abonnement Unibet Coolblue
pi_173069145
Goedenavond mensen,

Ik heb van Tomorrowland een aantal sets gedownload van oa Armin van Buuren, Tiesto en Afrojack. Deze sets heb ik gesplitst in waar de nummers beginnen en deze mp3 stukjes heb ik dus als naam de titel en artiest van het nummer gegeven (zie foto als voorbeeld).

https://gyazo.com/64f24cb386eb26c2b1d7b37c38e707e7

Nu wil ik deze folders als albums in de muziek-app voor iPhone hebben, met als albumnamen dus bijvoorbeeld Afrojack [TL17]. Hoe doe ik dit? Ik weet me op dit gebied geen raad met iTunes.

Alvast bedankt voor de reacties!

AppleFTW
pi_173069214
iTunes, dus.
Daarom is Apple ook echt intens kut.
Ja doei.
  Donald Duck held vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:17:14 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_173069757
Bestandsnamen en mappen moet je als het ware 'uit handen geven' aan iTunes. Het programma beheert de inhoud in een automatische bibliotheek en plaatst alles op basis daarvan zelf in een eigen mappen- en bestandsstructuur.
Zorg eerst ervoor dat de tags van de bestanden goed staan. Dan in iTunes bij Bewerken - Voorkeuren - Geavanceerd moet je Map iTunes Media bijwerken en Bestanden naar iTunes Media kopiėren bij toevoegen aan bibliotheek aanvinken. Importeer dan de muziek. iTunes zal de bestanden gaan hernoemen naar de juiste structuur
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_173069776
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:47 schreef AppleFTW het volgende:
Goedenavond mensen,

Ik heb van Tomorrowland een aantal sets gedownload van oa Armin van Buuren, Tiesto en Afrojack. Deze sets heb ik gesplitst in waar de nummers beginnen en deze mp3 stukjes heb ik dus als naam de titel en artiest van het nummer gegeven (zie foto als voorbeeld).

https://gyazo.com/64f24cb386eb26c2b1d7b37c38e707e7

Nu wil ik deze folders als albums in de muziek-app voor iPhone hebben, met als albumnamen dus bijvoorbeeld Afrojack [TL17]. Hoe doe ik dit? Ik weet me op dit gebied geen raad met iTunes.

Alvast bedankt voor de reacties!

AppleFTW
Wellicht heb je hier iets aan:

pi_173077170
ID3-tags.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')