abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173092903
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoe denk je die stoornis te gaan behandelen?
Niet, maar we hoeven die stoornis niet te accepteren. Mensen die transgender zijn moeten verplicht een aseksueel leven lijden en ze mogen zich niet ombouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2017 19:49:07 ]
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:48:58 #52
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173092907
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik zie Fatoe al achter zo'n paardenreet zijn ding doen.
Doe effe de url van die stream in een pb oké?
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:52:00 #53
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173092984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Niet, maar we hoeven die stoornis niet te accepteren. Mensen die transgender zijn moeten verplicht een aseksueel leven lijden en ze mogen zich niet ombouwen.
Een stoornis niet accepteren... Wat ga je dan doen aan de gevolgen van die stoornis? Gewoon iedereen de wajong/bijstand in?

Overigens heeft aseksueel niks met transseksueel te maken. Ben je 12 ofzo? Of heb je je seksuele voorlichting op een geradicaliseerde islamitische school gehad?
pi_173093027
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:52 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Een stoornis niet accepteren... Wat ga je dan doen aan de gevolgen van die stoornis? Gewoon iedereen de wajong/bijstand in?

Overigens heeft aseksueel niks met transseksueel te maken. Ben je 12 ofzo? Of heb je je seksuele voorlichting op een geradicaliseerde islamitische school gehad?
Nee, maar zoals ik al zei, mensen die transgender zijn moeten dan een aseksueel leven lijden omdat ze anders cisgender hetero's lastig vallen met hun onzin.

En ik weet dat aseksualiteit niks met transseksualiteit te maken heeft, ik ben geen 12 en ik heb geen seksuele voorlichting op een geradicaliseerde islamitische school gehad. Zie bovenstaande zin.
pi_173093577
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Niet, maar we hoeven die stoornis niet te accepteren. Mensen die transgender zijn moeten verplicht een aseksueel leven lijden en ze mogen zich niet ombouwen.
*Leiden. Al heeft de fout die je maakt in dit geval een zekere ironische waarde.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:23:56 #56
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173093912
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Nee, maar zoals ik al zei, mensen die transgender zijn moeten dan een aseksueel leven lijden omdat ze anders cisgender hetero's lastig vallen met hun onzin.
:')
Aseksueel wil niet zeggen dat je niet neukt sukkel.
pi_173093981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Genoeg heteroseksuele mannen en vrouwen die twijfelen aan hun mannelijkheid/vrouwelijkheid. Als je als man er graag verzorgd bij loopt, denken al heel veel mensen dat je homo bent. Heel veel mensen hebben snel een negatief oordeel over je en als je dat van jongs af aan meekrijgt, kan dat je zelfbeeld negatief beïnvloeden.
De man uit jouw voorbeeld mag dan honderd keer homo zijn of niet, dat doet niets af aan het feit dat hij nog steeds een man is. En als hij zich laat ombouwen mag hij zich laten registeren als vrouw, wettelijk en alles. Okee, dan is hij een zij geworden. Maar op het moment dat deze vrouw zich denkt te kunnen permitteren om beledigd te zijn als je haar aanspreekt met "Dag mevrouw" en jou juridisch en financieel een poot uitdraait dan is er echt een grens overschreden.

Hij wilde vrouw worden en is dat nu, dan moet je hem ook gewoon kunnen en mogen aanspreken als vrouw.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_173094060
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

:')
Aseksueel wil niet zeggen dat je niet neukt sukkel.
Iemand die aseksueel is heeft geen seksuele- en liefdes- gevoelens. Dus ik bedoel dat je moet leven alsof je aseksueel bent, dus geen relaties aangaan, geen liefde, geen romantiek, geen seks, geen erotiek, etc. Dat ik de verkeerde term zou hebben gebruikt interesseert me dan niet.
pi_173094097
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Genoeg heteroseksuele mannen en vrouwen die twijfelen aan hun mannelijkheid/vrouwelijkheid. Als je als man er graag verzorgd bij loopt, denken al heel veel mensen dat je homo bent. Heel veel mensen hebben snel een negatief oordeel over je en als je dat van jongs af aan meekrijgt, kan dat je zelfbeeld negatief beïnvloeden.
Dat is onderdeel van de verborgen mannenonderdrukking die in Nederland & andere westerse landen plaatsvindt. Ze weten het goed verborgen te houden en doen zelfs alsof vrouwen onderdrukt worden, terwijl zij juist maatschappelijk privileges en voordelen hebben. Van vrouwen onderdrukking is haast geen sprake, hooguit seksisme, maar mannen kunnen daar ook slachtoffer van zijn. En de wage gap is een hoax.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2017 20:31:07 ]
pi_173098586
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:30 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat is onderdeel van de verborgen mannenonderdrukking die in Nederland & andere westerse landen plaatsvindt. Ze weten het goed verborgen te houden en doen zelfs alsof vrouwen onderdrukt worden, terwijl zij juist maatschappelijk privileges en voordelen hebben. Van vrouwen onderdrukking is haast geen sprake, hooguit seksisme, maar mannen kunnen daar ook slachtoffer van zijn. En de wage gap is een hoax.
Het is hetzelfde soort verschijnsel als bijvoorbeeld een Sylvana Simons die zogenaamd een strijd voert tegen racisme maar eigenlijk uit is op wraak vanwege dingen die ze zelf niet eens heeft meegemaakt. Ze gebruikt haar zwart-zijn en haar vrouw-zijn om zich een slachtofferrol aan te meten, daarmee de aandacht op zich te bevestigen en de witte man gebruikt ze als zondebok voor al haar eigen frustraties.

Terug op het onderwerp. Man-zijn en vrouw-zijn gaat gepaard met moeilijkheden. Je moet als man bewijzen dat je een stoere kerel bent die nooit bang of zwak is, overal controle over heeft, overwicht heeft op anderen en in trek is bij de vrouwen. Je moet als vrouw bewijzen dat je begeerlijk bent en dat iedere man je aantrekkelijk vindt.

Ik zeg niet dat dit de belangrijkste dingen horen te zijn in je leven. Zeker niet. Maar het zijn primitieve driften die in verband staan met je seksualiteit. Je zou een zeer oppervlakkig iemand zijn als dit de belangrijkste dingen zijn in je leven, want gelukkig zijn mensen veel meer dan alleen dat. Maar zeggen dat het er helemaal niet toe doet, is naief en/of hypocriet. Veel mensen komen er niet voor uit dat ze hier belang aan hechten en als jij daar wel eerlijk over bent, zullen ze jou erop aanvallen. En het zal best dat ze zich er niet van bewust zijn en daarom denken dat ze niet zo in elkaar zitten. Maar het zit ook in hen.

De één gaat het wat makkelijker af dan de ander. Mannen die merken dat ze in hun persoonlijkheid of gedrag wat meer vrouwelijke kanten hebben dan de meeste andere mannen, krijgen het zwaar en twijfelen aan hun mannelijkheid. En vrouwen hebben evengoed dezelfde soort struggles

Dit is misschien klote, oneerlijk, etc. Maar dit is het leven.

Echter die bullcrap over al die verschillende soorten genders maakt het alleen maar moeilijker. Als jij je graag genderfluid wilt voelen, ga je gang. Het is gewoon vermijdingsgedrag dat je onzeker bent over je mannelijkheid/vrouwelijkheid en je geen raad weet met die gevoelens. Maar daarom opdringen dat er meerdere genders bestaan... daar benadeel je andere mensen mee die zich net als jij onzeker voelen over hun seksualiteit maar daar graag uit willen komen voor zichzelf
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:16:46 #62
462856 Doc_Knock
Prepare for surgery!
pi_173099577
Er zijn maar twee genders:

Autobot en Decepticon.

Dat is het.
You scratch my paint, I'll scratch yours.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:07:20 #63
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173100622
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:29 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Iemand die aseksueel is heeft geen seksuele- en liefdes- gevoelens. Dus ik bedoel dat je moet leven alsof je aseksueel bent, dus geen relaties aangaan, geen liefde, geen romantiek, geen seks, geen erotiek, etc. Dat ik de verkeerde term zou hebben gebruikt interesseert me dan niet.
Heb je wel eens van celibaat gehoord en tot welke seksuele ellende, zoals grootschalige pedoseksuele netwerken dat kan leiden als dat wordt afgedwongen? Dat zie jij dus als oplossing voor het probleem dat jij transfoob bent. Vuile kinderverkrachter by proxy.

Je definitie van aseksueel klopt ook al niet.
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:15:10 #64
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173100767
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:30 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat is onderdeel van de verborgen mannenonderdrukking die in Nederland & andere westerse landen plaatsvindt. Ze weten het goed verborgen te houden en doen zelfs alsof vrouwen onderdrukt worden, terwijl zij juist maatschappelijk privileges en voordelen hebben. Van vrouwen onderdrukking is haast geen sprake, hooguit seksisme, maar mannen kunnen daar ook slachtoffer van zijn. En de wage gap is een hoax.
Het bestaan van vrouwelijke woordvormen naast de default die voor beide geslachten geldt is daarvan een voorbeeld.
Neem dat "beste reizigers" van de NS. In het Nederlands spreek je zo een groep aan die a) uit mannen en vrouwen bestaat of b) een groep die alleen uit mannen bestaat. Welke van de twee wordt bedoeld weet je niet. Reizigsters betekent echter dat de groep uitsluitend uit vrouwen bestaat. Een speciale verzameling binnen de verzameling reizigers. Er is geen manier om uit te drukken dat een groep uitsluitend uit mannen bestaat. Om van non-binaire groepen maar te zwijgen. Vrouwen hebben daarin dus een privilege.
pi_173100848
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:07 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Heb je wel eens van celibaat gehoord en tot welke seksuele ellende, zoals grootschalige pedoseksuele netwerken dat kan leiden als dat wordt afgedwongen? Dat zie jij dus als oplossing voor het probleem dat jij transfoob bent. Vuile kinderverkrachter by proxy.

Je definitie van aseksueel klopt ook al niet.
Ja, ik heb wel eens van celibaat gehoord en dat hoeft geen pedoseksualiteit te veroorzaken. Tegenwoordig is transfoob ook al een woord en moeten we allerlei vormen van seksuele immoreliteit accepteren. Smh.

En noem je mij een kinderverkrachter? Dat ben ik niet, en ik weet ook niet waar je vandaan zou halen dat ik dat ben. Ik ben maagd.
pi_173100920
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:15 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het bestaan van vrouwelijke woordvormen naast de default die voor beide geslachten geldt is daarvan een voorbeeld.
Neem dat "beste reizigers" van de NS. In het Nederlands spreek je zo een groep aan die a) uit mannen en vrouwen bestaat of b) een groep die alleen uit mannen bestaat. Welke van de twee wordt bedoeld weet je niet. Reizigsters betekent echter dat de groep uitsluitend uit vrouwen bestaat. Een speciale verzameling binnen de verzameling reizigers. Er is geen manier om uit te drukken dat een groep uitsluitend uit mannen bestaat. Om van non-binaire groepen maar te zwijgen. Vrouwen hebben daarin dus een privilege.
Daar gaat het niet om. Als een man en een vrouw naar een rechtszaak gaan heeft de vrouw een voordeel. Het zou zomaar kunnen dat zij de dader van een misdrijf is en het omdraait en doet alsof de man de dader is. Omdat ze een vrouw is, is de kans groot dat de rechter haar gelooft. Groter dan als de rollen omgedraaid waren iig.

En dat komt doordat vrouwen zogenaamd altijd het slachtoffer zijn. Er worden ook wel eens mannen seksueel misbruikt, maar dat komt niet op het nieuws, omdat het nieuws partijdige liberale feminazistische LHBTQ propaganda is. Mannen hebben een grotere kans om mishandelt te worden en plegen vaker zelfmoord. Als een man seksueel misbruikt wordt, wordt hij niet serieus genomen, al helemaal niet als de dader een vrouw is.

Volgens veel mensen mag je jezelf niet verdedigen tegen een vrouw die je aanvalt, omdat je zogenaamd geen vrouwen mag slaan. Da's nog een voorbeeld van een maatschappelijke privilege die vrouwen hebben.

En zo kan ik nog wel even doorgaan met dit verhaal, maar aangezien ik het hier al vaak over heb en hier genoeg over heb uitgelegd hou ik het even kort.
  zondag 13 augustus 2017 @ 02:53:25 #67
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173102958
je hebt mannen en je hebt vrouwen, de rest heeft aandachtstekort en moet nodig is met de psychiater praten.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173103014
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 03:20:40 #69
441859 crew  Lenny77
pi_173103072
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:43 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het gaat bij transgender niet over het geslacht waar je op valt, maar op wat je zelf bent. En "het gevoel dat ie weet dat ie er mag zijn" doet niks af aan het feit dat je elke dag opstaat in een lichaam dat aanvoelt alsof het niet van jou is.
Waar heb ik gezegd dat het gaat over op iemand vallen?
Ik heb het over het feit dat hij zichzelf kan accepteren in de vorm waarin hij had horen te zijn.
Ik ben volledig pro lgtb en al de rest (ook al ben ik zelf volledig hetero), dus bij mij hoef je niet in het verweer te gaan ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 03:25:31 #70
441859 crew  Lenny77
pi_173103103
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:24 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als een man en een vrouw naar een rechtszaak gaan heeft de vrouw een voordeel. Het zou zomaar kunnen dat zij de dader van een misdrijf is en het omdraait en doet alsof de man de dader is. Omdat ze een vrouw is, is de kans groot dat de rechter haar gelooft. Groter dan als de rollen omgedraaid waren iig.

En dat komt doordat vrouwen zogenaamd altijd het slachtoffer zijn. Er worden ook wel eens mannen seksueel misbruikt, maar dat komt niet op het nieuws, omdat het nieuws partijdige liberale feminazistische LHBTQ propaganda is. Mannen hebben een grotere kans om mishandelt te worden en plegen vaker zelfmoord. Als een man seksueel misbruikt wordt, wordt hij niet serieus genomen, al helemaal niet als de dader een vrouw is.

Volgens veel mensen mag je jezelf niet verdedigen tegen een vrouw die je aanvalt, omdat je zogenaamd geen vrouwen mag slaan. Da's nog een voorbeeld van een maatschappelijke privilege die vrouwen hebben.

En zo kan ik nog wel even doorgaan met dit verhaal, maar aangezien ik het hier al vaak over heb en hier genoeg over heb uitgelegd hou ik het even kort.
Ja, mannen worden ook mishandeld en verkracht en dit zou heel erg streng bestraft moeten worden!
Maar leg de cijfers toch maar eens naast mekaar en dan zien we wel hoe groot het verschil is.
En dan weet ik dat het aantal mannen in het echt hoger ligt dan de bekende cijfers want er zal toch wel wat schaamte zijn om het te melden.
Maar bij de vrouwen ligt het cijfer ook hoger in het echt. Ook hier durven velen niet. De straffen zijn niet streng en vaak komt het niet eens tot een straf...
Plus het is toch altijd de schuld van de vrouw...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 13 augustus 2017 @ 07:32:53 #71
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173103539
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:19 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel eens van celibaat gehoord en dat hoeft geen pedoseksualiteit te veroorzaken. Tegenwoordig is transfoob ook al een woord en moeten we allerlei vormen van seksuele immoreliteit accepteren. Smh.

En noem je mij een kinderverkrachter? Dat ben ik niet, en ik weet ook niet waar je vandaan zou halen dat ik dat ben. Ik ben maagd.
Jij eist dat anderen hun seksuele driften onderdrukken. In het verleden heeft dat tot seksuele uitwassen met geweld en verkrachtingen geleid. Ik houd degenen die de seksuele onthouding eisten daarvoor verantwoordelijk.
By proxy moet je even in het woordenboek opzoeken.
  zondag 13 augustus 2017 @ 07:41:22 #72
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173103555
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 03:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat het gaat over op iemand vallen?
Ik heb het over het feit dat hij zichzelf kan accepteren in de vorm waarin hij had horen te zijn.
Je schreef:
quote:
Maar iemand die gewoon heteroseksueel is gaat toch niet aan zichzelf twijfelen? Je bent toch iets ofwel niet?
Transseksualiteit komt voor bij hetero's, homo's, biseksuelen, aseksuelen etc. Het staat los van de geaardheid. Jij doet of het alleen bij niet-hetero's voorkomt door die expliciet te noemen.
Wat is "de vorm wat hij had horen te zijn"?
  zondag 13 augustus 2017 @ 07:44:00 #73
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173103567
quote:
Er zijn ook minder achterlijke:
pi_173103576
Van een gebouw af gooien gaat veel te ver, maar ook weer niet teveel promoten deze mode-onzin.
pi_173111146
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 03:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja, mannen worden ook mishandeld en verkracht en dit zou heel erg streng bestraft moeten worden!
Maar leg de cijfers toch maar eens naast mekaar en dan zien we wel hoe groot het verschil is.
En dan weet ik dat het aantal mannen in het echt hoger ligt dan de bekende cijfers want er zal toch wel wat schaamte zijn om het te melden.
Maar bij de vrouwen ligt het cijfer ook hoger in het echt. Ook hier durven velen niet. De straffen zijn niet streng en vaak komt het niet eens tot een straf...
Bij mannen wordt het al helemaal weinig gemeld en het wordt niet serieus genomen. Bij een vrouw wordt het over het algemeen wel serieus genomen. En er zijn meer mannelijke slachtoffers van verkrachting dan je denkt.

Ik weet dat veel vrouwen het ook niet durven te melden, en dat is een probleem.

quote:
Plus het is toch altijd de schuld van de vrouw...
Nee, het is niet altijd de schuld van de vrouw. Hoe kom je daarbij?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')