abonnement Unibet Coolblue
pi_173134370
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:12 schreef THEFXR het volgende:
heb al een grote pan kippensoep gemaakt :9 *)
Lekker. Deel je recept eens. :9
Ich hock in meinem Bonker
pi_173134418
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Hey L. Alle jonge kwartels zijn verkocht. Heb nu nog 2 volwassen vrouwtjes en een nieuw mannetje.
Maar ze moeten hem niet echt nog.hij wordt steeds opgejaagd.

Hij is nog wel jong. Ga hem poosje apart zetten. Vogelkooi in volière. Dus kunnen ze elkaar wel zien. Hopelijk werkt dat.
Wat zielig voor dan mannetje. En ja, goed idee, kunnen die vrouwtjes aan hem wennen.
Straks springen ze op hem ipv hij op hen ;)
pi_173134433
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Lekker. Deel je recept eens. :9
kilo kipfilet
eetlepel sambal
1000 gr soepgroente
7 kippefont potjes
16 liter soeppan
pi_173134449
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:12 schreef THEFXR het volgende:
heb al een grote pan kippensoep gemaakt :9 *)
Gaat niks boven eigengemaakte kippensoep. Helpt tegen allerlei kwalen en is gewoon heerlijk troostvoer :9~
pi_173134458
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kilo kipfilet
eetlepel sambal
1000 gr soepgroente
7 kippefont potjes
16 liter soeppan
Zo de tyfus. Ga je soep uitdelen bij een AZC?
Ich hock in meinem Bonker
pi_173134513
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat zielig voor dan mannetje. En ja, goed idee, kunnen die vrouwtjes aan hem wennen.
Straks springen ze op hem ipv hij op hen ;)
Ja tis nu ff zielig. Morgen in kooi...dan na 2 daagjes testen en als het niet lukt ruil ik hem voor ander mannetje.
Jammer dat die vorige dood is. Die at ook uit hand en vond alles best met de vrouwtjes als hij er maar paar x per dag op kon. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_173134598
Poll: Fijne groentes in soep of grove?
Fijn
Grof
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ich hock in meinem Bonker
pi_173134615
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:22 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Zo de tyfus. Ga je soep uitdelen bij een AZC?
gaan 10 bakken de diepvries in, wat gelijk staat aan 20 koppen :D
pi_173134722
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gaan 10 bakken de diepvries in, wat gelijk staat aan 20 koppen :D
Ah zo. Ideaal. Doe ik ook zo nu en dan. Niet constant maar het is altijd fijn gevoel als je zo ff kop heerlijke soep uit vriezer kan pakken.
Ik maak altijd nieuwe als ik laat thuis kom en me realiseer dat er geen soep meer is. Haha.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173134743
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:28 schreef Blaadjes het volgende:
Poll: Fijne groentes in soep of grove?
Fijn
Grof
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is geen groentesoep als er geen hele bloemkolen, wortels, preien en uien in zitten :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173134776
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:33 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ah zo. Ideaal. Doe ik ook zo nu en dan. Niet constant maar het is altijd fijn gevoel als je zo ff kop heerlijke soep uit vriezer kan pakken.
Ik maak altijd nieuwe als ik laat thuis kom en me realiseer dat er geen soep meer is. Haha.
ha, dan zijn de winkels niet meer open hier
pi_173134868
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:34 schreef Divje het volgende:

[..]

Het is geen groentesoep als er geen hele bloemkolen, wortels, preien en uien in zitten :9
Mee eens. Ik maak graag soep die vult.
Bakje vocht met smaak maar zonder inhoud is wel lekker als je ziek bent en dan vooral kippensoep (vocht).
Ich hock in meinem Bonker
pi_173134917
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:37 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Mee eens. Ik maak graag soep die vult.
Bakje vocht met smaak maar zonder inhoud is wel lekker als je ziek bent en dan vooral kippensoep (vocht).
ik maak geen soep waar de kip doorheen is gevlogen :{w
pi_173134942
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ha, dan zijn de winkels niet meer open hier
Lol. Hier ook niet. Ik bedoelde dat ik dan 1 van de volgende dagen weer soep ga maken. Alhoewel ik altijd wel wat op voorraad heb om het te maken maar dan kan ik niet kiezen uit ingrediënten dus dan wacht ik tot winkel open is.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173135012
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik maak geen soep waar de kip doorheen is gevlogen :{w
Dat zei ik ook niet maar als je ziek bent kan dat lekker zijn.

Net zoals het lekker is een soepkip te nemen en met groentes daarvan je bouillon te trekken. ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_173135180
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:25 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja tis nu ff zielig. Morgen in kooi...dan na 2 daagjes testen en als het niet lukt ruil ik hem voor ander mannetje.
Jammer dat die vorige dood is. Die at ook uit hand en vond alles best met de vrouwtjes als hij er maar paar x per dag op kon. :D
Wat een macho was dat :7 8-)
pi_173135288
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goeiemorgen ;)
Dat is Voetbal Inside, een programma waar een aantal hier-waaronder ik-dol op zijn. Je kent het vast wel.
Nope, ik kijk geen TV.
pi_173135452
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Nope, ik kijk geen TV.
Helemaal niet? Ik kijk wel minder tegenwoordig.
pi_173135482
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helemaal niet? Ik kijk wel minder tegenwoordig.
Alleen als ik beneden zit en de TV staat aan, dan zie ik misschien een klein stukje van een film of reclame. Voor de rest niet.

Ik kijk dus zelf niet en ik zoek het zelf niet op, tenzij er echt iets interessants op TV is. Maar dan moet het ook informatief o.i.d zijn.
pi_173135540
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:02 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Alleen als ik beneden zit en de TV staat aan, dan zie ik misschien een klein stukje van een film of reclame. Voor de rest niet.

Ik kijk dus zelf niet en ik zoek het zelf niet op, tenzij er echt iets interessants op TV is. Maar dan moet het ook informatief o.i.d zijn.
Ik kijk graag documentaires. En films gebaseerd op een biografie. Dat soort boeken lees ik ook het liefste.
pi_173135560
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:02 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Alleen als ik beneden zit en de TV staat aan, dan zie ik misschien een klein stukje van een film of reclame. Voor de rest niet.

Ik kijk dus zelf niet en ik zoek het zelf niet op, tenzij er echt iets interessants op TV is. Maar dan moet het ook informatief o.i.d zijn.
toen ik jonger was en internet niet bestond, we buiten gingen spelen om de wereld te ontdekken en ik een zwart wit tv op mijn kamer had om op de c64 te kunnen spelen, toen vond ik de pinup club ook bijzonder informatief.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173135799
Het blijft toch een mooi fenomeen......de hele oude media was:

-Woord op woord. Totaal onbetrouwbaar want het was maar net wat iemand je vertelde
-Krant. ook onbetrouwbaar want je was afhankelijk van de redacteur/journalist die je iets voor schotelde
-Radio en TV. Nog veel onbetrouwbaarder want het bereikt de massa en iedereen slikt maar alles voor zoete koek.
-internet. Betrouwbaar want je kan zelf kiezen wat je graag wil zien. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_173135801
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:05 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

toen ik jonger was en internet niet bestond, we buiten gingen spelen om de wereld te ontdekken en ik een zwart wit tv op mijn kamer had om op de c64 te kunnen spelen, toen vond ik de pinup club ook bijzonder informatief.
Wij hadden hier eind 2005 eigenlijk pas internet, omdat mijn ouders het niet per se hoefde te hebben. Ze namen het voor mij en mijn broer.

Ik ben nu 17 en ik word volgende maand 18, dus ik heb eigenlijk geen tijd meegemaakt waarin het internet niet bestond. Maar toen ik 4 jaar was zat ik al regelmatig achter de computer, en ik had tot mijn 6e geen internet. Zwart wit tv kijken lijkt mij helemaal niks.
pi_173135815
hoi

quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat het morgen beter gaat. Om mee te beginnen :)
Maandag lover :+
pi_173135861
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
Het blijft toch een mooi fenomeen......de hele oude media was:

-Woord op woord. Totaal onbetrouwbaar want het was maar net wat iemand je vertelde
-Krant. ook onbetrouwbaar want je was afhankelijk van de redacteur/journalist die je iets voor schotelde
-Radio en TV. Nog veel onbetrouwbaarder want het bereikt de massa en iedereen slikt maar alles voor zoete koek.
-internet. Betrouwbaar want je kan zelf kiezen wat je graag wil zien. _O-
Aanvulling op internet: wat in je kraam te pas komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')