abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:59:24 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173070818
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Bran mag ook wel eens wat gaan doen.
Ja ik ben telkens hyped als hij in beeld verschijnt want dan hoop ik op een visioen, maar nee hoor ;(
Oh.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:59:37 #102
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173070825
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Bran mag ook wel eens wat gaan doen.
waarom? Hij is nu net zo onsterfelijk als de three eyed raven altijd al was. hij mag zijn tijd nemen.
Naja, gelukkig zie je in de trailer dat ie wel al wat gaat doen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173070846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ik ben telkens hyped als hij in beeld verschijnt want dan hoop ik op een visioen, maar nee hoor ;(
Erger me elke x dood aan hem. Zeker zonder visioen is hij echt compleet waardeloos. Al vanaf episode 1 eigenlijk lol.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:02:05 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173070883
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Erger me elke x dood aan hem. Zeker zonder visioen is hij echt compleet waardeloos. Al vanaf episode 1 eigenlijk lol.
Waren de starks maar wat meer zoals Stannis. Gewoon de fik er in als je niet meer nuttig bent!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173070906
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waren de starks maar wat meer zoals Stannis. Gewoon de fik er in als je niet meer nuttig bent!
Dany is daar nu voor!
pi_173071072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat moet hij melden in de brief dan?
Dat hij nog leeft iig
pi_173071224
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hij nog leeft iig
En daar zou jij heel graag een minuutje getuigen van zijn? Dat die brief geschreven wordt en uitgebreid gelezen door Sansa oid?
pi_173071246
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Erger me elke x dood aan hem. Zeker zonder visioen is hij echt compleet waardeloos. Al vanaf episode 1 eigenlijk lol.
Er moet ook even duidelijk gemaakt worden dat hij fucked up is natuurlijk Dat hij niet meer de normale Bran is. .
pi_173071248
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

En daar zou jij heel graag een minuutje getuigen van zijn? Dat die brief geschreven wordt en uitgebreid gelezen door Sansa oid?
Nope. Ik denk dat we wel mogen aannemen dat er een raven heen is gegaan.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:16:52 #110
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173071289
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Erger me elke x dood aan hem. Zeker zonder visioen is hij echt compleet waardeloos. Al vanaf episode 1 eigenlijk lol.
Ik vind zijn ontwikkeling tot pure apaat wel interessant eigenlijk. Maar hopelijk kan hij nog iets van persoonlijkheid krijgen en omgaan met zijn krachten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hij nog leeft iig
Ja maar dat is voor de kijker toch niet interessant. We weten dat Jon leeft, dus om elke episode een update te hebben van Sansa die zegt "Oh ik heb een brief gehad van Jon, hij leeft nog" is niet boeiend
Oh.
pi_173071357
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

arya's verhaal was tergend slecht, het hing van plotholes aan elkaar. het had de doodsteek wel eens kunnen zijn voor de serie die vooreen zo goed liep.
nu heb je lekkere waterdansende arya die hopelijk nog wel wat zwaars te verduren krijgt.

PS: Waarom ging Arya niet naar kings landing toe nadat ze met haar idool gemeet had?
Zaten er veel tegenstrijdige facetten in het verhaal van Arya?
1 + 1 = blauw
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:56:21 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173072567
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hij nog leeft iig
quote:
Lief Zusje,

Dit was een triomf.
Ik maak een notitie:
"Groots Succes"
Het is moeilijk om mijn tevredenheid
te overdrijven.

Dragonstone mijnen.
We doen wat we moeten, omdat we het kunnen.
Voor het goede in elk van ons
Behalve degenen die al dood zijn.

Maar het heeft geen zin om te treuren over elke fout.
We blijven het proberen, tot de koek op is.
En het mijnen gaat door en we maken mooie wapens
voor de mensen die nog steeds leven.

Ik ben niet eens boos
Ik ben nu zo eerlijk als ik kan
Ook al heb je mijn hart gebroken, en me vermoord.
En me verscheurd.
En elk stukje in het kampvuur gegooid
Terwijl ze brandden deed het zoveel pijn.
Ik was zo blij voor je!

Nu, eindelijk zijn de goden ons goed gezind.
We zijn bijna klaar, op tijd voor the North
Dus ik ben blij dat je me verbrandde
Denk aan alle dingen die we leerden
Voor de mensen die nog leven.

Ga maar weg, en verlaat me.
Ik denk dat ik liever binnen blijf
Misschien vind je iemand anders om je te helpen..
Misschien de lannisters?
Dat was een grapje, Haha, de gedachte alleen al!
Hoe dan ook, dit koekje smaakt geweldig.
Het is zo voedzaam en zoet.

Ik blijf maar ratelen terwijl de mijnen wachten.
Wanneer ik naar Winterfell kijk ben ik blij dat ik jou niet ben.
Ik heb dragonstone te vergaren en wapens te maken
Voor de mensen die nog leven.

En geloof me, ik leef nog steeds.
Ik werk in de mijnen, en ik leef nog.
Ik voel me GEWELDIG en ik leef nog.
Als jij doodgaat zal ik nog steeds leven.

Ik leef nog.
Ik leef nog.

Groetjes, Jon.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173072682
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

arya's verhaal was tergend slecht, het hing van plotholes aan elkaar. het had de doodsteek wel eens kunnen zijn voor de serie die vooreen zo goed liep.
nu heb je lekkere waterdansende arya die hopelijk nog wel wat zwaars te verduren krijgt.

PS: Waarom ging Arya niet naar kings landing toe nadat ze met haar idool gemeet had?
Omdat HotPie vertelde dat Jon nog in leven was én in Winterfell is. Daarom. :Y
pi_173072693
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Erger me elke x dood aan hem. Zeker zonder visioen is hij echt compleet waardeloos. Al vanaf episode 1 eigenlijk lol.
+1
pi_173072717
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Erger me elke x dood aan hem. Zeker zonder visioen is hij echt compleet waardeloos. Al vanaf episode 1 eigenlijk lol.
Lord of mistakes moeten ze hem noemen. Samen met faalhaas Theon. :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:03:23 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173072801
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:59 schreef Poes. het volgende:

[..]

Omdat HotPie vertelde dat Jon nog in leven was én in Winterfell is. Daarom. :Y
Bedankt voor de uitleg :). soms vergeet ik gewoon dingen over deze serie. Zoals dat ik vandaag ook moest opzoeken dat dat cokehoofd vorig seizoen is omgekomen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173072910
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg :). soms vergeet ik gewoon dingen over deze serie. Zoals dat ik vandaag ook moest opzoeken dat dat cokehoofd vorig seizoen is omgekomen.
Wie heeft er een cokehoofd? :D
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:19:33 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173073319
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:07 schreef Poes. het volgende:

[..]

Wie heeft er een cokehoofd? :D
die in 1 seconde in een gat in de kerk viel :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173073344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die in 1 seconde in een gat in de kerk viel :)
Wut? :?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:44:55 #120
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173075237
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]


[..]

Wtf?

En wat over Arya's verhaal?
1 + 1 = blauw
pi_173075504
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Onzin. Eerdere seizoenen kon dat ook.
En daarbij hebben wij niet besloten dat het ineens in eennhalf seizoen gepropt moest worden natuurlijk :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173076005
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

Veel toffe filmpjes dit kanaal.
Deze recaps schelen echt 14 x herkijken :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:55:49 #124
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173076469
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die in 1 seconde in een gat in de kerk viel :)
Gat in de kerk?
And so is the past
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:18:34 #125
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173077304
Oh wacht die septon wat de Hound heeft gered?
And so is the past
pi_173077500
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

En daar zou jij heel graag een minuutje getuigen van zijn? Dat die brief geschreven wordt en uitgebreid gelezen door Sansa oid?
Nee man. Een 12e naakt scene van Cersei is veel boeiender.
pi_173078281
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Arya's plotafwikkeling met de FM was in seizoen 6 Hans. En dat was slecht gedaan.

En seizoen 5 is echt niet zo slecht als de meeste mensen roepen.
De afwikkeling had beter gekund idd. Seizoen 5 was crap though.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078335
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

De afwikkeling had beter gekund idd. Seizoen 5 was crap though.
Wat vond je er precies allemaal crap aan? Bij mijn rewatch vond ik alleen Dorne crap (en dat sla ik ook over) maar de rest vond ik het allemaal wel meevallen. Het was niet het beste seizoen nee (dat is seizoen 4 imo), maar nog steeds heel goed.
Oh.
pi_173078400
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat vond je er precies allemaal crap aan? Bij mijn rewatch vond ik alleen Dorne crap (en dat sla ik ook over) maar de rest vond ik het allemaal wel meevallen. Het was niet het beste seizoen nee (dat is seizoen 4 imo), maar nog steeds heel goed.
Stannis zijn verhaallijn was ook complete rotzooi.
pi_173078433
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat vond je er precies allemaal crap aan? Bij mijn rewatch vond ik alleen Dorne crap (en dat sla ik ook over) maar de rest vond ik het allemaal wel meevallen. Het was niet het beste seizoen nee (dat is seizoen 4 imo), maar nog steeds heel goed.
Weet ik niet eens meer. Volgens mij maakten de laatste eps wel veel goed. Shame shame.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078456
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Stannis zijn verhaallijn was ook complete rotzooi.
Dat vond ik dus echt wel meevallen. Het ging wat snel maar ik vond het wel vrij in-character. "A sacrifice is never easy, otherwise it's no true sacrifice".
Oh.
pi_173078507
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

Weet ik niet eens meer. Volgens mij maakten de laatste eps wel veel goed. Shame shame.
Dus je weet het niet eens meer? Je zegt het dus vooral omdat het de mening is die het meeste voorkomt bij mensen, die het vast één keer hebben gekeken en Stannis fanboys waren of alleen Dorne zich nog herinneren.

Alleen de verhaallijn van Jon was al genot dat seizoen, Hardhomegod. En Tyrion die door Essos ging reizen en Dany ging meeten _O_ Of hoe Cersei eindelijk macht had en compleet de fout inging en zichzelf helemaal vernaggelde. Dany die leerde hoe ze moest regeren en daar fouten maakte maar ook beslissingen nam die persoonlijk niet goed waren maar politiek. Goede karaktermomenten genot. _O_
Oh.
pi_173078516
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vond ik dus echt wel meevallen. Het ging wat snel maar ik vond het wel vrij in-character. "A sacrifice is never easy, otherwise it's no true sacrifice".
Je was echt letterlijk een van de weinigen.
pi_173078527
Dat geloof was natuurlijk ook tering saai. Jezus daar was geen doorkomen aan.
pi_173078540
pi_173078562
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je was echt letterlijk een van de weinigen.
Ja veel mensen praten elkaar ook na in dat opzicht, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar ik vond het juist wel gewoon een goed arc.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:11 schreef hafcfan het volgende:
Dat geloof was natuurlijk ook tering saai. Jezus daar was geen doorkomen aan.
Dat is een mening. Maar ik vond het wel mooi om te zien hoe de normale bevolking zich onder die HS meer macht kreeg door zich samen te verzamelen en zo de elite onderuit te brengen. Ik vond dat best wel wat hebben.
Oh.
pi_173078620
quote:
Hij is Savage!!! Laat de lanister fapperts en Dany haters maar huilen dat het gemeen is dat soldaten worden omgebracht in een oorlog :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078644
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij is Savage!!! Laat de lanister fapperts en Dany haters maar huilen dat het gemeen is dat soldaten worden omgebracht in een oorlog :p
Wel leuk dat de Stannis fanboys ook allemaal haten omdat Dany mensen levend in de fik zet terwijl Stannis dat ook altijd deed met onschuldigen, en dan ook nog puur uit narcisme dat hij de beloofde held was wat hij dacht na wat babbels van Melisandre.
Oh.
pi_173078671
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dus je weet het niet eens meer? Je zegt het dus vooral omdat het de mening is die het meeste voorkomt bij mensen, die het vast één keer hebben gekeken en Stannis fanboys waren of alleen Dorne zich nog herinneren.

Alleen de verhaallijn van Jon was al genot dat seizoen, Hardhomegod. En Tyrion die door Essos ging reizen en Dany ging meeten _O_ Of hoe Cersei eindelijk macht had en compleet de fout inging en zichzelf helemaal vernaggelde. Dany die leerde hoe ze moest regeren en daar fouten maakte maar ook beslissingen nam die persoonlijk niet goed waren maar politiek. Goede karaktermomenten genot. _O_
Ik heb het ff gerecapped speciaal voor jou. Dany in mereen was crap. Tyrion volledig uit zijn element in essos crap. Dorne crap, sparrows crap. Stannis, Jon en Arya maakten veel goed. Shame shame was ook dat seizoen meen ik. Dat was ook sterk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078722
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb het ff gerecapped speciaal voor jou. Dany in mereen was crap. Tyrion volledig uit zijn element in essos crap. Dorne crap, sparrows crap. Stannis, Jon en Arya maakten veel goed. Shame shame was ook dat seizoen meen ik. Dat was ook sterk.
Ja maar die Walk of Shame kwam voort uit die Sparrow verhaallijn (dus hoe kan je dat dan ook crap vinden, hou je niet van de opbouw?). Tyrion uit zijn element vond ik juist wel weer wat hebben, nieuwe dynamiek zoeken. En in seizoen 5 met Jorah was hij een stuk beter dan in seizoen 6 toen hij alleen wat moppen ging tappen.
Oh.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:22:18 #141
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173078726
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh wacht die septon wat de Hound heeft gered?
Ik kreeg letterlijk rillingen bij het lezen van deze zin.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173078727
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel leuk dat de Stannis fanboys ook allemaal haten omdat Dany mensen levend in de fik zet terwijl Stannis dat ook altijd deed met onschuldigen, en dan ook nog puur uit narcisme dat hij de beloofde held was wat hij dacht na wat babbels van Melisandre.
Deze Stannis fanboy zat te genieten, terwijl het lanister leger werd vernietigd. Extermination van de kakkerlakken :9~
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:23:55 #143
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173078755
Het verbaast me dat die Stannis uberhaupt fanboys heeft, schijnbaar identificeren veel mensen zich toch met zo'n ijskonijn met 0 karakter. _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173078788
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:23 schreef Quotidien het volgende:
Het verbaast me dat die Stannis uberhaupt fanboys heeft, schijnbaar identificeren veel mensen zich toch met zo'n ijskonijn met 0 karakter. _O-
Ik vind hem wel een intrigerend personage, dat wel. Maar dat fanboyschap heb ik ook nooit zo begrepen. Dat ze hem ook de true king noemen, terwijl de Baratheons ook maar de claim hebben afgepakt van de Targaryens. En claims hebben niet zoveel zin als je maar gekozen wordt door je mensen, en maar weinigen mochten Stannis.

Davos is wel een god trouwens
Oh.
pi_173078795
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar die Walk of Shame kwam voort uit die Sparrow verhaallijn (dus hoe kan je dat dan ook crap vinden, hou je niet van de opbouw?). Tyrion uit zijn element vond ik juist wel weer wat hebben, nieuwe dynamiek zoeken. En in seizoen 5 met Jorah was hij een stuk beter dan in seizoen 6 toen hij alleen wat moppen ging tappen.
De Walk of shame is goed uitgevoerd maar de hele weg daar naartoe was gewoon crap. Vind dat in de boeken ook zoooo langdradig. Ook hoe lancel ook helemaal op ging in die sekte was tergend. Gelukkig was dat element in de serie niet zo langdradig.

Tyrion moet idd de game spelen buiten dat is het of wijn of moppen tappen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078815
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:23 schreef Quotidien het volgende:
Het verbaast me dat die Stannis uberhaupt fanboys heeft, schijnbaar identificeren veel mensen zich toch met zo'n ijskonijn met 0 karakter. _O-
Bend the knee or be destroyed...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078827
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

De Walk of shame is goed uitgevoerd maar de hele weg daar naartoe was gewoon crap. Vind dat in de boeken ook zoooo langdradig. Ook hoe lancel ook helemaal op ging in die sekte was tergend. Gelukkig was dat element in de serie niet zo langdradig.

Tyrion moet idd de game spelen buiten dat is het of wijn of moppen tappen.
Tja ligt eraan hoe je er naar kijkt, ik vond vooral Cersei in die verhaallijn wel interessant. Alleen misschien wat goedkoop waarom Loras de bak in moest (itt zijn verhaallijn in het boek)

En Tyrion moest nu omgaan met de gevolgen van het vermoorden van zijn vader en op zoek naar een nieuw doel in zijn leven.
Oh.
pi_173078832
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Bend the knee or be destroyed...
Wat lijken Stannis en Dany toch op elkaar.
Oh.
pi_173078840
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

Davos is wel een god trouwens
En Davos als god Stannis dient. Wat maakt dat Stannis dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078858
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja veel mensen praten elkaar ook na in dat opzicht, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar ik vond het juist wel gewoon een goed arc.

[..]

Dat is een mening. Maar ik vond het wel mooi om te zien hoe de normale bevolking zich onder die HS meer macht kreeg door zich samen te verzamelen en zo de elite onderuit te brengen. Ik vond dat best wel wat hebben.
Jeb dat 2e is gewoon kwestie van smaak :P. Maar voor mij in combinatie met 2 waardeloze verhalen maakte dat toch echt een matig seizoen. Ook vind ik Tyrion daar gewoon niet zo tof. In de boeken was daar echt helemaal geen doorkomen aan.
pi_173078861
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat lijken Stannis en Dany toch op elkaar.
. Het is een roeping broer...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078875
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel leuk dat de Stannis fanboys ook allemaal haten omdat Dany mensen levend in de fik zet terwijl Stannis dat ook altijd deed met onschuldigen, en dan ook nog puur uit narcisme dat hij de beloofde held was wat hij dacht na wat babbels van Melisandre.
Dat vond ik ook niks nee. Enige minpunt aan hem.
pi_173078886
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

En Davos als god Stannis dient. Wat maakt dat Stannis dan?
Vanuit Davos' perspectief snap ik wel dat hij Stannis als god ziet omdat hij hem omhoog heeft laten rijzen. Maarja dat Stannis meteen ook zijn vingers deels moest afhakken omdat hij een smokkelaar was tja.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jeb dat 2e is gewoon kwestie van smaak :P. Maar voor mij in combinatie met 2 waardeloze verhalen maakte dat toch echt een matig seizoen. Ook vind ik Tyrion daar gewoon niet zo tof. In de boeken was daar echt helemaal geen doorkomen aan.
In de serie hebben ze het nog versneld ook lol. Daar had hij Dany gemeet in 7 episodes waar hij haar in de boeken nog niet gemeet heeft :') toen was het wel langdradiger met die Penny op die boot.
Oh.
pi_173078892
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:23 schreef Quotidien het volgende:
Het verbaast me dat die Stannis uberhaupt fanboys heeft, schijnbaar identificeren veel mensen zich toch met zo'n ijskonijn met 0 karakter. _O-
Je kan veel over Stannis zeggen maar niet dat hij 0 karakter had.
pi_173078896
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja ligt eraan hoe je er naar kijkt, ik vond vooral Cersei in die verhaallijn wel interessant. Alleen misschien wat goedkoop waarom Loras de bak in moest (itt zijn verhaallijn in het boek)

En Tyrion moest nu omgaan met de gevolgen van het vermoorden van zijn vader en op zoek naar een nieuw doel in zijn leven.
Echt schijt hoe loras er uiteindelijk aan is gegaan door onze opper cunt. In de boeken was dat veel heldhaftige r.

You're not as half as smart as you think you are...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078897
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

. Het is een roeping broer...
Beter gewoon Jaime en Tyriongoden
Oh.
pi_173078915
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vanuit Davos' perspectief snap ik wel dat hij Stannis als god ziet omdat hij hem omhoog heeft laten rijzen. Maarja dat Stannis meteen ook zijn vingers deels moest afhakken omdat hij een smokkelaar was tja.

[..]

In de serie hebben ze het nog versneld ook lol. Daar had hij Dany gemeet in 7 episodes waar hij haar in de boeken nog niet gemeet heeft :') toen was het wel langdradiger met die Penny op die boot.
Dat was het meest lastige van alle GOT boeken. God wat duurde dat lang zeg.
pi_173078916
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja ligt eraan hoe je er naar kijkt, ik vond vooral Cersei in die verhaallijn wel interessant. Alleen misschien wat goedkoop waarom Loras de bak in moest (itt zijn verhaallijn in het boek)

En Tyrion moest nu omgaan met de gevolgen van het vermoorden van zijn vader en op zoek naar een nieuw doel in zijn leven.
Vind Boek Tyrion in Essos veel leuker. Alles wat hij daar meemaakt is veel leuker.
pi_173078920
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Echt schijt hoe loras er uiteindelijk aan is gegaan door onze opper cunt. In de boeken was dat veel heldhaftige r.

You're not as half as smart as you think you are...
Ja maar dat begon al in seizoen 1 waar Loras dolgraag de Mountain wilde executeren op Neds orders, maar die zond toen Beric achter hem aan. Loras' personage in de serie is puur "die gay ridder" maar die buiten dat toernooi in seizoen 1 nooit meer iets heeft laten zien van zijn vechtkunsten. Zonde wel.
Oh.
pi_173078934
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat was het meest lastige van alle GOT boeken. God wat duurde dat lang zeg.
Ik vond Brienne haar hoofdstukken vooral enorm kut. Maar ik heb Brienne ook nooit een boeiend personage gevonden, zal er geen nacht van wakker liggen als die doodgaat.
Oh.
pi_173078943
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Echt schijt hoe loras er uiteindelijk aan is gegaan door onze opper cunt. In de boeken was dat veel heldhaftige r.

You're not as half as smart as you think you are...
Gelukkig had ik nooit wat met geen enkele Tyrel, maar die Loras is ook heel erg slecht gedaan in de show.
pi_173078965
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:34 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Vind Boek Tyrion in Essos veel leuker. Alles wat hij daar meemaakt is veel leuker.
Muah viel toch ook wel mee. Ben wel benieuwd hoe hij gaat zijn als hij eenmaal in dienst is van Dany, denk zomaar niet dat hij flauwe moppen gaat tappen met Missandei en Grey Worm
Oh.
pi_173078972
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Gelukkig had ik nooit wat met geen enkele Tyrel, maar die Loras is ook heel erg slecht gedaan in de show.
Mace the Ace niet adoreren :')
Oh.
pi_173078975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond Brienne haar hoofdstukken vooral enorm kut. Maar ik heb Brienne ook nooit een boeiend personage gevonden, zal er geen nacht van wakker liggen als die doodgaat.
In de serie heb ik wel respect voor haar gekregen. Zeker met Podrik erbij. Dat is wel vermakelijk. Boeken was dat ook kut ja.
pi_173078981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Beter gewoon Jaime en Tyriongoden
Dat zijn zeker beter uitgewerkte personages dan Stannis en Dany, vooral Jaimie nu met de laatste eps. Stannis vind ik nog steeds jammer dat hij zo ten onder is gegaan ;( ik was eckte fanboy ;( aantal jaar terug had je een got expo in Amsterdam en toen kon je jezelf aanmelden voor verschillende houses. Ik was team Stannis ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173078984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mace the Ace niet adoreren :')
NSB familie. Blij dat ze opgerot zijn.
pi_173079001
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Echt schijt hoe loras er uiteindelijk aan is gegaan door onze opper cunt. In de boeken was dat veel heldhaftige r.

You're not as half as smart as you think you are...
Wa gebeurde er ook al weer met Loras in de boeken?

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond Brienne haar hoofdstukken vooral enorm kut. Maar ik heb Brienne ook nooit een boeiend personage gevonden, zal er geen nacht van wakker liggen als die doodgaat.
Same here.
pi_173079017
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

In de serie heb ik wel respect voor haar gekregen. Zeker met Podrik erbij. Dat is wel vermakelijk. Boeken was dat ook kut ja.
Podrick is wel een baas ja :') Maar vond ik ook in het boek als Tyrion in verwondering zit over de sociale ongemakkelijkheid van Podrick, die het lastiger vindt om iemand aan te kijken dan om te vechten in battle _O-
Oh.
pi_173079029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond Brienne haar hoofdstukken vooral enorm kut. Maar ik heb Brienne ook nooit een boeiend personage gevonden, zal er geen nacht van wakker liggen als die doodgaat.
Brienne hoofdstukken vind ik geweldig! Going nowhere in de regen elke dag opnieuw en dan eindigen bij LSH ~O>
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173079048
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat zijn zeker beter uitgewerkte personages dan Stannis en Dany, vooral Jaimie nu met de laatste eps. Stannis vind ik nog steeds jammer dat hij zo ten onder is gegaan ;( ik was eckte fanboy ;( aantal jaar terug had je een got expo in Amsterdam en toen kon je jezelf aanmelden voor verschillende houses. Ik was team Stannis ;(
Mwah. Je moet niet vergeten dat Stannis in de show verkracht is. Nu D&D geen werk van Martin meer hebben voor Tyrion zie je dat hij ook al stukken minder wordt. Jaime dit seizoen is ook niks meer dan een loophond van Cersei. Over 0 karakter gesproken dit seizoen dan. Al blijft Jaime natuurlijk een grote baas, maar dit seizoen is matig van hem.
pi_173079065
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat zijn zeker beter uitgewerkte personages dan Stannis en Dany, vooral Jaimie nu met de laatste eps. Stannis vind ik nog steeds jammer dat hij zo ten onder is gegaan ;( ik was eckte fanboy ;( aantal jaar terug had je een got expo in Amsterdam en toen kon je jezelf aanmelden voor verschillende houses. Ik was team Stannis ;(
Stannis en Dany zijn wel goed uitgewerkt hoor, maar ze zijn beide entitled en denken recht te hebben op alles. Tyrion en Jaime staan daar wat cynischer in en hoeven niet perse heel veel te hebben. Al vond ik Tywin ook wel een baas, maar die liep ook niet te jammer dat alles zijn geboorterecht was maar heeft House Lannister zelf grootgemaakt. Jammer dat Cersei zo'n domme cunt is.
Oh.
pi_173079079
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Gelukkig had ik nooit wat met geen enkele Tyrel, maar die Loras is ook heel erg slecht gedaan in de show.
Loras is idd weinig mee gedaan in de serie. Marge vond ik in het begin ronduit gaap met haar I want to be THE queen geneuzel, maar ik kon haar manier van de game spelen later wel waarderen. Oma tyrel was wel baas tot en met uiteraard ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173079095
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

NSB familie. Blij dat ze opgerot zijn.
Olenna was wel tof, en Margaery vond ik in de serie ook wel interessant. Vooral haar heerlijke gesprekken met Cersei.

"Don't you and mother go along?" - TommenGod
Oh.
pi_173079097
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

NSB familie. Blij dat ze opgerot zijn.
NSB?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173079105
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Stannis en Dany zijn wel goed uitgewerkt hoor, maar ze zijn beide entitled en denken recht te hebben op alles. Tyrion en Jaime staan daar wat cynischer in en hoeven niet perse heel veel te hebben. Al vond ik Tywin ook wel een baas, maar die liep ook niet te jammer dat alles zijn geboorterecht was maar heeft House Lannister zelf grootgemaakt. Jammer dat Cersei zo'n domme cunt is.
Tywin was echt een geweldig personage. Robert vond ik ook altijd heerlijk.
pi_173079117
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

Brienne hoofdstukken vind ik geweldig! Going nowhere in de regen elke dag opnieuw en dan eindigen bij LSH ~O>
Ik snap het doel wel van die scènes (de gewone bevolking laten zien en de gevolgen van de oorlog) maar meh Brienne zelf. Maar dat ligt eraan hoeveel je je ermee kan identificeren natuurlijk.
Oh.
pi_173079136
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

NSB?
Eerst Renly steunden die nergens recht op had. Daarna naar de vijand van Renly overlopen om daarna weer naar Dany te gaan. Om nog maar niet te praten over het feit hoe ze ooit aan de macht kwamen. Ten onder gegaan aan hun lust naar power.
pi_173079140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:38 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Wa gebeurde er ook al weer met Loras in de boeken
Hij was in de vangu :s) ard bij de verovering van dragon stone en kreeg brandbaar spul over hem. Zwaargewond geraakt en later overleden meen ik.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173079145
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tywin was echt een geweldig personage. Robert vond ik ook altijd heerlijk.
Robert was ook een baas ja, heerlijk acteerwerk ook van Mark Addy _O_ . Bizar hoe hij en Stannis broers zijn. Las dat laatst weer in het boek dat Stannis met een voorstel kwam om bordelen af te schaffen _O- RobertGod wilde dat niet natuurlijk :+
Oh.
pi_173079146
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap het doel wel van die scènes (de gewone bevolking laten zien en de gevolgen van de oorlog) maar meh Brienne zelf. Maar dat ligt eraan hoeveel je je ermee kan identificeren natuurlijk.
Haar gesprek met Randly Tarly was wel lachen.
pi_173079181
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Robert was ook een baas ja, heerlijk acteerwerk ook van Mark Addy _O_ . Bizar hoe hij en Stannis broers zijn. Las dat laatst weer in het boek dat Stannis met een voorstel kwam om bordelen af te schaffen _O- RobertGod wilde dat niet natuurlijk :+
Robert was ook gewoon een goede vent, maar al zijn levenslust verloren toen Lyanna stierf. Hem boeide power of regeren al helemaal niets. Hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou zien wat er van zijn huis is geworden :P Die scene met Cersei over de Dotrahki was gaaf. Zag je hoe goede strateeg het was.
pi_173079228
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Robert was ook gewoon een goede vent, maar al zijn levenslust verloren toen Lyanna stierf. Hem boeide power of regeren al helemaal niets. Hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou zien wat er van zijn huis is geworden :P Die scene met Cersei over de Dotrahki was gaaf. Zag je hoe goede strateeg het was.
Zijn levenslust verdween vooral omdat hij geen oorlogen meer kon vechten, zoals hij zelf ook zei hij was gelukkiger geweest als sellsword dan als koning. En natuurlijk Lyanna die stierf, en het niet kunnen accepteren dat ze misschien vrijwillig meeging met Rhaegar en dat hij het verloren had van hem. Denk dat hij dat diep van binnen wel wist (net als dat Cersei's kinderen niet echt van hem waren) maar dat hij het voor zichzelf gewoon ontkende en wegstopte.
Oh.
pi_173079231
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Eerst Renly steunden die nergens recht op had. Daarna naar de vijand van Renly overlopen om daarna weer naar Dany te gaan. Om nog maar niet te praten over het feit hoe ze ooit aan de macht kwamen. Ten onder gegaan aan hun lust naar power.
Renly had ogenschijnlijk de beste claim kwa manschappen en populariteit en had waarschijnlijk ook kingslanding ook ingenomen ware het niet voor Mel. Toen renly doodging was tywin back het verstandigste om te doen. Zo geschiedde. Totdat cersei haar spelletjes ging spelen was het een goede zet en na het opblazen van baelor is het niet meer dan begrijpelijk dat ze wraak wilde en koos voor Dany.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173079238
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Deze Stannis fanboy zat te genieten, terwijl het lanister leger werd vernietigd. Extermination van de kakkerlakken :9~
Haat jij die lafaards eveneens? Box.
pi_173079240
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Haar gesprek met Randly Tarly was wel lachen.
Die scène was briljant
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173079314
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:50 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Haat jij die lafaards eveneens? Box.
Haat niet, maar lanister staat bij mij op dit moment synoniem voor cersei en dat mens verdient een gruwelijke gruwelijke einde en daar moeten de lanister footsoldiers dus voor bloeden. Was prachtig om die dothrakis te zien bijna net zo mooi als hoe drogon bezig was.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173079363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zijn levenslust verdween vooral omdat hij geen oorlogen meer kon vechten, zoals hij zelf ook zei hij was gelukkiger geweest als sellsword dan als koning. En natuurlijk Lyanna die stierf, en het niet kunnen accepteren dat ze misschien vrijwillig meeging met Rhaegar en dat hij het verloren had van hem. Denk dat hij dat diep van binnen wel wist (net als dat Cersei's kinderen niet echt van hem waren) maar dat hij het voor zichzelf gewoon ontkende en wegstopte.
Ik denk wel dat hij echt dacht dat het een verkrachting was. Dat dachten ze namelijk echt allemaal. Mwah oorlogen boeiden hem ook weer niet zoveel toch dat hij het echt per se wilde. Alleen als het echt moest. Want hij vreesde die Dothraki ook wel al komt dat misschien ook door zijn pens
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 01:04:12 #188
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173079405
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken om tijdens de vakantie achter de pc te gaan :N

Die anti Dany reacties op dit soort filmpjes zijn echt puur genot. Ik verdenk Mani ervan om ook te reageren onder dit soort items. _O-
Is ie niet gewoon azor ahai geworden als ie aan het eind van die scene half verzuipt en door Bronn weer tot leven gewekt wordt?
Born between salt and ashes...
Heeft een koning vermoord, is z'n hand verloren (zelf dus ook een offer gebracht), vermoord mogelijk z'n zus en wordt dus ook queenslayer.
Genoeg offers lijkt me.

Al heb je ook nog Gendry, mogelijk een zoon van Cercei en Robert Baratheon maar te vondeling gelegd door Cercei.
In principe dus wel de prince that was promised.
pi_173079409
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik denk wel dat hij echt dacht dat het een verkrachting was. Dat dachten ze namelijk echt allemaal. Mwah oorlogen boeiden hem ook weer niet zoveel toch dat hij het echt per se wilde. Alleen als het echt moest. Want hij vreesde die Dothraki ook wel al komt dat misschien ook door zijn pens
Muah Ned dacht volgens mij niet dat het een verkrachting was, merk je wel in het boek hoe hij over Rhaegar denkt (niet echt met haatgevoelens). En Robert hield wel van oorlog en lekker slaan met zijn warhammer, was toch zijn identiteit. Was ook wel blij met het Greyjoy Rebelliontje waar hij even weer kon vechten.

"Our purpose died with the Mad King". Hij hield van die oorlog voeren dus
Oh.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 01:05:26 #190
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173079415
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik denk wel dat hij echt dacht dat het een verkrachting was. Dat dachten ze namelijk echt allemaal. Mwah oorlogen boeiden hem ook weer niet zoveel toch dat hij het echt per se wilde. Alleen als het echt moest. Want hij vreesde die Dothraki ook wel al komt dat misschien ook door zijn pens
Allemaal? Sowieso LF liet al doorschijnen in dat onderonsje met Sansa in de crypt dat wel eens anders kon zijn gegaan.
And so is the past
pi_173079468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah Ned dacht volgens mij niet dat het een verkrachting was, merk je wel in het boek hoe hij over Rhaegar denkt (niet echt met haatgevoelens). En Robert hield wel van oorlog en lekker slaan met zijn warhammer, was toch zijn identiteit. Was ook wel blij met het Greyjoy Rebelliontje waar hij even weer kon vechten.

"Our purpose died with the Mad King". Hij hield van die oorlog voeren dus
Nouja Ned zag dat ook pas toen hij Lyanna zag he. Zij zal het hem toen verteld hebben. Daarvoor wist hij ook niks. Dat laatste interperteer ik meer als dat hij, Ned en de anderden gerechtigheid wilden. Niet zomaar onschuldigen vermoorden. Hij kon natuurlijk wel geweldig vechten, maar ben het er niet mee eens dat hij er echt van hield. Greyjoy Rebellion had ook zoveel toffe personages trouwens.
pi_173079479
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Allemaal? Sowieso LF liet al doorschijnen in dat onderonsje met Sansa in de crypt dat wel eens anders kon zijn gegaan.
Laten we zeggen 99%
pi_173079488
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Haat niet, maar lanister staat bij mij op dit moment synoniem voor cersei en dat mens verdient een gruwelijke gruwelijke einde en daar moeten de lanister footsoldiers dus voor bloeden. Was prachtig om die dothrakis te zien bijna net zo mooi als hoe drogon bezig was.
Oh jammer i haat die Lannisters wel.

Joffrey=Echte Mad King.
Jaime=Incestueuze Kingslayer.
Cersei=Incestueuze Mad Queen.
Tywin=Verrader die alleen met smerig spel van Aerys won.
Tyrion=Enige normale en die wordt niet geaccepteerd door de rest.

Vond die scène met de Dothraki eveneens prachtig.
pi_173079570
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nouja Ned zag dat ook pas toen hij Lyanna zag he. Zij zal het hem toen verteld hebben. Daarvoor wist hij ook niks. Dat laatste interperteer ik meer als dat hij, Ned en de anderden gerechtigheid wilden. Niet zomaar onschuldigen vermoorden. Hij kon natuurlijk wel geweldig vechten, maar ben het er niet mee eens dat hij er echt van hield. Greyjoy Rebellion had ook zoveel toffe personages trouwens.
Gezien hoeveel hij wilde praten over veldslagen, eerste moorden en wilde leven als sellsword denk ik wel. Zoals the Hound zei: "You like drinking and fucking, but you love killing" tegen Bronn. Maar dat gaat dus wel ook op voor Robert.
Oh.
pi_173079573
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:11 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Oh jammer i haat die Lannisters wel.

Joffrey=Echte Mad King.
Jaime=Incestueuze Kingslayer.
Cersei=Incestueuze Mad Queen.
Tywin=Verrader die alleen met smerig spel van Aerys won.
Tyrion=Enige normale en die wordt niet geaccepteerd door de rest.

Vond die scène met de Dothraki eveneens prachtig.
Haten op de Lannisters :')
Oh.
pi_173079607
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:11 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Oh jammer i haat die Lannisters wel.

Joffrey=Echte Mad King.
Jaime=Incestueuze Kingslayer.
Cersei=Incestueuze Mad Queen.
Tywin=Verrader die alleen met smerig spel van Aerys won.
Tyrion=Enige normale en die wordt niet geaccepteerd door de rest.

Vond die scène met de Dothraki eveneens prachtig.
Wat is er mis met kingslayer? En alsof het eerlijk is om met draken te vechten. Tywin is juist veraden door Aerys. Die lul kon het niet hebben dat iedereen Tywin de complimenten gaf
pi_173079619
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gezien hoeveel hij wilde praten over veldslagen, eerste moorden en wilde leven als sellsword denk ik wel. Zoals the Hound zei: "You like drinking and fucking, but you love killing" tegen Bronn. Maar dat gaat dus wel ook op voor Robert.
Dat wel, maar Robert hield er alleen van in veldslagen. Verder geen gemene man ofzo.
pi_173079640
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zijn levenslust verdween vooral omdat hij geen oorlogen meer kon vechten, zoals hij zelf ook zei hij was gelukkiger geweest als sellsword dan als koning. En natuurlijk Lyanna die stierf, en het niet kunnen accepteren dat ze misschien vrijwillig meeging met Rhaegar en dat hij het verloren had van hem. Denk dat hij dat diep van binnen wel wist (net als dat Cersei's kinderen niet echt van hem waren) maar dat hij het voor zichzelf gewoon ontkende en wegstopte.
Hoe zou ie dat van Cersei moeten weten? En je gaat dus niet mee in Ned's veronderstelling dat indien ie daar achterkomt zijn wrath loslaat op Cersei en d'r children?
pi_173079645
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Haten op de Lannisters :')
Wow, had niet verwacht dat je lafaards zou steunen. Toffe characters uiteraard maar niet om te steunen.
pi_173079667
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 01:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat is er mis met kingslayer? En alsof het eerlijk is om met draken te vechten. Tywin is juist veraden door Aerys. Die lul kon het niet hebben dat iedereen Tywin de complimenten gaf
Niets op zich, maar wel met de laffe manier waarop Ser Kingslayer dad deed, in the rug.

Met draken vechten is eveneens niet eerlij maar ik ben niet pro-Targaryen maar pro-Stark.

Hoe heeft Aerys Tywin verraden op dezelfde directe manier als Tywin deed? En wat rechtvaardigt dat verraad nadat Rheagar aangaf orde op zaken te stellen na de war?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')