abonnement Unibet Coolblue
pi_173068638
Situatie:

- je spreekt met een dame af die ongeveer 6 jaar jonger is. Ze is wel 18+ dus wel volwassen.
- eerste date spreek je af in de auto.
- na een tijdje kletsen vraag je aan haar of ze op de achterbank wilt zitten samen met je waarna ze ermee akkoord gaat.
- je begint met haar te zoenen beetje.
- na een tijdje vraag je het volgende aan haar: Ik ga je vast pakken en jij moet proberen te ontsnappen ok? Ze lacht en gaat ermee akkoord.
- Dus je begint een beetje te stoeien met haar waarna je steeds meer hardhandiger wordt. Je pakt haar beet en legt haar met haar rug op de achterbank en gaat op haar liggen terwijl ze je probeert te stoppen waarbij je aan haar voelt (met kleding aan) , en zoent ookal zoent ze niet terug. Dus dat het best wel hardhandig aan toe gaat een tijdje zonder dat je echt sexueel met haar iets doet. Je voelt wel aan haar borsten etc maar wel van buiten de kleding terwijl ze je probeert te stoppen. (ze zegt niks over stop of wat dan ook , ze probeert zich zelf alleen met haar handen eruit te trekken wat dus niet lukt omdat jij de man bent die 20 kg zwaarder is)
- na dit begint ze te huilen en je stopt.

Met hardhandig bedoel ik dus echt dat je haar beet hebt en van links naar rechts van boven naar beneden , eigenlijk alle kanten op gaat met haar.

Is een man strafbaar als die dit doet?
koop
pi_173068696
Fantaseren is niet strafbaar.
pi_173068700
Das aanranding.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173068724
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:16 schreef Ticootje het volgende:
Das aanranding.
I am not sure. Stel ze ligt wel vrijwillig op de man met haar borsten tegen hem aan. Dat is geen aanranding. Maar die stoei gedeelte weet ik niet zeker. In het begin is het vrijwillig maar achteraf vond ze het niet leuk en werd zelfs bang. Maar zover ik het weet is hier niks strafbaars aan toch.
koop
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:19:50 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173068740
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:18 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

I am not sure. Stel ze ligt wel vrijwillig op de man met haar borsten tegen hem aan. Dat is geen aanranding. Maar die stoei gedeelte weet ik niet zeker. In het begin is het vrijwillig maar achteraf vond ze het niet leuk en werd zelfs bang.
Hoe is iets vrijwillig als het er hardhandig aan toe gaat en je haar beet pakt en op haar gaat liggen en zij uiteindelijk, als ze niet weg komt, begint te huilen?

Als dit waar is voel je je nu heel ongemakkelijk en probeer je hier je geweten te sussen terwijl je stiekem ook wel aanvoelt dat dit helemaal niet OK is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173068759
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe is iets vrijwillig als het er hardhandig aan toe gaat en je haar beet pakt en op haar gaat liggen en zij uiteindelijk, als ze niet weg koomt, begint te huilen?

Als dit waar is voel je je nu heel ongemakkelijk en probeer je hier je geweten te sussen terwijl je stiekem ook wel aanvoelt dat dit helemaal niet OK is.
Was eigenlijk gewoon een potje stoeien met elkaar maar het blijft een vrouw en die vond het blijkbaar te hard aan toe gaan. Verder is er niets seksueels gebeurd.
koop
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:22:19 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173068775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:21 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Was eigenlijk gewoon een potje stoeien met elkaar maar het blijft een vrouw en die vond het blijkbaar te hard aan toe gaan. Verder is er niets seksueels gebeurd.
Je kunt het wel proberen te bagatelliseren, maar dat gaat je niet helpen, want wat er gebeurd is is gewoon ontzettend fout. Iets wat jij had kunnen weten en aanvoelen en je had dus al lang moeten stoppen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:22:49 #8
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173068786
Blijf voortaan maar gewoon op je zolderkamer zitten. Is beter voor de vrouwelijke bevolking.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:22:53 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173068787
TS knijpt 'm.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:23:39 #10
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173068796
Ik vind het heel raar zoiets op de 1e date te doen.. ..
pi_173068797
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je kunt het wel proberen te bagatelliseren, maar dat gaat je niet helpen, want wat er gebeurd is is gewoon ontzettend fout. Iets wat jij had kunnen weten en aanvoelen en je had dus al lang moeten stoppen.
Nee ik was geil als fuck hoe moet ik nou weten dat ze dat zo erg zou vinden. Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar zou verkrachten. Maar zoiets was ik dus niet van plan en heb dat ook niet gedaan.
koop
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:24:14 #12
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173068803
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Nee ik was geil als fuck hoe moet ik nou weten dat ze dat zo erg zou vinden. Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar zou verkrachten. Maar zoiets was ik dus niet van plan en heb dat ook niet gedaan.
Maar wel aangerand
pi_173068817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik vind het heel raar zoiets op de 1e date te doen.. ..
Bij de eerste date krijg ik vaak ook een blowjob erbij. Bij haar bleef het bij stoeien. Alleen ze is best jong dus , ik weet het ook niet. Ik voel me wel beetje schuldig want ik had niet verwacht dat ze zou huilen en dat ze bang zou worden. Als ik het wist dat het zo zou aflopen dan had ik niet met haar afgesproken.
koop
pi_173068832
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:24 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Maar wel aangerand
Dat weet ik niet zo zeker. Voordat we gingen stoeien lag ze ook op me. Dus met haar borsten tegen me aan. Dus ik weet niet of ik het aanranden kan noemen.
koop
pi_173068836
Je had het beter aan moeten voelen (ghehe). Maar je bent in ieder geval nog redelijk op tijd gestopt volgens mij. Waarom vroeg je naderhand niet gewoon aan haar of je eerder had moeten stoppen?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173068854
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je had het beter aan moeten voelen (ghehe). Maar je bent in ieder geval nog redelijk op tijd gestopt volgens mij. Waarom vroeg je naderhand niet gewoon aan haar of je eerder had moeten stoppen?
Ik was wel in shock toen ik haar opeens zo zag. Ik bood haar wat drinken/eten etc aan. En of ik nog met iets kon helpen.
koop
pi_173068862
Jij zegt: "ik ga je vastpakken en jij moet proberen te ontsnappen".

Wat doe jij?
- Op haar liggen.
- Je voelt aan haar, zij probeert je te stoppen.
- Je zoent en blijft zoenen; je merkt/weet/voelt dat zij je niet terugzoent.
- Je voelt aan haar borsten (ze probeert je weer te stoppen).
- Je gaat zover door dat ze begint te huilen.

Wat voor een pipo ben jij dat je zoiets niet helemaal goed bespreekt met haar? En ook echt helemaal losgaat en blijft losgaan?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 18:28:35 ]
pi_173068863
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:27 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Ik was wel in shock toen ik haar opeens zo zag. Ik bood haar wat drinken/eten etc aan. En of ik nog met iets kon helpen.
En wat zei ze?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173068874
Ik voel een aangifte aankomen... hahah
Waz met jou!
pi_173068893
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:28 schreef zarGon het volgende:
Jij zegt: "ik ga je vastpakken en jij moet proberen te ontsnappen".

Wat doe jij?
- Op haar liggen.
- Je voelt aan haar, zij probeert je te stoppen.
- Je zoent en blijft zoenen; je merkt/weet/voelt dat zij je niet terugzoent.
- Je voelt aan haar borsten (ze probeert je weer te stoppen).
- Je gaat zover door dat ze begint te huilen.

Wat voor een pipo ben jij dat je zoiets niet helemaal goed bespreekt met haar? En ook echt helemaal losgaat en blijft losgaan?
Ja dat klopt. Ik weet het niet. Ik deed het gewoon en was ook best wel geil op dat moment. Als ik geil ben , dan kan ik soms wat sneller verder gaan dan normaal.

Toen ik zag dat ze echt bang werd stopte ik meteen.
koop
pi_173068900
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En wat zei ze?
Ze zei nee bedankt en was verdrietig. Ik heb het paar keer gevraagd of ik nog wat kan doen voor haar etc.
koop
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:31:22 #22
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173068908
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En wat zei ze?
Hoorde hij niet. Haar mond was immers bedekt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:32:01 #23
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173068922
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:25 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Bij de eerste date krijg ik vaak ook een blowjob erbij. Bij haar bleef het bij stoeien. Alleen ze is best jong dus , ik weet het ook niet. Ik voel me wel beetje schuldig want ik had niet verwacht dat ze zou huilen en dat ze bang zou worden. Als ik het wist dat het zo zou aflopen dan had ik niet met haar afgesproken.
Een blow job :+ date je met hoeren ?
pi_173068925
Ik wist trouwens niet dat je als man zijnde zoveel sterker als een vrouw bent. Ze kon niks doen tegen me dat voelde wel vreemd aan moet ik zeggen. Het was een lekker gevoel dat ze machteloos is tegenover mij. Maar dat ze het niet leuk vond dat is de deel dat voor mij ook te ver ging. Ik stopte direct toen ik dat aan haar zag.
koop
pi_173068926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:31 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Hoorde hij niet. Haar mond was immers bedekt.
hahahahahahaha
koop
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')