abonnement Unibet Coolblue
pi_173071288
Voor degene die de serie nog niet heeft gezien, dit is een spoiler over de serie The Flash.

Ik zit hier echt in totale verwarring en ik ben ten einde raad. Ik heb net seizoen 1 van de Flash gekeken, althans dat dacht ik. Maar op het moment dat ik seizoen 2 aflevering 1 wilde starten op Netflix kwam ik tot mijn grote frustratie en schrik achter dat ik het allerbelangrijkste deel van de serie heb moeten missen.

Het gaat om de grote finale aan het einde van seizoen 1. Daar moest de Flash de wereld redden van een soort zwarte gat boven de stad. Ik dacht werkelijk dat er een aflevering 24 was met de ontknoping, maar het blijkt dat ik in seizoen 2 het moet doen met een eerste aflevering dat zich afspeelt zes maanden na het zwarte gat incident. Ik vond de serie waanzinnig leuk maar je kan begrijpen hoe gefrustreerd ik ben geraakt door het missen van het aller belangrijkste deel "de ontknoping van seizoen 1."

Heeft dit iets te maken met een crossover naar Arrow of Supergirl, ik heb daarover gelezen. of mis ik ergens een extra aflevering tussen seizoen 1 en 2. Als iemand weet wat ik moet doen dan lees ik dat graag, want ik lees nergens iets over het probleem dat ik heb met de Flash.
pi_173074494
Er zit een frustrerende tijdsprong tussen seizoen 1 en 2. Seizoen 1 heeft maar 23 afleveringen. In de eerste paar afleveringen van seizoen 2 vullen ze de gaatjes.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_173079051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:55 schreef Xaryna het volgende:
Er zit een frustrerende tijdsprong tussen seizoen 1 en 2. Seizoen 1 heeft maar 23 afleveringen. In de eerste paar afleveringen van seizoen 2 vullen ze de gaatjes.
Hey dankje Xaryna, dat je de moeite hebt genomen mij een uitleg te geven. Ik was zo kwaad en gefrustreerd toen ik S2 Aflevering 1 startte met het halfslachtige gedoe aan het begin. Maar je hebt gelijk, ik ben inderdaad nu een paar afleveringen verder en de puzzelstukjes vallen langzaam samen. Ik kan weer lekker verder kijken naar de Flash, happy fan hier *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')