abonnement Unibet Coolblue
pi_173076375
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:53 schreef zeer het volgende:

[..]

De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.
Dat is idd wel een goed onderschrift.
  Beste debater 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:53:49 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173076380
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

wel echt kkgay
Liever gay dan conservatief *O*
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173076384
Jullie intolerantie level is zeer hoog.
pi_173076391
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

wel echt kkgay
Nou en, wel echt een snoepie
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:54:02 #30
438758 zeer
Opritsjniki
pi_173076392
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat is idd wel een goed onderschrift.
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
pi_173076401
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Liever gay dan conservatief *O*
Liever conservatief dan liberaal
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:54:18 #32
438758 zeer
Opritsjniki
pi_173076404
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:53 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Huh
Nee man gewoon zeer.wordpress.com en gaan
maar ik wil niet die naam ;s
pi_173076406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:53 schreef zeer het volgende:

[..]

De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.De elite (groep mensen met de meeste macht, wie dat ook mag zijn) is onze vijand. Het zijn zakkenvullers die de aarde en mensen gedeeltelijk zouden slopen als ze dan rijker zouden worden.
Post niet gelezen.
paypal.me/taaladvies
pi_173076410
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:53 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ik mag hem wel hoor.

Faggotwarrior. _O_
Ja wanneer rot jij op
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:54:33 #35
438758 zeer
Opritsjniki
pi_173076415
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Liever conservatief dan liberaal
Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.Dat is idd wel een goed onderschrift.
pi_173076417
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef zeer het volgende:

[..]

Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
pi_173076419
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Liever conservatief dan liberaal
Liberals. :r
paypal.me/taaladvies
pi_173076420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef zeer het volgende:

[..]

maar ik wil niet die naam ;s
Te laat
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:54:50 #39
438758 zeer
Opritsjniki
pi_173076425
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Liever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaalLiever conservatief dan liberaal
  Beste debater 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:54:51 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173076427
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Liever conservatief dan liberaal
Moven van je PC dan. Is allemaal aan progressie te wijten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:54:55 #41
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_173076429
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja wanneer rot jij op
Wanneer ik nudes van jou ontvang ga ik ongeveer 2 minuten weg.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_173076430
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja wanneer rot jij op
Jij hebt een hersenkronkel, maar dat is niet zeldzaam hier.
pi_173076443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Wanneer leer je normaal doen?
Niemand moet je
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:55:35 #45
438758 zeer
Opritsjniki
pi_173076455
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Te laat
ik wil zeerzoektchloro.org zodat ik eu subsidie aan kan vragen als (inter)culturele instelling tbv de integratie van oosterse prinsesjes
pi_173076456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wanneer ik nudes van jou ontvang ga ik ongeveer 2 minuten weg.
Oké zie dm
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_173076458
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:55 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Niemand moet je
Ik mag die vent best heur.
paypal.me/taaladvies
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:55:45 #48
438758 zeer
Opritsjniki
pi_173076467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jij hebt een hersenkronkel, maar dat is niet zeldzaam hier.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
Ik kan al normaal doen. Ik doe meestal normaal.
pi_173076473
Ben hier vanwege de titel
pi_173076474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Moven van je PC dan. Is allemaal aan progressie te wijten.
Slechte grap. Het "progressisme" van tegenwoordig is eigenlijk het afbreken van onze beschaving en/of het laten vervangen door een nieuwe beschaving.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')