abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173071441
Ik denk dat bijna iedereen wel een paar van dit soort mensen kent:

Hebben al een relatie vanaf de tweede klas op de middelbare school. Hebben alles netjes in één keer doorlopen, na het hbo meteen een prima (modale) baan en een middenwoning in een jaren 70 woonwijk.

Samen hebben ze ongeveer 110 vrienden op Facebook. De vriendin van de twee heeft net heel veel mensen van haar Facebook af gegooid, want ze heeft immers haar vriend en verder spreekt ze toch helemaal nooit iemand en is niemand meer boeiend of interessant.

Uitgaan of een festivalletje bezocht hebben ze überhaupt nooit gedaan. In het weekend lekker samen fietsen en in de zomer op wandelvakantie in Frankrijk. Daar wordt dan een foto op Facebook van geupload, welke wordt geliked door de ouders en schoonouders en andere wederzijdse familie : 12 likes.

Opeens ontstaat er een probleem. Ze willen gaan trouwen, maar hebben eigenlijk al vijf jaar geen contact meer gehad met hun 'vrienden'. Echter moet de feestzaal wel een beetje vol zijn, dus besluiten ze via de Facebook messenger weer eens quasi-geinteresseerd contact op te nemen met hun middelbare schoolvrienden.. ''Hee hoe is het''. Van de tien mensen die ze samen hebben aangeschreven, krijgen ze van vier mensen een berichtje terug.

Deze worden uitgenodigd voor een kaasfondue over anderhalve maand. Drie dagen voor de kaasfondue hebben ze er eigenlijk geen zin meer in. Al die vreemde, enge mensen in hun huis. Ze besluiten dat de meid in kwestie blaasontsteking heeft en via Facebook messenger delen ze hun 'vrienden' mee dat het hen enorm spijt en dat ze het heel jammer vinden dat de kaasfondue niet doorgaat. Als compensatie vermelden ze echter dat ze over drie maanden gaan trouwen, en dat ze een uitnodiging tegemoet kunnen zien voor de ceremonie. Of ze hun adres even op willen sturen, dan ontvangen ze een kaart.

Dit soort sneue kutmensen bestaan dus echt best veel. Van mij mogen ze echt dood vallen.
  Forum Admin vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:25:36 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173071514
Wij worden nooit uitgenodigd voor een kaasfondue die niet doorgaat.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:29:28 #3
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173071650
Werd ik maar uitgenodigd voor een bruiloft.

Gratis drank/eten en leuke bruidsmeisjes. :Y)
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173071720
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:25 schreef Pharkus het volgende:
Wij worden nooit uitgenodigd voor een kaasfondue die niet doorgaat.
Ik zou best blij zijn wanneer die niet doorgaat.

quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef MichaelScott het volgende:
Werd ik maar uitgenodigd voor een bruiloft.

Gratis drank/eten en leuke bruidsmeisjes. :Y)
Ik wil je wel uitnodigen maar je hebt een straatverbod.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 20:31:27 ]
pi_173071806
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef MichaelScott het volgende:
Werd ik maar uitgenodigd voor een bruiloft.

Gratis drank/eten en leuke bruidsmeisjes. :Y)
Idd ;( wanneer gaan die vrienden van mij eens trouwen :( nu zijn de zusjes/vriendinnen nog jong en strak :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:40:56 #6
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_173072021
Jij bent echt goed in je frustratie maskeren TS.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:43:34 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173072106
Wanneer is de bruiloft? Verder kut voor je man.
And so is the past
pi_173072121
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:25 schreef Pharkus het volgende:
Wij worden nooit uitgenodigd voor een kaasfondue die niet doorgaat.
Wil je een keer bij ons langskomen?

We hebben het wel erg druk met fietsen met onze schoonouders, dus weet niet of het nog lukt voor 2018...
  Forum Admin vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:49:57 #9
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173072336
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Wil je een keer bij ons langskomen?

We hebben het wel erg druk met fietsen met onze schoonouders, dus weet niet of het nog lukt voor 2018...
Zolang jullie maar een kaasfondue organiseren. Een BBQ die niet doorgaat vind ik niet leuk.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:51:15 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_173072486
Zon leventje je heb ik wel een beetje. Wel relaxed, dus wat is jouw probleem aangezien ik er geen probleem in zie?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_173072879
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:53 schreef spierbal het volgende:
Zon leventje je heb ik wel een beetje. Wel relaxed, dus wat is jouw probleem aangezien ik er geen probleem in zie?
Dat hij via Fb Messenger wordt uitgenodigd voor een bruiloft waar hij geen zin in heeft of zo.
pi_173072884
Na het trouwen zeggen de gasten wij komen gauw, ze moeten nu nog komen!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173072908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:53 schreef spierbal het volgende:
Zon leventje je heb ik wel een beetje. Wel relaxed, dus wat is jouw probleem aangezien ik er geen probleem in zie?
Het straalt één en al luiheid en passiviteit uit. Je wordt in een wereld gedropt waar je zo fucking veel dingen kunt doen, en het enige wat je kan verzinnen is zo'n leven.

Natuurlijk is een bankhang zondag wel chill. Ik zou ook niet constant allerlei mensen over de vloer hoeven als ik relaxed met mijn vriendin zou samenwonen. Maar sommige mensen slaan echt helemaal door naar de andere kant.

Bovendien gaat zoiets nooit voor de lange termijn goed.
pi_173072955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:07 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Het straalt één en al luiheid en passiviteit uit. Je wordt in een wereld gedropt waar je zo fucking veel dingen kunt doen, en het enige wat je kan verzinnen is zo'n leven.

Natuurlijk is een bankhang zondag wel chill. Ik zou ook niet constant allerlei mensen over de vloer hoeven als ik relaxed met mijn vriendin zou samenwonen. Maar sommige mensen slaan echt helemaal door naar de andere kant.

Bovendien gaat zoiets nooit voor de lange termijn goed.
Waarom moet iets voor de lange termijn goed gaan als er zoveel is in de wereld om te doen?
pi_173073003
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom moet iets voor de lange termijn goed gaan als er zoveel is in de wereld om te doen?
De mensen die voor zo'n leven kiezen, gaan er nooit wat mee doen. Dus als het over gaat, storten ze of in een depressie, worden ze fucking onzeker of vinden ze binnen een week weer een (soortgelijke) relatie.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:15:38 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173073180
In principi heb jet dus over burgers.

Ik heb ook een hekel aan burgers en normale types.

De type mensen die anders of asociaal zijn vind ik vaak veel interessanter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173073278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:22 schreef J_Mormont het volgende:
Samen hebben ze ongeveer 110 vrienden op Facebook. .
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:22 schreef J_Mormont het volgende:
Daar wordt dan een foto op Facebook van geupload, welke wordt geliked door de ouders en schoonouders en andere wederzijdse familie : 12 likes.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:22 schreef J_Mormont het volgende:
Facebook messenger
Voor jou is een leven "niet saai" als je maar veel fb vrienden en likes hebt?
pi_173073510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:10 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

De mensen die voor zo'n leven kiezen, gaan er nooit wat mee doen. Dus als het over gaat, storten ze of in een depressie, worden ze fucking onzeker of vinden ze binnen een week weer een (soortgelijke) relatie.
Plaats jouw saaie grafleven dan eens mocht je die hebben..
pi_173073672
Saaie stelletjes zijn de ruggengraat van de Nederlandse samenleving.
paypal.me/taaladvies
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:51:16 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_173074358
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:22 schreef J_Mormont het volgende:

Deze worden uitgenodigd voor een kaasfondue over anderhalve maand. Drie dagen voor de kaasfondue hebben ze er eigenlijk geen zin meer in.


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:55:33 #22
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_173074476
Ik zou tekenen voor het leven zoals beschreven in de OP! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:57:46 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173074547
TS kan het niet handelen :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173075148
Heb al vaker een dergelijk topic gezien van mensen hier. Laat mensen toch lekker burgerlijk zijn als ze dat willen :D
pi_173075491
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:07 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Het straalt één en al luiheid en passiviteit uit. Je wordt in een wereld gedropt waar je zo fucking veel dingen kunt doen, en het enige wat je kan verzinnen is zo'n leven.

Natuurlijk is een bankhang zondag wel chill. Ik zou ook niet constant allerlei mensen over de vloer hoeven als ik relaxed met mijn vriendin zou samenwonen. Maar sommige mensen slaan echt helemaal door naar de andere kant.

Bovendien gaat zoiets nooit voor de lange termijn goed.
en?

Beter dan een narcistisch persoon zijn die het belangrijker vindt om mooie selfies te plaatsen en een online profiel 24/7 up to date houden, en dit zelfs tijdens geschelschappen zoals verjaardagen, etentjes belangrijker vinden dan daadwerkelijke interesses in de persoon naast je.

En persoonlijk zou ik liever op vakantie gaan naar de Ardennen of Frankrijk ja, een informatieve vakantie over de 2e wereldoorlog zoals het ardenneoffensief of Duinkerke, waar Engelse troepen in de val liepen bij de Duitsers en als ratten gevangen stonden wachtend om af geschoten te worden door de duitsers, en dat die Engelse soldaten mede gered werden door het Engelse volk met privé boten die de oversteek maakte om hun soldaten te redden.

Lijkt mij veel leuker dan net als andere het zoveelste tripje door Nepal op zoek naar jezelf om dat heel interessant op je Facebook profiel te kunnen plaatsen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')