurs, Barcelona, AC Milan spelen.
:D
pi_173085049
Vraag me ook of de poll van Mike Verweij nog iets is.

Hij laat je stemmen of sanchez weg mag bij 50/60, 60/70 of 70 a 80.

Lukrake bedragen of weet hij meer en heeft iemand hem gezegd dat ajax pas bij 50 gaat praten, maar 60 verlangt?
pi_173085051
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Oja want een Spurs, AC Milan of Dortmund koopt even een Ramos? Jij gelooft dat echt?

Mooie afsluiter dat Eredivisieargument. Kwaliteit is kwaliteit, het is niet alsof Eriksen, Suarez etc buiten Nederland pas hebben leren voetballen.
Je haalt kwaliteit en potentie door elkaar vrind. Potentie heeft hij voldoende.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:21:53 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173085082
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:14 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ja, of ze ontwikkelen zich nog, kom op nou. Sanchez behoort niet nu al tot de Europese top maar kan daar over een x aantal jaar misschien wel staan
absoluut potentie maar hij maakt meer fouten dan een Veltman al herstelt hij er zelf wel veel van, maar Veltman is nu eenmaal de pispaal hier
pi_173085086
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:14 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ja, of ze ontwikkelen zich nog, kom op nou. Sanchez behoort niet nu al tot de Europese top maar kan daar over een x aantal jaar misschien wel staan
Heeft een finale gewonnen, EL finale gespeeld, in team van de EL. Neemt hele kneuzenverdediging op sleeptouw. Verdedigt als een beest.
Dan moet je wel wat kunnen.

Topclubs zien dat ook. En die kunnen echt niet zomaar ergens een David Luiz of Ramos oppikken. Volgens mij onderschatten jullie hoeveel verdedigers van dat niveau actief zijn.
wooblabalurg
pi_173085103
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je haalt kwaliteit en potentie door elkaar vrind. Potentie heeft hij voldoende.
Bij Sanchez lijkt het een kwestie van tijd. Daarom is het logisch dat je hem haalt als je je selectie wil versterken en genoeg geld hebt.
wooblabalurg
pi_173085119
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

absoluut potentie maar hij maakt meer fouten dan een Veltman al herstelt hij er zelf wel veel van, maar Veltman is nu eenmaal de pispaal hier
Jij kijkt denk ik andere wedstrijden dan ik.

Sanchez ruimt voornamelijk fouten van Veltman op.

Veltman is wat ze noemen een alibi-verdediger.
wooblabalurg
pi_173085137
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Jij kijkt denk ik andere wedstrijden dan ik.

Sanchez ruimt voornamelijk fouten van Veltman op.

Veltman is wat ze noemen een alibi-verdediger.
Veltman maakt meer fysieke fouten, sanchez zit qua inzicht/timing nog wel eens behoorlijk fout.
pi_173085165
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:23 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bij Sanchez lijkt het een kwestie van tijd. Daarom is het logisch dat je hem haalt als je je selectie wil versterken en genoeg geld hebt.
Je hebt geen enkele garantie dat een speler die stappen daadwerkelijk gaat maken. Het is niet voor niks dat bijv. Barcelona Sanchez niet heeft opgepikt toen hij nog in Colombia speelde. Die willen kijken of hij daadwerkelijk die stappen zet en pikken 'm dan op. Jij stelt dat Sanchez bij de beste verdedigers van Europa hoort. Dat is echt klinkklare onzin. Op basis waarvan? Hij heeft in de Eredivisie nauwelijks weerstand. In de CL heeft ie nooit gespeeld. Europa League is de subtop van de subtop.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:32:25 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173085231
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Je hebt geen enkele garantie dat een speler die stappen daadwerkelijk gaat maken. Het is niet voor niks dat bijv. Barcelona Sanchez niet heeft opgepikt toen hij nog in Colombia speelde. Die willen kijken of hij daadwerkelijk die stappen zet en pikken 'm dan op. Jij stelt dat Sanchez bij de beste verdedigers van Europa hoort. Dat is echt klinkklare onzin. Op basis waarvan? Hij heeft in de Eredivisie nauwelijks weerstand. In de CL heeft ie nooit gespeeld. Europa League is de subtop van de subtop.
Kindje toch.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173085238
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Kindje toch.
Wat is er nou joh. Die wilden 'm toch voor Barcelona B hebben.
pi_173085271
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Je hebt geen enkele garantie dat een speler die stappen daadwerkelijk gaat maken. Het is niet voor niks dat bijv. Barcelona Sanchez niet heeft opgepikt toen hij nog in Colombia speelde. Die willen kijken of hij daadwerkelijk die stappen zet en pikken 'm dan op. Jij stelt dat Sanchez bij de beste verdedigers van Europa hoort. Dat is echt klinkklare onzin. Op basis waarvan? Hij heeft in de Eredivisie nauwelijks weerstand. In de CL heeft ie nooit gespeeld. Europa League is de subtop van de subtop.
Sanchez heeft Barca afgewezen, niet andersom.

Ik vind het leuk om steeds op dezelfde reacties te reageren maar misschien dat jullie even kunnen vergaderen en met een paar namen komen die haalbaar zijn voor topclubs en zoveel kwaliteit hebben.

Dus niet met Ramos aankomen of een David Luiz. Die mannen gaan niet naar Spurs of AC Milan.
wooblabalurg
pi_173085295
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Veltman maakt meer fysieke fouten, sanchez zit qua inzicht/timing nog wel eens behoorlijk fout.
Veltman maakt allerlei soorten fouten, maar de grootste fout is de totale onwil en onkunde om te verdedigen.

Als hij niet apathisch achteruit loopt om zijn tegenstander uit te nodigen door te passen of voor te geven dan maakt hij wel een domme overtreding en pakt hij een kaart. Veltman is de Van Der Maarel van Ajax, en eigenlijk is dat een belediging voor Van Der Maarel, omdat die wel constant is op zijn niveau.
wooblabalurg
pi_173085356
Ik kan me nog goed herinneren, de reacties op mogelijke transfers voor Eriksen, Suarez etc.
Wat heb ik toen gelachen. Ze zouden het allemaal niet redden.

Christian zou veel te licht zijn, die zou door gasten van 2 meter even onder het gras worden gestopt.
Luis zou veel te chaotisch zijn, op een hoger niveau zouden ze dat genadeloos afstraffen.
Nu horen ze onbetwist bij de beste spelers van de wereld. Suarez zou je zelfs, samen met Lewandowski, de beste (echte) spits ter wereld kunnen noemen. Maar het was allemaal geluk volgens de nuchtere Hollander die zijn competitie op waarde schatte.
wooblabalurg
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:42:58 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173085409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:33 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat is er nou joh. Die wilden 'm toch voor Barcelona B hebben.
Ah ja. Even vergeten dat dit een totaal andere club is.

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173085413
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Veltman maakt allerlei soorten fouten, maar de grootste fout is de totale onwil en onkunde om te verdedigen.

Als hij niet apathisch achteruit loopt om zijn tegenstander uit te nodigen door te passen of voor te geven dan maakt hij wel een domme overtreding en pakt hij een kaart. Veltman is de Van Der Maarel van Ajax, en eigenlijk is dat een belediging voor Van Der Maarel, omdat die wel constant is op zijn niveau.
Zoveel onzin op de vierkante centimeter, knap hoor.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173085424
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:43 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zoveel onzin op de vierkante centimeter, knap hoor.
Hoi Opa van Joel. :W
wooblabalurg
pi_173085464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoi Opa van Joel. :W
Hoi, vriendje van Gordon :W
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173085474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah ja. Even vergeten dat dit een totaal andere club is.

:')
Je zou het een soort van satellietclub kunnen noemen. En nu weer ergens anders bijdehand gaan doen.
pi_173085485
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hoi, vriendje van Gordon :W
Je argumenten waren weer vlijmscherp. Hou dit vast.
wooblabalurg
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:49:03 #223
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173085494
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Je zou het een soort van satellietclub kunnen noemen. En nu weer ergens anders bijdehand gaan doen.
Soort van ja. Maar natuurlijk. Blijf vooral je best doen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173085503
40 is te weinig.
pi_173085543
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:48 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je argumenten waren weer vlijmscherp. Hou dit vast.
Goed he. Maar voor onzin hoef je niet zoveel te argumenteren.
Veltman heeft in de Nederlandse competitie weinig tot geen problemen gehad met welke speler dan ook. Aanvallend moet het wel beter maar daar was bij Tete nog meer op aan te merken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')